[PC] Battlefield 2 - Deel XXVI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.969 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 11:05
Wat ik me over die boosterpacks afvraag he?. Als die dingen nieuwe maps/vehicles meenemen, kun je die maps in de standaard maprotatie opnemen, of moet je per boosterpack apart draaien als server. Dit laatste lijkt me niet handig aangezien die booster packs kleiner zijn (minder maps) en met 3 maps in de rotatie lijkt het me niet veel te worden. En als de maps in de standaard rotatie kunnen worden opgenomen krijg je weer dat na mapswitches de helft weg is omdat die die boosterpack niet hebben.

Ik zit meer vraagtekens dan voordelen. En sowieso online kopen, als je dan een iso ofzo download die je kunt branden oid. kan het wmb nog wel.

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedFox schreef op maandag 02 januari 2006 @ 23:04:
[...]

Je hoeft je vraag niet elk uur te stellen hoor, je had ook ff kunnen zoeken.
Je krijgt er maar max 1 per nieuwe rank.
Ik ben pas geleden een nieuwe account begonnen en toen ik seargent werd kreeg ik toch echt 2 unlocks.

Heb je SF wel geinstalleerd staan? Misschien dat als je geen SF heb je maar 1 unlock krijgt. Lijkt me ook logisch. Anders kan je misschien nog ff proberen een ronde in SF te spelen dat je m daarna krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Tubby schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:52:
[...]

Single spelers hebben weinig tot geen wedstrijd ervaring...
Bovendien wordt de waarde van stats overschat, iemand die mega-stats op publics heeft loop je gewoon omver in wedstrijden.
Ik heb nog nooit een war gespeelt in bf2
maar heb kwa ervaring aardig wat spelen gespeeld op hoog nivea:

Lotr bfme. nr3 op de wereldranglijst en nr1 toch wel min of meer zwaar geownt
Wc3. half jaartje gespeelt ook met een pik die nu op world cyber games speelt
Half-life NS. naar mijn mening beste hl mod ooit, vooral kwa teamplay en tactics (ook een commander enzo) was leider van het "team.nl" totdat ik stopte 50+ wars gespeelt met een dikke 80% winrate
WoW solo pvp met me 60 troll warrior met matig blauwe spul op zoek naar epic mages/druids of elke andere class waar warrior in het tegendeel mee is voor een uitdaging

eigenlijk kan ik zo nog wel ff blijven doorgaan, wil hiermee zeggen dat teamnl gewoon een trial game moet organiseren of iets in die richting zodat alle goede spelers die veel spelen maar liever niet aan een clan gebonden zijn ook "kans" maken

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Bondt schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:50:
[...]

Ja, als die boosterpacks alleen on-line te koop blijven, koop ik ze toch niet.
Al die positieve ervaringen die ik gelezen heb met EA on-line (;) DJMantri) dan denk ik echt dat het te goed voor me is :r
Ja maar volgens mij, proppen ze de oude content die er geschrapt is!
En als je na gaat sinds EA aan het roer grotendeels, vind steeds slechter afgaan met de bf serie
Fix nou maar gewoon die bugs

Mijn irrietanste lijstje van bugs!

Kan niet spawnen op squad leader.
Kan geen spawn-point selecteren.
Je word ineens terug gegooid naar je scorelijst.
AA doet wel is erg vreemd.
Als vijand ga je tegen over een vijand liggen met gun tegen een hoofd en je ragt er nog 5 kogels door heen, en gaat niet dood.(maakt niet uit welke wapen maar van 2/3m afstand 8)7
Zo net, als met een pistol moet je 3x schieten op zijn rot kop voor hij dood neer valt :S die dingen moet gewoon als headshot gelden :S (Zie bf1942 pistol combat)
Conectie problemen.
Tank hit collesion.
Revive bug.
No kit bug
Artillery komt op de verkeerde plaats.
Kan soms geen squad meer aanmaken.
Spotten wil niet altijd werken.
Als je m drukt komt er een map tevoorschijn
maar van 50% dat je dat gebruikt, wil het niet werken als je dood ben

Dice had temminsten de controlen over 1942 en je kreeg 4/5 maps en nog is een heel nieuw leger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met arty is soms ook heel vaag. Ik was gister nog op een server. Ik reed in een jeep en zag in de verte Arty neerkomen. Dus ik stop natuurlijk. Ben ik ineens dood door arty :/ K was zowat een spawn verderop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 13:40:
Als je m drukt komt er een map tevoorschijn
Eh? Da's een functie hoor, die gebruik ik heel veel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik vermoed dat die het woordje "geen" is vergeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfft ... ik heb ook echt een schijthekel hieraan:

Je zit lekker met je squad the ownen. Gaat super lekker .. bijna geen deaths en lekker veel kills.
Opeens word de helft van je squad + jezelf overgeplaatst naar het andere team ..
En daar zuig je als de neten.
Hier kan ik ook echt niet tegen .. die team swapping moeten ze maar op een andere keer doen .. maar niet als ik met mijn squad aan het kicken ben! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:55

Tubby

or not to be

evilpin0 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 13:35:
[...]

Ik heb nog nooit een war gespeelt in bf2
maar heb kwa ervaring aardig wat spelen gespeeld op hoog nivea:

Lotr bfme. nr3 op de wereldranglijst en nr1 toch wel min of meer zwaar geownt
Wc3. half jaartje gespeelt ook met een pik die nu op world cyber games speelt
Half-life NS. naar mijn mening beste hl mod ooit, vooral kwa teamplay en tactics (ook een commander enzo) was leider van het "team.nl" totdat ik stopte 50+ wars gespeelt met een dikke 80% winrate
WoW solo pvp met me 60 troll warrior met matig blauwe spul op zoek naar epic mages/druids of elke andere class waar warrior in het tegendeel mee is voor een uitdaging

eigenlijk kan ik zo nog wel ff blijven doorgaan, wil hiermee zeggen dat teamnl gewoon een trial game moet organiseren of iets in die richting zodat alle goede spelers die veel spelen maar liever niet aan een clan gebonden zijn ook "kans" maken
Als jij zo goed bent moet je zeker een clan joinen en daarmee wedstrijdervaring op doen (en in jou geval pik je dat zo op). En daarna kun je triallen voor het team, je kunt niet verwachten dat teamnl trials gaat doen voor alles en iedereen, want dan ben je minimaal een half jaar verder voordat je iets van een team hebt. Het is de verantwoordelijkheid van de captain om de spelers te selecteren naar eigen inzicht in de nederlandse bf2 scene.

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: Mag je gewoon de tag: [GoT] voor je naam zetten?
Of moet je hiervoor nog wat doen?
Anders zet ik er natuurlijk [GoT] voor! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:48:
Ze mogen mij die booster packs in hun reet douwen pff!!!
Er komt een dag dat je voor die patches moet gaan betalen.
Amen, een beetje de gamers voor alles wat ze maar uitbrengen geld uitpersen. ffs bf2 kostte me al 55 euro (duur voor een spel imho), SF heb ik nie eens (30 euro) en dan ook nog eens 10 euro/dollar voor een paar mappies en 3 nieuwe wapens ofzo :r
Geef de community nu eens gewoon de support die ze verdienen als ze 55 eurie voor een spel neerleggen, mag hopen dat de volgende patch eindelijk eens dingen verhelpt die ze beloven ipv ons blij maken met een (veel te grote) dooie k*tmus :( Ik doel nu bv op het lijstje van Ace Lightning en daar kan je nog wel tig dingen bij verzinnen (serverbrowser, resources etc.) Als jij een fiets koop met zo veel gebreken wil je echt wel dat dat gemaakt wordt MET garantie.
Maar goed, tis en blijft een leuk spel :) en over bovenstaande is al genoeg gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 14:15:
Vraagje: Mag je gewoon de tag: [GoT] voor je naam zetten?
Of moet je hiervoor nog wat doen?
Anders zet ik er natuurlijk [GoT] voor! :P
Volgens mij moet je geregistreerd zijn bij een clan die officiele wedstrijden gespeeld heeft in 1 van de bf2 ladders/cups van clanbase. Maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
Tubby schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 14:23:
[...]

