[voip] via xs4all

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 11.401 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:45
Ik lees net op webwereld dat het vanaf morgen (donderdag) mogelijk is om via xs4all voip aan te vragen.

In het begin zal het nog niet mogelijk zijn om te bellen naar vaste/mobiele nummers, maar wel om gebeld te worden op een 087-87 nummer. Ik ga dit gelijk morgen (vroeg) aanvragen aangezien er maar 100 aanvragen per dag worden verwerkt in het begin. Gebeld worden is gratis, later zullen er paketten komen om te bellen e.d. Bellen kan wel naar andere nummer binnen het xs4all netwerk

Er wordt een softphone van xs4all meegeleverd als software, maar er kan ook andere sip ondersteunende hardware op aangesloten worden.

Ik ga het gebruiken icm voipbuster op mijn ata (linksys pap2)
en het lijkt mij praktisch om hier ervaringen te delen.
Zijn er nog meer mensen die interesse hebben?

http://www.webwereld.nl/articles/38952

[ Voor 10% gewijzigd door -Jaap-io op 21-12-2005 16:57 ]

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diehard889
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:33
even linkje naar webwereld. er staat verder nix op de de xs4all site

In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dat zal waarschijnlijk morgen op de site verschijnen hè.

Een ander nieuwtje is dat Xs4all IMAP openbaar gaat expirimenteren. Zie http://news.virtual-life....oup=xs4all.general#205016 . Het is nog in de Alpha fase.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

Mijn emailtje (14 dec):
Ls.

Op de volgende pagina wordt gezegt dat VoIP nog dit jaar via xs4all af te
nemen zal zijn.
http://www.xs4all.nl/nieu...al=nl&id=643&msect=nieuws
Is dit nog steeds het geval, of is het uitgesteld?

Met vriendelijke groet,
Vincent Jansen
Mailtje van xs4all sales (14 dec):
Mijnheer,

Helaas de huidige planning is nu januari.

Met vriendelijke groet,

Klaas Stadig
Xs4all sales
020-3987656 (sales)

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

• -Jaap-io
Helaas staat er momenteel nog niets op de site :(
Nou dan de site maar even in de gaten houden de komende dagen :)

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:57

Nakebod

Nope.

Xs4all-abonnees betalen niets extra voor de dienst
"Wij denken dat veel mensen pas hun KPN-abonnement de deur uit willen doen, als ze de kwaliteit van voip hebben kunnen ervaren. We geven al onze abonnees deze mogelijkheid nu gratis."
Dus ik begrijp dat je geen abbogelden hoeft te betalen, tenzei je straks zo een belminuten pakket neemt? Dus als je geen abbo neemt kan je gratis bellen naar andere VOIP nummers van XS4all, gezien je niet buiten het xs4all netwerk kan bellen?

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• -Jaap-io
Nakebod schreef op donderdag 22 december 2005 @ 09:19:
[...]

[...]

Dus ik begrijp dat je geen abbogelden hoeft te betalen, tenzei je straks zo een belminuten pakket neemt? Dus als je geen abbo neemt kan je gratis bellen naar andere VOIP nummers van XS4all, gezien je niet buiten het xs4all netwerk kan bellen?
ja volgens mij klopt dat :)
en je kan dus wel door iedereen gebeld woorden op dat nummer (ook door niet xs4all klanten)

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ok, dat laatste dacht ik ook al goed begrepen te hebben.
Klinkt goed.
Toch eens proberen aan te vragen dan :)

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-05 15:38
Iemand al iets gevonden op de website?

• MetalfanBlackness
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

Zojuist een mailtje richting sales gedaan, of ze dit gerucht kunnen bevestigen.

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-05 09:04

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Blijft het probleem dat als je van je KPN-telefoon abbo af wil, dat je dan de korting op je ADS-abbo kwijt raakt waardoor dit mijns inziens meer gadget is dan dat ik er daadwerkelijk financieel iets mee opschiet.

Als je veel belt via je telefoon heeft het nut, maar nu heb je er meer werk mee dan dat het nut heeft, niet?
Bij onze dienst kan dit wel en is de abonnee bovendien vrij in de keuze van zijn randapparatuur."

"Dit betekent in de praktijk dat gebruikers met een modem of router met ondersteuning voor het sip-protocol, zoals de Thomson 716 die nu wordt geleverd, ook gebeld kunnen worden als hun pc uit staat."
Dat laatste is erg mooi.

De vrije keuze van randapparatuur, betekend dat ook dat ik mijn huidige DECT-telefoon op het systeem kan aansluiten?

edit:
Alcatel Speedtouch 716g, ADSL (4x 100Mbps, 54Mbps, VoIP, Analoog) @Priocewatch (117 euro)

[ Voor 10% gewijzigd door Tukk op 22-12-2005 11:14 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• -Jaap-io
Tukk schreef op donderdag 22 december 2005 @ 11:07:
Blijft het probleem dat als je van je KPN-telefoon abbo af wil, dat je dan de korting op je ADS-abbo kwijt raakt waardoor dit mijns inziens meer gadget is dan dat ik er daadwerkelijk financieel iets mee opschiet.

Als je veel belt via je telefoon heeft het nut, maar nu heb je er meer werk mee dan dat het nut heeft, niet?

[...]

Dat laatste is erg mooi.

De vrije keuze van randapparatuur, betekend dat ook dat ik mijn huidige DECT-telefoon op het systeem kan aansluiten?
Ja dat kan. Op het thompson modem zit (volgens mij) een pstn aansluiting. Daar kan je een analoge telefoon op aansluiten. Dan moet het modem verder wel goed ingesteld worden natuurlijk. Ook zijn er kastje die je aan de ene kant op je netwerk aansluit en aan de andere kant op je telefoon, zogenaamde ata's (bv. linksys pap2, siapura e.d.)

