stond in een file
maar dat is betrouwbare informatie xD lol
weet wel dat het klopt... hoe ik eraan kom maakt niet uit
weet wel dat het klopt... hoe ik eraan kom maakt niet uit
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 21:37:
ik weet niet of iemand het interresant vind of als iederene het al weet maar de succes rates voor refinen zijn:
(1) - (3): 100%
(4): 70%
(5): 50%
(6) - (7): 30%
(- (9): 20%
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
idd erg onwaarschijnlijk die percentageSinergy schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 22:57:
* ph4nt0m met phantom...
zou je "bron" ervan willen weten Dirkie, veel te weinig (9)'s om aan die 20% te voldoen.
Hij heeft dus een bug gevonden. Moet het ff showen aan de buitenwereld. De mensen denken dat ie een hacker is. Vervolgens meld ie het aan Gamesrouter.Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 20:27:
[...]
Ik denk niet dat dat veel zin heeft. Uit 'vertrouwde bronnen O-)' heb ik gehoord dat Merlin samenwerkt met GR, hij is degene die bugs etc... report aan GR. Dat is ook waarom GR geen stappen onderneemt. Toen ik Mysql sprak een aantal weken geleden zei hij ook iets van: "I have an agreement with GR." Wat er van waar is weet ik niet, maar zo heb ik t gehoord...
*Ok ONDERWERP GESLOTEN
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 20:41:
http://www.amrgang.nl/doominator/penguins.wmv
hebben ik en doom gemaakt
we verveelden ons
[ Voor 19% gewijzigd door Zeror op 04-01-2006 23:30 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Klopt niet, heb 3x een item (2)-(3) zien failen, en 1x een (1)-(2) ...Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 21:37:
ik weet niet of iemand het interresant vind of als iederene het al weet maar de succes rates voor refinen zijn:
(1) - (3): 100%
(4): 70%
(5): 50%
(6) - (7): 30%
(- (9): 20%
Verwijderd
wij waren eerder :xVerwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 20:41:
http://www.amrgang.nl/doominator/penguins.wmv
hebben ik en doom gemaakt
we verveelden ons
eRose database is NIET gehackt omfg hoevaak moet ik dat nog zeggen, merlin is niet zo hoog, ik kan met um party'en...
Verwijderd
Verwijderd
De echte kans is natuurlijk veel kleiner: om (9) te worden moet het eerst (8 ) zijn geweest enzovoorts:Sinergy schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 22:57:
* precious1 met phantom...
zou je "bron" ervan willen weten Dirkie, veel te weinig (9)'s om aan die 20% te voldoen.
[ Voor 5% gewijzigd door precious1 op 05-01-2006 10:42 ]
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2006 11:13 ]
errrrrrr jah vind ik ook hoor.......:SVerwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 11:10:
bovenstaand kan kloppen... btw dit komt uit de taiwanese rose versie die ik speel zal wel ff een screen uppen van de file waar ik alles uit heb
[afbeelding]
denk dat het klopt hoe precious1 het zegt
[ Voor 12% gewijzigd door precious1 op 05-01-2006 11:17 ]
Zou dus echt betekenen dat het dus totaal niks met wat dan ook te maken heeft (dura, charm, repaired enz) maar alleen met kans percentages.precious1 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 11:14:
[...]
errrrrrr jah vind ik ook hoor.......:S![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik bedoel ik snap daar dus de tiete ni van he...^^ owww ok nu zie ik het ja..maar goed dit is niet mijn werk
[ Voor 31% gewijzigd door SinergyX op 05-01-2006 11:28 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Verwijderd
zoals ik net ook al zei dit komt van de twrose versie die volgens mij kompleet gelijk is aan de erose versie... msschien kan iemand de file van erose even uppenSinergy schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 11:26:
Ziet er idd zo uit, zou erg jammer zijn als het zo enorm statisch is dat je totaal geen invloed kan uitoefenen erop. Maar zoals script ook al zei.. die (3) 100% lijkt dus al fout, diverse mensen hebben al fails gezien van 2->3.
