ingejanse.nl: dingen die ik doe
laatste alinea:
"..Fujitsu's lanzamere SATA.."
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Daar maken we een bètastickertje vanGoogle heeft na bijna drieëneenhalf jaar het bètastikkertje van zijn nieuwsdienst afgepeuterd...
Suggestie voor slechte woordgrap: aangeplakt
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
"Zowel Dell als Vodafone hebben medio dit jaar genoemd als tijdsaanduiding voor de beschikbaarheid van de HSPDA-kaart en -netwerkdienst."
HSPDA
---> Hoewel High Speed Personal Digital Assistant wel leuk klinkt gaat het toch echt over High Speed Data Packet Access
HSDPA
"Gezien het grotere aantal I/O-oparaties is het geen wonder dat de Momentus ook een iets hogere cpu-belasting met zich meebrengt"
oparaties
--->
operaties
nieuws: Microsoft verplicht driversigning voor 64bits-Vista
"De WDF-policy zou voor problemen kunnen gaan gaan zorgen voor open-sourcedrivers en voor pakketten zoals Daemon Tools, waarmee een cd-image als drive gelezen kan worden."
gaan gaan ---> één gaan moet gaan
[ Voor 4% gewijzigd door 4AMD op 24-01-2006 16:25 ]
Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus
"Collins motivatie voor deze wedstrijd is 'te stimuleren dat software-enthousiastelingen zich focussen op een oplossing voor een een dual-boot van Windows XP en Mac OS x op de Intel-Macs"
een een ---> een (beetje) te veel
Mac OS x ---> Mac OS X
Uigepakt --> Uitgepakt.
Robin moet zijn ramplank eens na kijken of fatsoenlijk leren typen
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Verwijderd
Ongetwijfeld is het heel erg voordeling, maar ik hou liever van voordeligVolgens het Noorse bedrijf is dit vooral voordeling voor gebruikers die per kilobyte datatransport betalen.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Twintigjarige Californische spammer bekend schuld
bekent schuld, en donetrogdor schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 11:35:
Twintigjarige Californische spammer geeft schuld toe ->
Twintigjarige Californische spammer bekend schuld
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
regel 6:
klipje = kleine steile rots die uit de zee oprijst?
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=klip
klipje -> clipje
GekliptRobbbert schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:54:
nieuws: Nieuwe boxed processorkoeler van AMD getest
regel 6:
klipje = kleine steile rots die uit de zee oprijst?
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=klip
klipje -> clipje
Microsoft-mederwerk Aaron Stebner [...]
Medewerker
[...] voor invoerapparatuur die gebruikmaken van een infrarood verbinding [...]
invoerapparatuur die gebruik maakt
invoerapparaten die gebruik maken
[ Voor 1% gewijzigd door KingRichard op 25-01-2006 15:45 . Reden: er moet ook nog een spatie tussen 'gebruik' en 'maakt'/'maken' ]
a horse! a horse! my kingdom for a horse! (exeunt)
[got.profile] | [t.net.profile] | [specs]
de verleden tijd van wijten is 'weet'.de chipgigant wijtte dit aan een dalende vraag
3de alinea:
extra spatie voor de komma.traag , maar
Deze zin is niet af; waarschijnlijk wordt bedoeld iets in de trant van "..uitbrengen van de ... K8core "(zonder streepje of los?)"was het zetje dat AMD de heuvel overhielp."De komst van de Athlon XP met PRating-nummering verbeterde deze underdogpositie iets, maar het uitbrengen van de krachtige en slim ontworpen K8-core.
Het is 'het stagneren' en dus wordt het 'Het stagneren dat noopte.'onder andere door het stagneren van ... die tot een koerswijziging noopte ...
[ Voor 88% gewijzigd door bramseltje op 25-01-2006 16:26 ]
ontworpen K8-core... wat??De komst van de Athlon XP met PRating-nummering verbeterde deze underdogpositie iets, maar het uitbrengen van de krachtige en slim ontworpen K8-core. Die core was
-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
Het ontwikkelen is voltooid, dus hier is de voltooid verleden tijd de betere werkwoordsvorm: "de fabrikant heeft namelijk ... ontwikkeld."De fabrikant ontwikkelde namelijk ...
Net als even eerder in het stukje "achtkanaalsgeluid" als één woord wordt geschreven, geldt dit ook voor een highendprocessor. Ik geloof dat een dergelijk woord zelfs in de aanloop naar het Groot Nationaal Dictee genoemd werd.high-end processor
[ Voor 12% gewijzigd door bramseltje op 25-01-2006 16:19 ]
die --> datvoor een bedrijf die 'do no evil'
[ Voor 8% gewijzigd door bramseltje op 25-01-2006 16:55 ]
- behoord -> behoortIn deze release is onder V ondersteuning voor UPnP toegevoegd, waarmee het automatisch configureren van NAT-routers tot de mogelijkheden behoord.
