[PC MMORPG] ROSE Online deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.961 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:54
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/top1.gif. D e e l . 1 7 .
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/top2.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg
> Intro

Pff, de topics komen en gaan en zo is na actief posten deel 16 aan een einde gekomen.
De 3 clans, LegionOfTweakers(LoT), OrderOfTweakers(OoT) en BandOfTweakers(BoT), maken het goed. Sommige GoTters hebben besloten naar een andere clan te gaan.
Verder is het x-mas event van start gegaan en kun je sparen voor de Santa suit.

Veel plezier in dit topic en happy gaming. ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg
> Inhoud

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg > Wat is Rose Online?

ROSE (Rush On Seven Episodes) Online is een MMORPG.
Net als de meeste MMORPG's hebben ze een volg verhaal. bij ROSE ook, Rose brengt je in een wereld waar veel gebeurd, jij als "adventurer" in deze birzarre werelden terecht komt.

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg > Verschillende Rose versies

Ondanks we hier gewoon over 1 spel hebben. Heeft het Rose Online toch nog verschillende gameclients. Ieder continent op deze aardbol heeft zijn eigen gameclient. Deze gameclients hebben in de afgelopen beta periode namen gekregen. De clients op worden op de volgende manier verdeeld over de continenten:

JapanjRose client
KoreakRose client
TaiwantRose client
De PhilipijnenpRose client
Noord AmerikanaRose client
UK (europa)eRose client

Erose is European ROSE, deze is beschikbaar voor de hele wereld. De game is een kopie van Philipine Rose.

NArose is North American ROSE, deze is ook voor de hele wereld beschikbaar (geen ip block). De game is een kopie van Philipine Rose.

Irose is International ROSE, deze versie was alleen beschikbaar in beta en is inmiddels gesloten.

Verder zitten er verschillen tussen de ROSE, zo is Irose de eerste rose versie en manier het job, skill, level, en nog veel meer systeem werkt heel anders dan bijvoorbeeld Erose of Prose.
Zo is job level anders en skills compleet veranderd tot hele nieuwe skills.

Wij praten hier voornamelijk over eRose.

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg > Beginnen met Rose Online

Hoi :) ,

Allereerst welkom en tof dat je Rose wilt gaan spelen (misschien?).
De meeste online rpg's hebben maandelijks kosten voor onderhoud van het spel en servers. Helaas is Rose online ook niet dit lot ontkomen.
Bij Gamesrouter, het bedrijf dat eRose host, kun je een game account aanmaken.
Als je account is aangemaakt kun je het spel al 7 dagen!! gratis proberen. :)
En als het spel je na die 7 dagen nog steeds wil spelen, omdat het zo leuk is, kun je de maandelijke kosten gaan betalen om verder te spelen. Het spel zelf kun je hier downloaden.

De maandelijkse kosten zijn:
[b]• via Credit card: tussen € 11,50 en € 12,--. Afhankelijk van de wisselkoers. Betaling is direct gereed zodat je gelijk kunt spelen.
[b]• via Bank transfer: Prijs van hierboven + transactie kosten. Verder duurt het nog eens 4-8 dagen totdat je betaling gereed is.
• andere PayByCash mogelijkheden zijn ook mogelijk.

Mocht je na het installeren problemen hebben met opstarten of heb je gewoon vragen over het spel kun je ze natuurlijk gewoon hier stellen. Andere optie is het engelstalige forum van Rose waar je tevens je vragen kunt stellen. Rose forum account kun je aanmaken in My account op de Gamesrouter website.

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg > Veranderingen sinds iRose

Omdat Rose een spel is waar nog druk aan gewerkt wordt, worden er weleens veranderingen doorgevoerd in het spel. Hier staan die veranderingen voor je op een rijtje.

Algemene veranderingen
• Door het Nprotect systeem is het spel hackproof geworden.
• Exceeded (volle) servers is verleden tijd
• Een nieuw uitdagend skill systeem
• 2nd Job is pas mogelijk vanaf lvl 100
• HP systeem is aangepast en de monsters zijn uitdagender
• Unions zijn (voorlopig) uit het spel gehaald
• Nieuw Clanfield systeem. Ieder lvl groep (lvl 30 t/m 49, 50 t/m 69, 70 t/m 89 etc...) eigen map.
• Door de ontwikkeling zijn er enkele quests weggehaald en is de episode quest aangepast en onafgemaakt.