Volgens mij moet je geregistreerd zijn bij een clan die officiele wedstrijden gespeeld heeft in 1 van de bf2 ladders/cups van clanbase. Maar dat weet ik niet zeker.
Ooh, dan gebruik ik de tag illegaal, ik heb me alleen op GoT geregistreerd. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tubby schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 14:23:
[...]

Pfoe, als dat zo is verwijder ik meteen de [GoT] tag voor mijn naam :P. Ik speel nog lang niet goed genoeg. Ja, soms lukt het goed en haal dan goede redelijke scores, maar dat is wel afhankelijk van de samenwerking. Meestal als ik het geluk heb om in een goed team te zitten (sir-real, oemfoefoe, JayBee en consorten) scheelt dit aanzienlijk, samenwerking onderling is perfect. Zo kan ik onderwijl nog wat badguys killen.

Nu alleen nog VOIP en/of teamspeak aanzetten. Dit is een enorm gemis ben ik inmiddels wel achter. Soms is het wel vreemd om te merken wanneer je sneaky ergens achterlangs probeert aan te vallen dat je gewoon wordt opgewacht... ;( En... kan ik eindelijk eens horen of er geklaagd wordt over die #$@%#@ van een MOS6581... :D

Mijn BF2 nick is MOS6581 (de soundchip in een Commodore 64)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2006 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
subtitel
Easy to own in BF2 :(
offtopic:
:D

Sorry, kon het niet laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

TallManNL schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 14:38:
[...]
Ooh, dan gebruik ik de tag illegaal, ik heb me alleen op GoT geregistreerd. :X
duh, om in die nations cup te mogen spelen

overigens is het een misverstand dat je goed moet zijn om in een clan en of wedstrijden te mogen spelen

[ Voor 19% gewijzigd door Tubby op 03-01-2006 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
Tubby schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 14:48:
[...]

duh, om in die nations cup te mogen spelen

overigens is het een misverstand dat je goed moet zijn om in een clan en of wedstrijden te mogen spelen
Ja, daar ging de vraag helemaal niet over, het ging over de [GoT] tag, nergens werd iets van wedstrijden gezegd.

Ach, waar het hart vol van is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Heb ook gewoon [GoT] als prefix staan. Ben ook geen lid van een clan ofzo. Ben gewoon een casual player, heb BF2 net een maandje en speel een uurtje per dag gemiddeld, ben ook niet van plan om meer te gaan spelen. Heb [GoT] voor me naam gezet omdat dit makkelijk is voor andere als ze je zoeken op een server of je snel even een [GoT] squad wil maken (i.v.m. TS). Zit trouwens veel (in de tijd dat ik speel) op DJ Mantri en de TS server erg leuk. Vermaak me de laatste tijd kostelijk, vooral door TS.

Is het trouwens niet mogelijk om de squads in TS te 'synchen' met de squads/teams in BF2 ? Lijkt me vet handig. Zeker op servers waar je automatisch van team gewisseld wordt. Ik word het een beetje zat om het gelach van Lange_Slurf te horen als hij mij voor de 10e keer dood-bombardeert in zijn suffe vliegtuigje (ben zelf meer een grond-persoon). :(
Zeker als je overleg pleegt over een aanval is het klote als de tegenpartij je hoort. Aan de andere kant is het ook wel leuk om ze te horen vloeken als je ze dood vermoordt. >:)

Baal er wel verschrikkelijk van dat je een smak geld betaalt voor BF2 en dan weet ik hoeveel uur moet spelen voordat je alle wapens geunlocked hebt, terwijl dit wel degelijk veel uit maakt. Heb als 2de unlock het wapen voor de Anti tank gepakt en dat scheelt echt wel heel veel. Veel beter wapen. Ze hadden die unlocks beter aan de 'basic'-badges kunnen koppelen, dan is het voor casual gamers ook nog eens mogelijk gewoon alles geunlocked te hebben. Je hebt tenslotte het spel toch gekocht, dan verwacht je toch ook dat je binnen redelijke tijd alles 'vrij' kan spelen en niet dat je 1000+ uur in een game moet pompen voordat je van alle prut gebruik kan maken.

[ Voor 4% gewijzigd door Righteye op 03-01-2006 15:11 ]

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

Righteye schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 15:10:
Baal er wel verschrikkelijk van dat je een smak geld betaalt voor BF2 en dan weet ik hoeveel uur moet spelen voordat je alle wapens geunlocked hebt, terwijl dit wel degelijk veel uit maakt.
Is toch bij meerdere games? Diablo, World of Warcraft, C&C Generals (al is het dan voor slechts 1 ronde), etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

DaMorpheus schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 15:17:
[...]

Is toch bij meerdere games? Diablo, World of Warcraft, C&C Generals (al is het dan voor slechts 1 ronde), etc etc
Ja, maar daarom kan ik het nog wel ruk vinden. Ik wil best wat moeite doen om dat soort zaken vrij te spelen, maar vindt dat EA de lat wel erg hoog legt. Heb nu 33 uur gespeelt en zit nog niet eens op 3 procent van de laatste unlock. Moet nog zeker een dikke 1000 uur spelen voordat ik daar ben.
Met continu een uur per dag spelen (heb ook nog een vrouwtje, een kindje op komst en een sociaal leven) duurt dat dus nog 3 jaar. Dat vind ik gewoon te lang.
Stel je eens voor dat je een auto koopt en pas harder kan als 120 als je er 100.000 km op hebt zitten, dat slaat toch nergens op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Righteye schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 15:30:
[...]

Ja, maar daarom kan ik het nog wel ruk vinden. Ik wil best wat moeite doen om dat soort zaken vrij te spelen, maar vindt dat EA de lat wel erg hoog legt. Heb nu 33 uur gespeelt en zit nog niet eens op 3 procent van de laatste unlock. Moet nog zeker een dikke 1000 uur spelen voordat ik daar ben.
Met continu een uur per dag spelen (heb ook nog een vrouwtje, een kindje op komst en een sociaal leven) duurt dat dus nog 3 jaar. Dat vind ik gewoon te lang.
Stel je eens voor dat je een auto koopt en pas harder kan als 120 als je er 100.000 km op hebt zitten, dat slaat toch nergens op ?
Ja, op dat gebeid ik het met je eens, maar voor de intensieve gamers moet het ook leuk blijven... :X
Dus daar heeft EA een dilemma, en kennelijk kiezen ze daar voor de intensieve gamers (vooral in het begin... :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Righteye schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 15:30:
[...]

Zelfde probleem hier, vrouw, kind, geen 9-5 baan en proberen toch een beetje sociaal verantwoord op te treden. Valt echt enorm tegen, want als ik eenmaal bezig ben... Toch lukt het vaak niet om langer dan max twee uur te spelen. BF2 is zooo verslavend!!! >:)

Wat de unlock ratio versus speeltijd/skills betreft. Dat is inderdaad een dilemma. Voor de die-hard gamers zou de uitdaging er snel af zijn. Nu kun je als iemand met veel unlocks, medals etc nog wel respect oogsten onder je medegamers...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2006 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
He ik heb een vraagje. Ik ben een paar dagen geleden gepromoveerd naar Staff Sergeant. Ik heb BF2 en BF2S. Ik kreeg 2 unlocks, ik wilde graag de medic special forces wapen unlocken, echter ik kon alleen de SCAR L unlocken de rest waren allemaal BF2 wapens. Uiteindelijk maar de L85A1 gekozen, had ik gelijk spijt van. Maar hoe kan het ik niet uit alle BF2S wapen kon kiezen?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Mr. Bondt schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 15:33:
[...]

Ja, op dat gebeid ik het met je eens, maar voor de intensieve gamers moet het ook leuk blijven... :X
Dus daar heeft EA een dilemma, en kennelijk kiezen ze daar voor de intensieve gamers (vooral in het begin... :/ )
Tja, zoals ik al zei koppel de unlocks aan de basic badges, dat lijkt mij voor iedereen te halen, ook de casual players en laat de ranks/medals voor de intensieve gamers. Je moet nog wel moeite doen, maar het is niet onhaalbaar als je verder ook nog een leven hebt.

Daarbij wil EA ook dat ik weer BF3 ga kopen lijkt mij en op deze manier ben ik nog in BF2 aan het unlocken als BF4 (geen typo) uitkomt.

Waar kan ik deze klacht trouwens het beste heen mailen... support@ea.com ?

