[PC MMORPG] ROSE Online deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.983 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20
Heeft iemand trouwens al een dealer gezien die normale weapons (spears/blunts etc) craft? Ik heb met mijn lvl17 dealer zitten spelen en die maakt toch bijzonder leuke crafts tov NPC wapens (55 acc, 64 dura, def5/maxhp10 waar een NPC maar 34acc/38dura heeft).

Ik heb namelijk nog geen Flamberge of Gungnir ingame gezien, dus dacht ze maar zelf te willen gaan craften :P (roseguru geeft zelfs weapons tot lvl150 ofzo).

Alle weapons na lvl100 moet je altijd zelf craften of gaan die droppen in eldeon?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
* phew *
De feestdagen zijn voorlopig weer ff voorbij. Nu kan ik weer gaan Rosen :)

Eens kijken of die santa suit nog bij elkaar kan verzamelen :9

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haan pm me ff ingame een keer :) of een van me clan m8 dan komt het wel goed
want ik kom deze week niet veel meer online ben ik bang

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2005 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

heeft er iemand een bronze launcher (5)? probeerde iemand mij af te zetten voor 350k ermee |:(. En die ik had gezien voor 175k is er niet meer :'(.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damnzzz stomme pic werkt niet

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2005 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
En zo zijn mika en ik wat WD's aan et meppen, dropt hij dark anima staff.

Ik apraise: 9 attackpower :D :D :D

mika weer happy :D

(oja dropte ook nog grand silver axe, devil wings, berg 4th)

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 27-12-2005 21:09 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damnzzz stomme pic werkt niet

[ Voor 134% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2005 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Een vooruitblik op wat we vanaf overmorgen mogen gaan verwachten, het event is (iig bij pRose) opgebouwd uit drie delen, vanaf de 29ste gaat deel 2 van start. :)
Rose Online New Year's Patch 2005
Dec 27, 2005

Following Santa’s very large Christmas bash, the Planetoid’s resources are being taxed. Judy is nicely asking all adventurers on behalf of Loelsch to pitch in some Wish Fuel to help restock the Planetoid’s resources. You can find Wish Fuel on monsters from all over the world.

Returning to Santa’s Planetoid, you find out that the party isn’t over yet. The Lunaris Bears are getting drunk on beer and refuse to put down the bottles. Obviously, you can’t clean up the place while these drunken louts are in the way. Maybe a little chastisement is in order? Go knock some sense into the drunken Lunaris Bears and take their Liquor Bottles away from them. Make it clear to them that drunkenness in public is unsightly and that they should be ashamed of themselves!

Sometimes, a Skeleton will pop up while you are busy knocking some sense into the Lunaris Bears. Maybe these are the reason that the usually proper bears are over indulging on the bottle. Go eliminate these pests!

After chastising the bears and setting things right, return to Loelsch for some party favors! Trade in Liquor Bottles for party favors and Cannon Penguins. End the year with a bang! Have a Happy New Year!
Klinkt weer leuk, helaas ben ik een weekje weg, maar tot de 15e kan je spul verzamelen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08 21:28

Wiepa

Notoriously ...

Jongens, vraagje.. Ik ben nu bezig met die (damn klote) cart quest, zit al 1 dag op het zelfde plekje tegen Coal Mine Goblin Workers te vechten, en heb nog steeds geen 1 van die scrolls begraven. En er staat in de Quest Info dat ik Goblin Workers moet verslaan. Maar ieder zegt dat het Coal Mine Goblin Workers zijn. Dus heeft iemand nog tips? :*)

Edit: Eindelijk 1tje begraven...
Edit: Heletijd fucking server disco, das echt zwaar kut!

[ Voor 12% gewijzigd door Wiepa op 27-12-2005 22:39 ]

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the picture says it all

Afbeeldingslocatie: http://rose.azwart.nl/evo/screen250.jpg

[ Voor 178% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2005 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

misschien rare vraag maar waar heb jij in godsnaam pijle voor nodig :P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th schreef op woensdag 28 december 2005 @ 00:01:
misschien rare vraag maar waar heb jij in godsnaam pijle voor nodig :P
voor me kruisboog en kogels voor me launcher :P maar die staan er niet op

en SORRY psy door mij zat je vast in /noui mode ik pmde je je bleef /noui typen in pm in plaats van chat bar maar dat zag je niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Netjes man _/-\o_
Behalve dat je meer dan 1k atack hebt, zit je str ook bijna max :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
Dutch-Hane schreef op woensdag 28 december 2005 @ 01:03:
[...]

Netjes man _/-\o_
erg koel idd die axe maar eh.... is dat niet irri zo'n lage attack speed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon skill spammen.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precious1
  • Laatst online: 19-03-2024
mag ik weer even me ei kwijt hier, want ik wordt echt behandelt als een debiele idioot op rose, zie de link:
http://img.villagephotos.com/p/2005-12/1125094/lalalla.jpg

De clan flawless waar ik sinds kort bijzat bemoeid zich met z'n alle met het feit dat ik in channel2 bij de 2e grunterkingspawn aan het trainen ben.
Hier trainen ook 3 mensen van clan Germanz (bekend vanwege KS bij een hoop van ons) die de jonesquest doen. Ik KS hun absoluut niet, maar zij mij wel.

