De onderste grote hal dacht ik (maar hij komt maar eens in het half uur ofzo)4th schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 09:40:
waar zit die grand master goblin ergens in b3?
waarom zou een hacker lvl-en? als ie ook in 1 keer lvl 124 kan zijn..... en nog iets hoe gaat hij je account stelen als hij je wachtwoord niet kan veranderen.PeGys schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 03:50:
hèhè, die Tr|p gast zat daarstraks in junon wat te blaten. Best grappig om hem bezig te horen.
Enkele screens van zen geblaat. LoT wordt der trouwens ook in vermeld.
Nuja, al hetgeen derop volgt is iets teveel om screens van te maken. Hij claimt dus dat hij van UH is en dat zen broer GM is.
Zielig gastje imho
Edit:
Hij zit in clan Elite misschien maar eens de leader aanspreken?
[ Voor 6% gewijzigd door ph4nt0m op 31-12-2005 11:35 ]
Verwijderd
jullie kennen het verhaal al van die trip, ik heb er zelf nog geen last van gehad maar gewoon GR alles laten weten en dan kan je inderdaad niet meer doen dan afwachten.
nog ff een pic van gister, want ook mijn nieuwe char kan niet zonder fairy
nog ff een pic van gister, want ook mijn nieuwe char kan niet zonder fairy

Verwijderd
wahahha wat een noobje die hacker, zal ik eens wat zeggen, eRose is niet gehackt ATM(<= het kan wel, maar niemand doet het nog, denk dat deebee/glov het vrij snel kunnen, omdat het hetzelfde systeem als narose is, dat al gehackt is) maar die undergroundhacker, heeft gwoon gpz gelezen, daar uitgevonden hoe je je basicskills kunt veranderen in andere basicskills(jump,kiss,etc) kan ik ook... wat is het hele punt hier:S. dat "GM" eilandje is er altijd al geweest en niet cool ofzo. Er is werkelijk nog niets gedaan dat GM vereist, waarom denk je dat ze op lvl 3x chars lopen? als ze gm waren, konden ze zichzelf wel lvl 250maken...
en ojah, ik ZOU naar eldeon kunnen om shabushabu te gaan kopen, niet zo moeilijk (de luna travel NPC veranderen door de travel NPC in irose, die je toestaat om naar eldeon te gaan =\)
en ojah, ik ZOU naar eldeon kunnen om shabushabu te gaan kopen, niet zo moeilijk (de luna travel NPC veranderen door de travel NPC in irose, die je toestaat om naar eldeon te gaan =\)
zohee, kom jij ff blinken met je "kijk eens wat ik kan"... Zulke dingen moet je gewoon melden bij GR (<= dat heet community helpen), dat hun er wat aan kunnen doen ipv hier te gaan lopen patsen. 
wow.. hoogste dodge wings in heel erose?

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 31-12-2005 14:38 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Zo, ik volg het topic nog altijd
Ik heb maar ff besloten om de laatste week van de vakantie te rose'en voor een weekje, just for the fun
. Hij is nu ff aan het update ik ben van plan muse te worden iemand nog beginner tips of wat spulletjes
Verwijderd
de dingen zijn allang ge-report, oa door xtrm2mattSinergy schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 14:28:
zohee, kom jij ff blinken met je "kijk eens wat ik kan"... Zulke dingen moet je gewoon melden bij GR (<= dat heet community helpen), dat hun er wat aan kunnen doen ipv hier te gaan lopen patsen.
[afbeelding]
Voor hoeveel verkoop je ze?Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 13:21:
Ik verkoop deze mooie gloves:
[afbeelding]
Post hier maar als je geïnteresseerd bent of pm me in game.
IGN: Lonedrinka
Ik heb niet veel geld, maar ben wel geintereseerd
Of lenen, kanda ook?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
hij verkoopt ze voor 200k ofzo in een shop te junonRakkerzero schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 15:50:
[...]
