kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/
Verwijderd
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2006 11:45 ]
toevallig een AMD 64 X2 processor??Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 11:45:
Ja kan ik, cod2 op zijn hoogste! Zou het niet iets met drivers oid zijn?
In een heli passen ook 2 man heMr. Bondt schreef op maandag 02 januari 2006 @ 11:40:
[...]
Op Zatar heb je geen twee-persoons-jet... Dus ik vroeg of hij misschien OCS bedoelde
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
[hint]Mr. Bondt schreef op maandag 02 januari 2006 @ 11:40:
[...]
Op Zatar heb je geen twee-persoons-jet... Dus ik vroeg of hij misschien OCS bedoelde
Op zatar heb je wel 2persoons heli.
[/hint]
thnx redfox, nu ben ik spuit 11
[ Voor 7% gewijzigd door TallManNL op 02-01-2006 11:51 ]
geheelonthouder met geheugenverlies
battlefield heeft problemen met de X2 processorVerwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 11:51:
Dual Core AMD Sthlon 64 x2, 2000MHz 3800+
dat is mijn processor!
TallManNL schreef op maandag 02 januari 2006 @ 11:51:
[...]
[hint]
Op zatar heb je wel 2persoons heli.
[/hint]

Laten we het er maar op houden dat ik nog niet wakker ben

op 1 core laten draaienVerwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 11:54:
En daar kan ik niets aan doen? Lijkt me sterk toch?
http://gathering.tweakers.net en dan zoeken
Programma's werken niet lekker op Dual Core X2 3800+
[ Voor 23% gewijzigd door wouter37 op 02-01-2006 12:14 ]
Verwijderd
special forces , ik denk warlord(die stad met die grote toren)
ik piloot met een paar man in de blackhawk, vlieg naar die toren zie snipers liggen , roteer 45°
kill assists....
na een tijdje was er nog 1 iemand die altijd respawnde met mij om gunner te zijn in de blackhawk en die gebouwen krioelden van slachtoffers , ik draaien en met Lctrl kijken wanneer ik goed gedraaid ben en de kill asists binnenhalen.
was ook wel moeilijk aangezien op die daken anti-air turrets staan en bijna elke vijand een Anti-tank was die mijn black hawk als het perfecte slachtoffer zag.
maar wat een plezier
Verwijderd
Verwijderd
Als ik BF2 afsluit blijft het menugeluid een tijdje hangen (terwijl ik al op mijn desktop zit) en na ongeveer 30 secs krijg ik twee foutgeluiden van windows (ongeveer 1 sec na elkaar) zonder welke melding dan ook.
Mijn probleem is dan dat als ik BF2 op SF opnieuw wil opstarten ik dan een foutmelding krijg dat BF2.EXE een fout heeft veroorzaakt en wordt afgesloten.
Dat kan problematisch zijn als ik op een mixed BF2/BF2:SF server speel.
Ook is het soms irritant als ik na verloop van tijd weer wil spelen en opnieuw BF2 launch.
Moet dan eerst rebooten.
Toevallig sprak ik gisteren met een maat van me en hij blijkt exact hetzelfde probleem te hebben.
Meer mensen last van of een eventuele remedie hiertegen?
Draai WinXP SP2, Radeon 9700 Pro met laatste Omega's, SB Audigy1 met laatste drivers.
Ik wil dit probleem overigens wel aankaarten in het andere forumgedeelte, maar vind het te minor om daar een topic aan te spenderen (tenzij een mod dat anders ziet
je zit op teamspeak met de pilot van de heli en wordt de hele tijd neegehaalt door aa?TallManNL schreef op maandag 02 januari 2006 @ 10:32:
I
Maar je had op zatar wel veel kills met die Mobile AA op gotters (vooral mij en mijn piloot) Ik werd er helemaal frustie van. Als hij en ik niet op TS hadden gezeten had je er denk ik nog veel meer gehad.
Als ik vlieg en geraakt wordt door een aa in me heli wordt ik juist altijd pissed hoe het kan, zo slecht zijn die dingen
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Verwijderd
is een geheugenlek dacht ik , alang bekend
Verwijderd
Als je die link hierboven doorloopt staat het ertussen maar voor jou nogmaals:Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 12:23:
Wouter ik kom er niet echt mee vooruit, ik weet nog niet hoe je je processor op 1 core moet laten draaien. Is er niet een programmatje voor?
BF2 starten--> alt tab--> taskmanager (cntr+shift+esc)--> tabje processen--> rechtermuisclick op bf2.exe-->affinity--> 1 core uitvinken -->alt-tab terug naar game.
Niet vergeten de truuk hiervoor te ontrafelen, nl strafen, zodra jij op full speed strafed, zal elke AA missile van zowel AA vehicle als stationary AA missen, en strafe je zo totdat je een clear view hebt, dan komen de flares te pas, zodat je 5-6 sec hebt om ze terug 2005 in te schietenevilpin0 schreef op maandag 02 januari 2006 @ 12:33:
[...]
je zit op teamspeak met de pilot van de heli en wordt de hele tijd neegehaalt door aa?![]()
Als ik vlieg en geraakt wordt door een aa in me heli wordt ik juist altijd pissed hoe het kan, zo slecht zijn die dingen
Communicatie met je gunner is heel belangrijk, zet dit maar eens uit met je vaste gunner, dan valt te toch ineens behoorlijk tegen.
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Verwijderd
En is er een remedie?hebbik ook , geluid blijft hangen en da n POEM POEM
is een geheugenlek dacht ik , alang bekend
Werkt bijna altijd, maar ik merk zelf door letterlijk duizenden van die raketjes te ontweken te hebben dat je zeker te raken bent als je in een lijn beweegt en je op middelmatige afstand bevindt als de persoon die de aa bestuurt ze raketen maar goed mikt. Dat is ook de reden dat ik pas maximale snelheid wil halen als ik de raket op me af zie vliegen, ook tegen jets want als je dan gaat strafen mis je gunner en jijzelf zon beetje alles. Soms ben ik ook meer bezig met een ballet dan te vliegensain onez schreef op maandag 02 januari 2006 @ 12:45:
[...]
Niet vergeten de truuk hiervoor te ontrafelen, nl strafen, zodra jij op full speed strafed, zal elke AA missile van zowel AA vehicle als stationary AA missen, en strafe je zo totdat je een clear view hebt, dan komen de flares te pas, zodat je 5-6 sec hebt om ze terug 2005 in te schieten![]()
Communicatie met je gunner is heel belangrijk, zet dit maar eens uit met je vaste gunner, dan valt te toch ineens behoorlijk tegen.