Aan de andere kant van rivier bij eerste grunterkingspawn zijn ze ook, in een party met 1 van mijn clanmates, en ze lope met ze 5e heen en weer (niet mijn clanmate, die blijft bij andere spawn) steeds voor de kings. Iedere keer als ze bij mij komen KSen ze alles wat ze zien. Ik attack 1 keer een junonking (ik dee de quest niet) en had hem half dood als de rest eraan komt (dus ik hat ruim ruim ruim first t/m 20e hit).

Dan krijg ik opeens allemaal berichten vanuit mijn clan dat ik daar weg moet, naar ander channel etcetera etcetera. Iedereen bemoeit zich ermee en enkele schelden me de huid vol, zoals je kan lezen. Dit zijn allemaal mensen die ik trouwens net nog geholpen heb met ofwel trainen, ofwel gratis items die ik toch niet gebruik, geld en refines lenen, enzovoorts.

Opeens word ik ook nog gedegradeerd tot rookie, terwijl ik niet KSde, niet schold, noch iets anders deed. Ik was alleen niet van plan daar weg te gaan omdat alle andere channels ook vol zaten (hier was ik daarvoor geweest en ik bleef gewoon bij de laatste die ik checkte omdat het toch overal vol zat)

Ik ben hier echt niet blij mee, in het begin leek FLAWLESS een leuke clan en oa broozeX heeft me goed geholpen.
Maar na de dingen die je in de link kunt lezen ben ik toch maar uit de clan gestapt, want dit is NIET de manier waarop ik met mensen omga en wil hoe ze met mij omgaan.

o.a. GERWIN (van GERWINGOOD) en PSYKOMAN (die me zomaar degradeerde zonder dat ik iets deed) wil ik even bij name noemen hier in de post omdat niet iedereen de link helemaal zal lezen.
Ook was ik niet blij met gescheld van Lonedrinka, Sletje en Ginkeltje, en de manier waarop ze me bevolen om maar weg te gaan enzo.

Ps. op het moment dat ik bij de spawn aankwam was er daar niemand, aangezien ze heen en weer rende van 1e naar 2e spawn blijkbaar, ik kwam dus bij een lege spawn aan! Sowieso is het een beetje overdreven om met 1 party perse 2 spawns te willen bezetten, maar om dan ook nog een hele clan tegen mij op te zetten, mij te kleineren en negeren en degraderen,,,,, beetje kinderachtig allemaal vind ik....

Pps. Sorry dat ik jullie hiermee lastigval, ik moest het alleen eve kwijt allemaal.

BTW: Ben op zoek naar een leuke clan die soldier van lvl 62 accepteerd. mijn ingamename is Preciouschick, ik train veel, share veel, ben 25 jaar oud en wil graag meer leuke mensen leren kennen in ERose...

Ppps. Zowel sletje als Lonedrinka voegden mij pas toe tot friends nadat ik uit clan was gestapt vanwege genoemde redenen.

To all: HAVE FUN @ EROSE AND KEEP THE CHRISTMAS SPIRIT A BIT LONGER THEN 1 DAY PLEASE !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:37
scriptkiddy clanless? :P join BoT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
wat een overdreven reacties van de mensen in flawless...
nog iets lonedrinka is niet voor niets uit onze clan... lokte telkes ruzies uit etc.
Ik was ook in channel 2 op die plek voor dezelfde quest en die asos reden telkens heen en weer en op een gegeven moment namen ze beidden spawns tegelijk en zei lonedrinka of ik ook weg wou gaan. d8 toch echt niet dat ik dat deed. KS-en is van iemand anders stelen die em al attacked heeft, als jij als 1e al dat beest heb aangevallen dan hebben ze jou geks-ed niet andersom. |:(
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

op zich niet, alhoewel het netjes is om de mensne die de quest wel doen hen het monster te laten slachten, maar als ze zo laat zijn dan ja, das dan jammer voor ze :w.

En je wordt behandeld als trash in die clan van je :P.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:13

Haan

dotnetter

Zo dat is lekker zeg :/ Zie trouwens dat ginkeltjes weer speelt ook? Maar valt me toch beetje tegen dit, vooral van gerwin, die ken ik zo niet echt :/

edit:
ik heb ook ff crawfi opgezocht :P

[img]url=http://tweakers.net/ext/f/4e2d2b7746b53ad2fde11e34012e5717/full.jpg[/]

Maar ik was er eigenlijk voor supreme crawfi, maar als je ze nodig hebt zijn ze natuurlijk nergens te vinden :( Morgen hopelijk meer geluk.