Het kunnen natuurlijk ook "uitgangs-waarden" zijn waarna er mischien nog een aantal factoren van het wapen zelf over worden berekend.
Neem aan dat dit bepaald wordt aan de kant van de server........Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 11:27:
idd
en als je het kunt editen zodat het goed blijft werken kun je die kans dus ook groter maken dat het lukt![]()
Vermoed dat er dan een heleboel (9) te koop zouden worden aangebodenSinergy schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 11:47:
Ik was dat van plan met 20 spears, kep bergen 4th talis. Nadeel is dat het een enorme berg zulies kost en wil je het echt testen zal je het met 100 spears moeten doen
Maar stel dat het aanpasbaar is en door diverse inmiddels toegepast.. die mensen houden dat toch stil en je ziet toch amper verschil tussen een (4) en (9) refined wapen. Vage mensen, die dev's van Rose
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
zojuist gedaan ^^Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 13:06:
Misschien hebben mensen nu tijd om hun lvls up te daten: http://www.bot.splendid-designs.nl
[ Voor 11% gewijzigd door ph4nt0m op 05-01-2006 13:11 ]
Die beginnen pas vanaf 20-30k, grade4 is dacht ik de 60-80 range. En met puur NPC weapons heb je er nog weinig aan, mocht dus dura en lifespan ook invloed hebben op refine-kans zit je dus met allemaal dezelfde stats. Enige optie dan is dus zo'n NPC weapon nonstop laten droppen en weer oppakken (lifespan daalt) en dan met zo'n hammer te repairen zodat de dura dropt.Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 13:05:
koop gwoon grade4 NPC wapens?:P ik stel ook wel mijn grade4talis dingen terbeschiking heb er bergenals iedereen nouw ff meewerkt komen we eindelijk achter hoe het zit !
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 05-01-2006 13:20 ]
Als we nu afspreken deze lijst met zijn allen te gebruiken en de links naar de andere lijsten te verwijderen, dat lijkt me wel zo handig (kon me alleen niet aanmelden met FF moest via IE en das slecht voor een tweakers siteph4nt0m schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 13:11:
[...]
zojuist gedaan ^^
Edit:
Misschien gezellig als met op irc komt
Kreeg net telefoontje van thuis, je envelop is ontvangen... maar..
Erg netjes van je!!!!Sinergy schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 13:57:
[...]
Hij bleek verpakt te zijn in plastic door de TPG met de melding erbij dat de envelop "beschadigt is tijdens het transport-proces" en in het midden van de envelop een grote scheur. Uiteraard zat er dus alleen jou briefje nog in, het geld was er dus gewoon uitgehaald. Diep triest van "de mensen bij TPG" om zelfs voor 12 euro zo laag bij de grond te spelen.
Ik ga hier zowiezo morgen over bellen, kans dat ik uberhaubt wat terug krijg is natuurlijk 0.00% (zie maar te bewijzen dat er geld in zat, heb je foto toevallig ervan?).
Dat is dus enorm klotuh voor jou, echter ik zal vanavond jou account gewoon betalen en ik neem verder de kosten voor mn rekening.
Zie startpost bij links.Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 13:56:
kan iemand ff de link naar de irc postekan um nergens vinden:(
Verwijderd
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2006 14:40 ]
ik heb em ook nog nooit gezienVerwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:23:
eingleijk alle high lvls ken ik well DACHT IK, who the fuck is dit dan
[afbeelding]
Verwijderd
hij heeft een broertje in arumic, daar helemaal links bovenin (heb je nodig voor de lvl81 quest)Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:26:
Top van je sinenergy, echt klasse, en echt DIEP TRIEST van die lui
jah link in de startpost werkt bij mij dus niet, maar laatst had iemand hier een link web/based irc link gepost.
