[PC] Battlefield 2 - Deel XXVI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.965 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahum... wist niet dat ik het zo slecht gedaan had... Maar -5?? Nou ja was mijn eerste keer op de filmset... Beetje chaotisch... ;)
sain onez schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 01:33:
iedereen al aan het indrinken voor morgen ofzo!? wat zijn dat nu voor wazige scores!? :|
we waren op de filmset :P (check http://film.wursten.be/index.php

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2005 04:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

sain onez schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 01:33:
iedereen al aan het indrinken voor morgen ofzo!? wat zijn dat nu voor wazige scores!? :|
We deden wie er het meeste TK's kon maken...... :9

Vond het gister wel lachen met TS aan trouwens, zeker de potjes die we speelden vlak voor opnames van de film..
Hebben we nog ergens een TS server waar we 'vast' altijd heengaan ? Zag dat de TS server waar we gisteren waren offline is, maar misschien ben ik gewoon wat te vroeg wakker en issie daarom nog niet online...

Te vroeg wakker :D

[ Voor 47% gewijzigd door Righteye op 31-12-2005 10:27 ]

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Righteye schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 09:21:
[...]

We deden wie er het meeste TK's kon maken...... :9

Vond het gister wel lachen met TS aan trouwens, zeker de potjes die we speelden vlak voor opnames van de film..
Hebben we nog ergens een TS server waar we 'vast' altijd heengaan ? Zag dat de TS server waar we gisteren waren offline is, maar misschien ben ik gewoon wat te vroeg wakker en issie daarom nog niet online...
Dat was de vaste TS server. En je bent idd te vroeg op. :9

Als er na 12.00 à 01.00 uur 's nachts geen mensen meer op zitten dan gooi ik de server (en de pc) uit en dan start ik hem tussen 07.00 en 08.00 uur 's ochtends weer op.

Alleen heb ik vanmorgen ff uitgeslapen, vrees dat het straks een lang nachtje wordt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 23:07
Net weer naar de media markt gegaan in almere lag battlefield 2 er voor 46 euro :o :(
Dus weer naar huis gegaan had 25 bij me :D
Weet niet of ik hem nog ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 19:40
Slash500 schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 13:17:
Net weer naar de media markt gegaan in almere lag battlefield 2 er voor 46 euro :o :(
Zou hem wel halen wat moet je nu doen met dit :X weer.

Kan na 9 weken ook weer is een potje online spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Kstr
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-04 12:00
sain onez schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 15:58:
zodra je dan instapt is ie weer te ver ingezoomd, tis een introductie vanaf patch 1.03 al meen ik... erg irri vond ik ook al... :(
Zou best welkom zijn als iemand hier een oplossing voor weet:)

The orange or the black pill..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-07-2024
Rob_Kstr schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 13:29:
[...]

Zou best welkom zijn als iemand hier een oplossing voor weet:)
Als we dan toch bezig zijn :) heeft iemand dan ook een oplossing voor het feit dat je als gunner in een heli elke keer weer de cockpit hud voor je snuffert krijgt als je van tv-guided naar gun switched.

Heeft elke keer we een extra actie tot gevolg om van de cockpit hud af te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Laatst online: 22-07-2024
Slash500 schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 13:17:
Had je van te voren kunnen weten dat je het met die 25 eurie niet zou redden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

innocent schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 14:09:
[...]

Had je van te voren kunnen weten dat je het met die 25 eurie niet zou redden :)
Er was een actie bf2 voor 24 euro, maarja die is misschien al weer voorbij.
Maar ff wat anders, ik kan niet meer inloggen.
Ik krijg net 3x achter elkaar een database error?, hiervoor(zo'n 3maanden) nooit problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Lang niet gespeeld, wist mijn account niet meer dus dacht ik laat ik maar een niew account aanmaken.....krijg ik steeds zo'n database error waardoor ik geen account aan kan maken :(
Iemand anders met dit probleem ?

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:08
Ja ik heb hetzelfde nu :Y)

[ Voor 86% gewijzigd door Bart1983 op 31-12-2005 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

^^ zie boven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

innocent schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 14:08:
[...]

Als we dan toch bezig zijn :) heeft iemand dan ook een oplossing voor het feit dat je als gunner in een heli elke keer weer de cockpit hud voor je snuffert krijgt als je van tv-guided naar gun switched.

Heeft elke keer we een extra actie tot gevolg om van de cockpit hud af te komen.
Nope...daar erger ik me al vanaf het begin aan....en ik heb het idee dat sommige mensen niet eens weten dat je die cockpit weg kan halen. Of ze zijn echt blind....Als ik een ventje zie lopen en ik heb ze niet op comms dat stuur ik altijd de heli die kant op...zo van...kijk daar loopt ie!...maar er zijn er genoeg die dan denk ik hun teennagels aan het lakken zijn ofzo. Dan moet ik zelf weer gekke capriolen uit gaan halen om ze met rockets neer te schieten.

En nog ff over dat teamkill verhaal met voertuigen enzo...altijd fijn als er mensen voor je vliegtuig springen of keihard met hun jeepje tegen je vliegtuig aanrijden als je opstijgt en je dan nog punishen ook!! Gewoon om je uit de server of wat ook te krijgen. En dat zijn echt geen nieuwelingen meer... :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 14:59:
[...]

Nope...daar erger ik me al vanaf het begin aan....en ik heb het idee dat sommige mensen niet eens weten dat je die cockpit weg kan halen. Of ze zijn echt blind....Als ik een ventje zie lopen en ik heb ze niet op comms dat stuur ik altijd de heli die kant op...zo van...kijk daar loopt ie!...maar er zijn er genoeg die dan denk ik hun teennagels aan het lakken zijn ofzo. Dan moet ik zelf weer gekke capriolen uit gaan halen om ze met rockets neer te schieten.

