[PC] Battlefield 2 - Deel XXVI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.781 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:37

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Ik zie dat we al redelijk wat man hebben, maar ik meldt me ook nog ff aan :)

Nick: ( [GoT] ) RedFoxDDT.
Voertuig: Tank en APC.
Fav Kit: Engineer en Anti-Tank.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:59

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

damn, allemaal vakantie ofzo!? wat een drukte hier, er zijn er ook nog die moeten werken.. zou erg jammer zijn als Sir Real er niet is, maar mijn skills zijn in de lucht voornamelijk heli, en me beste kits zijn medic en elite, zal ook onze mafkees -x-[Sswl]-x-wacco vragen, die zelfs op mantri 20+ kills maakt in zijn tank, voordat ie gewaccot wordt... Goeie tankers zijn schaars, zo was Hielko ook altijd een hele goeie, maar die heb ik al een eeuwigheid niet meer gezien... :X

En de term vanilla komt kijken als bij een game mods heel erg in trek zijn, en men wil refereren naar de standaard versie van het spel zelf... vanilla 1942 omdat DC en FH heel bekend waren, terwijl het niet eens officieele addons waren..
RedFox schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 15:34:
Ik zie dat we al redelijk wat man hebben, maar ik meldt me ook nog ff aan :)

Nick: ( [GoT] ) RedFoxDDT.
Voertuig: Tank en APC.
Fav Kit: Engineer en Anti-Tank.
Jep je viel me gisteren heel erg op, door erg moeilijk uit je APC te blazen zijn.. ( let op, erg moeilijk, niet onmogelijk :7 )

[ Voor 23% gewijzigd door SAiN ONeZ op 06-01-2006 15:37 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-03 13:38
Anoniem: 102880 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 13:24:
[...]

Volgens mij kan je op unranked servers ook gewoon je unlocks kiezen.

[...]

Een maatje van mij ook...volgens mij is die 6600GT gewoon een baggerkaart. Mn neef heeft m ook en die had er ook al problemen mee.
Even offtopic, dat is die kaart niet. Bij mij altijd strak gewerkt, nu upgegraded naar Mad-moxx 6800 ;)

Maar goed ik moest weer even alles doorlezen want het gaat snel hiet. Ik vind het wel handig dat het zondag nu is aangezien me dat beter uitkomt. Verder hebben we nog ook een teamstrategie? Alvast squads maken misschien?

*edit Sain onez, ik kan ook wel redelijk goed tanken, dus als we nog iemand nodig hebben? Komt er van jullie nooit iemand op IKS, daar own ik de boel vaak :+

[ Voor 11% gewijzigd door Vini op 06-01-2006 15:37 ]

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:13

Tubby

or not to be

Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 15:33:
[...]
Ja maar dat vreet wel brandbreerdte, zou wel cool zijn >:)
Cronica hoopt dat er 32vs32 match kan worden gemaakt _/-\o_
Demo recording kost geen bandbreedte als je die files niet public maakt, je kan 'm laten recorden en die bestanden vervolgens ergens op een webdir neerzetten waar je meer ruimte hebt (of voor mij part mailen naar de geinteresseerde).

Het enige nadeel van het niet public maken van die recordings is dat het downloaden via bf2 niet gaat.

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153850

@smg_phoenix: Ik sta nog steeds 2 maal in de lijst, denk dat 1 keer wel voldoende is. Ik wil ook wel graag squadleader zijn, ben ik nml met mn maten altijd echter moet ik dan wel ff teamspeak aan de praat krijgen. Ik lees het wel of het wat is.

btw: is het een kwestie van moeten winnen of mag het ook willen winnen zijn met veel plezier erbij? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
Vreemd ik zie Pred87 bijvoorbeeld nu even op djmantri spelen (kijk even de stats van iedereen >:) )
Maar ik ben daar zeer weinig, ooit wel eens geweest, maar toen was het bedroevend slecht, en weinig man. Zijn dr nog spitsuren? Want dan kom ik ook maar weer es langs.

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151513

Het is heel mooi die battlefield recorder en idd die demo files kunnen gewoon op een andere webserver gehost worden maar wat hebben we erraan als we er niks mee kunnen..

Niemand kan mij vertellen hoe je een filmpje kan makan van zon demo file..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

haal em maar 2x uit die lijst... ;) wat is dat nu voor een vraag, tuuurlijk moeten we winnen, maar met zo veel mogelijk fun uiteraard.. :Y)

Is de oorlog al begonnen, zat net op DJ M's server en buiten pred en fruit was er niemand, ik denk dat een rondje ga spionnen daar op hun server, es ff die BoF server checken/ownen :*) , en goud gaan halen, zodat de psychologische oorlogsvoering sowieso al door ons gewonnen gaat worden..... :+ wie volgt :O

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-05 11:13
Anoniem: 151513 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 15:33:
i3d heeft nog geen recorder.. maar kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe?

Kzit hier al dagen mee te kloten.. :(
Ik las her ergens in het topic dat fragtallica 3-4 uur moest renderen voor 5 minuten film oid.

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutsger
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:22
Ik heb trouwens nog niet eerder in teamverband als dit gespeeld (wel opgegeven voor got-clan destijds maar toch te weinig tijd gehad).

Ik speel dus als sniper, prima, maar wat ik tussendoor een keer ff wil wisselen. Wordt dat dan op prijs gesteld of niet? Niet dat ik dan constant wat anders ben, maar ik merk op normale servers wel eens dat ik alleen bij een vlag sta te verdedigen en dan is een andere klasse spawnen soms doeltreffender). Ik neem trouwens aan dat het teamwerk zo goed is dat het niet nodig is :)

En worden er ook tanks/jeeps etc. toegewezen, of kun je die gewoon pakken?

FF om te voorkomen dat ik vanaf het begin al alles verkloot voor jullie :P ik kom clan-ervaring tekort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
Zit nog op werk, vanaaf toch wel op djmantri testen/doorspreken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutsger
TallManNL schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 15:50:
[...]

