[PC MMORPG] ROSE Online deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.986 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:48
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 00:06:
Merlin is weer stoer aan het doen:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

*** hacker.
Who cares ? zolang der geen items worden verspreid zoals die shabu shabu of zoals in irose kan't me geen reet schelen.

Wie geeft der nu om dat die de hoogste lvl (157) is ingame ? Daar bewijst die toch niets mee ? Niemand geeft erom.

Ik als lvl 92 geef enkel iets om men eigen lvl en de spel van men vrienden.

Wat een commotie om zo'n klein ding.

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
Koudijs schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 01:01:
[...]

Ik heb het er gisteren met hem over gehad.
Hij refined alles 1 keer per lvl.
Zijn Shadow Staff was dus pas (6) en na zijn lvl up heeft hij er succesvol (7) van gemaakt.
Zo doet hij het met al zijn EQ...
Ik durf het hem niet na te doen iig _/-\o_
Dit is een zeer interessant iets, want als ik mij goed herinnner ben ik ook zo te werk gegaan. Echter ontgaat mij de logica hoe dat hele systeem bijhoud welk lvl jij wel item wanneer heb refined (en wat als jij een refined item overkoopt en dan refined? :P)

Naja, 4% tot ding, dus ik ga het eens proberen ;)

@blueforce, ik postte dat net al in Erose forums, tot hoeverre heeft hij "marks" achter gelaten van zijn daden? al eerder begreep ik dat hij "bepaalde" items heeft gegeven aan diverse mensen die er toch enorm blij mee zijn. Wat als er een refine-exploit is, of een "droprate" expoit? tot hoeverre trekken ze dat na?

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 03-01-2006 02:59 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Sinergy schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 02:57:
[...]

Dit is een zeer interessant iets, want als ik mij goed herinnner ben ik ook zo te werk gegaan. Echter ontgaat mij de logica hoe dat hele systeem bijhoud welk lvl jij wel item wanneer heb refined (en wat als jij een refined item overkoopt en dan refined? :P)

Naja, 4% tot ding, dus ik ga het eens proberen ;)

@blueforce, ik postte dat net al in Erose forums, tot hoeverre heeft hij "marks" achter gelaten van zijn daden? al eerder begreep ik dat hij "bepaalde" items heeft gegeven aan diverse mensen die er toch enorm blij mee zijn. Wat als er een refine-exploit is, of een "droprate" expoit? tot hoeverre trekken ze dat na?
Ach, zolang 't geen drops zijn zoals in irose (een shitload aan items aan storage droppen) boeit het me ni echt. So what als der mb 5 gehackte items in omloop zijn, die blijven meestal binnen een bepaalde gebruikersgroep. Vroeg of laat loopt hij hard tegen de lamp.

Tot die tijd speel ik lekker leuk verder en trek ik me nergens wat van aan. Als iemand je iets aanbied wat niet pluis is neem je screentje en negeer je em gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ kay 70 % party ik nu met andere clans , soms in een clan party en soms met 3 mense die allemaal uit een andere kome , uit mijn ervaring kan ik je melden het is er leuk en sow leer je ook andere wat beter kennen , en je weet nooit waar dat goed voor is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:36
WhiteUltY schreef op maandag 02 januari 2006 @ 20:00:
zo ziet er de laatste dagen uit in OoT niet echt gezelig dus
en ook jammer dat ik bijna met niemand meer kan partyen, veel zijn er te low of te hi.
BTW: ben de aankomende dagen op vakantie dus ben ef niet online
Wozzie ik en prophecy zijn bijna altijd onlline maar sinds gisteren moeten we weer werken. De laatste dagen moet denk ik laatste "dag" zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de startpost staat wel dat het 12 euro of zo kost, maar is dat per jaar per maand per dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 08:52:
In de startpost staat wel dat het 12 euro of zo kost, maar is dat per jaar per maand per dag?
per maand

best leuke refine truck maar durf hem niet zelf uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
maxjuh schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 08:59:
[...]

per maand

best leuke refine truck maar durf hem niet zelf uit te voeren.
Ik ook niet. Vooral omdat ik nu met talisman 6 moet refinen ;) Iemand nog talismans 6 in de aanbieding??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik zal vanaaf nog eerst met em praten voordat ik naar 87 ga, mischien dat je het item ook moet dragen als je dingt (bij ding krijgt al je EQ een bonus-punt ofzo?)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
gedoe met brandonheat en merlin is ..... wel duidelijk niet brandonheat zelf...
Van weekend wou hij steeds in loggen was hij ingelogd toen hij ingame kwam later kreeg hij pm van mysql en wist al zijn gegevens... pw id en meer.
Dit allemaal is verder gegaan tijdens jaarwisseling omdat hij dan toch niet was..

Tevens zullen er snel meer gehackt worden omdat die honden door hebben hoe pw/id gemaakt worden elke dag komen meer mensen bij die gehackt zijn. Creeper zit zelf ook in de nieuweplaneten te hacken en word ook niet geblockt hij zat dood leuk te vertellen in party chat dat hij er was :S en kreeg allemaal maffe drops....

Lets see what gonna happen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
gerwingood schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 10:02:
gedoe met brandonheat en merlin is ..... wel duidelijk niet brandonheat zelf...
Van weekend wou hij steeds in loggen was hij ingelogd toen hij ingame kwam later kreeg hij pm van mysql en wist al zijn gegevens... pw id en meer.
Dit allemaal is verder gegaan tijdens jaarwisseling omdat hij dan toch niet was..

Tevens zullen er snel meer gehackt worden omdat die honden door hebben hoe pw/id gemaakt worden elke dag komen meer mensen bij die gehackt zijn. Creeper zit zelf ook in de nieuweplaneten te hacken en word ook niet geblockt hij zat dood leuk te vertellen in party chat dat hij er was :S en kreeg allemaal maffe drops....