Voor hoeveel verkoop je ze?
Of lenen, kanda ook?
Verwijderd
Nou ik had ze voor 210k in me shop dus rond die prijs denk ik maar aangezien dat je een gotter bent kan ik je wel korting geven en over dat lenen dat zou wel kunnen maarja ik heb echt geld nodig...Rakkerzero schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 15:50:
[...]
Voor hoeveel verkoop je ze?
Of lenen, kanda ook?
Je kan me ook in game pmen
EDIT: Ik heb al nieuwe gloves maar ben nog geen 65 dus die kan ik nog niet dragen dus als je het niet erg vind hou ik ze nog even bij me
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2005 16:07 ]
heeft iemand mss nog een blue mage rod te koop voor een leuk prijsje?
tot lvl14 is dat
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
ik heb helaas niet meer als 20/30k tot mn beschikking dus als ik de gloves kan lenen mocht je zover zijn dan zou dat geweldig zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 16:02:
[...]
Nou ik had ze voor 210k in me shop dus rond die prijs denk ik maar aangezien dat je een gotter bent kan ik je wel korting geven en over dat lenen dat zou wel kunnen maarja ik heb echt geld nodig...
Je kan me ook in game pmen
EDIT: Ik heb al nieuwe gloves maar ben nog geen 65 dus die kan ik nog niet dragen dus als je het niet erg vind hou ik ze nog even bij me
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Net iemand gezien op luna die rapid wheels had
en space kan ze dus craften ook de 3rd engine body nog niet. ik weet niet of vliegje dit al kan ?
ben niet zo bekend op welk lvl je al die dingen kan crafteN
maar ik denk ik meld t even voor de mensen die strax een sporty willen hebben
Verwijderd
Je mag ze denk wel lenen als ik lvl 65 benRakkerzero schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 17:08:
[...]
ik heb helaas niet meer als 20/30k tot mn beschikking dus als ik de gloves kan lenen mocht je zover zijn dan zou dat geweldig zijn.
En ik wou nog even vragen of er hier een dealer is die sunglasses kan craften want ik heb bijna alle mats nu
Verwijderd
Wish Fuel, wat kan ik ermee?
//Oeh, ik heb een dark natalie look +6atk spd +8 atk pwr gevonden, toch leuk voor een noob
//Oeh, ik heb een dark natalie look +6atk spd +8 atk pwr gevonden, toch leuk voor een noob
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2005 18:01 ]
Verwijderd
Je kan het inruilen voor fireworks op de santa planeet.. er zijn 3 verschillende A,B of C maar alleen de kleur verschilt dus zoveel maakt het niet uit wat je kiestVerwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 17:49:
Wish Fuel, wat kan ik ermee?
Verwijderd
die dingen kan ik ook al eeuwen craften.. je heb er zo weinig aan als je geen frame heb om ze in te stoppen alleen heph4nt0m schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 17:09:
Net iemand gezien op luna die rapid wheels haden space kan ze dus craften ook de 3rd engine body nog niet. ik weet niet of vliegje dit al kan ?
ben niet zo bekend op welk lvl je al die dingen kan crafteN
maar ik denk ik meld t even voor de mensen die strax een sporty willen hebben

kVerwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 18:19:
[...]
die dingen kan ik ook al eeuwen craften.. je heb er zo weinig aan als je geen frame heb om ze in te stoppen alleen he
Nou, 't is toch mooi om ze al te hebben imho 
Zo meteen maar es pmen naar vliegje om te vragen wat die der voor nodig heeft.
Een beetje verlies heb je altijd...
ik zou zeggen: see for yourselfPeGys schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 18:50:
Nou, 't is toch mooi om ze al te hebben imho
http://wiki.roseonline.ph..._LIST_OF_CRAFTING_RECIPES
Verwijderd
Nou ik moet zeggen het is helemaal verlaten in adventure plain/zant, dat is wel een minpuntje
Ik kan nu nix kopen/verkopen.