Ik las her ergens in het topic dat fragtallica 3-4 uur moest renderen voor 5 minuten film oid.
Ik las ook dat dat met Pinnacle was :r

zegt mij genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Anoniem: 151513 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 15:47:
Het is heel mooi die battlefield recorder en idd die demo files kunnen gewoon op een andere webserver gehost worden maar wat hebben we erraan als we er niks mee kunnen..

Niemand kan mij vertellen hoe je een filmpje kan makan van zon demo file..
fraps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

TallManNL schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 15:51:
[...]

Zit nog op werk, vanaaf toch wel op djmantri testen/doorspreken lijkt me.
jep, Sir Tallman ipv Sir Real dan maar, maar we hebben al vlieguren samen, dat scheelt en dan TS communicatie doet het alleen maar perfectioneren ... iemand die het ip van de NMI (BoF clan) zo weet?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

nee fout er is een tool die het automatisch doet en nog vele meer dingent, maar hij staat zker op planetbattlefield, maar nu moet ik weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165071

Hi jongens ik zou ook wel mee willen spelen maar hoorde dat je daarvoor moet posten en ik ben meer een lurker maar ik zou toch graag mee willen spelen dus als jullie me misschien op de reserve lijst willen zetten vind ik het cool!

Nick: [HuT]FaUsT[NL]
Kit: Maakt mij niet uit!
Voertuig: Liefs chopper en voor de rest maakt het niet uit!

P.S. Als ik niet mee kan spelen is er wel een mogenlijkheid om de game te volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EleFanta
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-01-2024
Voor filmpjes moet je Battlelauncher hebben, dat werkt makkelijker. Als je dat icm fraps gebruikt gaat het helemaal mooi.
Ik zou zeggen zoek eens op Battlelauncher

Ben overigens in BF2 [FoD]-PoSTMaN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
prutsger schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 15:53:
[...]

Ik las ook dat dat met Pinnacle was :r

zegt mij genoeg.
Ik vermoed dat de pinnacle gebruikt wordt om het videomateriaal te verknippen, niet voor het renderen om tot het videomateriaal te komen.
sain onez schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 15:56:
[...]

jep, Sir Tallman ipv Sir Real dan maar, maar we hebben al vlieguren samen, dat scheelt en dan TS communicatie doet het alleen maar perfectioneren ... iemand die het ip van de NMI (BoF clan) zo weet?!
Geloof dat de helipad straks helemaal vol staat te campen. :o
EleFanta schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 16:08:
Voor filmpjes moet je Battlelauncher hebben, dat werkt makkelijker. Als je dat icm fraps gebruikt gaat het helemaal mooi.

Ben je dan niet NMI komende zondag ?

Beetje hier alles afkijken he. :(

[ Voor 55% gewijzigd door TallManNL op 06-01-2006 16:17 . Reden: jaaa, een editknop. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
.

[ Voor 100% gewijzigd door TallManNL op 06-01-2006 16:16 . Reden: mog nog leren de editknop te gebruiken, excuses ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
.

[ Voor 100% gewijzigd door TallManNL op 06-01-2006 16:17 . Reden: ja, ik weet het, editknop ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

zodra er iemand staat zie je mij er niet, maar een quote van het FoK forum:

kunnen we eindelijk noobs slopen kan ik straks nieteens meedoen,

en ze hebben al eens vaker gewart, dus ervaring is daar wel.. Moet ik nu bang worden, of gewoon een extra helm opzetten!?

:7

volgens mij moet 16vs16 toch wel mogelijk zijn, voel er weinig voor om 8vs8 te spelen, zeker omdat we altijd 32player maps spelen, en 16player is heel anders, en die 16 heb je zo vol....

[ Voor 27% gewijzigd door SAiN ONeZ op 06-01-2006 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Crap, een official van tht is verplaatst van vanavond naar zondagavond :(
ik ben dus OUT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
sain onez schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 16:17:
zodra er iemand staat zie je mij er niet, maar een quote van het FoK forum:

kunnen we eindelijk noobs slopen kan ik straks nieteens meedoen,

en ze hebben al eens vaker gewart, dus ervaring is daar wel.. Moet ik nu bang worden, of gewoon een extra helm opzetten!?

:7
ik zal je maar niet druk maken om niks :p

mischien leuk om rond een bepaalde tijd de bof server te joinenn vanavond :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151513

EleFanta schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 16:08:

Wat zat ik dan te kutten met die cmd.. de programmas vliegen me nu om de oren :P

iig bedankt :) ik laat jullie wel zien als ik wat inelkaar gevlanst heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

hebben we 2 goeie pilots, als gunner stink ik.. gewoonweg omdat ik t nooit doe.. maar ze blijken paar goeie armor vehicle drivers te hebben, dus lijkt wacco de aangewezen counteract, die heeft zelfs al good conduct medals en die armon medal, dus zal hem ook vragen. Met al deze aanmeldingen moet 16v16 toch mogelijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
sain onez schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 16:26:
hebben we 2 goeie pilots, als gunner stink ik.. gewoonweg omdat ik t nooit doe.. maar ze blijken paar goeie armor vehicle drivers te hebben, dus lijkt wacco de aangewezen counteract, die heeft zelfs al good conduct medals en die armon medal, dus zal hem ook vragen. Met al deze aanmeldingen moet 16v16 toch mogelijk zijn?
spot ze en de tv guided komt 10 sec later aanvliegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EleFanta
TallManNL schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 16:16:
[...]

Ben je dan niet NMI komende zondag ?

Beetje hier alles afkijken he. :(
Ben inderdaad de NMI, maar dan mag ik nog wel helpen toch?
Ik heb dit account al veel langer dan mijn FoK account, dus ik zou ook nog voor GoT kunnen uitkomen...