Nieuwe veranderingen:

Update van 1 december 2005:
• Weapons and armour refining are now in game
• Dealer's gem cutting skills are now available
• 3 new items are now in game to drill sockets on items
• The new Luna Dungeon “Forgotten Temple” is now open
• 22 new deadly monsters will be added into the game
• With the second seat on Carts you can now give your friends a lift
• Battle Carts are now implemented in game so that you can fight without dismounting
• Current Field Resurrection option and Return Scrolls are now in game
• Bow Mastery skill bug fixed
• ROSE Online logo has been changed to Winter style
• Initial cart cooldown introduced
Meer info >>

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg > Rose Online Fansite van GoT

/me Momenteel is de fansite even offline gehaald.

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg > Systeemeisen

De systeemeisen zijn:

Systeemeisen van Rose Online
MinimumAanbevolen
CPU:P3 800 MHzPentium 3 1GHz
Geheugen:128 MB256 MB
Grafische kaart:Geforce MX 400/ Radeon 7000Geforce 3 TI 200

Als je hoger hebt dan in de bovenstaande tabel, dan mag ik vanuit gaan dat je wel snapt dat je geen zorgen moet maken over je systeem. Dan is hij namelijk goed genoeg om Rose mee te spelen. :)

En als je lager hebt dan het minimum...... Ja, dan zal je toch een computer moeten zoeken die wel aan de eisen voldoen. ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg > Game Downloads

Aangezien er nog regelmatig gevraagd wordt waar het spel gedownload kan worden, is dit onderdeel alsnog toegevoegd.
Zoals al beschreven is, zijn er 2 versie die internationaal gespeeld worden. Dit zijn naRose en eRose.

De gameclients:
eRose client > Download pagina
Registreren kan op Gamesrouter.com

naRose client > Download pagina
Registreren kan op naRose website

Verder staan er nog enkele tooltjes voor dit spel:

/me Momenteel zijn er nog geen tools

Aangezien sommige tools illegaal zijn kan niet alles hier komen te staan.

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg > Filmpje

Indien je erg geinterreseert bent, nog niet begonnen bent of gewoon verslaafd in het spel

Hier enkele mooie filmpjes:

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg > Player list

Natuurlijk willen van iedereen weten welk level en job hij/zij is. Daarom heeft Splendid een mooie lijst gemaakt waar je je character kan opslaan zodat anderen je "in de gaten" kunnen houden. :)

Klik hier om naar de lijst te gaan
Je moet wel eerst registreren!!

Dus meld je aan op de site, maak een account voor je character en veel plezier ;)

Natuurlijk zijn hier nog enkele lijsten vooraf gegaan. Zo heeft OkkE een poging gedaan. Zijn lijst is hier te bewonderen. Daarna heeft Calamor nog een poging gedaan, maar die is nog afgekomen. Kijk maar. Jammer.

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg > Voorgaande topics

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg > Links?

Officiele sites over Rose Online:
GoT sites over Rose:
Andere handige Rose websites:

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg > !!! Attentie !!!

/me !!! Geen Warez !!! Onthoud dit goed !!!

Enkele topics geleden werd er een keylogger aangeboden Dit is hier absoluut niet gewenst. Mocht je een "exceeded helper" gebruiken, kijk dan eerst of die connectie maakt met internet (d.m.v. een firewall bijvoorbeeld), mocht het wel het geval zijn, dan kan je er zeker van zijn dat het om een keylogger gaat.
Crash schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 20:46:
/me Meisjes en jongens, het is niet nodig om hier telkens massaal te komen melden dat er een server plat ligt. Dit merkt de rest vanzelf, en het draagt verder niets nuttigs bij aan dit topic ;)

Gelieve dergelijke reacties voortaan achterwege te laten a.u.b. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg > Laatste woord

Zou je graag nog meer info in de topicstart willen zien, laat het me weten. via mail, te vinden in me profiel. ;)

Met dank aan Rakkerzero (layout), Dutch-Hane (TS code) voor het meehelpen aan deze topicstart. Eveneens wil ik Haan bedanken voor het maken van de Refine Guide en NitroX infinity voor de stats info

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/bottom.jpg

Binnenkort wordt de topicstart herschreven. Tevens wordt er een nieuwe layout ontwikkeld.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-08 12:18
Your Payment Reference Number is:xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
wat moet ik met dat nummer doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

syren schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 20:31:
Your Payment Reference Number is:xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
wat moet ik met dat nummer doen
Gelijk weer vergeten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

bij de betalingsopmerking erbij zetten...

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
bedankt
ik kan gewoon via internet betalen of moet ik daar apart
naar de bank toe?
snap weinig van die dingen:P

verder hoef ik niks te doen bij opmerking?

