[PC] Battlefield 2 - Deel XXVI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.970 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 11:05
Tubby schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:18:
[...]

djmantri is op zich een goede server, het niveau ligt wat hoger dan op een doorsnee public, maar helaas komt het te vaak voor er te veel man rondvliegt (jet's/heli's) en er bijna niemand op de grond te vinden is. Verder is de server wel ok :)

offtopic:
leuk :) doe 'm de groeten, maybe dat ik 'm ken, maybe niet
offtopic:
hij kent je (Smul), de groeten.

Der wordt idd nogal graag gevlogen danwel gevehicled, dan is een rondje karkand ook wel weer grappig, moet je ineens weer gaan lopen.

Denk ook dat er op djmantri meer samen wordt gespeeld dan op de gemiddelde public, daar ga ik iig wel voor. TS met een man of 4 ofzo meestal 's avonds.

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:30

Tubby

or not to be

TallManNL schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:32:
[...]

offtopic:
hij kent je (Smul), de groeten.

Der wordt idd nogal graag gevlogen danwel gevehicled, dan is een rondje karkand ook wel weer grappig, moet je ineens weer gaan lopen.

Denk ook dat er op djmantri meer samen wordt gespeeld dan op de gemiddelde public, daar ga ik iig wel voor. TS met een man of 4 ofzo meestal 's avonds.
Heeft DJmantri dan een eigen teamspeak server ofzow? Of moet ik dan op dat ene forum gaan kijken?

offtopic:
op tht forum staat trouwens een topic over een tht-lan eind januari, we vinden het altijd leuk als er mensen langskomen om te buurten :)

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
Tubby schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:39:
[...]

Heeft DJmantri dan een eigen teamspeak server ofzow? Of moet ik dan op dat ene forum gaan kijken?

offtopic:
op tht forum staat trouwens een topic over een tht-lan eind januari, we vinden het altijd leuk als er mensen langskomen om te buurten :)
TS staat op forum genoemd
spoiler:
TS: 82.170.9.217:8767

offtopic:
Hij gaat nu kijken begrijp ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net 512 mb extra geheugen er in getyft en nu 1024mb geheugen jammie het scheelt echt veel! speelt echt lekkerder!!! alleen nu een betere videokaart... iemand suggesties??

heb nu amd athlon xp 2500+ en weet niet welke videokaart er lekker op draait want die 9600XT trekt het niet lekker meer :( (budget 150eu)

verder... weinig servers van special forces, meer van bf2... werkt die boycot toch nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 13:26:
net 512 mb extra geheugen er in getyft en nu 1024mb geheugen jammie het scheelt echt veel! speelt echt lekkerder!!! alleen nu een betere videokaart... iemand suggesties??

heb nu amd athlon xp 2500+ en weet niet welke videokaart er lekker op draait want die 9600XT trekt het niet lekker meer :( (budget 150eu)

verder... weinig servers van special forces, meer van bf2... werkt die boycot toch nog...
6600GT kan ik je aanraden voor jouw budget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tubby schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 13:28:
[...]

dank je wel tubby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tubby schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 13:28:
[...]

Helemaal mee eens, heb deze kaart zelf ook in een SLI bordje met de bedoeling om een SLI opstelling te bouwen maar dit bleek momenteel niet echt noodzakelijk dus dat komt nog wel (als de kaartjes een beetje goedkoper worden >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:59

Griffin

Is mythical

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 13:26:

bij mij liep het online dan wel niet lekker,
maar solo spel ging lekker :D

specs:
6600GT van XFX. 128mb AGP versie
2.7GHz P4
1GB PC2700

en loopt gewoon lekker.
voor 150 euro heb je al de 6600gt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
over dat squad joinen...ik heb al zo vaak meegemaakt dat ik op mn squad leader wil spawnen maar dat hij het niet doet dan..maar dat is meer die map-aanwijs bug denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:28

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ik zou voor 150e er nog een 512mb blokje ram bij halen (pc2300 dat clockt wel terug) en dan voor 100e een 9800pro met 256mb versie, volgens mij speelt dat wat beter... 256mb over een 256mbit bus, en deze vallen vaak ook nog te flashen naar een (dus volwaardige) 9800xt

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:15

RedFox

Heb je een OV ofzo?

djerror schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:15:
over dat squad joinen...ik heb al zo vaak meegemaakt dat ik op mn squad leader wil spawnen maar dat hij het niet doet dan..maar dat is meer die map-aanwijs bug denk ik.
Lijkt me eerder te komen doordat je leader of in een vol voertuig/vliegtuig/heli zit, of dat er geen spawns meer zijn.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedFox schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:42:
[...]

Lijkt me eerder te komen doordat je leader of in een vol voertuig/vliegtuig/heli zit, of dat er geen spawns meer zijn.
nop is een bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook iemand wel eens last, dat je door je eigen team mates gekilled wordt omdat je naam in rood staat dus je team mates denken dat je een vijand bent? (bug???))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik proef hier de mening dat clans automatisch fanatiekelingen zijn van een gemiddeld hoger niveau.