[ Voor 14% gewijzigd door EleFanta op 06-01-2006 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutsger
TallManNL schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 16:14:
Ik vermoed dat de pinnacle gebruikt wordt om het videomateriaal te verknippen, niet voor het renderen om tot het videomateriaal te komen.
Uit zijn post begrijp ik dat het aan elkaar renderen van verschillende stukken video en overgangen door Pinnacle juist zo traag gaat. Heb Pinnacle zelf vaak gebruikt omdat het zo'n makkelijk pakket is, maar je wordt er niet vrolijk als die op de simpelste bewerkingen alweer crashed...

maar goed, dit gaat slightly off-topic... ik vond mijn andere post interessanter om te bediscussieren :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

he nmi, geef me dan eens t ip van de BoF server!? anders binden we je vast, hier op tweakers tot maandag morgen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EleFanta
sain onez schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 16:36:
he nmi, geef me dan eens t ip van de BoF server!? anders binden we je vast, hier op tweakers tot maandag morgen 8)
BoF server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42791

Even een aandachtspuntje: het is wel belangrijk dat we een dikke TS server hebben. Met het maken van die film zaten we met 12 - 16 man op de TS server en dat ging dus al voor geen meter. Alles haperde en was onverstaanbaar. 1Mbit upstream is volgens mij echt het minimum voor 16 man, maar er zijn hier vast mensen die dat preciezer kunnen aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EleFanta
BoF server
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v467/voodoo3d/screen003.jpg
DJMantri GoT Server
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v467/voodoo3d/screen008.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
TallManNL schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:12:
[...]

Moet zelf ff nakijken waar dat ie staat, helaas staan bans van voor 30-12 niet meer op de juiste datum.

Bans waren overigens om meervoudig TK voor heli, zowel jij als wzza.

[edit]

http://bf2.fun-o-matic.org/index.php/BF2_Key_Hasher staat een prog om die hash te genereren (disclaimer, ik ken em niet, niet verantwoordelijk voor gebruik)
zoek me ff op djmantri forum op en msn of email me ff met de codes
helaas programma werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:27

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 42791 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 16:39:
Even een aandachtspuntje: het is wel belangrijk dat we een dikke TS server hebben. Met het maken van die film zaten we met 12 - 16 man op de TS server en dat ging dus al voor geen meter. Alles haperde en was onverstaanbaar. 1Mbit upstream is volgens mij echt het minimum voor 16 man, maar er zijn hier vast mensen die dat preciezer kunnen aangeven.
Teamspeak regelen wij, net als de warserver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

whoo gaan we een geestlijke oorlogvoeren pfff!!!
Cronica is echt niet inpressd.

dat kan ik ook halen pfff......
ga nou maar gewoon een infrantry server,daar lopen pas goeie spelers rond

En over die ts!!
ik vraag het wel aan mijn clan. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 06-01-2006 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

DaMorpheus schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 16:53:
[...]

Teamspeak regelen wij, net als de warserver :)
ook tissues, voor die jankers van Fok! als ze de pan in hebben geslacht!!! :Y)

ff gezonde war mentaliteit creeeren... >:) ;) _/-\o_

net in de achtertuin in Mastuur , 2 tanks en wat voetvolk, ik voelde in me broekzak en er zaten wel 5 expl packs in, ff rondtossen en er stond nog wat schroot, en de stank van verbrande lichamen... 8)
Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 17:12:
[...]

ga nou maar gewoon een infrantry server,dar lopen pas goeie spelers rond
tja, met dubbel zoveel players en eventueel noobnivo gaan punten natuurlijk harder, dan op een server met minder en goeie teamplay, waardoor individuele skills minder belangrijk zijn, dus laat maar komen... :O

ps ace, aan je spelfouten, en logische zinsopbouw te merken, zit je of op school en zit de juf weer te kijken, of je knijpt em toch wel een beetje voor zondag... en omdat je wss kerstfakantie hebt, en de juf ook, gaan we vanaaf nog ff oefenen :>

[ Voor 67% gewijzigd door SAiN ONeZ op 06-01-2006 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EleFanta
Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 17:12:
Hoort er gewoon bij of niet dan.

ga nou maar gewoon een infrantry server,daar lopen pas goeie spelers rond
Het plaatje van de BoF server was ook niet vanwege de punten, was meer vanwege het aantal BoFers dat tegelijk online is en dus vaak samen spelen.
Het plaatje van de GoT server spreekt voor zich.

Als jullie overigens zondag alleen maar punten proberen te scoren dan gaan jullie verliezen
})

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
idd, je wint een oorlog vooral door strategische punten bezetten met zwaar geschut, en zorgen dat dat geschut dekking geeft voor de flagcappers..

dus engineers in tanks op tactische punten
spec-ops/medic/AT als flagcappers

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:10
Mr. Bondt schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 11:55:
Ik wil ook wel een reserve zijn.
Heb geen mic helaas, maar kan wel op TS komen.

Ik kan commanden of vliegen ;)
Support is mijn kit als jullie dat nog interesseren.
Mij niet gezien? :( :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-05 20:33
Pfff

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~ernest.stoffels/BFDeuxAviatorOwnage2.jpg

Nog 1 van een lange tijd gelede :P Kharkand & Medic ... kwijl, toen waren de 203-naabs er nog niet...
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~ernest.stoffels/BFDeuxOwnage6.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door EyeWitness op 06-01-2006 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

haha dan ben jij de dries van GoT.. ( heb ff bij hun zitten neuzen.. )

jij speelt met ons mee, mag ik aannemen!? :+ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EleFanta
EyeWitness schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 18:16:
[...]

Pfff

[afbeelding]

Nog 1 van een lange tijd gelede :P Kharkand & Medic ... kwijl, toen waren de 203-naabs er nog niet...
[afbeelding]
Knap zeg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:55
Is er nog een plekkie vrij? Trouw lurker hiero :P
Nick: phYzar (zal er wel [GoT] voorzetten)
fav kit: Anti-Tank
fav voertuig: APC/transport :P
Al tijd niet meer op DJMantri geweest sinds ze spec.forces gingen draaien, maar met gotters tegen fokkers spelen lijkt me wel erg humor 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161582

TallManNL schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 13:49:
[...]