[ Voor 39% gewijzigd door Haan op 28-12-2005 03:27 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ik zal na een lekker nachtrust een reactie geven over precious, maar dat is mijn mening :)

ik heb dit verhaal kort gelezen, maar ik beoordeel precious hoe ik haar/hem ken

[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 28-12-2005 03:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:36
ph4nt0m schreef op woensdag 28 december 2005 @ 01:51:
[...]

wat een overdreven reacties van de mensen in flawless...
nog iets lonedrinka is niet voor niets uit onze clan... lokte telkes ruzies uit etc.
Ik was ook in channel 2 op die plek voor dezelfde quest en die asos reden telkens heen en weer en op een gegeven moment namen ze beidden spawns tegelijk en zei lonedrinka of ik ook weg wou gaan. d8 toch echt niet dat ik dat deed. KS-en is van iemand anders stelen die em al attacked heeft, als jij als 1e al dat beest heb aangevallen dan hebben ze jou geks-ed niet andersom. |:(
:)
Blijft een ellende dat ks ja of nee. Gewoon simpel houden degene die iets het eerst raakt wint!
Als ik het goed begrijp was dit bij de grunterkings en daar hit nog iedereen alles (zelfde als aquakings) dus dan is er al helemaal geen sprake van ks'en. Maarja het vooruitzicht op mooie gems zorgt voor verstandsverbijstering ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:48
Pffffff, geen zin om hier veel woorden aan vuil te maken. Wordt toch weer een doelloze discutie.

Ik heb in de tijd die je in de clan zat al meerdere malen klachten over je gehad van zowel binnen als buiten de clan.

De degradatie kreeg je als waarschuwing, in de hoop dat de commotie over een paar hits op een monster wat zou kalmeren.

Had het nog langer verder gegaan, zou het niet alleen bij jou gebleven zijn.

Ik ben trouwens niet degene die je gekicked heeft. Je bent zelf weggegaan.

Denk dat BoT nog wel een plekje voor je zal vrij hebben.

Veel succes nog verder.

[ Voor 94% gewijzigd door PeGys op 28-12-2005 04:10 ]

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
goed, ik heb het even ook met mika overlegt, wanneer ben je weer online precious? wil ik toch wat zaken doornemen en mijn "oordeel" vellen.

Ik heb een lange tijd op grunterking gelvl'ed (ook junon dus) zelfs op lvl64 (psy weet dit), en deze reacties dat ze/hij maar moet oprotten omdat de andere "gemquest aan het doen zijn" is simpelweg zielig. Dit heb tevaak meegemaakt en is gewoonweg zielig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Sinergy schreef op woensdag 28 december 2005 @ 04:09:
goed, ik heb het even ook met mika overlegt, wanneer ben je weer online precious? wil ik toch wat zaken doornemen en mijn "oordeel" vellen.

Ik heb een lange tijd op grunterking gelvl'ed (ook junon dus) zelfs op lvl64 (psy weet dit), en deze reacties dat ze/hij maar moet oprotten omdat de andere "gemquest aan het doen zijn" is simpelweg zielig. Dit heb tevaak meegemaakt en is gewoonweg zielig.
Het is inderdaad best zielig dat het gebeurt, zeker binnenin een clan, marjah, 't is nu eenmaal dagelijkse kost tijdens de gemquest.

Daarbij speelde het zich dan nog eens af terwijl ik zelf ook druk bezig was met de gemquest bij GMG waar we met 2 parties in harmonie aan het hunten waren.

Broozer en ik zullen in de loop van de dag eens bespreken hoe we verder gaan met de huidige members want daar zijn ook nog wel enkele dingen bij die niet echt zijn zoals het moet.

Zo zijn de reacties van lone, ginkeltje en gerwin op sommige zaken echt niet gepast.
Ginkeltje en Gerwin waren er voor zover ik weet niet bij en hebben dus ook geen recht van spreken in die conversatie.

En grunters @ lvl 6x is imho de normaalste zaak ter wereld. Zat er toen zelf ook nog regelmatig vanwege de difficulty/exp ratio.

Morgen (eigelijk vandaag al) zal ik de hele conversatie die hier gepost is eens doorlezen en daar mijn conclusies uit trekken. Heb echter wel de indruk dat er een deel van het begin ontbreekt.

Een ding is zeker. Als het weer een geruzie wordt, is het back to basics, Broozer, mika en ik in de clan, verder niemand.

edit:
Net ff ingame met precious gesporken. was al wat gekalmeerd, heb ook net ff de hele chat doorgelezen en op zich is precious volledig in zijn/haar recht.

Heb net ff in de clan aangeduid wie der aanspraak maakt om te vliegen als het niet verbeterd in de clan door deze met de rookie status aan te duiden.
Met name, degenen die de ruzie hebben gestart en degene die imho nog wat meer aan't opstoken waren.

Momenteel is dit nog een waarschuwing. Morgen kijk ik verder met broozer en mika.

[ Voor 57% gewijzigd door PeGys op 28-12-2005 04:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precious1
  • Laatst online: 19-03-2024
Even voor de duidelijkheid, ik zeg echt niet dat ik NOOIT geKSt heb, vooral de clan Nachtschwanzen ofzoiets duits die KS ik, en daar heb ik goeie redenen voor (meer duitse clans zijn behoorlijk irritant ingame, waaronder dus ook de genoemde Germanz clan waar het hier allemaal om ging).