- Waar de V staat mist het woordje 'andere' of 'meer', of 'onder' moet weg.
[ Voor 8% gewijzigd door Eegee op 25-01-2006 18:54 ]
- characterfoutIn april 2005 werd al drieᅵntwintig procent van Abit verkocht voor 433 miljoen dollar aan Wan Hai Lines.
computo ergo sum
door een gelijkwaaride afbeelding
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Moet volgens mij zijnZeventig procent van de mensen die online producten kopen, doen dit alleen vanaf een website die op de een of andere manier beveiligd is en een derde is niet comfortabel met een telebankieren.
Zeventig procent van de mensen die online producten kopen, doen dit alleen vanaf een website die op de een of andere manier beveiligd is en een derde is niet comfortabel met telebankieren.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
[google=onevenheden]Wellicht dat deze onevenheden nog opgelost kunnen worden voordat de camera in productie gaat.
Did you mean: oneffenheden
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Scorpio dus, niet ScropioDe Scropio-serie is nu beschikbaar in capaciteiten van 40, 60, 80, 100 en 120GB.
---
Niet toen ik het berichtje tikte
[ Voor 39% gewijzigd door Wildfire op 27-01-2006 23:16 ]
Deze is al reeds verholpenWildfire schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 22:40:
nieuws: Western Digital brengt 500GB SATA-schijf uit
[...]
Scorpio dus, niet Scropio
fout staat er nog steeds.timow schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 11:33:
nieuws: Seagate Momentus 5400.3 160GB laptopschijf getest
laatste alinea:
"..Fujitsu's lanzamere --> lanGzamere SATA.."
nieuws: Canadees platenlabel bindt strijd met RIAA aan
De familie van het meisje liet weten bijzonder verheugd te zijn met de stellingname van het Canadese label, dat zei dat het alle kosten van de rechtszaak voor zijn rekening zal nemen.
Deze zin loopt niet helemaal lekker. Kan iemand mij vertellen wat er in deze zin gezegd wordt?
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
er staat:
lijkt me niet de bedoeling...ieuwe ontwikkelingen op het geid van de opvolgers v...
This message was sent on 100% recyclable electrons.
De familie van het meisje liet weten bijzonder verheugd te zijn met de stellingname van het Canadese label. Het Canadese label zei dat het alle kosten van de rechtszaak voor zijn rekening zal nemen.timow schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 23:39:
De familie van het meisje liet weten bijzonder verheugd te zijn met de stellingname van het Canadese label, dat zei dat het alle kosten van de rechtszaak voor zijn rekening zal nemen.
Zin loopt wmb lekker genoeg om 'm te laten staan. Rest gefixed.
Is het mogelijk om overal "bios" te vervangen door "BIOS"? Ik dacht net zoals deze persoon dat het om de afkorting voor bioscoop ging
nieuws: Western Digital brengt 500GB SATA-schijf uit
QueuingDe schijf maakt gebruik van de Serial ATA-feature Native Command Queueing (NCQ).
[ Voor 50% gewijzigd door Tsunami op 28-01-2006 13:01 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Inge Janse op 28-01-2006 14:38 ]
Als mijzelf respecterende Sittardenaar zou ik "Sittart" graag veranderd willen zien naar "Sittard"Ook twee andere Nederlandse fabrieken (gevestigd in Sittart en Stadskanaal) zijn voorlopig nog 'financieel levenvatbaar', aldus het bedrijf.
[ Voor 8% gewijzigd door Inge Janse op 28-01-2006 17:18 ]
"Security-experts hebben tijdens de Black Hat Fedral conference gewaarschuwd dat het niet uitgesloten is dat op korte termijn rootkits verschijnen die zich zullen nestelen in het BIOS."
Fedral
--->
Federal
Bepekering, ik moet zeggen het klinkt creatief, maar ben ik de enige die dat woord niet kentUiteraard zitten er wel wat bepekeringen
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Om nog maar even bij die zin te blijven, het lijkt me dat het levensvatbaar isMarkus.nl schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 17:06:
http://tweakers.net/nieuws/40942
[...]