En nog ff over dat teamkill verhaal met voertuigen enzo...altijd fijn als er mensen voor je vliegtuig springen of keihard met hun jeepje tegen je vliegtuig aanrijden als je opstijgt en je dan nog punishen ook!! Gewoon om je uit de server of wat ook te krijgen. En dat zijn echt geen nieuwelingen meer... :X :X
Dan ben ik denk ik altijd digene die zijn teen nagel aan het lakken is. Leg eens uit wat je bedoelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oemfoefoe schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 01:34:
[...]

Ja, nu je er zelf over begint...ik heb wel een op/aanmerking.

Ik krijg een warning van een admin vanwege TK. Ik was piloot in een jet en mijn missiles misten hun lock/doel en ik haalde onze eigen bomber neer met een BoF-member. Kan gebeuren toch?
Er staat o.a. in jullie servermessage dat er geen baserape mag plaats vinden, waneer er ook nog andere spawnpoints aanwezig zijn. Je voelt hem al waarschijnlijk aankomen...de hele ronde werd onze main geraped. Ik (en meerdere mensen!) heb meerdere keren 'geschreeuwd' om de admin die de mensen waarschuwingen aan geven was, maar wij kregen nul op ons request.
Voordat er opmerkingen komen dat je keuze hebt om ergens anders te spawnen....we hadden nog 1 vlag over en daar werd ook gespawnraped. Het was daar ook gewoon onmogelijk om te respawnen.
Op zich vind ik dit niet zo erg, want ik weet hoe moeilijk het is om de enige vlag te cappen die de vijand in bezit heeft vanwege de vele NME's die daar spawnen. Maar de combinatie van constant 2 jets én de Cobra op onze main én de admin(s?) die ons negeerde was echt te veel.
Bedankt voor je reactie.
Het is altijd fijn om meningen van een derde partij te weten aangezien wij zelf nogal eens de neiging hebben na een half jaar om wat noncharlant te worden zoals je beschrijft. Echter ik kies er toch voor enkele smoesjes aan te dragen. Zoals jullie weten heb ik veel shit met Bf2 icm een X2 processor welke de geest een aantal keer gaf toen jullie kwamen spelen. Verder doet BF2CC erg moeilijk de laatste dagen maar hier wordt aan gewerkt. (welke rcon gebruiken jullie trouwens?)

In het algemeen is er wel wat over het rapen te vertellen. Wij hanteren een iets andere regel dan gangbaar en die is als volgt. Aangezien vliegtuigen, artillerie en Heli`s zijn ontworpen om achter de linie`s te kunnen toeslaan zien wij dit ook niet als rapen. Er is anti-air genoeg en je moet je maar een weg naar buiten vechten. Met in achtneming dat in een dergelijke situatie vaak het verlies al voor de deur staat. (hoeft niet natuurlijk!)

Verder was ik gisteren " dienstdoende admin" en ik geef toe door alle perikellen die Teamkiller te laat te hebben gezien met -51 gelooof ik. Later heb ik dit hersteld. En inderdaad af en toe loop ik eventjes door de rcon en kick alle hoge " minner" en de highpingers. In dit geval heb ik je een waarschuwing gegeven aangezien je vloog en dus inderdaad soms met een berg TK`s zit te kijken. Of het nu terecht of onterecht was vind ik nu niet zo boeiend bij een warning.

Heb ik het zo een beetje goed verklaard? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart1983 schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 15:02:
[...]

Dan ben ik denk ik altijd digene die zijn teen nagel aan het lakken is. Leg eens uit wat je bedoelt
Dat er overduidelijk mannetjes voor/onder je heli lopen maar dat ze er gewoon niet op schieten. Ook al draai ik de heli in de goede richting..En als je die cockpit voor je snufferd hebt zie je al een stuk minder wat er onder je gebeurd.

Is het zo wat duidelijker?

@Jedi05071977

Ik ben blij dat er ook nog admins zijn die wél eerst een warning geven. Ik zat gister op een server...k weet niet meer precies welke (wel een NL) en daar mocht je niet baserapen...terecht...maar ik vloog 2x over de carrier op dalian plant waarbij ik de AA gun kapot schoot...stond er BANNING FOR BASERAPING....nou vraag ik je :(

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2005 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 23:47

Technicality

Vliegt rechtsom...

Goh, ik zie dat de filmopnames al klaar zijn? Jammer, script zag er goed uit.
Ik heb het spel weer eens geinstalleerd (na reinstall windows) en welke patch zitten we onderhand? 1.03 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:49

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 15:04:
[...]

Bedankt voor je reactie.
Het is altijd fijn om meningen van een derde partij te weten aangezien wij zelf nogal eens de neiging hebben na een half jaar om wat noncharlant te worden zoals je beschrijft. Echter ik kies er toch voor enkele smoesjes aan te dragen. Zoals jullie weten heb ik veel shit met Bf2 icm een X2 processor welke de geest een aantal keer gaf toen jullie kwamen spelen. Verder doet BF2CC erg moeilijk de laatste dagen maar hier wordt aan gewerkt. (welke rcon gebruiken jullie trouwens?)

In het algemeen is er wel wat over het rapen te vertellen. Wij hanteren een iets andere regel dan gangbaar en die is als volgt. Aangezien vliegtuigen, artillerie en Heli`s zijn ontworpen om achter de linie`s te kunnen toeslaan zien wij dit ook niet als rapen. Er is anti-air genoeg en je moet je maar een weg naar buiten vechten. Met in achtneming dat in een dergelijke situatie vaak het verlies al voor de deur staat. (hoeft niet natuurlijk!)