Ook train ik wel eens met MX, een portugees die het maar niet in zn hoofd krijgt datti ni mag KSen, maar is goeie power lvl voor me omdat ie 8 lvl hoger is dan mij en equal exp party wil :P (ook hoge def dus hij tankt voor me :) )

Verder wil ik er eigelijk niet zoveel over zeggen :) Bedankt voor jullie overgrotedeels positieve reacties hier :) trusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tham lvl 141...
Lvllen schiet nu echt niet op... Lvllen is drama.
en al 41lvl's in zelfde outfitje lopen is ook wel beetje jammer.
Maar ja hopen dat ze eens gaan updaten. En ik eens een andere gun kan hebben.
Nu maar komende de weken rustig op Drill's hunten en beetje gemmen.
en hopen dat psy en evo lekker door lvllen kan ik wer eens partyen.

Vliegje wilt naar Eldeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 08:36:
Tham lvl 141...

Nog even wachten vliegje... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 08:36:
Tham lvl 141...

ja ik hoop ook voor jou en anderen high levelers :P dat eldeon ook maar eens komt :) strax hoopt t zich allemaal op al die spelers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:33
SanderLoL schreef op woensdag 28 december 2005 @ 10:00:
[...]

Stop is met jou problemen hier posten! :r
Vecht het zelf uit en ga het niet hier posten :X

Kan je als de launcher zooi voor kerst event begint ook nog santa halen?
Moet jij vooral zeggen.. Volgensmij was jij pasgeleden degene die hier ook met een probleem aankwam zetten.
@flyingdutch: kun je geen nieuwe gun voor jezelf craften dan? of is dat ook nog niet ingame

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was omdat hij t niet geloofde dat ik dat drufde :|
En ik ben dat geruzie van hem altijd gewoon zat :?

BRB Ga lvlen op ne dealer >.< Dealer001

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2005 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderLoL schreef op woensdag 28 december 2005 @ 10:00:
[...]

Stop is met jou problemen hier posten! :r
Vecht het zelf uit en ga het niet hier posten :X

Kan je als de launcher zooi voor kerst event begint ook nog santa halen?
-edit-
Ik lees net even dat stukje en ik ben het hier helemaal mee eens:
Gerwin>Met stuff maak je geen vriende

Wat jij wel denkt..
erm als je niet wil dat mensen hun problemen hier posten geef dan ook je mening niet aan.

Dan even over flawless als dat die clan is waar die FDCP gasten inzitten dan zijn jullie allemaal een stelletje etters. Speel het spel pas voor de 2e week en als er gekilstealed gesloeberd of geirriteerd word zit e altijd wel zo'n fdcp gast bij.

Als dat mijn clan was had ik hem allang gedisbanned

en het proberen weg te sturen van mensen bij een spawn vind ik totaal zielig we betalen allemaal hetzelfde voor het spel en hebben dus allemaal recht op wat we zelf willen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2005 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

egamernl schreef op woensdag 28 december 2005 @ 10:06:
[...]

@flyingdutch: kun je geen nieuwe gun voor jezelf craften dan? of is dat ook nog niet ingame
Kan geen betere maken nog.. moeten ze ook nog updaten :/

PS WILD IEDEREEN EFFE STOPPEN MET ELKAAR AF TE KRAKEN EN ZO
Dit is een leuk topic waar we het met el kaar over rose hebben niet elkaar afkraken en bekvechten. als je een probleem met iemand hebt vecht dan lekker in game uit en als je het niet eens bent met hou dingen gaan in jou clan/groep. Contact je clanleader die is verandwoordeljk voor het oplossen er van en de "regels" binnen jou clan, dus niet hier lopen bekvechten daar schiet je niks mee op. !!!
Pls laat dit een leuk topic blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 10:29:
[...]

Dit is een leuk topic waar we het met el kaar over rose hebben niet elkaar afkraken en bekvechten. als je een probleem met iemand hebt vecht dan lekker in game uit en als je het niet eens bent met hou dingen gaan in jou clan/groep. Contact je clanleader die is verandwoordeljk voor het oplossen er van en de "regels" binnen jou clan, dus niet hier lopen bekvechten daar schiet je niks mee op. !!!
agree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me2 :)

Zijn er al dealer blues ingame of niet en wanneer komen nieuwe bullets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 10:29:
[...]

couldn't say it better :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog reactie op al dat gezeik hier, het valt me op dat wij in Oot zulk gezeik dus bijna nooit hebben, ik weet niet wat al die andere clans uitvoeren maar der is altijd wel weer wat gezeik, ik snap et allemaal niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 11:17:
Nog reactie op al dat gezeik hier, het valt me op dat wij in Oot zulk gezeik dus bijna nooit hebben, ik weet niet wat al die andere clans uitvoeren maar der is altijd wel weer wat gezeik, ik snap et allemaal niet 8)7
dus toch wel soms ?:P hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
dat komt omdat wij allemaal zo lief zijn in OOT

maar ff serieus, ik vind dat Rakker maar ff in de TS moet zetten dat in clan taferelen buiten dit topic moeten blijven, imho is dit niet het forum om dat soort problemen te bespreken maar puur de gameplay zelf. Ik weet dat het makkelijk is om in dit gedrag te vervallen (ben er zelf ook schuldig aan geweest) maar ik vind dat het afgelopen moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kep je sigje gejat poes O-) niet erg hea? :>

edit : msn smileys werken niet op GOT 8)7

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2005 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In LoT is het eigenlijk ook nooit iets aan de hand. Dus snap ook niet warom al dat gezeur hier ^^
vandaar dat ik er iest van zij.
Al mij LoT membertjes zijn zulke schatjes ook he * slijm slijm*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 11:39:
[...]