//Weet iemand waar de main quest begint, want kreeg net een bericht van fairy maar klikte hem per ongeluk weg...
//Weet iemand waar de main quest begint, want kreeg net een bericht van fairy maar klikte hem per ongeluk weg...
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2005 19:30 ]
Metal 130
Essence 30
Steam Viper 25
Sporty Cart Schematic 1
Allemaal geen probleem, buiten de essence dan. Best kut dat je der zoveel van nodig hebt...
Essence 30
Steam Viper 25
Sporty Cart Schematic 1
Allemaal geen probleem, buiten de essence dan. Best kut dat je der zoveel van nodig hebt...
Verwijderd
Vlieg moet je nog steeds die S3? Ik ga vanaaf als het lukt nog ff gem quest doen denk het niet denk maarja ik probeer het.
Zo ik had ff mazzel op cf met men drop
(gelijk maar ff naar 3 gebracht)

HAPPY NEW YEAR!!!
Zo... nu eerst een feestje bouwen
Van mij uit hetzelfde aan de hele GoT communityKoudijs schreef op zondag 01 januari 2006 @ 00:00:
HAPPY NEW YEAR!!!
Happy new year allemaal names mij en mika
Gelukkig nieuwjaar!!! iedereen
laten we er een succesvol jaar van maken
in rose maar ook naast rose
iets later, maar toch ook een happy new year 
Dat GR nu eindelijk hard mag gaan werken
Dat GR nu eindelijk hard mag gaan werken
Heeft geen signature.
Op 2006, het jaar dat Rose een gigantisch succes wordt omdat Gravity de game weet af te maken en gamesrouter de game nog beter weet te publiceren 
Gelukkig nieuwjaar!
Gelukkig nieuwjaar!
Iedereen de beste wensen.
Lekker geknald? Iedereen de vingers nog?
Lekker geknald? Iedereen de vingers nog?
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
Verwijderd
Ook ik wens jullie allemaal een gelukkig 2006 in game en in real life
Laten we het vooral gezellig hier houden en iedereen suc6 natuurlijk met levellen. En dat er nog vele updates mogen komen dit jaar (En laat mij die 1 mil maar winnen dit jaar
)
Laten we het vooral gezellig hier houden en iedereen suc6 natuurlijk met levellen. En dat er nog vele updates mogen komen dit jaar (En laat mij die 1 mil maar winnen dit jaar
Ach, een pctje of free game time is al genoeg. Die mil mag ook wil maar ben niet zo hebberigVerwijderd schreef op zondag 01 januari 2006 @ 02:28:
Ook ik wens jullie allemaal een gelukkig 2006 in game en in real life![]()
Laten we het vooral gezellig hier houden en iedereen suc6 natuurlijk met levellen. En dat er nog vele updates mogen komen dit jaar (En laat mij die 1 mil maar winnen dit jaar)
Zooo, ondaks dat ik niet meer ingame ben.
Voor de bekenden en onbekenden gelukkig nieuw jaar enzo....
Voor de bekenden en onbekenden gelukkig nieuw jaar enzo....
Verwijderd
Gelukkig nieuwjaar allemaal wel een beetje laat maarja
En de gem quest had ik geneens geprobeerd
Geen tijd meer voor
En de gem quest had ik geneens geprobeerd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2006 11:58 ]
PvP krijgt deze nacht best een nieuwe betekenis:

Penguin vs Penguin

Penguin vs Penguin
[ Voor 11% gewijzigd door PeGys op 01-01-2006 13:14 ]
Zeker wanneer ze nog meer pets ingame gaan doen
Verwijderd
1weekje geen rose gespeeld:), script nog gratz met je second job!..
Zijn er nog people van level 9x, vorige week partyde ik nog altijd met script:p.. Maar die is ondertussen alweer 1xx.