Lets see what gonna happen
Ik neem aan dat het pw/ww systeem van GR met een soort randomizer werk net zoals met bijv serienr's van games als quake4. Dat ze dan een goede te pakken krijgen zou dan wel toevallig zijn. Het enige waar ik me iets van bij kan voorstellen is dat ze de database met id's en pw te pakken zouden kunnen krijgen.
Vermoed dat degene die gehacked zijn (als ze dat echt zijn) echt gehacked zijn via msn ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen nog een gelukkig nieuwjaar! Afgelopen dagen lekker genoten van vakantie :)
Nu weer werken en dus weer 7 pagina's lezen op GoT :) wel weer leuk al die zinloze berichten hehe. Ben nu rustig met me muse aan het lvlen en bevalt tot nu toe wel goed. Zoek nog wel meer mensen die rond lvl 70 zitten en zin hebben om vooral duo of met zn 3en te hunten.

Die lvl up refine truuk ga ik iig wel even proberen op een paar eq. Vind dat wel een poging waard. Vraag me alleen af of dat dan lvl gebonden moet zijn kwa eq. Of dat het bijvoorbeeld gaat lukken met lvl 75eq terwijl ik lvl up ga van 68 --> 69.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

ermm je schijnt dus ineens vanaf 150 totaal geen enkele sp meer te krijgen :s. Lekker dan. Hoe moet ik godsnaam dan hellfire en glacier maxen xD. Aangezien die de volgende lvl req hebben:

lvl 6 hellfire lvl 160
lvl 6 glacier lvl 165.

Ermm dan voel ik me echt ver^&%.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Wordt een heel heel heel erg dure skill-reset voor jou ben ik bang, het wordt dus opsparen en plannen rond dat lvl :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brandoheat is niet schuldig aan hacken, het is een goeie vriend van me, en hij vroeg aan mysql wat die "kon" en toen kreeg ie ride request, en is daarna gewoon geteleport....

de info van brandonheat char komt niet uit een database, maar hebben ze van naruto gekregen, die de info had van de echte brandonheat toen deze nog in infinity zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:46
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 08:52:
Uit de startpost:

De maandelijkse kosten zijn:
# via Credit card: tussen € 11,50 en € 12,--. Afhankelijk van de wisselkoers. Betaling is direct gereed zodat je gelijk kunt spelen.
# via Bank transfer: Prijs van hierboven + transactie kosten. Verder duurt het nog eens 4-8 dagen totdat je betaling gereed is.
# andere PayByCash mogelijkheden zijn ook mogelijk.
Er staat dus weldegelijk dat het per maand is, E.J.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 20:37
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 11:39:
brandoheat is niet schuldig aan hacken, het is een goeie vriend van me, en hij vroeg aan mysql wat die "kon" en toen kreeg ie ride request, en is daarna gewoon geteleport....

de info van brandonheat char komt niet uit een database, maar hebben ze van naruto gekregen, die de info had van de echte brandonheat toen deze nog in infinity zat.
lol hoe bedoel je: verraden door een vriend... en dan nog zeggen dat ie zelf de wachtwoord heeft bemachtigd... tragisch hoor die "merlijn de tovenaar"

[ Voor 16% gewijzigd door ph4nt0m op 03-01-2006 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog ff een screenshot van me nieuwe char soldier lvl 29 :P Iemand nog leuk schield voor lvl 30+?Afbeeldingslocatie: http://img482.imageshack.us/img482/9817/screen6008ue.jpg

[ Voor 125% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2006 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

William/Ax3 schreef op maandag 02 januari 2006 @ 23:13:
:/ ben net 152 geworden en kreeg geen sp :/ was dat nou ineens voor flauwe grap.
:/ gaar zeg
Ik lvllen nu ook effe niet meer met me vliegje wand heb erg druk met werk en op 1 of andere manier droppen er geen drill's meer dus is het beetje zinloos nu. Als er weer een drill's beeetje droppen ga ik wel weer vliegen ^^
Ben nu beetje met noob char bezig, als je met nodig hebt contact fliegje (had andere naam moeten nemen word gek van al die nooby's vraagend " Ben jij DE vliegje " )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:16:
[...]

:/ gaar zeg
Ik lvllen nu ook effe niet meer met me vliegje wand heb erg druk met werk en op 1 of andere manier droppen er geen drill's meer dus is het beetje zinloos nu. Als er weer een drill's beeetje droppen ga ik wel weer vliegen ^^
Ben nu beetje met noob char bezig, als je met nodig hebt contact fliegje (had andere naam moeten nemen word gek van al die nooby's vraagend " Ben jij DE vliegje " )
Maar...maar...wil je nu zeggen dat DE VLIEGJE hier gewoon op het forum zit? Omg _/-\o_

Tja dat krijg je als een van de heel weinige high lvl dealers. Veelgestelde vraag zal ook wel zijn of je sportys can craften haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wohoooo eindelijk mijn rijbewijs

nu maar snel sparen heb de carbon wheels al nu de rest nog d-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luckyjan schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:31:
[...]

Maar...maar...wil je nu zeggen dat DE VLIEGJE hier gewoon op het forum zit? Omg _/-\o_

Tja dat krijg je als een van de heel weinige high lvl dealers. Veelgestelde vraag zal ook wel zijn of je sportys can craften haha ;)
Tja word gek van het sporty gezeur :/
mensen snappen nog steets niet dat dat lvl 160 gaat zijn :/
Niet te halen voor mij in luna dus. Zoizo is lvllen na 140 zaai. Dus lekker op eldeon wachten.
Maar als we volgens ax3 na 150 weer op de 5 lvl's weer sp krijgen kom ik dik sp te kort om veel crafts te nemen :(
na 150 had ik eindelijk uitgerekend over te hebben voor wat extra craft's als gun craft voor me zelf en soldier/hawker clothing. Beetje jammer als dat niet gaat lukken.
Maar dat zien we dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Weet iemand waar talisman 6 droppen behalve dan bij de Goblin King in B3. Een uur wachten tot die respawned is niet mij idee van een leuk spel. Gisteren 3 kings gekilled en toen kreeg ik 2 white cristals en 1 earth stone :'( Verder is de spawn plaats bijna altijd bezet door dezelfde personen ( 2 accounts waarvan er eentje constant op die spawnplaats zit???). Bindrunes 6 droppen af en toe in de temple maar ook niet vaak.

