Heb je GR forum gelezen... Ze hebben gezecht dat ze uitgevonden hadden wat het probleem was en hard bezig waren met update om het te fixen, ze hebben nooit gezecht dat het gefixt zou zijn in deze weekse rebootph4nt0m schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 16:21:
[...]
imo lompe update... mp bug is helemaal niet gefixed zit er gewoon nog in....
Ik leef met je mee, ik zit op zo'n 3,5mil aan failed refines.Yokidrink schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 15:53:
ow en sinergy.... helaas heb ik mijn zwaardje al verpatst voor 900k. ik ben volgende week de hele week in frankrijk voor werk dus als je wilt kun je die (7) lenen tot ik terug ben
Maar ik zou sword heel graag willen lenen
Gerwin, ik heb je mdef ring/necklace nog, hou ik wel bij me tot je terug bent?
iig weten we via vliegje dat dus lvl96 crafting onmogelijk is (toch eens mijn wings checken), en ene Diaz waarschijnlijk dus die wings heeft en ik volgens die DonovanX een moron ben
[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 12-01-2006 16:29 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
ik reageer op degene die t vroegVerwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 16:24:
[...]
Heb je GR forum gelezen... Ze hebben gezecht dat ze uitgevonden hadden wat het probleem was en hard bezig waren met update om het te fixen, ze hebben nooit gezecht dat het gefixt zou zijn in deze weekse reboot
Genoeg kwijt geraakt met refinen maar vaak ook gelukt tot (5). Meestal spul wat ik zelf niet meer gebruikte.... Met spears ben ik tot nu toe niet hoger dan (4) gekomen. Lighting spears zijn zeldzaam en voor chaos spears heb je talisman 6 nodig. Ben goedkope chaos spears gaan verzamelen een paar weken terug (heb er nog 8 of 9) met de gedachte dat die talismans wel goedkoop zouden gaan worden. Nu lijkt het wel of ze steeds duurder en zeldzamer worden. Heb er nu 4 van de goblin king gekregen (wat een ellende die goblin kingph4nt0m schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 15:19:
[...]
zou ik maar gaan refinen als ik jou wasjij heet immers Luckyjan

Verwijderd
Is Diaz terug ^^ good old diaz, of gebruikt een hacker zijn naam. Nou ja zie je Diaz ooit. Heel makkelijk te checken of het de echte is. Diaz is NL en heeft eerste week ooit on LoT gezetenSinergy schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 16:27:
[...]
iig weten we via vliegje dat dus lvl96 crafting onmogelijk is (toch eens mijn wings checken), en ene Diaz waarschijnlijk dus die wings heeft en ik volgens die DonovanX een moron ben
Diaz is een van de hoogste niet gehackte chars ooit ^^ hij is Irose beroemtheid dus kan goed zijn dat een hacker zijn naam misbruikt
Blijkbaar kunnen er een hele hoop nu niet meer inloggen in Erose.....
Kijken of ik mijn eerste waarschuwing krijg voor deze reply (kon het niet laten.....)
Quote:
Originally Posted by Embers
Is anyone able to log in successfully?
Uuh ask one of you're GM's that are there 24/7 a day?
Originally Posted by Embers
Is anyone able to log in successfully?
Uuh ask one of you're GM's that are there 24/7 a day?
You have been warned for one of your posts, which violated Rose Europe Forum Rules. The reason you have been warned is because:
Misc Major offence which does not require a forum ban
(Warning Type = Major Misc Offence/No Ban)
For this violation, you have been given : 9 point(s).
The point(s) will remain in your account for 90 days.
After that, they will be removed automatically.
The post for which you are warned can be seen here:
Warned Post
The admin/moderator who warned you, entered this comment:
=======================================
posting/advertising tools that affect the software is against the eula
=======================================
Your total Warning Level at the moment is: 9 point(s).
If you reach the maximum of 10, you will be banned from the Forums, for 14 days.
To see details about all the warnings you have received, until now, please click here.
Please reply back if you have a dispute.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2006 16:49 ]
beetje belachelijk maar ik denk dus hierdoor :
Ok guys enough with the flames and accusations.
If you have a belief that someone may be tampering with the game please send an email to support@gamesrouter.com (because the support center is temporarily down) so that they can investigate. If it is found that anyone is tampering with the game they will be banned.
The forum is not the place to accuse people. Thread Closed
blijkbaar vind ie dat je dit topic niet had mogen openen
If you have a belief that someone may be tampering with the game please send an email to support@gamesrouter.com (because the support center is temporarily down) so that they can investigate. If it is found that anyone is tampering with the game they will be banned.
Verwijderd
toch wel vaag ik beledig er niemand meeYokidrink schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 17:10:
beetje belachelijk maar ik denk dus hierdoor :
Als iemand een golden golden staff te leen of in de verkoop heeft laat t even een bericht achter
nee evo, het komt door die pic van hex editor die je had gepost daar.
Kater? Eerst water, de rest komt later
Gelukkig is het snel verholpen. Ik begrijp alleen niet hoe het zo in eens kan gebeuren dat heel veel last hebben dat ze geblockt waren.
Voor het eten gemeld en na het eten kon ik er weer in
Dus ik had geen last van wachten.