Verwijderd
als het nog enige troost kan brengen: hij is geband
jammer genoeg kwam ik net als de andere aanwezige admins er te laat achter dat er iets niet helemaal lekker ging. ik let in het heetst van de strijd ook niet veel op de chat, en zeker niet chat in het rood (andere team).
zal het in het vervolg sneller proberen op te merken.
ik ben trouwens JayBee (post hier niet veel)
Als ie dusdanig gaat staan te canpen dat je er met je AT rockets net niet bij kan maar zodra je in die heli zit en maar gaat zitten wachten tot ie eindelijk omhoog wil vrij zeker bent weggeblazen, dan kun je vrij weinig meer. Ja, als een stom rund nog een keer instappen, en nog een keer. En dan hopelijk eens wegkomen met dat ding en elders repairen.evilpin0 schreef op maandag 02 januari 2006 @ 12:33:
[...]
je zit op teamspeak met de pilot van de heli en wordt de hele tijd neegehaalt door aa?![]()
Verwijderd
Gaat lekker, iemand werd steeds doodgeschoten .. en ik maar reanimeren ..
Had zo lekker 30 punten ..
Reanimeren ging lekker door .. en toen maakte ik per ongeluk een teamkill ..
Nog 1 .. en nog 1 .. en toen banned!
Ik stond keihard eerste met 60+ punten, en we hadden nog 180+ tickets over ofzo ...
Had dik naar de 100 gekunt ..
Stomme server
Gek eigenlijk dat die figuur die bij mij, bondt EN jou voor de jet stond toch wel snel geband was he.Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 13:00:
om nog even terug te komen op dat geval met die gast die voor vliegtuigen ging liggen:
jammer genoeg kwam ik net als de andere aanwezige admins er te laat achter dat er iets niet helemaal lekker ging. ik let in het heetst van de strijd ook niet veel op de chat, en zeker niet chat in het rood (andere team).
Maarja, DAT zie je met eigen ogen gebeuren, en als er dan toch een ander wegvliegt heb ik de kans om de ban uit te delen.
Nogmaals, mocht je via chat geen resultaat behalen, kom ff op TS, daar zit meestal wel een admin die je zal helpen.
Het terrein gebruiken kan wonder doen tegen verdacht opgestelde aa tank campersTallManNL schreef op maandag 02 januari 2006 @ 13:24:
[...]
Als ie dusdanig gaat staan te canpen dat je er met je AT rockets net niet bij kan maar zodra je in die heli zit en maar gaat zitten wachten tot ie eindelijk omhoog wil vrij zeker bent weggeblazen, dan kun je vrij weinig meer. Ja, als een stom rund nog een keer instappen, en nog een keer. En dan hopelijk eens wegkomen met dat ding en elders repairen.
edit niet zo goed gelezen: als die je camped terwijl je nog op heli pad bent, valt dat toch wel onder baserape
[ Voor 27% gewijzigd door evilpin0 op 02-01-2006 13:55 ]
Verwijderd
Jep zo iets, en je kan nog veel meer dingen doen maar dat is niet zichtbaar voor de andere mensen..
zoals als je wordt geteamkild, weet je nooit wat voor wapen maar dat kan je ook aan passen ^^

Ik wil wel de url gegeven, maar wil Djmantri de volgende regel stellen dat irrietante jochies worden gekickd met grote namen, gekleurd hoeft niet omdat je ze toch beter ziet
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2006 14:10 ]
Oh, dat doet DJMantri wel, hoorVerwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 14:04:
[...]
Jep zo iets, en je kan nog veel meer dingen doen maar dat is niet zichtbaar voor de andere mensen..
zoals als je wordt geteamkild, weet je nooit wat voor wapen maar dat kan je ook aan passen ^^
[afbeelding]
Ik wil wel de url gegeven, maar wil Djmantri de volgende regel stellen dat irrietante jochies worden gekickd met grote namen, gekleurd hoeft niet omdat je ze toch beter ziet
Verwijderd
I hope so!!
http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=43939
op eigen risco, dames en heren
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2006 14:16 ]
Verwijderd
Want ik ben al 2 ranks omhoog gegaan = 2 unlocks in BF2
Nu heb ik SF dus heb ik toch 2 unlocks tegoed in SF?
Of niet?
Verwijderd
Ach..het is opgelost...k heb later nog op een andere server gespeeld en dat ging super...was iets van 16 tegen 16 op een 64 map karkant...kon 40 man in...iets van 109 puntjes gehaald...maakt weer een hoop goed!Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 13:00:
om nog even terug te komen op dat geval met die gast die voor vliegtuigen ging liggen:
btw...jij vond me best mans dat ik je had getubed op karkant
Nou bij mij heeft hij het 2 maps volgehouden hoor..dus zo snel was t niet. Pas toen hij naar de andere kant ging was ie snel weg ja....Maar toen deed hij het waarschijnlijk bij een van de adminsTallManNL schreef op maandag 02 januari 2006 @ 13:28:
[...]
Gek eigenlijk dat die figuur die bij mij, bondt EN jou voor de jet stond toch wel snel geband was he.(wel na een waarschuwing na de eerste keer)
Maarja, DAT zie je met eigen ogen gebeuren, en als er dan toch een ander wegvliegt heb ik de kans om de ban uit te delen.
Nogmaals, mocht je via chat geen resultaat behalen, kom ff op TS, daar zit meestal wel een admin die je zal helpen.

Hangt er vanaf naar welke rank je bent gegaan. De eerste keer dat je promoveerd krijg je geen unlock. De 2e en 3e keer krijg je er maar 1, en pas vanaf Sergeant krijg je er 2 per keer. En die kan je gewoon ook in BF2 unlocken als je SF hebt geinstalleerd. Ik ben namelijk met een nieuwe account begonnen en ik heb toen ik Sergeant werd gelijk 2x assault unlocked naar de F2000.Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 14:17:
Hoe kan ik mijn resterende unlocks in SF kiezen?
Want ik ben al 2 ranks omhoog gegaan = 2 unlocks in BF2
Nu heb ik SF dus heb ik toch 2 unlocks tegoed in SF?
Of niet?