Zoals sommigen weten ben ik admin van de Band of Fok!kers clan en wij draaien een eigen ranked server. (we zijn hier heel blij mee ondat je dan toch wat meer eigen controle hebt. Server heeft in de top 10 van meest populaire BF2 servers van NL gestaan). Bij onze clan is iedereen welkom als ze maar wat bijdragen aan de gezelligheid (af en toe posten en op TS komen) Wij hebben op het moment de discussie dat we eigenlijk te open zijn ;)

Ik moet toegeven dat de kern van de clan gemiddeld best goed speelt maar dat is meer op basis van ervaring aangezien we 2 mensen erbij hebben die de 100.000 punten voorbij zijn.We hebben op clanbase gespeeld maar hier had eigenlijk niemand geen trek meer in.

http://img.photobucket.co...67/voodoo3d/screen003.jpg

Verder zijn we een heerlijk zootje ongeregeld met veel plezier. We mogen dan ook met enige regelmaat onze vrienden van GoT ontvangen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2006 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

Misschien is het leuk om eens een Fok! versus GoT "open" te organiseren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
DaMorpheus schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:59:
Misschien is het leuk om eens een Fok! versus GoT "open" te organiseren? :)
Lijkt me heel erg leuk :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
Jee, ik heb al heel lang niet meer op fok gepost, was daar wel de 20000 voor bij, ben ik nou eigenlijk gotter of fok!ker ?

Bedankt voor het dillema DaMorpheus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TallManNL schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:04:
Jee, ik heb al heel lang niet meer op fok gepost, was daar wel de 20000 voor bij, ben ik nou eigenlijk gotter of fok!ker ?

Bedankt voor het dillema DaMorpheus. ;)
Ach beide leuke fora. FOK! is wat meer lifestyle en Tweakers is wat meer technisch georrienteerd.

Ik heb het idee van jullie ook gepost in het BoF topic op FOK!. Ik denk dat de mannen er wel oren naar zullen hebben. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
Op fok! zat ik altijd in ONZ. :X

Zal nog eens jullie topics lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het al eens voorbij zien komen maar ik kan het niet meer zo snel vinden.

Een maat van me heeft een nieuwe videokaart (XFX 6600GT) en nu is zn beeld helemaal corrupt.
Hij heeft wel een splitter gebruikt om de voedingen aan te sluiten omdat hij niet genoeg stekkers meer had. Maar dat lijkt me niet echt het probleem.

Afbeeldingslocatie: http://usera.imagecave.com/PhoenixProjects/BF2/bf.JPG
Afbeeldingslocatie: http://usera.imagecave.com/PhoenixProjects/rvs.JPG

Eerst liep zn pc er ook nog bij vast (zwart beeld en een reboot) maar nu blijft ie geloof ik lopen. Ik heb hem al zn forceware drivers eraf laten halen en weer opnieuw erop laten zetten (de laatste officiele van nvidia.com). Hij had namelijk eerst gewoon de drivers over zn oude gegooid. K hoor net dat hij het ook bij Ravenshield heeft.

Iemand enig idee?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2006 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TallManNL schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:09:
Op fok! zat ik altijd in ONZ. :X

Zal nog eens jullie topics lezen.
Hehe eerste verwachtte reactie is al binnen.

http://forum.fok.nl/topic/799965

Beetje elkaar oppeppen voor de strijd! Als jullie hier er een datumpje ingooien dan doe ik het bij ons.

Vrijdagavond of zondagavond is bij ons meestal volle bak. EDIT: liefst de zondagavond

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2006 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou het ontopic. Dit topic gaat niet over over je een Fok!ker bent of niet.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2006 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:13:
Hou het ontopic. Dit topic gaat niet over over je een Fok!ker bent of niet.
Oeps sorry hoor.. wist niet dat het gevoelig lag :/

Ben hier maar op de koffie ;)

Gaat over een een battlefield match. Waar zouden we die dan het beste kunnen bespreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:54:
ook iemand wel eens last, dat je door je eigen team mates gekilled wordt omdat je naam in rood staat dus je team mates denken dat je een vijand bent? (bug???))
ehh redname bug messchien!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me een goed plan.
Ik ben escape_nl en ben ook admin van BoF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 09:37:
[...]

Ben ik het helemaal mee eens. Ik wil gewoon een leuke, spannende en goed samenwerkende pot BF2 spelen. Winnen of verliezen is mij dan om het even. Een wedloop om wie het snelst een squad kan aanmaken heeft (imho) weinig meer met BF2 te maken.
Heeft niets met snel een squad aanmaken te maken. We hebben dat gewoon 1 squad en mocht de squadleader dood gaan is het slim om even te leaven en weer te joinen zodat je gelijk bij je maten spawned en niet eerst weer 5 min aan de wandel kan voordat je bent waar je moet zijn. En het kán handig zijn dat als je helemaal naar een vijandige basis bent gesneakt om dan een squadje aan te maken zodat je maten bij je kunnen spawnen...maar dat werkt natuurlijk alleen als ze al dood zijn. K ga niet suiciden om ergens anders te kunnen spawnen..Nu moet ik zeggen dat als ik naar een nme base ben gesneakt ik er meestal niet aan denk om een nieuwe squad te maken. Maar denk er maar eens over na...het is wel dé manier om snel versterking te hebben waar het nodig is!
eXistenZ_NL schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 10:26:
www.bf2.be.

Zelf zit ik in een clan waar iedereen welkom is, daar gaat het niet persee om de skills op de eerste plaats (hoewel die gewoon goed zijn) maar meer om het plezier. Geen linkjes vandaag, dat is weer te sp@m.
Ik heb ook samen met wat vrienden/familie en vaste game maatjes een clan opgezet (zie homepage). En niet met de reden om te gaan matchen of wat dan ook. Maar gewoon om een soort saamhorigheid te bewerkstelligen. Iedereen kan dan zien dat je bij elkaar hoort. Bij ons gaat het ook om de gezelligheid en niet per se om de skills.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2006 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

is geen bug, de spawnplek bij je squad leader is dan geblokkeerd (hij staat tegen een gebouw oid). Vaak is het ff een kwartslag draaien en dan kun je er wel spawnen.