Verder was ik gisteren " dienstdoende admin" en ik geef toe door alle perikellen die Teamkiller te laat te hebben gezien met -51 gelooof ik. Later heb ik dit hersteld. En inderdaad af en toe loop ik eventjes door de rcon en kick alle hoge " minner" en de highpingers. In dit geval heb ik je een waarschuwing gegeven aangezien je vloog en dus inderdaad soms met een berg TK`s zit te kijken. Of het nu terecht of onterecht was vind ik nu niet zo boeiend bij een warning.

Heb ik het zo een beetje goed verklaard? :)
Over die warning zit ik niet zo mee, maar het gaat er meer om als er mensen geattendeerd worden op de serverrules, vind ik (en de mensen die samen met mij op teamspeak zaten) dat de regels wel consequent gehanteerd moeten worden. Wij hadden namelijk het gevoel dat dit zeker niet geval was. Ik meende ook een warning gezien te hebben dat er geen baserape op de carrier mocht plaatsvinden. Of dit arty was of een jet, dat weet ik natuurlijk niet.
Ik ga er nu vanuit dat je niet in staat was om het eea uit te leggen toen wij om de admins 'schreeuwden'...en we komen zeker nog een keer jullie sever opzoeken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 15:08:
[...]

Dat er overduidelijk mannetjes voor/onder je heli lopen maar dat ze er gewoon niet op schieten. Ook al draai ik de heli in de goede richting..En als je die cockpit voor je snufferd hebt zie je al een stuk minder wat er onder je gebeurd.

Is het zo wat duidelijker?

@Jedi05071977

Ik ben blij dat er ook nog admins zijn die wél eerst een warning geven. Ik zat gister op een server...k weet niet meer precies welke (wel een NL) en daar mocht je niet baserapen...terecht...maar ik vloog 2x over de carrier op dalian plant waarbij ik de AA gun kapot schoot...stond er BANNING FOR BASERAPING....nou vraag ik je :(
Ah zo ja, Wat is de toets om die cockpit weg te krijgen? Is toch dat de camera een stukje naar voren gaat of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 15:08:
[...]...maar ik vloog 2x over de carrier op dalian plant waarbij ik de AA gun kapot schoot...stond er BANNING FOR BASERAPING....nou vraag ik je :(
Yep, als ik constant die locktone krijg, dan gaat die USS-Essex eraan! Maar ik drop geen bommen en ik laat de voertuigen gewoon opstijgen. Ik heb dan ook mijn bommen geselecteerd, zodat zij geen locktone van mij krijgen.
Maar je wilt niet weten, wat voor woorden je allemaal naar toe geslingerd krijgt als je 1x over de carrier heen vliegt.
Al met al vind ik het uitschakelen van die USS-Essex geen baserape! Wat vinden jullie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Bart1983 schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 15:19:
[...]

Ah zo ja, Wat is de toets om die cockpit weg te krijgen? Is toch dat de camera een stukje naar voren gaat of niet?
Als je de keyconfig niet hebt veranderd, moet je nog een keer op de F9 rammen. Dan 'verdwijnt' de neus van de chopper. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 14:32:
Waarom kan ik mijn SF unlocks niet selecteren in bepaalde SF maps? Als ik bvb rebel ben kan ik alleen de originele unlocks kiezen. Terwijl je ze wel gewoon bij de MEC of china kan gebruiken in de originele BF2. Dat is toch dikke onzin man! En vet oneerlijk als het andere team alle unlocks gebruikt.
Is niemand het met mij eens? Het is toch belachelijk dat je "unlocks" niet eens kan gebruiken in SF. Alleen op maps waar je in het britse SAS team zit kan je standaard alle unlocks gebruiken. Maar daarvoor hoef je ze niet eens unlocked te hebben. En dat is misschien 1 van de 6 maps? Ik voel me zwaar genaaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt de accountserver er weer uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij wel, kan niet connecten. Zeker weer dat wekelijks bijwerken van alle scores oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 08:20
Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 15:23:
[...]

Is niemand het met mij eens? Het is toch belachelijk dat je "unlocks" niet eens kan gebruiken in SF. Alleen op maps waar je in het britse SAS team zit kan je standaard alle unlocks gebruiken. Maar daarvoor hoef je ze niet eens unlocked te hebben. En dat is misschien 1 van de 6 maps? Ik voel me zwaar genaaid.
breng je je spel toch terug naar de winkel als je het niks vind.
De film opnamen waren gisteren weer top :)

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol nee dat denk ik niet, zal wel weer iets anders aan de hand zijn. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Er zitten op het moment gasten in teamspeak te spelen op de Mantri-server. Mss duurt het inloggen wat langer als normaal?
Echter inloggen in BF2cc lukt niet, dus helemaal lekker loopt het niet. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij blijft bf2 hangen als ik op mijn account probeer in te loggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
Zie de bovenstaande topics, de accountserver ligt (weer) op z'n gat....
(Database error)

[ Voor 16% gewijzigd door The Wizard op 31-12-2005 15:39 ]

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer ff wilde net me configs van de game weer goed gaan zetten, gister met me stomme kop me geheugen wat overgeklokt, computer crasht, enige oplossing clear cmos doen, daarna deed ie schijfcontrole, windows boot, verschillende bestanden foetsie, ik dacht ok na ja zal wel ff lekker BF spelen, moes ik weer me accountgegevens invoeren, dat lukte, wou een server joinen geeft ie gvd melding cd key in use ik wtf, 1 oplossing BF opniew installeren plus die patch van 280 mb downen bla bla zzzzz.

Ach ja, het leven vaneen pc gamer gaat soms niet over rozen tog |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook problemen met inloggen. Afwachten dus maar weer.

Even vraagje tussen door. Hoe kan ik aan een commander aangeven waar ik een supplydrop wil hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Ik snap ook niet waarom je met de accountserver moet connecten als je bijvoorbeeld alleen de SP wil spelen? Want als je met een 56k thuis zit en je wilt ff spelen dat wordt dan continu inbellen. 8)7 Niet handig bedacht van EA Games...