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2006 14:30 ]
Verwijderd
Ik had in mijn oude pc een 9800pro, werkte perfect alleen kon ik bf2 niet op zijn hoogste spelen dus heb ik een nieuwe pc gekocht met een 7800GT daarin. Dus ik installeer bf2, download patch 1.12 en probeer te patchen, aan het einde zegt hij 'patching vailed' en dan daarna krijg ik nog zo een wizzard beeld en kan ik voltooien klikken alsof alles goed ging. Ik start bf2 op om te kijken of hij het doet, doet ie het niet. Als ik hem opstart krijg ik zwart beeld... pc denkt en dan valt hij terug naar mijn desktop.
Ik heb mijn graka drivers bij gewerkt, helpt niet! Ik nog eens het doosje van de officiele bf2 bekijken daar staat ook niet dat de 7800GT wordt ondersteund maar is hier niet wat tegen te doen?
Trouwens ik heb ook geprobeerd om 1 core uit te zetten omdat ik dualcore cpu heb tijdens het spelen van bf2 maar dat haalt niets uit!
Verwijderd
Op dit forum ook al een keer 2 pagina's terug...Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 14:27:
Hallo tweakers, op andere fora heb ik dit probleem al een keer voorgelegt .....
Zoals ik al zei, als ik vlieg zie ik die chat niet, en die blijft niet net zolang staan tot ik weer eens crash. Daarom dat zoiets dan langer door kan gaan, en dan kan via TS een stuk schelen.Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 14:23:
Nou bij mij heeft hij het 2 maps volgehouden hoor..dus zo snel was t niet. Pas toen hij naar de andere kant ging was ie snel weg ja....Maar toen deed hij het waarschijnlijk bij een van de admins![]()
Verwijderd
Mooie guide!Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 14:15:
[...]
I hope so!!
http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=43939
op eigen risco, dames en heren
Maar er staat dat het geen invloed heeft op wat anderen zien, en kan je dus je naam niet groot en oranje maken
Verwijderd
Jawel ^^ maar die informatie staat ergens andersMr. Bondt schreef op maandag 02 januari 2006 @ 14:53:
[...]
Mooie guide!
Maar er staat dat het geen invloed heeft op wat anderen zien, en kan je dus je naam niet groot en oranje maken
ik had me vergist ^^ (dacht dat het ook in die topic stond, maar gelukkig niet)
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2006 15:05 ]
Kan niet wachten
Verwijderd
2 maps,laserguided kijker, hovercraft, en nog meer kleine dingen.
Verwijderd
Ahh vandaar dat ik op mijn oude account er toen 2 kreeg!Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 14:23:
[...]
Ach..het is opgelost...k heb later nog op een andere server gespeeld en dat ging super...was iets van 16 tegen 16 op een 64 map karkant...kon 40 man in...iets van 109 puntjes gehaald...maakt weer een hoop goed!![]()
En meestal zit ik al op teamspeak met vrienden maar zal volgende keer wel eens kijken op de DJM ts server....
btw...jij vond me best mans dat ik je had getubed op karkantMáár het was gewoon van een flinke afstand, in mijn ogen is dat heel wat anders als dat je op 2m van elkaar staat. Anders had ik een frag gegooid met waarschijnlijk hetzelfde effect.
[...]
Nou bij mij heeft hij het 2 maps volgehouden hoor..dus zo snel was t niet. Pas toen hij naar de andere kant ging was ie snel weg ja....Maar toen deed hij het waarschijnlijk bij een van de admins![]()
[...]
Hangt er vanaf naar welke rank je bent gegaan. De eerste keer dat je promoveerd krijg je geen unlock. De 2e en 3e keer krijg je er maar 1, en pas vanaf Sergeant krijg je er 2 per keer. En die kan je gewoon ook in BF2 unlocken als je SF hebt geinstalleerd. Ik ben namelijk met een nieuwe account begonnen en ik heb toen ik Sergeant werd gelijk 2x assault unlocked naar de F2000.
Dit is veel beters .. want dan unlock in de G3 en de PKM als volgende ..
Nog maar 700 punten te gaan voor de 2 unlocks!
Ja, maar dit is nog wel het ergste:Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 15:04:
Als je goed de file leest, zie je dat ze de er veel hebben uitgehaald!!
2 maps,laserguided kijker, hovercraft, en nog meer kleine dingen.
LOCERROR_serveroffline
The Battlefield 2 login servers are currently offline; we are working to correct the problem. Please try again later.
Hm, die blokjes doen vreemd
Verwijderd
Ik weet niet of dit al gepost is, zo niet, bij deze, zo wel, naja... dan nog bij deze!
Er staat in de start post dat joinen met ASE niet gaat, dit gaat echter wel! Je moet zelf alleen parameters toevoegen aan de executable path voor BF2 in ASE.
Doe dit:
Ga in de opties naar Configure Games en dan zie je bij "Program Location" je path staan naar BF2, voeg de volgende parameters toe:
<jouw gamepath><spatie>+username JOUWUSERNAME +playerPassword JOUWPASSWORD
Uiteraard JOUWUSERNAME en JOUWPASSWORD respectievelijk met je username en password vervangen.
Zoek nu naar servers in ASE en join ze, nu zal je kunnen joinen. In het begin voordat je de EA intro filmpjes ziet, zal het even zwart blijven, in deze "zwarte periode" is het spel aan het inloggen bij de database van EA.
Vervelende EA intro filmpjes enzo
Zelfde geldt, al gepost? Jammer dan, zo niet bij deze!
Genoeg van die vervelende filmpjes? Hier de oplossing:
Ga naar je Battlefield 2 map, dan naar de "mods" map, en dan naar de "bf2" map, in deze map staat nog een map genaamd Movies, verander de naam van deze naar bijv. Movies.bak ofzoiets, van mijn part noem je het "Repelsteeltje". Nu zul je geen vervelende intro filmpjes meer zien bij het opstarten van het spel.
Hier werkt de 7800GT perfect, heb je al chipsetdrivers/geluid/bios updates gedaan ?Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 11:34:
Hallo tweakers, op andere fora heb ik dit probleem al een keer voorgelegt maar daar zijn mensen die er de ballen verstand van hebben en ik hoorde dat hier meer slimme mensen zijn dus daarom vraag ik het hier.
