[PC] Battlefield 2 - Deel XXVI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.829 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-05 16:35
Anoniem: 161585 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 23:45:
voor jet op wake stel ik voor pred , heeft me vandaag zo'n oneindig veel keer gekilled met zijn jet , mij neerschieten terwijl ik gunner was van tank , ik als buggy
ps.wat heb jij tegen mij
hehe moet je niet zoveel in kleine voertuigen zitten :+
tanks en apcs mis ik nog wel es met bomben maar buggies/bootjes vrijwel nooit.

anyway, ik zit op wake het liefst in de jet. cker op die map want ik doe niks anders dan vliegen daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148676

prutsger schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 00:01:
[...]

Nofi, maar beetje jammer dat je hier, en al helemaal in het topic op Fok dit loopt te roepen terwijl hier al is uitgelegd hoe het zit en er niet zomaar iedereen van buitenaf wordt aangetrokken. Volgens mij dek je je vast in voor als jullie verliezen :> 'Cause that's going to happen!

By the way, als het 16vs16 hebben we dus teveel en bied ik me vrijwillig aan als reserve. Ik heb eigenlijk wat anders te doen wat ik graag laat schieten :9 (leuke woordspeling!) voor een war, maar als er toch teveel zijn...
nou nou nou jongens wat vriendelijker mag ook wel. Wat hier geroepen wordt is zoveel net als bij ons ook natuurlijk. Wij gingen er met zijn allen vanuit dat we de GoTers mochten bevechten in een war maar nu blijkt dat er redelijk breed gerecruteerd wordt door jullie. Natuurlijk menselijke reactie van onze jongens is dan natuurlijk: Tja dan zullen we er ook wel eens een paar gaan bijvragen.

Onze jongens hebben geen behoefte aan een war met "vreemden" in het team. We kennen elkaar ook persoonlijk middels lans en uitstapjes dus wij zijn iets meer verbonden vrees ik. Ik laat Phoenix wel weten hoe ver we komen, ik wil hier nog even over brainstormen met hem.

Gewoon een spannende war met een hoop strijdkreten aan beide kanten natuurlijk want dat hoort erbij maar ik probeer onze jongens wel in toom te houden en duidelijk te zijn dat respect voor de tegenstander een groot goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148676

Anoniem: 123536 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 00:35:

4) Omdat hier enkele spionnen van BOF proberen ons te demoraliseren door screens te plaatsen van hun superteam, kan ik het ook niet laten zo een screen te plaatsen:
[afbeelding]
Shit hij heeft ons door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Ik zal maar netjes melden dat ik tot vanavond nog niet op de DJmantri server had gespeelt. Komt omdat ik meestal op 64 zit, maar ik wil wel teamplay!
Niet echt een goeie combo :/
Maar ik kan zondag in iedergeval zeker!!

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-05 21:23

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Anoniem: 161585 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 23:45:
[...]
...

voor jet op wake stel ik voor pred , heeft me vandaag zo'n oneindig veel keer gekilled met zijn jet , mij neerschieten terwijl ik gunner was van tank , ik als buggy
ps.wat heb jij tegen mij

...
Ik stel me beschikbaar voor de 2e jet. Ik heb hiermee nml. ook wel een leuke K/D-ratio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:35

R-B

Blokkert

omfg, een war.. LOL :D

IK doe er niet aan mee, hou het gezellig bij gewone potjes op de djmantri server :)

En als jullie me echt nodig hebben, als gunner in de copter :P Samen met iemand die goed vliegt :D

[ Voor 32% gewijzigd door R-B op 07-01-2006 02:45 ]

| 2240Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163694

Nog plaats voor een gekke Turk >:) ???

Nick : fenerbahce_NL
geweer : Assault

En kan prima overweg met een F-15.

Ben een ervaren speler }) (al tegen de 33000 punten) , ik hoor nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Kstr
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-04 12:00
In me hele leven nog nooit 1 hack gebruikt, krijg ik gisteren: You have been kicked via PunkBuster (for 2 minutes) ... Violation (GAMEHACK) #80032 :((((((

The orange or the black pill..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:42
Zeg wanneer is die war eigenlijk, want ik moet me van te voren natuurlijk wel ff 'inspelen' :>.

En zou het misschien handig zijn dat de leader iedereen die meespeelt ff toevoegt op MSN zodat we daar de nodige informatie door krijgen ... ?

Can't wait to own some Fokkers!

(... of mag ik dat niet zeggen :P?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:42

Tubby

or not to be

wellicht is het ook handig om de hardware toe te kennen (tanks/apcs/helis en planes) en daarbij met volgnummers te gaan werken. De eerste tanker heeft als eerste recht op de tank (tenzij hij aan de andere kant van de map staat of al een tank heeft, dan heeft de tweede tanker er recht op, etc...)

het zelfde geldt voor de heli teams, een eerste en een tweede heli team. Ik weet zo gauw niet of de 64 player versies van de maps die we spelen meer dan 1 chopper hebben, maar toch...

wat betreft 404s en wzza, ik ken ze niet, ik ken hun niveau niet, ze zeggen dat ze goed zijn, maar dat zegt bijna iedereen tbh. Bovendien hebben ze een serieus attitude probleem en niet voor niets permanent bans op de djmantri servers, en weet ik niet eens of wzza uberhaupt hier ooit gepost heeft.

Maar als er op djmantri een ander chopper team is dat ook goed is en op elkaar ingespeeld is en beschikbaar is voor zondag kun je het beste dit weekend nog ff een chopper-wedstrijd doen op dragon valley 16p (2 choppers) waarbij je beide teams tegen elkaar laat vliegen (us en china) en de winnaar mag het chopper team zijn in de match? Hierbij moet je dan wel regels hanteren zodat je gewoon kunt opstijgen nadat je down bent.

