wellicht is het ook handig om de hardware toe te kennen (tanks/apcs/helis en planes) en daarbij met volgnummers te gaan werken. De eerste tanker heeft als eerste recht op de tank (tenzij hij aan de andere kant van de map staat of al een tank heeft, dan heeft de tweede tanker er recht op, etc...)
het zelfde geldt voor de heli teams, een eerste en een tweede heli team. Ik weet zo gauw niet of de 64 player versies van de maps die we spelen meer dan 1 chopper hebben, maar toch...
wat betreft 404s en wzza, ik ken ze niet, ik ken hun niveau niet, ze zeggen dat ze goed zijn, maar dat zegt bijna iedereen tbh. Bovendien hebben ze een serieus attitude probleem en niet voor niets permanent bans op de djmantri servers, en weet ik niet eens of wzza uberhaupt hier ooit gepost heeft.
Maar als er op djmantri een ander chopper team is dat ook goed is en op elkaar ingespeeld is en beschikbaar is voor zondag kun je het beste dit weekend nog ff een chopper-wedstrijd doen op dragon valley 16p (2 choppers) waarbij je beide teams tegen elkaar laat vliegen (us en china) en de winnaar mag het chopper team zijn in de match? Hierbij moet je dan wel regels hanteren zodat je gewoon kunt opstijgen nadat je down bent.
[
Voor 8% gewijzigd door
Tubby op 07-01-2006 08:59
]