*Hier ook problemen met de accountserver, ik dacht dat het aan mij lag, maar jullie dus ook...

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan moet je in een squad zitten en met de "T" dan je daar dan om vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
MensionXL schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 15:48:
Ik snap ook niet waarom je met de accountserver moet connecten als je bijvoorbeeld alleen de SP wil spelen? Want als je met een 56k thuis zit en je wilt ff spelen dat wordt dan continu inbellen. 8)7 Niet handig bedacht van EA Games...

*Hier ook problemen met de accountserver, ik dacht dat het aan mij lag, maar jullie dus ook...
Een offline account maken, dan heb je geen verbinding nodig om SP te spelen...

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 15:43:
...

Even vraagje tussen door. Hoe kan ik aan een commander aangeven waar ik een supplydrop wil hebben?
Hiervoor moet je squadleader zijn en dmv Home of Caps-lock (ff uit m'n hoofd hoor) kom je in een scherm met een plattegrond. Hier kan je de positie opzoeken waar je de drop wilt en met de rechtermuisknop op die positie klikken en dan de supplydrop selecteren.
In dit scherm kan je ook arty en UAV aanvragen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Is er ergens een website waar je de status van de bf2 user account servers kunt checken ofzo (net als msn messenger status)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oemfoefoe schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 15:20:
[...]

Yep, als ik constant die locktone krijg, dan gaat die USS-Essex eraan! Maar ik drop geen bommen en ik laat de voertuigen gewoon opstijgen. Ik heb dan ook mijn bommen geselecteerd, zodat zij geen locktone van mij krijgen.
Maar je wilt niet weten, wat voor woorden je allemaal naar toe geslingerd krijgt als je 1x over de carrier heen vliegt.
Al met al vind ik het uitschakelen van die USS-Essex geen baserape! Wat vinden jullie??
Ik vind gewoon dat jij mag beaserapen, want het team heeft er zelf voor gezorcht om in zo situatie terecht te komen!!

ik wordt ook wel neidig als dat gebeurd, maar dan light het echt gewoon aan het team.
Want als je goed samenwerkt (en je hersens een beetje gebruikt) wordt het een stuk moeilijker om te beaserapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
Oh, de accountserver leg d'r weer uit.
Daarom liep DJMantri zo snel leeg...

Gelukkig ben ik nog wel ingelogd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is echt fucked up.... ik dacht ik ga nog even online! maar nee hoor... ik zit al vanaf 3 uur te wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 16:15:
[...]

Ik vind gewoon dat jij mag beaserapen, want het team heeft er zelf voor gezorcht om in zo situatie terecht te komen!!

ik wordt ook wel neidig als dat gebeurd, maar dan light het echt gewoon aan het team.
Want als je goed samenwerkt (en je hersens een beetje gebruikt) wordt het een stuk moeilijker om te beaserapen :)
In dit geval heb ik er niet eens over hoeveel vlaggen de tegenstander heeft, maar als ik in een dogfight zit en ik heb een constante locktone van de USS-Essex, dan vind ik dat een bedreiging voor mij en dan gaat 'ie er dus aan!

Waar jij het over hebt, kan ik me wel in vinden...want moet je dan als een peentje wachten tot ze een vlag aan het cappen zijn. Maar dan nog ga ik meestal niet rapen op de carrier. Ik wacht wel tot ze airborne zijn, is nog leuker ook dan om bommen te droppen voor de 'easypoints'.
Ook ga ik niet richting carrier als de ronde net begint. Het is bijna voor iedeen standaard als de ronde start om in de jet te springen en richting carrier te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
ik hoop dat het inlog probleem snel is opgelost. Als ik nu inlog blijft hij hangen bij inloggen en kan ik alleen maar resetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart1983 schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 16:35:
ik hoop dat het inlog probleem snel is opgelost. Als ik nu inlog blijft hij hangen bij inloggen en kan ik alleen maar resetten
Ctrl-alt-del en gewoon bij de processen bf2.exe afsluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
ja dat werkte een keer. maar de volgende keer kreeg ik wel een ander icoon als muis pointer maar het taskmanager bleef evengoed op de achtergrond :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 16:40:
[...]

Ctrl-alt-del en gewoon bij de processen bf2.exe afsluiten?
nee dat werkt dus niet.... ik kan hem wel afsluiten via slaapstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow ligt het daaraan... Ik al mijn adsl-lijn checken... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hoeveel duurder moeten games worden voordat je eindelijk een betrouwbare multiplayer hebt, waarbij er geen single point of failure is (de accountserver)? Het is toch van de zotte dat we zo vaak geconfronteerd worden met een storing aan de kant van EA, terwijl we betaald hebben voor een game die voor 95% gebaseerd is op een multiplayer experience?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 15:23:
[...]

Vind de unlocks sowieso slecht geregeld. De casual player zal nooit alle wapens kunnen unlocken omdat dat hij daar eenvoudig te weinig voor speelt. Ze hadden beter de unlocks kunnen koppelen aan de basic-badges. Dus heb je basic-engineer dan unlock je ook het engineer wapen. Echt onzin dat je 50.000 punten moet halen voordat je alles geunlocked krijgt. Misschien een idee voor BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:18

Stewie!

Keen must die!

Heb gamespy gebeld en ze waren net al op de hoogte gebracht door een andere TP, er wordt aan gewerkt. Alleen jammer weer dat ze zelf niet pro-actief optreden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EA moet in de volgende Patch gewoon een functie inbouwen zodat je niet op de account server hoeft in te loggen. Dan maar geen punten voor die ronden. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 17:14:
EA moet in de volgende Patch gewoon een functie inbouwen zodat je niet op de account server hoeft in te loggen. Dan maar geen punten voor die ronden. :|
Goed idee....aan de andere kant...de server waarop je speelt houdt de rankings bij en geeft deze volgens mij pas na elke ronde door. Als de server ze gewoon bewaart en pas verstuurt als de account server weer online is, is er ook geen probleem.

