LowCall.nl

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 19.088 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rossie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-11-2024
VoiceMail kun je nu ook uitzetten .
Een SMS met dde tekst UIT naar 1233 werkt nu weer .
Ook al heb je eerder een poging gedaan , zul je dat even opnieuw moeten doen.

Telfort netwerk zijn ze zo te zien al aan het uitschakelen .
Een kennis van mij (in Duiven nabij Arnhem) kan al geen Telfort netwerk meer ontvangen , Hier in Arnhem nog wel , dus ik mot hem nog forceren op KPN , dus het einde van Telfort netwerk is in zicht .

Gegroet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hier (vanzelfsprekend) ook dat SMS'je en hij gebruikt nu ook KPN. Moest alleen wel mn toestel even opnieuw uit en aan doen voor GPRS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-10 14:29
Heb dat sms'je nog niet gehad... mijn zusje wel trouwens... maarja je kan nog wel gewoon het Telfort netwerk kiezen.. zal nog wel volgen dan ofzo de komende dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 10:56
Maar kan je nu inmiddels al bellen via het KPN netwerk?

Ik heb nu gewoon KPN prepay (Hi) en gebruik regelmatig GPRS
Kan ik dat allemaal blijven doen met Lowcall? Op het KPN netwerk, want telfort wil ik absoluut niet.

En zijn er verder nog enkele nadelen behalve de Service?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
Alles werkt gewoon!! bellen, sms, gprs op het KPN netwerk! let wel op dat er voor GPRS eenmalig 8.50 wordt berekend, maar dit heb je snel genoeg terugverdiend.. zoals te lezen is zijn ze het telfort netwerk voor Lowcall/debitel klanten aan het uitschakelen, dus binnenkort kun je met Lowcall alleen maar het KPN netwerk gebruiken.. voicemail uitschakelen werkt nu ook weer, dus kortom aanrader!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccie
Dus het gaat me 18,50 kosten om dit te krijgen? En dan begint het goedkope gedeelte?

Of moet je die 8,50 elk jaar betalen?

En kan ik nu ook met aplicaties op internet? Iets wat KPN/Hi normaliter geblokt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
Het zit zo: je bestelt de simkaart voor 10 euro... je krijgt die 10 euro als korting op je eerstvolgende rekeningen.... (dus eigenlijk ben je theoretisch gezien niets kwijt). GPRS activeren kost eenmalig 8,50... daarna gebruik je gewoon het tarief van 1.50 per MB... die kosten zijn dus eenmalig van 8.50 maar het is absoluut niet verplicht om GPRS te activeren...
die 8.50 is misschien wel veel, maar als je ziet wat andere providers voor GPRS tarieven hanteren, heb je dat zo terugverdiend denk ik bij regelmatig gebruik.. Bovendien wordt er afgerekend per kb zonder starttarief... er wordt netjes afgerond ook. als je een GPRS sessie hebt van 1-3 kb, dan wordt er een bedrag van 0.00 in rekening gebracht (na afronding), dus niets zegmaar... is ongeveer 1 pagina bekijken... tja en verder is sms'en vanuit het buitenland erg goedkoop (vergeleken met andere providers dan).. 40 cent per sms... bellen in buitenland heeft niet echt spectaculaire tarieven... maargoed al met al een prima dienst... geen gedoe met opwaarderen, lage tarieven, maar geen contract van een abonnement...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccie
Inderdaad, het begint me goed te bevallen :)

Alleen, me toestel is neit sim-lock vrij, werkt het dan ook? (anders moet ik hem weer hacken en vervalt me garantie)

En 1,50 is niet veel per MB, KPN heeft €5 dus haal ik er zo uit :P

Nog maar 1 ding, kun je met applicaties op je telefoon GPRSen? Ik heb nu een gmail proggie en SSH die ik graag zou willen gebruiken, nu doe ik dit via een online service op ene webpagina. Maar met die apps zou het makkelijker zijn :)

Iemand zin om te testen :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
luccie schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 01:06:

Alleen, me toestel is neit sim-lock vrij, werkt het dan ook? (anders moet ik hem weer hacken en vervalt me garantie)

Nog maar 1 ding, kun je met applicaties op je telefoon GPRSen? Ik heb nu een gmail proggie en SSH die ik graag zou willen gebruiken, nu doe ik dit via een online service op ene webpagina. Maar met die apps zou het makkelijker zijn :)

Dat lijkt me wel, maar dat zal afhankelijk zijn van de telefoon en de software. Ik heb een Palm Treo 680 en daar heb ik verschillende programma's op die gebruik (kunnen) maken van GPRS.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
luccie schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 01:06:

Die apps zullen wel werken hoor!! wel even de juiste GPRS instellingen toewijzen aan dat app en dan zal het wel werken.... simlockvrij is echter wel belangrijk!! anders doet hij het niet...daarvoor hoef je niet je toestel te hacken hoor... kun je voor een tientje wel ergens laten doen en denk ook niet dat de garantie vervalt, maar dat weet ik niet zeker...

Trouwens, vandaag (of eigenlijk gisteren) is het Telfort netwerk voor debitel klanten afgesloten.... het is nu NIET meer mogelijk om Telfort te gebruiken, maar ALLEEN nog maar KPN :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBDE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-10 21:07
Hugo__Boss schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 00:04:
[...]

Trouwens, vandaag (of eigenlijk gisteren) is het Telfort netwerk voor debitel klanten afgesloten.... het is nu NIET meer mogelijk om Telfort te gebruiken, maar ALLEEN nog maar KPN :)
Ik hoop alleen wel dat ze de SIM kaart nog gaan updaten. Want hier heeft een buitenlands netwerk nog steeds voorang op KPN. (ondanks dat KPN maximaal bereik heeft en die buitenlandse minimaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
KBDE schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 16:44:
[...]