Spawnplekken van vlaggen kun je ook blokkeren door erop te staan. Als je dan alle spawnplekken van 1 vlag blokkeert (meestal 2 a 3) dan kun je niet meer spawnen op die vlag (wordt ie rood, wat je ook ziet als er veel man tegelijk op 1 vlag willen spawnen).

Een squadleader spawn heeft deze spawnblock indicatie alleen niet.
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:26:
[...]
Nu moet ik zeggen dat als ik naar een nme base ben gesneakt ik er meestal niet aan denk om een nieuwe squad te maken. Maar denk er maar eens over na...het is wel dé manier om snel versterking te hebben waar het nodig is!
Je zou zeggen dat je tijdens het sneaken tijd zat hebt om "caps","leave","create" te doen ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Tubby op 05-01-2006 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:13:
[...]

Hehe eerste verwachte reactie is al binnen.

http://forum.fok.nl/topic/799965

Beetje elkaar oppeppen voor de strijd! Als jullie hier er een datumpje ingooien dan doe ik het bij ons.

Vrijdagavond of zondagavond is bij ons meestal volle bak. EDIT: liefst de zondagavond
Als BoF tegen GoT ga , schrijf ik me in bij GoT :9
simpel want sommigen mensen van Fok zijn daar echt raar in hoofd met sommigen uitspraken!!
By the way die 2 personen die 100000 hebben zeggen nog niet veel hoor.. Zie Elektric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn we statspadders dan?
Gewoon eerlijk verdiende 108.000 punten van mij, check mijn stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy1978
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-07 13:39
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:28:
[...]

simpel want sommigen mensen van Fok zijn daar echt raar in hoofd met sommigen uitspraken!!
By the way die 2 personen die 100000 hebben zeggen nog niet veel hoor.. Zie Elektric
Elektric, das toch die statspaddende N00b, met veels teveel tijd??

[ Voor 3% gewijzigd door Stimpy1978 op 05-01-2006 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tubby schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:27:
[...]

is geen bug, de spawnplek bij je squad leader is dan geblokkeerd (hij staat tegen een gebouw oid). Vaak is het ff een kwartslag draaien en dan kun je er wel spawnen. Spawnplekken van vlaggen kun je ook blokkeren door erop te staan. Als je dan alle spawnplekken van 1 vlag blokkeert (meestal 2 a 3) dan kun je niet meer spawnen op die vlag (wordt ie rood, wat je ook ziet als er veel man tegelijk op 1 vlag willen spawnen). Een squadleader heeft deze spawnblock indicatie alleen niet.
Is wel een bug, want als iemand mijn squadleader midden op een weg sta, hoor ik gewoon te kunnen spawnen.(hierdoor, moet ik eerst keer op enter ramen en de spwan opnieuw selecteren, en dan is het maar geluk hebben dat je het niet nog een keer hoeft te doen)

En wat jij nu verteld is dat heel iets anders, want je ziet waneer je niet op hem kan spawen omdat hij dan rood wordt.
ajaj ik ken spawnblocking pff

Officail is spawn blocking niet toegestaan in wars (I don't know for sure)
en top punt van lameheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:32:
[...]
Is wel een bug, want als iemand mijn squadleader midden op een weg sta hoor ik gewoon te kunnen spawnen.(hierdoor, moet ik eerst keer op enter ramen en de spwan opnieuw selecteren, en dan is het maar geluk hebben dat je het niet nog een keer hoeft te doen)

En wat jij nu verteld is dat heel iets anders, want je ziet waneer je niet op hem kan spawen omdat hij dan rood wordt.
ajaj ik ken spawnblocking pff

Officail is spawn blocking niet toegestaan in wars (I don't know for sure)
en top punt van lameheid.
Volgens mij wordt spawnblocken idd gezien als bug-abuse terwijl het in feite geen bug is. Zelf vind ik het gewoon lame en heb het slechts 1x mee gemaakt dat een tegenstander het deed. Dat spawnselectie ding van jou heb ik niet echt last vast gehad maar het komt me wel bekend voor jah (dat ik een 2e keer die spawn moet selecteren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:28:
[...]

Op Fok! wordt meer getollereerd maar om daar nu de BoF clan op af te rekenen is wat kort door de bocht. Je spreekt over inschrijven bij GoT, maar had je een keuze dan? (Jedi vraagt zich af of hij Ace ergens van kent dan) .

Niet alles wat anders is, is gelijk ook verkeerd. Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde, Jij voelt je lekkerder op GoT en Escape en mezlef meer op FOK! so be it. Ieder zijn keuze mar niemand is er minder om toch?

Die Ex[.elektric heb ik persoonlijk contact mee gehad en hij heeft tot de 20000 punten inderdaad aan pointfarming gedaan. Wij hebben geen pointfarmers in de clan maar talentvolle mensen die gewoon vaak nachten doorhalen op de server omdat ze het gewoon een superspel vinden.

Maar laten we deze discussie stoppen over FOK voordat een mod het niet meer ziet zitten.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2006 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:16:
[...]

Oeps sorry hoor.. wist niet dat het gevoelig lag :/

Ben hier maar op de koffie ;)

Gaat over een een battlefield match. Waar zouden we die dan het beste kunnen bespreken?
Hier: http://forum.i3d.nl/showthread.php?t=6329 :)
Server en adminnen zullen wij op ons nemen, als iemand de uitnodiging op Fok! even doorgeeft zullen we zaterdag een leuk potje krijgen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:29:
Zijn we statspadders dan?
Gewoon eerlijk verdiende 108.000 punten van mij, check mijn stats
Ik zeg niet dat jullie statspadders zijn, maar gewoon heel veel tijd hebben...
ik zit met met me ouwe acount + me nieuwe, aan 20k punten terwijl ik meestal een positieve kdr heb, en ook wel een plakje erbij haal.