[ Voor 18% gewijzigd door syren op 24-12-2005 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-08 10:09
syren schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 20:38:
bedankt
ik kan gewoon via internet betalen of moet ik daar apart
naar de bank toe?
snap weinig van die dingen:P

verder hoef ik niks te doen bij opmerking?
kan via i-net ja
bij opmerkingen heb ik iig die code gezet :) ipv die vakkies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
ph4nt0m schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 20:55:
[...]

kan via i-net ja
bij opmerkingen heb ik iig die code gezet :) ipv die vakkies
welke code?
Your Payment Reference Number is:xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
die? en dan gewoon het geld overmaken en dan is het goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die code denk ik want ik heb geen andere code gezien voor deze posts ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:41
syren schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 20:58:
[...]

welke code?
Your Payment Reference Number is:xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
die? en dan gewoon het geld overmaken en dan is het goed?
had het toch allemaal niet makkelijker geweest via mijn CC te doen? :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
Denk het wel ja:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-06 03:54

Wiepa

Notoriously ...

Iemand nog eeen saint iron spear? en zoja hoevele wil je?

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
Ben nog steets op zoek naar een blue Dead Spear(5)... heb er nu al 2 gesloopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maxjuh schreef op zondag 25 december 2005 @ 01:03:
Ben nog steets op zoek naar een blue Dead Spear(5)... heb er nu al 2 gesloopt...
Dead spear? :S

je bedoelt wss Grand Death spear :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op zondag 25 december 2005 @ 01:09:
[...]

blue Dead Spear(5)...

elke blue versie mag dus ;)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinergy ik zou graag weer via jouw me game willen verlengen kan dit eventueel morggen kom dan ff op msn ik dank je alvast En mensen prettige kerstdagen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
Verwijderd schreef op zondag 25 december 2005 @ 01:09:
[...]

ehmm die ja 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
luckyjan schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 14:53:
[...]

Das het probleem met soldier gear. Wat ik zie van dealer en hawker stuf is dat daar er heel veel van zijn met atp of bijv dex, con maar bij soldier kom je er heel moeilijk aan. Bij muse weet ik het niet maar valt volgens mij ook wel mee. Je mag hem overnemen voor wat ik er voor betaald heb (425k) en anders zet ik hem morgen op het roseforum en kan je meebieden.
heb je deze nog steets?? Want dan wil ik hem nu toch wel erg graag van je koopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Nog iemand een Saint Iron Spear? of een ander goed wapen maybe van lvl 40-50 ?

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil iedereen bedanken die me de afgelopen dagen opweg heeft geholpen met de game.

Sacardus phantom wiebe cicle en bigkiller in het speciaal voor het beandwoorden voor al die 100 vragen d-:

komen er vast nogmeer aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op zondag 25 december 2005 @ 08:51:
Ik wil iedereen bedanken die me de afgelopen dagen opweg heeft geholpen met de game.

Sacardus phantom wiebe cicle en bigkiller in het speciaal voor het beandwoorden voor al die 100 vragen d-:

no problemo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Iedereen vrolijk kerstfeest :+ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

same :+

lvl 90 inmidddels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vrolijke kerst allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik vier het met een nieuwe skill, spin attack:

kon jammer genoeg nier meer crawfi bij elkaar krijgen, ze liepen telkens weer terug :S

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/screen238.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/screen239.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 09:35

Haan

dotnetter

Pfft ga dan naar yeti's ofzo :P

Kan je trouwens niet al de champion versie ervan?

[ Voor 51% gewijzigd door Haan op 25-12-2005 10:56 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xouxic schreef op zondag 25 december 2005 @ 08:44:
Nog iemand een Saint Iron Spear? of een ander goed wapen maybe van lvl 40-50 ?
Ik heb een Saint Iron Spear met Dodge 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op zondag 25 december 2005 @ 10:55:
Pfft ga dan naar yeti's ofzo :P

Kan je trouwens niet al de champion versie ervan?
neej man low lvl mobs zijn leuk :D, crawfi is het hoogste dat ik in 1x dood krijg met spin.

en die spiral sword kan ik inderdaad nemen maar me sp is op nog 1 lvl dan neem ik hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ik heb de elite versie van die spiral sword (ik ga knight), eerste lvls is de range rond uit flut, zelfs vaak buiten de melee range van die mobs. Hij zal wel beter worden :P

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 25-12-2005 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Verwijderd schreef op zondag 25 december 2005 @ 08:51:

Bedankt hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Verwijderd schreef op zondag 25 december 2005 @ 11:24:
[...]