Ik hoop alleen wel dat ze de SIM kaart nog gaan updaten. Want hier heeft een buitenlands netwerk nog steeds voorang op KPN. (ondanks dat KPN maximaal bereik heeft en die buitenlandse minimaal)
Tja dat moet je zelf toch wel kunnen wijzigen? Gewoon de prioriteit van KPN hoger zetten dan die van een buitenlands netwerk. Welk merk toestel heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al enige tijd een sim van Lowcall en kon daar leuk mee navigeren via GPRS op mijn telefoon. Het deed het dus ! Sinds enkele weken merk ik dat ik steevast de foutmelding: Netwerk uitgeschakeld terugkrijg. Dit als ik de navigatie wil gebruiken, maar ook als ik met de browser naar een wap pagina wil surfen. Je kunt via Debitel de instellingen voor GPRS op je telefoon laten installeren zodat ik nu vrij zeker weet dat de settings in orde zijn (zijn overigens dezelfde settings als die ik eerder al had). Ik vraag me af of er meer mensen zijn die plots problemen hebben met MMS of GPRS bij lowcall en of dit te maken heeft met de overname van Telfort (zover ik weet het oude netwerk van Lowcall) door KPN.

Iemand ervaring hiermee?

Mijn huidige settings zijn overigens:

Verbindingsprofielen:
GPRS (KPN)
APN: internet
LOGIN:
PASSWORD:
AUTHENTIFICATIE: geen
DNS 1: 000.000.000.000
DNS 2: 000.000.000.000

Internetprofielen:
GPRS (KPN)
TYPE: wap
BEVEILIGING: geen
PROXY-SERVER: 194.165.79.84
PROXY-POORT: 8080
LOGIN:
WACHTWOORD:

en als ik kies voor de oude settings van Telfort:

Verbindingsprofielen:
GPRS (Telfort)
APN: internet.debitel.nl
LOGIN: username
PASSWORD: password
AUTHENTIFICATIE: normaal
DNS 1: 000.000.000.000
DNS 2: 000.000.000.000

Internetprofielen:
GPRS (Telfort)
TYPE: wap
BEVEILIGING: geen
PROXY-SERVER: 212.41.157.225
PROXY-POORT: 8080
LOGIN:
WACHTWOORD:

Met beide set instellingen nog steeds geen succes.
Lowcall gebeld en die installeren dan automatisch de Telfort settings op je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBDE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-10 21:07
Hugo__Boss schreef op maandag 14 mei 2007 @ 11:30:
[...]

Tja dat moet je zelf toch wel kunnen wijzigen? Gewoon de prioriteit van KPN hoger zetten dan die van een buitenlands netwerk. Welk merk toestel heb je?
Heb een Nokia 6100, hier gaat het dus niet mee.

Het is aangepast met een andere gsm. Dit leek te werken. KPN kwam helemaal niet voor op het lijstje. Hebben dus eerst een pools netwerk weggegooid en vervolgens KPN toegevoegd en prioriteit 1 gegeven.
Nu terug in mijn telefoon en hij staat weer af en toe te flipperen naar Base... zucht.
Grotendeels staat hij nu echter op KPN. Dus we laten het nu maar zo.

[ Voor 46% gewijzigd door KBDE op 16-05-2007 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
@Morningdew

Het is vrij simpel oplossen... Je moet de settings van Telfort gebruiken... In ieder geval die werken bij mij, ook op het KPN netwerk, de KPN settings zelf heb ik niet gebruikt.... Die moet je dus standaard op je telefoon laten staan. Het enige wat je vervolgens moet veranderen is het IP adres 212.041.157.225 in 193.113.200.195... Waarschijnlijk zal het dan weer werken... Waarom je dit adres moet gebruiken is niet duidelijk... zat ooit met hetzelfde probleem en dit loste het op... Dus tja... waarom weet ik niet, maar het werkt weer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hugo__Boss schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 21:46:
@Morningdew

Het is vrij simpel oplossen... Je moet de settings van Telfort gebruiken... In ieder geval die werken bij mij, ook op het KPN netwerk, de KPN settings zelf heb ik niet gebruikt.... Die moet je dus standaard op je telefoon laten staan. Het enige wat je vervolgens moet veranderen is het IP adres 212.041.157.225 in 193.113.200.195... Waarschijnlijk zal het dan weer werken... Waarom je dit adres moet gebruiken is niet duidelijk... zat ooit met hetzelfde probleem en dit loste het op... Dus tja... waarom weet ik niet, maar het werkt weer!!
Hmmm, net het IP adres gewijzigd maar helaas zonder resultaat. Snap nog niet waarom het zaakje het niet doet. Ik kan elders niets instellen mbt GPRS dus dit zou voldoende moeten zijn. Ben bang dat dit het einde van Lowcall voor mij is en dat ik toch aan een abo zal moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
@Morningdew

Jouw verbindingsprofiel van GPRS (telfort) is goed, deze gebruiken dus, niet die andere van KPN.

Jouw internet profiel is fout, optie1: proxy van telfort gebruiken, 193.113.200.195 en poort 9201 gebruiken.(dit is alleen voor de (wap) browser van de telefoon
optie 2: geen proxyserver gebruiken, dus gewoon rechtstreeks. (met je verbindsprofiel heb je een volledige internet verbinding, dus als je telefoon het ondersteund kan je gewoon rechtstreeks gebruik maken van bv 8080 voor http verkeer, zo werkt het bij mij oa op de SPV C500)
Op wat voor manier gebruikte je GPRS voor je navigatie? via een apart progje, wat alleen maar een inet verbinding nodig heeft? dan moet het met jouw (telfort) verbindingsprofiel gewoon werken (rechtstreeks zonder een proxyserver, loop even de verbindingsinstellingen van het progje na.

