1.
En nu mijn verhaaal, ik heb net heel wat onderzocht over ''MySql'' of ook wel genoemd ''Merlin''.
Dat is echt wat je noemt een cheater. Ik kwam hem tegen en noemde hem cheater. Hij zegt. Go tell someone who cares that I'm a cheater. Even later meseggen Doominator & Scriptkiddy mij: Go tell someone who cares that I'm a cheater. En toen dacht ik dat Merlin die 2 accountjes ownde. Dus ik bied me verontschuldigingen maar aan. Want ik hoefde geen problemen met Tweakers, in dit geval Doominator & Scriptkiddy maar aan.
Hmm je begon bij merlin te smeken of hij jou ook op een trip mee wou nemen langs mappen waar je niet mag komen(egamer, post dat screenshot pllz ff) toen zei hij op een gegeven moment tegen jou: go talk to someone who carres, dus dat whisperde doom en ik jou.
2.
Toen hebben ik en Scriptkiddy een heel boeiend gesprek gehad. En in dat onderzoek wat ik heb gedaan oveR MySql kwam ik zijn underground cheat site tegen:
http://www.undergroundhacks.com/ en daar zag ik dat Doominator & Scriptkiddy daar lid van waren, en LoCaLhOsT trouwens ook... Toen ben ik maar eens gaan rond vragen of Doom & script cheats/expoits/hacks gebruikten, van Doominator kreeg ik geen antwoord. En scriptkiddy zei het volgende: Ik
KEN ze wel maar
GEBRUIK ze niet
Mij kun je daar niet gezien hebben, want ik heb daar een andere nickname, juist om dit soort beschuldigingen te voorkomen, mijn naam word namelijk al snel in verband gebracht met hacken, miss dom gekozen, maar veel vrienden kennen me onder deze naam en het is al 8jaar mijn online-alter-ego dus dus dat verander ik niet snel. Daar lid zijn, betekend toch niet gelijk hacken, ja ik blijf graag op de hoogte van wat er gebeurt.
3.
En ik zei toen, maar als je ze kent en je report niet kan je net zogode gebanned worden. En toen ik tegen Scripty zei dat ik die site's ging afzoeken zei hij het volgende: Ik hoop dat je gebanned word cheater. En toen zei ik weer: En dat komt ui jou mond?
Alle cheats/hacks/exploits, waarvan ik weet hoe ze werken heb ik bij GR gereport, alleen mijn tickets verdwijnen gewoon zonder ooit een degelijk antwoord te krijgen, ik ken wel meer mensen wie dit is overkomen.
En jij zei niet, dat je wat onderzoek had gedaan, je zei, zoals op de screenshots te zien is, dat je wat heel aardige dingen had uitgevonden, oid. Dat duid er al duidelijk op dat je vanplan was te gaan cheaten dus, en ja, mensen die cheats
gebruiken moeten imho een ban krijgen.
4.
zoals eerder gezegt kun je mij daar niet tegen gekomen zijn.
undergroundhacks.com => merlins site dus ja daar zal ie wel vaak komen
gamerzplanet.net => ook een cheat site, dus ja daar zal ie ook wel eens komen
5.
PS, hoe komt Doom aan deze screenie's?
omdat ik ze gestuurd had, omdat ik niet ff snel wat webspace had
6.
Je zeurt al de hele dag aan mijn hoofd, of ik cheats ken, en ik vertel je ze toch niet dus houd daar mee op. Al met al heb jij vandaag behoorlijk de indruk gewekt dat je wilt gaan cheaten