Als mijzelf respecterende Sittardenaar zou ik "Sittart" graag veranderd willen zien naar "Sittard"
"zouden in te toekomst via een transparant OLED-scherm kunnen worden weergegeven"
te ---> de
"Zo is de verleiding groot om de databank met gegevens voor andere doeleinden wordt gebruikt dan waarvoor deze is ingesteld, namelijk het controleren van persoonsgegevens aan de grens."
wordt gebruikt ---> te gebruiken
nieuws: Sabio introduceert 1TB-opslagsysteem voor consumenten
"Om verbinding met andere computerapparatuur te maken is voorzien in twee usb 2.0-ports en een gigabite ethernet-port."
gigabite ---> gigabit (naast dat poorten en poort beter in de verder Nederlandstalige zin passen dan hun Engelstalige tegenhangers)
[ Voor 42% gewijzigd door 4AMD op 29-01-2006 22:18 . Reden: Toevoeging ]
* Resistor slaat de poster met de RAID faq: RAID 1 om de oren, bij RAID 1 heb je geen parity, maar een copy (mirroring)Bij gebruik van RAID-1 loopt de opslagcapaciteit wel met de helft terug vanwege de benodigde ruimte om parity-informatie op te slaan
RAID 5 heeft wel een parity
[ Voor 28% gewijzigd door Resistor op 29-01-2006 22:30 ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
computo ergo sum
Datheeft met de CM-4 een opslagsysteem voor consumenten en kleine zakelijke gebruikers geïntroduceerd, die met een opslagcapaciteit van
* PowerFlower voelt zich weer een enorme mierenneuker... maar te zien aan het minimale aantal foutjes dat überhaupt op de frontpage verschijnt, laat staan dat er een paar dagen later nog in te vinden is zit hier toch wel een goede "checks & balances" in
[ Voor 196% gewijzigd door Inge Janse op 29-01-2006 23:28 ]
computo ergo sum
Volgens een woordvoerder van het Korps Landelijke Politiediensten is er de laatste jaren echter sprake is van een explosieve stijging van het aantal aangiftes van online-misbruik en -afpersing.
Verwijderd
Photo Boot moet zijn Photo Booth.AppleInsider schrijft van 'mensen die bekend zijn met Apples bedrijfsplannen' gehoord te hebben dat een nieuwe serie iBooks op basis van een 13”-scherm dit voorjaar geïntroduceerd zal worden. De iBooks zouden geleverd worden inclusief de mediacenter-software Front Row en de fotosoftware Photo Boot [...]
Verwijderd
Moet "wordt" zijn. Fout wordt overigens wel vaker gemaakt.Mensen worden aangeraden om hun Windows-installatie en hun virusscanner bij te werken en de computer volledig te scannen op de aanwezigheid van de boosdoener.
Verwijderd
Moet zijn: "Het DDR2-geheugen zal nog meer dan een jaar naast DDR3 blijven bestaan."Evenals bij de overstap van DDR- naar DDR2-geheugen zal de transitie niet van de één op de andere dag plaatsvinden. Het DDR3-geheugen zal nog meer dan een jaar naast DDR2 blijven bestaan.
De klassieker; moet zijn: te allen tijdeZo mag iTunes ten alle tijden de rechten
In het Nederlands is dat zelfs 'compatibel'
UiteraardEegee schreef op maandag 30 januari 2006 @ 20:44:
De klassieker; moet zijn: te allen tijde
Dat mag "een mosfet-transistor" of "mosfet-transistors" zijn maar niet allebei tegelijkFreescale is bezig met het ontwikkelen van een mosfet-transistors die gebruikmaakt van galliumarsenicum als halfgeleider (GaAs).
(pas bij gebruik van meervoud op het bijbehorende werkwoord -> "gebruikmaken")
[ Voor 17% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 30-01-2006 23:21 ]
--> kwaadwillenden / een kwaadwillende / kwaadwillende gebruikers / of nog wat anders misschienIn versie 5.12 is een bug ontdekt waarmee kwaadwillende (...) code kunnen uitvoeren
taste and see that the Lord is good
"op te eisen" of "te vorderen" imhoVorige week besloot de politie echter de gegevens op te vorderen in plaats van erom te verzoeken,
einde eerste alinea
1: vanHet downloaden zal daarbij niet enkel gebeuren van op de centrale servers van het bedrijf, maar ook van bij andere gebruikers die het programma al op hun harde schijf staan hebben.
2: van / bij
3: hebben staan
taste and see that the Lord is good
Hier zou ik graag even een bruikbare link bij hebbenerkje schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 08:58:
http://gathering.tweakers...nsert_message/1095653//18
[...]
--> kwaadwillenden / een kwaadwillende / kwaadwillende gebruikers / of nog wat anders misschien
Als het gaat om het meervoud van een persoon dan wordt het +n mits er niks (In de richting van gebruikers/mensen/personen) achter wordt genoemd. Daarom is het de kwaadwillenden, en de kwaadwillende gebruikers. Hierbij moet nog wel vermeld worden dat het dan ook verder op in de zin niet meer gebruikt mag zijn, dus als verder op wel ergens mensen staat, en dat op dezelfde mensen betrekking heeft als de "kwaadwillende", wordt het ook automatisch kwaadwillende, als dat niet gebeurd wordt dat kwaadwillenden.Rataplan schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:30:
All done, behalve:
[...]
Hier zou ik graag even een bruikbare link bij hebben
Dus zoals erkje al had aangegeven
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ja, lolbroek, maar hij heeft niet aangegeven in welke post we het moeten wijzigenFnF schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 12:29:
(heel verhaal)
Guatemalteekse ontwikkelaarGuatemalaanse ontwikkelaar
moest de Guatemalteekmoest de Guatemalaan
Ik kan zo snel geen definitieve bron vinden, ik had verwacht dat MinBuZa
het duidelijker in de algemene info had staan. Daar in de teksten doen ze het ook i.i.g., bv:
Ongeveer 80% van de Guatemalteken bevindt zich in een situatie van armoede en 59% in een situatie van extreme armoede.
In deeze zin staan drie fauten
computo ergo sum
Nee, Guatemalteek(s) is goed, maar dit blijkbaar óók. En ook ik leer daarmee wat nieuws
eveneens is in hetzelfde document de volgende lijst met veranderingen te vinden:
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Het Dell 3007WFP-scherm wordt geleverd in een flinke kartonnen doos waarin we naast het scherm de gebruikelijke accessoires vinden.
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
omdat Windows Vista wel zal beschikken over een antispywareprogramma en het bedrijf daarin klaarblijkelijk geen juridisch gevaar ziet.
Gefikst
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Verwijderd
Direct onder het eerste grafiekbalkje
uittesten -> testen of uitproberen (contaminatie)
[edit]
http://www.vandale.nl/opz...boek/?zoekwoord=uittesten
Stop de taalverloedering!
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 14:08 ]
Microsoft gaat samenwerken met overheidsinstanties en bedrijen om resultaten...
Bedrijven
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Een geheugenupgrade is vast heel enig, maar ik denk dat er weinige bedoeld wordt.Een geheugenupgrade, een van de enige aanpassingen die mogelijk zijn aan deze systemen,(...)
Ik heb geen sig.
Begreep je zin verkeerdRataplan schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:01:
[...]
Ja, lolbroek, maar hij heeft niet aangegeven in welke post we het moeten wijzigen

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
CTRL + F maar even naar "Artemy":
Dit moet Arthemy zijn3d-renderings door menigeen likkebaardend uitgekeken wordt, net als door Artemy zelf waarschijnlijk. Vorige maand werd nog gedacht - of eigenlijk gehoopt - dat vandaag het
Hitech -> hightech
[ Voor 4% gewijzigd door PcDealer op 02-02-2006 05:30 . Reden: zelf typo ]
Link vergeten (ofwel deze, maar dan praten we niet meer over "lezen" natuurlijk).Wie wil weten hoe de ontwikkelaars Xen hebben bedacht en ontworpen kan hier de documentatie na lezen.
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
- aanleiding[...], naar aanleding waarvan Wikipedia de beveiliging een tandje opschroefde [...]
IP-adressen zijn geen wie maar wat. Wie kan je alleen gebruiken om aan personen te refereren, niet aan levenloze objecten of abstracte ideeën. Een juiste formulering zou zijn:De bewerkingen waren gedaan met internetverbindingen wiens ip-adressen het Congres als broedplaats van het kwaad aanwezen.
De bewerkingen waren gedaan met internetverbindingen waarvan de ip-adressen het Congres als broedplaats van het kwaad aanwezen.
Het betreft hier een gevolgtrekking dus waarschijnlijk bedoelt de schrijver van het artikel hier blijkbaar. Schijnbaar geeft een onwaarheid aan, terwijl het nu juist blijkt dat het wél kan.De vraag is of de correctheid van de informatie met die policy wel goed gediend is; schijnbaar kunnen anonieme bewerkingen van de talloze artikelen betrekkelijk eenvoudig Wikipedia's reviewsysteem ontgaan.
