[PC MMORPG] ROSE Online deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.984 views sinds 30-01-2008

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:48
dommerick schreef op donderdag 29 december 2005 @ 19:44:
probeer hier eens ;)

http://www.roseeurope.com...owthread.php?t=883&page=1

niet helemaal volledig zag ik maar je kan t aardig afleiden. Maar die passive voor speed is die dan niet veel beter of heb je die al max
Zephyr Gait heb ik al max, haalt zoveel ni uit. Kan wel geupgrade worden op 2nd job en die blijkt wel erg goed te zijn. Maar 't is wel altijd leuk :)

Nuja, op 2nd job heb je SP in overvloed.

edit: net ff link bekeken.
Sprint lvl5 geeft dus 30% dash voor 37 sec ofzow. Daar waar stealth 70% dash voor 70 sec geeft.
Maar Sprint kan voor zover ik weet tot lvl 10...

Spijtig dat die niet verder is aangevuld en dat der niet is gesproken over de 2nd job skills.

[ Voor 20% gewijzigd door PeGys op 29-12-2005 20:12 ]

Een beetje verlies heb je altijd...

Verwijderd

domm kom is in game, moet me charm zooi hebbe :$

bijna 102 :) zal soon ff image poste

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Zou iemand die link naar de muse guide nog is willen re-posten kan hem niet vinden :O
Thanks.

Edit:Oops niet gezien dat die in de startpost stond |:(

[ Voor 24% gewijzigd door -Mike- op 29-12-2005 23:11 ]

Verwijderd

Ik ben een soldier begonnen, maar vraag me af welke skills ik moet gebruiken(maxen enz)? iemand die me tips kan geven of wat leuke soldier low lvl stuff nog heeft? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://rose.azwart.nl/evo/screen257.jpg

kloppen de stats een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
@spoekie
sorry dat de party weg was. mn pc is kapot ffs. net een nieuw moederbord/cpu besteld en zit nu op mijn webserver slash manusje van alles te werken.
rose is aan het patchen dus hopelijk kan ik hier vanaf gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Hmm, de nieuwe interface van k en jRose is in gebruik genomen, klik. Niet echt een verbetering imo :/ . Whitestars zegt dat eRose waarschijnlijk een andere krijgt, ik hoop het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik als hawker kan zeggen dat je op de goede weg bent EVO! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Als jij jou sen naar 20-24 doet ben je perfect ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:37
Dutch-Hane schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 00:51:
Hmm, de nieuwe interface van k en jRose is in gebruik genomen, klik. Niet echt een verbetering imo :/ . Whitestars zegt dat eRose waarschijnlijk een andere krijgt, ik hoop het.
ik was er ook niet echt kapot van nee :| ik hoop dat wij idd een fatsoenlijekere krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
Dutch-Hane schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 00:51:
man wat lelijk, enige wat ik wel heel mooi vind is die dubbele skillbar :9

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Dat ze der eerst es voor zorgen dat mensen de reso kunnen veranderen zonder dat rose crasht (niet iedereen heeft dat probleem, maar merk dat veel mensen met ATI kaarten het wel hebben) en dan pas een onhandige interface maken.

Voor mij mag het gerust blijven zoals het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 20:00
Ik kan rose ook weer spelen de betaling bij paybycash is klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
PeGys schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 04:30:
Dat ze der eerst es voor zorgen dat mensen de reso kunnen veranderen zonder dat rose crasht (niet iedereen heeft dat probleem, maar merk dat veel mensen met ATI kaarten het wel hebben) en dan pas een onhandige interface maken.

Voor mij mag het gerust blijven zoals het is.
idd -_- zou toch eens handig zijn heb namelijk t zelfde probleem :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
grmbl ik zit af te kicken hier.
mijn main pc is bust, mijn andere pc reboot zodra ik rose wil spelen. nu maar ff op de laptop installeren
* Yokidrink is not happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 22:18:
domm kom is in game, moet me charm zooi hebbe :$

bijna 102 :) zal soon ff image poste
jo idd... :)

sry dude zal vanmiddag ff online komen :P

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@vliegje sorry ik had het niet gehaald gister 0 proofs 8)7 weet niet hoe het komt naja vanavond weer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
Pff, xmas event is nog steeds kut. Krijg bar weinig snowcrystals. Heb maar wat Santa stuf gekocht :)
was voor schoenen + gloves bijelkaar 60k kwijt dus das wel een mooie deal.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Rakkerzero schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 11:49:
Pff, xmas event is nog steeds kut. Krijg bar weinig snowcrystals. Heb maar wat Santa stuf gekocht :)
was voor schoenen + gloves bijelkaar 60k kwijt dus das wel een mooie deal.
Lol ben al bijna klaar met de 3e set. xD. Dus kan niet zeggen dat ze weinig droppen ^^.