Moest ze daar ff blij maken met de gedachte een topper in hun team te krijgen. :Y)
:Z :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maarre doen er bij jullie nu ook andere clanleden mee behalve de GoT'ers??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161585

- {NL}GrassHoppeR_____|Sniper
- [GoT]SMG_phoenix____|support/ spec ops(wake)
- [HuT]Ruza[NL] :______|medic
- DaMorpheus :_______|Spec Ops (commander)
- Tripplesix :___________|(alles niet assault)
- **[THT]**Tubby________|(alles)
- [GoT] TallManNL_______| anti tank / support(karkand)
- 404s_________________|assault________|heli
- obi.kenobi_____________|assault
- [GoT] Blacksnak_______|anti-tank
- TorqueD&B(NL)________|Spec ops / Medic
- [GoT]prutsger__________|Sniper
- [GoT] fragtallica_________|(alles)
- [GoT] maxoss _________|medic
- |GoT|Cronica___________|engineer?
- S@IN :_______________|spec ops?
- wzza_________________|medic_______|heligunner
-JanPietersz____________| AT
-omfoefoe______________|(commander)
-rubenski_______________|spec ops
-Il_Machiavelli___________|engineer
-Pred87________________| medic
-Str1ngS_______________|medic
-( [GoT] ) RedFoxDDT____|engineer
-[HuT]FaUsT[NL]__________|
-[FoD]-PoSTMaN___________|(enemy?? :s )
-MrBondt008______________|support(commander)
-phYzar__________________|AT
-[GoT]Rayzman-JT-NL______|medic
Alleen Tweakers.net posters in het BF2 thread doen mee , fokker

nog iets : je moet je niet strikt houden aan de toegewezen kits , is gewoon zodat er een balans is en we niet met 32 anti tanks zitten , is gewoon handig om bij de eerste spawn die kit te kiezen en daarna gelang de situatie

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 161585 op 06-01-2006 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sain onez schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 17:13:
[...]

ook tissues, voor die jankers van Fok! als ze de pan in hebben geslacht!!! :Y)

ff gezonde war mentaliteit creeeren... >:) ;) _/-\o_

net in de achtertuin in Mastuur , 2 tanks en wat voetvolk, ik voelde in me broekzak en er zaten wel 5 expl packs in, ff rondtossen en er stond nog wat schroot, en de stank van verbrande lichamen... 8)

[...]

tja, met dubbel zoveel players en eventueel noobnivo gaan punten natuurlijk harder, dan op een server met minder en goeie teamplay, waardoor individuele skills minder belangrijk zijn, dus laat maar komen... :O

ps ace, aan je spelfouten, en logische zinsopbouw te merken, zit je of op school en zit de juf weer te kijken, of je knijpt em toch wel een beetje voor zondag... en omdat je wss kerstfakantie hebt, en de juf ook, gaan we vanaaf nog ff oefenen :>
Nee zat bf2 te spelen!! en als het aan het laden is, ben ik meestal op GoT effetjes aan het kijken!!
Zit soms heel snel in die map, of die mapchange van de server doet te lang. dus ga ik 30 seconden iets anders doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Tubby schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 16:19:
Crap, een official van tht is verplaatst van vanavond naar zondagavond :(
ik ben dus OUT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

doe je niet meer mee met de war?
edit: na even denken en het bekijken van je signature heb ik kunnen concluderen dat je niet meer mee doet.

[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 161585 op 06-01-2006 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutsger
Anoniem: 161585 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:27:
[...]

Alleen Tweakers.net posters in het BF2 thread doen mee , fokker
Ben ik blij dat ik ooit in deeltje 10 of whatever eens gepost heb :Y)
nog iets : je moet je niet strikt houden aan de toegewezen kits , is gewoon zodat er een balans is en we niet met 32 anti tanks zitten , is gewoon handig om bij de eerste spawn die kit te kiezen en daarna gelang de situatie
ok thanx :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148676

Wij hadden een war in gedachte tussen GoT en BoF en niet alle forum mensen.

Maar geen probleem. Dat geeft ons een verbreding van het aantal potentiele deelnemers al vinden wij het erg jammer aangezien er nu een berg lading van de wedstrijd afvalt voor ons als hechte clan... :'(

Bij dat screenshot van onze server kan ik wel melden dat het wat vertekend is, er spelen namelijk drie BoF-ers op dat moment zonder tag. waren er op dat moment 13. Wij spelen een aantal avonden in de week samen met een mannetje of 10-12.

Maar goed wij gaan onze deelnamelijst ook wat uitbreiden met wat : " ;) talenten"

Nog enkele vragen:

-Wordt het een 16x16 war?
-Mag ik de contactgegevens van jullie "warlord" om wat zaken direkt door te spreken?

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 148676 op 06-01-2006 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Anoniem: 161585 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:35:
doe je niet meer mee met de war?
edit: na even denken en het bekijken van je signature heb ik kunnen concluderen dat je niet meer mee doet.
mja, als ik klaar ben kan ik wel bij jullie op teamspeak komen, maybe dat ik dan nog wat rondes kan meespelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben hier ook niet de baas hoor , anderen hebben evenveel inzeg als ik maar ik veronderstel de dingen waar iedereen ongeveer mee akkoord gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

hoop wacco nog te strikken voor in de tank, heeft hier amper gepost (ik voor t hele squad :X ) maar een tanker is wel erg nodig, waar is hielko als je em nodig hebt... _/-\o_

In de lucht had ik t liefst Bankrobber Clyde, Jaybee of Widow maker, Frysk Manneke is ook een airacrobaat... hoe zit t daarmee?
vaste GoT server players ( vast meubilair onderhand) op DJMantri en die vrees ik t meest in de skies... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148676 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:39:
de war gaat tussen FOK! forum( of jullie nu jullie BF2 thread of BOF of whatever toelaten ...je doet maar) en Tweakers.net (wij laten de mensen die posten/lezen in de BF2 thread, al diegenen die dat niet doen spelen oftewel geen BF2 of het kan hun geen **** schelen)