[ Voor 16% gewijzigd door Righteye op 03-01-2006 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
[GoT] mag gewoon voor je naam staan hoor
clan of geen clan

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
kw_nl schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 15:36:
He ik heb een vraagje. Ik ben een paar dagen geleden gepromoveerd naar Staff Sergeant. Ik heb BF2 en BF2S. Ik kreeg 2 unlocks, ik wilde graag de medic special forces wapen unlocken, echter ik kon alleen de SCAR L unlocken de rest waren allemaal BF2 wapens. Uiteindelijk maar de L85A1 gekozen, had ik gelijk spijt van. Maar hoe kan het ik niet uit alle BF2S wapen kon kiezen?
Je moet eerst het BF2 wapen unlocken alvoren je de SF variant met een 2e unlock mag unlocken. Is al vaker besproken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Righteye schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 15:38:
Waar kan ik deze klacht trouwens het beste heen mailen... support@ea.com ?
Je kan beter in je tuin gaan staan en gaan lopen schreeuwen, dan heb je eerder kans dat ze je horen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

TallManNL schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 15:08:
[...]
Ja, daar ging de vraag helemaal niet over, het ging over de [GoT] tag, nergens werd iets van wedstrijden gezegd.

Ach, waar het hart vol van is ;)
Verkeerd gelezen idd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .kernel.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-07 21:28
Een kleine vraag hier, ik heb het topic doorzocht maar niets gevonden. Sinds kort heb ik de kX-project audio drivers geinstalleerd, en na een maand geen bf2 te hebben gespeeld wou ik het gisteren weer eens spelen. Er leek niets aan de hand tot ik in een game zat, ik hoorde niets anders dan een paar voetstappen en wat kogels van anderen. Ik hoorde mijzelf niet schieten en ik hoorde geen radiocommands. Ik heb de creative drivers voor mijn sb live! 24bit weer geinstalleerd, maar zelfde probleem bleef (alsof ik te weinig channels heb ofzo). Iemand hier ervaring mee?

edit: @righteye; goed idee van het koppelen van unlocks aan badges. Heeft meer met elkaar te maken ook. Het enige nadeel is dat unlocks een grote drijfveer zijn om door te spelen, dus misschien zouden de servers dan te snel uitgestorven raken.

[ Voor 18% gewijzigd door .kernel. op 03-01-2006 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Mr. Bondt schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 15:51:
[...]

Je kan beter in je tuin gaan staan en gaan lopen schreeuwen, dan heb je eerder kans dat ze je horen...
Heb ik net gedaan en daarna een half uur op een reactie staan wachten. Idd. niets. Dan zal mailen ook wel niets uithalen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 14:21:
[...]

Amen, een beetje de gamers voor alles wat ze maar uitbrengen geld uitpersen. ffs bf2 kostte me al 55 euro (duur voor een spel imho), SF heb ik nie eens (30 euro) en dan ook nog eens 10 euro/dollar voor een paar mappies en 3 nieuwe wapens ofzo :r
Geef de community nu eens gewoon de support die ze verdienen als ze 55 eurie voor een spel neerleggen, mag hopen dat de volgende patch eindelijk eens dingen verhelpt die ze beloven ipv ons blij maken met een (veel te grote) dooie k*tmus :( Ik doel nu bv op het lijstje van Ace Lightning en daar kan je nog wel tig dingen bij verzinnen (serverbrowser, resources etc.) Als jij een fiets koop met zo veel gebreken wil je echt wel dat dat gemaakt wordt MET garantie.
Maar goed, tis en blijft een leuk spel :) en over bovenstaande is al genoeg gezegd.
Ja en waarschijnlijk zijn die boosterpacks gewoon content die ze uit de originele BF2 en/of SF hebben gelaten. Gewoon uitmelkers zijn het! En dat online download gebeuren word echt een flop...k voel t aan mn water ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Bondt schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 15:33:
[...]

Als je niet zo heel intensief speelt is het nog steeds mogelijk om redelijk snel 4 unlocks te halen..ik ben net aan een nieuwe account begonnen en ik heb ook al 4 unlocks (ca. 35 uur gespeeld)...maar het scheelt inderdaad wel een boel met betere wapens..je moet gewoon goed nadenken over welk wapen je het beste ligt, en die dan unlocken...als je daar veel kills mee kan maken ben je ook zo weer een rank verder...ik vond juist dat na de 1.03 patch het te makkelijk was gemaakt om wapens te unlocken...ineens had iedere "noob" zowat alle wapens unlocked waar jij je daarvoor in het zweet had gewerkt...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2006 16:34 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 16:30:
[...]

Als je niet zo heel intensief speelt is het nog steeds mogelijk om redelijk snel 4 unlocks te halen..ik ben net aan een nieuwe account begonnen en ik heb ook al 4 unlocks (ca. 35 uur gespeeld)...maar het scheelt inderdaad wel een boel met betere wapens..je moet gewoon goed nadenken over welk wapen je het beste ligt, en die dan unlocken...als je daar veel kills mee kan maken ben je ook zo weer een rank verder...ik vond juist dat na de 1.03 patch het te makkelijk was gemaakt om wapens te unlocken...ineens had iedere "noob" zowat alle wapens unlocked waar jij je daarvoor in het zweet had gewerkt...
Ik heb nu gemiddeld zo'n 20 punten per potje, dan moet ik dus nog steeds 400 potjes spelen voor 4 unlocks. Dat vind ik toch wat veel, maar misschien ben ik gewoon niet zo goed.... :'( (zie stats in sig.) Heb er nu 33 uur opzitten en heb er pas 2.

[ Voor 5% gewijzigd door Righteye op 03-01-2006 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lange_Slurf
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:00

Lange_Slurf

Doe Bij Die Ba

Righteye schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 15:10:
Is het trouwens niet mogelijk om de squads in TS te 'synchen' met de squads/teams in BF2 ? Lijkt me vet handig. Zeker op servers waar je automatisch van team gewisseld wordt. Ik word het een beetje zat om het gelach van Lange_Slurf te horen als hij mij voor de 10e keer dood-bombardeert in zijn suffe vliegtuigje (ben zelf meer een grond-persoon). :(
Zeker als je overleg pleegt over een aanval is het klote als de tegenpartij je hoort. Aan de andere kant is het ook wel leuk om ze te horen vloeken als je ze dood vermoordt. >:)
Vanavond weer een potje? Ik vond het gisteravond wel heel lekker lopen.
Totdat we op Sharqi beland waren en er best wel veel gebaseraped werd. Maar goed, een bezoekje aan bf2cc doet wonderen >:)

30 dagen EvE online trial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Righteye schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 16:39:
[...]

Ik heb nu gemiddeld zo'n 20 punten per potje, dan moet ik dus nog steeds 400 potjes spelen voor 4 unlocks. Dat vind ik toch wat veel, maar misschien ben ik gewoon niet zo goed.... :'( (zie stats in sig.) Heb er nu 33 uur opzitten en heb er pas 2.
20 punten per potje is ook niet echt veel :P
Je kan ook bevoorbeeld medic gaan en mannetjes healen en ressen als ze dood zijn, dan haal je het dubbele aantal punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om even op de line-up voor het nl team terug te komen.

Ik zie veel personen uit dezelfde clans, ik weet niet hoe de regels zijn bij bf2 nationscup maar bij andere spellen mag je maar een bepaald aantal personen uitdezelfde clan in 1 team hebben. Dus als ik leider zou zijn zou ik daar nog een keer naar kijken. Zonde als je een gele of een rode kaart krijgt voor dingen die je had kunnen voorkomen.

Daarbij ben ik het wel eens dat er eigenlijk een soort van trial gehouden moet worden. Niet dat ik mee wil doen maar gewoon om het eerlijk te houden voor iedereen. Wanneer iemand niet in een clan zit en volgens sommige die ervaring mist valt tijdens een trial toch door de mand (of misschien ook niet). Je hebt hem dan wel de kans gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Righteye schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 16:39:
[...]

Hehe je wordt vanzelf beter. Ik ging in het begin ook zo onnoemelijk slecht en nu speel ik redelijk tot goed (afhankelijk van squad ed) Mbt de unlocks, kijk ff of je bij iemand met BF2 SF kan inloggen en een rondje kan spelen, krijg je die unlocks ook waarmee je ook BF2 unlocks kan kiezen ;)

@kw_nl: volhouden en doorspelen voor de SF medic upgrade, is superzuiver en doet genoeg damage, vind het een heerlijk wapen. Het enige nadeel is burst of semi-automatic, dus geen autofire optie maar dat maakt de gun ruimschoots goed _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 16:52:
[...]