@evo, die gozer ken ik wel, beswel lang al zelfs....
MAAR wtf is dat monsternooit gezien xD
Verwijderd
mob heb ik ook welles bevochten dropte toen 6th tali (3) ^^Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:26:
Top van je sinenergy, echt klasse, en echt DIEP TRIEST van die lui
jah link in de startpost werkt bij mij dus niet, maar laatst had iemand hier een link web/based irc link gepost.
@evo, die gozer ken ik wel, beswel lang al zelfs....
MAAR wtf is dat monsternooit gezien xD
[ Voor 13% gewijzigd door ph4nt0m op 05-01-2006 14:37 ]
Verwijderd
makksjuhVerwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:35:
Wie is de leader van BOT nu dan?
Ik wil joinen!!!
Verwijderd
^^ schaam je diep inderdaadYokidrink schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:43:
hehe ik schaam me evo
heb je al vaker gezien als ove maar nooit de link gelegd rofl
YeAH! das echt vetVerwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:52:
Announcement GR:
http://www.roseeurope.com...ead.php?p=42232#post42232
Klinkt goedSnowboard suits
Die zit ik ook al te zoeken.Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:26:
[ Voor 26% gewijzigd door Calamor op 05-01-2006 15:00 ]
simsalabim --------> http://irc.tweakers.net/rose
[ Voor 3% gewijzigd door ph4nt0m op 05-01-2006 14:59 ]
Verwijderd
Omg wat kan ik hier van zeggen, dat we in Nederland zo ver moeten afdwalen, ik dacht dat het nog wel te vertrouwen was omdat ik ook bijv wel is wat geld via de post krijg van familie ><Sinergy schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 13:57:
[...]
Hij bleek verpakt te zijn in plastic door de TPG met de melding erbij dat de envelop "beschadigt is tijdens het transport-proces" en in het midden van de envelop een grote scheur. Uiteraard zat er dus alleen jou briefje nog in, het geld was er dus gewoon uitgehaald. Diep triest van "de mensen bij TPG" om zelfs voor 12 euro zo laag bij de grond te spelen.
Ik ga hier zowiezo morgen over bellen, kans dat ik uberhaubt wat terug krijg is natuurlijk 0.00% (zie maar te bewijzen dat er geld in zat, heb je foto toevallig ervan?).
Dat is dus enorm klotuh voor jou, echter ik zal vanavond jou account gewoon betalen en ik neem verder de kosten voor mn rekening.
Verwijderd
Hij heb je gekicked dus lijkt me van niet en hij is nu aan het werkenXouxic schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:16:
Ik wil ook o graag BoT joinen, maar max wil mij niet in de clan hebben, of wel max?
Verwijderd
Die quests kloppen niet echt helemaal meer.Calamor schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:53:
[...]
Die zit ik ook al te zoeken.
Ik ff naar de quest kijken op www.roseeurope.com.
Zie ik dat de oude iRose qeusten er weer staan. Maar welke quest zijn voor 70+ Want ik weet niet van die lvl 81 quest.
Mika heeft hetzelfde probleem. Skill doet niets, opeens schiet het naar 0 mp.ph4nt0m schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:27:
er zit weer een leuke bug in ahumik heb gemerkt dat als ik 800 mp heb en skill wil gebruiken hij geen skill KAN gebruiken... ik d8 hmmm mschien lag maar nu hoor ik van racingfreak dat ie precies t zelfde heeft en dat t verspringt
meerdere mensen last van?
[ Voor 41% gewijzigd door PeGys op 05-01-2006 21:23 ]
Een beetje verlies heb je altijd...