--> [GoT] is dus geen Clan
en als jullie daardoor minder weerstand verwachten is dat meer jullie probleem dan het onze.
maar dit was niet kwaad bedoeld hoor :P , het klinkt alleen zo

ga nu effe op djmantri :9

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 161585 op 06-01-2006 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

heb een account gecreeerd met forumnaam en GoT prefix zodat ik ook geen unlocks heb, en alvast kan wennen aan de war met de vanilla proppeschieters :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-05 17:55
sain onez schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:43:
hoop wacco nog te strikken voor in de tank, heeft hier amper gepost (ik voor t hele squad :X ) maar een tanker is wel erg nodig, waar is hielko als je em nodig hebt... _/-\o_

In de lucht had ik t liefst Bankrobber Clyde, Jaybee of Widow maker, Frysk Manneke is ook een airacrobaat... hoe zit t daarmee?
vaste GoT server players ( vast meubilair onderhand) op DJMantri en die vrees ik t meest in de skies... :?
Met Fryskmanneke zit het wel goed. Heb al paar x aangegeven mee te willen doen, ik blijf niet bezig. :Y)
Klinkt mij als muziek in de oren.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vind het een beetje ruim zo. Er zijn zoveel mensen die wellicht BF spelen op Tweakers maar netzo goed op Fok. Ik dacht eerder dat het een [BoF] Vs [GoT] war werd... zie vaak zat [GoT] voor namen staan op servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

zat te denken aan een spetterend gastoptreden vanavond met een leip squad die BoF server ff paranoiia maken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160435

Als het kan mag je mij ook op de lijst zetten. Voor het geval dat het meer dan 16vs16 wordt. BF2 nick: [GoT] Heinrich.nl Ben op m'n best als engineer.
EvilPino schreef:
klopt was de begin tijd van de heli, aangezien wzza alleen zin had in te gunnen hingen er af en toe wat c4 packetjes onder de heli. Maar ze hingen er ook nog wel eens onder als wij erin zaten gelukkig ga je snel rank omhoog als je veel punten haalt, toen m24 was geunlocked ging het wat discreeter De perm ban voor mij kwam pas toen heinrich door een verdwaalde rakket per ongeluk geraakt werd.
Ho ho ho, jullie hadden allebei al een perm ban toen we nog niet bij i3d zaten met onze server. Dat ik geraakt werd door een verdwaalde raket was dus alleen maar aanleiding voor een herhalings ban.

PS: Volgens mij was er meer aan de hand als een verdwaalde raket maar aangezien het al ff geleden is en mijn geheugen niet zo best is 8)7 zal ik het daar maar niet meer over hebben.

En TallmanNL heeft idd op het Djmantri forum gevraagd wie er tegen een tijdelijke unban van jullie is. Ik ben er niet op tegen. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 160435 op 06-01-2006 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:10
Anoniem: 160435 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 20:04:
PS: Volgens mij was er meer aan de hand als een verdwaalde raket maar aangezien het al ff geleden is en mijn geheugen niet zo best is 8)7 zal ik het daar maar niet meer over hebben.
Psst: die twee teamkillen voor de attackhelicopter ;) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Anoniem: 160435 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 20:04:
Als het kan mag je mij ook op de lijst zetten. Voor het geval dat het meer dan 16vs16 wordt. BF2 nick: [GoT] Heinrich.nl

[...]

Ho ho ho, jullie hadden allebei al een perm ban toen we nog niet bij i3d zaten met onze server. Dat ik geraakt werd door een verdwaalde raket was dus alleen maar aanleiding voor een herhalings ban.

En TallmanNL heeft idd op het Djmantri forum gevraagd wie er tegen een tijdelijke unban van jullie is. Ik ben er niet op tegen. ;)
je reactie valt nog mee had heftiger verwacht :)
true ik geef toe ik schiet wel eens iemand uit de heli schiet zodat ik er samen in kan met wzza, erg vervelend als het gebeurt natuurlijk bij je. Ik ga niet als excuses geven dat het beter is voor het team alhoeveel de meeste gunners, pilots waar ik wel eens bij zit er echt niks van bakken. Ik zit met hem op vent om met hem samen te spelen soms zitten we gewoon op de grond en zijn we druk bezig maar meestal gaan we toch liever voor de big score en ja dan gaat me m24 wel eens af :) Je wilt ook niet weten hoe vaak mensen van je team die wraak willen nemen je potje een hel kan maken :'(

Het zal me verder echt een worst wezen of ik banned ben of niet op djmantru aangezien ik liever "stats kill" op 64 man wake servers :) Maar als je ons unbanned zullen we de teamkills zeer minimaal houden en geen mensen van got!!! O-)

hash id: 0f8f5d145985205386a982a86ba6c310
wzza: c4add8c96daa773339fb535a292c644d

[ Voor 7% gewijzigd door evilpin0 op 06-01-2006 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:11
evilpin0 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 20:38:
[...]

true ik geef toe ik schiet wel eens iemand uit de heli schiet zodat ik er samen in kan met wzza, erg vervelend als het gebeurt natuurlijk bij je.
Neem aan dat je een geintje maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

[...]

true ik geef toe ik schiet wel eens iemand uit de heli schiet zodat ik er samen in kan met wzza, erg vervelend als het gebeurt natuurlijk bij je. Ik ga niet als excuses geven dat het beter is voor het team alhoeveel de meeste gunners, pilots waar ik wel eens bij zit er echt niks van bakken. Ik zit met hem op vent om met hem samen te spelen soms zitten we gewoon op de grond en zijn we druk bezig maar meestal gaan we toch liever voor de big score en ja dan gaat me m24 wel eens af :) Je wilt ook niet weten hoe vaak mensen van je team die wraak willen nemen je potje een hel kan maken :'(

Het zal me verder echt een worst wezen of ik banned ben of niet op djmantru aangezien ik liever "stats kill" op 64 man wake servers :) Maar als je ons unbanned zullen we de teamkills zeer minimaal houden en geen mensen van got!!! O-)

:/ Je hebt zelf geeneens door hoe debiel je bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148676

Jongens nu geen ruzie maken terwijl eendracht nu net zo belangrijk is. ;)

Maar goed nogmaals mijn vraag:

-Wie mag ik noteren als Warlord die GoT vertegenwoordigd? Ik kan niet echt een grote smurf ontdekken in jullie topic. Da Morpheus dan wellicht? Ik heb graag even korte lijntjes ivm organisatie.