Hehe je wordt vanzelf beter. Ik ging in het begin ook zo onnoemelijk slecht en nu speel ik redelijk tot goed (afhankelijk van squad ed) Mbt de unlocks, kijk ff of je bij iemand met BF2 SF kan inloggen en een rondje kan spelen, krijg je die unlocks ook waarmee je ook BF2 unlocks kan kiezen ;)

@kw_nl: volhouden en doorspelen voor de SF medic upgrade, is superzuiver en doet genoeg damage, vind het een heerlijk wapen. Het enige nadeel is burst of semi-automatic, dus geen autofire optie maar dat maakt de gun ruimschoots goed _/-\o_
Het heeft voor hem nog geen zin om iemand met SF in te laten loggen want hij zit nog niet aan de rank waar je 2 unlocks krijgt. Hij is nu Corporal en bij zn volgende promotie krijgt hij er 2. Nog een kleine 1000 puntjes te gaan RightEye...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:13

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

vind zijn ironsight view wat minder, en speel daardoor liever met de SF elite unlock, die eigenlijk weer een té grote reddot heeft, maar wel automatic 'sproeit' met diezelfde impact als die SF unlock of bv de G3...

Niets zo precies als de medic unlock, met die naald, damn daarmee own ik zelfs snipers op behoorlijke afstanden...( wel zorgen dat je op afstand single shot kiest, dan is er amper recoil en is tap, tap-tap en er is alweer een dode gevallen...) :Y)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 16:52:
[...]

Eehhh..begrijp ik nou goed dat als je BF2 SF installeert en je bent dan aan sergeant toe dat je 2 BF2 vanilla wapens kan unlocken ipv. 1 SF en 1 vanilla wapen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lange_Slurf schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 16:42:
[...]
Vanavond weer een potje? Ik vond het gisteravond wel heel lekker lopen.
Totdat we op Sharqi beland waren en er best wel veel gebaseraped werd. Maar goed, een bezoekje aan bf2cc doet wonderen >:)
Ja sorry hoor, MeegaRookie was de piloot en ik was maar de gunner. Hij is 2x naar die televietoren toe gevlogen en ik zei nog tegen hem, niet doen joh, vinden ze niet leuk ook al is de vlag daar over te nemen. Maar ja, toen zag ik jouw naamtag en toen begon m'n vinger te jeuken. :P

Maar idd, er werd verder best veel base geraped dat potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man .. sinds ik die G3 heb .. >schieten< de kills omhoog!
Elke ronde zit ik rond de 20 ~ 30 kills!
Dat ding is echt rete accuraat, en maakte dikke damage.
Alleen het herladen duurt wat lang .. en de 20 kogels magazijn capiciteit is wat minder.
Maar dat maakt niks uit .. ik kan er goed mee overweg.
Ik wacht ff tot mijn profile geupdate word op UBAR .. en dan kan ik mijn vooruitgang zien op m'n kills! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:13

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

als je als US cobra duo de uncappable MEC bases gaat rapen wel, maar andersom vind ik dat toch absoluut moeten mogen, deze toren is over te nemen, waardoor dit 'geoorloofd' is ...

en zorg dat je onder spawnt om em een igla in zijn bips te schieten, en t liefst vanuit 2 aa stations, dan laten ze em zelfs vaak al staan, omdat dat geen doen is op dat level ( en ik spreek uit ervaring, als Sir Reals vaste pilot)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Dat is inderdaad offtopic. Voor MSN kwesties bestaan andere topics

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2006 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-07 15:06
Ja sorry hoor, MeegaRookie was de piloot en ik was maar de gunner. Hij is 2x naar die televietoren toe gevlogen en ik zei nog tegen hem, niet doen joh, vinden ze niet leuk ook al is de vlag daar over te nemen. Maar ja, toen zag ik jouw naamtag en toen begon m'n vinger te jeuken. :P
Maar idd, er werd verder best veel base geraped dat potje.
Oops; niet gehoord.

Maar ik zal wat minder rapen (heb mijn badges binnen :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 16:50:
Om even op de line-up voor het nl team terug te komen.

Ik zie veel personen uit dezelfde clans, ik weet niet hoe de regels zijn bij bf2 nationscup maar bij andere spellen mag je maar een bepaald aantal personen uitdezelfde clan in 1 team hebben. Dus als ik leider zou zijn zou ik daar nog een keer naar kijken. Zonde als je een gele of een rode kaart krijgt voor dingen die je had kunnen voorkomen.

Daarbij ben ik het wel eens dat er eigenlijk een soort van trial gehouden moet worden. Niet dat ik mee wil doen maar gewoon om het eerlijk te houden voor iedereen. Wanneer iemand niet in een clan zit en volgens sommige die ervaring mist valt tijdens een trial toch door de mand (of misschien ook niet). Je hebt hem dan wel de kans gegeven.
Als je niet in een clan zit heb je geen wedstrijdervaring en heb je logischerwijs ook geen kans. De regel is overigens dat er in een wedstrijd niet meer dan 3 spelers van dezelfde clan opgesteld mogen worden, daar is rekening mee gehouden. Het spelen van wedstrijden is totaal niet te vergelijken met het spelen op publics en met stats hoef je al helemaal niet aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belg schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 03:30:
303983: (je “lange” pincode :? ? je *piep*maat (DAMN!)? je IQ :o ? Sofi nummer? Gironummer? Oud telefoonnummer? Launch codes voor IBL’s? “Unable to start registry with CMI”?)
Nu ben ik eigenlijk wel echt erg nieuwsgierig wat dat nummer betekent. ..............
offtopic:
Late reactie... 303983 is out of the blue bedacht. Een nummer als nick valt wel op in bf2. LOL. Slaat nergens op dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tubby schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 20:47:
[...]

Als je niet in een clan zit heb je geen wedstrijdervaring en heb je logischerwijs ook geen kans. De regel is overigens dat er in een wedstrijd niet meer dan 3 spelers van dezelfde clan opgesteld mogen worden, daar is rekening mee gehouden. Het spelen van wedstrijden is totaal niet te vergelijken met het spelen op publics en met stats hoef je al helemaal niet aan te komen.
Ok het was maar een tip, heb met andere games ook aan een aantal nationcups meegedaan en dat was vaak een probleem.

Ik ben het ook met je eens dat public spelen totaal anders is dan wars. Stats hoef je zeker niet naar te kijken. Als iemand negatieve scores haalt maar iedere keer kamikaze een tank uitschakeld dan kan dat zeer waardevol zijn in een match. Maar het punt was niet dat ik deze mensen in de line-up wil zien maar eerder een kans zou willen geven om in de line-up te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 08:12:
[...]

Ok het was maar een tip, heb met andere games ook aan een aantal nationcups meegedaan en dat was vaak een probleem.

Ik ben het ook met je eens dat public spelen totaal anders is dan wars. Stats hoef je zeker niet naar te kijken. Als iemand negatieve scores haalt maar iedere keer kamikaze een tank uitschakeld dan kan dat zeer waardevol zijn in een match. Maar het punt was niet dat ik deze mensen in de line-up wil zien maar eerder een kans zou willen geven om in de line-up te komen.
Ik kreeg niet eens een kans... moest maar gaan klagen over de huidige lineup :S
geen ene trail of whatever :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 10:34:
[...]