Ik speel ook niet meer zo veel op rankend gebeuren 50%/50%
want wordt afentoe zo gaar van sommige spelers...
soms gewoon to easy.

1. tank komt aanrijden, hij ziet me. begint te schieten. ik het hoekje om.
Gooi snel c4 op de weg (Wat straks niet meer kan door die patch, ga we straks gezeik horen over te sterke tanks :O )
C4 is helder genoeg om te onderscheiden van de grond, maar kijkt liever nou boven, boom
2.tanks dommste acties, ze laten die tow gewoon staan 8)7
ik hoef maar 2 seconden te hebben erin, draaien naar de vijandelijk voertuig en boom.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 20:37
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:12:
Ik heb het al eens voorbij zien komen maar ik kan het niet meer zo snel vinden.

Een maat van me heeft een nieuwe videokaart (XFX 6600GT) en nu is zn beeld helemaal corrupt.
Hij heeft wel een splitter gebruikt om de voedingen aan te sluiten omdat hij niet genoeg stekkers meer had. Maar dat lijkt me niet echt het probleem.

[afbeelding]
[afbeelding]

Eerst liep zn pc er ook nog bij vast (zwart beeld en een reboot) maar nu blijft ie geloof ik lopen. Ik heb hem al zn forceware drivers eraf laten halen en weer opnieuw erop laten zetten (de laatste officiele van nvidia.com). Hij had namelijk eerst gewoon de drivers over zn oude gegooid. K hoor net dat hij het ook bij Ravenshield heeft.

Iemand enig idee?
Misschien "Fastwrites" oid uitschakelen in BIOS, is vaak de boosdoener..

Kijk hier ook maar even.
Staan misschien nog wat tips voor je.

[ Voor 7% gewijzigd door Fryskmantsje op 05-01-2006 15:52 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:37:
[...]

Op Fok! wordt meer getollereerd maar om daar nu de BoF clan op af te rekenen is wat kort door de bocht. Je spreekt over inschrijven bij GoT, maar had je een keuze dan? (Jedi vraagt zich af of hij Ace ergens van kent dan) .

Niet alles wat anders is, is gelijk ook verkeerd. Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde, Jij voelt je lekkerder op GoT en Escape en mezlef meer op FOK! so be it. Ieder zijn keuze mar niemand is er minder om toch?

Die Ex[.elektric heb ik persoonlijk contact mee gehad en hij heeft tot de 20000 punten inderdaad aan pointfarming gedaan. Wij hebben geen pointfarmers in de clan maar talentvolle mensen die gewoon vaak nachten doorhalen op de server omdat ze het gewoon een superspel vinden.

Maar laten we deze discussie stoppen over FOK voordat een mod het niet meer ziet zitten.
Ja sorry, ik wil er BoFniet op afrekenen, maar sommige lui kunnen alleen maar flamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een goede middag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:44:
[...]
1. tank komt aanrijden, hij ziet me. begint te schieten. ik het hoekje om.
Gooi snel c4 op de weg (Wat straks niet meer kan door die patch, ga we straks gezeik horen over te sterke tanks :O )
C4 is helder genoeg om te onderscheiden van de grond, maar kijkt liever nou boven, boom
2.tanks dommste acties, ze laten die tow gewoon staan 8)7
ik hoef maar 2 seconden te hebben erin, draaien naar de vijandelijk voertuig en boom.....
C4 kun je straks nog gewoon op de weg gooien, wat door de patch aangepakt wordt is het schieten en springen tegelijk. Daar door kun je niet meer gaan klei-gooien (C4 gooien, meteen detonator pakken en af laten gaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
Ik ga maar niet meedoen aan de match, zie net dat ik een wedstrijd heb dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tubby schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:47:
[...]

C4 kun je straks nog gewoon op de weg gooien, wat door de patch aangepakt wordt is het schieten en springen tegelijk. Daar door kun je niet meer gaan klei-gooien (C4 gooien, meteen detonator pakken en af laten gaan)
Jep, maar dit was een maatregel om bunnyhoppen tegen te gaan. Maar dat hou je helemaal niet tegen want je kan blijfen springen...
en ja kan geen c4 meer gooien als je springt stond er in de intervieuw net als nades?¿

heel lekker uitgedacht systeem:

Ze mogen bugs oplossen eerst, daarna gameplayfixen zoals: c4 bug oplossen: het te snel gooien van c4 kan het laten detonaten.
Snel c4 plakken en daarna detonaten wil soms als uitkomst bieden dat je nog een c4 pakje plakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tubby schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:27:
[...]

Je zou zeggen dat je tijdens het sneaken tijd zat hebt om "caps","leave","create" te doen ;)
Op zich wel maar ik denk daar gewoon vaak niet aan... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:00

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 16:03:
[...]

Op zich wel maar ik denk daar gewoon vaak niet aan... :o
Nou het is toch wel verrekkese handig om met één of twee man b.v. naar de carrier te sneaken en dan vooral zorgen dat je samen in één squad zit. Is me al zo vaak voorgekomen, dat ze me te pakken kregen maar dat mijn teammate ergens verstopt zat waar ik even later weer lekker bij spawnde, en iets daarna merkte dat ook hij te pakken genomen was en weer lekker naast mij spawnde. Handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gyedema schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 16:29:
[...]