Zuigt wel dat je nergens kan checken hoe het met de status van de account server is.

[ Voor 1% gewijzigd door Righteye op 31-12-2005 17:18 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de beheerders van de account servers met verlof zijn vandaag ;) Spelen zal hoogstwaarschijnlijk morgen weer kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 17:59:
Ik denk dat de beheerders van de account servers met verlof zijn vandaag ;) Spelen zal hoogstwaarschijnlijk morgen weer kunnen.
Na 12 uur bedoel je ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy1978
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-07 13:39
Amerikaanse tijd, dus ff wat langer wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:27

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

nee tis de millenium bug, nee het is supergrover, nee ....
het werkt weer...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 19:40
Heb ik na 9 weken internet, kan ik nog niet spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
sain onez schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 18:23:
nee tis de millenium bug, nee het is supergrover, nee ....
het werkt weer...
Sjit net nu ik geen tijd meer heb werkt het weer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:45

jefjef

learning by doing

[@Righteye

//offtopic
He Sander, ik heb je eigen site ff gelezen, was benieuwd wat je bedoelde met je rechteroog..
Indrukwekkend en herkenbaar. Ik heb het zelfde. Ben in totaal 10 jaar onderbehandeling geweest. Huidige symptomen zijn hetzelfde als wat jij heb behalve het 'driehoekje'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oemfoefoe schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 15:22:
[...]

Als je de keyconfig niet hebt veranderd, moet je nog een keer op de F9 rammen. Dan 'verdwijnt' de neus van de chopper. ;)
wat is er nu leuk aan een heli zonder cockpit , ook al heb je dan een voordeel dan vind ik realisme toch net wat belangrijker

probleem BF :SF : ik kan geen tekst zien in chat gedeelte , xx- killed - xx gedeelte , het enigste wat ik zie is zwarte vakjes. :r
wanneer beginnen de opnames voor de sequel want ik wil meedoen maar de opnames zijn al voorbij ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 20:37
Oemfoefoe schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 15:20:
[...]

Dit vind ik geval van zelfverdediging.
Als er keer op keer 2 vliegtuigen en een attackchopper liggen te bomben is het iets anders vinnik.(Als dat de enige basis is tenminste)
Is wel leuk om dan te proberen ze uit de lucht te schieten, is de voldoening des te groter })

Waar ik me wel aan erger soms is dat ik in Gulf of Oman spawn als MEC op airfield en dan gelijk bom op me knar krijg.(ligt aan mijn langzame schijf)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 19:11:
[...]

wat is er nu leuk aan een heli zonder cockpit , ook al heb je dan een voordeel dan vind ik realisme toch net wat belangrijker

probleem BF :SF : ik kan geen tekst zien in chat gedeelte , xx- killed - xx gedeelte , het enigste wat ik zie is zwarte vakjes. :r
wanneer beginnen de opnames voor de sequel want ik wil meedoen maar de opnames zijn al voorbij ;(
of de 'C' key gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyber Spy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-05-2022
Hier nog filmpje opgenomen met fraps tijdens het maken van de groepsfoto:

Klik

Afbeeldingslocatie: http://img418.imageshack.us/img418/2/screen1739custom5fl.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Cyber Spy op 31-12-2005 19:57 ]

BF2 stats - [RP2M]Snipes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Coole pic en leuk filmpje......ben erg benieuwd naar de filmbeelden van Iwantrail (geloof ik).
jefjef schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 19:11:
[@Righteye

//offtopic
He Sander, ik heb je eigen site ff gelezen, was benieuwd wat je bedoelde met je rechteroog..
Indrukwekkend en herkenbaar. Ik heb het zelfde. Ben in totaal 10 jaar onderbehandeling geweest. Huidige symptomen zijn hetzelfde als wat jij heb behalve het 'driehoekje'
offtopic:
Jij hebt dus ook een acute necrotische retinitus van het herpes-simplex virus gehad ? Dan ben jij de eerste die ik ooit ben tegen gekomen :D Cool......achja met maar 5 man die het jaarlijks krijgen is de kans ook klein dat je mekaar tegen komt. Jij hebt waarschijnlijk de nieuwe behandelings methode gehad. Bij mij waren ze nog niet zover, dus maar lekker snijden :P

[ Voor 14% gewijzigd door Righteye op 31-12-2005 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Cyber Spy schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 19:56:
Hier nog filmpje opgenomen met fraps tijdens het maken van de groepsfoto:

Klik

[afbeelding]
Hehe leuk :)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dat filmpje dan eindelijk klaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

Goed 2006!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen een knallend 2006!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 22:07:
is dat filmpje dan eindelijk klaar ?
De shooting is klaar!
Nu moet Fragtallica nog op z'n gemakje het hele zooitje editten en renderen. En daar gaat een hoop tijd in zitten.

Succes Fragtallica! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu ook Special Forces, en het schijnt dat je dan nieuwe wapens kan unlocken.
Hoe kan ik deze unlocken in het spel.
Want ik ben nog geen ranks up gegaan in Special Forces.
Of hoeft dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AZT3K
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-11-2020
Yo, moest even nieuwe account aanmaken want weet echt niet meer wat mijn oude inlog gegevens zijn. Maareh ik speel nu een poosje BF2 en erger me constant aan het gebrek aan goede teamplay.

zelfs de simpele dingen als bv 1x engineer+1xmedic+? in voertuigen... of bv squads maken met juiste hoeveelheid van kits... en nog veel meer, gebeuren niet en zelfs als ik er om vraag via chat nog niet. Ik ben dus op zoek naar een clan die wel wat strategie gebruikt en ook oefeningen daarin doet... bij cs en css haatte ik public playing ook al zo erg...

weet iemand een relaxede NL clan die nog reqruit? ik ben gespecialiseerd in commander eigenlijk in combo met repairer zijn... maar als spec op schijn ik ook sneaky te zijn.. verder altijd een goede medic :-) Het gaat me meer om het feit dat er zoveel mogelijkheden en strategien mogelijk zijn in bf2 maar dat je daar op public servers eigenlijk niks mee kan.

grtz bart.