Voor hoeveel verkoop je hem? Me character name op eRose is '''Wiebe''

Maar k zal vandaag niet zo veel online zijn, k ga namelijk naar een restaurant met Familie wegens kerst
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 11:09

Psychoot

1337n00b^

Sinergy schreef op zondag 25 december 2005 @ 11:51:
ik heb de elite versie van die spiral sword (ik ga knight), eerste lvls is de range rond uit flut, zelfs vaak buiten de melee range van die mobs. Hij zal wel beter worden :P
Welke attack bedoel jij dan? "Elite versie van spiral sword" :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
storm wrath ofzo dat ie heet, of is spiral sword al de 2nd job aoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xouxic schreef op zondag 25 december 2005 @ 11:58:
[...]

Voor hoeveel verkoop je hem? Me character name op eRose is '''Wiebe''

Maar k zal vandaag niet zo veel online zijn, k ga namelijk naar een restaurant met Familie wegens kerst
:)
Bied maar iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psychoot schreef op zondag 25 december 2005 @ 12:58:
[...]

Welke attack bedoel jij dan? "Elite versie van spiral sword" :?
ik dnek dat hij gewoon stormy wrath bedoeld, dus tweede versie van spin niet van spiral sword

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinergy zou je voor mij misschien me account willen verlenge? zoja kom ff op msn wil je dan kan ik me gegevens geven enzo. Ik kan er niet op :S erg vervelend. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Ik weet totaal de prijs niet, maar 30k heb ik er wel voor over denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dergelijke zaken regel je maar elders. Flamen hoort niet thuis op GoT

[ Voor 142% gewijzigd door Fuelke op 26-12-2005 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie hierboven

[ Voor 95% gewijzigd door Fuelke op 26-12-2005 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi

[ Voor 98% gewijzigd door Fuelke op 26-12-2005 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
Ik heb betaald via paybycasH:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

syren schreef op zondag 25 december 2005 @ 14:50:
Ik heb betaald via paybycasH:-)
Ik heb iemand voor mij laten betalen, want met CC willen me ouders niet doen, maar dan moet ik tog ook maar eens gaan kijken naar dat ''Pay By Cash''. Voor de volgende maand die ik (waarschijnlijk) ga betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

You must have administrative access to successfully log into the Invision Board Admin CP.
Please enter your forums username and password below

You do not have access to the administrative CP
----------------------------------------------------------------------------
Aardig mensen,
Ik help iemand met zijn forum, Zie vorige opmerking over flames
Heb mezelf member gemaakt
----------------------------------------------------------------------------
In deze wereld mag je niemand meer helpen als je weet hoe het moet.

[ Voor 23% gewijzigd door Fuelke op 26-12-2005 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Je helpt iemand met een forum over Rose hacks? :r

[ Voor 86% gewijzigd door Fuelke op 26-12-2005 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Haan schreef op zondag 25 december 2005 @ 16:20:
[...]

Je helpt iemand met een forum over Rose hacks? :r
dat begrijp ik nou ook niet -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ach maak je nie druk om het forum, blijft toch leeg :)
Naja.. we hebben natuurlijk groot aantal wannabee-deebee's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er erg aan een dll die custom skins weer laat werken?
Zulk soort dingen staan er op..
Boeiend dat t over hax gaat.

Gaan jullie allemaal maar betalen ik ga wel naar een private server :)

PS:
Deebee sux.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2005 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik hou je echt niet tegen :/ De meer naar private zooi, de minder gezeik bij de betaalde games.

haal trouwens die url trouwens uit de post, mag denk niet volgens GoT rules

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinergy zou je alsjeblieft ff op msn willen reageren? ik wil graag betalen voor deze maand, kan er nu niet op en baal als de neten. :( alvast bedankt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als iemand leuke jaguar gear tegen komt denk dan ff aan mij nog 9 lvl's en dan kan ik het aan
vast beginnen sparen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@sanderNL ik weet wss hoe ik de rose datebase zou kunnen rooten en mezelf aan GM helpen, ik heb een IDEE, ik wil het niet proberen laat staan andere er mee helpen, iemand met dat forum helpen zie ik als rose verzieken

@chrissy ook hallo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Verwijderd schreef op zondag 25 december 2005 @ 11:24:
[...]

Nog steeds geen antwoord, is 30k genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
ben nu lvl 66 en heb nu 12 skill poins over. Wat zijn nog meer goeie active skills naast Crushing Impact en Vaulting Strike die ik nu heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Verwijderd schreef op zondag 25 december 2005 @ 18:26:
als iemand leuke jaguar gear tegen komt denk dan ff aan mij nog 9 lvl's en dan kan ik het aan
vast beginnen sparen 8)
had jag boots met acc stats.