Nou het is toch wel verrekkese handig om met één of twee man b.v. naar de carrier te sneaken en dan vooral zorgen dat je samen in één squad zit. Is me al zo vaak voorgekomen, dat ze me te pakken kregen maar dat mijn teammate ergens verstopt zat waar ik even later weer lekker bij spawnde, en iets daarna merkte dat ook hij te pakken genomen was en weer lekker naast mij spawnde. Handig!
Andersom is trouwens ook heel handig op wake heb ik gemerkt...gewoon een aantal squadleaders met meerdere bootjes vertrekken vanaf de carrier. Want iedereen staat standaard op vliegtuigen en heli's te wachten. Je kan dan beter met meerdere "lege" bootjes vertrekken dan met 1 volle boot. Want 1 volle boot killen is een stuk makkelijker dan 4 bootjes met 1 a 2 man erin. Ze kunnen toch maar op 1 boot tegelijk schieten. En dan wel ff je boot opblazen als je aan land bent zodat andere mensen ook nog van de carrier kunnen komen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2006 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

sssssttt, dadelijk lezen ze onze tactieken voor onze aankomende GoT vs. F0k war... :+

als je squadleader bent kan je ook iedereen kicken en enkel degene waarvan jij wilt dat squadleader wordt, erin laten en zelf ook hte squad leaven, zo kan je ook iemand in een bomber of heli joinen..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sain onez schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 16:53:
sssssttt, dadelijk lezen ze onze tactieken voor onze aankomende GoT vs. F0k war... :+

als je squadleader bent kan je ook iedereen kicken en enkel degene waarvan jij wilt dat squadleader wordt, erin laten en zelf ook hte squad leaven, zo kan je ook iemand in een bomber of heli joinen..
dan moet jij zeker je mond voorbij kleppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo had ik er gister nog een die me vrolijk 2x teamkillde voor een vliegtuig en daarna lekker in mn squad kwam. Ik kwam daar helaas te laat achter en had mn leader positie opgegeven om bij mn squad te spawnen. Bleek dat het die pipo was..gelijk een nieuwe squad aangemaakt :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Wie van GoT doet er eigenlijk mee? De Fok!kers zijn namelijk bang dat we met te weinig zijn :P
Als je meedoet, meldt het even hier: http://forum.i3d.nl/showthread.php?t=6329 en liefst erbij welk wapen/voertuig je voorkeur heeft en wat de ingame nick is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 17:20:
Wie van GoT doet er eigenlijk mee? De Fok!kers zijn namelijk bang dat we met te weinig zijn :P
Als je meedoet, meldt het even hier: http://forum.i3d.nl/showthread.php?t=6329 en liefst erbij welk wapen/voertuig je voorkeur heeft en wat de ingame nick is :)
hehe

Wij hebben al een reserve bank. >:) De meest strijdlustige kreten doen al de ronde.. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 17:20:
Ja maar is wel een beetje vroeg zeg!!!:P messchien zou een uur later een betere uitkomst bieden voor sommigen hier, like me (eten)
En als ik geen favo wapen heb en voertuig :P
kan je niet beter schrijven waar je het beste mee kan spelen.

Zowat alles heeft zijn voordelen en nadelen weetje bij een wapen en dus heb ik niet echt een favorieten wapen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
idd 1900h is wel wat vroeg :( dan heb ik nog net een verjaardag van me oma :)

lol rond 22:00 zou nog beter uitkomen ;) dan weet ik zeker dat ik weer thuis ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik doe mee , en we gaan gehakt van ze maken })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
Ik moet nog kijken of ik het haal

Neem aan dat iedereen TS gaat gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

JEDI

Standaard
Citaat:
Origineel gepost door Roodkapje
/ me vindt 21:00 of 20:30 of 20:00 ook wat leuker

Verder Karkand,Oman,Mashtuur @ 32 players a.u.b.

Loopt een voorstel voor verplaatsing naar zondagavond aangezien wij met kroegtijgers en sporters (of combi) zitten.

Gelieve hier eventjes rekening mee te houden. Voor 0:00 dienen wij een tegenvoorstel in met tijd en maprotatie.

Ik hou jullie op de hoogte.

Nou ja, als ie zaterdag wordt gehouden speel ik wel assault of support, die zie je niet veel namelijk :|

[ Voor 7% gewijzigd door Nap op 05-01-2006 19:54 ]

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 09:37:
[...]

Ben ik het helemaal mee eens. Ik wil gewoon een leuke, spannende en goed samenwerkende pot BF2 spelen. Winnen of verliezen is mij dan om het even. Een wedloop om wie het snelst een squad kan aanmaken heeft (imho) weinig meer met BF2 te maken. En commander geeft orders middels TS??? Dus zie je nooit op je minimap waarheen, wat te doen enz :? Ik neem aan dat wars alleen op 16 player maps gespeeld worden want ik wil de eerste commander nog wel eens zien die middels TS alles kan regelen op een 64 player server :+ Laat mij maar gewoon op Djmantri spelen, denk dat ik dat veel leuker vind als zo'n war of zoiets :9
Volgende week heeft BEWARE een war van 32v32 :) Nog nooit vertoont volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
bertenernie schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 19:53:
[...]