Verwijderd
Yup, bij mij precies hetzelfde probleem. Heel irritant en heeft al een paar slachtoffers gekostph4nt0m schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:27:
er zit weer een leuke bug in ahumik heb gemerkt dat als ik 800 mp heb en skill wil gebruiken hij geen skill KAN gebruiken... ik d8 hmmm mschien lag maar nu hoor ik van racingfreak dat ie precies t zelfde heeft en dat t verspringt
meerdere mensen last van?
juh klopt koste me 2 x 480k dus maar wel in 1 klap een d4 erbij. Zo max 2 x 800k mogen kosten dus bregt meer op dan het kostegamernl schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 00:34:
[...]
Omg ik dacht dat 3 max. was.. Niet dus![]()
Anyway, ik dacht ff gratis naar luna te gaan maar dit is dus ook gefixed met deze patch. Achja zo erg is het niet; is er tenminste weer een exploit van de wereld geholpen
[ Voor 79% gewijzigd door William/Ax3 op 06-01-2006 00:37 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Omg ik dacht dat 3 max. was.. Niet dusWilliam/Ax3 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 00:32:
En wat krijg je met 293 cha en 11 proofs nou dit dus:
[afbeelding]
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
ja en een bug erbijegamernl schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 00:34:
[...]
Omg ik dacht dat 3 max. was.. Niet dus![]()
Anyway, ik dacht ff gratis naar luna te gaan maar dit is dus ook gefixed met deze patch. Achja zo erg is het niet; is er tenminste weer een exploit van de wereld geholpen
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
Ook een manier om de overpowered muse naar beneden te halenVerwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 07:44:
wat als ik bij schermpie EVO left the clan NIET op ok druk ??? blijft hij dan ??
en btw why![]()
@ all muse/mage/cleric zoals jullie gemerkt hebben is er een mp bug , het schijnt dat de rest van de classes er een beetje tot nix last van hebben , er zijn via erose forum al en paar berichten naar gr gestuurt duzz nu is het wachten
wat mij betreft ik kan ni spelen met deze bug , ik doe mijn buff ronde ( 2 x hp/mp + 2 x dash ) dan kan ik als het mee zit nog 1 keer healen (200mp) en dan is het egt op normaal had ik nog 3/4 over .
naja gewoon ff afwachten
Niet slecht en hoeveel attp heeft die D4?. Wat hunt je om 11 proofs te krijgen?William/Ax3 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 00:32:
En wat krijg je met 293 cha en 11 proofs nou dit dus:
[afbeelding]
.
Verwijderd
Verwijderd
Het is geen d4 maar d3 xluckyjan schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 08:21:
[...]
Niet slecht en hoeveel attp heeft die D4?. Wat hunt je om 11 proofs te krijgen?
Me lieve nooby muse char heeft er ook last van.Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 07:44:
wat als ik bij schermpie EVO left the clan NIET op ok druk ??? blijft hij dan ??
en btw why![]()
@ all muse/mage/cleric zoals jullie gemerkt hebben is er een mp bug , het schijnt dat de rest van de classes er een beetje tot nix last van hebben , er zijn via erose forum al en paar berichten naar gr gestuurt duzz nu is het wachten
wat mij betreft ik kan ni spelen met deze bug , ik doe mijn buff ronde ( 2 x hp/mp + 2 x dash ) dan kan ik als het mee zit nog 1 keer healen (200mp) en dan is het egt op normaal had ik nog 3/4 over .
naja gewoon ff afwachten
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2006 09:17 ]
Verwijderd
PS evo pls als je dit zort dingen doet eerst melden dan weten we wat er aan de hand is ^^Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 09:16:
nounou wat een heisa om mij, maar het zit ff als volgt
niks bijzonders eingleijk ik heb gister aaf op tg ff andere clan gejoined, was ff een soort van clan war. zodra vlieg of axe online is vandaag kom ik wel weer terug, het was maar voor een avondje.
@spoek mooie opmerking hoor
Verwijderd
meld meld meldVerwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 09:28:
[...]