@maxjuh, haal double/triple attack, 15 mp en skillspamme met dat ding, recharge is iets van paar sec... :)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
4th schreef op zondag 25 december 2005 @ 21:36:
[...]

had jag boots met acc stats.

@maxjuh, haal double/triple attack, 15 mp en skillspamme met dat ding, recharge is iets van paar sec... :)
is een AOE zoals Absorptive Assault niet iets. Vind 15 skill points behoorlijk wat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op zondag 25 december 2005 @ 17:39:
Wat is er erg aan een dll die custom skins weer laat werken?
Zulk soort dingen staan er op..
Boeiend dat t over hax gaat.

PS:
Deebee sux.
En jij gaat nu ophouden over het hacken en alles wat er omheen zit. Dat is niet gewenst hier op GoT.
Ook over private server ga jij hier niet over praten, want dit wordt net als hacken als illegaal gezien.

En nu gaan we weer gezellig Rose spelen :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
ehmm die soldier guides zijn ook allemaal maar wazig. Lees ook veel dat je beter geen vaulting strike kan nemen maar beter double/triple attack. Ook je stoppen met punten in con stoppen als je er 60 hebt (voor champ). Nog met wat gasten in ERose gepraat en daar kwam uit dat ik piercing howl moest nemen, de AOE absorptive assault en double attack.

Dus ik had beter vaulting strike helemaal niet moeten nemen en inplaats daarvan double/triple attack met Aasorptive assault met piercing howl? EN dan con op 60 moeten laten... (vind in ook dat vaulting strike best weinig attack doed vergelijk met crushing inpackt die ik heb)

wil dus champ worden

[ Voor 7% gewijzigd door maxjuh op 25-12-2005 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

maxjuh schreef op zondag 25 december 2005 @ 21:46:
[...]

is een AOE zoals Absorptive Assault niet iets. Vind 15 skill points behoorlijk wat..
kost totaal 10 sp, had het over MP :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik weet niet met wie je hebt gepraat, maar die mensen begrijpen er dus helemaal niks van..

Ten eerste is absorptive assault geen aoe attack.. het is wel de zwaarste skill die een soldier heeft, maar vrij nutteloos omdat je maar 1x in de 3 minuten ofzo kan gebruiken. Maar wel nuttig om iig op lvl 1 te hebben, omdat het ook 5 sec stun doet. (handig voor het redden van levens in party, of om mee te beginnen in PvP).

Vaulting strike is juist een van de twee goeie damage skills die je hebt als soldier, en raad je dan ook aan om die gewoon te maxen. Gebruikt niet alteveel mp en vrij snel opnieuw te gebruiken. Double/triple attack kan je nemen, maar hangt eigenlijk af van wat je wilt. Heb je een speer, kan je beter niet nemen, maar dan voor piercing howl gaan (def/dodge down in vrij grote cirkel om je heen). Is sowieso een skill die heel handig is, zeker later als je naar Temple gaat op Luna, en ook voor kings om sneller dood te krijgen.

En ik geloof dat de meeste mensen voor con een beetje uitgaan van con=level, heb ik ook ongeveer.

Succes :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaguar boots heb ik al moet aleen het pakje de hat en de cloves nog hebben hehe :P
welke beeste dropen die zooi yeti heb ik boots van

en welke beeste dropen lvl 6 refines :)

bvd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
Haan schreef op zondag 25 december 2005 @ 22:34:
Ik weet niet met wie je hebt gepraat, maar die mensen begrijpen er dus helemaal niks van..

Ten eerste is absorptive assault geen aoe attack.. het is wel de zwaarste skill die een soldier heeft, maar vrij nutteloos omdat je maar 1x in de 3 minuten ofzo kan gebruiken. Maar wel nuttig om iig op lvl 1 te hebben, omdat het ook 5 sec stun doet. (handig voor het redden van levens in party, of om mee te beginnen in PvP).

Vaulting strike is juist een van de twee goeie damage skills die je hebt als soldier, en raad je dan ook aan om die gewoon te maxen. Gebruikt niet alteveel mp en vrij snel opnieuw te gebruiken. Double/triple attack kan je nemen, maar hangt eigenlijk af van wat je wilt. Heb je een speer, kan je beter niet nemen, maar dan voor piercing howl gaan (def/dodge down in vrij grote cirkel om je heen). Is sowieso een skill die heel handig is, zeker later als je naar Temple gaat op Luna, en ook voor kings om sneller dood te krijgen.

En ik geloof dat de meeste mensen voor con een beetje uitgaan van con=level, heb ik ook ongeveer.