@KBDE

Met dat andere toestel gewoon alle (in ieder geval BASE eruit gooien) buitenlandse voorkeursnetwerken verwijderen, en alleen KPN erin zetten. Met Lowcall maakt het toch niet uit welk netwerk je in het buitenland gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
Wat ik trouwens wel vreemd vind, is dat GPRS veel langzamer lijkt dan op Telfort netwerk... Het opzetten van de verbinding duurt veel langer enzo. Meer mensen die dit ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rossie
Hugo__Boss schreef op maandag 21 mei 2007 @ 12:40:
Wat ik trouwens wel vreemd vind, is dat GPRS veel langzamer lijkt dan op Telfort netwerk... Het opzetten van de verbinding duurt veel langer enzo. Meer mensen die dit ervaren?
Ik had eerder problemen met gprs op Telfort netwerk , vaak geen verbinding of haperend , nu op KPN net werk geen enkel probleem meer ..

Gegroet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
En mijn tweede Lowcall sim kan nu ook eindelijk bellen op het KPN netwerk!!! :D:D Eerst kreeg ik de hele tijd de melding dat het nummer niet in gebruik was, maar nu werkt het!! :)
Dus helemaal goed nu weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Kick

Ik doe dit niet snel, maar ik wil graag de problemen die ik ervaar met telecom provider Lowcall met u delen. Ik heb hier UITERMATE slechte ervaringen mee.

In oktober 2006 heb ik lowcall, op advies van een collega genomen, omdat ik een nieuwe zakelijke aansluiting nodig had, maar de tegenbevoegde collega zat in het buitenland. Bij lowcall zou je makkelijk weg kunnen porteren.

De eerste 2 maanden heb ik er zonder al te veel problemen gebruik van gemaakt. Gemiddelde belkosten lagen rond de € 250. M'n bellimiet stond ingesteld op het max van € 100. Als dit op begon te raken kreeg ik een sms met een blokkeringswaarschuwing, en verhoogde ik snel via de site door een extra betaling met ideal, soms meerdere malen per maand.

Op een gegeven moment kreeg ik deze SMS/Mail waarschuwingen niet maar, enkel een mail dat ik geblokkeerd was. Ik heb toen snel extra betalingen verricht, om te kunnen blijven bellen. Echter, m'n toestel werd niet automatisch ge-heractiveerd. Ik moest bellen met de helpdesk, waarna m'n toestel binnen 24 uur opnieuw aangesloten zou zijn. Bij de helpdesk had ik telkens gemiddeld 6 wachtenden, circa 15 minuten voor me.

Tot mijn grote verbazing herhaalde dit probleem zich structureel. Mijn ideal bij-betalingen ziet men op de helpdesk, maar worden binnen de account quota niet bijgewerkt.

Ik ben nu in 3 maanden tijd, zo'n 15 keer afgesloten geweest. Telkens bleek de reden hun fout te zijn. Telkens heeft het me minimaal 25 minuten bellen met het 0900 nummer gekost, en telkens gemiddeld 3 dagen tot ik weer in de lucht was. Een regelrechte ramp. Als zoiets 1, 2 of zelfs 3 keer gebeurd kan ik er nog mee inkomen als er beterschap beloofd wordt, omdat men het probleem erkende.

Na deze keren ben ik me harder op gaan stellen bij de helpdesk. De actie die vanuit hier werd uitgezet was wisselend, de meeste medewerkers deden alles volgens het 'boekje', en wilden hier perse niet van afwijken. Ene Wesley op de helpdesk heeft lijkt de enige persoon te zijn die klantvriendelijkheid begrijpt, en heeft geen e-mail naar het hoofdkantoor van Debitel gestuurd met een heraansluitverzoek, maar bleef ze bellen en zorgde er voor dat ik tijdens het gesprek weer aangesloten werd. Andere medewerkers zeiden me toe dezelfde dag nog met updates terug te bellen, nooit wat van gehoord.

Vorige week ben ik naar Spanje op vakantie geweest. In de week vantevoren heb ik voor de zekerheid met zo'n 300 euro bijgestort, de helpdesk wederom gebeld en gevraagd of het probleem opgelost was, dit werd bevestigd, ik zou niet meer afgesloten worden om niet. Tot mijn allergrote verbazing was ik ineens in Spanje onbereikbaar geworden, en kon ik ook niet meer bellen. Het zelfde probleem weer.
Ik heb vanuit daar de grootste trucendoos open moeten halen om het probleem bij Lowcall onder de aandacht te brengen, een 0900 nummer is vanuit het buitenland immers niet bereikbaar, en ze accepteerde mijn collega niet als beller namens mij, ook al legde hij alles uit. Uiteindelijk heeft een collega mij via de bedrijfscentrale doorverbonden. Ik werd 2 dagen later aangesloten met wederom geen tekst, uitleg, excuus of wat dan ook.

Vanmorgen zag ik in mijn mailbox wederom een bericht dat ik afgesloten ben. Terwijl ik circa 200 euro in de plus sta. Ik heb wederom gebeld, heb geprobeerd beschaafd te blijven, maar mevrouw wilde alles volgens het boekje doen, wilde me geen manager aan de lijn geven en vond het ook maar wat brutaal van mij dat ik daar geen genoegen mee nam na 17 keer hetzelfde probleem te hebben mogen melden.

Ik heb via de KVK het kantoornummer van Debitel achterhaald, en naar de eindverantwoordelijke gevraagd voor dit product. Ik zou in de ochtend nog terug gebeld worden, maar heb zoals ik al aannam niets meer vernomen.

Technische problemen, a la, het gaat er om hoe je hier mee om gaat, en hoe je de klant tevreden houdt. Ik zou iedereen willen adviseren om nooit en te nimmer met deze organisatie Lowcall/Debitel zaken te doen, ze hebben LETTERLIJK maling aan hun klachten getuige bovenstaande.

Dit gaat wat mij betreft absoluut een vervolg krijgen. Bij debitel zelf wordt ik niet serieus genomen, ik zal het vanaf nu dus zeker niet laten om alle andere kanalen in te zetten om er voor te zorgen dat ze naar mij met een passende oplossing komen, en anderen te behoeden voor deze praktijken, ik hoop dat u mij hierbij in enige vorm van dienst kan zijn, want ik voel me radeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
^^^ denk dat jouw problemen misschien een beetje ermee te maken hebben dat jij een behoorlijke grootverbruiker bent. Lowcall heft zijn dienstverlening m.i. meer gericht op de gemiddelde prepaidbeller die aan 45 euro per maand ruim genoeg heeft. Jij wijkt af van de norm en dus steken ze minder effort in jouw problemen ;) (blijft wel een budgetprovider natuurlijk).
Zou het niet voordeliger zijn om bij een andere toko een speciaal op jouw gebruik toegespitst abo te nemen? (bundel met xxx gratis belminuten etc..).

