[PC MMORPG] ROSE Online deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.006 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-09 22:18
@EVO: Voor zover ik weet was die wel unique ja.
Heb die Bastard Sword van VirruSM opgeraapt maar ging via party naar hem. Nuja, ik heb toch lekker me Grand Land Staff gehad :Y) Mika is der erg blij mee :)
precious1 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 03:52:
wat is normale prijs om goedkopere drills te kopen? en hoeveel heb ik nodig denk je om crackshotring te doorboren? iemand ervaring mee/drill over (of gedrillde crackshotring? :D:D:D)
Voor ringen is een mythril normaal al genoeg. VirruSM verkoopt der één voor 2.6 mil, denk wel dat dat de normale prijs is.
Net nog één voor men neus gedropt gehad in temple, ging alweer naar party member :'(

Creeper was zen Heaven's Coat (4) met D3 derin aan't verkopen in eucar :o

[ Voor 17% gewijzigd door PeGys op 07-01-2006 04:08 ]

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08 21:28

Wiepa

Notoriously ...

Hoi Hoi.

Ik heb zelf geen Credit Card. En ik had gehoord dat ''BroozerX'' iemand was die je wel kon vertrouwen als het om geld storten gaat. En ''Singery'', Maar weeet iemand de IGN van Singery?

[ Voor 100% gewijzigd door Wiepa op 07-01-2006 11:22 ]

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10 13:05
Xouxic schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 11:21:
Hoi Hoi.

Ik heb zelf geen Credit Card. En ik had gehoord dat ''BroozerX'' iemand was die je wel kon vertrouwen als het om geld storten gaat. En ''Singery'', Maar weeet iemand de IGN van Singery?
Singery == BroozerX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

precious1 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 03:52:
wat is normale prijs om goedkopere drills te kopen? en hoeveel heb ik nodig denk je om crackshotring te doorboren? iemand ervaring mee/drill over (of gedrillde crackshotring? :D:D:D)
de mhitill drill is heeft een waarde van 500k - 600k, af e ntoe vind je welles iemand die zijn eerste heeft gevonden of zo en die stopt hem voor 2 mil in shop, NIET kopen kan je er 4 van halen.

Nadeel is wel dat het vaak binenn vrienden kring word verkocht, waaronder ik ook dus, ik ben nu die drop plaatsen voorbij gelvld dus ik zal ze niet meer vinden.

Voor zover ben ik wel de enige van got bij wie het gelukt is een gat in crackshot te maken, bij lukte dit in 1x met mhytill drill, maja psychoot gaat zijn 3de drill er al op proberen. dus verscilt echt per persoon en geen idee waar dat aan licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 12:45:
[...]

de mhitill drill is heeft een waarde van 500k - 600k, af e ntoe vind je welles iemand die zijn eerste heeft gevonden of zo en die stopt hem voor 2 mil in shop, NIET kopen kan je er 4 van halen.

Nadeel is wel dat het vaak binenn vrienden kring word verkocht, waaronder ik ook dus, ik ben nu die drop plaatsen voorbij gelvld dus ik zal ze niet meer vinden.

Voor zover ben ik wel de enige van got bij wie het gelukt is een gat in crackshot te maken, bij lukte dit in 1x met mhytill drill, maja psychoot gaat zijn 3de drill er al op proberen. dus verscilt echt per persoon en geen idee waar dat aan licht.
Sommige mensen zeggen dat het ligt aan hoge dura.. maarja ik denk dat het gewoon geluk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 18:04

Psychoot

1337n00b^

Hmm ja qua drills is waar wat EVO zegt.
Ik had gister weer een Myhtrill Drill gevonden en weer geprobeerd op me crackshot ring. Failed voor de 4e x :'( Ik geloof dat EVO hem in 1x success had klopt dat? Dus geluk idd. En ik zou ze niet kopen voor 500k. Teveel kans op een fail en dat is het geld niet waard imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 10:24
Nee dat was een sword voor lvl 88 :o
Klik voor bron

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

tralala 100

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wou ik nog even zeggen voor de mensen die het niet weten je kunt als je wilt zitten ook gewoon windows knop + z doen.
| |
\/
Weet niet hoe je die knop anders moet noemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op Saturday 07 January 2006 @ 15:06:
Wou ik nog even zeggen voor de mensen die het niet weten je kunt als je wilt zitten ook gewoon windows knop + z doen.
| |
\/
Weet niet hoe je die knop anders moet noemen :P
Hoezo windowsknop + z? Ik duw gewoon op z, en op a,c,v,m,l,o :+ owjah "s" ook nog hehe

[ Voor 3% gewijzigd door Psychoot op 07-01-2006 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psychoot schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 15:24:
[...]