[ Voor 4% gewijzigd door AZT3K op 01-01-2006 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2006 @ 19:34:
Heb nu ook Special Forces, en het schijnt dat je dan nieuwe wapens kan unlocken.
Hoe kan ik deze unlocken in het spel.
Want ik ben nog geen ranks up gegaan in Special Forces.
Of hoeft dat niet?
Nee hoor er zijn wel wat extra wapens maar special forces is gewoon een toevoeging van je normale battlefield2
Vandaar dat het ook expansionpack heet (uitbreiding)
De wapens die je kan unlocken kan je terug vinden in je BFHQ en je promoties gaan gewoon door met waar je geeindigd bent in BF2.

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

Oemfoefoe schreef op zondag 01 januari 2006 @ 03:37:
[...]

De shooting is klaar!
Nu moet Fragtallica nog op z'n gemakje het hele zooitje editten en renderen. En daar gaat een hoop tijd in zitten.

Succes Fragtallica! :Y)
hhaa in dat filmpje
bij die groepsfoto, jij bombardeert iedereen even :P

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edwin van Cleef schreef op zondag 01 januari 2006 @ 19:57:
[...]

Nee hoor er zijn wel wat extra wapens maar special forces is gewoon een toevoeging van je normale battlefield2
Vandaar dat het ook expansionpack heet (uitbreiding)
De wapens die je kan unlocken kan je terug vinden in je BFHQ en je promoties gaan gewoon door met waar je geeindigd bent in BF2.
Maar als je SF installeerd, kan je weer een aantal wapens unlocken. Omdat je dan al een paar ranks omhoog bent gegegaan, krijg je dan toch unlocks in BF2, zoveel je omhoog bent geranked?
Of zit ik nu verkeerd?

En als het zo is, is er dan een knop waarop staat van: Choose Unlock .. ofzo?
Want ik zie nergens een knop waar je dan wapens kan unlocken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee gezellig op DjMantri zeg...goh goh...

Bondt...als ik nou vraag wie er admin is en jij zegt dat jij dat bent. Dan zeg ik op zn minst een keer of 3 a 4 dat een bepaald persoon loopt te tk-en voor een vliegtuig of je de hele tijd wegduwen of er anders voor springt als hij m toch niet heeft. Dan ga ik maar met CAPS beginnen te typen omdat er niet gereageerd word....van de caps word wel wat gezegd...maar aan die teamkiller word niets gedaan. Sterker nog..hij begint een vote tegen mij omdat ik er wat van zeg (tot 2x toe). Dan gaan er nog mensen blind "yes" voten....echt gezellige boel..ook heel volwassen...Ik speel dan niet met GoT als prefix omdat ik al een andere prefix heb. De ronde ervoor gaan er nog mensen lopen huilen omdat ik de GL gebruik, gewoon op flinke afstand...tja assault heeft geen frags dus wat moet je dan? Ik speel al haast geen BF meer om dit soort triest gedrag. :(
En dan denk je dat er op een server met voornamelijk GoTters er wel een beetje op gelet wordt..niet dus. ;(

Maar goed..hieronder een aantal screenshots met bewijs dat die kneus lekker bezig was..
Afbeeldingslocatie: http://usera.imagecave.com/PhoenixProjects/BF2/proof01.jpgAfbeeldingslocatie: http://usera.imagecave.com/PhoenixProjects/BF2/proof02.jpgAfbeeldingslocatie: http://usera.imagecave.com/PhoenixProjects/BF2/proof03.jpgAfbeeldingslocatie: http://usera.imagecave.com/PhoenixProjects/BF2/proof04.jpgAfbeeldingslocatie: http://usera.imagecave.com/PhoenixProjects/BF2/proof05.jpgAfbeeldingslocatie: http://usera.imagecave.com/PhoenixProjects/BF2/proof06.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2006 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt mij een irri ventje maar je kan nauwlijks zijn naam lezen op die screens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was ook een irritant (Duits) ventje en hij heet [ntars]sync*oGc

Naam zal er wel niet lekker op staan omdat de screens ook nog verkleind zijn. Ik kan het al moeilijk lezen op de originele ss's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Laatst online: 05-01 15:49
Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2006 @ 22:45:
Ik speel ook zonder GoT tag, en de laatste keer dat ik op DJmantri speelde werd ik (volgens mij door een admin notabene) uitgemaakt als baseraper, hoe verzin je dat. Ik kilde een paar x iemand op (verschillende) spawnpoints, ik liep daar toevallig gewoon... wat moet je anders, je eigen in rug laten afknallen? :D

Ik moest er wel om lachen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2006 @ 22:55:

Naam zal er wel niet lekker op staan omdat de screens ook nog verkleind zijn. Ik kan het al moeilijk lezen op de originele ss's
ik snap dus echt niet wat die daar zo leuk aan vinden, kbedoel ik vloek soms ook eens omdat ik een heli net niet heb maar dit soort dingen is gewoon hatelijk.
ik ben liever geliefd bij mijn teamgenoten :Y) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Ik heb gezien dat Jaybee hem een pemanente ban heeft gegeven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:58

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Beetje jammer dat vanavond bijna iedereen van GoT op mantri naar hetzelfde team wisselde. Zo win je wel erg gemakkelijk ja......