Anoniem: 5792

Ik begrijp echt niet wat hier nu zo geweldig aan is.
XS4all komt met een halfwassen VOIP-produkt in een tijd dat er al meerdere aanbieders zijn die volledige VoIp aanbieden.

Wat moet je in godesnaam met een nummer waarmee je vooralsnog alleen gebeld kunt worden ? Daar zie ik echt het nut niet van in. Om zo het prachtige VOIp produkt te kunnen ervaren ?

Lijkt er meer op dat ze gewoon nog niet in staat zijn een goedwerkend VOIp produkt af te leveren, om dan vervolgens net te doen of dit fantastisch is.
Als je VOIP wilt, is er al meer dan genoeg keus.
XS4all wordt steeds meer een rare eend in de bijt. Veel en veel te dure ADSL2(+) en nu een vreemd halfwerkend VOIP iets...

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Anoniem: 5792 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 11:15:
XS4all komt met een halfwassen VOIP-produkt in een tijd dat er al meerdere aanbieders zijn die volledige VoIp aanbieden.

Wat moet je in godesnaam met een nummer waarmee je vooralsnog alleen gebeld kunt worden ? Daar zie ik echt het nut niet van in. Om zo het prachtige VOIp produkt te kunnen ervaren ?

Lijkt er meer op dat ze gewoon nog niet in staat zijn een goedwerkend VOIp produkt af te leveren, om dan vervolgens net te doen of dit fantastisch is.
XS4all wordt steeds meer een rare eend in de bijt. Veel en veel te dure ADSL2(+) en nu een vreemd halfwerkend VOIP iets...
Heb jij voorbeelden van een ISP die bovenstaand werkend aanbied?
Bijvoorbeeld met de mogelijkheid om VOIP te gebruiken zonder dat de computer aanstaat?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• -Jaap-io

Ik moet zeggen dat ik het ideaal vind!
Mijn ouders hebben xs4all en een vaste telefoon. Ik nu ook.

Je hebt idd nog meer voip aanbieders. Ik gebruik ook voipbuster, maar daar heb ik toch nog wel wat problemen mee. In xs4all heb ik heel veel meer vertrouwen dat het goed werkt.
Als deze dienst beschikbaar is dan ben ik bereikbaar op dat nummer en kan ik uit bellen via het voipbuster netwerk (als dat beschikbaar is)
ideaal als ik binnenkort naar amerika ga :)

• -Jaap-io
Tukk schreef op donderdag 22 december 2005 @ 11:21:
[...]

Bijvoorbeeld met de mogelijkheid om VOIP te gebruiken zonder dat de computer aanstaat?
ja die zijn er wel, alleen niet gratis.

bij tiscalli kan het, wanadoo en ook casema van deze weet ik het zeker

Tukk schreef op donderdag 22 december 2005 @ 11:21:
[...]

Ik gebruik zelf (voor € 5,- per maand) bij Tiscali VOIP. Dat werkt goed en 2 kanten op. Echt VOIp dus. Verder kun je bv. Skypen en VoipBusteren als je wilt.
Dus waarom zou je willen dat een provider met een dergelijk half produkt komt ?

• Mediacj
  • Laatst online: 14:36

Inderdaad het valt me tegen van Xs4all.

Zeker als je ook nog kijkt wat ze nu voor ADSL2 gaan vragen. Ik weet dat kwaliteit geld kost maar moet dat verschil zo groot zijn t.o.v. bijvoorbeeld Wanadoo?

-Jaap-io schreef op donderdag 22 december 2005 @ 11:24:
[...]

Ik moet zeggen dat ik het ideaal vind!
Mijn ouders hebben xs4all en een vaste telefoon. Ik nu ook.

Je hebt idd nog meer voip aanbieders. Ik gebruik ook voipbuster, maar daar heb ik toch nog wel wat problemen mee. In xs4all heb ik heel veel meer vertrouwen dat het goed werkt.
Als deze dienst beschikbaar is dan ben ik bereikbaar op dat nummer en kan ik uit bellen via het voipbuster netwerk (als dat beschikbaar is)
ideaal als ik binnenkort naar amerika ga :)
Ik zou niet weten waarom je in XS4all meer vertrouwen zou moeten hebben.. ze leveren een halfwerkend VOIP produkt af. Dat dwingt toch nauwelijks vertrouwen af dunkt me.

Uitbellen met VoipBuster als dat aanwezig is ? Nu heb je dus bij elkaar twEE halve produkten ;-)

Ik vind gewoon dat XS4All een beetje erg overschat wordt. Het lijkt wel of alles wat zij leveren veel en veel beter zou zijn dan de rest.
Ik heb er zelf een jaar gezeten, maar het beviel niks. Ik betaal nu voor exact hetzelfde ADSL pakket de helft van de prijs ! En de kwaliteit van de geroemde helpdesk viel mij ook regelmatig bitter tegen.
Af en toe een halve dag zonder internet zonder uitleg van de gebelde helpdesk.

Ze zijn met name echt vEEl te duur zonder dat daar iets tegenover staat dat die absurde prijzen rechtvaardigt.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 5792 op 22-12-2005 11:39 ]

• -Jaap-io
Anoniem: 5792 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 11:33:
[...]

Ik zou niet weten waarom je in XS4all meer vertrouwen zou moeten hebben.. ze leveren een halfwerkend VOIP produkt af. Dat dwingt toch nauwelijks vertrouwen af dunkt me.

Uitbellen met VoipBuster als dat aanwezig is ? Nu heb je dus bij elkaar twEE halve produkten ;-)

Ik vind gewoon dat XS4All een beetje erg overschat wordt. Het lijkt wel of alles wat zij leveren veel en veel beter isi dan de rest.
Ik heb er zelf een jaar gezeten, maar het beviel niks. Ik betaal nu voor exact hetzelfde ADSL pakket de helft van de prijs ! En de kwaliteit van de geroemde helpdesk viel mij ook regelmatig bitter tegen.
Af en toe een halve dag zonder internet zonder uitleg van de gebelde helpdesk leverde dan niets op.

Ze zijn met name echt vEEl te duur zonder dat daar iers tegenover staat dat die absurde prijzen rechtvaardigt.
Liever een half produkt wat super werkt dan een heel product wat niet (goed) werkt.
Gezien mijn ervaring met xs4all vanaf het begin adsl tijdperk heb ik er vertrouwen in dat die (halve) dienst goed functioneerd.

overigens weet ik dat voipbuster een beta is dus daarom niet altijd even goed werkt, maar deze combi is voor mij ideaal. En we zien wel wat xs4all in de loop van het jaar voor uitbellen gaat regelen.

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Mediacj schreef op donderdag 22 december 2005 @ 11:32:
[...]

Inderdaad het valt me tegen van Xs4all.

Zeker als je ook nog kijkt wat ze nu voor ADSL2 gaan vragen. Ik weet dat kwaliteit geld kost maar moet dat verschil zo groot zijn t.o.v. bijvoorbeeld Wanadoo?
Is het geen appels met peren vergelijken?
van http://www.wanadoo.nl/adsl/adsl_telefonie.html
Wanadoo ADSL + Telefonie

Supersnel internet tot 20 Mbit/s* én bellen naar alle vaste telefoonnummers in Nederland!
Nu een vaste maandprijs voor het eerste jaar: € 27,50
Inclusief gebruik Livebox!
GEEN aansluitkosten t.w.v. € 99,90
bij u beschikbaar?
Internet

* snelheid 20 Mbit/s / 1024 Kbit/s *
* geen datalimiet

Telefonie

* onbeperkt bellen met Wanadoo Telefonie naar alle vaste telefoonnummers in Nederland!
* geen starttarief per gesprek binnen Nederland naar vaste telefoonnummers
* zeer voordelige gesprekstarieven naar mobiele en internationale nummers
* u kunt uw huidige toestel gewoon blijven gebruiken
* Om technische redenen heeft u de lijn van KPN nog wel nodig. Uw oude nummer blijft dan ook gewoon bestaan, maar u krijgt er een voordelig nummer van Wanadoo bij. We raden u wel aan over te stappen op het KPN BelBudget abonnement. Dat scheelt u namelijk al gauw zo'n € 100,- per jaar. KPN BelBudget kost € 9,67 per maand.
Ok, de maandelijkse prijs is lager, alleen xs4all geeft je meteen eerlijk het bedrag dat je voortaan moet betalen, wat die 27,50 gaat worden bij Wanadoo is maar de vraag.
Daarbij meld Wanadoo niet wat bellen naar nederland, buitenland en mobiel je gaat kosten (xs4all trouwens ook niet), dat kun je dus niet vergelijken. Moet je bij xs4all ook 'vanwege technische redenen' je KPN lijntje behouden?
Indien dat het iet het geval is kun je al 10 euro per maand bij wanadoo per maand optellen t.o.v. xs4all

Mijn conclusie: Indien je niet alles weet vergelijk je appels en peren.

Xs4all ken ik als een bedrijf dat niet stunt en eerlijk is over zijn (hoge) prijsen, dan kan ik niet zeggen van wanadoo.

-Jaap-io schreef op donderdag 22 december 2005 @ 11:40:
[...]

Liever een half produkt wat super werkt dan een heel product wat niet (goed) werkt.
Gezien mijn ervaring met xs4all vanaf het begin adsl tijdperk heb ik er vertrouwen in dat die (halve) dienst goed functioneerd.

overigens weet ik dat voipbuster een beta is dus daarom niet altijd even goed werkt, maar deze combi is voor mij ideaal. En we zien wel wat xs4all in de loop van het jaar voor uitbellen gaat regelen.
Welk heel produkt werkt dan niet goed volgens jou ? Mijn Tiscali VOIp werkt perfect hoor. En je gaat er al op voorhand van uit dat dat halve XS4All produkt goed werkt. Je bevestigt eigenlijk precies wat ik bedoel: het komt van XS4All en het is DUS goed.
Je hebt het nog niet eens kunnen testen, dat is toch erg vreemd..... niet ??

Ik wil niets afdoen aan jouw ervaringen met VoipBuster hoor, heb het hier zelf ook op de tweede poort van mijn Zyxel, is leuk en werkt naar sommige buitenlanden erg goed.

• -Jaap-io
Anoniem: 5792 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 11:59:
[...]

Welk heel produkt werkt dan niet goed volgens jou ? Mijn Tiscali VOIp werkt perfect hoor. En je gaat er al op voorhand van uit dat dat halve XS4All produkt goed werkt. Je bevestigt eigenlijk precies wat ik bedoel: het komt van XS4All en het is DUS goed.
Je hebt het nog niet eens kunnen testen, dat is toch erg vreemd..... niet ??