[ Voor 12% gewijzigd door luckyjan op 03-01-2006 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gister hadden psyco en ik even de kans om die goblin te meppen, was plek vrij. Wij 1 uur en 15 minuten wachten, ik ga ff naar WC (was bezet, moest even wachten), spawnt die goblin opeens weer. Ik was dood toen ik terug kwam ;(

Ons gaf hij trouwens 660zulie OMGROXORBBQONE!111elentyone...

Maar idd, het zijn vaak de duitsers die er campen waarvan ik er 1 weet die zn huiswerk (snachts) zit te maken met zijn char daar hele tijd afk tot goblin spawnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Sinergy schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 13:52:
Gister hadden psyco en ik even de kans om die goblin te meppen, was plek vrij. Wij 1 uur en 15 minuten wachten, ik ga ff naar WC (was bezet, moest even wachten), spawnt die goblin opeens weer. Ik was dood toen ik terug kwam ;(

Ons gaf hij trouwens 660zulie OMGROXORBBQONE!111elentyone...

Maar idd, het zijn vaak de duitsers die er campen waarvan ik er 1 weet die zn huiswerk (snachts) zit te maken met zijn char daar hele tijd afk tot goblin spawnt.
Idd en als je dan in die ruimte komt van ga a.u.b. weg. Dacht ik ga wel ff kijken als ik wakker wordt. Dus vanochtend om 07.10 uur inloggen en ja hoor alle 3 de channels de spawnplaats bezet :(
p.s.
Hier staat ook nog een thread over refinen. Daar beweert er een dat des te lager de dura des te hoger de kans...maar voor drillen net andersom.
http://www.roseonlinegame...iew.asp?tid=7751&posts=12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Beetje onlogisch, refine is een belasting van het wapen, juist zou je daar een hoge durability voor moet hebben. Zo had 1 persoon 2x (5) refined en 1x (7) refined met erg hoge durability. Echter is het "maar" een 4/5->6 test van hem, dat vind ik een vrij zwakke theorie. Het is puur kwestie van geluk (charm/con/sen zijn 100% uitgesloten voor effect - vliegje met uber con/sen en dommz met 300 charm).
Per lvl een "refine-punt" krijgen lijkt logisch als je kijkt naar de enorme uitsmering van lvl'en in Erose (lagere spawn, hoger lvl 2nd job etc etc). Maarja, vele dingen in Erose zijn juist weer niet logisch.

Ik ga vanavond nog ff babbelen met die paul, dan mijn 4% doen en mijn geluk testen. Van de vele succes (5) refines kan ik me herinneren ze op diverse lvl's te hebben refined (als ik bijv beter EQ vond paar lvls later). De meeste fails (waaronder die 1,2mil aan morning stars) waren binnen 1 lvl gedaan. Toeval? mischien, proberen is het waard :)

Daarbij hebben NPC items ook hogere refine kans lijkt het, daar zie ik regelmatig (6) en (7)'s langskomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam net dus even de 'MYSQL' tegen..
Ben rondje geweest met m!
Heb alle maps gezien: Luna Clanfield, Lions Plains, Sunshine Coast, De naar luna boot map..
Ik up zo wel wat goede screenshots..
SS1
SS2
SS3
SS4
SS5

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2006 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
en je hebt jezelf dus ook schuldig gemaakt naar plaatsen te gaan waar je dus helemaal niet mag komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinergy schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 14:39:
en je hebt jezelf dus ook schuldig gemaakt naar plaatsen te gaan waar je dus helemaal niet mag komen :)
Tja.. :Z
SS1
SS2
SS3
SS4
SS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Sinergy schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 14:39:
Idd misschien niet zo slim ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T was wel 100% leuk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
let vooral op het chatwindow van laatste SS "Can you lvl me to so fast?".
:/

Kan ik natuurlijk erg lullig doen en jou dus ook gewoon reporten })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, ik had het met hem erover hoe ie dat deed..
Zegt ie zeg ik niet dus ik vraag of ie t bij mij kan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:55:
[...]
Maar als we volgens ax3 na 150 weer op de 5 lvl's weer sp krijgen kom ik dik sp te kort om veel crafts te nemen :(
na 150 had ik eindelijk uitgerekend over te hebben voor wat extra craft's als gun craft voor me zelf en soldier/hawker clothing. Beetje jammer als dat niet gaat lukken.
Maar dat zien we dan wel.
na 150 krijg je dus niks meer naar het schijnt. Dus hou daar rekening mee!!!
Sinergy schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 15:34:
[...]

Ik dacht ik in dat topic te lezen na lvl150 je per 5 lvls weer sp kreeg. naja verkeerd gelezen denk ik ;)
Ermm ja dat dacht ik maar het schijnt dus echt nu zo te zijn na 150 niks nopes nada meer.

[ Voor 25% gewijzigd door William/Ax3 op 03-01-2006 15:55 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
imo is t niet echt slim wat je gedaan hebt sander ;) bereid je maar voor om ook gebanned te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
William/Ax3 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 15:22:
[...]

na 150 krijg je dus niks meer naar het schijnt. Dus hou daar rekening mee!!!
Ik dacht ik in dat topic te lezen na lvl150 je per 5 lvls weer sp kreeg. naja verkeerd gelezen denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luna clan field is wel klein :X, en wat is dat lion pains?

Btw, niet slim wat je gedaan hebt.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2006 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08 21:28

Wiepa

Notoriously ...

Iemand nog goede Senior stuff?

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 17:05:
[...]

Luna clan field is wel klein :X, en wat is dat lion pains?