In LoT is het eigenlijk ook nooit iets aan de hand. Dus snap ook niet warom al dat gezeur hier ^^
hahaha nuj begint et een slijm topic te worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 10:09:
[...]

erm als je niet wil dat mensen hun problemen hier posten geef dan ook je mening niet aan.

Dan even over flawless als dat die clan is waar die FDCP gasten inzitten dan zijn jullie allemaal een stelletje etters. Speel het spel pas voor de 2e week en als er gekilstealed gesloeberd of geirriteerd word zit e altijd wel zo'n fdcp gast bij.

Als dat mijn clan was had ik hem allang gedisbanned

en het proberen weg te sturen van mensen bij een spawn vind ik totaal zielig we betalen allemaal hetzelfde voor het spel en hebben dus allemaal recht op wat we zelf willen.
Waarom meld je dat dan niet gewoon aan mij (PsykoMan) of Sinergy (BroozerX) ?
Der lopen genoeg flawless mensen rond om es ff de nick van de master en deputy te vragen...

Wij spelen in gorge/luna, dus de maps waar FDCPmira (mitch zit in DeathGods) speelt zien wij best zelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 00:10:
[...]

voor me kruisboog en kogels voor me launcher :P maar die staan er niet op

en SORRY psy door mij zat je vast in /noui mode ik pmde je je bleef /noui typen in pm in plaats van chat bar maar dat zag je niet
Hahaha lol, ja ik d8 al dat ik een pm kreeg :P Ik maar /noui typen, uiteindelijk maar alt+f4 gedaan. Ik wou toch stoppen had net me full santa set bij de kerstman geclaimed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Zo eindelijk lvl 150. Check hoeveel xp ik nu moet :/.

En ook ff nog clan samen met vliegje voor onze noobies opgericht :P.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~cleme359/150.JPG

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op woensdag 28 december 2005 @ 01:03:
[...]

Netjes man _/-\o_
max zit ik nog niet hoor, ik heb gewoon 2 g3 rubys ingebruik en wat str gear, ik kan me str nu laten oplopen tot 330 of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
ik kwam een junons golem tegen :) en hij dropte een redfield blacksuit :P ik denk woow ben ik even lucky. wat zou t mooi zijn als er een atk + op zou zitten. ik dacht toen laat ik em maar eens identifyen en ja hoor :D zoals je ziet :D. me dag kan niet meer stuk :P

Afbeeldingslocatie: http://img511.imageshack.us/img511/4513/redfield3rm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op woensdag 28 december 2005 @ 14:45:
ik kwam een junons golem tegen :) en hij dropte een redfield blacksuit :P ik denk woow ben ik even lucky. wat zou t mooi zijn als er een atk + op zou zitten. ik dacht toen laat ik em maar eens identifyen en ja hoor :D zoals je ziet :D. me dag kan niet meer stuk :P

[afbeelding]
WoW netjes Gratz !!!!!!

En ax3 feli met 150. Moet ik naar toe werken. Zal alleen nog wel effe duren met me werk nu ... pfffff
Vliegje moet deze week ook beetje sávonds en weekend werke :(
Ag kom er wel heb de tijd. Op lvl 150 zal met con gear iver de 360 con (en gems) hopelijk ^^ leuk voor crafte van gems :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 14:55:
[...]

En ax3 feli met 150. Moet ik naar toe werken. Zal alleen nog wel effe duren met me werk nu ... pfffff
Vliegje moet deze week ook beetje sávonds en weekend werke :(
Ag kom er wel heb de tijd. Op lvl 150 zal met con gear iver de 360 con (en gems) hopelijk ^^ leuk voor crafte van gems :)
Jammer dat het levellen nu zo langzaam gaat. Wat ik hoorde van sp4ce was dat hij al bijna de sporty's kon craften (Waar half rose op zit te w8en denk ik)... Denk dat hij er met de eer/zuly's vandoor gaat. Of vind je dat niet erg :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 15:20:
[...]

Jammer dat het levellen nu zo langzaam gaat. Wat ik hoorde van sp4ce was dat hij al bijna de sporty's kon craften (Waar half rose op zit te w8en denk ik)... Denk dat hij er met de eer/zuly's vandoor gaat. Of vind je dat niet erg :P ?
t zou mooi zijn ja :D als hij sporties ken craften :P dan ga ik nog even al t materiaal verzamelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Effe aan precious
Vind best als je me wilt zwart maken maar wat jij laatste weken gedaan hebt is niet normaal.
Je loopt eerst mensen te kssen dan geef je ze stuff om vrienden te maken denk effe na stop met kssen en ga op normale manier met vrienden om..

Tevens gedoe van gisteren was je eigen schuld je hebt zelf gezegt dat je niet voor exp was maar gewoon om germanz te kssen je eigen clan mate loopt erook en die ks je ondertussen ook waardoor die de gem quewst niet kan doen.. Nou triest van je

Alles wat ik wil zeggen je zit nu in bandoftweakers maar hoop dat je er snel uit bent
Je bent niet waard om in tweakers clan te zitten tweakers gaan voor vrienden niet om je eigen got vrienden tge kssen en uit teschelden..

Ik verwacht commentaar van je dat niet war is maar dat is het wel ben niet de enige die veel klachten van je hoort dus...

Nu effe fun
Me hawker is bijna 60 :)
Hoorde vandaag dat embers ingame had gerzegt eldeon in 2de week van januari komt zo ja ben ik weer active op me mage maar tot die tijd effe niet lekker aanrommelen op hawker werkt wel lekker behalve op paarse beesten .

Have fun all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
eldeon is lvl 90 and up right ?

Kan je der eigelijk als lvl 90 iets uithalen want op lvl 50 ben je ook nog ni echt veel op luna...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Neem geen eens de tijd om de screenshots door te lezen maar kan zo een paar punten opnoemen zodat niemand dat hoeft te doen..

1. Hij loopt iedereen te kssen zelfs clan mates en dan nog niet snappen wat die doet.

2. Als je vraagt of die weg gaat doet die dat niet en snapt die nog niet waarom.

3. Als je het voor de 3de keer vraagt of meer begint die meteen te zeuren enzo dat die niks fout doet en dan begint die te huilen dat wij zo stom doen enzo en nog snapt die het niet.

4. Als dan iedereen in de clan zegt dat die fout is snapt die het nog steeds niet en iedereen wordt gek van hem..

Speel dit spel voor 2 weken om ff van World of Warcraft weg te zien (lvl 60 full epic ff pauze) en dan krijg je zo iemand die dit loopt te verpesten..

Meesten kennen me hier wel van Tweakers (Ben ginkel) en die weten echt dat ik nooit zoiets doe en dat als ik me ergens aan irriteer dan is dat wel van die zielige kindertjes die zo doen als ze der zin niet krijgen en dat ze nooit iets snappen..

Amen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

ph4nt0m schreef op woensdag 28 december 2005 @ 14:45:

[afbeelding]
ph4nt0m weer hoor, ieder1 uit BoT krijgt goede drops, en ik stront drops :(

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
er stond in eerdere post dat erover op gehouden zou worden :) en dat de menings verschillen in-game uitgevochten moeten worden of msn whatsoever. :) its a nice place here ;) en van dat ks-en nog niks van gemerkt :D maar hij krijgt bij ons iig een kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Xouxic schreef op woensdag 28 december 2005 @ 15:52:
[...]

ph4nt0m weer hoor, ieder1 uit BoT krijgt goede drops, en ik stront drops :(
sorry baas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

ph4nt0m schreef op woensdag 28 december 2005 @ 15:55:
[...]

er stond in eerdere post dat erover op gehouden zou worden :) en dat de menings verschillen in-game uitgevochten moeten worden of msn whatsoever. :) its a nice place here ;) en van dat ks-en nog niks van gemerkt :D maar hij krijgt bij ons iig een kans.
Precious post hier wat gerwins goedrecht om een post daartegen te posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Brummetje schreef op woensdag 28 december 2005 @ 16:01:
[...]

Precious post hier wat gerwins goedrecht om een post daartegen te posten ;)
ik ben geen precious lol ^^

precious hier op forum is precious1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Zeg ik toch ook niet ik reageer op jou post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Brummetje schreef op woensdag 28 december 2005 @ 16:17:
Zeg ik toch ook niet ik reageer op jou post ;)
lol dikke lees fout |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Hehe, mja ik heb ook al ingame gezegt dat ik precious zou negeren wat ik dus later dee en heb net de screens gelezen en echt 60% van alles mist en bijna alles wat hij zei is weg :P niet dat het me boeit nog een weekje en ben weer weggies hier ;)

Communitie is nu al naar de tering met zulke mensen voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 15:20:
[...]

Die sporty gekte zou me helemaal gek maken dus boeit me niet zo, verder weet ik dat hij het meeste lvl werk niet zelf gedaan heeft dus vind ik mijn lvl veel meer een prestatie dus hij boeit me niks... En de zuly's tja als hij er dik geld voor gaat vragen zou beetje jammer zijn. En je moet trouwens lvl 160 zijn voor sporty dus dat zal nog wel effe duren hoor. Beetje heel moeilijk in temple dat te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga het spel ook maar even proberen, zijn er mensen die me het spel even kunnen rond lijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Misschien is IRC (#rose @ irc.tweakers.net) een betere plaats om zoiets te posten.
Wordt nogal moe van het feit dat er binnen 1 dag opeens 2-3 pagina's bij gepost zijn waarvan 95% gewoon niet boeiend is voor de meeste mensen.
Zoals deze post :+ Alhoewel ik breng wel weer het IRC kanaal onder de aandacht :*)

edit: owjah er is ook een edit knopje ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Psychoot op 28-12-2005 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:13

Haan

dotnetter

Kip is champion geworden _O_
[img]url=http://tweakers.net/ext/f/066c8d3723c731911ff6ef53e9f786e3/full.jpg[/]

En tijdens quest was ik toch in goblin cave, dus ook bezoekje gebracht aan grandmaster goblin daar.. Ik kill er eentje en die dropt een tarkion bow. Maar wat vreemd, niks te vinden tussen m'n items.. maar wat kom ik later tegen opeens?
[img]url=http://tweakers.net/ext/f/557c87d198aa78b4bbc24f4b053cb094/full.png[/]
:D

Nu nog zien te traden voor de soldier versie (en Psychoot jaloers maken :P )
Ook nog 6th talisman(3) gekregen, dag eerder nog 1 mil voor betaald..