Nou ja, als ie zaterdag wordt gehouden speel ik wel assault of support, die zie je niet veel namelijk :|
Ik wil ook wel mee doen als er behoefte aan is :)

Ook als assault (of medic), iig infanterie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik beman de heli wel met wzza :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 21:31:
Hier een aangepaste versie hoe ik nu tegenwoordig ga spelen!! :D

[afbeelding]

Er zijn nog veel meer mogelijkheden maar vraag mij niks :P
Mensen vroegen over dit, dat je hier problemen heb met PB, nee dat kan je niet krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Dan zullen Sir real en ik (S@IN) sneaky naar de nmi base gaan, hun heli pikken, want vliegen wil ik ook ..
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klinkt ontzettend leuk , maar ga waarschijnlijk niet kunnen
als ik kan zal ik het laten weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

sain onez schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 21:29:
Dan zullen Sir real en ik (S@IN) sneaky naar de nmi base gaan, hun heli pikken, want vliegen wil ik ook ..
Ik drop jullie wel af _/-\o_
* Stewie! sjeest in de buggy/humvee's :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
* Blacksnak past. Ben voetbalmatch kijken dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sain onez schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 21:29:
And don't forget about me :D
Cronica
Ik kan infrantry( hele reutemeteut dus)
alle voertuigen, en attack chopper

plane wilt nog niet echt 100%

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2006 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

dat wordt voor zondag nog paar keer massaal afspreken op TS server, zodat we nog paar keer wat routines kunnen trainen..

ik wil ze zien denken, Fok!, wat is dit?!!? :+ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het nu op zondag of zaterdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als jullie even het I3D forum volgen dan houden we het centraal.

Tegenvoorstel is inderdaad geworden:

Tijd:
zondag 20:00

Maprotatie:
Sharqi
Wake
Karkand (Grand final)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W0000000000000000000000000T
maareuh... ik ga niet op TS kunnen komen de dagen daarvoor , als jullie kunnen posten wat ik het best zou moeten doen en welke squad ik moet joinen.
op TS kan ik de dag zelf wel komen , is er soms een TS guide want heb er nog nooit mee gewerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
bah waarom nou weer op een zondag.. * BasieP is de weekenden bij zijn ouders :/

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir-real zal niet komen wegens een kapotte VGA, en hij is nu nog niet zo goed dat hij ook iedereen uit de lucht kan halen enkel op geluid 8)

Wat nieuws over de DJMantri movie, tot mijn spijt moet ik melden dat alles maar zeer moeizaam verloopt. Het renderen van de beelden; wat normaal ongeveer 20-30 minuten duurt voor 5 minuten aan beeld duurt bij mij ongeveer 3 à 4 uur ... .Heb vanalles geprobeert maar wat ik ook doe het blijft altijd veel te lang duren + een - soms - instabiel videobewerkingsprogramma (pinnacle media studio plus 10.1). Het renderen wordt dus echt een werkje om tijdens de schooltijden te doen (de vakantie hier maandag 9/01 afgelopen, 's morgens PC opstarten, laten renderen; wil mijn PC in de vakantie wel nuttiger gebruiken dan alleen maar om te renderen). MAAR, de eerste kleine minuut - de intro - is al klaar en kan bewondert worden. De titel van de film is atm "The landing on Oman-dy"; als je iets beter weet, zeg het me

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2006 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 00:12:
... en hij is nu nog niet zo goed dat hij ook iedereen uit de lucht kan halen enkel op geluid 8)
ween je dat nu ? :/

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2006 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Ziet dr goed uit intro :*) Kon helaas ni door internet problemen... :(

Mgoed nu is alles weer oké dus zondag join ik de GoT club, we zullen die Fok!'ers >:)

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
hmm, die hoempa pa muziek aan't begin van dat filmpje, kun je dat ook online zetten? Ik spaar zulke muziekjes, vraag maar niet waarom :)

Die springende poppetjes aan't begin en die poppetjes die van't gebouw af springen zijn wel grappig. Zal wel flink wat werk zijn om zoiets te filmen.

Renderen is idd een langdurend proces, daar hebben ze de nacht voor uitgevonden, voor het slapen gaan ff op de 'okay' knop drukken en de volgende dag klaar.

[ Voor 98% gewijzigd door OCTheEagle op 06-01-2006 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Sir-real zal niet komen wegens een kapotte VGA, en hij is nu nog niet zo goed dat hij ook iedereen uit de lucht kan halen enkel op geluid 8)

Wat nieuws over de DJMantri movie, tot mijn spijt moet ik melden dat alles maar zeer moeizaam verloopt. Het renderen van de beelden; wat normaal ongeveer 20-30 minuten duurt voor 5 minuten aan beeld duurt bij mij ongeveer 3 à 4 uur ... .Heb vanalles geprobeert maar wat ik ook doe het blijft altijd veel te lang duren + een - soms - instabiel videobewerkingsprogramma (pinnacle media studio plus 10.1). Het renderen wordt dus echt een werkje om tijdens de schooltijden te doen (de vakantie hier maandag 9/01 afgelopen, 's morgens PC opstarten, laten renderen; wil mijn PC in de vakantie wel nuttiger gebruiken dan alleen maar om te renderen). MAAR, de eerste kleine minuut - de intro - is al klaar en kan bewondert worden. De titel van de film is atm "The landing on Oman-dy"; als je iets beter weet, zeg het me
Hahaha als de rest net zo goed (en grappig) is als dit introtje beloofd het wat, ziet er zeer goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09 17:09
Kate Winslet zag er vroeger beter uit :P

Goed bezig jongens! _O_

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
Laat em maar hier komen, hij is nuttiger dan ik in de game.
... MAAR, de eerste kleine minuut - de intro - is al klaar en kan bewondertd worden. De titel van de film is atm "The landing on Oman-dy"; als je iets beter weet, zeg het me
Ehms, wil ik niet mierenneukerig doen ofzo hoor, maar horen belgen niet beter in Nederlands te zijn ?
OCTheEagle schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 00:42:
Die springende poppetjes aan't begin en die poppetjes die van't gebouw af springen zijn wel grappig. Zal wel flink wat werk zijn om zoiets te filmen.
Die scenes waren nog makkelijk, waren daar met zijn 8 ofzo bezig, is wat makkelijker te coordineren dan met zijn 16en.