Hoezo windowsknop + z? Ik duw gewoon op z, en op a,c,v,m,l,o :+ owjah "s" ook nog hehe
Lol :P naja ik doe altijd windows knop + z :P dat werkt ook en dan leeft mijn toetstenbord ook nog langer })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Ik denk het niet, maar is er toevallig nog een plekje vrij in een van de tweaker clans?
Ik ben lvl 61 hawker, en ben nogal slecht in het vinden van party's enzo (solo schiet bij kaimans ook niet op, 0,1% per stuk..) Daarom zoek ik een clan met mensen waarmee ik kan partyen op luna..
IGN is IerikI maar hier iets laten weten is ook goed.

bvd, erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-09 22:18
egamernl schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 15:54:
Ik denk het niet, maar is er toevallig nog een plekje vrij in een van de tweaker clans?
Ik ben lvl 61 hawker, en ben nogal slecht in het vinden van party's enzo (solo schiet bij kaimans ook niet op, 0,1% per stuk..) Daarom zoek ik een clan met mensen waarmee ik kan partyen op luna..

bvd, erik
Voor hawkers is het zonder clan idd best moeilijk om goede parties te vinden.

Denk dat BoT nog wel enkele vrije plekjes heeft.

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-10 20:17
egamernl schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 15:54:

bvd, erik
zit je niet meer in the neptunes? :P bij ons is idd wel plekje vrij (BoT) contact Racingfreak maar ingame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
ph4nt0m schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 16:21:
[...]

zit je niet meer in the neptunes? :P bij ons is idd wel plekje vrij (BoT) contact Racingfreak maar ingame
Nee ik was d'r uit gegaan omdat ik op mn soldier ging spelen..
Maar ik zit d'r nu ook aan te denken om misschien met erose te stoppen. Na lvl 60 duurt het gewoon té lang, en weet ook niet of ik nog wel voor een volgende maand kan betalen. Ook blijf ik steeds maar nieuwe chars aanmaken (ja, that's me; zo zit ik in elkaar :'( )
De skills vind ik ook wat tegenvallen, en wordt soms zwaar sagherijnig als ik dood ga, want dan doen alle monsters ineens critical en spawnen er 3 ghosts om je heen die je continu stunnen (net alsof het al vast staat dat je dood gaat? |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

LoL ok ;)

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Iemand nog een Grand Death Spear (5) --> (of hoger gegraded) te koop? En zoja hoeveel kost het dan?

Ennuh oja, kan ik BoT Re-Joinen? Of ben ik daar gewoon nooit meer welkom? Zou graag willen Re-Joinen, ik zou dan wel zweren dat ik nooit meer gekke dingen uithaal. BTW, dat gedoe met ''Psykoman'' is alang opgelost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 15:34:
[...]

Lol :P naja ik doe altijd windows knop + z :P dat werkt ook en dan leeft mijn toetstenbord ook nog langer })
Ik doe altijd ALT-TAB ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Xouxic schreef op Saturday 07 January 2006 @ 17:50:
Iemand nog een Grand Death Spear (5) --> (of hoger gegraded) te koop? En zoja hoeveel kost het dan?

Ennuh oja, kan ik BoT Re-Joinen? Of ben ik daar gewoon nooit meer welkom? Zou graag willen Re-Joinen, ik zou dan wel zweren dat ik nooit meer gekke dingen uithaal. BTW, dat gedoe met ''Psykoman'' is alang opgelost ;)
Edit: hij is toegelaten. maar hij weet wat em te wachten staat mocht er weer een probleem voorkomen dat door hem veroorzaakt is :)

[ Voor 15% gewijzigd door ph4nt0m op 07-01-2006 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

wat een onzin, laat die kerel toch gewoon toe man :/

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:33
eens met ^^

gewoon toelaten. inmiddels zijn alle problemen opgelost lijkt me.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

tralalala champ :)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wooooooooooooooot juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuigh go 4th go 4th go 4th :P _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

toen waren we ene clan met alleen 2nd job soldiers :D:D, nog 7 tog aan voor 15 2nd-bers

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2006 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
trallalalalalala grats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Zo, na een weekje in de sneeuw, morgen weer aan de slag ingame :9

Gz met je 2nd job 4th :7

Enne ax3 je krijgt je stuff morgen, val nu bijna om van de slaap
gelukkig nieuwjaar nog iedereen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Zit tog nog weer in BoT :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

thx allemaal, echt fijn nu, eindleijk me nieuwe eq enz aan, nu nog cheap dark flame axe vinde om naar (5) te hale ;)
Dutch-Hane schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 23:04:
Enne ax3 je krijgt je stuff morgen, val nu bijna om van de slaap
gelukkig nieuwjaar nog iedereen :P
heeft die meid van je je zo uitgeput? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gratz 4th _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 12:49
Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 12:45:
[...]

