Gunner, zou je mij aan kunnen geven op welke manier de HK jouw nutmaximalisatie schaadt? Dit onder de volgende aannames (corrigeer me als ik het fout heb):
-De resources van GoT zijn (schier) oneindig, dit in zoverre dat een post in de HK niet ten koste gaat van een techpost op basis van de faciliteiten (diskspace / machinetijd / modforce).
-Het aanpakken van notoire HK posters zal niet leiden tot een toename van het aantal techposts. IMO zullen deze mensen gewoon "verdwijnen", waarmee je de techposts die ze maakten tijdens hun meubelschap ook weggooit. Een negatief effect op de techposts dus.
-Wanneer je de HK uitschakelt in de AT en het subforum nooit opent zul je nagenoeg nooit in aanraking komen met de HK, waardoor de irritatiefactor afwezig is.
-Er gebeurt in de HK niets dat wettelijk / volgens de goede zeden niet door de beugel kan. De community an sich (de "goede naam") loopt door de HK geen schade op.
Ik heb namelijk de indruk dat je er zelf helemaal geen last van kan hebben en dat je je die overlast alleen denkt te hebben, of beter nog, dat je die overlast zelf opzoekt. Op die manier schaar je je in de categorie "zeurende buurman achter de geraniums" die vindt dat dat wat anderen doen allemaal niet kan maar er zelf eigenlijk nooit echt last van heeft.
[
Voor 10% gewijzigd door
Verwijderd op 18-12-2005 22:46
]