Looking for party's
Zijn er nog people van level 9x, vorige week partyde ik nog altijd met script:p.. Maar die is ondertussen alweer 1xx.
Looking for party's
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2006 13:56 ]
ik wens iedereen toe wat ze mij ook toewensen 
m00 !!!!!
m00 !!!!!
91 over hereVerwijderd schreef op zondag 01 januari 2006 @ 13:46:
1weekje geen rose gespeeld:), script nog gratz met je second job!..
Looking for party's
gelukkig nieuwjaar iedereen
ontopic: maintenance, nu, wtf?
rose liep net vast nadat ik char starte.. error in windows van maintenance... maar nu alles weer ok... rare zooi hier
ontopic: maintenance, nu, wtf?
rose liep net vast nadat ik char starte.. error in windows van maintenance... maar nu alles weer ok... rare zooi hier
[ Voor 51% gewijzigd door 4th op 01-01-2006 14:51 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
heeft iemand een recovery wand te leen?? voor 1 of 2 dagen. stats maken niet uit.
pm/wisp me ingame of post hier
pm/wisp me ingame of post hier
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2006 16:23 ]
Verwijderd
doom nub>< ik ben express 103 gebleve zodat jij nog 9lvl's onder me zit, dus kom op rose >< NU!
Verwijderd
Net me sunglasses laten craften door vliegje wel jammer van de stats:
1ste str + 3
2de critical + 5
3de movement speed + 1
4de MP consumption 2% en sense 3
De rest geen stats lol meteen maar genpced
Vandaag maar is s3 halen voor vliegje moet lukken
1ste str + 3
2de critical + 5
3de movement speed + 1
4de MP consumption 2% en sense 3
De rest geen stats lol meteen maar genpced
Vandaag maar is s3 halen voor vliegje moet lukken
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2006 21:15 ]
Een Gelukkig nieuw jaar iedereen. Kan weer rosen. voor een tijdje als ik me account verlengt. Was gisteren de laatste dag geweest. En je kan het spel goed spelen op een p4 2.0GHz en een GeForce 3 Ti 200. Dus de min. kan wel naar beneden.
Verwijderd
Kan een knight mij vertellen of hij vaak Piercing scream en seismic raid impact gebruikt.
Die skills moet ik namelijk nog helemaal vanaf 0 uppen. En dat kost best veel skill points:P..
Oja wat zijn dit voor mobs:
Die skills moet ik namelijk nog helemaal vanaf 0 uppen. En dat kost best veel skill points:P..

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2006 02:06 ]
Ik speel prima op amd athlon 800 mhzCalamor schreef op maandag 02 januari 2006 @ 00:55:
Een Gelukkig nieuw jaar iedereen. Kan weer rosen. voor een tijdje als ik me account verlengt. Was gisteren de laatste dag geweest. En je kan het spel goed spelen op een p4 2.0GHz en een GeForce 3 Ti 200. Dus de min. kan wel naar beneden.
Verwijderd
elderon mobs den kik die toen in junion gehackt warenVerwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 01:47:
Kan een knight mij vertellen of hij vaak Piercing scream en seismic raid impact gebruikt.
[afbeelding]
Doominator schreef op maandag 02 januari 2006 @ 01:47:
Ik gebruik altijd piercing scream (skill voor zowel knight als champion/wordt roar of pluto). Geeft -20% def en dodge aan de mob en dat is wel lekker in de Temple
en ow ja iedereen een gelukkig nieuwjaar!!
Ik gebruik altijd piercing scream (skill voor zowel knight als champion/wordt roar of pluto). Geeft -20% def en dodge aan de mob en dat is wel lekker in de Temple
[ Voor 45% gewijzigd door luckyjan op 02-01-2006 08:31 ]
die piercing scream is toch al 20%, dan zou roar of pluto toch meer worden?