[ Voor 8% gewijzigd door Tubby op 07-01-2006 08:59 ]

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161582

Whaha zoek ze maar allemaal bij elkaar, maar wel de beste he !! Dalijk gaan jullie nog naar de statistieken kijken wie er meer kills heeft gemaakt. :X :X Kennen jullie elkaar uberhaupt allemaal wel?? Of gaan er voor sommige van jullie mensen meespelen die je nog nooit heb gesproken? :P
Mja we zien wel met wie jullie komen, als jullie maar komen en er veel lol en strijd is. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 161582 op 07-01-2006 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146400

Net even een potje bij de FoKKers gespeeld :9 Afbeeldingslocatie: http://i8.photobucket.com/albums/a35/TeuntjeXT/BOfsever.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161582

Anoniem: 146400 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 10:47:
Net even een potje bij de FoKKers gespeeld :9 [afbeelding]
Jammer dat er geen een BoF'er aanwezig was... en laatst wel een hoop GoT op jullie server toen er een BoF'er meedeed ;)
Mja, likpunie, maar dat is de enige waar wij (althans, ik) niet van weet wie dat in vredesnaam mag zijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-05 13:52
Anoniem: 161585 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 00:47:
-404s en wzza vind ik eigenlijk ook nogal een twijfelgeval qua karakter
404s is geen twijfel geval, die post vaak op GoT dus is een gotter dus mag meedoen, wzza is imho wel een twijfelgeval.
Anoniem: 123536 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 00:35:
1) Het renderen van de beelden, dat zolang duurde, gaat dus over BF2 zelf. Ik gebruik wel battlelauncher, is ongeveer het hetzelfde als die command line maar dan met een GIU. Het renderen in Pinnacle duurt niet abnormaal lang. (Welk edit programma raad <<toch zonder een t he tallman :*) >> jij dan aan?)
Ik raad niets anders dan Pinnacle aan, daar heb ik ook niets over gezegd, een ander heeft zitten kotsen op pinnacle. Ik heb alleen voorgesteld dat ik even een render probeer om eventueel tijdsverschil te zien. Daar heb ik overigens ook nog over gemailed.

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Laatst online: 08-05 05:16

Nap

Veel getypt hier in een dagje zeg :P
Vanwege een dagje naar Amsterdam heb ik me even niet aan kunnen melden bij de veldslag morgen, dus bij deze: ik doe ook mee.

Nick: [GoT] ChristiaaNL
Kit: Assault en als er te weinig mensen support spelen ambieer ik ook die functie :)

Edit:

Als ik dit zo zie is er een schrijnend tekort aan support :Y). Support dus :)

[ Voor 25% gewijzigd door Nap op 07-01-2006 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Gister ook dagje naar Amsterdam geweest :)

Vandaar dat k ook pas zo laat op Djimantri was... (Rond 1 ofzo O-) )
TallManNL schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 10:58:
[...]

404s is geen twijfel geval, die post vaak op GoT dus is een gotter dus mag meedoen, wzza is imho wel een twijfelgeval..
Vind 404s (als hij echt zo'n geweldige piloot is) het erg om met een andere gunner te vliegen?

Volgens mij is het de taak avn de gunner je aan te passen op het vlieggedrag van de piloot. Met deze instelling kan ik tenminste bij bijna elke piloot wel goed gunnen... :X

Tuurlijk zijn echt op elkaar ingespeelde duo's beter, heb k geen weerwoord tegen |:( .

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161585

sorry mensen maar we moeten zowiezo al snoeien in de lijst dus degenen die nu nog voorstellen om mee te doen zullen daar waarschijnlijk de kans niet toe krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

bertenernie schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 11:33:
Veel getypt hier in een dagje zeg :P
Vanwege een dagje naar Amsterdam heb ik me even niet aan kunnen melden bij de veldslag morgen, dus bij deze: ik doe ook mee.

Nick: [GoT] ChristiaaNL
Kit: Assault en als er te weinig mensen support spelen ambieer ik ook die functie :)

Edit:

Als ik dit zo zie is er een schrijnend tekort aan support :Y). Support dus :)
kwa lineup is het bezigheidtherapie om alle classes helemaal uit te specificeren. Zolang je geen voertuig hebt toegewezen gekregen ben je infantry, welke class je precies bent is aan jou om te beoordelen naar gelang de situatie.

bv: het is zinloos om allemaal medic te spawnen als er meerdere tanks/apcs aankomen, maar het is wel weer nuttig om support te spawnen als je weet dat er al meerdere ATers rondlopen.
WoBaDijk schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 11:40:
Volgens mij is het de taak avn de gunner je aan te passen op het vlieggedrag van de piloot. Met deze instelling kan ik tenminste bij bijna elke piloot wel goed gunnen... :X

Tuurlijk zijn echt op elkaar ingespeelde duo's beter, heb k geen weerwoord tegen |:( .
bullshit, een goede gunner kan bij elke andere goede pilot ook goed zijn rol vervullen. Als ie dat niet kan issie geen goede gunner he ;) Andersom overigens ook, het is niet zo dat elke gunner z'n eigen cockpit meesleept ofzow. De tv-guided window blijft op dezelfde plek zitten en de pilot houdt daar rekening mee.

[ Voor 28% gewijzigd door Tubby op 07-01-2006 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je hebt gelijk tubby , maar het is handig als iedereen ongeveer weet welke kit ze nemen als er geen speciale situaties zijn , zodat niet iedereen een medic is ofzo maar ter plaatse kan je natuurlijk kiezen.
- {NL}GrassHoppeR_____|Sniper
- [GoT]SMG_phoenix____|support/ spec ops(wake) [V]
- [HuT]Ruza[NL] :______|medic
- DaMorpheus :_______|Spec Ops (commander) [V]
- Tripplesix :___________|(alles niet assault)
- **[THT]**Tubby________|(alles)
- [GoT] TallManNL_______| anti tank / support(karkand) [V]
- 404s_________________|assault________|heli [V]
- obi.kenobi_____________|assault
- [GoT] Blacksnak_______|anti-tank [V]
- TorqueD&B(NL)________|Spec ops / Medic [V]
- [GoT]prutsger__________|Sniper
- [GoT] fragtallica_________|Anti-Tank [V]
- [GoT] maxoss _________|medic[V]
- |GoT|Cronica___________|engineer? [V]
- S@IN :_______________|spec ops? [V]
- wzza_________________|medic_______|heligunner[-]
-JanPietersz____________| AT
-omfoefoe______________|(commander) [V]______|Jet 2
-rubenski_______________|spec ops
-Il_Machiavelli___________|engineer
-Pred87________________| medic[V]
-Str1ngS_______________|medic [-]
-( [GoT] ) RedFoxDDT____|engineer [V]
-[HuT]FaUsT[NL]__________| [V]
-MrBondt008______________|support(commander) [V]
-phYzar__________________|AT [V]
-[GoT]Rayzman-JT-NL______|medic[V]
-EyeWitness_____________|medic
- Killa4live_____________| assault
ik stel voor de Mrbondt commander word aangezien de oemf al de jet bemant en damorpheus een ander doel heeft.

heb al zo'n 15 mensen aangeduid waarvan ik zeker weet dat ze al op djmantri gespeeld hebben.