Ringen zijn veel meer waar dan 500k-600k. Kwestie van vraag en aanbod. Hoeveel zie je er te koop staan in shops?? Precies bijna geen. Laat staan voor 500k :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luckyjan schreef op zondag 08 januari 2006 @ 01:18:
[...]

Ringen zijn veel meer waar dan 500k-600k. Kwestie van vraag en aanbod. Hoeveel zie je er te koop staan in shops?? Precies bijna geen. Laat staan voor 500k :)
omdat de fail kans groot is koopt bijna niemand ze voor hogere prijs, je zal vast wel een aantal gekken hebben die een mil geven.

daarin tegen is de kans van slagen met oriental wel weer wat groter dus meer waard, vertrouw mijn nou maar en vraag ook andre high lvls mythill drills zuigen en je raakt ze niet wkwijt voor meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
4th schreef op zondag 08 januari 2006 @ 00:49:
thx allemaal, echt fijn nu, eindleijk me nieuwe eq enz aan, nu nog cheap dark flame axe vinde om naar (5) te hale ;)

[...]

heeft die meid van je je zo uitgeput? :P
Hehe je haalt er twee door elkaar, ik ben op wintersport geweest, Haan ging er een weekje tussenuit met z'n vriendin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 04-10 22:11

William/Ax3

We are Starstuff

Dutch-Hane schreef op zondag 08 januari 2006 @ 08:54:
[...]

Hehe je haalt er twee door elkaar, ik ben op wintersport geweest, Haan ging er een weekje tussenuit met z'n vriendin ;)
He wanneer bent u er weer kep snel me wings zeg maar nodig ben nu al 68 ^^. Contact me maar onder Ax32 :D.

[ Voor 6% gewijzigd door William/Ax3 op 08-01-2006 10:52 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WB haan

enne 4th Gratz AAP!

Gister op lvl 69 maar eens temple geprobeerd. Kreeg ik net een fairy. Met een mede muse ging dat eigenlijk best snel :) Zoek alleen nog Golden golden staff. Ceteus heeft er 1 en die zal hem denk ik als hij lvl 85 aan Haaantje geven. Haan je was toch aal 74? Naja komen we wel uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koudijs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-08 12:18
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 11:12:
WB haan

enne 4th Gratz AAP!

Gister op lvl 69 maar eens temple geprobeerd. Kreeg ik net een fairy. Met een mede muse ging dat eigenlijk best snel :) Zoek alleen nog Golden golden staff. Ceteus heeft er 1 en die zal hem denk ik als hij lvl 85 aan Haaantje geven. Haan je was toch aal 74? Naja komen we wel uit :)
Xal me ogen open houden voor nog een Golden Staff. Die dingen zie je alleen niet al te vaak en ze zijn nogal duur. Ik heb erg veel mazzel gehad met die van mij ^_^

Trouwens, als ze niet snel iets doen aan die mp-bug, duurt het nog wel ff voordat ik 85 ben |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 11:12:
WB haan

enne 4th Gratz AAP!

Amafi heeft een tijdje Rose op non actief gezet dus ik heb zijn golden golden staf morgen lenen van hem. een (3) met int 5 dus dat voldoet wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 04-10 19:04

Local Host

Het forum is om te leren.

Blue sorry dat ik gisteraff wegviel
kreeg een dc en kon op een of andere manier niet meer inloggen :(

ik ben nu wel ingame met me shop, maar weet nog niet wanneer ik ga spelen vandaag .

hoop nog wel ff een leuke party te krijgen ^^

damn ik moet echt snel naar de 70 toe achja ik ben al aardig opweg naar de 67 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
net 2 m-drills verkocht voor 1.5 milj per stuk. Dus..... tja zijn toch wel meer waard dan 500k :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je had gewoon geluk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
pff die tijd om character te verwijderen duurt wel lang :r
24 uur wachten :x

Naja, ga ik ondertussen even de startpost een upgrade geven :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

netjes fliegje zie dat je al erg snel geleveled bent met je 2e char.