Op clanfield kon ik enorm gebruik maken van mijn aoe's (impact en wrath) welke best lekkere dmg deden, echter Temple is gewoon een enorm saai gebeuren. Beetje skills spammen en veel missen, dat is het wel zo'n beetje. Ik zie mezelf daar echt niet de komende 20 lvls rond huppelen, mischien maar tijdje break nemen wachten op Eldeon ofzo.
(die pic komt uit NArose zo te zien?)
Op clanfield kon ik enorm gebruik maken van mijn aoe's (impact en wrath) welke best lekkere dmg deden, echter Temple is gewoon een enorm saai gebeuren. Beetje skills spammen en veel missen, dat is het wel zo'n beetje. Ik zie mezelf daar echt niet de komende 20 lvls rond huppelen, mischien maar tijdje break nemen wachten op Eldeon ofzo.
Ik had op het erose forum gelezen dat +attackspeed waarschijnlijk alleen client side werkt aangezien degene die dat poste (achilles) zag dat ie op het scherm van zijn vrouw een stuk trager was en dat ook zijn vele misses verklaarde. Iemand anders hier die dit kan bevestigen??
Verwijderd
Hey, was jij diegene die voor andere mensen geld over maakte via je creditcard?Sinergy schreef op maandag 02 januari 2006 @ 10:19:
die piercing scream is toch al 20%, dan zou roar of pluto toch meer worden?
Zo ja dan wil ik graag ff je msn om wat te overleggen
Ff een vraagje aan de hoge muses, wat zijn de beste jewels voor mages?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2006 11:06 ]
Dat ben ik
MSN staat in mijn profiel, ben online na 6 uur vanaaf 
Qua attackspeed, dit zie ik al vrij lange tijd als ik met 2 PC's mika & mij zit te spelen. Het is een lange reeks van lag/snelheid PC die het hele verhaal per saldo op hetzelfde laten uitkomen. Bij de slow-mo bug trekt hij bijvoorbeeld de damage info recht door opeens een critical van 2047 te geven waar ik eigelijk maar een 500 deed.
Jewels voor muse: Diamond
Qua attackspeed, dit zie ik al vrij lange tijd als ik met 2 PC's mika & mij zit te spelen. Het is een lange reeks van lag/snelheid PC die het hele verhaal per saldo op hetzelfde laten uitkomen. Bij de slow-mo bug trekt hij bijvoorbeeld de damage info recht door opeens een critical van 2047 te geven waar ik eigelijk maar een 500 deed.
Jewels voor muse: Diamond
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 02-01-2006 11:09 ]
Die screen bestaat al eeuwen.Sinergy schreef op maandag 02 januari 2006 @ 10:19:
Heb ik reeds zien verschijnen in de goede oude irose tijd.
Maar hij komt allesinds niet uit iRose zelf.
Knight hier en Piercing > Roar + Seismic Raid gebruik ik redelijk vaak. Je def is toch hoog genoeg dus een paar mobs tanken lukt wel. En AoE's spammen is natuurlijk lachuh als daarna iedereen om je heen neer ligtVerwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 01:47:
[afbeelding]
PS: Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor 2006 iedereen !!
Verwijderd
Een beetje te laat. Maar beter te laat dan niet zeg ik maar altijd 
Zalig Nieuwjaar!!!!!!!!!!!!
Zalig Nieuwjaar!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
Ik gebruik roar of pluto niet zo vaak meer eignelijk, alleen als ik gegangbang word intemple. roar of pluto op max is trouwens -35% def en dodge.
tramor inpact gebruik ik alleen in pvp bij hawkers, ook al verlies je bijna altijd nog tegen een cloak hawk omdat tremor gewoon lang duurt vanaf het punt dat je hem activeert tot hij klaar is met uitvoeren, dan heb je al snel 5 slagen tegen van een raider.