-wordt het een 16x16? (copie vraag van I3D forum)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 148676 op 06-01-2006 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153850

edit: nutteloos, srry

[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 153850 op 06-01-2006 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
lol is dit een spelletje of is realiteit. wat gebeurt er als je gekilled wordt? je respawnt 15 sec. lekker belangrijk, je kan huilen, wraak nemen of verder spelen en lekker punishen maar mishien klinkt ik als een massteamkiller wat ik zeker niet ben.
DONT TOUCH MY CHOPPER!! lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
hash id: genoteerd
wzza: genoteerd
Ik unban ze, en gooi de bans er maandag ofzo weer op. :)

edit:
Done, 0 TK's please. En da's geen verzoek. >:)

[ Voor 13% gewijzigd door TallManNL op 06-01-2006 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:11
evilpin0 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 21:00:
lol is dit een spelletje of is realiteit. wat gebeurt er als je gekilled wordt? je respawnt 15 sec. lekker belangrijk, je kan huilen, wraak nemen of verder spelen en lekker punishen maar mishien klinkt ik als een massteamkiller wat ik zeker niet ben.
Wat geeft jou het recht om in die chopper te vliegen??
Je praat net als een klein kind wat ze zin niet krijgt en vervelend gaat doen (mensen eruit schieten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Het is maar een spelletje!!! :P

Nauw allemaal niet zeuren en vlug op Djmantri aan de gang :Y)

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:24

Rayzman

+31 Rayzman

Als ik nog mee kan doen met die war, graag.

[GoT]Rayzman-JT-NL (medic here !)

Iets anders mag ook, maar geen sniper...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EleFanta
MY CHOPPER 8)7

En dan zeggen wel klagen als mensen wraak willen nemen en daar mee jouw potje verknallen :Z

maar ach ik ben nu wel benieuwd naar die heli skills van jullie, nu maar hopen dat niet iemand anders de heli pakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:48

jefjef

learning by doing

[qoute]
enige originele namen voor squads
[/quote]

Team PizzaWorlD O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160435

[...]

Ach ja, na een half jaar BF2 ben ik wat milder geworden. :) En het is toch ook heel simpel, express en extreem teamkillen is een ban, hoef ik toch niet moeilijk om te gaan doen. Voor mensen die het overkomt en geen admin zijn is het veel vervelender. Bovendien moet ik het goede voorbeeld geven omdat ik tijdelijk hoofdadmin van de server ben vanwege Djmantri's vuurwerk ongelukje. 8)7

Trouwens, over jullie kwaliteiten als chopperteam heb ik nooit geklaagd, die zijn namelijk meer dan voldoende. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:48

jefjef

learning by doing

Anoniem: 62696 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 20:55:
[...]

:/ Je hebt zelf geeneens door hoe debiel je bent.
second that.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Anoniem: 91271 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 17:38:
Zijn er hier ook mensen die met meerdere clients (met verschillende serienummers) via 1 adsl-lijn hebben gespeeld? Ik wil in de kerstvakantie zoiets doen met wat van mijn online-maatjes. Mannetje of drie bij elkaar komen en dan samen in de online servers spelen. Net weer even wat gezelliger dan TeamSpeak.
Weet iemand hoeveel bandbreedte BF2 gebruikt per speler? Ik zit zelf op een xs4all basic-adsl lijntje (volgens mij 768 up en 6600 down).
Drie of vier spelers via die lijn, zal dat lukken? Oja, het gaat om de lol, dus we hoeven niet allemaal een ping van 15 te hebben, zolang het maar geen diashow wordt.
Heb ben mij thuis af en toe een lannetje met clanmates en we hebben wel eens met z'n 10en lag-vrij over mijn lijn bf2 gespeeld. Ik heb @home breedband.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...] Ik ga niet als excuses geven dat het beter is voor het team alhoeveel de meeste gunners, pilots waar ik wel eens bij zit er echt niks van bakken.
beter voor het team? :s
je weet toch dat voor elke dood van een teamlid er een ticket afgaat.
voor je het weet kan diegene die erinzat nog een betere piloot dan jij geweest zijn.
omdat jij er goed in bent wil toch niet zeggen dat anderen niet eens een keertje mogen vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Nu we het toch over choppers hebben, net een fantastisch rondje op Sharqi.
Ik was gunner en voor de verandering had ik eens een piloot(Bruzner) die wist hoe het moest, de gunner laten schieten.
Ik had 91 punten(44 kills) en hij 50, de MEC durfde op het eind geeneens meer in hun eigen chopper. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lange_Slurf
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-05 21:56

Lange_Slurf

Doe Bij Die Ba

Anoniem: 161585 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 21:59:
[...]

beter voor het team? :s
je weet toch dat voor elke dood van een teamlid er een ticket afgaat.
voor je het weet kan diegene die erinzat nog een betere piloot dan jij geweest zijn.
omdat jij er goed in bent wil toch niet zeggen dat anderen niet eens een keertje mogen vliegen.
_/-\o_

30 dagen EvE online trial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
wtf een war :P?

Ik kom er nu volgens mij heel laat achter dat GoT een war gaat houden:P. Maar ik ben beschikbaar! Voor als er nog mensen nodig zijn :P, favo kit: Medic ... en op CQB maps mag ik nog wel eens swappen naar Assault (Nade launcher).

(Voor m'n stats zie sig.)

[ Voor 6% gewijzigd door EyeWitness op 06-01-2006 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

Nadelauncher rulez, vooral afstand kills zijn vet >:)
tactisch gezien is de medic alleen beter (Y)

[ Voor 33% gewijzigd door Str1ngS op 06-01-2006 22:57 ]

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

wzza: c4add8c96daa773339fb535a292c644d
Hoe echo zeg ,niet iedereen is een topper.
Ja dat weet ik ook, en soms wordt ik pissig, maar ik ga er niet voor teamkillen. alleen als ze echt rare dingen ermee gaan uitvoeren ipv van het gewoon gebruiken.