[ Voor 8% gewijzigd door Palomar op 31-05-2007 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:22
Lowcall is inderdaad niet een product waarbij het de bedoeling is dat je 200 a 300 euro in de maand gaat verbellen. Ik snap ook niet waarom je zo'n product neemt wanneer je zoveel belt, want je kan volgens mij veel beter een abonnement nemen, aangezien je dan (denk ik) veel minder kwijt bent.

Maar ik zal eens kijken of ik je probleem ergens voor kan leggen...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je toch een goedkope aanbieder wilt en geen abo kun je volgens mij het beste Simyo nemen en wellicht ook een Simyo kaartje in het buitenland.

Zelf heb ik nu Simyo NL: geen problemen what so ever. Goede helpdesk maar helaas geen GPRS.
En voor het buitenland een luxemburgs nummer.
En Lowcall: elke telefoonaanvraag gemier en GPRS heeft het 1x gedaan (volgens mij staat er iets niet goed aan de kant van Lowcall maar maak dat hun maar eens wijs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Jij moet inderdaad gewoon een abonnement nemen, lowcall is prepaid en dus veel duurder dan een abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rossie
J-Media schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 10:00:
Jij moet inderdaad gewoon een abonnement nemen, lowcall is prepaid en dus veel duurder dan een abo.
Ehm Lowcall is niet pre-paid , ook geen abbonement . je betaalt wat je verbruikt .
Maar of een abbonnement goedkoper is valt te betwijfelen als je zoveel belt . je bent dan al snel door de ('gratis') belminuten heen , en de belprijs per minuut buiten de bundel ligt meestal hoger dan bij lowcall.

Gegroet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccie
Je hebt echt hele grote abonnementen hoor ;) en die worden steeds per meer minuten per minuut goedkoper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16-09 23:33
Of Lowcall nou de beste keus is doet er niet zoveel toe, ze moeten hem gewoon goed helpen! Zeker aangezien hij een "grote" klant is.

Helaas heb ik zelf ook de ervaring dat Lowcall en Debitel echt zeer burocratisch en niet klantvriendelijk zijn. Zolang alles via hun normale procedures verloopt en er niets bijzonders speelt is het allemaal ok. Maar owee als er iets af wijkt van de door hun verwachte standaard. Ze helpen je gewoon niet goed en krijgt steeds weer de standaard oplossingen/antwoorden uit hun draaiboekjes voorgeschoteld. Allemaal gescherm met procedures en regeltjes, maar oplossen van problemen, vergeet het maar.

Wat ze daar nodig hebben zijn fatsoenlijke escalatie procedures waarmee problemen op een hoger niveau kunnen worden aangekaart als ze binnen een redelijke termijn niet zijn opgelost of als het probleem elke keer weer terug komt.

Ik heb zelf ook een keer in de clinch gelegen met Lowcall/Debitel en heb zelfs contact gehad met de Opta er over, maar ik zou het volgens hun moeten spelen via de Geschillencommissie Telecommunicatie. Van dreigementen daarmee waren Lowcall/Debitel niet onder de indruk dus ik heb uiteindelijk een andere provider gezocht. (Via de geschillencommissie duurde voor mij te lang.)

Kun je je bel limiet niet op €300 zetten dan? Lijkt me dat je dan van dit probleem geen last meer hebt. (Uiteraard is het belachelijk dat dit nodig is, maar goed...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
Nee dat kan niet, 100 is de maximum... en als je dan 300 euro per maand gebruikt is de kans op misbruik veel groter, dus het is begrijpelijk dat ze je dan afsluiten... gebruik je meer dan 100 euro per maand, gewoon GEEN lowcall nemen, zo simpel is het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 09:20:
Als je toch een goedkope aanbieder wilt en geen abo kun je volgens mij het beste Simyo nemen en wellicht ook een Simyo kaartje in het buitenland.
Hmmm... Nou nee, die presenteren het ondanks het prepaid-karakter gebruikers flink negatief te laten gaan, en presenteren ze later de rekening alsnog. Zie bijvoorbeeld telecomvergelijker.nl (link) Voor (zakelijke) grootgebruikers ook niet echt fijn. Je hebt tegenwoordig inderdaad genoeg 'flat fee' abo's voor zakelijk gebruik als ik zo 'n beetje rondklik.

Overigens toppie ervaring bij m'n vader; die is in China op vakantie en sms't voor ongeveer 45 cent met lowcall. Bij (debitel)Vodafone abo van tig euri per maand is ie iets van 0,69 kwijt. Bellen is bij Vodafone 2,75 terwijl Lowcall 't voor 1,75 presteert.

Maar eerlijk is eerlijk; bij debitel ook een paar slechte ervaringen met administratief gerommel, niet-ontvangen opzeggingen achter elkaar en maandenlang 0,01 tot 0,05 blijven afschrijven. En inderdaad veel beloftjes, kastjes, naar muren... 8)7

[ Voor 35% gewijzigd door tweaktubbie op 04-06-2007 23:00 ]

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Omdat er geen contract aan vast zit is het risico op fraude voor debitel veel groter. Daarom zit er een beperking op van 100 euro per maand.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Ligt het aan mij of is het netwerk van LowCall/Telfort/KPN plat? Ik belde nu altijd via KPN dus, werkte prima. Alleen nu kan ik er niet eens meer mee verbinden. Soms heel kort, maar daarna kan ik alleen noodoproepen doen. Als ik kies voor het Telfort netwerk heb ik hetzelfde probleem.

Meer mensen die hier nu op dit moment last van hebben?

