[PS2/PC/XBOX/PSP] Pro Evolution Soccer 5 - Deel 2

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 7.282 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04 20:11

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

Iemand al ervaring met de Falkhon's "PES 5 Option File EREDIVISIE 2006/07 BETA 0.8" patch op de PC?
Ik heb namelijk al vanaf het begin de "Falkhon PES5 Option File 4.0 (Winter update)" in gebruik vanwege de spelersnamen, shirts enzo, maar nu zijn er toch weer aardig wat transfers gedaan in de voetbalwereld en die wil ik toch wel in PES5 hebben, maar om ze nou allemaal zelf te doen is ook weer een beetje te veel van het goeie...
Iemand die nieuw patch al in gebruik en zo jah, waar is ie dan te downloaden behalve de "officiele SGN/Falkhon-site" Daar heb ik me aangemeld en bla, maar kan em niet downloaden, filefront werkt niet op de een of andere manier, misschien dat er meerderen zijn met dit probleem...? :(

Ici kann uw Werbung staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:48:
Iemand al ervaring met de Falkhon's "PES 5 Option File EREDIVISIE 2006/07 BETA 0.8" patch op de PC?
*Kick in the nuts!*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

Ja relaxt... :X

Anoniem: 91579

Is die Watson 4.0 patch er al voor de PC? Zo ja, waar kan ik die downloaden?

alle 2006 / 2007 transfers compleet, das wel relaxed. Tot de tijd dat PES6 uit is dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik word trouwens echt gek van die wankers die disconnecten in de laatste 10 minuten als ze afgemaakt worden..
Meer mensen daar last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Anoniem: 91579 schreef op maandag 18 september 2006 @ 21:15:
Ik word trouwens echt gek van die wankers die disconnecten in de laatste 10 minuten als ze afgemaakt worden..
Het gebeurt soms ja, maar gewoon meteen die mensen op je block player list zetten en zo worden het er steeds minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-06 18:20

KSH

Ik speel sinds een maandje Pro evo online. Wat ik me alleen afvraag is hoe nu precies dat ranking systeem in elkaar zit. Er zal wel een logische verklaring zijn, alleen kan het helaas nergens vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

K-Jay

Klaas Jan

KSH schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 14:01:
Ik speel sinds een maandje Pro evo online. Wat ik me alleen afvraag is hoe nu precies dat ranking systeem in elkaar zit. Er zal wel een logische verklaring zijn, alleen kan het helaas nergens vinden...
Volgens mij staat het in het boekje wel uitgelegd. Je krijgt iig na elke wedstrijd punten, afhankelijk van de uitslag, jouw ranking en de ranking van de tegenstander. Puntenaantal kan geloof ik ook negatief zijn. Als je genoeg punten hebt kom je in een hogere divisie.

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoop dat die verdeling in PES6 wel wat anders wordt.

Na 6000 punten zit je al in de eerste divisie...dat heb je zo natuurlijk.

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-05-2024

Dracul

Ooh yeah!

DaViDoViTsCh schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:48:
Ik heb namelijk al vanaf het begin de "Falkhon PES5 Option File 4.0 (Winter update)" in gebruik vanwege de spelersnamen, shirts enzo, maar nu zijn er toch weer aardig wat transfers gedaan in de voetbalwereld en die wil ik toch wel in PES5 hebben, maar om ze nou allemaal zelf te doen is ook weer een beetje te veel van het goeie...
Iemand die nieuw patch al in gebruik en zo jah, waar is ie dan te downloaden behalve de "officiele SGN/Falkhon-site" Daar heb ik me aangemeld en bla, maar kan em niet downloaden, filefront werkt niet op de een of andere manier, misschien dat er meerderen zijn met dit probleem...? :(
Bij mij werkt filefront prima maar bij jou nu waarschijnlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150964

Verdikkeme, ik heb superpatch 4.0 geinstalleerd en ga daarmee online. Op het moment dat de formatie is ingesteld valt de verbinding weg. Ik kan alleen met mensen spelen die geen patch hebben. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-06 13:58

PromoX

Flying solo

Anoniem: 150964 schreef op maandag 25 september 2006 @ 14:30:
Verdikkeme, ik heb superpatch 4.0 geinstalleerd en ga daarmee online. Op het moment dat de formatie is ingesteld valt de verbinding weg. Ik kan alleen met mensen spelen die geen patch hebben. Iemand een oplossing?
Waarschijnlijk niet goed geïnstalleerd? Ik heb 'm via dit topic op evoweb (hier heb je dacht ik een account voor nodig) gedownload en volgens de instructies geïnstalleerd en het werkt goed.