Al met al een goeie dag gehad tot nu toe :)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Haan schreef op woensdag 28 december 2005 @ 19:24:
[[url=url=http://tweakers.net/ext/f/066c8d3723c731911ff6ef53e9f786e3/full.jpg]afbeelding[/url]]

En tijdens quest was ik toch in goblin cave, dus ook bezoekje gebracht aan grandmaster goblin daar.. Ik kill er eentje en die dropt een tarkion bow. Maar wat vreemd, niks te vinden tussen m'n items.. maar wat kom ik later tegen opeens?
[[url=url=http://tweakers.net/ext/f/557c87d198aa78b4bbc24f4b053cb094/full.png]afbeelding[/url]]

Haha again gratz Kip met je Champion status.
Ik zei toch dat GrandMaster Goblin talis met (3) dropt 8)
En jaloers maak je me wel als je Doom Hammer hebt, maar ik zet alles op alles om er ook een te bemachtigen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gz KIP! well earned :)

Ik ga wss overstappen naar me muse(heb een lvl 63), bourg solo valt me niet mee, Maar vlieg daar ga ik je nog over contacten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 20:46:

Ik ga wss overstappen naar me muse(heb een lvl 63), bourg solo valt me niet mee, Maar vlieg daar ga ik je nog over contacten. :)
Als je in de clan je char wil switchen is dat prima hoor PM me maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
nogmaals Gratz kip :D
Gelijk prijs bij goblin., hoop dat het bij mij ook zo snel gaat :9
Je bedoelt Lynette? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Haan schreef op woensdag 28 december 2005 @ 19:24:
[[url=url=http://tweakers.net/ext/f/066c8d3723c731911ff6ef53e9f786e3/full.jpg]afbeelding[/url]]

[[url=url=http://tweakers.net/ext/f/557c87d198aa78b4bbc24f4b053cb094/full.png]afbeelding[/url]]

Had het der één geweest voor katar hawker, had ik je gestalkt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

ik weet niet welk lvl je bent maar mika en ik hebben net de magische 85 gehaald dus gaan we mischien temple wat vaker bezoeken, interesse? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goezo kip ;)
Heeft iemand saint iron spear over? (ja nu heb ik m zelf nodig :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
gratz kip me = jaloers :P op de drop hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Say allo to my little friend:

Afbeeldingslocatie: http://rose.azwart.nl/evo/screen255.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

900k? WTF!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

De door mij georganiseerde Santa bijeenkomst:

Afbeeldingslocatie: http://img280.imageshack.us/img280/950/s14ql.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
hij heeft toch nog een vl 130+ soldier ;) met miljoenen deze heeft nu wat centjes om rond te kunnen komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op woensdag 28 december 2005 @ 23:00:
[...]

hij heeft toch nog een vl 130+ soldier ;) met miljoenen deze heeft nu wat centjes om rond te kunnen komen :P
lvl 128 :P en inderdaad ik sponser mezelf, en me stats sponser ik net zoveel, met een crackshot ring met ruby 3 en een ap 5 suncglasses

alleen die rare full moon juwelen kan je neit uitwissleen :S stomme quest items

maare voor al julie high lvl hawkers (lvl 18+) is viper sting goed, das zo'n unique skill die ik net als drop kreeg, iemand en iemand nog grade 1 refines over ^^ heb al 1 talisman

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2005 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

vliegje kan je voor mij een carbon frame fixen? heb wel materials ervoor :)

specs

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Viper sting is sp waste..
Een goeie stat build die ik gebruik en gebruikte in irose is

1 strenght = 2 dex en sen net zo hoog als je level houden

Verwijderd

B1gk1ller schreef op donderdag 29 december 2005 @ 00:02:
[...]

Viper sting is sp waste..
Een goeie stat build die ik gebruik en gebruikte in irose is

1 strenght = 2 dex en sen net zo hoog als je level houden
tahnx viper sting verkope dus

• Tripp

Tripp

Wreah

woah precious wat doe je, we hadden party. je ging dood en toen was je uitgelogd :'(

specs

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

ph4nt0m schreef op woensdag 28 december 2005 @ 23:00:
[...]

Ik kwam al amper rond met mijn wooden cart, }:O

Verwijderd

Xouxic schreef op donderdag 29 december 2005 @ 09:35:
[...]

Ik kwam al amper rond met mijn wooden cart, }:O
Ag wat heb je aan al die zuly.. Kan het nu nergens aan uit geven. Zou graag grade 3 saphire kopen maar nergens te koop :/
Ik ga maar rustig (Veel op me werk nu) naar lvl 150 om al me sockets eens proberen te krijgen en een gun naar (5) daarna zien we wel weer.
Kill ik zoon astro king gister dropt hij niks :/

Ag vandaag tot 23:00 op me werk dus zie mensjes morge wel weer.