Ik kreeg niet eens een kans... moest maar gaan klagen over de huidige lineup :S
geen ene trail of whatever :/
Wat verwacht je dan? een trial voor iedereen die bf2 speelt? :) Clanbase selecteerd een persoon als teamleader omdat hij het beste inzicht heeft in de nederlandse bf2 scene. Het is dan ook aan hem om te beoordelen wie er in komt en wie niet. En trials zijn daarvoor geen goede methode aangezien het enorm tijd intensief is en imho iets wat door de clans zelf gedaan moet worden. Als je wel in teamnl wilt spelen zul je ervoor moeten zorgen dat je in een clan speelt en ervaring opbouwd en dan wordt je bij de volgende selectie vanzelf meegenomen als je niveau voldoende is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:59

Griffin

Is mythical

gewoon even een directe vraag.
Veel van mn vrienden etc zeggen dat het spel de bom is, wat ik ook wel kan geloven etc na het gezien te hebben.
echter met BF1942 en de hele ratteplan lag ik onzettend door het wireless thuis 11mbps. Nu wil ik niet het spel kopen en er dan later achterkomen dat ie weer lagt.
Weet iemand of BF2 het zelfde is opgezet zoals BF1942 (het transferren van data etc)

Mijn uitleg is beetje raar misschien. Maar hoe zwaar is het spel dus voor mijn wireless, of moet ik als ik het spel wil gaan spelen echt aan een draadje gaan denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tubby schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 10:41:
[...]

Wat verwacht je dan? een trial voor iedereen die bf2 speelt? :) Clanbase selecteerd een persoon als teamleader omdat hij het beste inzicht heeft in de nederlandse bf2 scene. Het is dan ook aan hem om te beoordelen wie er in komt en wie niet. En trials zijn daarvoor geen goede methode aangezien het enorm tijd intensief is en imho iets wat door de clans zelf gedaan moet worden. Als je wel in teamnl wilt spelen zul je ervoor moeten zorgen dat je in een clan speelt en ervaring opbouwd en dan wordt je bij de volgende selectie vanzelf meegenomen als je niveau voldoende is.
Ervaring heb ik genoeg!! :P
in tal van infrantry clans gespeeld ;)

maar rmijn point, ze doen er wel heel makkelijk over,
En zoveel aanmeldingen zijn er ook niet!
messchien zou het wel handig zijn.
Om 2 teams te maken voor NL en 3x een match wordt gespeeld tegen elkaar.
en dan zien wie de beste is.....

En die dan voor NL uitkomt,
want je hebt heus nog meer betere spelers, dan deze opstelling alleen.
Want je moet geluk hebben als je daar binnenkomt Het zijn toch meestal vrienden eh !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 11:45:
[...]

Ervaring heb ik genoeg!! :P
in tal van infrantry clans gespeeld ;)

maar rmijn point, ze doen er wel heel makkelijk over,
En zoveel aanmeldingen zijn er ook niet!
messchien zou het wel handig zijn.
Om 2 teams te maken voor NL en 3x een match wordt gespeeld tegen elkaar.
en dan zien wie de beste is.....

En die dan voor NL uitkomt,
want je hebt heus nog meer betere spelers, dan deze opstelling alleen.
Want je moet geluk hebben als je daar binnenkomt Het zijn toch meestal vrienden eh !
Uiteindelijk kiest de "clan leader" alleen mensen die hij kent, wat meteen veel goede spelers uitsluit.
Ik was een paar jaar geleden al eens " clan leader" van team nl voor halflife - ns en heb ik gasten toen echt letterlijk moeten overhalen mee te spelen, hun zitten in een wat riantere postitie. De clan leader heeft waarschijnlijk al meteen een selectie in zijn hoofd en als hij jouw naam nog niet gehoord heeft of je speelt niet bij een clan valt het tebetwijfelen of hij de moeite wil doen om mensen te testen die hij al heeft. Waarom moeite doen voor iets dat al goed is? Valt onder luidheid of/en onder vriendjespolitiek.
Team.nl moet gewoon selectie houden, dat is nl normaal voor een selectie team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy1978
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-07 13:39
Griffin schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 11:45:
gewoon even een directe vraag.
Veel van mn vrienden etc zeggen dat het spel de bom is, wat ik ook wel kan geloven etc na het gezien te hebben.
echter met BF1942 en de hele ratteplan lag ik onzettend door het wireless thuis 11mbps. Nu wil ik niet het spel kopen en er dan later achterkomen dat ie weer lagt.
Weet iemand of BF2 het zelfde is opgezet zoals BF1942 (het transferren van data etc)

Mijn uitleg is beetje raar misschien. Maar hoe zwaar is het spel dus voor mijn wireless, of moet ik als ik het spel wil gaan spelen echt aan een draadje gaan denken.
Draadje pakken, bij mijn wifi ook altijd last gehad van lag met Black Hawk Down. Dus alle kabels en modem/router omgegooid naar mijn kamer en voilla geen lag meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Stimpy1978 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:17:
[...]

Draadje pakken, bij mijn wifi ook altijd last gehad van lag met Black Hawk Down. Dus alle kabels en modem/router omgegooid naar mijn kamer en voilla geen lag meer.
gaan we maar eens kijken hoeveel ruimte er is bij de verwarmings buizen waar de coax kabel ook loopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 23:07
Heb hem nu ook >:) ben alleen nog niet zo goed :+
Mijn naam is Solid_$nak3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

innocent schreef:
herken de naam innocent wel van heel direct in t begin bij ons op de -x-[SswL]-x-server, en was jij niet die dude die zijn stats gereset kreeg, omdat je zo een wazige commanderscore had 1042934393493 !?!?

Nope.
Dat was ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

evilpin0 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:01:
[...]

Uiteindelijk kiest de "clan leader" alleen mensen die hij kent, wat meteen veel goede spelers uitsluit.
Ik was een paar jaar geleden al eens " clan leader" van team nl voor halflife - ns en heb ik gasten toen echt letterlijk moeten overhalen mee te spelen, hun zitten in een wat riantere postitie. De clan leader heeft waarschijnlijk al meteen een selectie in zijn hoofd en als hij jouw naam nog niet gehoord heeft of je speelt niet bij een clan valt het tebetwijfelen of hij de moeite wil doen om mensen te testen die hij al heeft. Waarom moeite doen voor iets dat al goed is? Valt onder luidheid of/en onder vriendjespolitiek.
Team.nl moet gewoon selectie houden, dat is nl normaal voor een selectie team
Yep, en die "clan leader" wordt weer door clanbase geselecteerd op basis van zijn kennis van de nederlandse bf2 scene. Hij kent alle goede nederlandse teams en spelers en weet dus ook waar hij zijn selectie uit kan halen. Als wastestuff je niet kent heb je of nooit tegen SAMD gespeeld en/of geen indruk gemaakt. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Tubby schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 14:40:
[...]

Yep, en die "clan leader" wordt weer door clanbase geselecteerd op basis van zijn kennis van de nederlandse bf2 scene. Hij kent alle goede nederlandse teams en spelers en weet dus ook waar hij zijn selectie uit kan halen. Als wastestuff je niet kent heb je of nooit tegen SAMD gespeeld en/of geen indruk gemaakt. :7
Of nooit van wastestuff gehoord :P
Het zal me ook echt een worst wezen of ik erin zal spelen ofniet de kans dat ik zowie thuis ben als ik kan spelen is ook niet bijster groot. Uit mijn eigen ervaring heb ik gemerkt dat goede nederlandse spelers vaak niet in nederlandse clans spelen (ik heb totaal geen idee met bf2 clans), dus zou wastestuff hun ook niet kennen. Een slectie van trial spelers vindt ik gewoon op zijn plaats ook al zegt het niet alles je krijgt wel een beeld van spelers die je niet kent, of is die bevriend met sinterklaas? Ik las hierboven iemand die het idee gaf een alternatief teamnl en dan om tegen het orginele teamnl te spelen, lijkt me niet echt boeiend want de kans om een beter team te krijgen is minimaal maar we hebben in iedergeval een chopper team :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

evilpin0 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 14:55:
[...]

Of nooit van wastestuff gehoord :P
Het zal me ook echt een worst wezen of ik erin zal spelen ofniet de kans dat ik zowie thuis ben als ik kan spelen is ook niet bijster groot. Uit mijn eigen ervaring heb ik gemerkt dat goede nederlandse spelers vaak niet in nederlandse clans spelen (ik heb totaal geen idee met bf2 clans), dus zou wastestuff hun ook niet kennen. Een slectie van trial spelers vindt ik gewoon op zijn plaats ook al zegt het niet alles je krijgt wel een beeld van spelers die je niet kent, of is die bevriend met sinterklaas? Ik las hierboven iemand die het idee gaf een alternatief teamnl en dan om tegen het orginele teamnl te spelen, lijkt me niet echt boeiend want de kans om een beter team te krijgen is minimaal maar we hebben in iedergeval een chopper team :P
Ik zeg ook nergens dat de goede nederlandse spelers perse in nederlandse clans moeten zitten. Ik zeg alleen dat ik het volste vertrouwen heb in het feit dat wastestuf zo goed als alle goede nederlandse spelers kent omdat samd kwa hoeveelheid wars op europees niveau ongevenaard is in nederland (en daarmee komt hij dus ook in contact met nederlandse spelers bij andere europese clans).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Tubby schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 15:21:
[...]