* TallManNL zichzelf 2x heeft gezien. :*)

[ Voor 26% gewijzigd door TallManNL op 06-01-2006 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
...

[ Voor 99% gewijzigd door TallManNL op 06-01-2006 08:04 . Reden: foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 15:08

JohnD

Bernd

TallManNL schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 08:01:

Ehms, wil ik niet mierenneukerig doen ofzo hoor, maar horen belgen niet beter in Nederlands te zijn
Lees jij de rest van dit forum wel eens? Ik wens je alvast succes met corrigeren!

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
SunStorms_sletje schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 08:52:
[...]

Lees jij de rest van dit forum wel eens? Ik wens je alvast succes met corrigeren!
Meerendeel is nederlander, daar verwacht ik niets van. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
TallManNL schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 08:01:
Ehms, wil ik niet mierenneukerig doen ofzo hoor, maar horen belgen niet beter in Nederlands te zijn ?
Naah, wij doen alleen maar alsof ;)
SunStorms_sletje schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 08:52:
[...]
Daar moed ik je anders wel geleik in geeven ;)

----------------
[edit]
Mocht match doorgaan op zondag, dan wil ik ook wel ff komen helpen om die FoK!kers neer te maaien :D

[ Voor 12% gewijzigd door Blacksnak op 06-01-2006 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Ziet er erg leuk uit, kan niet wachten op het vervolg :)
Alleen kraakte het geluid hier verschrikkelijk :X

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me at GoT's service ;)

Ik wil graag meedoen aan de match tegen FoK, ingame nick [HuT]Ruza[NL] welke zal worden uitgebreid met een [GoT]-tag :)
Speel bijna altijd medic, SpecOps kan ook prima en ben vaak squadleader. Moet het e.e.a. ook gepost wordden op http://forum.i3d.nl/showthread.php?t=6329 ???

Btw: Kan nog wel wat meer HuT-ters regelen waaronder een support en een uitstekende chopper-pilot. En haal alsjeblieft Sharqi uit de maproulatie, ik mis een map zoals Songhua Stalemate _/-\o_ om alle soorten gehad te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
zooooooo ik had gisteren iets vaags!..Ik werd gekilled en gerevived en toen zat ik zonder kit!..
Met als gevolg dat ik 3 minuten doelloos rondliep en ik zag mezelf ook niet op de map. Heb toen maar een APC gepakt en ben ik op rampage gegaan, aangekomen bij een vlag werd ik uiteraard bijna gekilled maar kon er op tijd uit jumpen. Ik zag een engineer kit liggen dus die maar opgepakt om vervolgens een specops mannetje te killen die om de hoek lag. Engineer had ik verder niet zoveel aan dus pak ik de specops kit en daar heb ik nog een APC en veel mannetjes mee gekilled *LOL* ik stond op K/D van 18-1 hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:59

Griffin

Is mythical

gister beetje solo play gedaan,
met mijn systeem (zie sig) draai ik op 1024 en allen mid - low en heb rond de 30 - 40 fps.
loopt lekker, nu alleen lekkere kit zien te zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TallManNL schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 09:02:
[...]

Meerendeel is nederlander, daar verwacht ik niets van. :+
Sorry het is Merendeel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
Juist, je snapt het, ik ben Nederlander. :+

Now back ontopic all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorefest
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Gorefest

serial killer.

Is er ook nog een mogelijkheid de taal van het spel weer op Engels te zetten zonder alles opnieuw te moeten installeren?
Staat nu op Nederlands en vind het eerlijk gezegd allemaal niet klinken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een dag of tien geleden heb ik hier gevraagd of het bandbreedte-technisch mogelijk was om met vier spelers over 1 adsl-lijn te spelen (xs4all adsl basic 768/6660). Afgezien van 1 reactie ontbrak het hier een beetje aan 'ervaringsdeskundigen' op dit gebied, dus laat ik maar even in de poel plassen door te vertellen dat dit dus heel goed mogelijk is :)
Eerlijk gezegd merkte ik geen verschil tussen het 'alleen' spelen over deze lijn of het spelen met drie vrienden (en dus drie pc's) erbij. Van alle spelers bleef de ping zo rond de 20, dus dit is een aanrader als je een keer een kleinschalige huiskamerLAN wilt organiseren waarbij het de moeite niet is om _tegen_ elkaar te spelen. Inprikken en gaan....
Sterker nog: we vonden deze variant (spelend in een squad op LIVE servers in Europa) eigenlijk veel plezieriger dan onze laatste LAN waar we met tien man (BFVN) tegen elkaar hebben gespeeld. Dus dit is een aanrader! Vooral de combi van 1 commander en drie squadspelers was errug goed. 't Geeft je wel een beetje te denken hoeveel verborgen potentieel er eigenlijk in BF2 zit, want de VOIP-eigenschappen worden eigenlijk maar heel weinig gebruikt en ik vermoed ook niet dat er echt veel TeamSpeak gebruikt wordt door spelersgroepen van minimaal vier man. Maar als je met vier man bij elkaar zit, is het communiceren toch een stuk eenvoudiger en we waren tijdens heel veel battles overduidelijk in het voordeel.
Nog een hele andere vraag: zijn er hier ook spelers die de SUPPLY-unlocks hebben geselecteerd en hoe zijn deze wapens? Beetje te gebruiken, of net zulke tuinsproeiers als het standaard supply-wapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I'm in , mijn nick = [GoT]SMG_phoenix
favoriete kit : spec ops (heb G3 unlock en SCAR L unlock)
ben bereid om alles te doen.
PS.alle andere kits wil ik ook wel doen als dat nodig is.
ik stel voor dat we een lijst maken met squads met duidelijke namen en de mensen verdelen die willen meedoen , een commander kiezen.
dan moeten we natuurlijk wel in squads werken maar daar zie ik geen probleem in.