niet te snel gaan anders moet je aan een 3e beginnen d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Dommz is gestop en ik heb nu van een paar mensen spullen in me warehouse.
phineas : 100k + acc21 ring
dubstar : cap
Warehouse ruimte is zeldzaam en dus duur ik breng per dag 1k Zulie in rekening was eerst van plan 5k maar omdat het tweakers zijn maar 1k :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

zo, vandaag 4 lvls gedaan, voor het eerst in weken... 104 nu :D morge 105 probere te hale voor nieuwe skills :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precious1
  • Laatst online: 19-03-2024
ik zou wat meer vragen nog voor warehouseruimte :D alleen die ring erin doen heeft je al een paar k gekost :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met veel dank aan Kip !!!
Vliegje en Bcart
Afbeeldingslocatie: http://img420.imageshack.us/img420/3060/bcart7bx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 00:42:
Met veel dank aan Kip !!!
Vliegje en Bcart
[afbeelding]
Wow die bcart ziet er gruwelijk uit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Hehe very nice vliegje.
Post ik ook maar een pic van mijn Battle Cart die ik gister gekocht heb :P

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~blom8995/rose/bcart.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calamor schreef op maandag 09 januari 2006 @ 00:22:
Dommz is gestop en ik heb nu van een paar mensen spullen in me warehouse.
phineas : 100k + acc21 ring
dubstar : cap
Warehouse ruimte is zeldzaam en dus duur ik breng per dag 1k Zulie in rekening was eerst van plan 5k maar omdat het tweakers zijn maar 1k :+
dus jij laat mensen geld betalen als ze jou iets vragen bij de houden :S owkay.
maar ware house is wel ziekelijk duur ja ben ik achter gekomen ik heb vande week een beetje alles netjes erin gezet metal bij metal en zo, dat idee. koste me flink wat om alels erin en eruit te halen. maar ik hoef nou niet meer te zoeken als ik iets noidg heb :P
Psychoot schreef op maandag 09 januari 2006 @ 08:59:
Hehe very nice vliegje.
Post ik ook maar een pic van mijn Battle Cart die ik gister gekocht heb :P

[afbeelding]
hahah EINDELIJK hij heeft zijn speeltje hoor ^^ , en die van dealer blijft er bruut uitzien vlieg zeer netjes

owja en ik heb me plate armour verkocht gister, draag nu een grand sky blue, en ook nog me eerste oriental drill gefailt da was wa minder met mhitill heb ik meer geluk

ben 140 nu op 18% na :D:D nog 5 lvls dan stop ik met evo dan heb ik echt alles maxed

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2006 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 09:46:
[...]
dus jij laat mensen geld betalen als ze jou iets vragen bij de houden :S owkay.
maar ware house is wel ziekelijk duur ja ben ik achter gekomen ik heb vande week een beetje alles netjes erin gezet metal bij metal en zo, dat idee. koste me flink wat om alels erin en eruit te halen. maar ik hoef nou niet meer te zoeken als ik iets noidg heb :P
Alles netjes er in doen ga ik niet aan begingen. Denk dat als ik dat doe ook heel veel geld kwijt ben. Al dat hoge materialen 76/68 heb ik veel in warehouse. Jammer dat daar geen bug van is dat je 1 zulie dropt dat je weer je geld terug krijgt. Dan had ik het wel gedaan. Maar ik laat ze niet betalen hoor voor de ruimte die ze innemen. Alleen als ze na een maand nog niet opgehaalt wordne gaan ze naar de npc ;).

maar je sp krijg je nu om de 5lvl's na 150?

[ Voor 3% gewijzigd door Calamor op 09-01-2006 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calamor schreef op maandag 09 januari 2006 @ 10:02:
[...]

Alles netjes er in doen ga ik niet aan begingen. Denk dat als ik dat doe ook heel veel geld kwijt ben. Al dat hoge materialen 76/68 heb ik veel in warehouse. Jammer dat daar geen bug van is dat je 1 zulie dropt dat je weer je geld terug krijgt. Dan had ik het wel gedaan. Maar ik laat ze niet betalen hoor voor de ruimte die ze innemen. Alleen als ze na een maand nog niet opgehaalt wordne gaan ze naar de npc ;).

maar je sp krijg je nu om de 5lvl's na 150?
klopt, maar voo zover ik hoor hebben alleen mages hier last van de rest heeft de skills al wel gemaxed voor lvl 150

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:58
Evo (of andere soldier), die upgradeskill op lvl90 (lightning crusher?) op rank1 is beter dan de crushing impact op lvl10? Zit nu 70% van lvl90, moet mijn sp's wat beter verdelen.

En weet iemand of blue curash armors bestaan?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
@ Vliegje en Psychoot

_/-\o_
Jullie carts zien er mega uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 16:30

Gamo

Research Before You Buy

vliegje en Psychoot, vette carts :D Eindelijk zijn ze ingame en mag ik ze zien ^^

Hoeveel damage doet jullie wapen? En hoeveel DEF zit er op zo'n kart?