(in Groningen stad overigens)

[ Voor 4% gewijzigd door BoyGenius op 07-06-2007 23:43 ]

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteravond in omgeving van Rotterdam, Delft en Den Haag ook geen netwerkverbinding meer... LowCall is nu NoCall :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betreft de verbinding tussen het Debitel en het KPN netwerk. Op het forum van http://www.debitel.nl kun je er meer over lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
Ik had net ook geen verbinding, maar nadat ik mijn telefoon opnieuw opgestart had was het al weer in orde.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

Vandaag heb ik me ook aangemeld bij Lowcall. Zijn jullie er nog wel steeds een beetje tevreden mee? Of had ik het beter niet kunnen doen?

Zijn de zaken bij Lowcall inmiddels een beetje beter geworden? Of is het nog altijd een puinhoop als je de klantenservice ergens voor moet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 21:15:
Hoi

Vandaag heb ik me ook aangemeld bij Lowcall. Zijn jullie er nog wel steeds een beetje tevreden mee? Of had ik het beter niet kunnen doen?

Zijn de zaken bij Lowcall inmiddels een beetje beter geworden? Of is het nog altijd een puinhoop als je de klantenservice ergens voor moet hebben?
Ik ben tot nu toe erg tevreden. Heb nog geen gebruik hoeven maken van de servicedesk. Ondanks dat mijn vorige post in dit topic ging over dat er geen verbinding was, maar dit lag dus aan kpn.

Voor de rest nooit rare dingen meegemaakt bij lowcall :)

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
Ik ben na anderhalf jaar ook nog steeds tevreden... en Lowcall is alleen maar beter geworden sinds het begin, zoals goedkoop onderling bellen en online je verbruik bekijken (ook al loopt het een klein beetje achter)... nog steeds de allerbeste manier om toch goedkoop te bellen zonder contract en ook zonder dat je ergens op moet letten (voldoende beltegoed, opletten dat het niet verloopt enz, opwaarderen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16-09 23:33
Ben er ook tevreden over. Over KPN netwerk ook niks te klagen, prima dekkig. Geen ervaring met de servicedesk, maar die zal ongetwijfeld slecht zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds vandaag over naar Lowcall.

Ik heb een probleem om de GPRS instellingen in te stellen.

Op de site van Lowcall staat.

GPRS-instellingen
IP-adres: 212.041.157.225
Poortnummer: 8080 of 9201
APN: Internet.debitel.nl
Username: username
Wachtwoord: password
SMTP server: smtp.telfortmail.nl
Authenticatie: Niet nodig

Ik neem aan dat 212.041.157.225 het adres van de proxy is ?

Ik gebruik als mobiele telefoon een Nokia 3230.

Bijvoorbaat dank.

OPGELOST.

Ik moest als poort 8080 gebruiken i.p.v 9201

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2007 07:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met mijn GPRS instellingen.

Vervang ik de Lowcall SIM door een KPN SIM dan kom ik wel op internet.

Onderstaande instellingen van robjejansen werken volgens mij niet.

GPRS-instellingen
IP-adres: 212.041.157.225
Poortnummer: 8080
APN: Internet.debitel.nl
Username: username
Wachtwoord: password
SMTP server: smtp.telfortmail.nl
Authenticatie: Niet nodig

Wie helpt mij aan de juiste instellingen?

Ik gebruik als telefoon een Nokia E60.

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Dit al geprobeerd: Hugo__Boss in "LowCall.nl" ?

• Frostu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11-2024
Ik heb voor mijn nieuwe mobiel nu ook Lowcall besteld. Even een vraagje over die 10€-korting (en nee ik ga niet die belachelijk dure helpdesk bellen :P) : Er staat in het mailtje dat ik ontvangen heb:
Deze 10 euro krijg je vervolgens retour in beltegoed en wordt verrekend met je eerstvolgende factuur of facturen.
Maar wat als ik nu in de eerste maand maar voor 4€ bel/sms? Wordt die overige 6€ dan de daaropvolgende maand verrekend of gewoon niet meer? Ze brengen toch per maand in rekening wat je totaal verbruikt hebt of niet?

Verwijderd

Palomar, ik kom er niet uit...

193.113.200.195 ingevoerd bij proxy-server, maar geen verbinding.

Misschien helpt het als je voor ons (mij) nog eens alle instellingen op een rijtje publiceert.

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Ik heb alleen maar internet.debitel.nl bij APN ingevuld, voor de rest alles leeggelaten. Ook geen proxy of iets dergelijks en GPRS werkt prima bij mij, dus probeer dat eens.

Verwijderd

kNarf_ schreef op donderdag 27 december 2007 @ 17:49:
Ik heb alleen maar internet.debitel.nl bij APN ingevuld, voor de rest alles leeggelaten. Ook geen proxy of iets dergelijks en GPRS werkt prima bij mij, dus probeer dat eens.
Alleen internet.debitel.nl invullen bij APN werkt bij mij niet |:( . Hier zijn al mijn instellingen (met * zijn de instellingen die ik van de Lowcall site heb overgenomen).