And I'm the only one and I walk alone.

Anoniem: 145101

Updated transfers;

1. www.pesladder.com, ga naar downloads
download: updated transfer

volg de patch instructions

2. http://www.soccergaming.t...ad.php?s=&threadid=127848
Download 5.0.6
volg de installatie instructies en voila

De KitServer is ervoor dat je geen zwarte shirtjes krijgt, bij mij werkt dat niet helemaal (1 wedstrijd gespeeld tegen hongarije, dus misschien dat het bij sommige onbekende landen niet werkt)

Je kan ook gewoon tegen mensen zonder update spelen

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 145101 op 27-09-2006 19:12 ]

• Tranzy
  • Laatst online: 25-06 12:21
Anoniem: 145101 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 19:11:
Updated transfers;

1. www.pesladder.com, ga naar downloads
download: updated transfer

volg de patch instructions

2. http://www.soccergaming.t...ad.php?s=&threadid=127848
Download 5.0.6
volg de installatie instructies en voila

De KitServer is ervoor dat je geen zwarte shirtjes krijgt, bij mij werkt dat niet helemaal (1 wedstrijd gespeeld tegen hongarije, dus misschien dat het bij sommige onbekende landen niet werkt)

Je kan ook gewoon tegen mensen zonder update spelen
Dat is wel een hele oude kitserver versie :?

Ik heb ook een leuke computer..

Anoniem: 145101

Tranzy schreef op woensdag 27 september 2006 @ 21:14:
[...]

Dat is wel een hele oude kitserver versie :?
Misschien dat ie daarom niet helemaal goed werkt bij mij;), heb jij misschien een link voor een nieuwere?

• Tranzy
  • Laatst online: 25-06 12:21

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet je wat ik vet vaak heb mensen die achterstaan en dan een pauze aanvragen vervolgens heb ik em niet nodig of ben klaar en dan tikt de klok weg en bij 0 blijft het spel eeuwig hangen en disconnect ik en heeft mijn tegenspeler met 3-0 gewonnen. Terwijl je met 4-0 voor staat.

Is dat ook een cheat progje ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-06 21:10
Wat me opvalt is dat ik zowat NOOIT scoor met een kopbal. Ik heb voor de Master League Trezeguet aangekocht in de hoop dat hij zo nu en dan wel eens een balletje in kan koppen (Hij heeft een header van 95 )

Ik krijg het echt niet voor elkaar de ballen in te koppen, is er iemand die een tip heeft? (Xbox-versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay
  • Nu online

K-Jay

Klaas Jan

Koppend scoren doe ik vooral uit corners of wanneer ik 4-3-3 speel: voorzet vanaf de achterlijn naar eerste of tweede paal, aanvaller positioneren met -uit het hoofd- R2, let ook op het gele markertje dat aangeeft waar de bal terecht gaat komen. En dan dus op doel koppen, met de schietknop.

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
K-Jay schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 09:32:
Koppend scoren doe ik vooral uit corners of wanneer ik 4-3-3 speel: voorzet vanaf de achterlijn naar eerste of tweede paal, aanvaller positioneren met -uit het hoofd- R2, let ook op het gele markertje dat aangeeft waar de bal terecht gaat komen. En dan dus op doel koppen, met de schietknop.
Ok, in mijn geval moet ik dan waarschijnlijk op het zwarte knopje drukken :) (Xbox)
Vanavond maar eens ff proberen dan. Met welke spelers scoor jij het meeste met kopballen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkvE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01 17:16
Nippletwister schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 16:46:
Wat me opvalt is dat ik zowat NOOIT scoor met een kopbal. Ik heb voor de Master League Trezeguet aangekocht in de hoop dat hij zo nu en dan wel eens een balletje in kan koppen (Hij heeft een header van 95 )