Voor het eten gemeld en na het eten kon ik er weer in
[ Voor 26% gewijzigd door Calamor op 12-01-2006 18:19 ]
Ene Hakke in Luna verkoopt er eentje voor 900kph4nt0m schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 17:30:
Als iemand een golden golden staff te leen of in de verkoop heeft laat t even een bericht achter
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Volgens donovan is iedereen een morron
maar hijs wel aardig als je um kent:)
DiaZ was unhacked lvl 15x ofzo in irose beta1 (FriedChickens, zijn eigen clan, heb ik nog in gezete)
hmm verder is deze hacker niet DiaZ(diaz is WEL een hacker overigens, heeft in beta2 flink lope hacken, en hij kan eRose ook hacken, ik spreek um nog wellis op msn)
Maar dit keer is het Azrail die ons lastig valt (naRose/iRose hacker, aka Glov/avrel/[GM]ArchAngel) => ook maar gehoord
En ga nu niet gelijk zeggen dat ik weer loop te hacken, ik kan er ook nix aan doen dat ik ze ken, en het te horen krijg, oke ik heb me in irose misdrage
maar dat deed iedereen, en het was ook geen p2p game, en het was TOCH al niet meer te spelen zoals het hoorde
Ik wil geen discussie over hacken starten, ik zeg gewoon wat ik weet, en maak eventjes duidelijk dat ik *dit keer* NIETS met hacken te maken heb/wil hebben
DiaZ was unhacked lvl 15x ofzo in irose beta1 (FriedChickens, zijn eigen clan, heb ik nog in gezete)
hmm verder is deze hacker niet DiaZ(diaz is WEL een hacker overigens, heeft in beta2 flink lope hacken, en hij kan eRose ook hacken, ik spreek um nog wellis op msn)
Maar dit keer is het Azrail die ons lastig valt (naRose/iRose hacker, aka Glov/avrel/[GM]ArchAngel) => ook maar gehoord
En ga nu niet gelijk zeggen dat ik weer loop te hacken, ik kan er ook nix aan doen dat ik ze ken, en het te horen krijg, oke ik heb me in irose misdrage
Ik wil geen discussie over hacken starten, ik zeg gewoon wat ik weet, en maak eventjes duidelijk dat ik *dit keer* NIETS met hacken te maken heb/wil hebben
foutje mijn mask is niet 8/3 maar gewoon 7/3 (charm 8
)
wilde je ook weer ff speciaal doen or 
ben toch benieuwd hoe die wdw dan toch ign is gekomen, en toch raar dat GR nog steeds weinig doet tegen hackers, daar betaal je dan voor
ben toch benieuwd hoe die wdw dan toch ign is gekomen, en toch raar dat GR nog steeds weinig doet tegen hackers, daar betaal je dan voor
Heeft geen signature.
Verwijderd
Ehm reportten naar GR die zooiVerwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 19:29:
Volgens donovan is iedereen een morronmaar hijs wel aardig als je um kent:)
En ga nu niet gelijk zeggen dat ik weer loop te hacken, ik kan er ook nix aan doen dat ik ze ken, en het te horen krijg, oke ik heb me in irose misdragemaar dat deed iedereen, en het was ook geen p2p game, en het was TOCH al niet meer te spelen zoals het hoorde
@Calamor
Wilde je nog samen met mijn nieuwe char gaan lvlen??
(Lakitu is inmiddels lvl 20)
Wilde je nog samen met mijn nieuwe char gaan lvlen??
(Lakitu is inmiddels lvl 20)
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
@Calamor/Splendid
Ik heb D/c gekregen en kom niet meer terug vanavond.
Ik wilde het net gaan zeggen toen die d/c kwam.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Oke is goed, wij gaan ff verder.Rakkerzero schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 00:28:
@Calamor/Splendid
Damn, m'n dark flame axe verloren van 4->5. Ik heb nog nooit geluk had met refinen
Verwijderd
Damn, m'n kurash boots 8 ap verloren van 3>4. Ik heb nog nooit geluk had met refinenHaan schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 00:40:
Damn, m'n dark flame axe verloren van 4->5. Ik heb nog nooit geluk had met refinen
ik weet wat je voelt
@rakker
waarschijlijk van rakkerzero denk ik maar kun je dit plaatje is ff posten blanco of met champion eronder voor roseeurope avater.
![]()
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2006 00:46 ]
Me to. Chaos spear met atp8 foetsie van 3>4Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 00:44:
[...]
Damn, m'n kurash boots 8 ap verloren van 3>4. Ik heb nog nooit geluk had met refinen
ik weet wat je voelt
@rakker
[...]
Verwijderd
zins ik toch niet meer zo veel met vliegje speel dacht ik ook effe me gun(5) te makenHaan schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 00:40:
PS. Dubstar zit nog steets in LoT, maar is al tijden niet meer aanwezig iemand er iets op tegen als ik hem er uit zet om ruimte te maken voor andere mensen ?
Er was een vriendelijke nederlander 100++ die graat in LoT wou, maar die moest van mij eerst actief woorden op het forum. Dus voor hem in de toekomst meschien
Verwijderd
dub is onderweg terug die komt binnen een week of 2, maar iruja? ik neem aan dat je met de nederlander amando bedoelt? die had ik wel richting jou en axe gestuurd, wel oka ygast ik ken hem al een tijdeVerwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 08:43:
[...]
zins ik toch niet meer zo veel met vliegje speel dacht ik ook effe me gun(5) te makenniet dus "failed" maar maakt niet zo veel uit.
PS. Dubstar zit nog steets in LoT, maar is al tijden niet meer aanwezig iemand er iets op tegen als ik hem er uit zet om ruimte te maken voor andere mensen ?
Er was een vriendelijke nederlander 100++ die graat in LoT wou, maar die moest van mij eerst actief woorden op het forum. Dus voor hem in de toekomst meschien. anders tijdelijk voor me nooby char, mis me clanny zo als ik met me nooby speel
Iemand in Lot die zelfs nog nooit op dit forum tot nu toe is geweest?? Tja ik kan me nog voor de geest halen niet zolang geleden dat hier een hele discussie over op dit forum stond en toen ging het over Bot.Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 09:18:
[...]
dub is onderweg terug die komt binnen een week of 2, maar iruja? ik neem aan dat je met de nederlander amando bedoelt? die had ik wel richting jou en axe gestuurd, wel oka ygast ik ken hem al een tijde
Verwijderd
luckyjan schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 09:45:
[...]
Iemand in Lot die zelfs nog nooit op dit forum tot nu toe is geweest?? Tja ik kan me nog voor de geest halen niet zolang geleden dat hier een hele discussie over op dit forum stond en toen ging het over Bot.
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 08:43:
[...]
Er was een vriendelijke nederlander 100++ die graat in LoT wou, maar die moest van mij eerst actief woorden op het forum. Dus voor hem in de toekomst meschien.