Naam verbinding: Lowcall GPRS
Drager gegevens: Packet-gegevens
Naam toegangspunt*: internet.debitel.nl
Gebruikersnaam*: username
Vragen om wachtwoord: Nee
Wachtwoord*: password
Verificatie: Normaal
Homepage: leeg
Netwerktype: IPv4
IP-adres telefoon: automatisch
DNS adres: automatisch
Proxy-server adres*: 212.041.157.225
Proxy-poortnummer*: 8080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
Laat eens de standaardinstellingen vanaf de debitel website sturen... eerst alles wissen wat je hebt aangemaakt...
http://www.debitel.nl/internet?waxtrapp=ugpjxEsHoSxPfKCyEtEW
Kies als provider Telfort, je juiste toestel uiteraard en dan GPRS. Werkt het dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
Frostu schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:39:
Ik heb voor mijn nieuwe mobiel nu ook Lowcall besteld. Even een vraagje over die 10€-korting (en nee ik ga niet die belachelijk dure helpdesk bellen :P) : Er staat in het mailtje dat ik ontvangen heb:
[...]
Maar wat als ik nu in de eerste maand maar voor 4€ bel/sms? Wordt die overige 6€ dan de daaropvolgende maand verrekend of gewoon niet meer? Ze brengen toch per maand in rekening wat je totaal verbruikt hebt of niet?
Nee die vervalt niet hoor.... je rekening bedraagt dan gewoon -6 euro zegmaar en dat betekent dat je bij volgende rekeningen pas moet gaan betalen zodra het totaalbedrag meer dan die 6 euro is.. volgens mij voor zover ik weet mag je er net zo lang over doen als je zelf wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Je hebt geen bundel bij Lowcall, maar je krijgt 10 euro korting in geld. Zodra je over de 10 euro heen bent met bellen ga je pas betalen voor je gesprekken. Al doe je 2 jaar over die 10 euro is het ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
Heb pas geleden een nieuw Lowcall-simmetje besteld als reserve.. kan mn pa die in Duitsland woont wel eens gebruiken als ie een weekendje in Nederland is.. maargoed het probleem is dat ik de voicmail niet meer uit krijg... UIT naar 1233 geeft een smsje dat de voicemail uitgeschakeld gaat worden.. er moet een bevestiging komen... geen bevestiging en ook de voicemail wordt niet uitgeschakeld... iemand tips?

Verwijderd

Hugo__Boss schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:18:

... UIT naar 1233 geeft een smsje dat de voicemail uitgeschakeld gaat worden.. er moet een bevestiging komen... geen bevestiging en ook de voicemail wordt niet uitgeschakeld...
Exactly the same experience today. Does anyone know why?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
Uiteindelijk was de voicemail toch plotseling uitgeschakeld toen ik een paar dagen later mn telefoon weer aanzette... ik weet het ook niet hoor hoe dat nou allemaal werkt... :P
nu trouwens actie bij lowcall: bestel een simkaart en krijg een mp3-speler gratis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccie
Nou wil ik het ook gaan navragen maar gebruikt hij nu het KPN network of het Telfort netwerk?

Want telfort hoor ik meestal niet veel goeds over.

Omdat in de FAQ staat dat als je je nummer wilt behouden als je weggaat, dat je dan moet doorgeven dat je bij Debitel zit op het Telfort netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-10 20:05
Netwerk Telfort = Netwerk KPN (Telfort is overgenomen en is/wordt het budgetmerk van KPN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccie
Dus ik heb nu Hi als ik dan overga naar lowcall blijf ik op exact hetzelfde netwerk?

dan weet ik tenminste dat ik bereik heb overal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Weet iemand ook of Lowcall Edge ondersteunt? Het netwerk van Telfort zou dat wel moeten ondersteunen, maar ik weet niet of dat ook aan lowcall wordt doorgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Telfort had EDGE toch ook al lang weer gedumpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Aha, ik zie nu na wat verder zoeken idd berichten dat ze het hebben opgeheven. Helaas dus,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccie
Zo ik heb het ook aangevraagd, ik ben benieuwt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mountainbiker
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:43
Ik probeer al een week ofzo (meerdere pogingen) met een SMS (uit naar 1233) de voicemail uit te schakelen. Het werkt echter niet. Je krijgt een SMS terug dat de voicemail uitgeschakeld gaat worden en dat je nog een SMS krijgt wanneer het daadwerkelijk uitgschakeld is. De tweede SMS krijg je niet en de voicemail blijft actief. 8)7 8)7

Meer mensen met dit probleem?

mountainbiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mountainbiker
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:43
Andere poging
Probeer de voicemail uit te schakelen via bellen met 0626001200 (telfort !?)

Hier ook gesproken menu zegt "voicemail wordt uitgeschakeld"

Gebeurt echter niets.

Niemand die weet hoe je lowcall voicemail kunt uitschakelen?

mountainbiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccie
Ka dat niet online bij het self service gedeelte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggiebert
  • Laatst online: 19-12-2024
mountainbiker schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 09:19:
Ik probeer al een week ofzo (meerdere pogingen) met een SMS (uit naar 1233) de voicemail uit te schakelen. Het werkt echter niet. Je krijgt een SMS terug dat de voicemail uitgeschakeld gaat worden en dat je nog een SMS krijgt wanneer het daadwerkelijk uitgschakeld is. De tweede SMS krijg je niet en de voicemail blijft actief. 8)7 8)7

Meer mensen met dit probleem?
Hier ook pas aangevraagd, en exact hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit, nu inmiddels een maand later eindelijk opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
tja ik denk dat ze iets veranderd hebben dat het niet meer werkt ofzo..
die van mij tijden geleden uitgeschakeld en hij blijft nu wel uitgeschakeld staan, maar het werkt niet meer nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdidi
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Net contact gehad met de helpdesk van LowCall: ze kunnen niet garanderen dat je je voicemail kunt uitzetten via een SMS. Soms werkt het en soms niet. Probleem ligt volgens hun aan Telfort. Er wordt volgens hun gewerkt aan een oplossing. Alleen in 'extreme' gevallen kan de helpdesk direct het verzoek aan Telfort doen om voicemail uit te zetten. Wat dan een extreem geval is kon niet worden aangegeven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en dat voicemailnr is zeker ook 0900? :')

maak het helemaal mooi... als ze geen orde op zaken kunnen stellen word ik ook geen abonee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 19:03:
en dat voicemailnr is zeker ook 0900? :')

maak het helemaal mooi... als ze geen orde op zaken kunnen stellen word ik ook geen abonee
Nee, gewoon beltarief. Je kon vorig jaar in elk geval ook instellen in je toestel dat er doorgeschakeld wordt naar een (niet bestaand) 06-8989000 of verzin maar wat, bij niet opnemen of uitstaan. En de voicemail werd daar door overruled. Beller krijgt dan geen voicemail of bij uitstaan van voicemail 'beller is niet bereikbaar' maar de nummer niet in gebruik melding.