spin attack gebruik ik hetzelfde als roar of pluto alleen in gang bang. of er moeten twee mobs lekker dicht bij elkaar staan
moet ook wel want het is maar 5meter 
gewoon op het veld doe ik skill spawn met, lightning crasher, tripple attack, skullcrush en tandom slash
die bow hawker cart is wel vet hoor, eerste x dat ik hem zag gister
tramor inpact gebruik ik alleen in pvp bij hawkers, ook al verlies je bijna altijd nog tegen een cloak hawk omdat tremor gewoon lang duurt vanaf het punt dat je hem activeert tot hij klaar is met uitvoeren, dan heb je al snel 5 slagen tegen van een raider.
spin attack gebruik ik hetzelfde als roar of pluto alleen in gang bang. of er moeten twee mobs lekker dicht bij elkaar staan
gewoon op het veld doe ik skill spawn met, lightning crasher, tripple attack, skullcrush en tandom slash
die bow hawker cart is wel vet hoor, eerste x dat ik hem zag gister

Haha dat is degene die ik heb gevonden
En gelukkig nieuwjaar nog allemaal !
Ik ben deze week niet vaak online, misschien wel met shop, maar verder niet.
En gelukkig nieuwjaar nog allemaal !
Ik ben deze week niet vaak online, misschien wel met shop, maar verder niet.
Kater? Eerst water, de rest komt later
damn, word ik lvl98 add ik statpoints en verlies ik alle eqstats van alles wat ik heb, zit op 204 str en had eigenlijk 230 moete hebbe met die van lvl98..
moet werke dus kan het nu niet uitzoeke
cya all vanacht weer
edit: log in om me shop op te zette krigj ik zelfde error als gister:
all servers are currently undergoing scheduled maintenance. please refer to our official website for notices regarding restoration of server acces. thank you.
moet werke dus kan het nu niet uitzoeke
cya all vanacht weer
edit: log in om me shop op te zette krigj ik zelfde error als gister:
all servers are currently undergoing scheduled maintenance. please refer to our official website for notices regarding restoration of server acces. thank you.
[ Voor 35% gewijzigd door 4th op 02-01-2006 14:08 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
opnieuw uit/inloggen en van map wisselen doet wonderen 
Weet trouwens iemand iets meer over die refine methode van paul1987, hij heeft dus al meerdere 7+ refines gemaakt, recent nog een (9) dark shadow staff. (hij is rond de lvl65-70)
Weet trouwens iemand iets meer over die refine methode van paul1987, hij heeft dus al meerdere 7+ refines gemaakt, recent nog een (9) dark shadow staff. (hij is rond de lvl65-70)
Charm? Gisteren met charmset soldier (dacht 98 totaal moet nog hoed of helm met charm hebben) 2 x naar 4 (refine bindrune 6) en 1 x naar 5 (refine talisman 5) achter elkaar gelukt. Kan ook gewoon geluk zijn geweest. Ik repair iig alles voordat ik ga refinen, anderen zeggen weer dat het met durability te maken heeft. Vanavond nog verder proberen.Sinergy schreef op maandag 02 januari 2006 @ 14:08:
de (4) en (5) heb ik toch zeer regelmatig met toch maar 27 charm, en toch 4 armor naar 5, 3 wapens naar 5, 2 shields en 2 shoes (en wat fails, maargoed). Sommige beweren weer sense, maar daar zou hij als muse lange na niet genoeg voor hebben, con lijkt mij ook onwaarschijnlijk.
Hij zij dat zijn methode iig al werkte op weapons, maar wilde niet vertellen hoe hij het deed (zag hem geen EQ wisselen voor evt charm). Theorie van durability klopt deels, echter hij heeft zo'n (9) staff met slechts 52 durability.
Hij zij dat zijn methode iig al werkte op weapons, maar wilde niet vertellen hoe hij het deed (zag hem geen EQ wisselen voor evt charm). Theorie van durability klopt deels, echter hij heeft zo'n (9) staff met slechts 52 durability.