Ik zeg ook nergens dat de goede nederlandse spelers perse in nederlandse clans moeten zitten. Ik zeg alleen dat ik het volste vertrouwen heb in het feit dat wastestuf zo goed als alle goede nederlandse spelers kent omdat samd kwa hoeveelheid wars op europees niveau ongevenaard is in nederland (en daarmee komt hij dus ook in contact met nederlandse spelers bij andere europese clans).
heb je het nou over wastestuf of sinterklaas? ;)
hij zal idd wel de meeste wedstijd spelers kennen, ik vindt het alleen een slechte opstelling om mensen die ze niet kennen per direct af teschrijven, een beetje moeite en verantwoordelijk vindt ik persoonlijk wel gepast. Uiteindelijk ben ik ook maar een recreant speler en vermaak me op een public waarschijnlijk wel wat meer dan om te campen in de lucht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

evilpin0 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 16:19:
[...]
heb je het nou over wastestuf of sinterklaas? ;)
hij zal idd wel de meeste wedstijd spelers kennen, ik vindt het alleen een slechte opstelling om mensen die ze niet kennen per direct af teschrijven, een beetje moeite en verantwoordelijk vindt ik persoonlijk wel gepast. Uiteindelijk ben ik ook maar een recreant speler en vermaak me op een public waarschijnlijk wel wat meer dan om te campen in de lucht :+
Niet kennen is in dit geval gelijk aan geen wedstrijd ervaring, en wedstrijd ervaring is gewoon een must :) zelf ben ik een commander/antitank speler maar het spelen van commander op een public en in een war zijn 2 totaal verschillende dingen, en tot op zekere hoogte geldt dat ook voor chopper crew's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:01
Grmbl... Wat me toch net gebeurde hbe ik nog nooit gehad :(

Ben vrolijk aan het gamen.... Staat er een heli met gunner, maar zonder piloot.. Wordt ik na 10 seconden neergehaald door zijn vriendje, want hij wou vliegen..

Vervolgens start ik een kick-vote tegen die gast, want opzettelijk teamkillen (en er openlijk voor uitkomen is not done :(), vervolgens wordt ik 3x opzettelijk ge tkd, door hun twee.. en daarna krijg IK een ban aan mijn broek van de admin (de gunner dus blijkbaar) wegens opzettelijk teamkillen..

* SyS_ErroR haat admins.. :(

server = Kotzbrocken
Admin = TNT-Orson-
Vriendje= *General_Nuke_Power*

[ Voor 8% gewijzigd door SyS_ErroR op 04-01-2006 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:05
Even over dat probleem met het verliezen van je verbinding met X2 processoren, bij mij help het spelen op een core wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-07 18:25
Tubby schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 16:45:
[...]

Niet kennen is in dit geval gelijk aan geen wedstrijd ervaring, en wedstrijd ervaring is gewoon een must :) zelf ben ik een commander/antitank speler maar het spelen van commander op een public en in een war zijn 2 totaal verschillende dingen, en tot op zekere hoogte geldt dat ook voor chopper crew's.
Kijk bij commander kan ik me voorstellen dat het een wereld van verschil is bij wedstrijden, maar toch, in squadverband spelen lijkt me (mits een goed squad op public) niet een groot verschil. En als je vaak public speelt, speel (ik tenminste) je vaak in goede squads. Dus wat dat betreft scheelt het niet veel lijkt mij?

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sain onez schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 17:04:
vind zijn ironsight view wat minder, en speel daardoor liever met de SF elite unlock, die eigenlijk weer een té grote reddot heeft, maar wel automatic 'sproeit' met diezelfde impact als die SF unlock of bv de G3...

Niets zo precies als de medic unlock, met die naald, damn daarmee own ik zelfs snipers op behoorlijke afstanden...( wel zorgen dat je op afstand single shot kiest, dan is er amper recoil en is tap, tap-tap en er is alweer een dode gevallen...) :Y)
K vind die SF iron sight juist super precies en ik kan met die L85A1 geen hol raken. Ik heb nog steeds niet uitgevonden waar op die "naald" je nou moet mikken...als ik precies de punt neem raak ik geen kont...
Righteye schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 17:13:
[...]

Eehhh..begrijp ik nou goed dat als je BF2 SF installeert en je bent dan aan sergeant toe dat je 2 BF2 vanilla wapens kan unlocken ipv. 1 SF en 1 vanilla wapen ?
Volgens mij wel. Ik kreeg in vanilla gewoon 2 unlocks en ik heb toen gekozen om 2x assault te unlocken, F2000 dus. Maar volgens mij kan je ze ook gebruiken om 2 vanilla wapens te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danielson schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 17:30:
Even over dat probleem met het verliezen van je verbinding met X2 processoren, bij mij help het spelen op een core wel :)
Ik heb het probleem nu ook redelijk getackled. Ik heb nu de laatste dagen slechts een paakeer een connection lose gehad in tegenstelling tot het draaien op dual core waar ik er erg vaak per avond uit knalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

TrippleSix schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 17:49:
[...]
Kijk bij commander kan ik me voorstellen dat het een wereld van verschil is bij wedstrijden, maar toch, in squadverband spelen lijkt me (mits een goed squad op public) niet een groot verschil. En als je vaak public speelt, speel (ik tenminste) je vaak in goede squads. Dus wat dat betreft scheelt het niet veel lijkt mij?
Uit wat je nu zegt blijkt gewoon dat je geen ervaring hebt met squads in wedstrijden, daar gelden voor squads een aantal vuistregels:
1. als je dood bent leave je je huidige squad
2. daarna join je een squad zo dicht mogelijk bij waar je moet zijn
3. spawn bij squadleader
4. leave squad
5. create squad

De squadindeling is continu in beweging, een squad kan een lifetime hebben van een paar seconde. Een commander geeft geen orders aan spelers via het bf2 systeem, dat gaat allemaal via teamspeak.

Niets is frustrerender dan infantry rond een nmi vlag hebben lopen zonder dat ze een eigen squad hebben aangemaakt (en jij er dus niet bij kan spawnen). Dit is meer regel dan uitzondering op publics helaas :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Tubby schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 19:47:
[...]
Niets is frustrerender dan infantry rond een nmi vlag hebben lopen zonder dat ze een eigen squad hebben aangemaakt (en jij er dus niet bij kan spawnen). Dit is meer regel dan uitzondering op publics helaas :/
Jep, of zo'n squad dat gelocked is :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

Dát vind ik persoonlijke geen Battlefield meer. Het komt er dus gewoon op neer hoe snel jij effe je eigen squad maakt zodat je andere matties bij je kunnen joinen. Misschien is dit dan wel dé manier om te winnen, maar op die manier zou ík er gek van worden, al die vreemdsoortige verplichtingen. Daarom zul je mij ook nooit in een clan zien. :O

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

bertenernie schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 20:05:
Dát vind ik persoonlijke geen Battlefield meer. Het komt er dus gewoon op neer hoe snel jij effe je eigen squad maakt zodat je andere matties bij je kunnen joinen. Misschien is dit dan wel dé manier om te winnen, maar op die manier zou ík er gek van worden, al die vreemdsoortige verplichtingen. Daarom zul je mij ook nooit in een clan zien. :O
Mnee, is puur eigen belang, als jij squadleader bent kunnen je teammates bij jou spawnen en jou helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ook wel genaamd: samenwerken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

DaMorpheus schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 20:38:
[...]

Ook wel genaamd: samenwerken :P
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

Hoe zet je trouwnens die schijtirritante tooltips uit die je het hele spel uitleggen als je het weer een keer opnieuw hebt moeten installeren? Word er nogal gek van als er wordt gezegd dat je met de linkermuisknop moet schieten en dat je moet lopen met W,S,A,D 8)7

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:09
Kan volgens mij sinds vanavond ook weer online spelen :)

Kreeg steeds al ik in een server kwam "lost connection" en klapte eruit.
Na zoeken op internet, geprobeerd om voip uit te zetten in bf2.
Tot nu toe geen conncetie problemen meer.