@jedi: je snapt het nog niet he : de [GoT] prefix is een prefix die mensen gebruiken die veel op Djmantri server spelen , zodat anderen kunnen weten dat zijn van [GoT] zijn .
dus wie doet er mee : degenen die op djmantri spelen

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 161585 op 07-01-2006 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

agree, ik zou het wel waarderen als ik mee kan spelen zodra ik klaar ben met THT vs FoH

ik zorg iig dat ik teamspeak goed heb ingesteld en de server vast gebookmarked heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Trouwens we zitten al bijna tegen de 32, kunnen we er niet een 32vs32 van maken
en wie is hier de leider??

iemand of anders wordt het echt een rommeltje!
ik bied me aan om in goede banen te leiden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Anoniem: 109640 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 12:04:
Trouwens we zitten al bijna tegen de 32, kunnen we er niet een 32vs32 van maken
en wie is hier de leider??

iemand of anders wordt het echt een rommeltje!
ik bied me aan om in goede banen te leiden :)
FoK kan er niet zoveel optrommelen volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk

WoBaDijk

Aapje

Tubby schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 11:57:
[...]

bullshit, een goede gunner kan bij elke andere goede pilot ook goed zijn rol vervullen. Als ie dat niet kan issie geen goede gunner he ;) Andersom overigens ook, het is niet zo dat elke gunner z'n eigen cockpit meesleept ofzow. De tv-guided window blijft op dezelfde plek zitten en de pilot houdt daar rekening mee.
Dat zeg ik juist. Een goede gunner is niet gebonden aan een piloot. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap

Nap

Nou SMG_phoenix, zet me d'r dan maar bij als support voor als je me post niet had gelezen 2 voor je overzichtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161585 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 12:00:
je hebt gelijk tubby , maar het is handig als iedereen ongeveer weet welke kit ze nemen als er geen speciale situaties zijn , zodat niet iedereen een medic is ofzo maar ter plaatse kan je natuurlijk kiezen.

[...]

ik stel voor de Mrbondt commander word aangezien de oemf al de jet bemant en damorpheus een ander doel heeft.

heb al zo'n 15 mensen aangeduid waarvan ik zeker weet dat ze al op djmantri gespeeld hebben.

@jedi: je snapt het nog niet he : de [GoT] prefix is een prefix die mensen gebruiken die veel op Djmantri server spelen , zodat anderen kunnen weten dat zijn van [GoT] zijn .
dus wie doet er mee : degenen die op djmantri spelen
Gast je hebt niks aan die kits!!
je moet een goede samenstelling hebben in een squad en de goeie kit gebruiken in elke situatie is dat anders... Je kan het niet zomaar op een kit toewijzen op een lijst
zonder wat je weet wat hij nou moet doen ;)

Bijvoorbeeld:
Je hebt iemand als support dan is het beste om hem in 2 anti-tanks en een medic neer te zetten.. voila een echte tank killer squad

Goeie combinaties in strike

en als het 16vs16 wordt zeg het dan. kan ik effe tackticks maken ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 07-01-2006 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

hmm is die war nou vanavond als ik begrijp? Als je mannen tekort heb geef je maar gil..

Antitank ben ik :) En liefst APC/Tank en anders gunner in copter

Nick: [GoT] ReDXraD

[ Voor 7% gewijzigd door R-B op 07-01-2006 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tubby schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 12:07:
[...]

FoK kan er niet zoveel optrommelen volgens mij
(8> lz dacht da fokkers ook veel gamers had..
of zijn het bange kippen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 12:11:
[...]

Bijvoorbeeld:
Je hebt iemand als support dan is het beste om hem in 2 anti-tanks en een medic neer te zetten.. voila een echte tank killer squad

Goeie combinaties in strike

en als het 16vs16 wordt zeg het dan. kan ik effe tackticks maken ;)
dat is ongeveer wat ik in gedachten had : iedereen neemt zijn favoriete kit en dan verdelen we squads in zodat er in 1 sqaud : 1 medic , 1 anti tank , 1 support zit....

was niet de bedoeling mensen een kit toe te wijzen maar het is hun favoriete kit dus ze zijn meer geneigd die te gebruiken dus dan kunnen we hen indelen in squads naar gelang hun favoriete kit

@bertenernie: sorry maar fok! kan er maar ongeveer 20 optrommelen dus we zijn al met teveel mensen...
Ik vind het erg jammer maar het is niet anders. De GoT-ers zien het woordje " open" wel heel letterlijk. Het leeuwendeel van hun warploeg bestaat uit "huurlingen" uit andere clans.

Dus als jullie iemand weten of contact hebben, schrijf ze maar in. OP HET BOF FORUM!!
dit is dus niet zo JEDI , alleen [PC] Battlefield 2 - Deel XXVI posters die ook nog eens op djmantri spelen doen mee.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 161585 op 07-01-2006 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123536

Als je de verdeling zo goed doen, zet mij dan maar onder "Anti tank". Denk dat een groot aantal AT echt wel belangrijk is (als er met unlocks gespeeld wordt). Als je een squad hebt van 2/3 AT-enkers is een tank/apc in no time kapot. En met de DAO-12 zijn ze nog super sterk op close rangne en de eryx vind ik de beste sniper die in het spel zit.

Maar zoals Tubby al zei is het belangrijk dat je je aanpast aan de situatie, maar dat is op publics toch ook zo? (hoop ik dan altijd maar :p).
Maar blijkbaar is die BoF-groep echt een clan, die met elkaar LAN's organiseren. Zij zullen dus vast wel iets meer in elkaar ingespeeld zijn dan ons; maar ja: je hebt ook skills nodig .... (:P, wel grappig om op beide fora allerlei strijdlustige kreten te lezen)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 123536 op 07-01-2006 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Anoniem: 123536 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 12:29:
Als je de verdeling zo goed doen, zet mij dan maar onder "Anti tank". Denk dat een groot aantal AT echt wel belangrijk is (als er met unlocks gespeeld wordt). Als je een squad hebt van 2/3 AT-enkers is een tank/apc in no time kapot. En met de DAO-12 zijn ze nog super sterk op close rangne en de eryx vind ik de beste sniper die in het spel zit.