Ik wil niets afdoen aan jouw ervaringen met VoipBuster hoor, heb het hier zelf ook op de tweede poort van mijn Zyxel, is leuk en werkt naar sommige buitenlanden erg goed.
Het klopt inderdaad dat ik aanneem dat het goed is omdat het van xs4all afkomt, dat komt door mijn eerdere ervaringen met diensten van xs4all.
en ik heb met voipbuster vaak dat ik niet kan bellen of dat ik niet gebeld kan worden via mijn ata, maar dat staat even los van dit topic ;)

overigens moet ik wel zeggen dat dit niet een reden zou zijn voor mij om xs4all af te sluiten. Ik heb al xs4all en vind dit een mooie uitbreiding van hun dienstverlening

[ Voor 9% gewijzigd door -Jaap-io op 22-12-2005 12:06 ]

Nee, waarom ??
Ok, de maandelijkse prijs is lager, alleen xs4all geeft je meteen eerlijk het bedrag dat je voortaan moet betalen, wat die 27,50 gaat worden bij Wanadoo is maar de vraag.
Ik zie anders nergens staan dat wat dat eerlijke bedrag dan is hoor. Alleen dat het NU gratis is.
Daarbij meld Wanadoo niet wat bellen naar nederland, buitenland en mobiel je gaat kosten (xs4all trouwens ook niet), dat kun je dus niet vergelijken.
Waarom noem je het dan als voorbeeld ??
Moet je bij xs4all ook 'vanwege technische redenen' je KPN lijntje behouden?
Indien dat het iet het geval is kun je al 10 euro per maand bij wanadoo per maand optellen t.o.v. xs4all
Ook een raar argument. Ja, je moet je KPN lijntje houden, want je ADSL lijn gaat eroverheen en je hebt ADSL nodig om dat VOIP produkt te kunnen gebruiken.
Mijn conclusie: Indien je niet alles weet vergelijk je appels en peren.
Ik denk toch echt dat jijzelf appels met peren vergelijkt en zeker niet alles weet (en goed vergelijkt)
Xs4all ken ik als een bedrijf dat niet stunt en eerlijk is over zijn (hoge) prijsen, dan kan ik niet zeggen van wanadoo.
Volgens mij is dit een goed voorbeeld van krampachtig positief reageren op XS4All...
Het is XS4Al en DUS goed, we zullen alles in de strijd gooien om aan te tonen dat XS4All de beste is, ook al zijn onze argumenten een beetje krom.

• MetalfanBlackness
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

XS4ALL START MET UITROL VOIP

Maar het lijkt er op de nummers nu al op zijn, want ik drukte op aanvragen, en toen er na >1 min niks gebeurde wou ik het opnieuw proberen, maar toen kon ik er niet meer op klikken.

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-05 18:40
leek meer op een bug in het systeem. Ik had precies hetzelfde. De pagina na aanvragen bleef blanco

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:10

Gaitman

The Real One

Ik zie op dit moment geen knop aanvragen. Heeft iemand toevallig nog de link van die knop aanvragen in zijn cache? :) (off-line werken)

• MetalfanBlackness
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

Ik denk dat ie er niet meer is, omdat ze op zijn ofzo.

• -Jaap-io
staat inderdaad dat het niet meer mogelijk na 100 aanmeldingen :(
vannach om 00:01 maar even kijken :D

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Anoniem: 5792 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 12:09:
[...]

[...]

Waarom noem je het dan als voorbeeld ??
Omdat het aantoond dat het niet goed te vergelijken is.
[...]

Volgens mij is dit een goed voorbeeld van krampachtig positief reageren op XS4All...
Het is XS4Al en DUS goed, we zullen alles in de strijd gooien om aan te tonen dat XS4All de beste is, ook al zijn onze argumenten een beetje krom.
Ik ben een bijzonder kritische consument, daarentegen heb ik xs4all hoog in het vaandel staan, je zal dus wel gelijk hebben.

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04:38
* Vinnienerd zit om 12 uur op de submitknop te rammen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 16:48

slaay

Natuurbeleven.com

LOL, geen doorkomen aan op de website van Xs4all nu...

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Vast wel een doorkomen aan als ie up was, maar 23:58 ging servicecentre down... Geheel ineens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Grrr. Kan ik nog niks aanvragen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Het is nogsteeds down, dus ik heb het vermoeden dat meer dan 100 mensen het wel wilde. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Laatst online: 26-05 14:14
Hebbus :) Iemand enig idee of dit ook werkt met VOIP software voor de Mac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Het lijkt erop dat ik nu ook een nummer heb :)
Morgen maar eens gaan uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-05 16:24

Arjan A

Cenosillicafoob

GJAman schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 00:21:
Het lijkt erop dat ik nu ook een nummer heb :)
Morgen maar eens gaan uitproberen!
Hoever ben je gekomen? Ik kon tot "aanvragen" klikken, en ik wacht nu al een tijdje op de bevestigingsmededeling ;(

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Woohoo, ik heb er 2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
Als het goed is heb ik straks 4 nummers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ik eh.. ben 100x ingelogd afgelopen half uur ofzo :P
Dan bestaat de user niet, dan is service centre down, dan is er geen db, dan eh, niets :+
Net was ik een stukje verder en toen was er een element not found on line.. :)
Kwil wel, maar ik mag niet schijnbaar :) Dan maar een andere keer.

Edit: Eerder posten, heb nu geloof ik 1 nummer, 2e nummer is niet echt nodig, dus daar ga ik geen moeite voor doen nu.

[ Voor 18% gewijzigd door Nakebod op 23-12-2005 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 16:50
Ben dus niet de enige met ellende :(
Het Service Centre is tijdelijk niet beschikbaar.

getrelnrforusername
500: Internal Server Error. at Service.pm line 626

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Laatst online: 28-05 16:24

Arjan A

Cenosillicafoob

FOUTMELDING
U kunt momenteel geen voip meer aanmaken.
:(

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 16:50
Ik kan voip wel inzien alleen staat er geen nummer bij en kan ik ook nergens aanvragen (meer) kiezen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

https://voip-selfcare.xs4all.nl Best geinig service centrum ding voor VOIP.
code:
1
2
3
Ingekomen beantwoorde gesprekken
Naam    Telefoonnummer  Datum   Uur Aantal gesprekken
    06*******   23-12-2005  00:37:23    1

En DJSmiley, ik denk dat er al 100 zijn geweest vandaag, morgen nog eens proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
Nakebod schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 00:47:En DJSmiley, ik denk dat er al 100 zijn geweest vandaag, morgen nog eens proberen dan.
Ya think? :X :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Voor diegene die het intresseert, ik heb net maar even een Asterisk config gemaakt.

Het onderstaande moet in je sip config en dan kan je zoals in mijn geval
met de extentie "00318787*****" alles doen in je extentions config. Als
je wilt uitbellen kan dat zo SIP/exten@00318787*****

register => 0878700586:*******@sip.xs4all.nl/00318787*****

[0031878700586]
type=friend
context=putgraaf
host=sip.xs4all.nl
fromuser=08787*****
fromdomain=sip.xs4all.nl
username=08787*****
insecure=very
;nat=yes
secret=*******
qualify=no
port=5060
disallow=all
allow=gsm
allow=ulaw
allow=alaw
restrictcid=no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
daar kom je dan om 7 uur 's ochtens.... veel te laat :+
nou ja misschien met kerst ;)

ps zijn er al mensen die het op een ata hebben werken en de instellingen willen delen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Voor de mensen die 2 nummers hebben, heb je ook 2x een aanvraag kunnen/moeten doen daarvoor?
Ik was al blij dat ik gister 1 nummer kon krijgen, dus dat 2e nummer komt ooit wel een keer. Dan maar geen oplopend nummer, zoals nu misschien wel is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 16:48

slaay

Natuurbeleven.com

-Jaap-io schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 07:43:
daar kom je dan om 7 uur 's ochtens.... veel te laat :+
nou ja misschien met kerst ;)

ps zijn er al mensen die het op een ata hebben werken en de instellingen willen delen :)
Zie hiervoor de handleiding op Xs4all.nl ;)

Simpelweg sip.xs4all.nl
Loginnaam: je telefoonnummer met 0031
Wachtwoord: je servicecenterwachtwoord (of anders indien aangepast)

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ok, voor de geïntereseerden met een pda:
http://www.sjlabs.com/sjp.html
Nieuw profiel aanmaken: Menu > Options > Profiles
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Tab Init heb ik default
proxy domain: sip.xs4all.nl : 5060
User domain: sip.xs4all.nl
[x] Register with proxy 
[ ] Proxy is restrict outbound (Met werkte het hier iig niet?)
  [ ] Use seperate registrar
  [x] Unregister contact addres only
Tab Advanced en DTMF en STUN standaard gelaten.

Account en wachtwoord opgeven, en bellen maar, als het meezit :P
Ik kan iig nu op mijn PDA via wifi gebeld worden.
En dat is dus handig als je eens niet thuis bent, maar wel wlan hebt, inloggen, en bereikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48706

Het wil niet echt lukken.

Foutmelding 1:
code:
1
2
3
4
Het Service Centre is tijdelijk niet beschikbaar.

rpc_checkpasswd
500: Internal Server Error. at Service.pm line 626.

Foutmelding 2:

code:
1
2
You can not call method 'Het systeem van XS4ALL::Top::_notconnected:
:Find' since you have not connected to a database yet! Call 'topconnect()'! .

Zelfs lynx doet niks.

[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 48706 op 24-12-2005 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Zelfde als gister dus :P
Iedereen wil het nu het nieuw is, denk dat het over een weekje of 2 ofzo, als ze dan nog steeds met 100 per dag werken, het een stuk beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nakebod, heb je toevallig een link waardoor we minder hoeven door te klikken? ;)

Verste die ik ken is: https://service.xs4all.nl/index.cgi?mod=voip

Lynx komt overigens wel verder als ie en firefox, nu kan ik bij foutmeldingen gewoon doorgan op een of andere manier.

Dit is volgens mij een wedstrijdje wie het langste op kunnen blijven :P

[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 48706 op 24-12-2005 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
nou momenteel is het volgens mij weer erg druk ;)

kom er niet echt in :( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Balen, als TS met het nieuws komen, en het zelf nog niet kunnen gebruiken :D
En heb geen directe link, ?mod=voip is iig de link naar de normale pagina waar nu dus een knop Aanvragen bij staat.
Ben wel eens benieuwd hoeveel requests het servicecentre op dit moment per seconde krijgt :D
En een voorspelling: Over 10/15 minuten werkt het wat beter, net zoals gister.

Ow, i've got linkje: https://service.xs4all.nl...ip&mod=order&actie=create denk dat het &<random getal> persoonlijk iets is, dus die laat ik maar weg.
Misschien dan toch nog het 2e voip nummer vandaag. Hoewel het er nu even niet naar uitziet. Maar gister leek het 1e nummer ook onhaalbaar.

[ Voor 32% gewijzigd door Nakebod op 24-12-2005 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14:06
Woei, ik heb m'n nummer :) Duurde even en een lamme vinger van het F5-en maar nu kan ik zo voipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

F5'en zou toch niet zoveel uit moeten maken? Als hij probeert te connecten en aan het wachten is zou je toch alleen maar meer uitstel hebben of zit ik ernaast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

F5en maakt zo te zien wel uit, nu is ie dood :+
Maar ik kreeg net tussen alle keren door een paar keer de melding dat ik geen nummer meer kon aanvragen...
Je mag er 2 aanvragen, ik heb er 1, dus 1 aanvraag zou 2 maken?
Of zou de fout meer random zijn dan echt fout? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
Nakebod schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 00:16:
Balen, als TS met het nieuws komen, en het zelf nog niet kunnen gebruiken :D
En heb geen directe link, ?mod=voip is iig de link naar de normale pagina waar nu dus een knop Aanvragen bij staat.
Ben wel eens benieuwd hoeveel requests het servicecentre op dit moment per seconde krijgt :D
En een voorspelling: Over 10/15 minuten werkt het wat beter, net zoals gister.

Ow, i've got linkje: https://service.xs4all.nl...ip&mod=order&actie=create denk dat het &<random getal> persoonlijk iets is, dus die laat ik maar weg.
Misschien dan toch nog het 2e voip nummer vandaag. Hoewel het er nu even niet naar uitziet. Maar gister leek het 1e nummer ook onhaalbaar.
Ik denk er ook telkens veel te laat aan :(
na ja misschien dat het met kerst lukt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _reboot_
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-05 13:30
biobak schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 00:19:
Woei, ik heb m'n nummer :) Duurde even en een lamme vinger van het F5-en maar nu kan ik zo voipen.
Je wordt bedankt met je F5'en... :Y)

Volgens mij ligt het gehele service centre er nu uit, want ik krijg niet eens meer een loginscherm. Het is nu bijna direct een 404...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
ik ga slapen, morgen weer proberen :)
:Z truste :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Snel zijn nu, hij werkt weer!
En ik zie dat ik wonderbaarlijk al een 2e nummer heb aangevraagt net :D

Edit, dammmmmn nice, ik zie dat het een heel lekker nummer is. Normaal spam ik het nummer niet zo snel, maar 0878700700 is wel erg makkelijk om te onthouden :D

[ Voor 45% gewijzigd door Nakebod op 24-12-2005 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, en toen waren ze weer op. Ik stel voor om een lijst op te stellen met tips om op 0:00 de meeste kansen te hebben :). Denkende aan het gebruiken van lynx, zoveel mogelijk proberen connecties te maken (veel tabbladen) en meerdere browsers?

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 48706 op 24-12-2005 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Pff, ben er door maar alle 100 nrs zijn al weer weg..

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BJD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-03 16:56

BJD

En ik ben te laat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
Lynx vanaf SSH op xs4all.nl doet wonderen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BJD

BJD

Ik snap sowizo niet waarom xs4all maar 100 aanvragen per dag accept. Dat ze het willen spreiden, ok. Maar 100 per dag is érg weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9449

Helaas kan je als ex-HCC lid blijkbaar nog steeds niet inloggen op de Xs4all site en dus nog geen VoIP bestellen.

Iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Anoniem: 9449 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 01:29:
Helaas kan je als ex-HCC lid blijkbaar nog steeds niet inloggen op de Xs4all site en dus nog geen VoIP bestellen.

Iemand hier een oplossing voor?
Xs4all Mailen/Bellen?

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82446

Anoniem: 5792 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 11:33:
[...]

Ik vind gewoon dat XS4All een beetje erg overschat wordt. Het lijkt wel of alles wat zij leveren veel en veel beter zou zijn dan de rest.
Af en toe een halve dag zonder internet zonder uitleg van de gebelde helpdesk.

Ze zijn met name echt vEEl te duur zonder dat daar iets tegenover staat dat die absurde prijzen rechtvaardigt.
Als je het niet weet, is het waarschijnlijk niet aan je besteedt. Dat respecteer ik, maar je haalt mensen naar beneden die zaken als privacy bescherming en een top newsserver wel op waarde schatten. Dat respecteer ik dan weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Niet online
Gisterenavond heb ik van 00.00 tot 00.30 de hele tijd geprobeerd om uberhaupt een login scherm van het service center te zien te krijgen, maar dat is helaas niet gelukt :{

Ik vind dit dus wel lomp van XS4ALL. Door zo weinig nummers per dag uit te geven, zorg je er dus voor dat het service center een uur onbereikbaar is...lekker voor mensen die iets anders dan voip in willen stellen via het service center :{

Vanavond maar voor de 3e keer gaan proberen of ik er doorheen kom :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Laatst online: 18-05 22:28

TrailBlazer

Karnemelk FTW

voor de mensen die vragen wat heb je eraan. Als ik nu in het buitenland zit kan ik met het ene nummer het andere nummer gratis bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
TrailBlazer schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 10:57:
voor de mensen die vragen wat heb je eraan. Als ik nu in het buitenland zit kan ik met het ene nummer het andere nummer gratis bellen.
Als je een goedkope internetverbinding weet te vinden... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Als je voor je werk in het buitenland zit is dat meestal niet zo een groot probleem.
Grote voordeel is dat mensen uit NL je gewoon op 08787 kunnen bellen tegen normaal tarief, terwijl als ze je op je gsm bellen of naar een vaste lijn, je uiteindelijk veel duurder uit bent.

VOIP zal wel niet zo goed werken via 56k/64k, dus je moet wel iets snellers hebben in het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
Nakebod schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 11:21:
Als je voor je werk in het buitenland zit is dat meestal niet zo een groot probleem.
Grote voordeel is dat mensen uit NL je gewoon op 08787 kunnen bellen tegen normaal tarief, terwijl als ze je op je gsm bellen of naar een vaste lijn, je uiteindelijk veel duurder uit bent.

VOIP zal wel niet zo goed werken via 56k/64k, dus je moet wel iets snellers hebben in het buitenland.
k ga binnen kort naar een universiteit in america op heel de campus draadloos internet en dus heel de dag te bellen op dat nummer (als het optijd lukt een aan te vragen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foelie
  • Laatst online: 13:10
lol
Dat inloggen rond 0.00 uur is idd een choas. Bij mij werd het scherm half opgebouwd. Zelfs de knop aanvragen zag ik niet. Ik kon er wel op klikken, maar kreeg telkens een foutmelding, pagina niet bereikbaar..
Keek vanmorgen nog eens in het service centre en heb ik blijkbaar toch 2 nummers gekregen.
Dus andere succes en gewoon klikken en hopen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Niet online
Foelie schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 12:04:
lol
Dat inloggen rond 0.00 uur is idd een choas. Bij mij werd het scherm half opgebouwd. Zelfs de knop aanvragen zag ik niet. Ik kon er wel op klikken, maar kreeg telkens een foutmelding, pagina niet bereikbaar..
Keek vanmorgen nog eens in het service centre en heb ik blijkbaar toch 2 nummers gekregen.
Dus andere succes en gewoon klikken en hopen......
Ik heb het niet voor elkaar gekregen om dan ook maar 1 pixel van het service center in mijn browser window te krijgen :o
Na een half uur proberen was ik het zegmaar zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Mocht je met Asterisk dtmf problemen hebben icm Xs4all, dan heb ik hier de oplossing neergezet:
http://www.asteriskguru.com/board/here-vp1519.html
quote: [Airwolf]
Zoals waarschijnlijk wel bekend is, bied Xs4all op dit moment ook voip aan. Ze zijn nog in een test stadium hiermee, dus alleen inkomende gesprekken zijn mogelijk.

Nadat ik het in Asterisk had geconfigureerd en mezelf belde, bleek mijn callthrough niet meer te werken.

Dec 23 01:16:59 NOTICE[3732]: rtp.c:564 ast_rtp_read: Unknown RTP codec 96 received
Dec 23 01:16:59 NOTICE[3732]: rtp.c:564 ast_rtp_read: Unknown RTP codec 96 received

Met hulp van de grote Zoa (;)) heb ik dit opgelost. Het blijk namelijk een bug te zijn in Asterisk en de combinatie hoe Cirpack DTMF verstuurd.

Dit kan als volgt worden opgelost:

/usr/src/asterisk/rtp.c zijn de volgende regels te vinden:

[34] = {1, AST_FORMAT_H263},
[103] = {1, AST_FORMAT_H263_PLUS},
[97] = {1, AST_FORMAT_ILBC},
[101] = {0, AST_RTP_DTMF},
[110] = {1, AST_FORMAT_SPEEX},

Hier moet de volgende regel aan worden toegevoegd:

[96] = {0, AST_RTP_DTMF},

Hierna moet Asterisk opnieuw gecompiled worden, maar daar zal ik hier verder geen uitleg voor geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Mijn ervaring, en daardoor ook tip voor vannacht:

* Probeer uiteraard direct rond 0:00
* Blijf proberen, waarschijnlijk zal het voor 0:30 geen doorkomen zijn
(Eergister had ik om 0:30 een nummer, en gister om 0:40 het 2e nummer.)

De toeloop is gewoon zo groot dat je eigenlijk voor 0:30 niet eens hoeft te proberen op dit moment.
Je kan proberen om de volgende links direct aan te spreken (Wel vantevoren ingelogd zijn)
https://service.xs4all.nl/index.cgi?mod=voip (De normale link waar de knop Aanvragen staat)
of https://service.xs4all.nl...ip&mod=order&actie=create voor de aanvraag zelf. Hier stond wel een uniek nummer achter, dus geen idee of deze link uberhaupt werkt.

Ik heb wel het idee, als je eenmaal door de "create" bent, en ongeacht of je daarna nog een fout krijgt, het nummer wel wordt aangemaakt.
Na het aanvragen eergister kreeg ik namelijk mijn nummer te zien, het wachtwoord en pincode voor de voicemail.
Gister met het 2e nummer heb ik geen bevestiging gezien, dus moest ik achteraf zelf het wachtwoord en pincode resetten. En om 0:45 ging dat perfect, toen waren de nummers op, en ging het servicecentre zonder storingen verder... Raar.
Dit laatste verklaard wel waarom ik op een gegeven moment de melding kreeg dat ik geen nummers meer kon aanvragen, ik had er toen dus al 2.

Veel succes aan iedereen.
Ik heb nu 2 dagen achter elkaar geluk gehad, dat weet ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Laatst online: 27-05 23:24

TAA

Liever IRC

Bingo om 00:02 :D

Op naar nummer 2

[edit]

En nummer twee om 00:06

Misschien toch was minder druk zo op Kerstavond O-)

[ Voor 57% gewijzigd door TAA op 25-12-2005 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
nou hier is het service center weer aardig druk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 20:53
-Jaap-io schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:54:
Ik lees net op webwereld dat het vanaf morgen (donderdag) mogelijk is om via xs4all voip aan te vragen.

In het begin zal het nog niet mogelijk zijn om te bellen naar vaste/mobiele nummers, maar wel om gebeld te worden op een 087-87 nummer. Ik ga dit gelijk morgen (vroeg) aanvragen aangezien er maar 100 aanvragen per dag worden verwerkt in het begin. Gebeld worden is gratis, later zullen er paketten komen om te bellen e.d. Bellen kan wel naar andere nummer binnen het xs4all netwerk

Er wordt een softphone van xs4all meegeleverd als software, maar er kan ook andere sip ondersteunende hardware op aangesloten worden.

Ik ga het gebruiken icm voipbuster op mijn ata (linksys pap2)
en het lijkt mij praktisch om hier ervaringen te delen.
Zijn er nog meer mensen die interesse hebben?

wat voegt xs4all voip nog toe dan? zal vast niet goedkoper zijn en voipbuster geeft nu ook nummers uit, dus je kunt gebeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

offtopic:
rot jullie nou toch is op man. Kan ik er ff 1tje aanvragen misschien ;) :+

Self reflection is the school of wisdom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Niet online
* Glacier is de hele tijd weer druk aan het proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
Het is gelukt :D:D:D
en ook een rete mooi nummer ;)
Nakebod schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 00:43:
Normaal spam ik het nummer niet zo snel, maar 0878700700 is wel erg makkelijk om te onthouden :D
dat heb ik nou ook ;) ipv een 7 een 8 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
Byte_Me schreef op zondag 25 december 2005 @ 00:06:
[...]

wat voegt xs4all voip nog toe dan? zal vast niet goedkoper zijn en voipbuster geeft nu ook nummers uit, dus je kunt gebeld worden.
klopt, alleen heb ik (persoonlijk) de laatste tijd wat problemen met voipbuster. (afgeschreven bedragen zonder te bellen...) en dus vind ik het wel prettig dat het nu met xs4all kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Niet online
Het heeft iets weg van de tijd dat ik met Superdialer het netwerk van Superweb op probeerde te komen...
Na 40 minuten proberen nog steeds nix :{

Edit: Als dank voor 45 minuten F5'en: er zijn vandaag al 100 aanvragen geweest

:(

[ Voor 24% gewijzigd door Glacier op 25-12-2005 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69806

Ik zag het knopje aanmelden. nadat ik daarop klikte kreeg ik de melding dat er geen verbinding was met de database :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevertje1977
  • Laatst online: 23-05 13:59
Anoniem: 69806 schreef op maandag 26 december 2005 @ 00:07:
Ik zag het knopje aanmelden. nadat ik daarop klikte kreeg ik de melding dat er geen verbinding was met de database :')
hou vol :)
ik heb geluk

VoIP telefoonnummer aanvragen
Onthoud onderstaande VoIP telefoonnummer, wachtwoord en pincode. Deze hebt
u nodig om via VoIP te kunnen telefoneren.
Let op: Onthoud uw pincode en wachtwoord goed. Deze worden bij een volgend
bezoek aan het Service Centre niet opnieuw getoond.

Het kan enkele minuten duren voordat uw VoIP telefoonnummer actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kevertje1977 schreef op maandag 26 december 2005 @ 00:13:
[...]

hou vol :)
ik heb geluk

VoIP telefoonnummer aanvragen
Onthoud onderstaande VoIP telefoonnummer, wachtwoord en pincode. Deze hebt
u nodig om via VoIP te kunnen telefoneren.
Let op: Onthoud uw pincode en wachtwoord goed. Deze worden bij een volgend
bezoek aan het Service Centre niet opnieuw getoond.

Het kan enkele minuten duren voordat uw VoIP telefoonnummer actief is.
Dat is geluk hebben ja :P
Ik kom nu helemaal niet meer in het service centre. :(
edit: een teken van leven...
edit2: You can not call method 'Het systeem van XS4ALL::Top::_notconnected::Find' since you have not connected to a database yet! Call 'topconnect()'! .
edit3:500: Internal Server Error. at Service.pm line 626.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 69806 op 26-12-2005 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirickteur
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:03
Damn, ik krijg een melding dat ik niet met het beheer-account ben aangemeld... Ik zou het anders ook niet weten dan dat dit het goede account is... Ik weet wel zeker :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dirickteur schreef op maandag 26 december 2005 @ 00:23:
Damn, ik krijg een melding dat ik niet met het beheer-account ben aangemeld... Ik zou het anders ook niet weten dan dat dit het goede account is... Ik weet wel zeker :(
Die melding kreeg ik ook, maar ik zit toch echt op de hoofd acount...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevertje1977
  • Laatst online: 23-05 13:59
Ik heb veel geluk, heb nu ook een 2e, maar geen pincode ofzo erbij :( Kzie opeens 2 nummers staan waarvan 1 echt een hele mooie.
Morgen maar eens klooien

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en de 100 nummers zijn helaas op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Wachtwoorden kan je, gelukkig :P achteraf gewoon resetten.
Had ik ook last van eergister bij mijn 2e nummer, bij de 1e ging het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirickteur
te laat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BJD

BJD

Waar kan je je nummers precies aanvragen? Ik zie wel "Vraag hier maximaal twee VoIP telefoonnummers aan. Per dag kunnen 100 abonnees zich voor VoIP aanmelden. Is dit aantal bereikt, dan kunt u geen telefoonnummers meer aanvragen. Probeert u het in dat geval de volgende dag opnieuw." staan, maar niet dat er al 100 zijn geweest of waar ik een nr kan aanvragen.

[ Voor 63% gewijzigd door BJD op 26-12-2005 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:41

DDX

toch een leuke sport, proberen een nummer te bemachtigen ;)
(en dan hopen dat je een mooi nummer hebt...)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirickteur
dus ben je al te laat ;) weten mensen hier eigenlijk hoe het zit als je een oud modem (alcatel speedtouch) en een servertje thuis draait? Kan je bepaalde nummers forwarden lokaal en welke poorten etc...?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste