Het Creative Zen Micro (Photo) Topic deel 4

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 11.396 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-08-2024
Ik heb het topic doorzocht maar vond geen oplossing voor m'n probleem.
Ik heb vandaag een MicroPhoto gekocht maar als ik hem aan de PC hang (software eerst geïnstalleerd) bevriest de Zen als ik er een nummer op zet. De verlichting dimt en hij loopt vast. Ik moet daarna de batterij eruit halen, software opnieuw installeren (hij wordt anders niet meer herkend) en dan begint het liedje weer van voor af aan.
Wie weet een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Laatst online: 01-06 20:56
Dit topic is vol, dus wie heeft zin om de openingspost van een update te voorzien om deel 5 te kunnen beginnen? :)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik denk dat 'The One Pizza' dit nog graag wil doen, dus het lijkt me slimmer om nog even te wachten.

Ontferm jij je nu maar over dat 'oordopjes-topic' dat al 25 pagina's o.i.d. telt :Z

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-06 17:11
TheZeroorez schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 19:08:
Ik denk dat 'The One Pizza' dit nog graag wil doen, dus het lijkt me slimmer om nog even te wachten.

Ontferm jij je nu maar over dat 'oordopjes-topic' dat al 25 pagina's o.i.d. telt :Z

:+
Ik ga morgenochtend vijf uur weg :P Ik wil de startpost best ff maken dmv copy-paste ;-) Dan kan ie veranderd worden over 3 weken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Laatst online: 01-06 20:56
Dank jullie voor het hart onder de riem... ;)

Verder in Het Creative Zen Micro (Photo) Topic deel 5 dus. :)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.