Ik had in mijn oude pc een 9800pro, werkte perfect alleen kon ik bf2 niet op zijn hoogste spelen dus heb ik een nieuwe pc gekocht met een 7800GT daarin. Dus ik installeer bf2, download patch 1.12 en probeer te patchen, aan het einde zegt hij 'patching vailed' en dan daarna krijg ik nog zo een wizzard beeld en kan ik voltooien klikken alsof alles goed ging. Ik start bf2 op om te kijken of hij het doet, doet ie het niet. Als ik hem opstart krijg ik zwart beeld... pc denkt en dan valt hij terug naar mijn desktop.
Ik heb mijn graka drivers bij gewerkt, helpt niet! Ik nog eens het doosje van de officiele bf2 bekijken daar staat ook niet dat de 7800GT wordt ondersteund maar is hier niet wat tegen te doen?
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Niet als die bergwand razendsnel dichterbij komt. Alles om zo'n enemy jet af te schudden he, amazing dat ik er niet 10x meer tegenaan ben gegaan.Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 14:52:
Ik weet het want als ik vlieg heb ik ook nauwelijks tijd om de chat te lezen....maar caps vallen wel op toch?
Verwijderd
DJmantri server loopt net vol en we beginnen met 10 man aan een rondje op Dragon Valley. Ik denk, lekker rustig, dus veel tijd, ik ga eens voor mn explosive badge (enige badge die ik nog niet heb).
Ik zit in chinese team, spawn op eiland huisje en ga als engineer mijnen leggen, nog net in het water waar de Amerikanen altijd binnenrijden. Zo scoor ik 5 kills.
Ik denk, gaat lekker, maar daarna hadden USA andere vlaggen dus kwam er natuurlijk wat minder verkeer langs dat plekkie. Ben ik maar Special Forces geworden en heb ik wat voertuigen en mannetjes met C4 opgeblazen, zo zat ik aan 10 kills met explosives.
Toen keek ik naar de tijd: 2 minuten. Ik denk, dit lukt nooit meer, 3 kills op die korte tijd. Server zat ondertussen wel aardig vol (om en bij de 25 man denk ik), ik liep in een wanhoopspoging naar die basis meest links op de kaart, daar stonden een stuk of 4 ventjes de basis te verdedigen. Ik loop achter dat huisje dat daar staat (naast de rivier), en schiet om het hoekje in hun richting, om hun aandacht te trekken.
Ik trek me dan terug achter het huisje en plant C4 net om het hoekje, en ook achter me aan het andere hoekje en ik kruip in de bosjes, hopend dat ze mij op komen zoeken
Al gauw zie ik een ventje om het hoekje piepen, druk op de knop en dat was nummer 11. Nu nog 30 seconden. Ik plant opnieuw 2 C4 op de hoeken en opnieuw kruip ik in de bosjes.
Net op het moment dat ik de 2e C4 plaats, zie ik een medic met zn paddles al in de aanslag om het hoekje lopen, ik sta echt oog in oog met hem. Ik wou al mn C4 afstandsbediening indrukken, maar ik zie nog een ventje achter hem! Ik denk dit kan niet, ik heb eindelijk mn c4 badge, en druk al grijnzend mn linkermuisknop in en kijk al hoopvol uit naar de badge vermelding op het scherm. Maar wat blijkt nu: dat achterste mannetje had mij een fractie van een seconde ervoor dood geschoten. Het moet echt een miliseconde hebben gescheeld

Het scheelde echt niet veel of ik had mn toetsenbord door mn scherm gegooid.

Tot zover mijn verhaal, moest het ff kwijt.
Verwijderd
Makker, ga op een 64 player server ^^ en als map Strike at Karakand ga achter een muurtje staan. en gooien maarVerwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 18:06:
net zowat het frustrerendste game-moment ooit gehad (en geloof me, heb er veel gehad)
DJmantri server loopt net vol en we beginnen met 10 man aan een rondje op Dragon Valley. Ik denk, lekker rustig, dus veel tijd, ik ga eens voor mn explosive badge (enige badge die ik nog niet heb).
Ik zit in chinese team, spawn op eiland huisje en ga als engineer mijnen leggen, nog net in het water waar de Amerikanen altijd binnenrijden. Zo scoor ik 5 kills.
Ik denk, gaat lekker, maar daarna hadden USA andere vlaggen dus kwam er natuurlijk wat minder verkeer langs dat plekkie. Ben ik maar Special Forces geworden en heb ik wat voertuigen en mannetjes met C4 opgeblazen, zo zat ik aan 10 kills met explosives.
Toen keek ik naar de tijd: 2 minuten. Ik denk, dit lukt nooit meer, 3 kills op die korte tijd. Server zat ondertussen wel aardig vol (om en bij de 25 man denk ik), ik liep in een wanhoopspoging naar die basis meest links op de kaart, daar stonden een stuk of 4 ventjes de basis te verdedigen. Ik loop achter dat huisje dat daar staat (naast de rivier), en schiet om het hoekje in hun richting, om hun aandacht te trekken.
Ik trek me dan terug achter het huisje en plant C4 net om het hoekje, en ook achter me aan het andere hoekje en ik kruip in de bosjes, hopend dat ze mij op komen zoeken![]()
Al gauw zie ik een ventje om het hoekje piepen, druk op de knop en dat was nummer 11. Nu nog 30 seconden. Ik plant opnieuw 2 C4 op de hoeken en opnieuw kruip ik in de bosjes.
Net op het moment dat ik de 2e C4 plaats, zie ik een medic met zn paddles al in de aanslag om het hoekje lopen, ik sta echt oog in oog met hem. Ik wou al mn C4 afstandsbediening indrukken, maar ik zie nog een ventje achter hem! Ik denk dit kan niet, ik heb eindelijk mn c4 badge, en druk al grijnzend mn linkermuisknop in en kijk al hoopvol uit naar de badge vermelding op het scherm. Maar wat blijkt nu: dat achterste mannetje had mij een fractie van een seconde ervoor dood geschoten. Het moet echt een miliseconde hebben gescheeld![]()
![]()
Verwijderd
Dat heb ik vaak als ik bommen drop of achterna gezeten word...ik switch vaak tussen views (binded op mn joystick hat switch). Dan switch ik terug naar mn front view om nog net die mooie bergwand voor mn snufferd te zien of iets anders waar je lekker tegenaan kan knallen...TallManNL schreef op maandag 02 januari 2006 @ 16:04:
[...]