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
tweaktubbie schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:46:
[...]

Nee, gewoon beltarief. Je kon vorig jaar in elk geval ook instellen in je toestel dat er doorgeschakeld wordt naar een (niet bestaand) 06-8989000 of verzin maar wat, bij niet opnemen of uitstaan. En de voicemail werd daar door overruled. Beller krijgt dan geen voicemail of bij uitstaan van voicemail 'beller is niet bereikbaar' maar de nummer niet in gebruik melding.
Je kunt in je toestel bij 'call diverts' (doorschakelen) toch ook gewoon een niet-bestaand nummer gebruiken?
Heb het niet getest, maar bij mijn toestel kun je instellen dat ie bij het niet beantwoorden van een gesprek (zal wel een paar keer overgaan zijn) dat ie dan gaat doorschakelen.

[edit] maar dit zal dan wel niet werken als je telefoon uitstaat/geen bereik heeft.. misschien toch niet zo'n goede oplossing ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Palomar op 11-04-2008 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
ja dat werkt voor alle gevallen... maar je moet 3 keer die doorschakeling instellen ;)
een keer voor niet bereikbaar, eentje voor in gesprek en eentje voor niet opgenomen...
voordat ik mn voicemail had uitgeschakeld, werkte dit prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QUILIX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

QUILIX

zZzZzZz.....

Ik ben ook van plan om Lowcall te nemen. Maar ik heb een vraag (gewoon nieuwschierigheid). Wat verschijnt er op het display van de telefoon? KPN, Telfort? Debitel? Of Lowcall?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou de laatst geposte berichten nog maar is doornemen als ik jou was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QUILIX

QUILIX

zZzZzZz.....

Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 20:01:
Zou de laatst geposte berichten nog maar is doornemen als ik jou was..
Heb ik al gelezen. Ik weet dat het eerst de Telfort netwerk was en nu KPN netwerk (KPN heeft Telfort overgenomen). En ik weet dat LowCall van Debitel is. Maar wat ik wil weten wat op het display verschijnt van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccie
NL KPN
Debitel

Dus zo onder elkaar ;) Dus KPN netwerk, geleverd door debitel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Volgens mij verschilt het per telefoon. Op mijn Nokia N73 verschijnt eerst een paar seconden debitel en daarna blijft er KPN staan. Op mn andere telefoon (SE K700i) staat altijd KPN. Op de telefoon van iemand anders (een nieuwere SE K..nogwat) staat groot KPN en in het klein daaronder debitel (of net andersom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QUILIX

QUILIX

zZzZzZz.....

Ok bedankt voor de antwoorden. Ik ga er ook eentje nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QUILIX

QUILIX

zZzZzZz.....

Raar, na het invullen van het aanvraagformulier krijg ik binnen 2 seconden het volgende bericht "Met de door jou verstrekte gegevens is het niet mogelijk een LowCall aansluiting aan te vragen."

Is dit een fout in het systeem? Hoe kan ik het wel aanvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Woon je misschien in een probleemwijk ofzo? :P Of sta je als wanbetaler te boek bij een andere provider? Of andere schulden...

Dat soort checks voeren ze nl. eerst uit (zijn centrale databases voor). Je zou een ander adres kunnen proberen indien mogelijk. Of anders de helpdesk bellen.

[ Voor 10% gewijzigd door Palomar op 22-04-2008 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QUILIX

QUILIX

zZzZzZz.....

Palomar schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 20:54:
Woon je misschien in een probleemwijk ofzo? :P Of sta je als wanbetaler te boek bij een andere provider? Of andere schulden...

Dat soort checks voeren ze nl. eerst uit (zijn centrale databases voor). Je zou een ander adres kunnen proberen indien mogelijk. Of anders de helpdesk bellen.
Volgens mij kan het systeem niet binnen 2 seconden controleren of je een wanbetaler bent. Ik ben trouwens geen wanbetaler. Daarnaast heb ik de naam en adres van enkele familieleden en vrienden ook geprobeerd. Krijg steeds hetzelfde bericht.

Morgen maar eens bellen met de helpdesk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Jawel, als je bij een provider een wanbetaler bent komt dat in een centrale database, welke ook weer wordt geraadpleegd als je bij lowcall (en elke andere provider) wilt registreren. Dat kan dus wel binnen 2 seconden ;) Op dezelfde manier kunnen ze zelfs complete postcodes blokkeren als daar relatief gezien veel wanbetalers wonen....

Maargoed, als het met andere adressen ook niet werkt zal het ws. een fout zijn in het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccie
Klopt je sim nummer enzo voor als je nummerovername doet?

Dat was bij mij ff zoeken

[ Voor 20% gewijzigd door luccie op 22-04-2008 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arieh
  • Laatst online: 15-10 18:26
Weet iemand hoe het met bellen in het buitenland zit?

Ik wil gebruik maken van mijn "justvoip" account om via een lokaal nummer in het buitenland verder te bellen. Bijvoorbeeld als ik in Frankrijk ben bellen naar een lokaal frans nummer.
Op de site staat alleen een eenheidsprijs van 1,15....maar dit lijkt mijn voor bellen vanuit het buitenland naar nederland.

wie o wie heeft voor mij een antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
Dit is EU vastgesteld, bellen vanuit de EU kost 58 cent per minuut.. maakt niet uit of dit naar NL is of welk EU-land dan ook.. die 1.15 is het tarief voor bellen vanuit NL naar een Europees land in de lijst die op lowcall.nl vermeld staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orange gaat toch eind 2008 over in t mobile? Maar als ik nu nog een verlenging neem via die site dan kan ik hem in december toch weer opzeggen als ze die veranderingen doorvoeren. T mobile heeft namelijk geen enkel vergelijkbaar abbonoment :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBX
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07-10 11:28

JBX

Ik ben op dit moment bij LowCall. Opzich prima, precies wat er op de site staat.