edit: verkeerd gelezen
[ Voor 92% gewijzigd door SinergyX op 13-01-2006 09:58 ]
Eind volgende week ben ik idd weer terug. Heb ik een paar posts geleden al gemeld.
Maar ik hoop niet dat erose ineens gehack wordt, die wdw staat me niets aan.
Is inderdaad wel een beetje raar, gezien de eerdere discussies over het joinen van niet-Gotters in BoT..
Aan de andere kant is het de laatste tijd wel enorm stil in LoT, (ik kan nog maar met 2 anderen in clan partyen als ze er zijn) dus actieve members zijn wel erg welkom wat mij betreft.
Aan de andere kant is het de laatste tijd wel enorm stil in LoT, (ik kan nog maar met 2 anderen in clan partyen als ze er zijn) dus actieve members zijn wel erg welkom wat mij betreft.
Verwijderd
de helft van lot is met een 2de char bezig vandaar dat het wat rustig lijkt en sommige hebben ff pause
maar aan een 1xx heb jij nu ook weinig haan
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2006 10:56 ]
Verwijderd
amando is een 108 mage, dus opzich zit het wel lekekr i nde buurt van jou en kip en misschien een idee aan axe en vlieg om de thisisnotmyfirstchar clan op te heven en hun huidige chr vervangen door de nieuwe die zitten nu ook rond lvl 80Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 10:55:
de helft van lot is met een 2de char bezig vandaar dat het wat rustig lijkt en sommige hebben ff pause
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2006 11:21 ]
ben mijn str5 axe ook kwijt, 3>4, heb nu wel een (4) speer
ook str5
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
Gast leer lezen..luckyjan schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 09:45:
[...]
Iemand in Lot die zelfs nog nooit op dit forum tot nu toe is geweest?? Tja ik kan me nog voor de geest halen niet zolang geleden dat hier een hele discussie over op dit forum stond en toen ging het over Bot.
Fijn om te horenDubst4r schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 10:48:
Eind volgende week ben ik idd weer terug. Heb ik een paar posts geleden al gemeld.
En tja ik kan vliegje er wel uit gooien, Maar dan ga ik echt weer miljoen reacties krijgen als ik met vliegje door eucar loop en kan al niet normaal rond lopen. Dat wil ik heeel graag verkomen. Maar kijk wel effe meschien is het de beste manier om vliegje voor fliegje te ruilen.
Don't call me gast fly

Die discussie ging er ook over dat nadat iemand zich hier voorgesteld had een paar postings had gedaan hij in de clan werd opgenomen. Dat is toch waar jij het over had niet?
[ Voor 35% gewijzigd door luckyjan op 13-01-2006 12:02 ]
Verwijderd
Ik zij dit....luckyjan schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 11:59:
[...]
Don't call me gast fly
Die discussie ging er ook over dat nadat iemand zich hier voorgesteld had een paar postings had gedaan hij in de clan werd opgenomen. Dat is toch waar jij het over had niet?
Er was een vriendelijke nederlander 100++ die graat in LoT wou, maar die moest van mij eerst actief woorden op het forum. Dus voor hem in de toekomst meschien .
duidelijk ????
luckyjan heeft wel enigzins gelijk, vroegah ging het nog tweakers->rose->clan, maar tijdens bot is dat dus eerder rose->tweakers->clan geworden of zelfs rose->clan->tweakers. Als je huidig BoT ziet, zie er ik toch bar weinig hier op het forum (dus niet alleen dit topic, dan ben je imho geen tweaker) actief bezig zijn.
Laat die regel lekker vliegen, claninfo vind je hier toch niet en meeste wat hier staat vind je 1op1 terug op de Erose forums. Communicatie kan makkelijk binnen de clans, iedereen weer happy
Maarja, ik ziet niet in een tweaker clan
zo heb ik hier dus nog nooit een clanlist oid gezien, mocht een niet-got-clan-persoon opzoek zijn naar een bepaald persoon en bijbehorende clan. Skillroad online heeft bijv. wel zoiets
Laat die regel lekker vliegen, claninfo vind je hier toch niet en meeste wat hier staat vind je 1op1 terug op de Erose forums. Communicatie kan makkelijk binnen de clans, iedereen weer happy
zo heb ik hier dus nog nooit een clanlist oid gezien, mocht een niet-got-clan-persoon opzoek zijn naar een bepaald persoon en bijbehorende clan. Skillroad online heeft bijv. wel zoiets
Gelukkig is dat dan wel een "vriendelijke" Nederlander. Kan ik niet van iedereen zeggenVerwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 13:09:
[...]
Ik zij dit....
Er was een vriendelijke nederlander 100++ die graat in LoT wou, maar die moest van mij eerst actief woorden op het forum. Dus voor hem in de toekomst meschien .
duidelijk ????
Jou reply zegt precies hetzelfde als mijn reactie. Hier maar gaan posten zodat je in de toekomst in een got clan (in dit geval lot) kan komen. Verder ben ik het volkomen eens met sinergy.
even over botSinergy schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 13:19:
luckyjan heeft wel enigzins gelijk, vroegah ging het nog tweakers->rose->clan, maar tijdens bot is dat dus eerder rose->tweakers->clan geworden of zelfs rose->clan->tweakers. Als je huidig BoT ziet, zie er ik toch bar weinig hier op het forum (dus niet alleen dit topic, dan ben je imho geen tweaker) actief bezig zijn.
Ik zal ze eens afmaken. Dus van alle jobs 1tjeVerwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 14:54:
waarschijlijk van rakkerzero denk ik maar kun je dit plaatje is ff posten blanco of met champion eronder voor roseeurope avater.