Niet als die bergwand razendsnel dichterbij komt. Alles om zo'n enemy jet af te schudden he, amazing dat ik er niet 10x meer tegenaan ben gegaan.
K ben nu aan mn 2e account bezig en ik krijg die C4 ook maar niet voor elkaar...altijd net 1 kill tekort ofzo. Alsof het me niet gegunt is. Gister wel mn pistol en knife in 1 ronde gehaald. Vind het trouwens wel matig dat je 7 kills voor je knife nodig hebt en maar 5 voor pistol. Knife is veel lastiger te halen omdat je echt bij die persoon moet komen. Pistol kan nog van een afstand. Badges hebben trouwens allemaal wazige vereisten. Op special forces moet je bijvoorbeeld 11 kills hebben voor basic engineer en op bf2 vanilla maar 10. En op SF heb je tussen klasses zelfs nog verschil. SF specops en assault zijn maar 6 kills en met die 2 klasses maak je ze nog het makkelijkste.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2006 18:24 ]
Verwijderd
Heb dan toch eindelijk de voor mij laatst bereikbare rank behaald
Verwijderd
wa is het ip van de djmantri server?
Verwijderd
Staat in de startpost... Maar we waren net lekker aan het gamen... Plof... There's a problem with your connection...Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 20:01:
ik heb djmantri hier staan als SF server waar niemand op zit ?
wa is het ip van de djmantri server?
Ik denk ff op www.djmantri.nl kijken, en die is ook foetsie... Server de boom in misschien?
Zijn webhosting zit ergens andersVerwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 20:05:
[...]
Staat in de startpost... Maar we waren net lekker aan het gamen... Plof... There's a problem with your connection...
Ik denk ff op www.djmantri.nl kijken, en die is ook foetsie... Server de boom in misschien?
Maar de BF2 server is online: http://www.battlefield2.n...dex.php?IP=84.244.131.181
Verwijderd
Ga in een 64 man Strike at Karkand server.Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 18:06:
net zowat het frustrerendste game-moment ooit gehad (en geloof me, heb er veel gehad)
Ik trek me dan terug achter het huisje en plant C4 net om het hoekje, en ook achter me aan het andere hoekje en ik kruip in de bosjes, hopend dat ze mij op komen zoeken![]()
Net op het moment dat ik de 2e C4 plaats, zie ik een medic met zn paddles al in de aanslag om het hoekje lopen, ik sta echt oog in oog met hem. Ik wou al mn C4 afstandsbediening indrukken, maar ik zie nog een ventje achter hem! Ik denk dit kan niet, ik heb eindelijk mn c4 badge, en druk al grijnzend mn linkermuisknop in en kijk al hoopvol uit naar de badge vermelding op het scherm. Maar wat blijkt nu: dat achterste mannetje had mij een fractie van een seconde ervoor dood geschoten. Het moet echt een miliseconde hebben gescheeld![]()
![]()
Ga als MOC.
Het beste is een nieuwe ronde.
Als die Americanen van die heuvel komen stormen, gooi jij, bij die 3 regenbuispijpen een paar C4's.
Rennen en druk op knopje.
Zo heb je er al gauw 4 ~ 6 in 1x.
Of je moet geluk hebben zoals ik, dat je in 1x 13 man opblaast!
Ze stonden daar allemaal te verzamelen .. en had in 1x 13 kills
Aha, dus dat is je nieuwe nickVerwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 21:31:
Hier een aangepaste versie hoe ik nu tegenwoordig ga spelen!!![]()
[afbeelding]
Er zijn nog veel meer mogelijkheden maar vraag mij niks
Je signature klopt dus niet
Ik ga ook nog voor Sergeant Major en dan gaat * Mr. Bondt proberen alle badges te halenVerwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 18:48:
Vanaf heden is het dus 'Sir_guustje' i.p.v. 'Mr_guustje'
Heb dan toch eindelijk de voor mij laatst bereikbare rank behaald
Op War College Ribbon na, want die lukt toch niet meer...
2nd Lieutenant gaat mij idd ook nooit lukken, maar 1000 uur wel
[ Voor 41% gewijzigd door Mr. Bondt op 02-01-2006 21:47 ]
Verwijderd
mag dit eigenlijk wel?Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 21:31:
[afbeelding]
word punkbuster daar niet boos om , want kvind het wel leuk maar kwil niets riskeren
Verwijderd
Op mijn vorige account kreeg ik 2 unlocks .. en nu kreeg ik er maar 1.
En allebei zijn ze Sergeant ..
Hoe kan dat?
Verwijderd
Let er wel op dat je genoeg schijfruimte moet hebben voor SF!
En weet iemand een antwoord op mijn vraag?
Verwijderd
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2006 22:16 ]
Verwijderd
sry frustaties lopen hoog op soms... kan er niet over uit dat een miljoenenbedrijf zo slecht omgaat met hun klanten, maar heb mijn oplossing al gevonden, gedownload 1.12 via multikabel met 1mbps.Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 22:00:
Probeer het nog eens, maar dan zonder te schelden
Verwijderd
Want ik ben zojuist Sergeant geworden .. en kreeg maar 1 unlock!
Je hoeft je vraag niet elk uur te stellen hoor, je had ook ff kunnen zoeken.Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 22:48:
Even vraagje, krijg je als je Sergeant word 2 unlocks .. of op die ranks daarna?
Want ik ben zojuist Sergeant geworden .. en kreeg maar 1 unlock!
Je krijgt er maar max 1 per nieuwe rank.
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Verwijderd
Heb ze zojuist een mailtje gestuurd, of ze me nog een unlock scherm kunnen geven.At the rank of Sergeant you will be issued 2 unlock choices. You will receive two choices for every promotion after this as well. If you attained the rank of Sergeant or a rank above this and upgrade to Battlefield 2: Special Forces your kit unlock choice will be retro active.
Dit heeft een maatje van Techzine ook gehad, en die had het opgelost door ze een mailtje te sturen, met daarin zijn login, wachtwoord, exacte unlocks en Global Points.
Dus dit maar ff gedaan.
En nu maar hopen dat we snel een reply krijgen!
Heb van die ene unlock die ik kreeg, de G3 geunlocked.
Man .. wat een fijn wapen. Ik blaas echt iedereen omver met dat ding!
The major difference between several of the higher ranks is that you get the "higher" rank if you have certain badges. Whichever rank you get, each pair only gives you one unlock.
Verwijderd
Want check mijn oude account:
http://bf2s.com/player/61116089/
Toch echt 4 unlocks!