Succes :Y)
oki do... dus dan ga ik geen absorptive assault in gebruik nemen en hou ik lekker deze skills en dan neem ik nu piercing howl erbij... thx voor je advies

nog meer mensen die erover wat te zeggen hebben :+

edit: wat bedoel je precies met wat je wilt met die triple attack...

[ Voor 3% gewijzigd door maxjuh op 25-12-2005 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Haan schreef op zondag 25 december 2005 @ 22:34:
:O

Hij kreeg deze info via-via, dus zal wel niet helemaal goed zijn aangekomen. Hij gaf aan champ te willen en begreep van diverse dat sword dance een zeer goeie power is, maar heeft abs.assault daarvoor nodig. Daarbij vond ik leaping/vaulting strike niet nodig, ik ga liever voor debuffs en hoge (moment) damage. De combo double attack met focused impact houd je MP op peil en toch goeie damage output. Ik draai ook veel meer op melee, zal eenmaal in temple wel anders worden de eerste lvls.

Qua double (triple wordt het na rank5), de keuze is aan jou om deze te nemen. Geeft geen bijzonder hoge damage (250 attack dacht ik maxed) maar heeft enorme lage cooldown en gebruikt maar 15mp.

Let wel op met de duration bug van focussed impact en piercing howl, had daar eerder al iets over van op het forum staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-06 12:08
Sinergy schreef op zondag 25 december 2005 @ 23:52:
[...]

:O

Hij kreeg deze info via-via, dus zal wel niet helemaal goed zijn aangekomen. Hij gaf aan champ te willen en begreep van diverse dat sword dance een zeer goeie power is, maar heeft abs.assault daarvoor nodig. Daarbij vond ik leaping/vaulting strike niet nodig, ik ga liever voor debuffs en hoge (moment) damage. De combo double attack met focused impact houd je MP op peil en toch goeie damage output. Ik draai ook veel meer op melee, zal eenmaal in temple wel anders worden de eerste lvls.

Qua double (triple wordt het na rank5), de keuze is aan jou om deze te nemen. Geeft geen bijzonder hoge damage (250 attack dacht ik maxed) maar heeft enorme lage cooldown en gebruikt maar 15mp.

Let wel op met de duration bug van focussed impact en piercing howl, had daar eerder al iets over van op het forum staan.
Uuh kan niks vinden over duration bug. Pls explain :) Melee double attack heb ik op 1 staan. Geeft iets meer damage als standaard hit maar is wel bijna altijd raak en in temple redelijk vaak raak.
Piercing howl pakt alles wat jou aan het attacken is of wat jij aan het attacken bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een korte vraag: Wat vinden de 80+ muses hier van de skill 'Crasher'? Ik twijfel nml. of ik m zal nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xouxic schreef op zondag 25 december 2005 @ 20:06:
[...]

Nog steeds geen antwoord, is 30k genoeg?
Hey,

Sorry was t vergeten..
Had me hele soldier equip in een shop geflikkerd (dat ding dus ook) maarja.. sorry.. :(

------------------------------------------------------------------

Hou t is gezellig over mij

Vragen om gezellig verder te gaan, maar zelf flamen? Dat is not done
Spam maar verder boeit mij niks
Stop over dit!
Ik speel gewoon R.O.S.E verder..
Ik betaal netjes en Erose zou ik helemaal nooit hacken >.< maar Jrose..(Daar zit Gravity tenminste in)[/i]

[ Voor 18% gewijzigd door Fuelke op 26-12-2005 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen die al over hacken lullen hebben 0 respect in mijn boekje.

[ Voor 8% gewijzigd door Fuelke op 26-12-2005 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 23-07 15:29

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op zondag 25 december 2005 @ 17:39:
ROFL je doet maar gezellig met zijn 50 en op een ps :/.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Ik speel gewoon R.O.S.E verder..
Ik betaal netjes en Erose zou ik helemaal nooit hacken >.< maar Jrose..(Daar zit Gravity tenminste in)[/i].
NU STOPPEN OVER DEZE SLECHTE ZOOI OVER MIJ![/quote]

zoals je eerder zei is dat je op een private speelt en je geen zin hebt om ervoor te betalen(daar komt t op neer) en nu zeg je dat je er wel voor betaald |:( . Ik denk trouwens ook dat je niet eens weet hoe je moet hacken omdat je gewoon een pubertje bent die teveel films heb gezien. Misschien is t beter als je gewoon het forum verlaat omdat jij je naam iig niet meer clean krijgt.