Als je weet light de skills in een publiek veel lager dan in een war, laat mensen zijn fun ook hebben.
En als je goeie spelers wilt hebben moet je naar publieks gaan waar goeie clans komen
en die zijn soms unrankend (of ben jij zo rankend geil O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

evilpin0 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 21:00:
ZOu ik jouw spel plezier is verneuken... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EleFanta schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 21:43:
[...]

MY CHOPPER 8)7

En dan zeggen wel klagen als mensen wraak willen nemen en daar mee jouw potje verknallen :Z

maar ach ik ben nu wel benieuwd naar die heli skills van jullie, nu maar hopen dat niet iemand anders de heli pakt ;)
Ik kan goed vliegen, en met de t.v guided overweg alle twee te gelijk trouwens :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS

Str1ngS

Boe!

Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 23:10:
[...]

En als je goeie spelers wilt hebben moet je naar publieks gaan waar goeie clans komen
en die zijn soms unrankend (of ben jij zo rankend geil O-) )
wars
veel wars, afhankelijk van wat je wil, in BF42 heb ik (teveel) 1on1's gespeeld, daardoor ben ik wel op huidig niveau gekomen ^^.
Publics zijn alleen leuk om te ouwehoeren, imo

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
Wat een gezeur allemaal jongens, er is nu nog steeds niet geantwoord op de vraag van onze gewaardeerde opponent. Namelijk wie is onze leider, wel aangezien SMG_Phoenix al veel heeft gedaan lijkt me hij een waardige keuze, als hij dat zelf wil uiteraard.

Verder moeten we onderhand eens gaan bepalen hoeveel vs hoeveel het wordt. De 32 redden we niet meer denk ik dus ik ben voor 16vs16.

En ja wie nu de chopper neemt of niet, allemaal leuk en aardig wie er goed is of niet. Ik zou dan even de anonieme toeschouwer willen vragen of iemand een speler uit de teamlijst meerdere keren heeft zien vliegen en kan beamen dat diegene goed is. Aan hem/haar kennen we de chopper toe. Dr zulen vast mensen worden benadeelt maar jongens het gaat hierom een spelletje, jammer geen chopper dan maar snoeihard BoF-ers maaien met je supplygun.

Dus, als de leider zich wel melden, en de anonieme toeschouwer zich even kan melden (Tubby jij misschien?). Dan zijn we er zo uit. We moeten immers winnen en dan elkaar uitschelden voor de wedstrijd uberhaupt is begonnen lijkt me niet verstandig.

cheers :7

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

- {NL}GrassHoppeR_____|Sniper
- [GoT]SMG_phoenix____|support/ spec ops(wake) [V]
- [HuT]Ruza[NL] :______|medic
- DaMorpheus :_______|Spec Ops (commander) [V]
- Tripplesix :___________|(alles niet assault)
- **[THT]**Tubby________|(alles)
- [GoT] TallManNL_______| anti tank / support(karkand) [V]
- 404s_________________|assault________|heli [V]
- obi.kenobi_____________|assault
- [GoT] Blacksnak_______|anti-tank [V]
- TorqueD&B(NL)________|Spec ops / Medic [V]
- [GoT]prutsger__________|Sniper
- [GoT] fragtallica_________|(alles) [V]
- [GoT] maxoss _________|medic
- |GoT|Cronica___________|engineer? [V]
- S@IN :_______________|spec ops? [V]
- wzza_________________|medic_______|heligunner[-]
-JanPietersz____________| AT
-omfoefoe______________|(commander) [V]______|Jet 2
-rubenski_______________|spec ops
-Il_Machiavelli___________|engineer
-Pred87________________| medic[V]
-Str1ngS_______________|medic [-]
-( [GoT] ) RedFoxDDT____|engineer [V]
-[HuT]FaUsT[NL]__________| [V]
-MrBondt008______________|support(commander) [V]
-phYzar__________________|AT [V]
-[GoT]Rayzman-JT-NL______|medic
-EyeWitness_____________|medic
- Killa4live_____________| assault
we komen in totaal aan zo'n 30 , ik veronderstel dat iedereen die interesse heeft dit wel gezegd heeft , en als er nog iets mis is met de lijst meld het mij dan.
dus iedereen check nog eens de lijst.

ik wil wel leider zijn , tenzij iemand anders vind dat hij dat beter kan zijn

ik stel voor dat we dan indelen in squads:
gereserveerde namen:
PizzaWorlD
Fryslan
ik stel ook nog iets voor : de kanariepietjes :+

voor jet op wake stel ik voor pred , heeft me vandaag zo'n oneindig veel keer gekilled met zijn jet , mij neerschieten terwijl ik gunner was van tank , ik als buggy
ps.wat heb jij tegen mij

@JEDI : ik denk dat 16v16 zal niet gaan , we zijn met zen 30 dus ik stel voor 32 v32 , tenzij 30v30 kan
is er nog tijd om dat te beslissen want misschien zijn er nog 2 late inschrijvers.
-ik ben momenteel de warlord dus je kan mij de dingen bespreken
edit: als de fok!ers maar met 20 zijn zal het dus 20v20 worden

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 161585 op 07-01-2006 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Amen brother!! _/-\o_

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
Ik heb niks tegen jou :) Maar dan hebben we nnu wel een probleemke, aangezien ik dacht dat ze bij BoF niet meer dan 20 konden opleveren, wat 20vs20 max zal zijn dan. Vallen er 10 hier af. De mensen waar we niks van horen oid? Wel als Perd wil vliegen en dat kan, stellen we hem aan.

