Ja, ik loop me ook dood te ergeren aan pes 5. Echter denk ik voor het eerst niet de nieuwe pes ga halen mochten er nog steeds dezelfde irritatiepunten in zitten.
Ik vind namelijk dat pes de fifa kant op gaat. Steeds weer iets nieuws erin, maar oude fouten/punten van frustratie blijven er in zitten.
Maar het meest erger ik me nog aan die verneukte online modus van pes 5. Die loadtimes in de lobbies duren steeds langer. Daar zou best wel eens een patch overheen mogen.
Wat zijn nu eigenlijk de punten die voor mij persoonlijk veel plezier ontnemen. Dat zijn er eigenlijk maar 2, maar die zijn wel zo bepalend voor het spel, dat ik er bijkans gek van wordt:
1. de scheids, behoeft verder geen uitleg, die is gewoon irritant. 1 voorbeeldje: Het is haast onmogelijk om zonder overtreding een sprintduel aan te gaan met een slechte speler tegen een topspeler. Maw, niet de scheids bepaalt of je overtreding maakt, maar het verschil in kwaliteit tussen de 2 spelers.
2. De snelheid van de spelers. Dit is echt zo slecht en zwaar irritant. Op 2 sterren zijn jouw spelers sneller. Op 3 sterren is de de computer altijd sneller.
Waarom is 3 sterren niet gewoon zoals het zou moeten zijn? Het is zo irritant dat als je met Martins met voorsprong op de meest langszame speler uit de hele game op de goal af rent, je alsnog wordt ingehaald door de traagstra.
Dat verneukt voor mij bijna de gehele single player ervaring.
Nou als deze 2 punten verbeterd zijn, heb je wel zo'n mooie game. Maar ja, het zal wel niet. maar mocht het nog steeds ongewijzigd zijn, laat ik hem lekker in de shop liggen.
[
Voor 3% gewijzigd door
Turfschipper op 10-10-2006 23:57
]