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaan de poesjes nog even knokken op DJMantri of zijn jullie CHICKENS!!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robber
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 15:49
Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 00:11:
Gaan de poesjes nog even knokken op DJMantri of zijn jullie CHICKENS!!!! :P
Het was wel wat rustig. Als ik de verhalen zo gelezen heb... :)
Maarre dit was mijn eerste keer @ DJmantri en het beviel wel!!

McLaren \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 00:30
kan een miscommunicatie zijn. maar als je had gezegd dat een gotter door een idiote duitser wordt gekilled was er wel eerder gereageerd ;)

ik ben iig een aantal dagen miss weken afwezig door het fijne onbetrouwbare vuurwerk (kan niet muizen dus dan houd het op)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit bijna op de 20000... (ja ja noob... speel niet zo vaak) Maar wat is een lekker wapen om te unlocken? En hoeveel unlocks krijg je?
Ga nu ff de 20000 halen op DJmantri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Wat zijn de populairste mods voor bf2 op dit moment, als ik er naar google kom ik alleen maar mods tegen die nog niet af zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

djmantri schreef op maandag 02 januari 2006 @ 00:42:
kan een miscommunicatie zijn. maar als je had gezegd dat een gotter door een idiote duitser wordt gekilled was er wel eerder gereageerd ;)

ik ben iig een aantal dagen miss weken afwezig door het fijne onbetrouwbare vuurwerk (kan niet muizen dus dan houd het op)
Ow jee...ik hoop dat het niet te ernstig is. In ieder geval veel sterkte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

...Dan gaan er nog mensen blind "yes" voten...
Ik geloof dat ik ook een keer Yes hebt gevote. Dit was omdat ik werd ge-invite in een squad en die kickvote liep blijkbaar nog. :? Ik heb het niet zo op die kickvote-gebeuren...ga lekker fraggen man, daar kom je toch voor?!
Enne...je moet maar een beetje ruim zien hoor die kickvotes, want een paar rondes voor jouw voorval zijn er ook kickvotes gestart tegen 2 admins.

Ook nog zoiets; schiet ik verleden week een F-35 uit de lucht, roept 'ie gelijk: "kick Oemf!". Ik zal zijn naam niet noemen, maar hij was nog geen minuut op de server! Waar gaat dit in hemelsnaam over?

Ik ben er iig wel achter dat 's middags de server heel ander soort publiek trekt dan als er 's avonds de vaste bezoekers langs komen.
Vanmiddag bleven we met meerdere admins waarschuwingen uitdelen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik snap dat sommige mensen soms op yes drukken terwijl ze eigenlijk een order willen accepteren ofzo...maar er zijn er ook genoeg die gewoon op yes klikken voor de vote...ik vote nooit yes tenzij er duidelijk word aangegeven wat er aan de hand is...

Maar goed..GoTter of niet...als ik een aantal keer aangeef dat iemand erg vervelend bezig is vind ik dat de admin daar best even aandacht aan kan besteden..ja toch? Want als ik daarna met CAPS ga typen reageren ze wel (alleen over het caps gebruik helaas :P ) Voorlopig heb ik me weer k weet niet hoe lang zitten ergeren aan iets waar ik weinig aan kon doen..Er waren ook maar 3 mensen die wilde vliegen en daar was dat ettertje er 1 van. En er waren geen andere vlaggen van ons op wake. En ik hou nou eenmaal van vliegen en daar ben ik gewoon het beste in. Op de grond vind ik het alleen maar leuk als er ook écht word samengewerkt en dat gebeurd gewoon niet of nauwelijks. Helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Samenwerken ligt eraan met welke squads en mensen je speelt. Als je met 6 GoTters in een squad zit is het altijd leuk :9 En gaat ook 9vd10 keer lekker op DJMantri server :)

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 11:05
Ik zou je ook aanraden om op TS te komen als je op djmantri speelt, veel van het samenspelen wordt daarop gedaan. Hoewel het wel een tijdje terug is dat het echt met een vol squad mooi bij elkaar bleef. Ik bedoel 6 man in een squad samenwerkend op karkand, der is niet veel mooier.

edit, ff wat reacties op berichten hierboven

Ik was er op dat moment ook maar het is een beetje langs me heen gegaan aangezien ik met 900 km/u oid op de klok niet rustig ga lezen wat er getypt wordt. Ik zal de chat wat beter in de gaten houden.

Overigens is het melden van dit soort acties op TS wel handig, daar zit altijd wel een admin aanwezig.
RedFox schreef op maandag 02 januari 2006 @ 00:11:
Beetje jammer dat vanavond bijna iedereen van GoT op mantri naar hetzelfde team wisselde. Zo win je wel erg gemakkelijk ja......
Maar je had op zatar wel veel kills met die Mobile AA op gotters (vooral mij en mijn piloot :( ) Ik werd er helemaal frustie van. Als hij en ik niet op TS hadden gezeten had je er denk ik nog veel meer gehad.

[ Voor 67% gewijzigd door TallManNL op 02-01-2006 10:41 . Reden: reacties op andere berichten ipv meerdere posts ]

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 03:05:
Ok ik snap dat sommige mensen soms op yes drukken terwijl ze eigenlijk een order willen accepteren ofzo...maar er zijn er ook genoeg die gewoon op yes klikken voor de vote...ik vote nooit yes tenzij er duidelijk word aangegeven wat er aan de hand is...
Nou er is een kleine truuk om je naam te vergroten en van kleur te veranderen!! :P
dat helptt veel beter dan die Caps..

Maar dat ga ik hier niet posten, want dan heb je mensen met namen van letter grote 20 lopen op DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

TallManNL schreef op maandag 02 januari 2006 @ 10:32:
[...]