Btw, niet slim wat je gedaan hebt.
Lion plains is nieuwe pvp 'ruimte'..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat Sander zich niet zo'n zorgen hoeft te maken, gezien de houding van GR tegenover 'hackers'... Kijk bijvoorbeeld naar die Undergroundhacks en zn vrienden ze zijn nu nog steeds actief en het lijkt er niet op dat ze gebanned (kunnen) worden.

Btw. Kay leuk dat je 'Hakunetsusen' bent gejoined =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 18:41:
Ik denk dat Sander zich niet zo'n zorgen hoeft te maken, gezien de houding van GR tegenover 'hackers'... Kijk bijvoorbeeld naar die Undergroundhacks en zn vrienden ze zijn nu nog steeds actief en het lijkt er niet op dat ze gebanned (kunnen) worden.

Btw. Kay leuk dat je 'Hakunetsusen' bent gejoined =D
jah is opzich wel leuke clan omdat er veel rond mij lvl in zitte om mee te partyen, dus ef flink lvlen tot dat is weer beetje bij ben dan word oot opzich wel weer leuk :D

[ Voor 4% gewijzigd door Kaytjuh op 03-01-2006 18:59 ]

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
dacht ik mijn (5) refine ice hammer te kunnen proberen met paul zn methode, issie verkocht in mn shop :)

Nog even wat anders zien te vinden:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 22:40
@Sinergy
Ik heb een mailtje naar je gestuurd van je msn account maar die kreeg ik terug nu heb ik het naar je gewoone mail gestuurd. Ik heb al geld naar je overgemaakt. Kan je misschien straks me account verlengen?

Very thx

[ Voor 3% gewijzigd door Calamor op 03-01-2006 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Je kan weer spelen :P

Maak ik ff wat mee in Luna, was beetje rond aan et shoppen:
Afbeeldingslocatie: http://www.karremania.cistron.nl/oja.PNG

Ik weet niet of hij het doorheeft, GMG dropt die dingen regelmatig, mischien in de war met grade6 ;)
Dus ook maar meteen 15 aan hem verkocht en 1.8mil verdient.

Of het was echt een lvl130+ die geen vrienden heeft waarvan hij ze kon krijgen :P

[ Voor 94% gewijzigd door SinergyX op 03-01-2006 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ sander 1 woord BAN

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2006 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sander volgens mij snap je er niks van he hacken= spel verzieken oordeel= bannen JIJ en die andere vriendjes van je. ( mijn mening, wil geen 2nd Irose) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
als iemand zijn mask of lies wil verkopeN :) ben ik bereid em te kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ben nu in 4 dagen lvl 40 :D Gaat lekker op een mage.
En sinergy alvast bedankt voor betalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

zo, me 2de 6th talis gevonde :)

2x (1) gehad jammergenoeg maja, ga nog ff uurtje door en dan kap ik voor vandaag

edit:en zojuist een (3) drop :D

@sacardus, wel eens soort van.. was door de grond gezakt en kwam er toen iets in die richting uit te zien, niet dat je nog goed beeld hebt en je onder de grond door kunt kille

[ Voor 52% gewijzigd door 4th op 04-01-2006 03:03 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand dit welleens meegemaakt?Afbeeldingslocatie: http://img306.imageshack.us/img306/156/screen6046jv.jpg

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2006 02:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
4th schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 02:32:
zo, me 2de 6th talis gevonde :)

2x (1) gehad jammergenoeg maja, ga nog ff uurtje door en dan kap ik voor vandaag

edit:en zojuist een (3) drop :D

@sacardus, wel eens soort van.. was door de grond gezakt en kwam er toen iets in die richting uit te zien, niet dat je nog goed beeld hebt en je onder de grond door kunt kille
Bij de goblin king?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die drops heeft 4th van Goblin king ja. Maaruh Tom ga eens op tijd slapen man :P

Gister 2 BoTters ontmoet, weer leuke mensen (ben trouwens Lynette voor degene die het nog niet weten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:33
Artifacts?
Edit: En soldierj, vet dat je ook weer gaat spelen man :>

[ Voor 12% gewijzigd door its_Lochii op 04-01-2006 10:16 ]

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 01:04:
Zo ben nu in 4 dagen lvl 40 :D Gaat lekker op een mage.
En sinergy alvast bedankt voor betalen ;)
je hebt het toch wel discreet verpakt he? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 09:42:
Ja die drops heeft 4th van Goblin king ja. Maaruh Tom ga eens op tijd slapen man :P

Gister 2 BoTters ontmoet, weer leuke mensen (ben trouwens Lynette voor degene die het nog niet weten)
ahuh u was ook gezellig ;)

maar hoe vaak spawned die goblin king nou ? :? ik heb er samen met max een uur gestaan maar toen was die gast er nog niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik ben er nu 2x geweest, het is tussen 1 uur 5 minuten en 1 uur 25 minuten.
Bij WD bijvoorbeeld hebben die mobs eromheen ook invloed op spawntijd, als je die altijd snel killt spawnt WD elke 4min36sec. Maarja, bagger spawnrate dus (zeg een 8 per dag, 24 op hele server, droprate van 1op3 met gemiddeld (2) loot zit je op 16 talisman die er droppen per dag :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
ph4nt0m schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 10:31:
[...]

maar hoe vaak spawned die goblin king nou ? :? ik heb er samen met max een uur gestaan maar toen was die gast er nog niet :(
Zeker niet vaak genoeg. Had er laatst 3 achter elkaar (een gewone, een junion en weer een gewone) en dacht dit gaat goed maar bad drops. Daarna 1 uur gewacht en toen maar naar bed gegaan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

ph4nt0m schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 10:31:
[...]

Ongeveer 1x in de 30min.
Ik deed altijd channel 1 campen > gm goblin afmaken > hup naar channel 2 daar afmaken > switchen naar 3 en hem daar afmaken > weer terug naar 1 en soms stond ie daar gewoon weer vrolijk.