[afbeelding] [afbeelding]
DONE
![]() ![]() ![]() | ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() | ![]() ![]() ![]() |
[ Voor 51% gewijzigd door Zeror op 13-01-2006 14:14 ]
Verwijderd
Ik laat regels niet vliegen.. Ik wil graag dat mensen actief zijn op het forum die in me clan zitten.Sinergy schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 13:19:
Wat ze BoT doen is hun probleem daar heb ik niks mee te maken he
Maar als ik mensen kan vinden die ons leuke forumpje nog leuker kunnen maken en deel uit kunnen maken dan van onze GoT rose groep wat is dan het probleem. Zoizo maakt het me niet zo veel uit wat lucky zegt hij is niet de leader van LoTje dat ben ik nog steets. ^^
PS BoT valt niet te vergelijken toen ging het punt dat de Leader niet eens hier poste dat is wel heeel erg vreemt.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2006 14:21 ]
Tjonge je bent geloof ik wel blij dat je het "baasje" bent. Lot Oot Bot zijn allen tweakers clans.Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 14:19:
[...]
Zoizo maakt het me niet zo veel uit wat lucky zegt hij is niet de leader van LoTje dat ben ik nog steets. ^^
[afbeelding]![]()
Ik neem tenminste aan dat we met zijn ALLEN in één clan zouden zitten als dat zou kunnen.
Dus ik voel met lid van Got en het maakt mij dus WEL iets uit wat er bij de anderen gebeurt.
En als jou houding representatief zou zijn voor de rest van Got was ik nu direct uit Oot gestapt.
Gelukkig is dat niet zo. Een beetje meer "respect" voor je medetweakers vliegje en een stapje lager m.b.t je egoboost graag!
Verwijderd
Hehe dat werd tijd...We are happy to announce that the first of our ongoing tests for the MP bug are successful.
We have therefore scheduled a maintenance reboot for Monday 16th January at 10am GMT to apply the patch to the live system.
The servers will be put offline for two hours, from 10:00 to 12:00 GMT.
Wie heeft er zin in een nieuwe clan voor alle 2nd/3rd characters van de tweakertjes
Alle members die nu nog in BoT zitten zijn echte tweakers:Wiebe,Racingfreak,Makksjuh,Ph4nt0m,Preciouschick,MortuuS en er zitten een heleboel tweede charrs bij dus dat van in BoT geen echt tweakers zitten is gelulSinergy schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 13:19:
Verwijderd
onze rakkerzeroRakkerzero schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 13:55:
[...]
Ik zal ze eens afmaken. Dus van alle jobs 1tje
DONE
kijk je eigen (bv dus deze) posthistory is en jij noemt jezelf een "tweaker"?
zie er ik toch bar weinig hier op het forum (dus niet alleen dit topic, dan ben je imho geen tweaker) actief bezig zijn.
zie er ik toch bar weinig hier op het forum (dus niet alleen dit topic, dan ben je imho geen tweaker) actief bezig zijn.
[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 13-01-2006 16:13 ]
scheelt 6 km he
@ Sinergy
Een echte tweaker heeft meer dan 3000 posts
[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 13-01-2006 16:26 ]
Verwijderd
ax3 en ik hebben de clan " notmefirstchar " gemaakt voor onze 2de en 3de chars wie wild mag daar best in lijkt mij, Contact mij fliegje of ax32 daar voor.Rakkerzero schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 16:03:
Wie heeft er zin in een nieuwe clan voor alle 2nd/3rd characters van de tweakertjes
Verwijderd
we zullen zien hehe
We had access to the ROSE general development timeline for 2006 and we are very excited about it.
We have therefore decided to share some of the information with you, knowing that you will be as excited we are!
Please keep in mind that what follows is the timeline for “general development” by Triggersoft, so you need to add 1-2 months to it for the application to the European servers and also the development itself could take longer than expected.
Between January and March Triggersoft will add 2 new maps: the Desert of the Dead (scheduled for 26th February here, more news will follow!) on Junon and Refugee Xita on the 3rd planet: Eldeon! There is also other news, but it is still top secret, sorry.
Between April and June there will be a load of new content added for high level players, with 2 new maps for Eldeon (Shady Jungle and Lost Forest) and one new dungeon for Junon: the Forgotten Pyramid!
Between July and September 2006 Triggersoft will renew the Clan System and add the Rock Collection and Crafting. A new map for Eldeon (Swamp of Fairies) and one new dungeon for Luna (Ocean of Dawn) will also be added.
Last but not least, towards the end of the year we should see a new dungeon for Eldeon (Soul Cave), the introduction of planet Karkia and… the pet system!
Stick with us through 2006, for the best in online entertainment!
We had access to the ROSE general development timeline for 2006 and we are very excited about it.
We have therefore decided to share some of the information with you, knowing that you will be as excited we are!
Please keep in mind that what follows is the timeline for “general development” by Triggersoft, so you need to add 1-2 months to it for the application to the European servers and also the development itself could take longer than expected.
Between January and March Triggersoft will add 2 new maps: the Desert of the Dead (scheduled for 26th February here, more news will follow!) on Junon and Refugee Xita on the 3rd planet: Eldeon! There is also other news, but it is still top secret, sorry.
Between April and June there will be a load of new content added for high level players, with 2 new maps for Eldeon (Shady Jungle and Lost Forest) and one new dungeon for Junon: the Forgotten Pyramid!
Between July and September 2006 Triggersoft will renew the Clan System and add the Rock Collection and Crafting. A new map for Eldeon (Swamp of Fairies) and one new dungeon for Luna (Ocean of Dawn) will also be added.
Last but not least, towards the end of the year we should see a new dungeon for Eldeon (Soul Cave), the introduction of planet Karkia and… the pet system!
Stick with us through 2006, for the best in online entertainment!
Verwijderd
Rose is het leven ofnie?het is ****** een spel man maak je niet druk over mensen die wel of niet een "tweaker"zijn, boeie. Have fun and play the game, wordt er echt moe van al dat basige gedoe.
Door dit soort gezeik ben ik uit BoT gegaan alles draaid om BoT alles is verneukt door BoT flikker op met dat gezeik, dit is mijn mening!! dus voel je niet aangevallen!! Jammer dat we er weer over moeten beginnen.