ga ook eventjes de prima guide doornemen voor de maps.
Nog een hele andere vraag: zijn er hier ook spelers die de SUPPLY-unlocks hebben geselecteerd en hoe zijn deze wapens? Beetje te gebruiken, of net zulke tuinsproeiers als het standaard supply-wapen?
een vriend van me heeft die en is vrij nutteloos vind ik zelf , hij schiet niet zo snel maar is wel wat precieser, standaard is veel leuker.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2006 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
Lijkt me dat de war zonder unlocks wordt gespeeld, maybe wel met. Echter ?-? is het ? 8-8 10-10 12-12 ?

@smg_phoenix, g3 is assault unlock, niet spec op unlock ;)

En heeft er iemand toevallig een lijst geschreven van reeds aangemeldde spelers met kit/vehicle preferences ?

[edit]

Ik zie inschrijvingen hier en op i3d forum, echter weet ik niet zeker of er inschrijveningen alleen hier danwel alleen daar zijn geweest.
Mocht BoF met meer man staan dan zal ik ook mee kunnen doen om het gelijk(er) te trekken.

[ Voor 31% gewijzigd door TallManNL op 06-01-2006 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TallManNL schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 10:56:

@smg_phoenix, g3 is assault unlock, niet spec op unlock ;)
maarja , ik bedoel dat cool modern zwart geweer dat zo extreem accuraat is
er zit ook een 3 en een G in de naam , ik ken die niet allemaal van buiten hoor
edit: DIT bedoel ik :
Afbeeldingslocatie: http://totalairsoft.com/catalog/images/g36c.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2006 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 10:36:
ik stel voor dat we een lijst maken met squads met duidelijke namen en de mensen verdelen die willen meedoen , een commander kiezen.
dan moeten we natuurlijk wel in squads werken maar daar zie ik geen probleem in.

[...]

een vriend van me heeft die en is vrij nutteloos vind ik zelf , hij schiet niet zo snel maar is wel wat precieser, standaard is veel leuker.
G36c is het, G3 is voor Assault, ps wat bedoel je met "ben bereid om alles te doen." :+

Ik ben ook van de partij, heb VOIP, gewoon een server ergens even maken(ga geen LAN).

Killa4live
Sergeant Major(alle unlocks)
SF Expension pack
Kit = Assault(F2000)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 10:58:
[...]

... wat bedoel je met "ben bereid om alles te doen." :+
ALLES , ik bedoel dat ik evengoed medic kan zijn of support als je dat meer nodig hebt maar als je wil dat ik zelfmoordcommando ben kan dat ook hoor.
your wish is my command :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 10:36:

[...]

MG36(SF exp pack) is het beste Support wapen naar mijn idee, vooral door de accuracy, heb namelijk gewoon ingedekte(achter muurtje) op Karkand van ver ermee af gemaakt(oke, dat is dan wel gewoon geluk (4 keer maar))

Maar de allerbeste unlock overall is toch echt de F2000 met de Flashbangs.(is Assault kit, maar ik ben ook overgestapt van Spec Ops --->>> Support----->>> Assault) sinds dat ik speel in Juli 2005.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2006 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 11:01:
[...]

MG36(SF exp pack) is het beste Support wapen
maar we spelen alleen BF2 'vanilla'
PS. waar komt die vanilla vandaan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
Key, het plan is simpel, drijf ze terug tot ze nog maar 1 vlag hebben en ga die spawnrapen. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 11:03:
[...]

maar we spelen alleen BF2 'vanilla'
PS. waar komt die vanilla vandaan? :?
Beetje uitleg, voor zover ik zag geen verklaring waarom het vanilla heet.

http://en.wikipedia.org/wiki/Vanilla_%28computer_games%29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerder speelde ik ook altijd met de G36C, totdat ik de G3 unlockte ..
Hier ben ik echt bijna mee onverslaanbaar.
Check dit eens: http://bf2s.com/player/61648055/
En pak de grafiek kills. Vanaf 2 januari had ik em ..
Echt mega wapentje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Righteye schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 17:13:
[...]

Eehhh..begrijp ik nou goed dat als je BF2 SF installeert en je bent dan aan sergeant toe dat je 2 BF2 vanilla wapens kan unlocken ipv. 1 SF en 1 vanilla wapen ?
ik heb het sommige mensen al horen zeggen maar ik weet ook niet waar die vanilla vandaan komt hoor

ps. zijn er om dit uur mensen op djmantri , kwestie van al wat te oefenen

zal effe een lijst maken

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2006 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Nog ff als bevestiging (had eerder al gezegd maar was niet 100% cker).

Ben dr zondag ook :*)

Nick: {NL}GrassHoppeR
Kit: Sniper, Spec ops of medic
Voertuig: Attack heli, APC, suicide jeep kan ook leuk zijn O-) })

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 11:09:
ps. zijn er om dit uur mensen op djmantri , kwestie van al wat te oefenen
waarschijnlijk niet
zal effe een lijst maken
Zet mij maar als reserve [GoT] TallManNL

kitvoorkeur: medic/anti tank/spec op/engi/support in die volgorde