Congrats :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, blue kurash (ofzo) bestaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-10 11:49

Haan

dotnetter

Sinergy schreef op maandag 09 januari 2006 @ 11:33:
Evo (of andere soldier), die upgradeskill op lvl90 (lightning crusher?) op rank1 is beter dan de crushing impact op lvl10? Zit nu 70% van lvl90, moet mijn sp's wat beter verdelen.

Hij is wel iets beter, maar kost wel veel meer mp. Ik ben die skill pas gaan gebruiken op lvl 5 (max).

En je kan een volledige blue kurash outfit dragen ja :)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Hallo allemaal

Alweer poosje niks gepost

WIlde effe mededelen dat ik stop met Roseon voorlopig
Dit houd in of voor altijd of tot eldeon. dus laten maar is zien wat gaat gebeuren.
Ik heb zelf geen behoefte meer om 2de en 3de char 1xx te maken deze zijn nu 50 en 60..

Wens jullie veel plezier maar gerwin is weg

Ps als plek in lot nodig is kick me maar (ax3 vond ok dat ik erin bleef)

Gl all

GerwinGood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ah, jammer dat je stopt (voorlopig), gerwin. :'(
Daar gaat een elite speler.

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 09-01-2006 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

gerwingood schreef op maandag 09 januari 2006 @ 12:08:
Hallo allemaal

Alweer poosje niks gepost

WIlde effe mededelen dat ik stop met Roseon voorlopig
Dit houd in of voor altijd of tot eldeon. dus laten maar is zien wat gaat gebeuren.
Ik heb zelf geen behoefte meer om 2de en 3de char 1xx te maken deze zijn nu 50 en 60..

Wens jullie veel plezier maar gerwin is weg

Ps als plek in lot nodig is kick me maar (ax3 vond ok dat ik erin bleef)

Gl all

GerwinGood
Jammer, maar ik gegrijp best wel dat je weg gaat, word een beetje saai (denk ik) op lvl 1xx.

@ Vliegje & Psychoot

Die carts zijn super strak!

@Vliegje

Jij blijft tog wel nog ff tot lvl 160 spelen hoop ik? Dan is namelijk (mischien) een GoTter de eerste Sporty Cart Crafter ;)

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Xouxic schreef op maandag 09 januari 2006 @ 12:17:

@Vliegje

Jij blijft tog wel nog ff tot lvl 160 spelen hoop ik? Dan is namelijk (mischien) een GoTter de eerste Sporty Cart Crafter ;)

_/-\o_
En dat betekent KASSA!!

btw heeft iemand dit weleens meegemaakt.
Ik heb namelik een probleem met het unequippen van mn cart parts. Alle parts kan ik unequippen behalve de body part. Als ik dan de andere parts weer terug wil doen, gebeurd er helemaal niks. :/
De wielen en de engine blijven dus in de inventory en de body part blijft equipped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Tot aan body unequippen, dan een map change doen en dubbelklikken op de body part (dus niet draggen), werkte bij mij toen ik upgrade van cart deed.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinergy schreef op maandag 09 januari 2006 @ 11:33:

lightning crasher is direcht op lvl 1 al beter, dit geld ook voor lightning blast dat weer een upgrade is van lightning crasher.

volledig blue kurash is ingame ik heb nog wel een helm te koop met acc stats

en das jammer ger hopelijk zien we je weer met komst van elderon

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2006 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Sinergy schreef op maandag 09 januari 2006 @ 12:29:
Tot aan body unequippen, dan een map change doen en dubbelklikken op de body part (dus niet draggen), werkte bij mij toen ik upgrade van cart deed.
ok, ga ik proberen. thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

hier ff screenie van me jacht op 6th talis:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/tw1sted/files/EURose4thsHistory/Rose104.JPG

resultaat: 1x geld, 1x banana juice, 1x 6th bind, 1x 6th talis(3) gelukkig de beste (3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th schreef op maandag 09 januari 2006 @ 14:39:
hier ff screenie van me jacht op 6th talis:

[afbeelding]

resultaat: 1x geld, 1x banana juice, 1x 6th bind, 1x 6th talis(3) gelukkig de beste (3)
netjes en je ziet er nog bruut uit ook met je kurash, kwist zelfs niet eens dat je wdw had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Ik op jacht naar dragon scales :P
Afbeeldingslocatie: http://img461.imageshack.us/img461/5691/screen0684ml.th.jpg

Resultaat: 8x dragonscale Rest troep! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Kan iemand toevallig checken of ik en/of mika nog ingame zijn? :>
Anders ben ik mijn lvl44 party kwijt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Sinergy schreef op maandag 09 januari 2006 @ 12:29:
Ik had dat ook bij mijn cart. Geloof dat het toen na channel change wel werkte.
Vandaag weer een m-drill gevonden en weer binnen 10 min verkocht voor 1.5 milj :)

[ Voor 11% gewijzigd door luckyjan op 09-01-2006 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfde plek weer Jan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
luckyjan schreef op maandag 09 januari 2006 @ 15:49:
[...]