Maar zoals Tubby al zei is het belangrijk dat je je aanpast aan de situatie, maar dat is op publics toch ook zo? (hoop ik dan altijd maar :p).
Maar blijkbaar is die BoF-groep echt een clan, die met elkaar LAN's organiseren. Zij zullen dus vast wel iets meer in elkaar ingespeeld zijn dan ons; maar ja: je hebt ook skills nodig ....
jullie praten hier lekker open en bloot over he, dus BoF leest gezellig mee ;) Hou daar rekening mee :9 Ben echt benieuwd wie er wint :P

maar is die wedstrijd nou vanavond.. Zo ja. Ben ik er ook bij als AT (Met DAO-12)

[ Voor 9% gewijzigd door R-B op 07-01-2006 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 14-05 00:23
R-B schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 12:34:
maar is die wedstrijd nou vanavond.. Zo ja. Ben ik er ook bij als AT (Met DAO-12)
De server is unranked en de unlocks staan uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ah Mrbondt , zie je het zitten om te commanden?

ps. iedereen die meedoet aan de war zet [GoT] prefix voor je naam .
- zonder tag wordt je gekicked van de server
@JEDI: hoeveel kunnen jullie erbij elkaar sprokkelen

[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 161585 op 07-01-2006 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Mr. Bondt schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 12:36:
[...]

De server is unranked en de unlocks staan uit ;)
dan zonder DAO-12 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Anoniem: 161585 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 12:37:
ah Mrbondt , zie je het zitten om te commanden?
Uiteraard :*)

Nog even voor de mensen die het niet weten: http://forum.i3d.nl/showthread.php?t=6329
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Mr. Bondt schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 12:39:
[...]

Uiteraard :*)

Nog even voor de mensen die het niet weten: http://forum.i3d.nl/showthread.php?t=6329
;)
ah bedankt, val ik af.. werk :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

- {NL}GrassHoppeR_____|Sniper
- [GoT]SMG_phoenix____|support/ spec ops(wake) [V]
- [HuT]Ruza[NL] :______|medic
- DaMorpheus :_______|Spec Ops (commander) [V]
- Tripplesix :___________|(alles niet assault)
- **[THT]**Tubby________|(alles)
- [GoT] TallManNL_______| anti tank / support(karkand) [V]
- 404s_________________|assault________|heli [V]
- obi.kenobi_____________|assault
- [GoT] Blacksnak_______|anti-tank [V]
- TorqueD&B(NL)________|Spec ops / Medic [V]
- [GoT]prutsger__________|Sniper
- [GoT] fragtallica_________|Anti-Tank [V]
- [GoT] maxoss _________|medic[V]
- |GoT|Cronica___________|engineer? [V]
- S@IN :_______________|spec ops? [V]
- wzza_________________|medic_______|heligunner[-]
-JanPietersz____________| AT [V]
-omfoefoe______________|(commander) [V]______|Jet 2
-rubenski_______________|spec ops
-Il_Machiavelli___________|engineer
-Pred87________________| medic[V]
-Str1ngS_______________|medic [-]
-( [GoT] ) RedFoxDDT____|engineer [V]
-[HuT]FaUsT[NL]__________| [V]
-MrBondt008______________|support(commander) [V]
-phYzar__________________|AT [V]
-[GoT]Rayzman-JT-NL______|medic[V]
-EyeWitness_____________|medic
- Killa4live_____________| assault
heb iedereen die de [GoT] heeft of die ik al op DJmantri heb zien spelen aangeduid en kom al aan 17 , wie speelt er nog regelmatig op djmantri?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Anoniem: 161585 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 12:45:
[...]

heb iedereen die de [GoT] heeft of die ik al op DJmantri heb zien spelen aangeduid en kom al aan 17 , wie speelt er nog regelmatig op djmantri?
Ik hehe, maja jullie hebben er al genoeg + Ik moet werken :'(
Ik ben echt benieuwd naar verslag wat er komt achteraf (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

R-B schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 12:34:
[...]

jullie praten hier lekker open en bloot over he, dus BoF leest gezellig mee ;) Hou daar rekening mee :9 Ben echt benieuwd wie er wint :P

\mah valt wel mee hoor!! de tacktick krijgen jullie niet te zien, en ook hoe we gaan werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Hoe controleer je dat?
Ik heb ook meerdere malen op DJM gespeeld, alleen is DJM niet mijn eerste keus, hij staat in me favs maar ik speel liever een 24/7 Karkand of op een City maps only server :)

Je kan dat beter of de beste kiezen en die laten spelen, of 2 teams maken die verschillende maps spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Anoniem: 109640 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 12:47:
[...]

\mah valt wel mee hoor!! de tacktick krijgen jullie niet te zien, en ook hoe we gaan werken
jullie? Ik hoor NIET bij BoF hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:47

Stewie!

Keen must die!

Rob_Kstr schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 04:17:
In me hele leven nog nooit 1 hack gebruikt, krijg ik gisteren: You have been kicked via PunkBuster (for 2 minutes) ... Violation (GAMEHACK) #80032 :((((((
Was een PB glitch, is na enkele minuten weer gefixed op PB master servers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
WoBaDijk schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 12:07:
[...]

Dat zeg ik juist. Een goede gunner is niet gebonden aan een piloot. ;)
Voor tv guided maakt het niet zo gek veel uit, maar de machine gun maakt het heel erg veel uit. Soms ben ik gunner en vliegt de pilot erg spastishe. Probeer maar wat te raken dan., beste is gewoon langs te strafen en je gunner tijd te geven om iedereen neer te maaien en de rpg in de gaten houden. Ik zelf vlieg ook vaak recht boven tanken en aa tanken, dan moet je echt communitie hebben met je gunner want die tv moet getimed worden en raak gaan

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Laatst online: 14-03 13:38
Ik kom bijna op djmantri, dat is toch ook geen must toch? Wel goed ik zal wel eens vaker daar kijken maar bijvoorbeeld vanmorgen was er geen kip te bekennen dus ja.

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:17

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ben nu nog aan t werk tot 16uur, maar daarna kunnen we wel wat gaan trainen lijkt me, volgens mij kunnen we idd beter al wat squads samenstellen zodat deze al in groepsverband kunnen opereren strax.

Ook zou het prettig zijn als Damorpheus al een warserver op 8v8pl kan i instellen op Fushe Pasche zodat er wat heli duels gespeeld kunnen worden,

en nog even over met wat armor een barriere vormen op strategische plaatsen zal een must zijn (zeker met de warervaring die zij hebben)

Dus tankers en acpers ook ff goed selecteren. Ook zou heinrich.nl ( of wie verzorgt er teamspeak) al wat squadkanalen kunnen aanmaken, misschien is verschillende TS servers per squad een oplossing, zodat eventuele lag geen roet in t eten gooit!? ( zou er wel een kunnen instellen hiervoor..)

Eventueel dat squads ieder een server kan krijgen, en de leaders en commander met voip met elkaar kunnen chitchatten...