Soms duurt de spawn langer, vooral op channel 3 had ik het idee dat het langer duurde. Wel irritant als ie dan alleen maar zulies dropt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je er ook nog vanuit gaan dat die plekken bijna altijd bezet zijn :P goblin is best kut, maarja dropt wel waardevulle shizzle :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
ja ik zat toen in chan 3 geloof ik maar daar spawned ie echt zelden :'(
ach mschien maar een keer komen waneer ik me verveel :P

ps. ik koop een mask of lies voor 2 miljoen in eucar. als iemand 1 heeft en t geld kan gebruiken je weet me te vinden in chan 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Psychoot schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 10:38:
[...]

Ongeveer 1x in de 30min.
Ik deed altijd channel 1 campen > gm goblin afmaken > hup naar channel 2 daar afmaken > switchen naar 3 en hem daar afmaken > weer terug naar 1 en soms stond ie daar gewoon weer vrolijk.

Soms duurt de spawn langer, vooral op channel 3 had ik het idee dat het langer duurde. Wel irritant als ie dan alleen maar zulies dropt :P
Spawn plekken zijn bijna altijd bezet tegenwoordig dus die taktiek werkt niet of je moet gaan ks'en (wat wij natuurlijk niet doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
luckyjan schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:15:
[...]

Spawn plekken zijn bijna altijd bezet tegenwoordig dus die taktiek werkt niet of je moet gaan ks'en (wat wij natuurlijk niet doen).
als je aankomt en je hebt 1st hit doe je geen ks meer ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
ph4nt0m schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:36:
[...]

als je aankomt en je hebt 1st hit doe je geen ks meer ;) :P
Die neiging had ik wel moet ik bekennen toen ik weer dezelfde persoon zag campen daar die er 3 dagen daarvoor ook al zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Lijkt er op dat je videokaart het binnekoort gaat begeven...

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gebeurd vrij vaak als je veek swapt naar desktop en weer terug, kan je vrij weinig aandoen dan rose opnieuw opstarten, coding van rose is gewoonweg brak :) Wel meeste recente DX9 geinstalleerd? daar had ik zulke beelden mee in een ander spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
In NArose zijn er een paar getrouwd :*)
Afbeeldingslocatie: http://i23.photobucket.com/albums/b371/divinityofdust/WeddingCrew.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik koop blue violet boots en beret zeg hier maar als je verkoopt of msg me in game.

IGN: Lonedrinka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
omg!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:46
Getrouwd!? hehe wel geinig zo'n lange rij :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Lo0oL

Lolligge screenie's allemaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Sinergy schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 19:41:
Je kan weer spelen :P

Maak ik ff wat mee in Luna, was beetje rond aan et shoppen:
[afbeelding]

Ik weet niet of hij het doorheeft, GMG dropt die dingen regelmatig, mischien in de war met grade6 ;)
Dus ook maar meteen 15 aan hem verkocht en 1.8mil verdient.

Of het was echt een lvl130+ die geen vrienden heeft waarvan hij ze kon krijgen :P
het was een foutje van hem, hij heeft een 0 teveel ingedrukt :/.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG Ik heb medelijden met hem..
Daar ging al zen spaargeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Afbeeldingslocatie: http://www.karremania.cistron.nl/zes.PNG

Eerst een fail van aangekochte lightning spear, toen maar een 2de morningstar gekocht

Na ding mijn huidige morningstar maar een poging gewaagt. Paul1987 zijn tactiek lijkt dus aardig te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

En nu mijn verhaaal, ik heb net heel wat onderzocht over ''MySql'' of ook wel genoemd ''Merlin''.
Dat is echt wat je noemt een cheater. Ik kwam hem tegen en noemde hem cheater. Hij zegt. Go tell someone who cares that I'm a cheater. Even later meseggen Doominator & Scriptkiddy mij: Go tell someone who cares that I'm a cheater. En toen dacht ik dat Merlin die 2 accountjes ownde. Dus ik bied me verontschuldigingen maar aan. Want ik hoefde geen problemen met Tweakers, in dit geval Doominator & Scriptkiddy maar aan. Toen hebben ik en Scriptkiddy een heel boeiend gesprek gehad. En in dat onderzoek wat ik heb gedaan oveR MySql kwam ik zijn underground cheat site tegen: http://www.undergroundhacks.com/ en daar zag ik dat Doominator & Scriptkiddy daar lid van waren, en LoCaLhOsT trouwens ook... Toen ben ik maar eens gaan rond vragen of Doom & script cheats/expoits/hacks gebruikten, van Doominator kreeg ik geen antwoord. En scriptkiddy zei het volgende: Ik KEN ze wel maar GEBRUIK ze niet. En ik zei toen, maar als je ze kent en je report niet kan je net zogode gebanned worden. En toen ik tegen Scripty zei dat ik die site's ging afzoeken zei hij het volgende: Ik hoop dat je gebanned word cheater. En toen zei ik weer: En dat komt ui jou mond? Uit mijn onderzoekje heb ik jou op 2 cheats site's gevonden:

http://gamerzplanet.net/
http://undergroundhacks.com/

En allebei natuurlijk vaak bezocht door MySql. Voor meer info vraag je het me maar.

PS, hoe komt Doom aan deze screenie's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1.
En nu mijn verhaaal, ik heb net heel wat onderzocht over ''MySql'' of ook wel genoemd ''Merlin''.
Dat is echt wat je noemt een cheater. Ik kwam hem tegen en noemde hem cheater. Hij zegt. Go tell someone who cares that I'm a cheater. Even later meseggen Doominator & Scriptkiddy mij: Go tell someone who cares that I'm a cheater. En toen dacht ik dat Merlin die 2 accountjes ownde. Dus ik bied me verontschuldigingen maar aan. Want ik hoefde geen problemen met Tweakers, in dit geval Doominator & Scriptkiddy maar aan.
Hmm je begon bij merlin te smeken of hij jou ook op een trip mee wou nemen langs mappen waar je niet mag komen(egamer, post dat screenshot pllz ff) toen zei hij op een gegeven moment tegen jou: go talk to someone who carres, dus dat whisperde doom en ik jou.