Door dit soort gezeik ben ik uit BoT gegaan alles draaid om BoT alles is verneukt door BoT flikker op met dat gezeik, dit is mijn mening!! dus voel je niet aangevallen!! Jammer dat we er weer over moeten beginnen.
Ik moet zeggen, ik ben het met je eens, ik gaf al aan die "tweaker-zijn" regel lekker te laten vliegen en het een open clan te maken. Goed, er blijven dus "regels" waar ik dan op in ga qua toepassing ervan, welke imho dus niet (danwel niet volledig) correct zijn toegepast.
Ik kijk toch al niet vaak meer naar de "tag" boven iemand zijn naam ingame, dus mij boeit het niet zoveel. Ik zit in een clan van 6 man en ben er blij, kan met de meeste mensen opschieten (je bent wel liev scriptkiddy
). Ik lul te veel over Rose en alles erin/omheen/erachter, geef ik toe 
echter heet het niet voor niets een RPG (roleplaying), waarin je dus tot volledig eigen inzicht je mag/kan inleven in het spel, dit kan op een bepaald punt dus botsen met de mensen die er niet zover "in" zitten
Maargoed, leuke vooruitzichten al zal het voor een aantal wat te lang gaan duren
Ikzelf zit denk aardig op de grote rode lijn dus zal het voor mij steeds goed uitkomen.
Ik kijk toch al niet vaak meer naar de "tag" boven iemand zijn naam ingame, dus mij boeit het niet zoveel. Ik zit in een clan van 6 man en ben er blij, kan met de meeste mensen opschieten (je bent wel liev scriptkiddy
echter heet het niet voor niets een RPG (roleplaying), waarin je dus tot volledig eigen inzicht je mag/kan inleven in het spel, dit kan op een bepaald punt dus botsen met de mensen die er niet zover "in" zitten
Maargoed, leuke vooruitzichten al zal het voor een aantal wat te lang gaan duren
Verwijderd
rose is ff geen fuck meer aan dus ik neem ff pauze voorlopig of in ieder geval minder spelen, wel heb ik eindleijk tijd gehad om me signature te maken 
Ik heb mezelf ook voorgenomen om niet meer hard te levelen, ik zie veel te veel mensen afhaken omdat het op een gegeven moment niet meer leuk is om eeuwig in temple te moeten zitten. Ik jaag liever op andere mobs buiten de tempel zolang het nog kan, ook al gaat levelen in temple 3x zo hard.
Ben me nu tijdelijk aan het vermaken met Behemoth hunten
En pics natuurlijk:

Ben me nu tijdelijk aan het vermaken met Behemoth hunten
En pics natuurlijk:

[ Voor 39% gewijzigd door Haan op 13-01-2006 19:37 ]
die behemoth probeerde ik ook vandaag (lvl91 ik), ben hard weg gescrolled, damn wat hit ie hard zeg
Update je sig,Staat nog level 8xYokidrink schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 19:42:
die behemoth probeerde ik ook vandaag (lvl91 ik), ben hard weg gescrolled, damn wat hit ie hard zeg
Psst, ik weet niet eens of ik er nog inzit.Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 11:41:
Fijn om te horenIk zal je behouden in de clan. Zal gerwin er wel uitzetten wand die is druk bezig met WOW. Mocht hij ooit terug komen maken we wel weer ruimte voor hem.
En tja ik kan vliegje er wel uit gooien, Maar dan ga ik echt weer miljoen reacties krijgen als ik met vliegje door eucar loop en kan al niet normaal rond lopen. Dat wil ik heeel graag verkomen. Maar kijk wel effe meschien is het de beste manier om vliegje voor fliegje te ruilen.
Maar ik speel denk ik de komende maanden even niet meer.
Te druk met andere dingen.
Volg dit forum nog wel eens 1 keer per week maar dat houd ook op.
Haantje en Blue, veel plezier met de spullen. Misschien kom ik ooit nog terug maar geef ze maar gewoon door binnen de clan. Worden mijn juweeltjes een soort clan eq.
Voor de low lvls denk ik
Vliegje heb jij binnenkort een keer tijd om 2 bullbackshields te craften? en welk metal raad je me aan?
Komt voor mekaar, voorlopig draag ik de hat en staff nog wel even. Ik ga het ook wat rustiger aandoen, ookal kan ik nog niet eens in temple soloAmafi schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 20:01:
[...]
Haantje en Blue, veel plezier met de spullen. Misschien kom ik ooit nog terug maar geef ze maar gewoon door binnen de clan. Worden mijn juweeltjes een soort clan eq.
Voor de low lvls denk ikof 2e a 3e chars.
Verwijderd
hoe beter de mats hoe meer kans opp hoge dodge en zo he ^^B1gk1ller schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 20:10:
Vliegje heb jij binnenkort een keer tijd om 2 bullbackshields te craften? en welk metal raad je me aan?
Hoogste kwaliteit metal is toch Damascus (quality 75)?
Of zijn er nog betere?
Of zijn er nog betere?
damascus is idd t hoogsteRakkerzero schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 22:31:
Hoogste kwaliteit metal is toch Damascus (quality 75)?
Of zijn er nog betere?
Ik heb nu alles, Waar en wat spreken we af?Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 21:20:
[...]
hoe beter de mats hoe meer kans opp hoge dodge en zo he ^^
[ Voor 12% gewijzigd door -Mike- op 14-01-2006 00:45 ]
Ben ff ingame aan het kijken met mijn lvl 10 soldier noob op 2de account.
Prijzen zijn verandert zeg, en die grade 1 refines zijn duurder dan grade 2 en 3 refines:/
Naja ik ben benieuwt.
En uhm sinergy ik wil denk ik via jou betalen als dat nog kan.
Ik had je dacht ik al in mijn msn, daar kom ik alleen bijna nooit online.
Prijzen zijn verandert zeg, en die grade 1 refines zijn duurder dan grade 2 en 3 refines:/
Naja ik ben benieuwt.
En uhm sinergy ik wil denk ik via jou betalen als dat nog kan.
Ik had je dacht ik al in mijn msn, daar kom ik alleen bijna nooit online.