En op mijn nieuwe account heb ik er nog maar 3!
Verwijderd
Daarom kreeg ik er ook 2.
Maar als ik nu ook SF opstart .. krijg ik geen scherm voor een unlock!
Verwijderd
was gunner van xxx-poleke-xxx (kweet niet of hij hier op het forum zit)
we schoten werkelijk alles uit de lucht
Ah ben jij dat.Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 21:31:
[afbeelding]
Heb het al een paar keer met je aan de stok gehad.
Wist niet dat jeje naam had veranderd.
Ik heb mijn "Veteran Spec Ops combat Badge" en mijn "Helicopter service ribbon" vandaag gehaald (en een bronze medal). Vreemd genoeg staan ze op gisteren (
Maar toch bedankt; ook al gingen we om de 15 seconden dood
GRTZ:
MegaRookie
Verwijderd
84.244.131.184. De 2e GoT/djmantri BF2 server die alleen BF2 SF draait.
De orginele djmantri.nl server draait nu exclusief de originele Battlefield 2.
[/reclame]
De carrier is een uncappable spawnpoint, dus dit wordt ook gezien als baserape. En baserape is tegen de regels op de Mantri-server.Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 03:01:
Zonet als commander gespeeld op wake island. de andere commander besloot constant artillery af te vuren op de essex. dus al die gozers die aan het wachten waren op een black hawk of jet, werden steeds afgemaakt. ik vraag me af of dit wel ok is. het is niet alsof die gozers even weg kunnen rennen en terug kunnen komen wanneer de artillery voorbij is.......
Spec-Op en evt. een Supplier en Medic op een enemy-main kan wel om de commander-assets vernietigen. Pak je daarbij kills om jezelf te verdedigen, da's mooi meegenomen.
Wel een uitdaging trouwens...de UAV en Radar vernietigen op de carrier. Zeker in combinatie met TS
Nu ben ik eigenlijk wel echt erg nieuwsgierig wat dat nummer betekent.
Als er geen enkele basis is om te veroveren, dan begin je je te vervelen
Ik zal ook niet na 1x of mss wel 2x iets over baserape roepen, maar structureel arty/jets/choppers/e.d. haalt toch gauw het spelplezier weg. En daarom is die serverregel er. Ik ken admins die geven maar één waarschuwing, dus houdt de serverchat in de gaten!Belg schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 03:30:
...
Als er geen enkele basis is om te veroveren, dan begin je je te vervelen. En dan drop je soms wel eens per ongeluk een artillery op een niet inneembare base. Het gaat toch om de lol...
Ergens jammer dat je die messen niet kunt gooien hè?...Ik val nog steeds heli’s aan met een knife (omdat ik weet dat ik toch geen kans heb).
Echt wel jammer ja.Ergens jammer dat je die messen niet kunt gooien hè?
Ik bedoelde eigenlijk dat sommige mensen iets te snel op hun tenen getrapt zijn (nofi).2 of 3 keer arti op je hoofd vind ik nog wel kunnen. Een heli die je 18 keer opblaast, vind ik persoonlijk wel
Structureel misbruik vind ik ook niet goed; ook al is de grens grijs.
[ Voor 72% gewijzigd door Belg op 03-01-2006 05:25 ]
Was dat die ronde die ik uiteindelijk nog hoogste van het team was (Dankzij dat Bankrobber Clyde gekickt is door bad language mod, damn wat kan die vliegen) met de F15 ?Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 23:27:
was net weer een mooie ronde op djmantri in operation cleansweep![]()
was gunner van xxx-poleke-xxx (kweet niet of hij hier op het forum zit)
we schoten werkelijk alles uit de lucht
Belg schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 01:59:
Sorry, even volldedig offtopic:
Tallman!!!!
Ik heb mijn "Veteran Spec Ops combat Badge" en mijn "Helicopter service ribbon" vandaag gehaald (en een bronze medal). Vreemd genoeg staan ze op gisteren ().
Maar toch bedankt; ook al gingen we om de 15 seconden dood![]()
GRTZ:
MegaRookie
Ik weet de precieze namen zo ook niet, was tijdje terug op Oman, met APC richting carrier, moest er nog ene bij, die zegt zo 'ik spawn wel op de leader, ga maar vast.' En ff later 'damn man, ik sta gewoon stil voor die gozer zijn neus, heeft ie nog 2 clips nodig om me dood te krijgen'Oemfoefoe schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 03:23:
De carrier is een uncappable spawnpoint, dus dit wordt ook gezien als baserape. En baserape is tegen de regels op de Mantri-server.
Spec-Op en evt. een Supplier en Medic op een enemy-main kan wel om de commander-assets vernietigen. Pak je daarbij kills om jezelf te verdedigen, da's mooi meegenomen.![]()
Wel een uitdaging trouwens...de UAV en Radar vernietigen op de carrier. Zeker in combinatie met TS. Weet je nog Heinrich.nl, TallmanNL, Lange_slurf (en wie ik ben vergeten)?!
Ik zal ook niet na 1x kicken, maar zodra ik het vaker zie (ook jets die strafen/bomben, buiten specifiek de AA) zal ik toch snel waarschuwen, en ik blijf idd niet waarschuwen. Maargoed, ik denk dat de meeste admins (als ik TS mag geloven) niet blijven warnen. Ik ban overigens zelden zonder eerst te kicken, behalve uiteraard bij lame gedrag, opzettelijk voor jets jumpen etc.Oemfoefoe schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 04:25:
Ik zal ook niet na 1x of mss wel 2x iets over baserape roepen, maar structureel arty/jets/choppers/e.d. haalt toch gauw het spelplezier weg. En daarom is die serverregel er. Ik ken admins die geven maar één waarschuwing, dus houdt de serverchat in de gaten!
Als er in de servermessages langskomt dat arti op mainbase niet kan is 1x eigenlijk al teveel, maar we gaan niet lopen mierenneuken, echter zijn er genoeg die na 3x arti op hun dak vertrekken of (terecht) gaan lopen praten erover op de chat, betekent wel weer 1 minder die actief speelt. Kan ook weer in kickvotes e.d. ontaarden waardoor je dankzij de geweldige implementatie lang niet altijd weet of je nu een order accept, een player helpt kicken of mutinied tegen je commander.Belg schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 05:03:
Echt wel jammer ja.