[ Voor 7% gewijzigd door William/Ax3 op 30-12-2005 11:51 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
waar moet ik die snowcrystals inleveren? speel sinds vanochtend weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
William/Ax3 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 11:50:
[...]

Lol ben al bijna klaar met de 3e set. xD. Dus kan niet zeggen dat ze weinig droppen ^^.
Mocht jij nog een sweater over hebben ^^
ik wil hem wel overnemen van je :D

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yay event update

servers down
waarom nou smiddags

hoop dat ik straks nog een mutsje kan halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 12:27:
yay event update

servers down
waarom nou smiddags

hoop dat ik straks nog een mutsje kan halen
Ik ben bang dat dat niet meer gaat lukken, op het Rose forum zag ik een quote waarin stond dat het alleen bij de eerste fase ingeleverd kan worden ;(
* Rooster schuift maar weer es aan op http://irc.tweakers.net/rose >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog wel Santa Boots voor de liefhebber.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2005 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B1gk1ller schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 01:22:
[...]

Als jij jou sen naar 20-24 doet ben je perfect ;)
is sen (crit) erg belangrijk voor hawkers want eignelijk weinig high lvl hawkers heben hoge sen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 13:15:
[...]

is sen (crit) erg belangrijk voor hawkers want eignelijk weinig high lvl hawkers heben hoge sen
Criticals voor hawker zijn wel belangrijk als je toch af en toe wat hogere hits wil hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow check deze gast:
die speaar dura 60 nog op grade 6 en acc 111

Afbeeldingslocatie: http://img504.imageshack.us/img504/6173/sanstitre3copie1kk.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2005 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

hij dut weer \o/

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook hawker en train 2:1:1 Dex:Con:Sen Speel alleen wel met bow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racingfreak
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-09 22:52
Afbeeldingslocatie: http://img527.imageshack.us/img527/8394/screen1531wb.jpg
Mijn nieuwe vriend

kun je krijgen van santa planet, als je die ander npc 5 items geeft, die items kun je krijgen als je die mobs daar killed.

[ Voor 45% gewijzigd door racingfreak op 30-12-2005 15:07 ]

Core I5 4690k 4.2 Ghz - 8GB DDR3 1600 - Gigabyte Z97MX-Gaming 5 - Sapphire 7870 xt | Steam: Kardet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
is er nog een clan voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Hoe kom je daar aan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze zien er wel vet uit :P als die die pinguin dingen zijn.

ben niet de eerste zo te zien :P

Afbeeldingslocatie: http://rose.azwart.nl/evo/screen260.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2005 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Werd zonet door Wiebe uit BoT (wtf is Wiebe eigelijk ? Iemand die ooit gezien op't forum ?) uitgescholden voor klein kind en dropstealer uit Flawless omdat ik een bottle oppikte die een monster dat ik killde dropte... (preciese woorden: Weer zo'n klein kindje uit Flawless)

Vind de sfeer tss de gotclans (ja, Flawless maakt ook deel uit van GoT) echt niet leuk meer.

Zodra Broozer online is ga ik es grote kuis houden in onze clan en degenen die ons de slechte naam geven deruit smijten.

Hopelijk wordt dat soort kinderachtige opmerkingen omdat ze iets niet kunnen dan achterwege gelaten.

't is niet omdat ze henkie boven hun kop hebben of eenmaal op got hebben gepost dat ik het pik dat ze mij uitschelden.

[ Voor 6% gewijzigd door PeGys op 30-12-2005 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ff samen dansen :D

Afbeeldingslocatie: http://img530.imageshack.us/img530/4484/dance2gether0cz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Nog bedankt voor dat muse hoedje ;)

Wat zien die monsters er vaag uit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeGys schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 15:48:
Werd zonet door Wiebe uit BoT (wtf is Wiebe eigelijk ? Iemand die ooit gezien op't forum ?) uitgescholden voor klein kind en dropstealer uit Flawless omdat ik een bottle oppikte die een monster dat ik killde dropte... (preciese woorden: Weer zo'n klein kindje uit Flawless)

Vind de sfeer tss de gotclans (ja, Flawless maakt ook deel uit van GoT) echt niet leuk meer.

Zodra Broozer online is ga ik es grote kuis houden in onze clan en degenen die ons de slechte naam geven deruit smijten.

Hopelijk wordt dat soort kinderachtige opmerkingen omdat ze iets niet kunnen dan achterwege gelaten.

't is niet omdat ze henkie boven hun kop hebben of eenmaal op got hebben gepost dat ik het pik dat ze mij uitschelden.
Wiebe is uit BoT toch?... als ik gezeik hoor issut meestal wel over BoT... maja ik zeg nix maar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoor ook alleen maar slechte berichten over flawless hoor ...

en domm ik heb me charm zooi nodig kom nou eens on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 16:52:
[...]

Wiebe is uit BoT toch?... als ik gezeik hoor issut meestal wel over BoT... maja ik zeg nix maar :X
Als je *nix* meer zegt waarom begin je er dan ook over? Aandacht nodig :r

Edit: Heeft er nog iemand level 25 muse boots en gloves te koop?