Ik weet wat ik zelf kan, en weet ook wat de overige vaste GoTers kunnen, maar ervaring is troef, zie al voor me dat er direct paniek uitbreekt en iedereen vergeet zijn ding te doen, hierop moet volgens mij getraind/op gelet worden....

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ter info : ik heb de mensen aangeduid die ik mij herriner dat ik ze op djmantri gezien heb en die die ik gisteren ben tegengekomen zoals phyzar herriner ik mij nog goed en pred :( .
maar ik kan nog mensen over het hoofd zien , mijn excuses hiervoor en gelieve mij dit te melden

aangezien het 20v20 word stel ik voor 5 squads van +- 4 personen

WAR is zondag 20.00 uur maar we hebben al teveel mensen sorry

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 161585 op 07-01-2006 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-05 17:13

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

wanneer zou deze war moeten zijn? vanavond? lijkt mij wel cool om mee te doen.

edit: arg jammer dan

[ Voor 83% gewijzigd door ROFLASTC op 07-01-2006 13:02 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128821

[...]

Ik kom overdag/s'middags nog wel s, maar meestal zijn er dan weinig mensen, dus dan ga k altijd maar weer. Zit dit forum al wel vanaf ong. deel 1 te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Strijders:
{NL}GrassHoppeRSniper
[GoT]SMG_phoenixSupport / SpecOps (Wake Island)[V]
[HuT]Ruza[NL]Medic
DaMorpheusSpecOps (Commander)[V]
TripplesixAlles behalve assault
**[THT]**TubbyAlles[-]
[GoT] TallManNLAnti-tank / Support (Strike at Karkand)[V]
404sAssault / Attackhelicopter[V]
obi.kenobiAssault
[GoT] BlacksnakAnti-tank[V]
[GoT] TorqueD&B(NL)SpecOps / Medic[V]
[GoT] fragtallicaAnti-tank[V]
[GoT] maxossMedic[V]
|GoT|CronicaEngineer?[V]
-x-[SswL]-x-S@inSpecOps?[V]
wzzaMedic / Attackhelicopter-gunner[-]
JanPieterszAnti-tank
[GoT] Oemf0ef0e? / Jet[V]
[GoT] rubenskiSpecOps
Il_MachiavelliEngineer
[GoT] Pred87Medic[V]
Str1ngSMedic[-]
[GoT] RedFoxDDTEngineer[V]
[HuT]FaUsT[NL]?[V]
[GoT] MrBondt008Support / Commander[V]
phYzarAnti-tank[V]
[GoT] Rayzman-JT-NLMedic[V]
[GoT] EyeWitnessMedic
Reserve:
[GoT] prutsgerSniper
tubby?
Killa4liveAssault

Analyse:
Er zijn veel te weinig mensen support, maar die hebben we juist nodig voor al die assaults en anti-tanks, waar we er teveel van hebben.

Ik dacht: kom, laat ik het voor iedereen eens even wat duidelijker maken :)
Ace, deze mag je van mij wel kopiëren en verder invullen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05:12
werkt de server eigenlijk op wachtwoord? anders kan iedereen maar binnen komen. En hoe zorg je ervoor dat de juiste mensen de server inkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mooi _/-\o_ , ben niet zo'n layout expert
zal wat ballans proberen brengen

mensen zonder tag worden gekicked

heb net effe op djmantri forum naar de leden gekeken om nog een paar mensen aan te duiden
er zijn al 20 mensen aangeduid
dus dan zouden de aangeduide mensen [V] geselecteerd zijn , is er iemand niet akkoord met de lijst?
Strijders:
{NL}GrassHoppeRSniper
[GoT]SMG_phoenixSupport [V]
[HuT]Ruza[NL]Medic
DaMorpheusSpecOps [V]
Tripplesixsupport
**[THT]**TubbyAlles[-]
obi.kenobiAssault
[GoT] maxossMedic[V]
|GoT|CronicaEngineer?[V]
JanPieterszAnti-tank[V]
[GoT] Oemf0ef0eSupport / Jet[V]
[GoT] rubenskiSpecOps[V]
Il_MachiavelliEngineer
[GoT] Pred87Medic[V]
Str1ngSMedic[-]
[HuT]FaUsT[NL]Support[V]
phYzarAnti-tank[V]
[GoT] EyeWitnessMedic[V]
Reserve:
[GoT] prutsgerSniper
tubby?
Killa4liveAssault

[ Voor 122% gewijzigd door Anoniem: 161585 op 07-01-2006 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mr. Bondt schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 13:04:
Strijders:
{NL}GrassHoppeRSniper
[GoT]SMG_phoenixSupport / SpecOps (Wake Island)[V]
[HuT]Ruza[NL]Medic
DaMorpheusSpecOps (Commander)[V]
TripplesixAlles behalve assault
**[THT]**TubbyAlles[-]
obi.kenobiAssault
[GoT] maxossMedic[V]
|GoT|CronicaEngineer?[V]
JanPieterszAnti-tank
[GoT] Oemf0ef0e? / Jet[V]
[GoT] rubenskiSpecOps
Il_MachiavelliEngineer
[GoT] Pred87Medic[V]
Str1ngSMedic[-]
[HuT]FaUsT[NL]?[V]
phYzarAnti-tank[V]
[GoT] EyeWitnessMedic
Reserve:
[GoT] prutsgerSniper
tubby?
Killa4liveAssault

Analyse:
Er zijn veel te weinig mensen support, maar die hebben we juist nodig voor al die assaults en anti-tanks, waar we er teveel van hebben.

Ik dacht: kom, laat ik het voor iedereen eens even wat duidelijker maken :)
Ace, deze mag je van mij wel kopiëren en verder invullen ;)
:P waarom mag ik hem veder invullen O-)
maar oke.. heb nog wat leuke tackticks bij de hand.
... ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk

WoBaDijk

Aapje

Ben dr ook nog wel s s'middags maar is dan regelmatig leeg :(...

Gister was k dr idd niet, was in A'dam ;) Wel vanaf 00:30 2 uurtjes geweest vanacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Trouwens....
We hebben 5/4/3 squadleaders nodig mensen, light eraan hoeveel tegen hoeveel het wordt.
dus. wie biedt zich als squadleader aan..

Ik wil me aanbieden......

1.Cronica
ik maak een lijstje die wordt niet op Got geplaats. je krijgt wel een messages
(mensen van Fok kunnen ook mee lezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

evilpin0 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 12:50:
[...]