2.
Toen hebben ik en Scriptkiddy een heel boeiend gesprek gehad. En in dat onderzoek wat ik heb gedaan oveR MySql kwam ik zijn underground cheat site tegen: http://www.undergroundhacks.com/ en daar zag ik dat Doominator & Scriptkiddy daar lid van waren, en LoCaLhOsT trouwens ook... Toen ben ik maar eens gaan rond vragen of Doom & script cheats/expoits/hacks gebruikten, van Doominator kreeg ik geen antwoord. En scriptkiddy zei het volgende: Ik KEN ze wel maar GEBRUIK ze niet
Mij kun je daar niet gezien hebben, want ik heb daar een andere nickname, juist om dit soort beschuldigingen te voorkomen, mijn naam word namelijk al snel in verband gebracht met hacken, miss dom gekozen, maar veel vrienden kennen me onder deze naam en het is al 8jaar mijn online-alter-ego dus dus dat verander ik niet snel. Daar lid zijn, betekend toch niet gelijk hacken, ja ik blijf graag op de hoogte van wat er gebeurt.

3.
En ik zei toen, maar als je ze kent en je report niet kan je net zogode gebanned worden. En toen ik tegen Scripty zei dat ik die site's ging afzoeken zei hij het volgende: Ik hoop dat je gebanned word cheater. En toen zei ik weer: En dat komt ui jou mond?
Alle cheats/hacks/exploits, waarvan ik weet hoe ze werken heb ik bij GR gereport, alleen mijn tickets verdwijnen gewoon zonder ooit een degelijk antwoord te krijgen, ik ken wel meer mensen wie dit is overkomen.
En jij zei niet, dat je wat onderzoek had gedaan, je zei, zoals op de screenshots te zien is, dat je wat heel aardige dingen had uitgevonden, oid. Dat duid er al duidelijk op dat je vanplan was te gaan cheaten dus, en ja, mensen die cheats gebruiken moeten imho een ban krijgen.

4.
Uit mijn onderzoekje heb ik jou op 2 cheats site's gevonden:

En allebei natuurlijk vaak bezocht door MySql. Voor meer info vraag je het me maar.
zoals eerder gezegt kun je mij daar niet tegen gekomen zijn.
undergroundhacks.com => merlins site dus ja daar zal ie wel vaak komen
gamerzplanet.net => ook een cheat site, dus ja daar zal ie ook wel eens komen

5.
omdat ik ze gestuurd had, omdat ik niet ff snel wat webspace had

6.
Je zeurt al de hele dag aan mijn hoofd, of ik cheats ken, en ik vertel je ze toch niet dus houd daar mee op. Al met al heb jij vandaag behoorlijk de indruk gewekt dat je wilt gaan cheaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom mag je geen accounts hebben op zulke forums..

ik heb accounts op elke forum dat iets over rose gaat :>

of ben jij hier nou de enige die schijnheilig is :r

dat je er zit hoeft niet te betekenen dat je ze gebruikt...maar als je admin ervan bent is het een heel ander verhaal XD

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2006 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 20:12:
waarom mag je geen accounts hebben op zulke forums..

ik heb accounts op elke forum dat iets over rose gaat :>

of ben jij hier nou de enige die schijnheilig is :r

dat je er zit hoeft niet te betekenen dat je ze gebruikt...maar als je admin ervan bent is het een heel ander verhaal XD
Ik heb niks tegen de mensen die er lid van zijn. Maar idd wel tegen de Admins _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Wel, der blijkt nog een oude bekende op dat forum te zitten. Met name DesertRaven.

Nuja, wat maakt het uit dat je op zo'n forum zit. Ik surf ook graag es rond op zo'n dingen, maar daarom gebruik ik het nog niet.

En elkaar ervan beschuldigen te cheaten, sorry, maar doe effe normaal man. Wat gaat het jou nu aan wat een ander doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xouxic schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 19:56:
[...]

Dat is echt wat je noemt een cheater. Ik kwam hem tegen en noemde hem cheater. Hij zegt. Go tell someone who cares that I'm a cheater. Even later meseggen Doominator & Scriptkiddy mij: Go tell someone who cares that I'm a cheater. En toen dacht ik dat Merlin die 2 accountjes ownde. Dus ik bied me verontschuldigingen maar aan. Want ik hoefde geen problemen met Tweakers, in dit geval Doominator & Scriptkiddy maar aan. Toen hebben ik en Scriptkiddy een heel boeiend gesprek gehad. En in dat onderzoek wat ik heb gedaan oveR MySql kwam ik zijn underground cheat site tegen: http://www.undergroundhacks.com/ en daar zag ik dat Doominator & Scriptkiddy daar lid van waren, en LoCaLhOsT trouwens ook... Toen ben ik maar eens gaan rond vragen of Doom & script cheats/expoits/hacks gebruikten, van Doominator kreeg ik geen antwoord. En scriptkiddy zei het volgende: Ik KEN ze wel maar GEBRUIK ze niet. En ik zei toen, maar als je ze kent en je report niet kan je net zogode gebanned worden. En toen ik tegen Scripty zei dat ik die site's ging afzoeken zei hij het volgende: Ik hoop dat je gebanned word cheater. En toen zei ik weer: En dat komt ui jou mond? Uit mijn onderzoekje heb ik jou op 2 cheats site's gevonden:

Nounou wat zijn we onder de indruk van je ''onderzoek''... Ik denk dat de meeste van ons allang wisten dat mysql-merlin is en dat hij een site heeft enz... En nog wat schokkend nieuws voor je: Ik ben ook wel eens op undergroundhacks en gamerzplanet geweest :O. En als je die 'exploits' niet report wordt je gebanned :? B*llshit. Ik denk dat de personen die je in je post hebt genoemd een betere naam hebben op dit forum dan jou, laten we dat zo houden... Yoshi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 20:11:
1.