Misschien wel handig voor mensen die nog steed wat problemen hebben, probeer het is uit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marc3l schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 22:16:
Kan volgens mij sinds vanavond ook weer online spelen :)

Kreeg steeds al ik in een server kwam "lost connection" en klapte eruit.
Na zoeken op internet, geprobeerd om voip uit te zetten in bf2.
Tot nu toe geen conncetie problemen meer.

Misschien wel handig voor mensen die nog steed wat problemen hebben, probeer het is uit 8)
Verrek zeg die had ik nog niet gehoord en ik ga hem ook proberen. Had vanavond weer twee keer connection lose.

En over dat squad swappen.. Dat is ook niet mijn ding. Ik wil spelen en met bekenden op TS in een squad opereren. Maar om nu al die squad geintjes uit te halen zie ik niet zitten. Het gaat om knallen en lekker spelen en toch niet om zulke geintjes?

Tja dat het in wedstrijden scoort zal wel maar mijn prive auto heeft ook geen F1 motor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

Nou wat een geweldige mensen zaten op de server (DJMantri) (Net 5 min gelee)

Spawnrapen was toch verboden? Nou de ene tank na de andere APC kwam op onze basis. We konden niet eens fatsoenlijk auto/Vliegtuig/Copter pakken of we waren al dood..

En als we eens weg waren waren net buiten de basis gasten die ons fijn neerknalden..

[ Voor 3% gewijzigd door R-B op 04-01-2006 23:41 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-B schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 23:41:

Spawnrapen was toch verboden? Nou de ene tank na de andere APC kwam op onze basis. We konden niet eens fatsoenlijk auto/Vliegtuig/Copter pakken of we waren al dood..

En als we eens weg waren waren net buiten de basis gasten die ons fijn neerknalden..
Eerste keer mantri. Gelijk de laatste keer. Er zijn toch genoeg servers met normale mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 23:42:
[...]

Eerste keer mantri. Gelijk de laatste keer. Er zijn toch genoeg servers met normale mensen
Tja normaal heb ik ook vollop plezier.. Vanavond echter niet laatste potje. (En er paar daarvoor af en toe al )

[ Voor 7% gewijzigd door R-B op 04-01-2006 23:47 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 23:28:
[...]

En over dat squad swappen.. Dat is ook niet mijn ding. Ik wil spelen en met bekenden op TS in een squad opereren. Maar om nu al die squad geintjes uit te halen zie ik niet zitten. Het gaat om knallen en lekker spelen en toch niet om zulke geintjes?

Tja dat het in wedstrijden scoort zal wel maar mijn prive auto heeft ook geen F1 motor.
Als ik met mn vrienden op TS zit en we maken samen een squadje doen we ook ongeveer zoiets...soms blijft de squadleader wat achter om mensen bij m te laten spawnen..maar als we in gevecht zijn, en ik bijvoorbeeld de leader ben, en ik ga dood dan leave en join ik ook mn eigen squad zodat iemand anders dan leader is en ik bij hem kan spawnen...toch niet zo moeilijk en je bent gelijk waar je moet zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-B schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 23:41:

Drie mensen hebben daar vanavond een waarschuwing voor gehad, daarna gingen ze vervelend doen (lees schelden), toen daar ook voor gewaarschuwd. Helaas daarna 2 kicks moeten geven. De derde ging toen uit zichzelf weg. Jammer genoeg was die laatste een GoTter. :D

Normaal gesproken is het iig 's avonds leuk op Djmantri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
303983 en R-B, dit topic is niet de plaats om je gal te spuien over wat er op de server gebeurt, daarvoor kun je naar het forum van de server toe. Daar is inmiddels een topic gestart over wat wel en niet is toegestaan. Ik zou graag zien dat er op dat topic voor mijn part over dat rondje specifiek wordt gepraat. Ik geef toe dat ik als admin in dat rondje niet goed heb gehandeld maar nogmaals, dat dient daar besproken te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Ik heb gister dus getest met mijn crappy wireless, in het begin op een bijna lege server ging het nog beetje redelijk met 76ping.

Maar op drukke servers moet je denken aan een ping van 200+.
Nu merkte ik opeens dat de connectie tussen mij en mn router gewoon 180ms was :?
dus ding even uit en aan gezet, en vanavond nog een keer proberen.
Maar ik denk dat een draadje benodigd is, dus moet ik even met pa en ma praten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 02:56:
[...]
Als ik met mn vrienden op TS zit en we maken samen een squadje doen we ook ongeveer zoiets...soms blijft de squadleader wat achter om mensen bij m te laten spawnen..maar als we in gevecht zijn, en ik bijvoorbeeld de leader ben, en ik ga dood dan leave en join ik ook mn eigen squad zodat iemand anders dan leader is en ik bij hem kan spawnen...toch niet zo moeilijk en je bent gelijk waar je moet zijn..
Yep, zo hanteren wij het ook op publics, dat is de eerste regel, als je dood bent leave. En vervolgens join je hetzelfde squad weer. Een dode squadleader is namelijk nogal nutteloos :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik het helemaal mee eens. Ik wil gewoon een leuke, spannende en goed samenwerkende pot BF2 spelen. Winnen of verliezen is mij dan om het even. Een wedloop om wie het snelst een squad kan aanmaken heeft (imho) weinig meer met BF2 te maken. En commander geeft orders middels TS??? Dus zie je nooit op je minimap waarheen, wat te doen enz :? Ik neem aan dat wars alleen op 16 player maps gespeeld worden want ik wil de eerste commander nog wel eens zien die middels TS alles kan regelen op een 64 player server :+ Laat mij maar gewoon op Djmantri spelen, denk dat ik dat veel leuker vind als zo'n war of zoiets :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
bertenernie schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 22:11:
Hoe zet je trouwnens die schijtirritante tooltips uit die je het hele spel uitleggen als je het weer een keer opnieuw hebt moeten installeren? Word er nogal gek van als er wordt gezegd dat je met de linkermuisknop moet schieten en dat je moet lopen met W,S,A,D 8)7
je moet bij geluid even de voice-over uitzetten!..je krijgt dan wel in beeld de tekstmeldingen maar niet die irritante stem erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
Met het eerdergenoemde van je snap ik wat je bedoeld. Echter mijn punt is meer dan, spelers die ooit in het NL team zouden willen komen moeten eerst in clans hebben gespeeld voordat ze een kans maken. Ik kies er namelijk voor om niet snel in een clan te gaan. IKS heeft ze al gevraagd maar ik wilde dat toch niet.

Dus niet iedereen krijgt wedstrijdervaring, ik denk dat er spelers zijn die wedstrijd ervaring hebben, maar lang niet zo goed (kunnen) zijn in teamverband als een public speler. Want als je nou kijkt naar kwaliteiten van een BF2 speler. Dat is basic skills, killen, dekking zoeken, resupply-en, heli's besturen. Het hele ratteplan. Nu mis je in wedstrijden de samenwerkingskills, dat is toch het grootste gebrek als het ware?

Welnu die samenwerkingsskills moet er bij een goede speler een klein beetje inzitten. Als je hem/haar nu een aantal dingen, zoals bijvoorbeeld het specifiek werken met squads leert.
Wat het voordeel is, en nu kom ik eindelijk tot een einde, je kan dan betere spelers krijgen door publics op te leiden tot teamspelers. Zo kan je denk ik betere spelers krijgen in clans/teams dan die nu erin zitten. Begrijp me niet verkeerd, de line-up zal ongetwijfeld een enorm sterk team zijn, stuk voor stuk de beste spelers. Maar misschien door publics op te leiden tot teamspelers zal betere spelers op leveren.

Immers in clans zitten ook veel vrienden van die en die, niet zozeer altijd op kwaliteit geselecteerd.
Het kost vast ook wel tijd en moeite die publics "opleiden" maar het kan ook zeer voordelig zijn voor het NLs team.

Just my 2 cents ;)

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tubby schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 08:53:
[...]