@Blueforce FDCPMiro heeft net op santa planet de heletijd MIJN bottles gestolen....

[ Voor 22% gewijzigd door -Mike- op 30-12-2005 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
We zijn overeengekomen binnen Flawless dat bij de volgende klacht over een user, die user gekicked wordt.

Moest je een klacht hebben, meld je dan ingame aan BroozerX of PsykoMan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
B1gk1ller schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 17:17:
[...]

kort opmerking van mij hier: ik ben het gezeik met BOT spuugzat. punt.
ik vind dit gewoon niet meer een tweaker waardig clan, altijd als er problemen zijn lijkt het hiervandaan te komen, of het nu terecht is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

je was er vanmiddag niet script... en aangezien ik niet zo heel actief meer speel (Weinig zin :S) moet je dus ff geduld hebben zal vanaaf nog een poging doen

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08 21:28

Wiepa

Notoriously ...

PeGys schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 17:38:
We zijn overeengekomen binnen Flawless dat bij de volgende klacht over een user, die user gekicked wordt.

Dan dien ik nu oficieel een klacht tegen Lonedrinka in. Hij heeft Celius & Domm (OoT) members vermoord op CF terwijl hij in BoT zat. Daar is hij al voor gestraft, want zijn straf was gekickt worden van BoT. Maar hij weet dat mijn moeder kanker heeft gehad en daar loopt hij mij nu mee te belediggen. En elke keer als hij me ziet scheld hij me uit enz.
:r

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Xouxic schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 17:45:
[...]

Dan dien ik nu oficieel een klacht tegen Lonedrinka in. Hij heeft Celius & Domm (OoT) members vermoord op CF terwijl hij in BoT zat. Daar is hij al voor gestraft, want zijn straf was gekickt worden van BoT. Maar hij weet dat mijn moeder kanker heeft gehad en daar loopt hij mij nu mee te belediggen. En elke keer als hij me ziet scheld hij me uit enz.
:r
PeGys schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 17:38:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yokidrink schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 17:40:
[...]

ik vind dit gewoon niet meer een tweaker waardig clan, altijd als er problemen zijn lijkt het hiervandaan te komen, of het nu terecht is of niet.
Daar ben ik het helaas niet mee eens yoki.

Ik speel sinds 2 weken en zit bij BoT. Dit zijn allemaal aardige en nette mensen die me helpen met alles wat ik ze vraag hoe newbish het ook mag zijn.

Misschien zitten er 1 of 2 members die zig niet al te best gedragen maar elke clan heeft zulke mensen. Tot zover ik zie is alles leuk lief en vriendelijk in BoT.

Dus probeer niet iedereen over 1 kam te scheren als het misschien 1 of 2 members zijn.
Zover ik weet spelen de meeste van ons gewoon netjes en doen ze gewoon net als de rest hard hun best om die zuur verdiende zulu binnen te slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

PeGys schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 15:48:

Sorry man, was een beetje pissig op dat moment want ik had net straf gekregen van mijn moeder, en de struif luid zo:

GEEN VUURWERK DIT JAAR VOOR JOU!

Ik weet niet of je van vuurwerk houd maarzoja dan weet je wel hoe erg dit is ^^

Edit: En dat van dat je een klein kind was zei ik omdat me ooit verteld is (ik noem geen namen) dat er in Flawless allemaal kleinen kinderren zoals er 1tje in BoT zat, maar dies nu gekickt vanwege killen van OoT members. Dus begrijp me niet verkeerd. Want dat komt gewoon door boosheidsgevoelens.

Nogmaals Sorry ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Wiepa op 30-12-2005 17:55 ]

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Yokidrink schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 17:40:
[...]

Ik weet niet waar jij t over hebt.... maar t zal wel we hebben 1 keer een probleem gehad dat was alles en jij praat of we al 300 problemen hebben gehad. |:( volgende keer met iets komen wat wel op de waarheid berust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
ph4nt0m schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 18:06:
[...]

Ik weet niet waar jij t over hebt.... maar t zal wel we hebben 1 keer een probleem gehad dat was alles en jij praat of we al 300 problemen hebben gehad. |:( volgende keer met iets komen wat wel op de waarheid berust.
dat kan ik doen inderdaad, maar ik spui mijn mening hier over de algemene indruk en niet over een enkele voorval. ik ben het gewoon zat iedere keer hier weer terug te moeten lezen dat die of die van bot of flawless (or whatever) problemen veroorzaakt, dit wil niet zeggen dat heel bot een probleem is, het geeft gewoon aan wat de indruk is van bot. lets face it, de enige problemen die hier langs komen zijn vanuit BOT, vanaf day 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

ph4nt0m schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 18:06:
[...]

Ph4ny0m heeft wel gelijk. Hoezo hebben wij altijd problemen? Wij hebben idd maar 1 probleem gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

[...]