Ef een update van mijn char eidelijk lv. 95+
Grats op level 95+ Ziet er cool uitWhiteUltY schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 10:40:
[afbeelding]
Ef een update van mijn char eidelijk lv. 95+
Verwijderd
Weer een tijdje niet actief geweest op Rose ik vind het lvlen toch niet zoveel meer aan. Heb wel weer even de 5 pagina's doorgelezen. Wel weer veel gezeik over BoT. Ben ik toch blij dat ik in Flawless zit
En Scriptkiddy sell je nog die violet beret?Ik wil hem wel kopen maar me account is expired. Daarom speel ik nu Ferentus ook wel aardige RPG maar ik stop daar over want het gaat niet over Rose
Ik ben nu bijna 65
dus ik ga binnenkort me gloves met ap 10 cri 4 sellen.
Cya ingame
Cya ingame
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2006 11:10 ]
was helemaal geen gezeik met bot alleen maar een vergelijking van iets.Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 11:04:
Weer een tijdje niet actief geweest op Rose ik vind het lvlen toch niet zoveel meer aan. Heb wel weer even de 5 pagina's doorgelezen. Wel weer veel gezeik over BoT. Ben ik toch blij dat ik in Flawless zitEn Scriptkiddy sell je nog die violet beret?Ik wil hem wel kopen maar me account is expired. Daarom speel ik nu Ferentus ook wel aardige RPG maar ik stop daar over want het gaat niet over Rose
Ik ben nu bijna 65
Cya ingame
ga je stoppen met rose ofzo?:P
Dat gezeik met BoT eerst kwam ook door jouVerwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 11:04:
Weer een tijdje niet actief geweest op Rose ik vind het lvlen toch niet zoveel meer aan. Heb wel weer even de 5 pagina's doorgelezen. Wel weer veel gezeik over BoT. Ben ik toch blij dat ik in Flawless zitEn Scriptkiddy sell je nog die violet beret?Ik wil hem wel kopen maar me account is expired. Daarom speel ik nu Ferentus ook wel aardige RPG maar ik stop daar over want het gaat niet over Rose
Ik ben nu bijna 65
Cya ingame

Edit: Bedankt vliegje voor het craften van mijn backshield
[ Voor 6% gewijzigd door -Mike- op 14-01-2006 12:13 ]
Verwijderd
Nee ik ga nog niet stoppen maar me account is expiredph4nt0m schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 12:04:
[...]
was helemaal geen gezeik met bot alleen maar een vergelijking van iets.
ga je stoppen met rose ofzo?
moet je betalen he!:PVerwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 13:19:
[...]
Nee ik ga nog niet stoppen maar me account is expired
En ja hoor, GoT heeft der een nieuwe raider bij 
Eindelijk lvl 100 gehaald.
Eindelijk lvl 100 gehaald.
Een beetje verlies heb je altijd...
Gefeliciteerd
De 2e Raider zo te zien
De 2e Raider zo te zien
tnx en idd, wozzie was me voor
Net 5 dex te weining om men legend assassin katar ap10 te dragen maar da's 2 lvltjes hakken en opgelost. Heb toch geen 6th talis om em te refinen en nog minder geld om die te kopen, dus veel is die nog ni waard.
Nu nog ff bepalen welke skills ik zou gaan nemen

@Yoshi, bedankt voor de wingtrade. Kom ik al veel verder mee nu
[ Voor 15% gewijzigd door PeGys op 14-01-2006 15:26 ]
Als je die assasins echt zo graag aan wil koop je toch tijdelijk een 6dex mask ipv. die mask of lies?PeGys schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 15:21:
[...]
tnx en idd, wozzie was me voor
Net 5 dex te weining om men legend assassin katar ap10 te dragen maar da's 2 lvltjes hakken en opgelost. Heb toch geen 6th talis om em te refinen en nog minder geld om die te kopen, dus veel is die nog ni waard.
Nu nog ff bepalen welke skills ik zou gaan nemen
[afbeelding]
@Yoshi, bedankt voor de wingtrade. Kom ik al veel verder mee nu
[ Voor 6% gewijzigd door its_Lochii op 14-01-2006 16:10 ]
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
Ja ook gratz van hier:D
*Ik lvl tegenwordig echt sloom, ben laatste tijd ook al 3 dagen niet meer op eRose geweest. Maar ga er tog nog een maandje aanplakken met de ''Wallie Kaart'' Betaald mode. Maar weet iemand hoelang het duurt voordat de prijs is geupdate?
*Ik lvl tegenwordig echt sloom, ben laatste tijd ook al 3 dagen niet meer op eRose geweest. Maar ga er tog nog een maandje aanplakken met de ''Wallie Kaart'' Betaald mode. Maar weet iemand hoelang het duurt voordat de prijs is geupdate?

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
Verwijderd
Grats!!!! Ik ga morgen wel weer ff betalen voor roseVerwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 20:25:
Jaja... Ook ik heb vandaag lvl 100 bereikt, en dat voelt goed![]()
[afbeelding]
Omdat ik liever 10 dodge en 15 m-res houd dan 5 dex te hebben. Ik overleef het die paar dagen nog wel. Men assassin katar is toch niet refined dus men huidige wapen doet nog steeds meer damage.egamernl schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 16:10:
[...]
Als je die assasins echt zo graag aan wil koop je toch tijdelijk een 6dex mask ipv. die mask of lies?Je ziet d'r strak uit btw, zag je toenstraks ook ingame lopen
En jah, de look, die is zoals de meeste raiders die jag gear houden.
Gratz met je 2nd jobVerwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 20:25:
Jaja... Ook ik heb vandaag lvl 100 bereikt, en dat voelt goed![]()
[afbeelding]
En nogmaals bedankt voor de ruil van de wings
Ik kan het niet helpen maar ik ben jaloers op vele mensen hier
Lvl 100 pffff grats to allemaal die 2th job hebben.