Vandaag weer een m-drill gevonden en weer binnen 10 min verkocht voor 1.5 milj :)
wowie :P jij luckertje ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

luckyjan schreef op maandag 09 januari 2006 @ 15:49:
[...]

Is dat op floor 1 of 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Sinergy schreef op maandag 09 januari 2006 @ 15:30:
Kan iemand toevallig checken of ik en/of mika nog ingame zijn? :>
Anders ben ik mijn lvl44 party kwijt ;(
Net gedaan en ja jullie zijn nog in game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
@ Calamor,

De nickname van mn nieuwe hawker character is: Lakitu (vernoemd naar Afbeeldingslocatie: http://www.nintendoland.com/graphics/items/smw2/Lakitu.GIF ) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou even melden dat ik uit Oot gestapt ben, kep een aanbod gekregen die ik gewoon niet kon afslaan (Deputy leader in mijn oude clan Sharingan met oude clan maten) iig bedankt voor alle steun enzo en we blijven zeker in contact (en partys }) )!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwishXXX
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-07-2022

nightwishXXX

member of Los Alcoholicos

Hey allemaal :)

Hoe gaat het hier? Ik ben hier al lange tijd niet meer geweest en ik zie dat velen hoge lvls nu zijn geworden :)
Ik had een klein vraagje. Is hawker --> scout een goede char/class om te blijven spelen of is het beter om een andere char/class te nemen? Ik had laatst namelijk gelezen dat een aantal skills van hawker/scout gebugged zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

jaaa mensen, en wat zeggen we dan?

Afbeeldingslocatie: http://www.cs.utwente.nl/~andringa/pics/darkorc(7).jpg

Thank you lord _o_.

die gaat mooi een possie gloeien ingame _o_.

[ Voor 20% gewijzigd door Tripp op 09-01-2006 20:06 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Dat ding heeft 32 attack power meer dan de sterkste launcher momenteel geimplenteerd (base) _/-\o_ . Heb je dat ding na lvl up gerefined of is dat inmiddels een fabeltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Dutch-Hane schreef op maandag 09 januari 2006 @ 20:23:
Dat ding heeft 32 attack power meer dan de sterkste launcher momenteel geimplenteerd (base) _/-\o_ .
Ja maar goed als je die naar minimaal (3) refined dan heeftie ook weer meer. En over de 3 refinen is moeilijk aangezien die 6th grades talismans vet duur zijn :(.
Ik kan denk ik de grand mythrill ook overslaan, want die zal ik minstens op (6) moeten krijgen om deze atack te halen. Ware het niet dat dat ding schaars is.

Ik heb nog een (6), zal ff pic posten ook.

plak:
Afbeeldingslocatie: http://www.cs.utwente.nl/~andringa/pics/darkorc(6).jpg

voor hoeveel zal ik die verkopen? >:)
Heb je dat ding na lvl up gerefined of is dat inmiddels een fabeltje?
fabeltje, geloof toch niet al die onzin. Tis gewoon een qeustie van geluk :p.

[ Voor 140% gewijzigd door Tripp op 09-01-2006 20:38 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Jo BroozerX, Ik denk dat ik morgen/overmorgen wel ff met jou kan ''Geld Storten''. Maar moet het met me vader doen (k ben 13). Dus kan ook wel een anderre keer worden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Kijk eens wie ik allemaal tegen kwam op Luna, hehe maar ff picje dan :)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~blom8995/rose/kip-casah-proph-psy.jpg

v.l.n.r. Kip - Casah - Prophecy - Psychoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-09 08:48

Stekeltje

Nothing to see here move along

Heey iedereen ik heb net een weekje trial gehad en heb er lekker van geproeft. ik heb ook IROSE gespeelt maar ik mag van me ouders niet betalen. mijn vraag is nu mag ik van 1 van jullie voor 3 sec. een santa suit lenen voor een screen shot. ik heb al veel geprobeert, je kan me echt vertrouwen. ik heb er namelijk niks aan om je te bedriegen oid. ik heb er zelfs 50k voor over voor een paar screen shots zeg maar of al me spullen.