@Blueforce FDCPMiro heeft net op santa planet de heletijd MIJN bottles gestolen....
Ik heb wel een saint green wich vest, voor lvl 20 dus. Met goede stats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Yokidrink schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 18:15:
[...]

dat kan ik doen inderdaad, maar ik spui mijn mening hier over de algemene indruk en niet over een enkele voorval. ik ben het gewoon zat iedere keer hier weer terug te moeten lezen dat die of die van bot of flawless (or whatever) problemen veroorzaakt, dit wil niet zeggen dat heel bot een probleem is, het geeft gewoon aan wat de indruk is van bot. lets face it, de enige problemen die hier langs komen zijn vanuit BOT, vanaf day 1.
Maak je niet druk om een spelletje 8)7 en al die problemen worden/zijn al opgelost dus ik zie helemaal niet het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Aandacht rofl, dude aandacht zat heb ik, dus doe maar niet zo mans :r

Maar het is zo... altijd wel hoor ik gezeik over BoT, en dat heeft wel is vaker effect gehad op de andere tweaker clans.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

regel dit verder pllzz op msn ofzo of de irc, of ingame, maar ik mag nu dus weer een heel verhaal over BoT lezen, dat me niet bepaald boeit, dus als er nog eens problemen zijn, los ze op met die persoon/ leader van zijn/haar clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 18:24:
regel dit verder pllzz op msn ofzo of de irc, of ingame, maar ik mag nu dus weer een heel verhaal over BoT lezen, dat me niet bepaald boeit, dus als er nog eens problemen zijn, los ze op met die persoon/ leader van zijn/haar clan.
scrippie heeft wel gelijk ja, maar mijn laaste mening erover...

en er is niet 1 keer gezeik geweest, dat is niet waar... maar als dit nog vaak voorkomt stem ik ervoor om eenige verwijzing naar de BoT clan te verwijderen uit de TS en gewoon dat de clan niet meer een officiele Tweakers clan is....

zo en nuj hoor je mij der niet meer over, net zoals yoki ben ik et spuugzat :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 18:24:
Of alle leaders van LoT, OoT, BoT gaan eens een keer goed praten wie er nu wel echte tweakers zijn en wie niet de rest KICKEN dus dan is al dat gezeik in een keer weg krijgen de tweakers geen slechte naam en kunne we ook weer eens iets anders lezen op het forum dan: hij scheld op mij en hij vermoord me op cf nou su6 met deze tip }:O

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 18:28:
[...]

scrippie heeft wel gelijk ja, maar mijn laaste mening erover...

en er is niet 1 keer gezeik geweest, dat is niet waar... maar als dit nog vaak voorkomt stem ik ervoor om eenige verwijzing naar de BoT clan te verwijderen uit de TS en gewoon dat de clan niet meer een officiele Tweakers clan is....

zo en nuj hoor je mij der niet meer over, net zoals yoki ben ik et spuugzat :r
ik vind dat je je wel als een hele toffe man opsteld

wie ben jij om te bepalen wie of wat een got clan is???? ettertjes zoals lonedrinka hebben het denk ik in het verleden voor BoT verpest.
En om na een klein voorval met wiebe waar hij hier open en bloot zijn excuus voor aanbied vind ik erg kinderachtig.

Ik zit 2 weken bij BoT en op dit kleinigheidje met Wiebe na is niks maar dan ook niks gebeurt.
De enige reden dat BoT een paar keer is genoemd omdat wat mensen van bot wat over members van flawless hebben gezegd.

En begrijp me goed ik vind dat we allemaal van GoT zijn simpel omdat niemand bepaalt wie wel en niet wat ik wel jammer vind is dat ik naar BoT verwezen word en nu een aantal van diezelfde mensen in het topic zie klagen over BoT.

Als het dan zo slecht is had me in 1 van de andere clans gestoken.
Maar dat is het dus blijkbaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VERMOEIEND!!! rot op met je kut gezeik van BoT, levenlose ........rgggggggggggg heb er geen woorden voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm het gaat ook niet zozeer over de problemen van BoT, als over het imago van de tweakers, als ik kijk naar de naam van LoT, of BoT, worden deze clans gerespecteerd, en BoT moet daar bij aankunnen sluiten, een probleem van BoT is niet een probleem van BoT maar een probleem van ALLE tweakers clans. Er is een naam hoogtehouden, en dat moet BoT ook kunnen, anders denk ik niet dat het een waardige clan is om nog als tweakers clan beschouwd te worden.

En ga nu niet flamen dat ik me er niet mee moet bemoeien omdat ik niet in een tweakers clan zit.
Ik ben nog altijd een tweaker :P en als er ooit een mooie gelegenheid is (lees een plaatsje vrij) zal ik zeker weer een tweakers clan joinen, want ik heb er nooit problemen mee gemaakt als tweaker, en het was altijd gezellig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Ik vond het eerst altijd een eer om met Tweakers boven me hoofd te lopen(misschien moeten meer mensen dat ook eens doen) maar als het zo door gaat schaam ik me straks, vind dat er nu echt goede regels gemaakt moeten worden en als dat niet gebeurt dan leave ik de tweakers nog liever }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhiteUltY schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 18:33:
[...]

Of alle leaders van LoT, OoT, BoT gaan eens een keer goed praten wie er nu wel echte tweakers zijn en wie niet de rest KICKEN dus dan is al dat gezeik in een keer weg krijgen de tweakers geen slechte naam en kunne we ook weer eens iets anders lezen op het forum dan: hij scheld op mij en hij vermoord me op cf nou su6 met deze tip }:O
Idd, zoals mijn post al een aantal weken geleden O-) Invite niet zomaar mensen die zich hier even voorstellen (niet echte gotters zijn in mijn ogen). Ook kennen zij meestal de regels niet : Respect voor elkaar... En verder ben ik het 100% eens met Poes, stop het gezeik op dit forum, regel het ergens anders want niemand wordt hiervan beter.

Alvast iedereen gelukkig nieuwjaar en hou het een beetje gezellig hier en in game.
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 18:43:
VERMOEIEND!!! rot op met je kut gezeik van BoT, levenlose ........rgggggggggggg heb er geen woorden voor.
:X Misschien beter omdat soort frustraties binnen te houden

Ik weet niet hoe jullie hierover denken... Maar om de naam van Tweakers goed te houden (Misschien gaat dit te ver):

BoT-->Weg
AoT(oid)-->Nieuwe clan (+Leader met ervaring)

En joinen als je hier bekend bent op het forum en respect hebt voor je mede-spelers...
Zo denk ik erover.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2005 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
sacardus has left the clan...

leader is weg -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,
Ja eerste post van mij.
Ik vind 't jammer dat
sac weg is
Ik was tegelijk vanmiddag met Wiebe op santa en ja er werd veel voor je voeten weggekaapt, jij aan 't kappen en een ander komt er met een auto aan en jat 't weg...... nou leuk.
Had er ook 2 waar ik wat tegen gezegd had die waren van de clan SonOfBitches, verder zal ik geen namen noemen, maar ik ben van 't eiland afgegaan omdat 't er niet leuk meer was.
En als er al zo'n 15 voor je neus weggejat worden word ik ook wel pissig hoor.

CatEye1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

omfg lol.

@Yoshi1, AoT is helaas niet mogelijk. Die naam is te lang.

En allemaal dan geblaat over andere mensen. Als iemand mij ingame uitscheld of whatever lach ik diegene gewoon uit en ga ik vrolijk verder. WTF het is maar een game. Als iedereen zich nou eens volwassen opsteld en zijn "ego" aan de kant zet is het allemaal veel vrolijker ingame en op dit forum.

Het probleem ligt volgens mij gewoon bij diegene die zich aangesproken voelen. Speel gewoon deze game lekker samen. Ruzies zijn zo zinloos ingame, de ego van de een is nog groter dan die andere.

BLaaT weer zinloze post :*) "vecht" het IRL aub uit en sla elkaar daar maar de kop in :+

[ Voor 6% gewijzigd door Psychoot op 30-12-2005 19:44 . Reden: Yoshi1 ipv Yoki1 :7 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:13

Haan

dotnetter

Hoppa weer een pagina vol met gescheld, waar ik totaal geen behoefte aan heb.

Lees dit goed!
Even een berichtje aan een hele hoop 'nieuwe' gotters: er zijn al vaker topics dichtgegaan hier wegens geflame op elkaar en/of veelteveel offtopic geblaat. Ik zou het jullie zeer kwalijk nemen als dat hier ook gaat gebeuren..
Dit is niet het eRose forum waar totaal geen orde is en iedereen lekker elkaar af kan zeiken! Vergeet niet dat ons Rose topicje onderdeel is van een veel groter forum. Als je wilt weten hoe het algemeen beleid is op dit forum, lees dan aub dit door: Algemene gedragsregels (Netiquette)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
Ik ben de nieuwe leader nu van BoT en zat er ook vanaf de oprichting bij. Ga nu een veel strenger en mss ook wel vervelend beleid vormen om de naam BoT wat te kunnen zuiveren. Ben alleen savonds online dus kan niet de hele dag iedereen gaan lopen controleren wat er gebeurd in de BoT clan maar houd het zo goed mogelijk in de gaten..

EN nu graag gewoon weer ON-TOPIC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm zie wel goeie veranderingen bij BoT komen dan!
laat mij dan de eerste zijn die weer echt over rose begint :)

Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/f/g/35078phpq85IEH.jpg

had ff een GMGob gekilled en kijk eens aan :D

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2005 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Laatst online: 10-09 13:54
maxjuh schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 19:50:
Ik ben de nieuwe leader nu van BoT en zat er ook vanaf de oprichting bij. Ga nu een veel strenger en mss ook wel vervelend beleid vormen om de naam BoT wat te kunnen zuiveren. Ben alleen savonds online dus kan niet de hele dag iedereen gaan lopen controleren wat er gebeurd in de BoT clan maar houd het zo goed mogelijk in de gaten..

EN nu graag gewoon weer ON-TOPIC
Zo ik ben ook weer terug van vakantie 8) . had weer aardig wat te lezen hiero, helaas niet echt leuke dingen.

Mooi dat je wat strenger gaat optreden in BoT, misschien helpt het. Al heb ik nog nooit wat vervelends meegemaakt sinds ik in BoT zit. Als je nog een Deb zoekt, ik hou mij aanbevolen, ik zou ook van sacardus dep worden maar dat moet jij nu zelf maar beslissen.

Vanaf zondag ben ik weer online jongens, kan ik weer de leuke parties joinen (zolang jullie niet teveel zijn uitgelopen) ;) TOT DAN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

ph4nt0m schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 19:12:
sacardus has left the clan...

leader is weg -_-
Ik ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 20:24:

[afbeelding]

omg gratz Script. Hopelijk droppen ze sneller nu.... Jij ging "ff" ene killen en meteen drop. Kip killde gister "ff" ene tussendoor en ook meteen battle cart drop. Ik heb er 4 dagen zitten campen zonder enige battle cart 8)7

Dus Scriptkiddy als je "ff" weer ene gaat killen voor een Battle Cart Soldier dan betaal ik goed geld ervoor _/-\o_ Of iemand anders onder de lvl 109 natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Waarom ben jij ook geleaved er waren toch geen problemen tussen jou en andere BoT members?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
B1gk1ller schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 20:42:
[...]

Waarom ben jij ook geleaved er waren toch geen problemen tussen jou en andere BoT members?
hij is eruit gekicked door makksjuh. voor meer vragen ign makksjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m

[afbeelding]

dude :P nice als je er nog 1 ken vinden voor een muse ;) graag heb helaas maar 1.miljoen dus... ik weet niet of je geld Ge*l bent :P maar zo niet is zo een ding welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

ph4nt0m schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 21:02:
[...]

dude :P nice als je er nog 1 ken vinden voor een muse ;) graag heb helaas maar 1.miljoen dus... ik weet niet of je geld Ge*l bent :P maar zo niet is zo een ding welkom :)
Dan zou ik maar doorsparen of zelf gaan hunten. Met 1M kom je niet daar lijkt me :P
Dus als iemand een Battle Cart voor soldier (Doom Hammer) heeft en niet kan gebruiken beveel ik me aan om hem over te kopen. En ik kom er niet vanaf met 1M denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Psychoot schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 21:07:
[...]

Dan zou ik maar doorsparen of zelf gaan hunten. Met 1M kom je niet daar lijkt me :P
Dus als iemand een Battle Cart voor soldier (Doom Hammer) heeft en niet kan gebruiken beveel ik me aan om hem over te kopen. En ik kom er niet vanaf met 1M denk ik ;)
haha t was te proberen :P ff doorsparen voor 6 mil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
@script .... verry nice drop m8
btw, welk lvl heb je nodig (soldier) om die GM aan te kunnen? (en waar zit ie trouwens lol)

@max mooi dat je lead hebt in BOT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Ik moet nog 26 Dragon Scales hebben, helaas was het vandaag men laatste keer clanfield en vind ik campen bij WD iets te boring.

Mensen die der teveel hebben, ik koop ze graag over.
Liefst voor 45k, heb al niet genoeg geld om der 26 aan 45k te kopen, laat staan dat ik ze voor 70k koop. Heb een shopje staan omgeving Mildun, daar koop ik ze aan 45k. Als ik AFK ben kan je ze daar dus achterlaten :)

[ Voor 38% gewijzigd door PeGys op 30-12-2005 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

woei puinhoop _o_. Nou feyto zo bedoelde ik het niet hoor, ik wist niet dat je zoooo kwaad zou worden. Naja dat krijg je ook als j eeen kindercrash bij elkaar zet, atlijd geleuter :P.

Online ruzie maken om niets is zoooooooooooooooo makkelijk, net zoals uitschelden btw :).

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Weinig kans dat je er ook maar eentje voor 45k in kan kopen ben ik bang. Ik moest ze op het laatst ook al voor 55k in gaan kopen en dat is al weken geleden. Nu is 70k zo'n beetje gangbare prijs geloof ik, dus als je daar 25k onder gaat zitten schiet dat niet zo op denk ik..
* Haan gaat ook nog 'ff'' bezoekje brengen aan gm Goblin ^^ (lvl 100 is wel aan te raden om te soloën)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Haan schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 22:11:
Weinig kans dat je er ook maar eentje voor 45k in kan kopen ben ik bang. Ik moest ze op het laatst ook al voor 55k in gaan kopen en dat is al weken geleden. Nu is 70k zo'n beetje gangbare prijs geloof ik, dus als je daar 25k onder gaat zitten schiet dat niet zo op denk ik..
* Haan gaat ook nog 'ff'' bezoekje brengen aan gm Goblin ^^ (lvl 100 is wel aan te raden om te soloën)
En wat is der dan gebeurd met "Tweakers moeten mekaar helpen" ?

