If you can't beat them, try harder
ingejanse.nl: dingen die ik doe
Mh, ik weet niet zeker of 'vaakst' hier op zijn plaats is. Misschien is 'meest(e)' een beter idee, maar kan de precieze regels hierover niet vinden.
"Niet alleen prijst Wired de nieuwe website van de de torrent-zoekmachine"
de de ---> de
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Is in Nederland beter bekend als KazachstanHet ruimtetuig draagt de naam Giove-A en zal in een Soyuz-raket vanuit Kazakhstan gelanceerd worden.

Swahilis -> SwahiliJoomla is een fonetische spelling van het woord 'Jumla', wat in het Swahilis zoveel als 'alles samen' of 'in het geheel' betekent.
Verder: hoe spreek je het nou uit? /jOmlA/ of /jUmlA/? Indien /jUmlA/, dan is Jumla fonetisch en Joomla niet.
Bloed, zweet & koffie
RIAA-lobby Rusland
[ Voor 88% gewijzigd door Pjottski op 27-12-2005 19:12 ]
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
DoneVilenin schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 16:35:
meuktracker: Joomla! 1.0.5:
[...]
Swahilis -> Swahili
Geen ideeVerder: hoe spreek je het nou uit? /jOmlA/ of /jUmlA/? Indien /jUmlA/, dan is Jumla fonetisch en Joomla niet.
Professioneel Hyves-weigeraar
ongekendWanneer Europa aan de beurt is, is nog onbekend. Ook is nog ongekend hoeveel voor de drive betaald zal moeten worden.
in de electronicaVerschillende gebruikers vragen zich af wat er gebeurt als er zich een defect ind electronica voordoet.
> aparaten
Doet de spellingscontrole van Wouter's computer het niet?
Verwijderd
"De zender [..] door het lichaam van de gebruiker heen [..]"De zender stuurt een elektrische stroom doorheen het lichaam van de gebruiker en bij de ontvanger aangekomen beïnvloeden deze elektrische stromen de eigenschappen van kristallen, [..]
of
"De zender [..] door het lichaam van de gebruiker [..]"
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Australië zet thuiskopie volgend jaar in de wet
(ere wie ere toekomt, ik had het niet gezien. Maar kwou het toch even melden)Gepost door jmderonde - donderdag 29 december 2005 - 12:16 - Score: 1
Of er in Australië ook gewerkt zal worden met een heffing op lege cd's, dvd's en mediaspelers is officieel nog niet onbekend
niet onbekend --> niet bekend
nieuws: Australië zet thuiskopie volgend jaar in de wet
[ Voor 13% gewijzigd door StiGMaTa op 29-12-2005 12:23 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
... Google om volgende maand API's voor zijn RSS-diensten ...
Ga je met je muis over het acroniem API, dat krijg je "Appication Programming Interface", er mist een l
[ Voor 12% gewijzigd door RS_Jelle op 29-12-2005 13:34 ]
Google voor rechter gedaagd vanwege patentinbreukDe twee patenten genoemde patenten zijn volgens Rates op een groot deel van alle telecommunicatie van toepassing...
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Ik heb je suggestie doorgevoerd. Het is inderdaad niet echt bewezen dat het een vaststaand feit is, en de bron is nu ook niet zo bekend en betrouwbaar dat we daarop blind kunnen varen.P_de_B schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 08:13:
Productiekosten Xbox 360 bedragen 715 dollar, moeten hier geen quotes omheen om aan te geven dat het niet een feit is maar iets wat iemand van een ander bedrijf heeft gezegd? Als ik het zo lees lijkt het alsof het een vaststaand feit is.
"De prestaties op dit gebied blijven ondanks deze MAU achter bij de concurrentie."De prestaties op dit gebied blijft ondanks deze MAU blijft de snelheid op dit gebied achter bij de concurrentie.
of
"Ondanks deze MAU blijft de snelheid op dit gebied achter bij de concurrentie."
Misschien moet er nog wat aan de zinconstructies veranderen. Vergeef me, het is 02h28 atm

Verwijderd
En de laatste alinea:
AnandTech heeft geen eigen benchmarks gedraait op de UltraSparc T1 processors en heeft daarom alleen de benchmarkresultaten die zijn vrijgegeven om de snelheid van het systeem te beoordelen.
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2005 08:50 ]
Dat was een correctie die dus weer een nieuwe fout heeft geïntroduceerd 87) Nu ECHT opgelost.Goofy666 schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 02:29:
nieuws: AnandTech bestudeert nieuw Sun Niagara-processor
[...]
"De prestaties op dit gebied blijven ondanks deze MAU achter bij de concurrentie."
of
"Ondanks deze MAU blijft de snelheid op dit gebied achter bij de concurrentie."
Misschien moet er nog wat aan de zinconstructies veranderen. Vergeef me, het is 02h28 atm.
Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 08:15:
In t zelfde artikel als bovenstaande reply, 2x 'gebeurd' in de 4e alinea.
En de laatste alinea:
AnandTech heeft geen eigen benchmarks gedraait op de UltraSparc T1 processors en heeft daarom alleen de benchmarkresultaten die zijn vrijgegeven om de snelheid van het systeem te beoordelen.

"..., aangezien Tew diverse aanbiedingen van bedrijven en investeerders kreeg om voor hen te komen werken."..., aangezien Tew diverse aanbiedingen van bedrijven en investeerders om voor hen te komen werken.
Er moest iig nog iets tussen
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
en gefikst
Verwijderd
'de' moet wegMocht je in dit artikel een bepaald onderwerp waar jij enthousiast of depressief van werd niet kunnen vinden, laat het dan vooral niet om de in de reacties een toevoeging te doen.
idd
Uiteraard is dit woord met opzet zo fout gespeld, maar als er hier gedoeld werd op 'restecp' (van Ali G, je weet welLoopt hij in de weg of verdient hij juist r3st3pc?
[ Voor 14% gewijzigd door Hahn op 31-12-2005 19:02 ]
The devil is in the details.
Deels doorgevoerdDecember schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 18:53:
[...]
Uiteraard is dit woord met opzet zo fout gespeld, maar als er hier gedoeld werd op 'restecp' (van Ali G, je weet wel), waar dus de 't' en de 'p' om zijn gedraaid, zou ik het toch zo opschrijven in plaats van de 'c' en de 'p' ook nog eens te verdraaien (en die '3' in plaats van 'e' hoort ook niet, maar benadrukt de 1337-talk wat meer).
"Normaliter maakt het bedrijf duurdere high-end-systemen; vorige maand maakte het al duidelijk voortaan ook andere marksegmenten aan te willen boren."
marksegmenten
--->
marktsegmenten
"staat er op plaats één nog een game voor de, ondertussen enigszins bejaarde GameCube-console."
moet vast zijn
"staat er op plaats één nog een game voor de, ondertussen enigszins bejaarde, GameCube-console."
of nog beter (omdat dat ook niet echt klinkt):
"staat er op plaats één nog een game voor de ondertussen enigszins bejaarde GameCube-console."
(let op het kommawerk).
[ Voor 195% gewijzigd door Kuhlie op 01-01-2006 21:36 . Reden: dacht eerst een andere fout gevonden te hebben :-) ]
[ Voor 67% gewijzigd door Rataplan op 01-01-2006 21:37 ]
Edit: sorry voor de verwarring
[ Voor 53% gewijzigd door Kuhlie op 01-01-2006 21:39 ]
Verwijderd
http://www.tweakers.net/p...ction=&Landfilter=Benelux
staat het volgende:
5 Silverstone SST-LC16M-B (mATX, Geen PSU, LCD, Zwart) € 234,- 01-01
5 Silverstone SST-LC16M-S (mATX, Geen PSU, LCD, Zilver) € 234,- 01-01
9 Silverstone SST-LC17B (mATX, Geen PSU, Zwart) € 92,46 01-01
8 Silverstone SST-LC17S (mATX, Geen PSU, Zilver) € 92,46 01-01
7 Silverstone SST-LC18B (mATX, Geen PSU, LCD, Zwart) € 595,- 01-01
7 Silverstone SST-LC18S (mATX, Geen PSU, LCD, Zilver) € 595,- 01-01
Maar ze zijn allemaal ook ATX, en doordat ik dacht dat deze alleen maar mATX waren, zou ik bijna de verkeerde gaan kopen. En voor zover ik weet past mATX altijd in een ATX, maar andersom niet.
Had ik dus bijna deze:
http://www.silverstonetek.com/products-lc10.htm
gekocht ipv. deze http://www.silverstonetek.com/products-lc17.htm
Je geeft geen probleemstelling, maar over een spel- of tikfoutje gaat dit imo niet en bovendien zit het kennelijke probleem niet in een redactionele tekst. Doe mij een lol en open even een topic in Buyers Zone, waar ze hier vast wel chocola van kunnen maken
Verwijderd
Moet telkens '2' zijn.I/O-controller: 0 x Onboard RAID-controller
Netwerkcontroller: 0 x nVidia nForce4 NV Gigabit LAN-controller
"Wanneer een dubbele tuner oplossing niet noodzakelijk is de Leadtek WinFast PVR2000 OEM of de Hauppage WinTV PVR-150MCE een goed en tevens goedkoper alternatief."
---> is wordt nu twee keer gebruikt.
"Wanneer een dubbele tuner oplossing niet noodzakelijk is, dan is de Leadtek WinFast PVR2000 OEM of de Hauppage WinTV PVR-150MCE een goed en tevens goedkoper alternatief."
of
"Is een dubbele tuner oplossing niet noodzakelijk, dan is de Leadtek WinFast PVR2000 OEM of de Hauppage WinTV PVR-150MCE een goed en tevens goedkoper alternatief."
Met daarbij als kanttekening dat de info helemaal niet klopt, want de noemen de extra's (2e nic & raid) van de deluxe en premium versies (ook met plaatje van de premium), terwijl in de bbg de "normale" versie is opgenomen, welke helemaal deze extra's niet heeft
Bij de Samsung 730BF:
De monitor is een 17"-model, omdat een 19"-exemplaar niet binnen ons budget zou passen en de resolutie van deze laatste maand net zo hoog is als het model waarvoor we nu hebben gekozen.
Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus
Wat eigenlijk namelijk geen spelfout is, en wat dus niet in dit topic thuishoortKippenijzer schreef op maandag 02 januari 2006 @ 10:57:
[...]
Met daarbij als kanttekening dat de info helemaal niet klopt, want de noemen de extra's (2e nic & raid) van de deluxe en premium versies (ook met plaatje van de premium), terwijl in de bbg de "normale" versie is opgenomen, welke helemaal deze extra's niet heeft
Ik zal de auteur van het betreffende stuk hier wel even op wijzen uiteraard.
Ook over 'het' of 'de' array twijfel ik, dus dat ga ik even uitzoeken.
Het is de array, zie ook Onze Taal hierover, aangezien die aangeeft in het woordenboek te kijken.Martin Sturm schreef op maandag 02 januari 2006 @ 18:06:
De foutjes in de BBG zijn gefixt, met uitzondering van:
[...]
Wat eigenlijk namelijk geen spelfout is, en wat dus niet in dit topic thuishoort
Ik zal de auteur van het betreffende stuk hier wel even op wijzen uiteraard.
Ook over 'het' of 'de' array twijfel ik, dus dat ga ik even uitzoeken.
Dat had ik inmiddels ook vernomen, maar nog niet gefixt. Het punt in de BBG over de ontbrekende zaken op het moederbord zijn inmiddels ook opgelostHarm schreef op maandag 02 januari 2006 @ 18:32:
[...]
Het is de array, zie ook Onze Taal hierover, aangezien die aangeeft in het woordenboek te kijken.
=> maximaalheeft de groothoeklens een maximal diafragma
[ Voor 8% gewijzigd door erkje op 02-01-2006 21:16 ]
taste and see that the Lord is good
http://tweakers.net/nieuws/40581
... zo meldden op 1 januari verschillende gebruikers op Fok!games .....
Moet melden zijn.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
In nieuws: Bug resette Xbox 360-scorebordenGepost door Twixie - dinsdag 3 januari 2006 - 10:01 Score: 1
(omdat ik niet weet hoe ik dit anders moet melden)
De url onder 'schrijft' (dus de link naar de weblog) is stale. Hij wijst gewoon naar "url"
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
computo ergo sum
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Zoals ik ook al in een reactie vertelde. Er staat in het artikel het een ander over de Pentium M 733, maar die is niet nieuw, de Pentium M 773 wel. Dus ik denk dat er ergens een klein tiep foutje is ingeslopen.
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
gefikstdrZymo schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 16:51:
nieuws: Pentium M 'Yonah'-processors in Intel-prijslijsten
Zoals ik ook al in een reactie vertelde. Er staat in het artikel het een ander over de Pentium M 733, maar die is niet nieuw, de Pentium M 773 wel. Dus ik denk dat er ergens een klein tiep foutje is ingeslopen.
"Aan Hitman Pro 2.3.3 zijn een aantal veranderingen doorgevoerd, ..."Hitman Pro 2.3.3 zijn een aantal veranderingen doorgevoerd, ...
Of iets dergelijks
Verwijderd
verlangt met een D zou mooi zijnIn het geval van DirectX9-features wordt ondersteuning van Pixel Shader 2.0 verlangt.
omdat naast de insteekkaart ook het geheugen moet worden aangeschafd.
fokschaap
Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus
"warme lucht stijgt omhoog"
Lucht 'stijgt op' of 'gaat omhoog'
Verwijderd
Omdat = Om (?)Omdat het stoer te laten klinken is hiervoor de naam 'ReverseCool technology' verzonnen
Verwijderd
Het bedrijf heeft de focus momenteel liggen op complete platforms zoals Centrino voor notebooks en Viiv voor de desktop
VIIV is volgens mij gewoon voor mediacenters
Geen spel- of tikfout...Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 20:51:
nieuws: Intel gaat 2006 in met nieuw logo
Het bedrijf heeft de focus momenteel liggen op complete platforms zoals Centrino voor notebooks en Viiv voor de desktop
VIIV is volgens mij gewoon voor mediacenters
De rest done
Professioneel Hyves-weigeraar
"Wanneer een dubbele tuner oplossing niet noodzakelijk is, dan zijn de Leadtek WinFast PVR2000 OEM of de Hauppage WinTV PVR-150MCE een goed en tevens goedkoper alternatief."
enkelfout ---> meervoud
"Wanneer een dubbele tuner oplossing niet noodzakelijk is, dan zijn de Leadtek WinFast PVR2000 OEM of de Hauppage WinTV PVR-150MCE goede en tevens goedkopere alternatieven."
[ Voor 9% gewijzigd door 4AMD op 04-01-2006 12:14 ]
"Naast iTunes gaat Motorola gaat met zijn nieuwe muziekdienst de concurrentie aan met satellietradiodiensten van onder meer Sirius, die ook via mobiele telefoons te beluisteren is."
gaat ---> dubbel, weghalen
"Als tijdens een nieuw onderzoek blijkt dat het concept op het moment dat het werd ingediend niet nieuw was - en het patent dus eigenlijk nooit toegekend had mogen worden - zou ook het niet moeilijk zijn om de boete te ontlopen en de browser te herstellen."
--->
"Als tijdens een nieuw onderzoek blijkt dat het concept op het moment dat het werd ingediend niet nieuw was - en het patent dus eigenlijk nooit toegekend had mogen worden - zou het ook niet moeilijk zijn om de boete te ontlopen en de browser te herstellen."
Hoewel het muisje enkele patenten meedraagt, lijkt het slechts een kwestie van tijd alvorens / voor / voordat dat de eerste kloonexperimenten zullen opduiken.
[ Voor 10% gewijzigd door eamelink op 05-01-2006 15:20 ]
Mja, doe maar Microsoft.Geruchten over een dergelijke speler voor Xbox 360 deden al geruime tijd de ronde, maar werden door Micrsoft steevast naar het rijk der fabelen verwezen.
Verwijderd
capabale? Ik denk dat 'capabele' bedoeld wordt, hoewel mij dat ook niet de meest voor de hand liggende woordkeus lijkt, omdat in het artikel iets wordt bedoeld van 'grootte' en niet 'in staat zijn tot'.de 50GB capabale dubbellaags varianten hiervan
Verwijderd
Heb er capabele van gemaakt.capabale? Ik denk dat 'capabele' bedoeld wordt, hoewel mij dat ook niet de meest voor de hand liggende woordkeus lijkt, omdat in het artikel iets wordt bedoeld van 'grootte' en niet 'in staat zijn tot'.
Dit is incorrect. Met de 43 testbuilds zijn ze al veel verder dan alleen maar een TOC2 versie van de AIM.dll. Hoewel de TOC2 versie van de AIM.dll wel terug te vinden is in een van de eerdere testbuilds staat deze RC1 release eigenlijk los van alle testbuilds.Na maar liefst 43 testbuilds of alpha-releases is vandaag de eerste releaese candidate van Miranda IM 0.4.0.2 vrijgegeven.
De note bij het nieuws bericht is dan ook door jullie verkeerd geinterpreteerd:
Dit geeft al aan dat de alpha releases al verder zijn dan de nu vrijgegeven RC1.It is not recommended you install this over any newer alpha releases as there is a good chance you could corrupt your data file.
Dit is vooral geen spel- of tikfoutje, en daarnaast is het bericht chronologisch wél juist: na 43 testbuilds is een RC verschenen. Dat die niet als build 44 de geschiedenis ingaat doet daar niets aan af.prodoc schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 19:50:
Miranda IM 0.4.0.2 RC1
[...]
Dit is incorrect. Met de 43 testbuilds zijn ze al veel verder dan alleen maar een TOC2 versie van de AIM.dll. Hoewel de TOC2 versie van de AIM.dll wel terug te vinden is in een van de eerdere testbuilds staat deze RC1 release eigenlijk los van alle testbuilds.
De note bij het nieuws bericht is dan ook door jullie verkeerd geinterpreteerd:
[...]
Dit geeft al aan dat de alpha releases al verder zijn dan de nu vrijgegeven RC1.
Om toch wat te doen te hebben, heb ik een e uit releaese gesloopt
Nee, dat probeer ik juist duidelijk te maken, vandaag of morgen zal er gewoon een build 44 uit komen omdat de testbuilds reeks als het ware een apparte vertakking van de stable release is.Rataplan schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 19:53:
[...]
na 43 testbuilds is een RC verschenen. Dat die niet als build 44 de geschiedenis ingaat doet daar niets aan af.
Na release 0.4.0.1 is begonnen aan de nieuwe testbuilds reeks. Tijdens de testbuild reeks is TOC2 support eens toegevoegd. Alleen TOC2 support hebben ze nu gecopieerd naar de stable release en dit is dan nu als 0.4.0.2 RC1 vrijgegeven.
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- Opmerkingen over de inhoud van de teksten;
- Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven;
- Opmerkingen over plaatjes, links, advertenties, Pricewatch-koppelingen, etc.;
- Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.).