Hoop dat jullie hierop regeageren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Heeft er hier iemand Saint twin bat die ik mag lenen of kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer iets verslagne dat op me lijstje stond:

Afbeeldingslocatie: http://rose.azwart.nl/evo/screen274.jpg

Afbeeldingslocatie: http://rose.azwart.nl/evo/screen273.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriend van mij heeft/had vandaag wat uitgevonden en misschien willen jullie dit ook wel weten :?

Als je niet kan betalen via een Credit Card of via de bankrekening kan je ook met een Walliekaart betalen, is een soort timekaart die je gewoon bij de FreeRecordshop of Tankstation kan kopen.

Kost je wel 14,75 dus een walliekaart van 15euro.

Maar het is een oplossing als je niet via Credit Card of via Bankrekening kan betalen.

Ook word je account meteen geactiveerd net als met credit card betaling:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-09 08:48

Stekeltje

Nothing to see here move along

Lol @ HAantje je kan het ook op GoT zeggen maar bedankt dat je rond vraagt of is het niet van mijn post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B1gk1ller schreef op maandag 09 januari 2006 @ 21:31:
Heeft er hier iemand Saint twin bat die ik mag lenen of kan kopen?
Ik heb er 1, refine level 5.

Contact me ingame
Nick: casah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
...Ruud... schreef op maandag 09 januari 2006 @ 22:27:
Lol @ HAantje je kan het ook op GoT zeggen maar bedankt dat je rond vraagt of is het niet van mijn post ;)
Je hebt het over wat ik zeg op die screen van EVO? Eigelijk heb ik het over iemand die met exact hetzelfde gescammed is :/ . Zal wel toeval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Picture time! :)

Even gespeeld met de bcart van Psy ^^

[img]url=http://tweakers.net/ext/f/5f7bf3bac7d6c50479f92e1984205196/full.jpg[/]
[img]url=http://tweakers.net/ext/f/48126bebd07d3d27f2078c3a63fd1332/full.jpg[/]
[img]url=http://tweakers.net/ext/f/2f148aa05effe2184b80e685b0411b3b/full.jpg[/]

Laatst kwam ik dit nog tegen in Eucar:
[img]url=http://tweakers.net/ext/f/d4c108facda53ac05645233c5ca89416/full.jpg[/]

En tot slot de ultieme sunglasses op de kop getikt een tijdje geleden:
[img]url=http://tweakers.net/ext/f/63f2d893b58832385153cab9b3574372/full.png[/]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Ja bijna dus, een stukje terug bij die boeken en ghosts floor 1.
Heb van de winst maar een plate armor met D3 gekocht (nee niet bij evo in de shop ;) )

[ Voor 19% gewijzigd door luckyjan op 09-01-2006 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Die zonnebril zal heel wat gekost hebben. Ik zoek er ook al 1. Of die met wit en rood met 11 cha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
IK ben blij met mn Ashura mask :D
Die heeft attack power +5 / attack accuracy +4
En dat voor 20k. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Calamor schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 00:05:
Die zonnebril zal heel wat gekost hebben. Ik zoek er ook al 1. Of die met wit en rood met 11 cha.
Ja het was 1,25 mil, maar heb er geen spijt van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 00:53:
[...]

Ja het was 1,25 mil, maar heb er geen spijt van :P
mijn bril koste ook 300 k voor een ap 5 crit 6 en hp 10, maja opzich heb je nu tijd zat om je char op te bouwen en het geld komt toch wel, kep gister weer 7 mil verdietn aan een oriental drill en 2 dual wields

o drills, 2.5mil
grand brilliant dual wield acc 8 2 mil
grand brilliant dual wield dex 5 2.5 mil

ik heb trwouens soundless vacuim aangescahft, gelijk naar lvl 5 gebracht, helaas nog niet kunnen testen want skills op tg deden het weeres niet ik hoop vandaag cometaar erover te geven

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2006 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik zag die dual wields, eerste keer in mijn Erose leven dat ik lvl100+ items zie :)
Gisteravond lvl90 gehaald, nu eindelijk tripple melee skill.. maar wat een flut skill is dat geworden zeg :/ Snelle cooldown maar wat een bagger lange animatie, in de tijd dat ik daar nog vrolijk met mijn handjes wijd sta en met mn morningstar sta te zwaaien heeft de rest van de party de mob al neergehaald.
Lightning crusher geeft leuke damage, maar ook daar heb je nu die 2-handjes wijd animatie :/ Ook heb ik nog niets gemerkt van die Mute die erop zit, die boeken stunnen vrolijk verder. Dan nog het lieve tringeling geluidje erbij en voel me echt zielig met mijn nieuwe skill ;(

Ben zeer benieuwd naar die soundless vaccuum (of hoe je dat spelt), ik dacht dat die helemaal geen damage deed of net zo minimaal als piercing howl (roar of pluto).

En eindelijk kwam ik er gister achter dat dus paarse mobs haast geen EQ droppen en naarmate ze geel worden enorm veel gaan droppen. Zo haalde ik in CF binnen het uur 10 scales binnen, psyco ook weer blij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinergy schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 09:43:
Ik zag die dual wields, eerste keer in mijn Erose leven dat ik lvl100+ items zie :)

Lightning crusher geeft leuke damage, maar ook daar heb je nu die 2-handjes wijd animatie :/ Ook heb ik nog niets gemerkt van die Mute die erop zit, die boeken stunnen vrolijk verder. Dan nog het lieve tringeling geluidje erbij en voel me echt zielig met mijn nieuwe skill ;(

Ben zeer benieuwd naar die soundless vaccuum (of hoe je dat spelt), ik dacht dat die helemaal geen damage deed of net zo minimaal als piercing howl (roar of pluto).
dual wield is ook het enige wapen boven 100+ in game :P

lightning crasher hoort niet te muten geeft alleen def down mee

soundless vacuim doet idd net als piercing howl beetje standaard dmg, wat ik wel zag is dat het een aoe was, dit wist ik niet en deze skill hoort wel te muten als ik in game ben geef ik wel wat meer info hierover, dat zal een uur of 4 zijn

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2006 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
van de rose site:
Lightning Crasher
-Required Ability: Level 90
-Required Skills: Heavy Attack(Level 10)
-Required Skill Points: 1
-You make target fainted and give critical damage

Maar ook in je skill description staat de Mute status erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinergy schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 10:04:
van de rose site:
Lightning Crasher
-Required Ability: Level 90
-Required Skills: Heavy Attack(Level 10)
-Required Skill Points: 1
-You make target fainted and give critical damage

Maar ook in je skill description staat de Mute status erbij.
mute niet fainted dan, dus hoort stun te zijn, maja vaag dat dat niet ingame is eignelijk, maar zo klopt er wel meer niet zo ontbreken andere animaites bij:

lightning blast hoort 5 hit combo te zijn maar is nog zelfde animatie als lightning crasher
death blow is nog zelfde animatie als absorbtion, hoort toch wel iets anders te zijn denk.
spiral sword is nog hetzelfde als spin attack.
skull crush, sinds leep attack alleen veradnert bij vaulting strike

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2006 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Sinergy schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 09:43:
Gisteravond lvl90 gehaald, nu eindelijk tripple melee skill.. maar wat een flut skill is dat geworden zeg :/ Snelle cooldown maar wat een bagger lange animatie, in de tijd dat ik daar nog vrolijk met mijn handjes wijd sta en met mn morningstar sta te zwaaien heeft de rest van de party de mob al neergehaald.
je moet hem timen, indrukke net als je met de vorige slag raakt anders breek je normale aanval af.. maar is een topskill, gebruik hem al sinds het begin, leap same met impact was/is teveel mp, daarom altijd double/triple en impact gebruikt, vanaf dat ik ze kon pakken :)

@evo, dank je dat je mee gaat bieden... bij 1 van de 2 had ik niet erg gevonde en zou je die ook laten hebben, wou de mask toch al liever maar als jij op allbei doe ik ook mee...

[ Voor 12% gewijzigd door 4th op 10-01-2006 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom ga je bij het masker minder bieden eik? van 450 naar 400, en ik wil 1 van de twee maakt niet uit welke, de looks doen me niet zoveel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Gelukkig heb ik al een +6 STR Charming Sunglasses ("geruild" met Ger tegen 7/3).
Ik zoek eigenlijk nog een Ashura/Charming Sunglasses +10 DEF :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha lol 4th, nu dat die gast hem verkocht heeft zeggen dat je over een mil zou gaan :P ff nog dat spijt gevoel mee geven ^^

btw sinergy voor die katnana 5 str hoef je niet te bieden je mag de mijne wel str 4 ff voorlopig gebruik ik alleen om op tg te kloten is ook dark

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2006 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb een def+8/3dex gekocht voor 15k :D Wel die lelijke oranje glasses.
Buiten die MoL, zijn er ook dodge10 masks/brillen te vinden? Wel een dodge9 gezien, maar werd 300k voor gevraagt...

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.