Ik bedoelde eigenlijk dat sommige mensen iets te snel op hun tenen getrapt zijn (nofi).2 of 3 keer arti op je hoofd vind ik nog wel kunnen. Een heli die je 18 keer opblaast, vind ik persoonlijk welvoor die heli die daar nog steeds hangt.
Structureel misbruik vind ik ook niet goed; ook al is de grens grijs.
Ik had een tijd terug op Dalian een piloot die perfect stilhing, kon ik vrolijk net buiten AA bereik mijn guided missiles blijven richten op de carrier, iedere chopper/jet en regelmatig de AA wegschieten, was een peulenschilletje. Is het flauw, ja. Was erna de server leeg, ja. Waar de grens van misbruik ligt is voor een admin ook moeilijk te bepalen, die ziet lang niet altijd wat er gebeurt is. Om dat te bespreken heeft de server een eigen forum.
[ Voor 21% gewijzigd door TallManNL op 03-01-2006 08:05 . Reden: reactie vergeten. ]
Verwijderd
Die ene was ik.TallManNL schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 07:57:
[...]
Ik weet de precieze namen zo ook niet, was tijdje terug op Oman, met APC richting carrier, moest er nog ene bij, die zegt zo 'ik spawn wel op de leader, ga maar vast.' En ff later 'damn man, ik sta gewoon stil voor die gozer zijn neus, heeft ie nog 2 clips nodig om me dood te krijgen'Echt waar, TS rules !
[...]
http://www.clanbase.com/news_league.php?lid=2272
En er zijn nog wat wijzigingen in de lineup van het nederlandse team gemaaktGroepsindelingen
Group A
Germany
Israel
Italy
Poland
Russia
Switzerland
United Kingdom
Group B
Belgium
Estonia
Finland
France
Hungary
Netherlands
Norway
Group C
Austria
Bulgaria
Denmark
Portugal
Serbia & Montenegero
Spain
Sweden
http://www.pixelmind.nl/teambf2/index.php
quote: Wastestuff[ Nations Cup 2005 Line-up ]
Commander:
- Kami ( SAMD )
- Tubby ( THT )
TANK:
- Opti ( FTA )
- Bone ? ( Zerobarrier )
- Ixion ( C`less ? )
APC:
- Wastestuff ( SAMD )
- Paus Paul ( THT )
Heli:
- Guidokus ( Exit11 )
- ----------- ( ---- )
Infantry:
- Matoc ( Begrip )
- Blix ( Exit11 )
- de.duif ( Zerobarrier )
- Jantje ( NDC )
- Sentinel ( SAMD )
- McGall ( SAMD )
- Falco ( THT )
- SD ( THT )
- Sidney ( SAMD )
- Deamon ( SAMD )
tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN
lol team.nl, ze vragen chopper team, mischien beste chopper team van nederland solliciteert en krijgt geen eens repsonse. GG team nlTubby schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 09:44:
Een update over de nationscup van ClanBase, de groepsindelingen zijn bekend gemaakt.
[...]
En er zijn nog wat wijzigingen in de lineup van het nederlandse team gemaakt
[...]
true, ik zit vaak in de atack chopper en ben altijd wel in de buurt van een vlagetje waar in rondjes om strafe, als er geen vlaggetjes zijn bezoek ik altijd even het ship want nutteloos rondjes vliegen hoe ik niet van. Ik speel vaak wake op 64 man servers en dan staat het schip helemaal vol mensen die maar wachten op spulletjes die vervolgens allemaal down gaan, totdat de munitie (tv guided / gewone raktjes) op is vaak. dikke base rape idd maar als ze een vlagje capen worden ze anders daar wel geraped en op hun ship staan gewone spulletjes voor hun om zich te verdigenBelg schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 03:30:
Als er geen enkele basis is om te veroveren, dan begin je je te vervelen. En dan drop je soms wel eens per ongeluk een artillery op een niet inneembare base. Het gaat toch om de lol. Ik val nog steeds heli’s aan met een knife (omdat ik weet dat ik toch geen kans heb).
De wapens die je extra unlocked zijn alleen speelbaar in de normale Battlefield! Met de SF wapens erbij kan je dan uit drie wapens kiezen; In SF uit twee, maar dat is een mix van normale, in BF2 unlockte en in SF unlockte wapensVerwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 23:26:
Jah weet ik ..
Daarom kreeg ik er ook 2.
Maar als ik nu ook SF opstart .. krijg ik geen scherm voor een unlock!
Tx to: @internetofshit
Verwijderd
zou best wel kunnen , in die ronde zaten we met het "co*k^pit" probleem , zeg ik tegen mijn gunner :"we lagen dood in de cockpit!" , komt er een waarschuwing : smg_phoenix , no swearing! ofzoietsTallManNL schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 07:57:
[...]
Was dat die ronde die ik uiteindelijk nog hoogste van het team was (Dankzij dat Bankrobber Clyde gekickt is door bad language mod, damn wat kan die vliegen) met de F15 ?
Verwijderd
Ik weet dat je al die SF wapens alleen in BF2 kan gebruiken, en niet in SF.bertenernie schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 11:15:
[...]
De wapens die je extra unlocked zijn alleen speelbaar in de normale Battlefield! Met de SF wapens erbij kan je dan uit drie wapens kiezen; In SF uit twee, maar dat is een mix van normale, in BF2 unlockte en in SF unlockte wapens
Maar waarom kreeg ik dan in SF 2 unlocks toen ik de rank Sergeant haalde?
Ik kon kiezen uit de wapens in BF2, of uit de wapens van SF.
Nu koos ik de SCAR-L en de L85A1 ...
Vind het nog steeds gaar.
Maar we wachten op het mailtje van EA ...
Hoe wordt deze line-up gemaakt? Via clans, kunnen geen single spelers erin komen?Tubby schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 09:44:
Een update over de nationscup van ClanBase, de groepsindelingen zijn bekend gemaakt.
[...]
En er zijn nog wat wijzigingen in de lineup van het nederlandse team gemaakt
[...]
Van Electronic Arts ontvingen wij vanochtend dit verzoek:
Via onderstaande topics kan je stemmen en direct feedback geven op de twee vragen.Hierbij een verzoek vanuit het BF2 development team.
We zouden graag wat feedback willen van de community op de onderstaande twee vragen.
#1 Speel jij Battlefield 2 op servers voor 64 spelers?
#2 Met hoeveel spelers speel jij Battlefield 2 gewoonlijk?
Voor ons is deze feedback van de community van groot belang bij de ontwikkeling van nieuwe Battlefield games, expansions en natuurlijk de patches.
Stemmen kan hier:
Vraag #1: http://forum.i3d.nl/showthread.php?t=6296
Vraag #2: http://forum.i3d.nl/showthread.php?t=6298
Op basis van de antwoorden gaan ze kijken waar ze meer aandacht aan moeten besteden in de nieuwe patches en booster-packs.
Verwijderd
maar ik speel nooit op 64 spelers , teveel lag , een grote chaos
altijd op 32 zoals djmantri
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2006 12:44 ]
Hmm, ik kan niet stemmen omdat ik niet geregistreerd ben.DaMorpheus schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:39:
Ook leuk voor de GoTters als BF2 community:
Van Electronic Arts ontvingen wij vanochtend dit verzoek:
[...]
Via onderstaande topics kan je stemmen en direct feedback geven op de twee vragen.
Stemmen kan hier:
Vraag #1: http://forum.i3d.nl/showthread.php?t=6296
Vraag #2: http://forum.i3d.nl/showthread.php?t=6298
Op basis van de antwoorden gaan ze kijken waar ze meer aandacht aan moeten besteden in de nieuwe patches en booster-packs.
En registreren alleen om te stemmen, begin ik niet aan
Af en toe speel ik 64 player, ja, gewoon vanwege de chaos, dat vind ik leuk op zo'n moment.
Ik vind trouwens ook dat 16 player met veel tickets terug moet komen, lekker lang spelen en veel punten halen
Ik speel gewoonlijk op DJMantri, dus het aantal kun je zelf invullen.
Ah, perfect, gestemdDaMorpheus schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:48:
[...]
Heb het even aangezet dat je ook kan stemmen zonder te registreren
[ Voor 28% gewijzigd door Mr. Bondt op 03-01-2006 12:49 ]
Heb het even aangezet dat je ook kan stemmen zonder te registrerenMr. Bondt schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:46:
[...]
Hmm, ik kan niet stemmen omdat ik niet geregistreerd ben.
Verwijderd
Er komt een dag dat je voor die patches moet gaan betalen.
Ja, als die boosterpacks alleen on-line te koop blijven, koop ik ze toch niet.Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:48:
Ze mogen mij die booster packs in hun reet douwen pff!!!
Er komt een dag dat je voor die patches moet gaan betalen.
Al die positieve ervaringen die ik gelezen heb met EA on-line (

Single spelers hebben weinig tot geen wedstrijd ervaring...TrippleSix schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 11:38:
[...]
Hoe wordt deze line-up gemaakt? Via clans, kunnen geen single spelers erin komen?
Bovendien wordt de waarde van stats overschat, iemand die mega-stats op publics heeft loop je gewoon omver in wedstrijden.
Ik noem een exp.electric, toen ik tegen hem gespeeld had stond hij als invaller in de line-up van samd (beste team van nederland op dit moment). Het is een spannende wedstrijd geweest die we wel hebben verloren, maar het zwakste punt in hun team was continue exp.electric. Hij kun duidelijk niet meekomen met het niveau van samd kwa teamplay en dergelijke, terwijl hij destijds wel lange tijd op 1 heeft gestaan in de EA stats.
Bovendien: als je veel wedstrijden speelt erger je je dood aan de speelwijze op publics
[ Voor 19% gewijzigd door Tubby op 03-01-2006 12:55 ]
tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN
Ik heb gestemd zonder mezelf te registreren Bondt..Mr. Bondt schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:46:
[...]
Hmm, ik kan niet stemmen omdat ik niet geregistreerd ben.
...mss omdat ik Mozilla Firefox gebruikt?
Altijd de laatste versie, je kan games vanuit huis downloaden en kopen, prijs valt reuze mee en je hebt nu geen overbelaste servers meer (wat je wel hebt met patches van 400mb)
Mja, da's wel waar, maar on-line kopen begin ik sowieso niet aanDaMorpheus schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:53:
Mwah, Steam had in het begin ook enorm veel problemen en tegenstanders. Ik vind het nu één van de beste manieren voor game/distributie.
Altijd de laatste versie, je kan games vanuit huis downloaden en kopen, prijs valt reuze mee en je hebt nu geen overbelaste servers meer (wat je wel hebt met patches van 400mb)
Oemfoefoe schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:52:
[...]
Ik heb gestemd zonder mezelf te registreren Bondt..
...mss omdat ik Mozilla Firefox gebruikt?
DaMorpheus schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:48:
[...]
Heb het even aangezet dat je ook kan stemmen zonder te registreren
Verwijderd
nr 1 staan in ranks betekent niet dat hij teamplay skills heeft. heb vaak met hem online gespeeld en schoot hem iets te vaak makkelijk neer.Tubby schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:52:
[...]
Single spelers hebben weinig tot geen wedstrijd ervaring...
Bovendien wordt de waarde van stats overschat, iemand die mega-stats op publics heeft loop je gewoon omver in wedstrijden.
Ik noem een exp.electric, toen ik tegen hem gespeeld had stond hij als invaller in de line-up van samd (beste team van nederland op dit moment). Het is een spannende wedstrijd geweest die we wel hebben verloren, maar het zwakste punt in hun team was continue exp.electric. Hij kun duidelijk niet meekomen met het niveau van samd kwa teamplay en dergelijke, terwijl hij destijds wel lange tijd op 1 heeft gestaan in de EA stats.
Bovendien: als je veel wedstrijden speelt erger je je dood aan de speelwijze op publicseen leuk voorbeeld hiervan is het gebruik van squads. In wedstrijden wordt deze optie gebruikt als extra spawnpunt, op publics heb je vaak maar 2/3 squadleaders die totaal nutteloze plaatsen rondlopen, en dan heb ik het nog niet eens gehad over gelockte squads
en 1 stond hij aleen maar door stats padden.
==
wel me crew service ribbon in sf gehaald. 50 kills in hind heli en 0x crashed in (The Iron Gator) vliegdekschip level:D 133 puntjes.
me gunner was terminste ook goed. gozert ripte met de boordkanon al het vlees van de amerikaantjes. hij had ook nog iets van 30 kills ermee gemaakt.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2006 13:06 ]
Dit topic is gesloten.