[ Voor 33% gewijzigd door Fuelke op 26-12-2005 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Willen jullie (met name SanderLoL) eens ophouden over dat hacken. Ik wordt er kotsmisselijk van als je het constant weer ontopic gaat gooien. Dat doe je maar op dat "n00b"-hacking forum die eerder gepost was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke terug on-topic nu: Wie van de 80+ muses heeft de skill 'Crasher'? Wat doet het? En is het aan te raden? Oja, en wie gaat er eigenlijk voor de concentration-mage? En waarom? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kap er nu maar mee

[ Voor 112% gewijzigd door Fuelke op 26-12-2005 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 december 2005 @ 11:52:
Oke terug on-topic nu: Wie van de 80+ muses heeft de skill 'Crasher'? Wat doet het? En is het aan te raden? Oja, en wie gaat er eigenlijk voor de concentration-mage? En waarom? :)
ik heb hem ni (wordt ook cleric ) maar de 2 aoe van mage gaan verder op perma duzz weet ni of je crasher wel nodig hebt mischien kun je je sp beter in een andere skill gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet online ik moet me account verlengen sinergy wil je aub ff reageren op msn je staat online maar reageerd nie |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Verwijderd schreef op maandag 26 december 2005 @ 13:55:
Ik kan niet online ik moet me account verlengen sinergy wil je aub ff reageren op msn je staat online maar reageerd nie |:(
Zat je nog in je Trial-Week dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/f/g/35078phpXN0slM.JPG

heb dus full suit, met veel dank aan doominator(hat), egamernl(boots) en hyuuga(gloves)

ojah: nieuws update:
lionsmight valt uit elkaar, ik en doom zijn eruit, neptizzle ook en homerus ook

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2005 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 december 2005 @ 16:01:
[afbeelding]

heb dus full suit, met veel dank aan doominator(hat), egamernl(boots) en hyuuga(gloves)
Dankje wel kerstman :x Super:P..

Die screen is echt lol!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2005 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 december 2005 @ 16:01:
[afbeelding]

ojah: nieuws update:
lionsmight valt uit elkaar, ik en doom zijn eruit, neptizzle ook en homerus ook
oew oew oew kwil ook kadootje van kerstman :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Verwijderd schreef op maandag 26 december 2005 @ 17:06:
[...]

oew oew oew kwil ook kadootje van kerstman :9~
Ik ben niet zoet geweest dit jaar :*(

K zit nu op speciaal onderwijs school :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze vallen ook al per 3 joh, nog nooit gezien, niet bij mij in ieder geval :P

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/cs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 december 2005 @ 18:45:
ze vallen ook al per 3 joh, nog nooit gezien, niet bij mij in ieder geval :P

[afbeelding]
Was het maar altijd zo...

[ Voor 197% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2005 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op maandag 26 december 2005 @ 18:58:
[...]

Kunnen jullie deze link alstublieft weghalen uit dit topic?
Sandernl is niet de eigenaar er van, maar dat ben ik... :X
Dan zou ik me helemaal schamen. Ik zou heel dat forum gewoon weghalen als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op maandag 26 december 2005 @ 19:07:
[...]

Dan zou ik me helemaal schamen. Ik zou heel dat forum gewoon weghalen als ik jou was.
idd, als er al hacks waren, en iedereen hackte zoals irose, oke share het dan ook maar, dan is het iig fair, maar in een fair play game, is het gewoon dom en lame

met hacks sharen bedoel ik dus niet dat ik pro-hacken ben, maar eerder, dat als het toch al gebeurt, balanceer het dan zo dat iedereen het kan(lijkt me wel zo eerlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen deze laatste post en de quote onder de link verwijderd worden, bij voorbaat dank.

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2005 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Wat is dat nou voor een domme redenatie "als het toch al gebeurd dan is het geoorloofd om ook hacks te gebruiken" :?

Btw als mensen linkjes weg willen heben lijkt het me wel zo slim om ze niet te quoten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-07 12:59
Ten eerst: sorry voor de late reply

Ten tweede: Prettige feesten iedereen

Ten derde: Scriptkiddy & Doominator, no hard feelings, hoop dat zo'n voorvallen in de toekomst kunnen worden vermeden en indien nodig beter opgelost kunnen worden

Ten vierde:
vast beginnen sparen 8)
Ik heb al:

- Jaguar Boots AP10
- Jaguar Boots dodge 8
- Jaguar Gloves dodge 8
- Jaguar Hat (3) Dodge 8
- Grand Shaft Claws AP10

Allemaal blues. De boots hou ik beiden om te kunnen switchen tss ap en dodge.

Als ik nog iets zou tegenkomen qua gear laat ik het je zeker weten.
Moest jij een chest tegenkomen met dodge, laat het me ook ff weten.

En voor zover ik weer droppen 6th grades van Grandmaster Goblin in B3

Correct me if I'm wrong.