Verwijderd
Nou con sen is het niet, wan dik heb bakken en bakken con/sen en bij mij failed het net zo hard, dus denk niet dat dat het is.Sinergy schreef op maandag 02 januari 2006 @ 14:39:
de (4) en (5) heb ik toch zeer regelmatig met toch maar 27 charm, en toch 4 armor naar 5, 3 wapens naar 5, 2 shields en 2 shoes (en wat fails, maargoed). Sommige beweren weer sense, maar daar zou hij als muse lange na niet genoeg voor hebben, con lijkt mij ook onwaarschijnlijk.
Erg bekende "cart bug" wat vaak gebeurd als je bij iemand mee rijdt, met hogere lvl part-nr cart en die royal backseat haal je dacht ik zelfs 1275. Helaas is het puur client side, je rent "voor de andere" dus gewone snelheid.
Ok, schrijven we con/sence af.. houden we dus kans op charm en durability(<- gaat deels op) over
Ok, schrijven we con/sence af.. houden we dus kans op charm en durability(<- gaat deels op) over
[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 02-01-2006 16:53 ]
Als iemand een angel wing heeft maakt niet uit wat voor dodge dan wil ik em wel kopen
post t hier ff als je der 1 hebt
sinds ik heb besloten om min een maand rust te nemen om daarna fris en opnieuw met andere chars te beginnenSinergy schreef op maandag 02 januari 2006 @ 14:08:
hij nu 161 cha base dus als prophecy een keer online is als ik ook online ben dan kan ik ff me charm stuff trug vragen om het uit te proberen. Met een beetje geluk kom ik boven de 300, moet makkelijk lukken als ik nog wat stuff verkocht krijg zodat ik skillreset kan veroorloven en refinen erbij
Heeft geen signature.
@Sinergy
Wel je misschien zo ff achter msn komen ik wil graag me account verlengen.
Wel je misschien zo ff achter msn komen ik wil graag me account verlengen.
[ Voor 11% gewijzigd door Calamor op 02-01-2006 18:54 ]
Verwijderd
phantom ik heb er nog met dodge 20 pm of wisp ingame maar ben er vanaaf rond 11 weer
en voor degene die denken dat ze laat zijn kwa gelukig nieuwjaar wensen , het mag tot 20 januarie
en voor degene die denken dat ze laat zijn kwa gelukig nieuwjaar wensen , het mag tot 20 januarie
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2006 19:56 ]

zo ziet er de laatste dagen uit in OoT niet echt gezelig dus
en ook jammer dat ik bijna met niemand meer kan partyen, veel zijn er te low of te hi.
Zit dus te denken om een andere clan te joinen ook al ik het erg moeilijk vind omdat ik erg goed
met de meeste uit OoT kan opschieten. Het is dan waarscheinlijk tijdelijk tot ik weer een beetje bij kom en weer met de meeste kan partyen. hoop dat jullie er een beetje begrip voor hebben maar niks is nog zker over OoT leaven
BTW: ben de aankomende dagen op vakantie dus ben ef niet online
Vandaag nog 2x Dark Viking Sword & Axe (waarvan al 1 op (4) was) naar (5) gebracht.Sinergy schreef op maandag 02 januari 2006 @ 14:39:
Fluitje van een cent. Charm heb ik niet. Sen en con wel maar die spelen zo te zien geen rol.
Dura van bedien was op lvl (4) wel over de 60
[ Voor 5% gewijzigd door PeGys op 02-01-2006 20:19 ]
sorry dude maar ik zit te wachten op new moederbord/cpu dus ik ben nie veel online aangezien dit op de laptop suxxors imhoWhiteUltY schreef op maandag 02 januari 2006 @ 20:00:
[afbeelding]
zo ziet er de laatste dagen uit in OoT niet echt gezelig dus
en ook jammer dat ik bijna met niemand meer kan partyen, veel zijn er te low of te hi.