PS evo pls als je dit zort dingen doet eerst melden dan weten we wat er aan de hand is ^^
Zover ik weet is die op een lan party de hele week. Meer niet gehoord.luckyjan schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 10:02:
Hoe zit het nu met Gerwin? Is hij er helemaal mee gestopt of een pauze ofzo?
Verwijderd
moe tje bij psychoot zijn i kben champ, dus geen schildSinergy schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 10:14:
Evo, ik hoor van diverse mensen dat die shield-reflect skill enorm bugged is of heb jij deze skill niet?
Verwijderd
Zit een week op lan party met brakke Inet. En is veel bezig met me nooby char's.luckyjan schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 10:02:
Hoe zit het nu met Gerwin? Is hij er helemaal mee gestopt of een pauze ofzo?
Verwijderd
ik zie het ja, ik heb hem maar gelijk weer bijgewerkt want ook me lvl stond nog op 116Sinergy schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 10:39:
Ah, op die nieuwe lijst sta je namelijk als knight
Nickname: EVO
Class: Knight
vandaar
Wat zou er bugged zijn aan die skill dan? Ik heb deze skill. Hij doet gewoon een beetje damage per seconde.Sinergy schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 10:14:
...
Evo, ik hoor van diverse mensen dat die shield-reflect skill enorm bugged is of heb jij deze skill niet?
[ Voor 48% gewijzigd door Psychoot op 06-01-2006 13:52 ]
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2006 18:58 ]
OMG, Sp4ce hoger dan Vliegje ???Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 18:55:
After common question, find below the new TOP 25 chart!
tQ 158 RAIDER
SgtArimas 156 CHAMPION
Creeper 153 MAGE
Ax3 152 MAGE
athemis 151 CLERIC
eFe 150 RAIDER
sp4ce 150 ARTISAN
windows 150 RAIDER
AnGeeL 149 CLERIC
Galla 148 CHAMPION
GerwinGood 147 MAGE
holy**** 147 CHAMPION
Naruto 147 CHAMPION
Neptizzle 147 RAIDER
shadyclass 147 KNIGHT
TYR3X 147 RAIDER
F1xXx3R 146 RAIDER
Loupiotte 146 MAGE
ToTTi 146 RAIDER
babz 145 RAIDER
DarkMali 145 RAIDER
elife 145 MAGE
Essense 145 MAGE
Iruja 144 MAGE
Ultime 144 CHAMPION
MP bug quote van embers
--------------------------------------------------------------------------------
We are aware that some people are experiencing problems with their MP, this problem has been reported to triggersoft and we are currently awaiting a patch to correct the issue.
Een beetje verlies heb je altijd...
Verwijderd
ja ik ben gestopt met lvllen he ^^ na 14X zuigt gewoonPeGys schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 20:44:
[...]
OMG, Sp4ce hoger dan Vliegje ???
Nuja, 'k ga toch vliegje men wings laten craften, hopelijk zijn ze degelijk
Verwijderd
Had ik ook.Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 21:25:
Hmm is de server, of de patchserver down? Al start ik rose online op dan krijg ik de melding cannot check latest server
Verwijderd
kep het hier ook met 2 pc's kan niet inloggen had net gemm quest opgehaaldVerwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 21:44:
Lijkt mij sterk dat het aan Norton ligt..ik heb geen virusscanner en ook geen firewall en ik heb nog steeds hetzelfde probleem.
Ook op het roseeurope forum heeft men het over dit probleem.
Ik hoop dat ze de MP bug aan het oplossen zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door William/Ax3 op 06-01-2006 22:18 ]
Verwijderd
We houden plaatsje vrij voor je hier .. wees snelWilliam/Ax3 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 22:01:
[...]
kep het hier ook met 2 pc's kan niet inloggen had net gemm quest opgehaald.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2006 22:12 ]
der is geen patch
Verwijderd
Kan ik me ook vaag herinneren, jammer dat er geen zamadar isVerwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 01:58:
was dit in irose niet een unique?
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq