Hmz echt wel balen. Ik heb nou die 6800gt gekocht en getest maar hij doet het niet in mijn hoofd pc

Ik heb het in een andere pc getest en hij doet het daar wel. Hier geeft ie allemaal artifacts(in windows).
Wat heb ik al geprobeert:
zoveel mogelijk van mijn voeding afkoppelen
agp voltage te verhogen
de drivers zullen het niet zijn want in het andere systeem werkt de kaart daarmee wel
Wie heeft er nog tips??
Oja het betreft een 6800gt van asus, epox 4pca3+ moederbord en intel p4 2.8c processor.
edit: net getest met de 77.77 drivers en nog steeds artifacts.
edit2: scannen op artifacts met atitool geeft op mijn hoofd pc de kubus grote en gele vlakken waar de kubus zou moeten staan. Ik krijg ook getallen als delta 200000 in 5 pixels, scannen op het andere systeem geeft 20 minuten later nog geen artifacts.
Als ik het agp voltage op lager dan 1.6v zet dan krijg ik al een klein streepje tijdens het opstarten, dus net na het bios.
Is een windows her install handig?? Zou het aan de voeding kunnen liggen?? Zou het een compabiliteitsissue zijn van het moederbord en de kaart??
En wat kan ik anders doen??
Ik ben een beetje ten einde raad.
edit3:
Nog een opvallend feit is dat als ik met een programma zoals aida naar de gpu eigenschappen wil kijken dat hij een groot grijs vlak weergeeft(niks dus). Als ik op de andere pc kijk dan geeft hij wel alle info netjes weer.
[Voor 52% gewijzigd door icecoolsniper op 15-01-2006 18:27]