executor schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 22:09:
woei puinhoop

. Nou feyto zo bedoelde ik het niet hoor, ik wist niet dat je zoooo kwaad zou worden. Naja dat krijg je ook als j eeen kindercrash bij elkaar zet, atlijd geleuter

.
Online ruzie maken om niets is zoooooooooooooooo makkelijk, net zoals uitschelden btw

.
Vind ik toch de mooiste post tot nu toe, simpelweg omdat hij gelijk heeft. Iedereen elkaar de schuld maar geven om wat er wel of niet is gebeurd, helaas kom je dan uiteindelijk tot wat simpele feiten:
Schelden, doen we allemaal, helaas gaan daar de nederlanders nog eens flink overheen. Waar een engelstalige niet verder komt dan n00b asshole en fuck you, wordt onder de nederlanders ook je moeder uitgemaakt als prostitutie-ambtenaar die dan ook nog een erg fijne (het K-woordje) ziekte heeft. Ach joh, het is maar een woordje, het is maar een spelletje.. toch? Ik was ook geen lieverdje 10 jaar geleden, maar huidig jeugd vind de leuke ziektes richting iemand zn kop slingeren maar al te stoer
Slecht leiderschap, slechte controle, in LoT/OoT gebeurd dit nooit en al de bladiebladie. Mischien omdat 99% van LoT/OoT toevallig ook Irose spelers zijn geweest en het hele "spelletje" al vrolijk kennen? Pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet als er gesproken wordt over cheaten, hacken, exploits, ks en alle andere "slechte" dingen die je maar kan doen. Maar leuk genoeg is hier 2 pagina's terug iemand die post dat hij/zij wil beginnen met rose en de vraag of iemand hem rond kan leiden.. is daar ooit op gereageerd? "maar jij reageerde toch ook niet op hem" is dan een te simpel antwoord.
Iemand moet oprotten omdat een party gem-quest aan het doen is, anders krijgenze geen proofs. Iemand doet zijn werk niet goed als zijn "onderdanen" weer eens fouten dingen doen. Maar ondertussen helpen ze wel mede-tweakers door lage prijzen voor mooie items te bieden (oh wacht, zelfs soms gratiz) en krijgen stank voor dank. Maar natuurlijk "het is maar een spelletje" zeggen ze dan.. maar na nu zo'n 5 jaar in MMORPG's te zitten kan ik je zeggen dat het allemaal niet zo simpel is, kijk het nieuws maar soms welke impact een online game kan geven.
Maar stel dat ik nu lekker andere wil hakken, iedereen op CF wil neermaaien want ik wil de beste PvP persoon zijn, lekker ruig weet je wel. Ben ik een dan een klootzak, een n00b, een asshole? Ohnee, ik moet oprotten naar een ander spel, waar het wel allemaal mag.. maar waarom bouwen ze het dan in dit spel?
Lees het door en doe ermee wat je wil.. bekijk het eens van de andere kant
BroozerX out
[
Voor 4% gewijzigd door
SinergyX op 31-12-2005 00:20
]