Edit: ik zal zo blij zijn waneer ik eindelijk lvl 80 ben, haal ik eindelijk mijn oude record in
en dan moet ik er nog ff snel op 1 of andere manier 20 lvls aan plakken: temple blijkt een goeie lvl plaats te zijn
maar ach ik ga denk ik rustig aan doen, als ik 2th job heb tegen het einde van februarie dan vind ik het ook wel goed want dan komt die desert of dead dinges eindelijk. Ik had nog met blueforce willen partyen maar dat zit er niet in, bluepanther is opnieuw begonnen: aan de ene kant jammer vanwege zijn bourg met mooie drops maar leuk want nu kan ik volgende weekl met hem partyen. Pfff 4th en psy en evo:/
hoe wil ik jullie ooit inhalen en jammer dat iruja is gestopt, higest lvl ingame( of 2de dan) een hele mooie prestatie vind ik. En amafi
(ben een beetje aangeschoten en dan wordt ik sentimenteel, ik haall de typfouten enzo er morgen wel uit:P) Grats to all en ik hoop snel weer met eidereen waarmee ik gepartyd heb te partyen
zijn er nog meer mensen gestopt??
Edit: ik zal zo blij zijn waneer ik eindelijk lvl 80 ben, haal ik eindelijk mijn oude record in
en dan moet ik er nog ff snel op 1 of andere manier 20 lvls aan plakken: temple blijkt een goeie lvl plaats te zijn
maar ach ik ga denk ik rustig aan doen, als ik 2th job heb tegen het einde van februarie dan vind ik het ook wel goed want dan komt die desert of dead dinges eindelijk. Ik had nog met blueforce willen partyen maar dat zit er niet in, bluepanther is opnieuw begonnen: aan de ene kant jammer vanwege zijn bourg met mooie drops maar leuk want nu kan ik volgende weekl met hem partyen. Pfff 4th en psy en evo:/
hoe wil ik jullie ooit inhalen en jammer dat iruja is gestopt, higest lvl ingame( of 2de dan) een hele mooie prestatie vind ik. En amafi
[ Voor 88% gewijzigd door Meatbag op 15-01-2006 01:50 ]
leuk dat je der weer zin in hebt 
best kans dat je me bijhaalt, ga het erg rustig aan doen en gobs jage met 4th
me 2nd char 6th ga ik morge weer mee lvlle, is der iemand die nog lvl35-55 muse eq heeft die ik even zou kunne lene? zijn in ieder geval genoeg mense opnieuw als muse begonne
best kans dat je me bijhaalt, ga het erg rustig aan doen en gobs jage met 4th
me 2nd char 6th ga ik morge weer mee lvlle, is der iemand die nog lvl35-55 muse eq heeft die ik even zou kunne lene? zijn in ieder geval genoeg mense opnieuw als muse begonne
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Hehe, sentimenteel zelfs. Voel me soort van vereerd.Dubst4r schreef op zondag 15 januari 2006 @ 01:28:
En amafi(ben een beetje aangeschoten en dan wordt ik sentimenteel, ik haall de typfouten enzo er morgen wel uit:P) Grats to all en ik hoop snel weer met eidereen waarmee ik gepartyd heb te partyen
Laten we zeggen dat ik door fulltime baan en druk sociaal leve zowieso al weinig kon rosen.
Met nieuwe vriendin wordt dat onmogelijk.
Liever een avond met vriendin dan rose, want vriendin kan je leukere spelletjes mee doen
Iedereen veel plezier ingame, en misschien tot ooit
Daarstraks voor de fun nog es een Grandmaster Goblin gedaan (gelukkig stond die der al als ik toekwam). Lekker 2 mooie 6th grade talisman gekregen.
Meteen maar me dragon knuckle naar (2) gegooid
Heb nog steeds te weinig dex voor me dragon knuckle maar toch kan ik em dragen.
Eerst dex 4 mask aan, dan legend assassin katar aan, geeft dex 18 dus genoeg om me dragon knuckle aan te kunnen. Daarna terug me mask of lies aan en hakken maar
@Dubstar, 'k zal WD en GMG voor je tanken hoor
Ondertss idd een pakje voorbij je level. Spijtig dat de party der nooit van gekomen is.
Meteen maar me dragon knuckle naar (2) gegooid
Heb nog steeds te weinig dex voor me dragon knuckle maar toch kan ik em dragen.
Eerst dex 4 mask aan, dan legend assassin katar aan, geeft dex 18 dus genoeg om me dragon knuckle aan te kunnen. Daarna terug me mask of lies aan en hakken maar
@Dubstar, 'k zal WD en GMG voor je tanken hoor
kort berichtje voordat ik na het vliegveld ga, ik ga mika weer bezoeken voor 3 weken 
Nu de psychische voorbereiding voor de 12 uur durende stoelenzit
Nu de psychische voorbereiding voor de 12 uur durende stoelenzit
Verwijderd
doe mika de groeten !!! en veel plezier daaro maar dat komt wel goed denk ik
gr voor degene met 2nd job
dubstar leuk dat je weer terug bent s6 met lvlen
gr voor degene met 2nd job
dubstar leuk dat je weer terug bent s6 met lvlen
@ Sinergy
Veel plezier bij Mika!
Ben je de condooms niet vergeten??
> Ik moest je nog hebben om mn account een maand te verlengen. Naja, dan ga ik maar zo'n wallie card halen bij FreeRecordShop
Veel plezier bij Mika!
Ben je de condooms niet vergeten??
Hoe durven ze te zeggen dat er 24h a day GM monitoring is
. Ik word een beetje misselijk van die gozer die de hele tijd ecuar ch1 laat crashen. Hij is er nu al een aantal dagen mee bezig, dus ik krijg al twijfels bij 1h a day GM monitoring. 

offtopic:
500
500
[ Voor 7% gewijzigd door Rooster op 15-01-2006 15:02 ]
Veel plezier in Rose iDubst4r schreef op zondag 15 januari 2006 @ 01:28:
Ik kan het niet helpen maar ik ben jaloers op vele mensen hier![]()
hoe wil ik jullie ooit inhalen en jammer dat iruja is gestopt, higest lvl ingame( of 2de dan) een hele mooie prestatie vind ik. En amafi(ben een beetje aangeschoten en dan wordt ik sentimenteel, ik haall de typfouten enzo er morgen wel uit:P) Grats to all en ik hoop snel weer met eidereen waarmee ik gepartyd heb te partyen
Jij komt terug ik ga weg
Als je wat nodig hebt aan spullen ofzo
Zo om 4 uur nara frankrijk
Succes met mika
Maandag is hij der weer en hij kan dat ook gerust van daaruit doen hoorRakkerzero schreef op zondag 15 januari 2006 @ 11:28:
@ Sinergy
Veel plezier bij Mika!
Ben je de condooms niet vergeten??![]()
> Ik moest je nog hebben om mn account een maand te verlengen. Naja, dan ga ik maar zo'n wallie card halen bij FreeRecordShop
Mijn account moet namelijk de 21e ook verlengd worden.
Als dat zo is dan zou dat mooi zijn.PeGys schreef op zondag 15 januari 2006 @ 15:18:
[...]
Maandag is hij der weer en hij kan dat ook gerust van daaruit doen hoor
Mijn account moet namelijk de 21e ook verlengd worden.
SInergy stuur ff een mail als je dit leest.
ty.
Verwijderd
@ 100+ mages ---> Welke skills hebben jullie eigenlijk genomen? Ik heb nu bijvoorbeeld de opvolger van fire ring -> 'lava burst', maar deze doet dus veel minder damage, net als mana spike etc... Is het dan verstandig om deze verder up te daten omdat ie dan toch wel sterker wordt, of om gewoon je oude skills te gebruiken?
Ik vind t lvl'en nu redelijk doelloos worden eerlijk gezegd. Na de 100 kun je geen nieuwe wapens, geen nieuwe kleertjes behalve je skills updaten : /... Wat is jullie doel na de 100?
Ik twijfel er over om volgende week weer 11.80 over te maken naar GR. Betere support en updates mogen nu wel eens komen...
Ik vind t lvl'en nu redelijk doelloos worden eerlijk gezegd. Na de 100 kun je geen nieuwe wapens, geen nieuwe kleertjes behalve je skills updaten : /... Wat is jullie doel na de 100?
Ik twijfel er over om volgende week weer 11.80 over te maken naar GR. Betere support en updates mogen nu wel eens komen...
Ik heb net hetzelfde met barachatoxis sting of hoe het ook mag heten. Opvolger van Poison Slash. Doet veel minder damage dan men vorige meer de succes rate van het poison effect ligt wel een pak hoger.
Voor men overige actives moet ik ofwel hoger lvl of meer strength. Denk dat ik maar doorga tot ik al me skills heb en ze misschien zelfs kan maxen. Volgens mij zijn ze dan een pak krachtiger.
Voor men overige actives moet ik ofwel hoger lvl of meer strength. Denk dat ik maar doorga tot ik al me skills heb en ze misschien zelfs kan maxen. Volgens mij zijn ze dan een pak krachtiger.
Net weer heel wat beleeft, check deze melding maar:

Ik heb iemand ontmoed op Luna genaamd IAmNotAnHacker (zowiets) maar de naam zegt het al. Het was wel degelijk een hacker. De gehackte skills waaronder jump/kiss/tp en nog wel wat. Hij had een progamma zei hij waar hij rare dingen mee kon laten doen. Zo heb ik ook nog beleeft dat er op mijn scherm stond toen ik in mijn eigen cart zat: Wiebe declined your request for riding in your cart. En even later had k hem achterop me cart zitten (ik invite hem niet!). En ik kreeg een melding (die je hierboven ziet) en ik had ignore geklikt. En toen had hij in 1x een shop achterop MIJN cart! Ik stopte de cart. En toen was zijn shop ontzichtbaar. Aleen het blanco naambalkje zag je. Echt rare vent die. Hij zei dat hij een goede vriend van MySql was (merlin) maar geen bezoeker van zijn site. En dat progje had hij zelf gemaakt zegt hij...

Ik heb iemand ontmoed op Luna genaamd IAmNotAnHacker (zowiets) maar de naam zegt het al. Het was wel degelijk een hacker. De gehackte skills waaronder jump/kiss/tp en nog wel wat. Hij had een progamma zei hij waar hij rare dingen mee kon laten doen. Zo heb ik ook nog beleeft dat er op mijn scherm stond toen ik in mijn eigen cart zat: Wiebe declined your request for riding in your cart. En even later had k hem achterop me cart zitten (ik invite hem niet!). En ik kreeg een melding (die je hierboven ziet) en ik had ignore geklikt. En toen had hij in 1x een shop achterop MIJN cart! Ik stopte de cart. En toen was zijn shop ontzichtbaar. Aleen het blanco naambalkje zag je. Echt rare vent die. Hij zei dat hij een goede vriend van MySql was (merlin) maar geen bezoeker van zijn site. En dat progje had hij zelf gemaakt zegt hij...
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
Verwijderd
die melding krijgt iedereen momenteelXouxic schreef op zondag 15 januari 2006 @ 17:03:
Net weer heel wat beleeft, check deze melding maar:
[afbeelding]
Iedereen minus ik in ieder geval. Zodra ik het weer krijg zal ik wel een plaatje posten.Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 17:12:
die melding krijgt iedereen momenteel
Je hoort mij niet zeggen dat ik geen d/c krijg, ik krijg alleen een ander dialoog venster met een error.Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 17:50:
[...]
apart luna was net helemaal leeg geen shop te bekennen
[ Voor 37% gewijzigd door Rooster op 15-01-2006 20:36 ]
Verwijderd
apart luna was net helemaal leeg geen shop te bekennenDutch-Hane schreef op zondag 15 januari 2006 @ 17:47:
[...]
Iedereen minus ik in ieder geval. Zodra ik het weer krijg zal ik wel een plaatje posten.
Nee maar toen ik allow drukte en ik weer keek, zat hij met een shop achter op mijn cart!

Dit topic is gesloten.