Maar je had op zatar wel veel kills met die Mobile AA op gotters (vooral mij en mijn piloot :( ) Ik werd er helemaal frustie van. Als hij en ik niet op TS hadden gezeten had je er denk ik nog veel meer gehad.
Ik word meestal frustie van die heli's dus dan ga ik ff lekker een rondje anti-air-en :Y) .
Ik had op zatar redelijk wat kills, omdat je daar redelijk makkelijk een heli in het midden kan neermaaien als ie gaat repairen of opstijgen. Als je het met een anti-air op moet nemen tegen een al vliegende heli ben je meestal de lul.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
TallManNL schreef op maandag 02 januari 2006 @ 10:32:
[...]

Operation Clean Sweep? Op Zatar zijn geen twee-persoons-jets :P
Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 10:38:
[...]

Nou er is een kleine truuk om je naam te vergroten en van kleur te veranderen!! :P
dat helptt veel beter dan die Caps..

Maar dat ga ik hier niet posten, want dan heb je mensen met namen van letter grote 20 lopen op DJ
Zoiets?
Afbeeldingslocatie: http://img386.imageshack.us/img386/871/bf2lol20051212180721794zf.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img386.imageshack.us/img386/6153/bf2lol20051212181340312av.th.jpg

Bondt...als ik nou vraag wie er admin is en jij zegt dat jij dat bent. Dan zeg ik op zn minst een keer of 3 a 4 dat een bepaald persoon loopt te tk-en voor een vliegtuig of je de hele tijd wegduwen of er anders voor springt als hij m toch niet heeft. Dan ga ik maar met CAPS beginnen te typen omdat er niet gereageerd word....van de caps word wel wat gezegd...maar aan die teamkiller word niets gedaan. Sterker nog..hij begint een vote tegen mij omdat ik er wat van zeg (tot 2x toe). Dan gaan er nog mensen blind "yes" voten....echt gezellige boel..ook heel volwassen...Ik speel dan niet met GoT als prefix omdat ik al een andere prefix heb. De ronde ervoor gaan er nog mensen lopen huilen omdat ik de GL gebruik, gewoon op flinke afstand...tja assault heeft geen frags dus wat moet je dan? Ik speel al haast geen BF meer om dit soort triest gedrag. :(
En dan denk je dat er op een server met voornamelijk GoTters er wel een beetje op gelet wordt..niet dus. ;(

Maar goed..hieronder een aantal screenshots met bewijs dat die kneus lekker bezig was..
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Jah, het spijt me, ik wilde hem kicken, maar BF2CC connecte niet.
Blijkbaar ben ik dat vergeten te zeggen, sorry :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Laatst online: 11-09 23:47

Technicality

Vliegt rechtsom...

RedFox schreef op maandag 02 januari 2006 @ 11:09:
[...]

Ik word meestal frustie van die heli's dus dan ga ik ff lekker een rondje anti-air-en :Y) .
Ik had op zatar redelijk wat kills, omdat je daar redelijk makkelijk een heli in het midden kan neermaaien als ie gaat repairen of opstijgen. Als je het met een anti-air op moet nemen tegen een al vliegende heli ben je meestal de lul.
Daarentegen kan een chopper niet heel gek veel tegen twee hummers. Beetje samenwerking is dan echt handig.

Ik heb morgen een LAN, en dan gaat mijn zusje van 11 met ons mee BF-en. Das echt humor, al die gasten van 16-17 tegen een 11jarig meisje :P
ze winnen toch niet, n000000bs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-07 21:41

Huig

Merino Fanatic

ik ben weer een tijdje afwezig geweest, is er nog extra nieuws over die nieuwe patch?
release date ofzo? De AA word EINDELIJK _/-\o_ sterker, das wel lekker, vliegen is niet echt mijn ding, meer het afknallen in cc situaties >:)

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Mr. Bondt schreef op maandag 02 januari 2006 @ 11:15:

TallManNL schreef:
Maar je had op zatar wel veel kills met die Mobile AA op gotters (vooral mij en mijn piloot :( ) Ik werd er helemaal frustie van. Als hij en ik niet op TS hadden gezeten had je er denk ik nog veel meer gehad

Operation Clean Sweep? Ja, ik werd gek van die AA... :P
Het is nog vroeg he bondt :X
omg, waarom zou je uberhaupt je naam zo willlen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo tweakers, op andere fora heb ik dit probleem al een keer voorgelegt maar daar zijn mensen die er de ballen verstand van hebben en ik hoorde dat hier meer slimme mensen zijn dus daarom vraag ik het hier.

Ik had in mijn oude pc een 9800pro, werkte perfect alleen kon ik bf2 niet op zijn hoogste spelen dus heb ik een nieuwe pc gekocht met een 7800GT daarin. Dus ik installeer bf2, download patch 1.12 en probeer te patchen, aan het einde zegt hij 'patching vailed' en dan daarna krijg ik nog zo een wizzard beeld en kan ik voltooien klikken alsof alles goed ging. Ik start bf2 op om te kijken of hij het doet, doet ie het niet. Als ik hem opstart krijg ik zwart beeld... pc denkt en dan valt hij terug naar mijn desktop.
Ik heb mijn graka drivers bij gewerkt, helpt niet! Ik nog eens het doosje van de officiele bf2 bekijken daar staat ook niet dat de 7800GT wordt ondersteund maar is hier niet wat tegen te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 08:20
kan je wel spelen zonder de patch?

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
RedFox schreef op maandag 02 januari 2006 @ 11:24:
[...]

Het is nog vroeg he bondt :X

[...]

omg, waarom zou je uberhaupt je naam zo willlen hebben?
Op Zatar heb je geen twee-persoons-jet... Dus ik vroeg of hij misschien OCS bedoelde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-02-2021
wouter37 schreef op maandag 02 januari 2006 @ 11:38:
kan je wel spelen zonder de patch?
Ja, op servers die nog niet zijn geupdate. (dat zijn er misschien maar 5 dus... :P)
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.