Ik ga iedereen maar speciale prijsjes gaan geven, maar als je zelf iets moet hebben moet je je plan maar trekken :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeGys schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 22:14:
[...]

Ik ga iedereen maar speciale prijsjes gaan geven, maar als je zelf iets moet hebben moet je je plan maar trekken :Z
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Er zijn maar een paar mensen die ik heb gezien die dit snappen cat,racing,sac,circe en makks (helemaal phantom vergeten). Helpen netjes en staan redelijk klaar om lekkere prijzen aan members te vragen.

Tevens een vraag hoe zit het met de clanfields hoe is de level opdeling als je joined?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2005 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Even een nieuwe post wat betreft BoT.

er zijn nu nog maar 9 mensen over in BoT (including me)
met dit aantal mensen zullen er geen problemen meer komen misschien in de toekomst dat er wat mensen bij komen. echte gotters t liefst er worden iig geen in-gamers meer aangenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 22:28:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Er zijn maar een paar mensen die ik heb gezien die dit snappen cat,racing,sac,circe en makks. Helpen netjes en staan redelijk klaar om lekkere prijzen aan members te vragen.

Tevens een vraag hoe zit het met de clanfields hoe is de level opdeling als je joined?
Low lvl CF is (dacht ik) LVL 30 -> 70 (don't shoot me if I'm wrong), dan heb je LVL 70 -> 90, dan heb je niets meer aangezien luna CF der nog ni is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
PeGys schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 22:33:
[...]

Low lvl CF is (dacht ik) LVL 30 -> 70 (don't shoot me if I'm wrong), dan heb je LVL 70 -> 90, dan heb je niets meer aangezien luna CF der nog ni is.
Nee het is level 30->49 daarna is het 50->69 70-->89 verder weet ik het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:*) de eerste LOT cleric is een feit :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Hehe grats _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.roseeurope.com...d.php?t=4327&page=6&pp=10 :/ vind ik jammer van je ax... Ik zit al 2 dagen me helemaal de tiefus te bieden op dat ding, en dan kom je met een bod dat 8 ton hoger ligt... Niet dat je dat recht niet hebt, maar toch... :/

Edit: Niet dat ik het niet kan betalen hoor ^^ :P

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2005 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

PeGys schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 22:14:
[...]

Ik bedoelde het meer in het algemeen .. ga mij asjeblieft niet beschuldigen van medetweakers niet helpen :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 23:05:
http://www.roseeurope.com...d.php?t=4327&page=6&pp=10 :/ vind ik jammer van je ax... Ik zit al 2 dagen me helemaal de tiefus te bieden op dat ding, en dan kom je met een bod dat 8 ton hoger ligt... Niet dat je dat recht niet hebt, maar toch... :/
Tja srry hoor maar zoek al euwen naar zoiets ben nu bezig me eq volledig te hebben aangezien ik nu toch zon beetje niks meer kan doen. En als ik echt steeds met iedereen rekening moet houden kan ik niks meer kopen. Srry dus en kan best zijn dat die al weg is.

Edit
Hehe atm ben je er al overheen gegaan. Nou meer dan 1.5 m doe ik niet wordt mij te gek voor 4 atk meer xD.

[ Voor 9% gewijzigd door William/Ax3 op 30-12-2005 23:19 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Haan schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 23:13:
[...]

Ik bedoelde het meer in het algemeen .. ga mij asjeblieft niet beschuldigen van medetweakers niet helpen :Z
Ik bedoelde het ook algemeen...

No hard feelings :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
executor schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 22:09:
woei puinhoop _o_. Nou feyto zo bedoelde ik het niet hoor, ik wist niet dat je zoooo kwaad zou worden. Naja dat krijg je ook als j eeen kindercrash bij elkaar zet, atlijd geleuter :P.

Online ruzie maken om niets is zoooooooooooooooo makkelijk, net zoals uitschelden btw :).
Vind ik toch de mooiste post tot nu toe, simpelweg omdat hij gelijk heeft. Iedereen elkaar de schuld maar geven om wat er wel of niet is gebeurd, helaas kom je dan uiteindelijk tot wat simpele feiten:

Schelden, doen we allemaal, helaas gaan daar de nederlanders nog eens flink overheen. Waar een engelstalige niet verder komt dan n00b asshole en fuck you, wordt onder de nederlanders ook je moeder uitgemaakt als prostitutie-ambtenaar die dan ook nog een erg fijne (het K-woordje) ziekte heeft. Ach joh, het is maar een woordje, het is maar een spelletje.. toch? Ik was ook geen lieverdje 10 jaar geleden, maar huidig jeugd vind de leuke ziektes richting iemand zn kop slingeren maar al te stoer :/

Slecht leiderschap, slechte controle, in LoT/OoT gebeurd dit nooit en al de bladiebladie. Mischien omdat 99% van LoT/OoT toevallig ook Irose spelers zijn geweest en het hele "spelletje" al vrolijk kennen? Pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet als er gesproken wordt over cheaten, hacken, exploits, ks en alle andere "slechte" dingen die je maar kan doen. Maar leuk genoeg is hier 2 pagina's terug iemand die post dat hij/zij wil beginnen met rose en de vraag of iemand hem rond kan leiden.. is daar ooit op gereageerd? "maar jij reageerde toch ook niet op hem" is dan een te simpel antwoord.

Iemand moet oprotten omdat een party gem-quest aan het doen is, anders krijgenze geen proofs. Iemand doet zijn werk niet goed als zijn "onderdanen" weer eens fouten dingen doen. Maar ondertussen helpen ze wel mede-tweakers door lage prijzen voor mooie items te bieden (oh wacht, zelfs soms gratiz) en krijgen stank voor dank. Maar natuurlijk "het is maar een spelletje" zeggen ze dan.. maar na nu zo'n 5 jaar in MMORPG's te zitten kan ik je zeggen dat het allemaal niet zo simpel is, kijk het nieuws maar soms welke impact een online game kan geven.

Maar stel dat ik nu lekker andere wil hakken, iedereen op CF wil neermaaien want ik wil de beste PvP persoon zijn, lekker ruig weet je wel. Ben ik een dan een klootzak, een n00b, een asshole? Ohnee, ik moet oprotten naar een ander spel, waar het wel allemaal mag.. maar waarom bouwen ze het dan in dit spel?

Lees het door en doe ermee wat je wil.. bekijk het eens van de andere kant :)

BroozerX out ;)

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 31-12-2005 00:20 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

haha ziekelijk :D gratz man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Probleempjes hiero
OVE, B1gk1ler en ik waren samen aant trainen met onze 2e char kom in eens TrIp aan zetten hij gaat ons ksen wij doen dat terug toen kwamen we met onze andere char zegt hij in eens dat hij van Undergroudhacks is en hij gaat weg krijg ik 5min later een PM met dit Afbeeldingslocatie: http://img503.imageshack.us/img503/897/trip3dp.jpg
Wat moet ik doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
WhiteUltY schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 01:08:
Probleempjes hiero
OVE, B1gk1ler en ik waren samen aant trainen met onze 2e char kom in eens TrIp aan zetten hij gaat ons ksen wij doen dat terug toen kwamen we met onze andere char zegt hij in eens dat hij van Undergroudhacks is en hij gaat weg krijg ik 5min later een PM met dit [afbeelding]
Afwachten ???

Eventueel reporten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Probleempjes hiero
OVE, B1gk1ler en ik waren samen aant trainen met onze 2e char kom in eens TrIp aan zetten hij gaat ons ksen wij doen dat terug toen kwamen we met onze andere char zegt hij in eens dat hij van Undergroudhacks is en hij gaat weg krijg ik 5min later een PM met dit [afbeelding]
euhm ik zou t iig reporten ja. lijkt me wel zo handig. mschien ook ff op rose forum zetten ?
maar mschien is ie prolly een faker want hoe wil die jou ip krijgen? wat wil die ermee doeN? -_- btje je pctje hacken cker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Probleempjes hiero
simpel, hard lachen. Een echte undergrounder (lees het forum daar maar) neem direct acties, niet dit geblaat achteraf. Gewoon iemand die pissed was en je bang wilde maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Sinergy schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 02:13:
[...]

simpel, hard lachen. Een echte undergrounder (lees het forum daar maar) neem direct acties, niet dit geblaat achteraf. Gewoon iemand die pissed was en je bang wilde maken ;)
dacht ik ook al aan ;) gewoon een noob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Afbeeldingslocatie: http://www.karremania.cistron.nl/trip.PNG
Hier is je "underground hacker" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
hèhè, die Tr|p gast zat daarstraks in junon wat te blaten. Best grappig om hem bezig te horen.

Enkele screens van zen geblaat. LoT wordt der trouwens ook in vermeld.

Nuja, al hetgeen derop volgt is iets teveel om screens van te maken. Hij claimt dus dat hij van UH is en dat zen broer GM is.

Zielig gastje imho :O

[ Voor 27% gewijzigd door PeGys op 31-12-2005 03:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omg ik dus weer gister gem quest doen bij het begin ging het niet echt goed maar daarna wel ik heb dus 9 proofs ik had nog iets van half uur ik denk ow dat haal ik wel nee dus |:( 8)7 weer een d2 die zowat niks waard is.. Nouja vandaag weer proberen dan maar }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

waar zit die grand master goblin ergens in b3?

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.