En voor de kommaneukers onder ons:
Het gaat om de komma tussen goed zijn en zo wees. Een gewone komma (in tegenstelling tot een puntkomma) duidt op een bijzin. Verwarring kan in dit geval ontstaan doordat je een flink deel van de zin ook als aparte zin zou kunnen lezen:Ondanks deze problemen zou de kwaliteit van Wikipedia over de gehele linie genomen goed zijn, zo wees onderzoek van het wetenschappelijke tijdschrift Nature uit dat de online-encyclopedie vrijwel even betrouwbaar is als de Encyclopædia Britannica.
Ondanks deze problemen zou de kwaliteit van Wikipedia over de gehele linie genomen goed zijn, zo wees onderzoek van het wetenschappelijke tijdschrift Nature uit.
Toevallig wordt in het artikel de regel na uit afgebroken, wat het extra verwarrend maakt. De komma lijkt daardoor het gevolg van een aanhaling te impliceren, alsof je de zin ook zo kon schijven:
Het wetenschappelijke tijdschrift Nature wees uit: "Ondanks deze problemen zou de kwaliteit van Wikipedia over de gehele linie genomen goed zijn."
Aangezien het bovenste voorbeeld hier duidelijk niet aan de orde is, is er sprake van een nevenstellende bijzin; een puntkomma zou dan ook op zijn plek zijn en een gewone komma zeker niet. Een punt zou nog veel duidelijker zijn:
Ondanks deze problemen zou de kwaliteit van Wikipedia over de gehele linie genomen goed zijn. Zo wees onderzoek van het wetenschappelijke tijdschrift Nature uit dat de online-encyclopedie vrijwel even betrouwbaar is als de Encyclopædia Britannica.
[ Voor 51% gewijzigd door CmdrKeen op 02-02-2006 08:05 . Reden: Kommaneukerij toegevoegd ]
Bloed, zweet & koffie
Nope, op de art.lebedev-site schrijft Artemy zijn naam wel degelijk zonder 'h'.Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 20:30:
nieuws: Optimus mini three Oled-keyboard; belofte maakt schuld?
CTRL + F maar even naar "Artemy":
[...] Dit moet Arthemy zijn
[ Voor 15% gewijzigd door Cookie op 02-02-2006 09:12 ]
Gefikst
Gefikst
You're so right; een en ander doorgevoerd. TnxVorkbaard schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 07:52:
nieuws: Wikipedia blokkeert Congres na politieke edits
[...]
IP-adressen zijn geen wie maar wat. Wie kan je alleen gebruiken om aan personen te refereren, niet aan levenloze objecten of abstracte ideeën. Een juiste formulering zou zijn:
De bewerkingen waren gedaan met internetverbindingen waarvan de ip-adressen het Congres als broedplaats van het kwaad aanwezen.
[...]
Het betreft hier een gevolgtrekking dus waarschijnlijk bedoelt de schrijver van het artikel hier blijkbaar. Schijnbaar geeft een onwaarheid aan, terwijl het nu juist blijkt dat het wél kan.
En voor de kommaneukers onder ons:
[...]
Het gaat om de komma tussen goed zijn en zo wees. Een gewone komma (in tegenstelling tot een puntkomma) duidt op een bijzin. Verwarring kan in dit geval ontstaan doordat je een flink deel van de zin ook als aparte zin zou kunnen lezen:
Ondanks deze problemen zou de kwaliteit van Wikipedia over de gehele linie genomen goed zijn, zo wees onderzoek van het wetenschappelijke tijdschrift Nature uit.
Toevallig wordt in het artikel de regel na uit afgebroken, wat het extra verwarrend maakt. De komma lijkt daardoor het gevolg van een aanhaling te impliceren, alsof je de zin ook zo kon schijven:
Het wetenschappelijke tijdschrift Nature wees uit: "Ondanks deze problemen zou de kwaliteit van Wikipedia over de gehele linie genomen goed zijn."
Aangezien het bovenste voorbeeld hier duidelijk niet aan de orde is, is er sprake van een nevenstellende bijzin; een puntkomma zou dan ook op zijn plek zijn en een gewone komma zeker niet. Een punt zou nog veel duidelijker zijn:
Ondanks deze problemen zou de kwaliteit van Wikipedia over de gehele linie genomen goed zijn. Zo wees onderzoek van het wetenschappelijke tijdschrift Nature uit dat de online-encyclopedie vrijwel even betrouwbaar is als de Encyclopædia Britannica.
Aanhalingsteken sluiten vergeten tussen ervan en aldus.'In de eerste plaats doet men dat om het gemak ervan, aldus Docter.
Computer Science: describing our world with boxes and arrows.
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- Opmerkingen over de inhoud van de teksten;
- Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven;
- Opmerkingen over plaatjes, links, advertenties, Pricewatch-koppelingen, etc.;
- Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.).