[ Voor 14% gewijzigd door PeGys op 26-12-2005 19:39 ]

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:05

Fuelke

Forza Ferrari

Kunnen we nu weer vriendelijk tegen elkaar zijn, en on-topic verder gaan?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

=D vanmiddag me velvet coat of wich gevonde, ff apraise => 10 atk :D

verder ga ik wss 93+ wel halen vanavond :)

en ben ik weer clanloos :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Fuelke schreef op maandag 26 december 2005 @ 19:38:
jij ook merry x-mas :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img502.imageshack.us/img502/3287/screen1044dr.jpg

clan gaat grade 3 :>

beat that eRose })

en sander jij beschuldigt mij van hacken? ik zoek gewoon een game die bij mij past en ik betaal er voor..

ik weet net zo weinig van hacken evenals ik weet hoe vaak je moeder haar oksels scheert 8)7

peace out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 23-07 15:29

William/Ax3

We are Starstuff

Ok wat klopt hier niet?

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~cleme359/def1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~cleme359/def2.JPG

en me andere 15 def dan? :s
Verwijderd schreef op maandag 26 december 2005 @ 22:11:
[...]

als je toen net rifine er was iets upgrade klopten de aangegeven stats niet. dat is nu gefixt.
Als je nu iets upgrade klopt het wel
de grand is 1 uur geleden gevonden en gerefined naar 5 dus dat gaat niet op :P.

[ Voor 64% gewijzigd door William/Ax3 op 26-12-2005 22:19 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

William/Ax3 schreef op maandag 26 december 2005 @ 21:58:
Ok wat klopt hier niet?

[afbeelding]

[afbeelding]

als je toen net rifine er was iets upgrade klopten de aangegeven stats niet. dat is nu gefixt.
Als je nu iets upgrade klopt het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuelke schreef op maandag 26 december 2005 @ 19:38:
Zoals jullie horen, pls vecht dingen die andere niks aan gaan ingame over pm;s uit, en alle zinloze voor andere niet intressante dingen ook. PLS
Hou dit topic voor iedereen intressant.

Groetjes vliegje, en prettige dagen nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Ja ieder1 nog pretigge dagen, tenmisnte, nog 3 kwartier en kerst is over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
William/Ax3 schreef op maandag 26 december 2005 @ 21:58:
Ok wat klopt hier niet?

[afbeelding]

[afbeelding]

[...]

de grand is 1 uur geleden gevonden en gerefined naar 5 dus dat gaat niet op :P.
Tja, dat is al sinds refining er is en nog steeds zwaar bugged. Alles boven (3) gaat afwijkingen geven (dodge en def).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

vast beginnen sparen 8)
Ik heb hier dark jaguar gloves liggen met 9 ap. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er nog iemand een Mighty Shield(5) te koop.. Heb er nu al 4 kapot gemaakt tijdens het upgraden><:(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2005 04:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Haan schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 01:30:
[...]

Ik heb hier dark jaguar gloves liggen met 9 ap. :)
En wat is je vraagprijs hiervoor ? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 december 2005 @ 21:42:
[afbeelding]

clan gaat grade 3 :>

beat that eRose })

en sander jij beschuldigt mij van hacken? ik zoek gewoon een game die bij mij past en ik betaal er voor..

ik weet net zo weinig van hacken evenals ik weet hoe vaak je moeder haar oksels scheert 8)7

peace out.
euh welke rose isdat? jrose? dat zijn p2p store wings :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 05:42:
[...]

euh welke rose isdat? jrose? dat zijn p2p store wings :O
Het is alles behalve eRose of naRose, want ik zie idd die wings, en zo'n Scream Mask heb je hier ook niet in eRose, wel in naRose. En in naRose heb je ook Lucille Party Wears. Maar die zie ik hier heeeeeeeel weinig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Beetje opletten, hij speelt jRose, heeft ie al vaker gezegd hoor ;)

edit:
Gloves gaan weg voor een vriendenprijsje van laten we zeggen.. iets van 0 zuly :P (ik heb zelf ook hoop spullen gehad voor lvl 100 van clanmates O+ )

[ Voor 56% gewijzigd door Haan op 27-12-2005 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Haan schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 10:23:
Beetje opletten, hij speelt jRose, heeft ie al vaker gezegd hoor ;)

edit:
Gloves gaan weg voor een vriendenprijsje van laten we zeggen.. iets van 0 zuly :P (ik heb zelf ook hoop spullen gehad voor lvl 100 van clanmates O+ )
Me me me me me :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Wozzie vroeg er al eerder om, dus hij krijgt ze in principe ;)

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.