Zit dus te denken om een andere clan te joinen ook al ik het erg moeilijk vind omdat ik erg goed
met de meeste uit OoT kan opschieten. Het is dan waarscheinlijk tijdelijk tot ik weer een beetje bij kom en weer met de meeste kan partyen. hoop dat jullie er een beetje begrip voor hebben maar niks is nog zker over OoT leaven
BTW: ben de aankomende dagen op vakantie dus ben ef niet online
ik ben het wel eens met het niveau verschil maar da's voor mij geen reden OOT te verlaten
nou een clan is vooral leuk met goede partys met zn alle. Dat was ook zo maar nu niet meerYokidrink schreef op maandag 02 januari 2006 @ 20:26:
[...]
sorry dude maar ik zit te wachten op new moederbord/cpu dus ik ben nie veel online aangezien dit op de laptop suxxors imho
ik ben het wel eens met het niveau verschil maar da's voor mij geen reden OOT te verlaten
dus dat zou dan mij reden zijn
Hey jongens, ik had 2 vraagjes.
1. Wanner komt Veco/Qweho nou eens online zodat ik in OoT kan?
2. Zijn er nog mensen die Little Devil Feathers verkopen rond de 10/20k ?
Ff quoten please
Ff quoten please
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
Edit: Zijn er GoTters die gestopt zijn met Rose Online ?Xouxic schreef op maandag 02 januari 2006 @ 22:29:
Hey jongens, ik had 2 vraagjes.
Ff quoten please
Heb ik ook wel eens gehad, komt als je achterop gaat bij iemand op een Cart.. Zo heb je daar wel meeer bugs van.ph4nt0m schreef op maandag 02 januari 2006 @ 16:50:
kan iemand mij uitleggen hoe ik 1100 movement speed krijg te voet ?
[afbeelding]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Verwijderd
Volgens mijn berekeningen hoor je ze pas op 154 te krijgen x)William/Ax3 schreef op maandag 02 januari 2006 @ 23:13:
ben net 152 geworden en kreeg geen sp
was dat nou ineens voor flauwe grap.
Na lvl 100 tot 150 krijg je ze om de 2 lvl's.Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 23:19:
[...]
Volgens mijn berekeningen hoor je ze pas op 154 te krijgen x)
ok je schijnt op 155 weer te krijgen dus dat betekend. 155 160 165 170 ect
[ Voor 26% gewijzigd door William/Ax3 op 02-01-2006 23:50 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Verwijderd
Merlin is weer stoer aan het doen:

*** hacker.

*** hacker.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2006 00:07 ]
lol die brandonheat heeft gewoon meegeholpen hieraan, beetje ophef maken en schuld op merlin zetten en hij lekker blij. Mysql zelfde verhaal.. is opeens hoogste lvl muse uit het spel.
Kreeg net hele lijst exploits van een oud spel dat ik speelde, begin nu wel aardig gewend te raken aan het exploiten in online games
Kreeg net hele lijst exploits van een oud spel dat ik speelde, begin nu wel aardig gewend te raken aan het exploiten in online games

damn ik haat die gare hackers stel stakkers. nu weet iedereen wel dat ze t kunnen en t boeit niemand meer... laat ze even uitleven op wow ofzo. maar dat is cker te moeilijk voor die noobs ^^
Hey, lvl jij eens rustig aan. Ik kan je nie bijhouden op deze manierWilliam/Ax3 schreef op maandag 02 januari 2006 @ 23:13:
ben net 152 geworden en kreeg geen sp
was dat nou ineens voor flauwe grap.
Ik heb het er gisteren met hem over gehad.Sinergy schreef op maandag 02 januari 2006 @ 14:08:
Hij refined alles 1 keer per lvl.
Zijn Shadow Staff was dus pas (6) en na zijn lvl up heeft hij er succesvol (7) van gemaakt.
Zo doet hij het met al zijn EQ...
Ik durf het hem niet na te doen iig
Dit topic is gesloten.