Voor tv guided maakt het niet zo gek veel uit, maar de machine gun maakt het heel erg veel uit. Soms ben ik gunner en vliegt de pilot erg spastishe. Probeer maar wat te raken dan., beste is gewoon langs te strafen en je gunner tijd te geven om iedereen neer te maaien en de rpg in de gaten houden. Ik zelf vlieg ook vaak recht boven tanken en aa tanken, dan moet je echt communitie hebben met je gunner want die tv moet getimed worden en raak gaan
bullshit, echt, daar is geen communicatie nodig, als pilot moet je gewoon weten wat het bereik van je gunner is. Het zou wat zijn als de pilot en copilot de hele tijd op teamspeak gaan zeggen "iets naar rechts, iets naar boven, naar onder, naar onder". daar wordt je als team toch ook gek van? Een goede gunner kan met elke goede piloot goed gunnen. En elke goede piloot weet wat het bereik van zijn gunner is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Anoniem: 109640 schreef op Saturday 07 January 2006 @ 13:10:
[...]

:P waarom mag ik hem veder invullen O-)
Hij is nu helemaal ingevuld, maar als er nog iemand bij komt... ;)
Jij neemt ook de leiding op dit moment :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap

Nap

Support meldt zich....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
ik wil op zich ook wel meedoen. Speelde eerst vaak op mantri's server, is alleen wat minder geworden sinds mijn 360 :) Was btw gister nog wel een paar uur aanwezig.

Laat maar weten of jullie me nog nodig hebben. Met name met infantry ben ik sterk, tanks en apc's ook nog redelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door dikki dik op 07-01-2006 13:20 ]

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tubby schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 13:14:
[...]

bullshit, echt, daar is geen communicatie nodig, als pilot moet je gewoon weten wat het bereik van je gunner is. Het zou wat zijn als de pilot en copilot de hele tijd op teamspeak gaan zeggen "iets naar rechts, iets naar boven, naar onder, naar onder". daar wordt je als team toch ook gek van? Een goede gunner kan met elke goede piloot goed gunnen. En elke goede piloot weet wat het bereik van zijn gunner is.
ga volledig akkoord , ik zat eens in een BH en met 1 gunner schoten we elke ventje op de daken neer (special forces) , gewoon door ik elke keer te kijken met ctrl in gedrukt of we wel goed zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

even voor de duidelijkheid:
dit is de lijst met de personen die meedoen aan de war
PS.! iedereen die meedoet moet de [GoT] tag voor zijn naam hebben anders word deze gekicked
Strijders:
DaMorpheusSpecOps [V]
[GoT] maxossMedic[V]
|GoT|CronicaEngineer?[V]
JanPieterszAnti-tank[V]
[GoT] rubenskiSpecOps[V]
[GoT] Pred87Medic[V]
[HuT]FaUsT[NL]Support[V]
phYzarAnti-tank[V]
[GoT] EyeWitnessMedic[V]
Reserve:

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 161585 op 07-01-2006 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-05 21:13
[...]

Zie je mij nou xpres over het hoofd? :(

Zie dat je al aardig wat mensen hebt. Kijk morgen wel of iedereen is komen opdagen en als er plek is doe ik wel ff mee.

En anders zet ik wel [BoF] of [FoK] voor mijn naam })

edit:
typo

[ Voor 3% gewijzigd door Fryskmantsje op 07-01-2006 14:01 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Anoniem: 127429 schreef op Saturday 07 January 2006 @ 13:41:
[...]

Zo zou ik nooit willen spelen, massa's vervormd die plaatjes door je breedbeeldres :r

Met alle respect :9
Heb er echt totaal geen last van! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Anoniem: 161585 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 13:34:
PS.! iedereen die meedoet moet de [GoT] tag voor zijn naam hebben anders word deze gekicked
Strijders:
DaMorpheusSpecOps [V]
[GoT] maxossMedic[V]
|GoT|CronicaEngineer?[V]
JanPieterszAnti-tank[V]
[GoT] rubenskiSpecOps[V]
[GoT] Pred87Medic[V]
[HuT]FaUsT[NL]Support[V]
phYzarAnti-tank[V]
[GoT] EyeWitnessMedic[V]
Reserve:
en ik dan

[GoT] -=dEaD_oR_aLiVe=- ??? (jah ik weet het noob naam, maar ik gebruik hem nu al zolang dat ik hem eigenlijk niet meer wil veranderen)

[ Voor 3% gewijzigd door dikki dik op 07-01-2006 13:49 ]

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640 schreef op Saturday 07 January 2006 @ 13:13:
Trouwens....
We hebben 5/4/3 squadleaders nodig mensen, light eraan hoeveel tegen hoeveel het wordt.
dus. wie biedt zich als squadleader aan..

Ik wil me aanbieden......

1.Cronica
ik maak een lijstje die wordt niet op Got geplaats. je krijgt wel een messages
(mensen van Fok kunnen ook mee lezen)
kom op mensen we hebben nog minsten 4/3 squadleaders nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb TS + mic, wil wel squadleader zijn. Heb niet veel geen ervaring met het spelen in clans, dus mischien is iemand anders een betere keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Anoniem: 161585 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 13:34:
Strijders:
DaMorpheusSpecOps [V]
[GoT] maxossMedic[V]
|GoT|CronicaEngineer?[V]
JanPieterszAnti-tank[V]
[GoT] rubenskiSpecOps[V]
[GoT] Pred87Medic[V]
[HuT]FaUsT[NL]Support[V]
phYzarAnti-tank[V]
[GoT] EyeWitnessMedic[V]
Reserve:
Lekkere lijst, je geeft je eigen op sta je er nog niet in :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128821 schreef op Saturday 07 January 2006 @ 14:01:
Ik heb TS + mic, wil wel squadleader zijn. Heb niet veel geen ervaring met het spelen in clans, dus mischien is iemand anders een betere keus.
Je hoeft niet clans gespeeld te hebben.. als je maar weet dat teamplay in een squad zeer effectief kan zijn!!

ga maar ergens als squadleader campen en de rest kan bij jouw aanvallen en de vlag overnemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

[...]

Jeej, wat gaan die posts snel nu! Ik heb er volledig vrede mee als Bondt gaat commanderen hoor. :Y)
Want zoals ik eerder vertelde, ben ik op de één of andere manier waardevoller in de lucht als infantry. Ik heb het nog niet voorbij zien komen, maar ik stel me ook beschikbaar als piloot op Mashtuur. In principe ben ik een beetje de 'vaste piloot' van ons teamspeak-squad geworden.

Ik heb ook gezien dat ik een support-kit heb toegewezen gekregen (hier kan ik het me ook wel in vinden), begrijp ik hieruit dat er ook al vaste squads zijn gemaakt? Zijn deze squads dan ook al bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oemfoefoe schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 14:08:
[...]

Jeej, wat gaan die posts snel nu! Ik heb er volledig vrede mee als Bondt gaat commanderen hoor. :Y)
Want zoals ik eerder vertelde, ben ik op de één of andere manier waardevoller in de lucht als infantry. Ik heb het nog niet voorbij zien komen, maar ik stel me ook beschikbaar als piloot op Mashtuur. In principe ben ik een beetje de 'vaste piloot' van ons teamspeak-squad geworden.

Ik heb ook gezien dat ik een support-kit heb toegewezen gekregen (hier kan ik het me ook wel in vinden), begrijp ik hieruit dat er ook al vaste squads zijn gemaakt? Zijn deze squads dan ook al bekend?
nop squad leaders te kort :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640 schreef op Saturday 07 January 2006 @ 14:07:
[...]

Je hoeft niet clans gespeeld te hebben.. als je maar weet dat teamplay in een squad zeer effectief kan zijn!!

ga maar ergens als squadleader campen en de rest kan bij jouw aanvallen en de vlag overnemen ;)
Ja, ok das wel logisch. Het is meer van: Ik wil het wel doen, zolang er geen betere mensen te krijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128821 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 14:10:
[...]

Ja, ok das wel logisch. Het is meer van: Ik wil het wel doen, zolang er geen betere mensen te krijgen zijn.
Dat kan ook.... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Wat squadleader betreft...

Over het algemeen heb ik de meeste uren als squadleader weg, dus ik heb er geen problemen mee. Maar als ik straks in een jet zit heeft het geen zin om squadleader te zijn. Dit omdat er dan niemand bij mij kan spawnen.

Wel knusjes met z'n zessen in een jet! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Maak mij maar squadleader, ben altijd een goede spawnpoint ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vermits we niet met unlocks spelen - dat wordt even wennen - ga ik voor de support of assault. Ik zou que squadleader gewoon steeds wisselen van leader, degene die nog leeft wordt squadleader zoals iemand lang geleden heeft uitgelegd zodat er altijd een levend spawnpoint is. Wel zou ik een 'tactische' squadleader aanstellen die communiceert met de commander. Op TS bestaat de functie channel commander. Als alle squads in een verschillend channel gaan zitten kunnen de squadleaders via de whisper optie met de andere squadleaders en commander praten, die in andere channel zitten.
Mss valt dit te overwegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123536 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 14:34:
Vermits we niet met unlocks spelen - dat wordt even wennen - ga ik voor de support of assault. Ik zou que squadleader gewoon steeds wisselen van leader, degene die nog leeft wordt squadleader zoals iemand lang geleden heeft uitgelegd zodat er altijd een levend spawnpoint is. Wel zou ik een 'tactische' squadleader aanstellen die communiceert met de commander. Op TS bestaat de functie channel commander. Als alle squads in een verschillend channel gaan zitten kunnen de squadleaders via de whisper optie met de andere squadleaders en commander praten, die in andere channel zitten.
Ja maar ik hou er rekening mee dat sommigen mensen gewoon willen funnen....
dat leave en rejoin gedoe moet je maar gewend zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Anoniem: 123536 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 14:34:
Op zich wel een goed idee Frag, maar als je iedere keer van squadleader veranderd heeft het weing zin om een Channel Commander aan te stellen op teamspeak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, maar die tactische squadleader hoeft niet per se dezelfde te zijn als de squadleader ingame. De squadleader in BF2 is gewoon een mobiel spawnpoint terwijl de 'tactische (of is het strategische?) squadleader' de echte taak van het 'squadlead-en' op zich neemt en deze blijft dan ook altijd dezelfde, ongeacht of hij dood of levend is.

Dat sommigen willen funnen begrijp ik, maar daarom zou het mss slim zijn om de mensen die een beetje serieus willen spelen in een apart squad te stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Anoniem: 123536 schreef op Saturday 07 January 2006 @ 14:49:
Ok, maar die tactische squadleader hoeft niet per se dezelfde te zijn als de squadleader ingame. De squadleader in BF2 is gewoon een mobiel spawnpoint terwijl de 'tactische (of is het strategische?) squadleader' de echte taak van het 'squadlead-en' op zich neemt en deze blijft dan ook altijd dezelfde, ongeacht of hij dood of levend is.

Dat sommigen willen funnen begrijp ik, maar daarom zou het mss slim zijn om de mensen die een beetje serieus willen spelen in een apart squad te stoppen?
'I read You'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ik ben al me 60000 punten squadleader van sswl geweest, wil er best paar onder me hoede nemen, zou vereerd zijn met spelers als Tallman en Oemfoefoe (met beide al vaker gevlogen, en waardige vervangers voor Sir Real) zodra er 2 van ons 3 in een heli vertoeven, kan de 3e de rol van leader overnemen en ook het squadhoppen in snel nieuw gecreerde squads kan nog even getest worden.

Ook onze personal driver, met in zijn linkerhand het stuur en met rechts de dodemansknop van de server, Damorpheus had ik ook graag in t squad gezien, en Frag en ik hebben ook al heel wat samengespeeld, nu wil ik altijd heeel veel, en weet ook niet wat andere voor opstellingen in gedachten hadden, maar er moet toch iemand mee beginnen :+

zo ben ik heel goed in medic en elite, frag weet weer heel goed te resuplieen, en oemf en tallman weten altijd perfect hierop in te spelen..

Laat maar horen wat jullie ervan vinden!?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

sain onez schreef op Saturday 07 January 2006 @ 14:55:
... zou vereerd zijn met spelers als Tallman en Oemfoefoe (met beide al vaker gevlogen, en waardige vervangers voor Sir Real) zodra er 2 van ons 3 in een heli vertoeven, kan de 3e de rol van leader overnemen...
O+

Maarre, ik neem aan dat je hebt over de attackchopper? En voor zover ik weet spelen we alleen Oman, Mashtuur en Karkand.
But anyways...ik vind het wel best hoor om in jou squad te komen. Kom je dan ook naar de teamspeak van Heinrich?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160435

Anoniem: 161585 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 13:08:
mooi _/-\o_ , ben niet zo'n layout expert
zal wat ballans proberen brengen

mensen zonder tag worden gekicked

heb net effe op djmantri forum naar de leden gekeken om nog een paar mensen aan te duiden
er zijn al 20 mensen aangeduid
dus dan zouden de aangeduide mensen [V] geselecteerd zijn , is er iemand niet akkoord met de lijst?

[...]
Ik heb mezelf al op gegeven hier maar ik zie me er niet bij staan. Als je op het Djamantri forum hebt gekeken had je me toch moeten zien. Ik ben een vaste Djmantri speler kan je wel zeggen. Ben zelfs serveradmin en nu ook tijdelijk hoofd serveradmin (vervanger van Djmantri). Speel graag met mijn maatjes Tallman, Oemf0ef0e en Lange Slurf. Speel meestal engineer maar kan ook andere kit spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even een vraagje aan de kenners :p. Die blackhawk op Mashtuur City, wordt die alleen maar gebruikt op publics of wordt deze ook nog veel gebruikt in wars. Want met een beetje teamwork heb je hem zo uit de lucht; maar als je geluk hebt kun je er de vijand serieus mee pijn doen

Maar het lijkt me wel een beetje nutteloos om een mensen in een heli/plane ook in een squad te stoppen, je kunt er toch niet spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

uiteraard, zou er zelf ook een voor ons squad kunnen aanmaken zodat een ander squad (met geen eigen ts server) heinrich.nl's server kunnen gebruiken.

Maar ook in een BH weet goed te vliegen, maar deze spelers zijn regelmatig op DJMantri al in squadvorm aan t spelen, dus het lijkt me wel een goed plan.

Jammer dat ik wacco niet meer heb kunnen bereiken, ben in heel BF2 nog geen andere tanker tegengekomen die zulke slachtingen weet te veroorzaken... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiphaas7
  • Laatst online: 07:56
Meeste clanspelers maken allemaal hun eigen squad aan, zodat als ze dood gaan, fijn kunnen spawnen bij wie ze ook maar willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kiphaas7 schreef op Saturday 07 January 2006 @ 15:17:
Meeste clanspelers maken allemaal hun eigen squad aan, zodat als ze dood gaan, fijn kunnen spawnen bij wie ze ook maar willen.
Klopt maar hier zitten niet allemaal clanspelers dat wordt toch een zooitje dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja sorry mensen :'( als je niet op de lijst staat maar de fok!ers komen maar aan 20 man dus word het 20v20 , maar denk dat heinrich.nl wel op de lijst zou moeten komen .
wie wil er zich vrijwillig opgeven/ kan misschien toch niet komen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Anoniem: 161585 schreef op Saturday 07 January 2006 @ 15:34:
ja sorry mensen :'( als je niet op de lijst staat maar de fok!ers komen maar aan 20 man dus word het 20v20 , maar denk dat heinrich.nl wel op de lijst zou moeten komen .
Maakt nu toch niet meer uit, ik kom nu uit voor Fok! :P
Dus ik speel voor Fok! of helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap

Nap

Anoniem: 161585 schreef op Saturday 07 January 2006 @ 15:34:
Eeh, vriendjespolitiek? Volgens mij zijn er namelijk nog meer Got'ers die wel mee hadden willen doen maar niet de mogelijkheid hadden om zich op te geven (gisteren?). Ik zag hierboven ook nog een dikki dik staan incluis mijzelf. Er zijn dus nog andere begerige vingertjes die de lucht in steken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bertenernie schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 15:46:
[...]

Eeh, vriendjespolitiek? Volgens mij zijn er namelijk nog meer Got'ers die wel mee hadden willen doen maar niet de mogelijkheid hadden om zich op te geven (gisteren?). Ik zag hierboven ook nog een dikki dik staan incluis mijzelf. Er zijn dus nog andere begerige vingertjes die de lucht in steken :Y)
dan lijk met het eerlijk als we over een maand dit nog is een keer doen en de spelers die niet gespeeld hebben voorrang krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja sorry hoor maar als er 32 mensen zich aanmelden en er maar 20 kunnen meedoen , in het slechtste geval 16 dan moeten er nu eenmaal mensen afvallen en wie dat is zal natuurlijk niet blij zijn.
anders ga ik eens terug in het forum vanaf de moment dat de war aangekondigd is en dan maak ik een lijst op basis van datum van de inschrijvingen als dat beter is voor iedereen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161585 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 15:52:
ja sorry hoor maar als er 32 mensen zich aanmelden en er maar 20 kunnen meedoen , in het slechtste geval 16 dan moeten er nu eenmaal mensen afvallen en wie dat is zal natuurlijk niet blij zijn.
anders ga ik eens terug in het forum vanaf de moment dat de war aangekondigd is en dan maak ik een lijst op basis van datum van de inschrijvingen als dat beter is voor iedereen hier.
mah Fok zijn gewoon bange kippen en willen niet overrompeld worden door 32 spelers van ons :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verschrikkelijk, nu op DJMANTRI's server: na 11x vragen en 10 minuten maken de teammates pas nieuwe squads. Sta je daar als commander, met 2 squads en zie je een hoop ongeordende gasten overal falen en ze begrijpen maar niet waarom ze een squad moeten aanmaken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is er momenteel volk op djmantri want dan kom ik af , zal die op datum gesorteerde lijst daarna wel maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 161585 schreef op Saturday 07 January 2006 @ 16:01:
is er momenteel volk op djmantri want dan kom ik af , zal die op datum gesorteerde lijst daarna wel maken
Ja, maar een war wil je niet met ze spelen.
nofi, maar ze stormen met 14 man op één vlag waar 3 apc's staan en laten 5 andere vlaggen zonder defense links liggen 8)7
Met squads werken doen ze niet, 5 minuten lopen is veel leuker :X

[ Voor 9% gewijzigd door Stewie! op 07-01-2006 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:42
EyeWitness schreef op Saturday 07 January 2006 @ 06:07:
Zeg wanneer is die war eigenlijk, want ik moet me van te voren natuurlijk wel ff 'inspelen' :>.

En zou het misschien handig zijn dat de leader iedereen die meespeelt ff toevoegt op MSN zodat we daar de nodige informatie door krijgen ... ?

Can't wait to own some Fokkers!

(... of mag ik dat niet zeggen :P?)
Heb hier nog geen antwoord op :'(, kan iemand vertelle :P?...

Plus ik heb nog een tactisch iets wat misschien van pas kan komen, lijkt me niet zo verstandig om dat zomaar hier te gaan posten ... (Fokkers r everwhere ;P) dusse, kan ik jou (phoenix) daar apart een berichtje over sturen ofzo. (Kweet neiteens of je wel een PM kunt sturen @ GoT :D). Anders ook maar via MSN.

[ Voor 27% gewijzigd door EyeWitness op 07-01-2006 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online
Graag hier verder gaan

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001