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 09:47:
[...]

Ag wat heb je aan al die zuly.. Kan het nu nergens aan uit geven. Zou graag grade 3 saphire kopen maar nergens te koop :/
Ik ga maar rustig (Veel op me werk nu) naar lvl 150 om al me sockets eens proberen te krijgen en een gun naar (5) daarna zien we wel weer.
Kill ik zoon astro king gister dropt hij niks :/

Ag vandaag tot 23:00 op me werk dus zie mensjes morge wel weer.
OMG!

Ag wat heb je aan al die zuly.. Kan het nu nergens aan uit geven.

Geef maar hier dan:D

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 11:39:
[...]

IK heb ook nooit gezeik in Oot, altijd gezellig! :)

Verwijderd

Xouxic schreef op donderdag 29 december 2005 @ 10:59:
[...]

OMG!

Ag wat heb je aan al die zuly.. Kan het nu nergens aan uit geven.

Geef maar hier dan:D
Laat ik het nog maar effe bewaren he met oog op de toekomst ^^ op eldeon zullen mats moeten droppen om gems te maken bover g4 dus dat lijkt me wel even iets om beetje zuly voor te bewaren he^^.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 09:47:
[...]

Voor hoeveel koop je die grade 3 saphire dan? anders kan ik vanaaf wel ff kijken of het lukt om hem te halen bij gem qeust

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 11:45:
[...]

Voor hoeveel koop je die grade 3 saphire dan? anders kan ik vanaaf wel ff kijken of het lukt om hem te halen bij gem qeust
ehm.. wat is redelijk he. 750k of zo.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 11:50:
[...]

ehm.. wat is redelijk he. 750k of zo.
Tja.. ik heb maar 613k en ik moet geld hebben dus ik denk dat ik dan beter d3 kan halen heb ik de vorige keer voor 800k verkocht en Gerwingood zij dat ie me d3 koopt als ik heb..

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 11:55:
[...]

Tja.. ik heb maar 613k en ik moet geld hebben dus ik denk dat ik dan beter d3 kan halen heb ik de vorige keer voor 800k verkocht en Gerwingood zij dat ie me d3 koopt als ik heb..
doe nmaar saphire voor vliegje ik ga effe wachten emt kopen :)

Verwijderd

ben magician :D:D:D

vanacht flink door gespeelt, kreeg quest net niet af voor maintance:( maar nu toch wel magician :)

zoek nog 2 grade6 talis dingen voor me staff, dus wie wil verkopen:P

ps. niet zo spammen >< moet zo veel nutteloze saaie dingen lezen

Verwijderd

Ok thnx vliegje, zal dezer dagen knoop doorhakken met de char keuze

En haantje ja idd dat is dus Lynette ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 13:42:
ben magician :D:D:D

vanacht flink door gespeelt, kreeg quest net niet af voor maintance:( maar nu toch wel magician :)

zoek nog 2 grade6 talis dingen voor me staff, dus wie wil verkopen:P

Gratz!!! powergamer;p

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
sommige mensen lijken het daadwerkelijk ook echt niet te begrijpen he
en wat doet lone :/ als ik zijn bericht kon editen dan had ik dat gedaan
want nu is er weer een nutteloos bericht van mij bij

edit:
Om hier dan toch nog een enigzins nuttig bericht van te maken.
- Kan helemaal nergens soldier lvl65(70) boots vinden met atk/str. Ook senior boots met atk nog niet gevonden. Is er iemand die senior of chrome boots heeft met atk/str?
- Ook zoek ik nog een Buffalo Backshield met stats (het liefst met atk speed)

[ Voor 31% gewijzigd door maxjuh op 29-12-2005 16:11 ]

• Tripp

Tripp

Wreah

vliegje kan je nog een carbon frame voor me maken? heb wel zo ongeveeer de mats :)

specs

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Hej ef een vraagje (aan een hawker) ik heb nu best veel skill points over dus zit te denken om sprint of stealth te nemen wat is aan te raden, zit al te denken om stealth te nemen maar die duurt maar 70sec op max vind ik erg weinig, dus weet iemand hoelang sprint duurt welk van de 2 harder loopt? :?

Tweaker gallery / Kaytjuh

• PeGys
WhiteUltY schreef op donderdag 29 december 2005 @ 18:52:
Hej ef een vraagje (aan een hawker) ik heb nu best veel skill points over dus zit te denken om sprint of stealth te nemen wat is aan te raden, zit al te denken om stealth te nemen maar die duurt maar 70sec op max vind ik erg weinig, dus weet iemand hoelang sprint duurt welk van de 2 harder loopt? :?
Zit met hetzelfde dillema.

Stealth = 70 sec, geen 2nd job upgrade.
Sprint = ??? sec, wel 2nd job upgrade.

Weet echt niet wat kiezen.

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

probeer hier eens ;)

http://www.roseeurope.com...owthread.php?t=883&page=1

niet helemaal volledig zag ik maar je kan t aardig afleiden. Maar die passive voor speed is die dan niet veel beter of heb je die al max

Heeft geen signature.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.