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja lap , weer typisch beginnen ze op hun forum of GoT er wel 8 zou kunnen optrommelen kunnen ze zelf niet maar goed...

ik stel voor dat mensen die vrijwillig reserve worden dit zeggen

en anders... enige ideeën

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutsger
Anoniem: 148676 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:39:

Maar geen probleem. Dat geeft ons een verbreding van het aantal potentiele deelnemers al vinden wij het erg jammer aangezien er nu een berg lading van de wedstrijd afvalt voor ons als hechte clan... :'(
Nofi, maar beetje jammer dat je hier, en al helemaal in het topic op Fok dit loopt te roepen terwijl hier al is uitgelegd hoe het zit en er niet zomaar iedereen van buitenaf wordt aangetrokken. Volgens mij dek je je vast in voor als jullie verliezen :> 'Cause that's going to happen!

By the way, als het 16vs16 hebben we dus teveel en bied ik me vrijwillig aan als reserve. Ik heb eigenlijk wat anders te doen wat ik graag laat schieten :9 (leuke woordspeling!) voor een war, maar als er toch teveel zijn...

[ Voor 4% gewijzigd door prutsger op 07-01-2006 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het zal waarschijnlijk 20v20 worden dus dan zet ik je al op reserve
no offense natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
Kan ik nog ff melden dak aardig overweg kan met chopper/choppergunner/plane, natuurlijk zeggen de meeste dit maarja }), laat ik et zo zeggen, ik speel BF om te vliegen :P. (Als infantry rondlopen is ook leuken, maar vliegen is much better :o)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mja , het zou handig zijn moest iedereen eens zeggen wie zij al enorm goed zien spelen hebben in bepaalde voertuigen.
pred zit al in 1 jet op wake , dat lijkt me logisch.
persoonlijk ben ik ook geen slechte piloot maar heb geen zin in om piloot te zijn want er is een grote kans dat ik mijn dagje niet heb en dan loopt alles mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123536

Oke, bekijk ik 's morgens effe heel snel het forum, post ik effe snel dat ik meedoe, kom ik 's avonds terug en ligt er een boek voor me klaar (hiermee bedoel ik natuurlijk de vele replay's op GoT, voor die iets minder snelle onder ons).

Een paar dingen wil ik toch eventjes kwijt:

1) Het renderen van de beelden, dat zolang duurde, gaat dus over BF2 zelf. Ik gebruik wel battlelauncher, is ongeveer het hetzelfde als die command line maar dan met een GIU. Het renderen in Pinnacle duurt niet abnormaal lang. (Welk edit programma raad <<toch zonder een t he tallman :*) >> jij dan aan?)

2) GoT is geen clan, het is geen vaste georganiseerde bende, maar dat had je al wel gemerkt denk ik. Daarom is het voor ons ook moeilijk om effe in een paar dagen een goed georganiseerde clan te organiseren van +/- 20 man. Maar ik denk wel dat we smg_phoenis als big man mogen aanstellen, hij (lijkt :p) het atm te organiseren. (Ik heb al wel wat ervaring opgedaan tijdens de opnames, en ik kan je vertellen 16 man op een TS-server is niet te doen, heb je op msn toegevoegd). Zoals ik dus zei is GoT geen clan maar gewoon een vaste groep van bezoekers op de djm server (e.a.). Waaronder de clan -x-[SswL]-x-, maar ik vind het idd wel overdreven dat we mensen die nog nooit/zelden op DJM laten meedoen met de war

3) Ik kan het niet laten om toch effe te reageren op de kwestie wzza en 404s, zij zijn idd gebanned op DJM omdat zij - tegen welke prijs dan ook - de attack heli moesten hebben. Ik denk dat iedereen wel allang genoeg BF speelt om te weten welke truucjes daar allemaal voor bestaan. Maar, dat moet ik erbij zeggen, in de heli zijn ze idd super goed (mss wel even goed als sir-real en sain :9 ). Maar ik zou het wel vreemd vinden moesten we - nu er ineens iets op het spel staat - hun toelaten op de war, omdat het maar even cru te zeggen

4) Omdat hier enkele spionnen van BOF proberen ons te demoraliseren door screens te plaatsen van hun superteam, kan ik het ook niet laten zo een screen te plaatsen:
Afbeeldingslocatie: http://gersom.wursten.be/screen101.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 123536 op 07-01-2006 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-ik stel voor dat iedereen die op de lijst staat maar nooit op djmantri speelt dit even laat weten.
-404s en wzza vind ik eigenlijk ook nogal een twijfelgeval qua karakter

ps. die scoreborden van BoF maken geen inrduk op mij , dat garandeert hen niet echt een overwinning IMO
zal beginnen met de mensen waarvan ik weet dat ze op djmantri zitten

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 161585 op 07-01-2006 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS

Str1ngS

Boe!

-ik stel voor dat iedereen die op de lijst staat maar nooit op djmantri speelt dit even laat weten.
daar ben ik een van :O

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 161585 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 00:47:
-404s en wzza vind ik eigenlijk ook nogal een twijfelgeval qua karakter

ps. die scoreborden van BoF maken geen inrduk op mij , dat garandeert hen niet echt een overwinning IMO
zal beginnen met de mensen waarvan ik weet dat ze op djmantri zitten
BTW: als iemand anders commander wilt zijn, dat zou mij goed uitkomen, kan ik me wat meer richten op mijn doel ;)

20 versus 20 is prima, de Fok!kers moeten daarvoor gewoon andere Fok!kende BF2'ers vragen ipv alleen BoF :)
En als het echt niet kan zijn er heus wel wat GoTters die even Fok!ker willen spelen. Gaat toch vooral om het plezier :) not, Fok! zal dik verliezen :7

[ Voor 3% gewijzigd door Stewie! op 07-01-2006 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik weet nie wie dat is maar we hebben de beste commander nodig die er is.
aangezien zij zo vol zijn van zichzelf zullen ze wel aan 20 raken.
we zullen wat snoeien in onze lijst naar gelang djmantri bezocht is geweest door personen.
zoals Fragtallica zei is dit eigenlijk wat de [GoT] is , de djmantri bezoekers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ik zit niet vaak op Djmantri's server (want 32 slots, speel graag 64 slots op IKS/NOD/gamert), maar ik neem aan dat ik wel meedoe :P
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.