[...]

Hmm je begon bij merlin te smeken of hij jou ook op een trip mee wou nemen langs mappen waar je niet mag komen(egamer, post dat screenshot pllz ff) toen zei hij op een gegeven moment tegen jou: go talk to someone who carres, dus dat whisperde doom en ik jou.

2.

[...]

Mij kun je daar niet gezien hebben, want ik heb daar een andere nickname, juist om dit soort beschuldigingen te voorkomen, mijn naam word namelijk al snel in verband gebracht met hacken, miss dom gekozen, maar veel vrienden kennen me onder deze naam en het is al 8jaar mijn online-alter-ego dus dus dat verander ik niet snel. Daar lid zijn, betekend toch niet gelijk hacken, ja ik blijf graag op de hoogte van wat er gebeurt.

3.

[...]

Alle cheats/hacks/exploits, waarvan ik weet hoe ze werken heb ik bij GR gereport, alleen mijn tickets verdwijnen gewoon zonder ooit een degelijk antwoord te krijgen, ik ken wel meer mensen wie dit is overkomen.
En jij zei niet, dat je wat onderzoek had gedaan, je zei, zoals op de screenshots te zien is, dat je wat heel aardige dingen had uitgevonden, oid. Dat duid er al duidelijk op dat je vanplan was te gaan cheaten dus, en ja, mensen die cheats gebruiken moeten imho een ban krijgen.

4.

[...]

zoals eerder gezegt kun je mij daar niet tegen gekomen zijn.
undergroundhacks.com => merlins site dus ja daar zal ie wel vaak komen
gamerzplanet.net => ook een cheat site, dus ja daar zal ie ook wel eens komen

5.

[...]

omdat ik ze gestuurd had, omdat ik niet ff snel wat webspace had

6.
Je zeurt al de hele dag aan mijn hoofd, of ik cheats ken, en ik vertel je ze toch niet dus houd daar mee op. Al met al heb jij vandaag behoorlijk de indruk gewekt dat je wilt gaan cheaten
1.
Oke, had je ook meteen kunnen zeggen maar ik begrijp je.

2.
Ben ik uiteindelijk wel met je eens ( excuses )

3.
Dat zei je niet meteen, dat zei je pas toem ik er om vroeg. Dus is het logish dat ik je er van verdenk om te ''Cheaten''.

4.
Oke, begrijp ik ook. Maar waarom doe je dan tog dingne voor MySql, zoals mij een PM sturen voor hem?

5.
Begrijp ik ook, hier een gratis webhost:
http://imageshack.us/

6.
Ik zeur helemaal niet de hele dag aan je hoofd voor cheats, ik ben aleen benieuwd hoe jij ze weet. En waar je ze vandaan heb. Ik heb inderdaad ook al alles bij GR gereport, met MySql erbij. En als jij denkt dat ik ooit in mijn leven cheats zal gebruiken met RPG's dan ken je me nog niet goed genoeg. Ik ben dan mischien pas 13 jaar. Maar ik heb 1x in me hele leven gecheat met ene online game. Die online game is een Shoter. Mischien ken je de Shoter van naam: Soldier of Fortune II - Double Helix. Daar had ik ooit Wallhack & Aimbot voor. Maar met zowel cheaten en spelen van dat spel ben ik gekapt. En als ik jou was zou ik mezelf ook wel voor een cheater aanzien als ik zule vraagen stelde ja. Maar nu weet je hoe het zit iniedergeval.

* Nog de beste wensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 20:11:
1.

[...]

Afbeeldingslocatie: http://www.amrgang.nl/doominator/wiebe1.JPG

><"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 20:19:
[...]

Nounou wat zijn we onder de indruk van je ''onderzoek''... Ik denk dat de meeste van ons allang wisten dat mysql-merlin is en dat hij een site heeft enz... En nog wat schokkend nieuws voor je: Ik ben ook wel eens op undergroundhacks en gamerzplanet geweest :O. En als je die 'exploits' niet report wordt je gebanned :? B*llshit. Ik denk dat de personen die je in je post hebt genoemd een betere naam hebben op dit forum dan jou, laten we dat zo houden... Yoshi
Ik weet inderdaad dat dat bullshit is }:O

Maar daar bedoel ik mee dat het rechtvaardig zou zijn dat als je exploits wist/versprijd dat je dan verbannen word. Maar blijkbaar heeft GR deze reset nog helemaal niemand verbannen.

En ik kende MySql eerder nooit, aleen van die screenie's van Rakkerzero. En ik vind die MySql een sh*t cheater. En ik weet zeker dat ik zo nog wel wat mensen kan krijgen die het met me eens zijn. En jij ook nog de beste wensen voor het nieuwe jaar.

*Zullen we gewoon weer ontopic gaan?*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol ik heb btw ook een account op undergroundhacks en gamerzplanet maarja dat betekent niet dat ik cheat ik moet zeggen dat ik wel 1 keer heb geprobeerd of ze werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Zoals ik al zei, ik wou me verontschuldigingen aan MySql aanbieden omdat ik niet ''Alweer'' in problemen met Tweakers wou komen, wwaaronder jij en Doom dus. Maar blijkbaar ben i kdat al. En om eerlijk te zijn ben ik zelf ook bang voor problemen met ene Hacker (MySql). Ik heb dan zoiets: Please hack mij niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

13 jaar en je bemoeit je nu al met grote mensen dinge |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xouxic schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 20:21:
Ik heb inderdaad ook al alles bij GR gereport, met MySql erbij.
Ik denk niet dat dat veel zin heeft. Uit 'vertrouwde bronnen O-)' heb ik gehoord dat Merlin samenwerkt met GR, hij is degene die bugs etc... report aan GR. Dat is ook waarom GR geen stappen onderneemt. Toen ik Mysql sprak een aantal weken geleden zei hij ook iets van: "I have an agreement with GR." Wat er van waar is weet ik niet, maar zo heb ik t gehoord...