Nadelen:
Klantenservice is BAGGER. Slechter dan de normale klantenservice van Debitel, welke redelijk is. Meerdere mensen hadden geen idee wat een PIN2 of PUK2 code is. Na het aan collega's gevraagd te hebben zeiden ze dat dit op de telefoon zit. Zij konden dit dus niet opvragen.

Ik had laatst een factuur vergeten te betalen, nummer wordt direct afgesloten en 5 euro administratiekosten worden in rekening gebracht. Meteen betaald dus, maar moest wel een week wachten voordat dit verwerkt was.

Nummer overzetten naar LowCall ging trouwens flawless.

LowCall is een goedkoop alternatief voor PrePaid, maar let op: je hebt dus wel allemaal regels en facturen zoals bij een abonnement.
Ander nadeel is dat je per minuut betaalt en dat de eerste minuut dus meteen een hele minuut kost. Aangezien ik tig keer per week de voicemail van iemand krijg ben je meteen vrij veel kwijt. Simyo zou dus een betere keuze zijn, ook al hebben zij een starttarief. Maar 0,07+0,02 is minder dan 0,14.
Verwijderd schreef op zondag 04 mei 2008 @ 13:21:
Orange gaat toch eind 2008 over in t mobile? Maar als ik nu nog een verlenging neem via die site dan kan ik hem in december toch weer opzeggen als ze die veranderingen doorvoeren. T mobile heeft namelijk geen enkel vergelijkbaar abbonoment :/
AntraxBomb, ik snap NIETS van je reactie. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

heeft iemand hier GPRS al geactiveerd?? Volgens de laatste nieuwsbrief schijnt het activeren nu gratis te zijn, en ik vroeg me af of iemand hier dit had geprobeerd??

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiepsoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-10 14:49
Ja ik!
En het heeft me ook nog eens geld gekost :( :(
Dat terwijl er GRATIS in de nieuwsbrief stond.

Morgen direct bellen, jullie horen meer van me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Ik had het voor mn tweede telefoon toevallig kort geleden nog geactiveerd. Net voordat ik dat mailtje kreeg :(

Hoop dat ze ook nog eens UMTS gaan aanbieden. Al zal dat gezien hoeveel het bij de andere providers kost nog wel verre toekomstmuziek zijn... EDGE is trouwens ook al goed. Dat kreeg ik ineens toen ik in Frankrijk (op Orange-netwerk) ging internetten. Ging al stukken sneller dan GPRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

iemand al resultaat met het gratis activeren van GPRS???

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Hebben meer mensen sindskort 3G op je schermpje staan ipv. GPRS? Het viel mij vanochtend nl. op dat er ineens 3G bij mn signaalmetertje stond en als ik de verbinding test via mn laptop dan downloadt ie ook met 50KB/s :) :)

Zou dit een foutje zijn of zou lowcall overschakelen naar umts?

[ Voor 3% gewijzigd door Palomar op 09-07-2008 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Mijn 2 lowcall aansluitingen kunnen nu ook inderdaad gebruik maken van het kpn umts netwerk..

bellen en gebeld worden gaat ook prima.misschien met opzet het umts opengesteld om het gsm netwerk iets te ontlasten..
Palomar schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 10:15:
Hebben meer mensen sindskort 3G op je schermpje staan ipv. GPRS? Het viel mij vanochtend nl. op dat er ineens 3G bij mn signaalmetertje stond en als ik de verbinding test via mn laptop dan downloadt ie ook met 50KB/s :) :)

Zou dit een foutje zijn of zou lowcall overschakelen naar umts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
Ook hier 3G met Lowcall ;)

Tarief wel hetzelfde neem ik aan? M'n bereik is wel maar 2 streepjes van de vier nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Bereik is bij mij idd ook veel beter merk ik. Zit nu constant op het max. aantal streepjes, terwijl dat eerst onder de helft zat.
Kosten van dataverkeer zullen wel gelijk blijven. Dus wel oppassen dat je niet ongemerkt veel te veel downloadt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lowcall heeft nog steeds de actie dat als je 10 euro betaalt voor het startpakket, je 10 euro als beltegoed krijgt... maar nu een extra actie als je getipt wordt door een bestaande klant en je wordt lid, dan krijg je 5 euro extra beltegoed...

Dus sta je op het punt Lowcall te bestellen, laat dan even hier een bericht achter, dan kan ik je een uitnodiging sturen en krijg je dus 5 euro extra beltegoed bovenop de 10 euro standaard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Palomar schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 10:36:
Bereik is bij mij idd ook veel beter merk ik. Zit nu constant op het max. aantal streepjes, terwijl dat eerst onder de helft zat.
Kosten van dataverkeer zullen wel gelijk blijven. Dus wel oppassen dat je niet ongemerkt veel te veel downloadt.
Dit komt omdat het Telfort netwerk tegenwoordig via KPN werkt. Dus Lowcall gaat ook via het KPN netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Ik heb al heel lang KPN, maar pas sinds vorige week ineens 3G. Dus het is volgens mij wel dat ze bewust 3G hebben aangezet ipv. alleen gewoon gprs.

[ Voor 40% gewijzigd door Palomar op 16-07-2008 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
Dit is denk ik een hele slimme zet geweest! Iedereen verbruikt nu waarschijnlijk veel meer data, omdat de snelheid hoger ligt.. dus meer inkomsten voor debitel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Dit heeft debitel niet in hand.. Dit is waarschijnlijk rechtstreeks op het netwerk gedaan.
Heb er ook helemaal niks over gehoord, zal het eens navragen of dat bewust is gedaan vanuit debitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 22:51:
Dus sta je op het punt Lowcall te bestellen, laat dan even hier een bericht achter, dan kan ik je een uitnodiging sturen en krijg je dus 5 euro extra beltegoed bovenop de 10 euro standaard...
Is deze aanbieding nog gelding, ik ben namelijk geïnteresseerd :) Mijn mail adres staat in mijn profiel b.v.d. !

[ Voor 10% gewijzigd door MVC op 04-08-2008 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
ik heb je een paar dagen geleden al een uitnodiging gestuurd ;)
Pagina: 1 2 3 Laatste