Yep, zo hanteren wij het ook op publics, dat is de eerste regel, als je dood bent leave. En vervolgens join je hetzelfde squad weer. Een dode squadleader is namelijk nogal nutteloos :+
Behalve als het hele squad dood is natuurlijk,bv als de BH met hele squad uit de lucht geschoten is. :) Dan heeft het weinig zin om te leaven. Maar anders doen wij dat ook.
TrippleSix schreef:
Dus niet iedereen krijgt wedstrijdervaring, ik denk dat er spelers zijn die wedstrijd ervaring hebben, maar lang niet zo goed (kunnen) zijn in teamverband als een public speler. Want als je nou kijkt naar kwaliteiten van een BF2 speler. Dat is basic skills, killen, dekking zoeken, resupply-en, heli's besturen. Het hele ratteplan. Nu mis je in wedstrijden de samenwerkingskills, dat is toch het grootste gebrek als het ware?
Laatste zin is onzin lijkt mij, in wedstrijden gaat het juist om de samenwerking.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2006 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

TrippleSix schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 09:53:
Met het eerdergenoemde van je snap ik wat je bedoeld. Echter mijn punt is meer dan, spelers die ooit in het NL team zouden willen komen moeten eerst in clans hebben gespeeld voordat ze een kans maken. Ik kies er namelijk voor om niet snel in een clan te gaan. IKS heeft ze al gevraagd maar ik wilde dat toch niet.

Welnu die samenwerkingsskills moet er bij een goede speler een klein beetje inzitten. Als je hem/haar nu een aantal dingen, zoals bijvoorbeeld het specifiek werken met squads leert.
Wat het voordeel is, en nu kom ik eindelijk tot een einde, je kan dan betere spelers krijgen door publics op te leiden tot teamspelers. Zo kan je denk ik betere spelers krijgen in clans/teams dan die nu erin zitten. Begrijp me niet verkeerd, de line-up zal ongetwijfeld een enorm sterk team zijn, stuk voor stuk de beste spelers. Maar misschien door publics op te leiden tot teamspelers zal betere spelers op leveren.

Immers in clans zitten ook veel vrienden van die en die, niet zozeer altijd op kwaliteit geselecteerd.
Het kost vast ook wel tijd en moeite die publics "opleiden" maar het kan ook zeer voordelig zijn voor het NLs team.

Just my 2 cents ;)
Spelers die goed zijn raken vanzelf uitgekeken op publics -> dan gaan ze meer zoeken -> ze joinen een clan -> spelen veel wedstrijden -> staan de volgende keer in de selectie :Y) . En als je daar de tijd niet voor hebt of geen zin in hebt dan moet je niet zeuren dat je niet geselecteerd bent :)

Overigens ben ik het met je eens dat je de basic skills op publics leert, maar als je dat onder de knie hebt kom je al heel snel bij clans en wedstrijden uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 09:58:
[...]

Behalve als het hele squad dood is natuurlijk,bv als de BH met hele squad uit de lucht geschoten is. :) Dan heeft het weinig zin om te leaven. Maar anders doen wij dat ook.

[...]

Laatste zin is onzin lijkt mij, in wedstrijden gaat het juist om de samenwerking.
Ja dat bedoel ik ook :) , dat is wedstrijden men dus het samenwerken als publics zijnde missen. Dus het gaat juist daarom maar ze hebben dat niet, dat zegt Tubby.

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
Tubby schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 10:18:
[...]

Spelers die goed zijn raken vanzelf uitgekeken op publics -> dan gaan ze meer zoeken -> ze joinen een clan -> spelen veel wedstrijden -> staan de volgende keer in de selectie :Y) . En als je daar de tijd niet voor hebt of geen zin in hebt dan moet je niet zeuren dat je niet geselecteerd bent :)

Overigens ben ik het met je eens dat je de basic skills op publics leert, maar als je dat onder de knie hebt kom je al heel snel bij clans en wedstrijden uit.
Dat is wederom waar, en ik leg me dr maar bij neer ;) Maar nog 1 ding, het is niet makkelijk om bij een clan te komen zomaar. Die moeten je maar net zien? Of heb je daar tips of derg voor? Met mijn stats (check ze ff :P ) moet ik toch wel ergens in kunnen komen.

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

TrippleSix schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 10:20:
[...] Dat is wederom waar, en ik leg me dr maar bij neer ;) Maar nog 1 ding, het is niet makkelijk om bij een clan te komen zomaar. Die moeten je maar net zien? Of heb je daar tips of derg voor? Met mijn stats (check ze ff :P ) moet ik toch wel ergens in kunnen komen.
Daarvoor moet je zelf clans gaan zoeken, om te beginnen is het het makkelijkst om een nederlandse clan te zoeken.

offtopic:
bijvoorbeeld tht O-) *uche*linkinsig*uche*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 23:46
www.bf2.be.

Zelf zit ik in een clan waar iedereen welkom is, daar gaat het niet persee om de skills op de eerste plaats (hoewel die gewoon goed zijn) maar meer om het plezier. Geen linkjes vandaag, dat is weer te sp@m.

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Bovendien is het geen verplichting om wedstrijden te spelen met een clan, alleen al telkens met de zelfde groep mensen op een public zitten en communicatie hebben via teamspeak kan al een verademing zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
Ik heb niet zo'n drang om in een clan te spelen, heb niet het gevoel er iets aan toe te kunnen voegen dus ga ik dat ook niet proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

TallManNL schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 10:38:
Ik heb niet zo'n drang om in een clan te spelen, heb niet het gevoel er iets aan toe te kunnen voegen dus ga ik dat ook niet proberen.
Ieder z'n eigen ding, ik merk bij mezelf wel dat ik sinds ik af van school af ben veel minder tijd heb om te gamen. Toen ik nog 1942 speelde kon je makkelijk 5/6 wedstrijden in de week spelen en overdag hier en daar nog een publicje. Tegenwoordig blijft het al steken bij 2/3 wedstrijden omdat je gewoon andere verplichtingen hebt en een stuk minder vrije tijd.

Maar voor een nationscup maar ik graag tijd vrij, gisteren hebben we een pcw gehad met de selectie en het ging aardig soepel eigelijk :) Het is fijn om te spelen met spelers waar je niets aan hoeft uit te leggen. Niet dat ik het erg vind om met trials of beginners te spelen maar het is anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
Tubby schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 11:18:
Niet dat ik het erg vind om met trials of beginners te spelen maar het is anders :)
Mij zal ook niet al te veel uitgelegd hoeven te worden waarschijnlijk. tis gewoon mijn ding niet

offtopic:
zit hier een clanmate van je 3 buro's verderop, staat op de site wel als inactive, speelt alleen op publics

Overigens zie ik je trouwens wel regelmatig op djmantri rondlopen, zal je eens proberen te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

TallManNL schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 08:10:
303983 en R-B, dit topic is niet de plaats om je gal te spuien over wat er op de server gebeurt, daarvoor kun je naar het forum van de server toe. Daar is inmiddels een topic gestart over wat wel en niet is toegestaan. Ik zou graag zien dat er op dat topic voor mijn part over dat rondje specifiek wordt gepraat. Ik geef toe dat ik als admin in dat rondje niet goed heb gehandeld maar nogmaals, dat dient daar besproken te worden.
ok, sorry voor de overlast dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
R-B schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:02:
[...]

ok, sorry voor de overlast dan
Is geen overlast, is gewoon een poging om dit topic niet over een bepaalde server te laten gaan zoals aangegeven in de topic start.

Een discussie over wat er gisteren gebeurde op het forum zelf zou ik verwelkomen aangezien ik ook wel snap dat er dingen fout zijn gegaan en fout zijn gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

TallManNL schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 11:29:
[...]
Mij zal ook niet al te veel uitgelegd hoeven te worden waarschijnlijk. tis gewoon mijn ding niet
offtopic:
zit hier een clanmate van je 3 buro's verderop, staat op de site wel als inactive, speelt alleen op publics

Overigens zie ik je trouwens wel regelmatig op djmantri rondlopen, zal je eens proberen te raken.
djmantri is op zich een goede server, het niveau ligt wat hoger dan op een doorsnee public, maar helaas komt het te vaak voor er te veel man rondvliegt (jet's/heli's) en er bijna niemand op de grond te vinden is. Verder is de server wel ok :)

offtopic:
leuk :) doe 'm de groeten, maybe dat ik 'm ken, maybe niet

[ Voor 3% gewijzigd door Tubby op 05-01-2006 12:18 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.