*Ok ONDERWERP GESLOTEN

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2006 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xouxic schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 20:24:
[...]

Ik weet inderdaad dat dat bullshit is }:O

Maar daar bedoel ik mee dat het rechtvaardig zou zijn dat als je exploits wist/versprijd dat je dan verbannen word. Maar blijkbaar heeft GR deze reset nog helemaal niemand verbannen.

En ik kende MySql eerder nooit, aleen van die screenie's van Rakkerzero. En ik vind die MySql een sh*t cheater. En ik weet zeker dat ik zo nog wel wat mensen kan krijgen die het met me eens zijn. En jij ook nog de beste wensen voor het nieuwe jaar.

*Zullen we gewoon weer ontopic gaan?*
eh jij smeekt mij om jou exploits te leren, en zegt dan dat ze niet verspreid moeten worden, en dat mensen die dat doen, gebanned moeten worden :? en als het rechtvaardig is dat iedereen die weet hoe je moet cheaten gebanned moet worden, is het dan ook rechtvaardig dat iedereen die weet hoe je een rolletje snoep moet stelen, naar de gevangenis gaat?

als merlin agreement heeft met GR, mag ik er dan ook 1tje ofzo, ik weet van alles wat ie doet hoe het moet, ja ook van het teleporten, alleen weet ik daar het juiste ID voor de teleport skill niet van, dus kan ik um niet implementen, en iedereen van jullie die GZP leest, weet het WSS ook al, oke je moet miss wel enige kennis hebben om te begrijpen hoe je het moet toepassen, maar een hele toer is het niet

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2006 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 14-09 15:27

Local Host

Het forum is om te leren.

Ik zie het probleem niet dat ik me niet mag registreren op zo'n site.

Iedereen hier kent mij als een eerlijke speler en dat wil ik graag zo houden.

Als ik zou hacken of exploits of wat dan ook zou gebruiken zou ik ZEKER NIET met mijn char in een Tweakers clan zitten om de goede naam te schaden .....

Zo mijn zegje is weer gedaan.

lets m00 on !!! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Local Host schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 20:31:
Ik zie het probleem niet dat ik me niet mag registreren op zo'n site.

Iedereen hier kent mij als een eerlijke speler en dat wil ik graag zo houden.

Als ik zou hacken of exploits of wat dan ook zou gebruiken zou ik ZEKER NIET met mijn char in een Tweakers clan zitten om de goede naam te schaden .....

Zo mijn zegje is weer gedaan.

lets m00 on !!! }:O
Begrijp me nou, ik heb met cheaters geen problemen, en dat wil ik zo houden. Want zoals ik al zei, ik ben bang voor die lui. 1 verkeert wordje en je acc is dood.. En ik heb helemaal geen problemen met mensen die op zo'n site komen.

*jij ook nog de beste wensen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 20:27:
[...]

Ik denk niet dat dat veel zin heeft. Uit 'vertrouwde bronnen O-)' heb ik gehoord dat Merlin samenwerkt met GR, hij is degene die bugs etc... report aan GR. Dat is ook waarom GR geen stappen onderneemt. Toen ik Mysql sprak een aantal weken geleden zei hij ook iets van: "I have an agreement with GR." Wat er van waar is weet ik niet, maar zo heb ik t gehoord...

*Ok ONDERWERP GESLOTEN
Dat zou wel veel verklaren, als hij maybe mod/admin van GR is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xouxic schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 20:34:
[...]

Begrijp me nou, ik heb met cheaters geen problemen, en dat wil ik zo houden. Want zoals ik al zei, ik ben bang voor die lui. 1 verkeert wordje en je acc is dood.. En ik heb helemaal geen problemen met mensen die op zo'n site komen.

*jij ook nog de beste wensen..
als je gewoon niet gekeylogged wordt of je id / pw niet doorgeeft ben je veilig
die gasten kunne je echt nix maken >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-07-2023
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 20:36:
[...]

als je gewoon niet gekeylogged wordt of je id / pw niet doorgeeft ben je veilig
die gasten kunne je echt nix maken >_>
Als ze database RoseOnline hacken ,,, heb jij ook nix meer te maken ;)

[ Voor 7% gewijzigd door TYNOz op 04-01-2006 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.amrgang.nl/doominator/penguins.wmv

hebben ik en doom gemaakt :)

we verveelden ons :P

eRose database is NIET gehackt omfg hoevaak moet ik dat nog zeggen, merlin is niet zo hoog, ik kan met um party'en...

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2006 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TYNOz schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 20:40:
[...]

hack Rose database ,,, heb jij ook nix meer te maken ;)
oh ja zo lang daar geen sprake van is ..alles in orde O_o

wou jij die gok wagen?

ik speel geeneens eRose 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2006 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-07-2023
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 20:41:
http://www.amrgang.nl/doominator/penguins.wmv

hebben ik en doom gemaakt :)

we verveelden ons :P

eRose database is NIET gehackt omfg hoevaak moet ik dat nog zeggen, merlin is niet zo hoog, ik kan met um party'en...
ik zal er wel even ALS voor zetten

iedereen blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

LoL...

Excuses voor dit ongeval :*)

*Is er een plan voor een nieuwe tweakers clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet of iemand het interresant vind of als iederene het al weet maar de succes rates voor refinen zijn:

(1) - (3): 100%
(4): 70%
(5): 50%
(6) - (7): 30%
(8) - (9): 20%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 21:37:
ik weet niet of iemand het interresant vind of als iederene het al weet maar de succes rates voor refinen zijn:

(1) - (3): 100%
(4): 70%
(5): 50%
(6) - (7): 30%
(8) - (9): 20%
en hoe weet jij dat dan ?:P ^^ wilde gok ? of betrouwbare bron iig good finding

ps. zonde van alle post over domme xploits -_- ik kom hier om iets intressants te lezen geen poeha :)

[ Voor 13% gewijzigd door ph4nt0m op 04-01-2006 22:06 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.