Ik krijg het echt niet voor elkaar de ballen in te koppen, is er iemand die een tip heeft? (Xbox-versie)
Een speler die goed kan koppen dient ook hoge stats te hebben voor o.a. timing, zo is het bij PES altijd een combinatie van vaardigheden die een speler goed maakt in 1 spelonderdeel (zoals koppen). Dus als de timing van de speler slecht is kun je koppen wat je wilt maar of je raakt de bal niet of nooit op tijd ;)

Vormkracht10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 11:33

amahusu

taking over the world!

koppen heeft veel met timing en positionering te maken (en natuurlijk de voorzet). Met R1 kun je je mannetje positioneren als de bal in de lucht is, zo kun je bv met 2x op rondje en dan pijltje naar onder een hoge bal naar de eerste paal geven en dan met R1 je mannetje laten in lopen

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

offtopic:
PES6 Kicks off October 27th!

Konami Digital Entertainment GmbH has confirmed that it will launch the PlayStation 2 and Xbox 360 versions of its highly anticipated Pro Evolution Soccer 6 on October 27th, with the PC-DVD, PSP™ (PlayStation®Portable) and Nintendo DS versions to follow shortly after.

The Konami football game enters its sixth incarnation with an unrivalled reputation for realistic and gripping gameplay. Key improvements to Pro Evolution Soccer 6 include new player AI with team mates running into space more intelligently, while the physical nature of the sport has also been enhanced with new turns and defensive blocks to learn, alongside closing down unmarked opponents.

The shooting system has also been refined, and players will be able to attempt more snap shots than in previous versions, while volleys and half-volleys have been reworked. It is also now possible to [/offtopic]retain control of the ball after performing a sliding tackle, while all-new feints and backwards dribbling are now possible thanks to the improved dribbling controls. Coupled with the series' famed realism, the result is a more flowing and fluid game with all the movement and pace of the real thing.

Konami's has also added a raft of new licensed sides to Pro Evolution Soccer 6, and all versions will include the fully-licensed kits and squads for the Czech, French, Australian, English, Italian, Argentinian, Spanish and Swedish national sides. Similarly, the French Championat league has been added to the game, alongside key European sides such as Sporting Lisbon, Benfica, Olympiacos Piraeus, and Manchester United.

Another key addition to the October launch, is Pro Evolution Soccer 6's first appearance for a Next Generation format. Released alongside the established PlayStation 2 version, the Xbox 360 game features massively improved visuals and audio effects, while the player AI is also noticeably improved as Producer Shingo 'Seabass' Takatsuka and his team flex their skills using the 360 system’s advanced capabilities.
offtopic:
Jammer dat de xb360-versie niet gepoort wordt naar de pc

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-05-2024

Dracul

Ooh yeah!

Zover ik heb gehoord is de Xbox 360 versie gepoort van de pc. Maar die versie van de pc is dus niet degene die ze uitbrengen voor de consument want die moeten het doen met een pc versie die gepoort is van de playstation 2.

Kan er helemaal naast zitten hoor dus corrigeer me maar gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-06 20:35
Ik mag ook in het lijstje spelers die online spelen worden gezet :)

Tom G, in het spel als .Tom, ik speel op de PC en zit meestal in English :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iavak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-02-2024

Iavak

no savegame

Weet iemand welke training je speler moet laten doen als je zijn techniek wilt verbeteren?

Ik ben nu bezig met preseason matches en daar kun je spelers individueel op bepaalde onderdelen laten trainen. En ik wil dus de techniek verbeteren van een speler.

Kan iemand mij vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

"dribbling" ;)

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183254

Anoniem: 91579 schreef op maandag 18 september 2006 @ 21:15:
Erger zelfs. Ik heb al enkele keren voorgehad dat mijn opponent uit het spel stapt en dat ik de disconnect krijg. Op het scherm komt dezelfde melding als wanneer je je handje opsteekt ("opponent is making changes, please wait" of zo) en nadat de 30sec verlopen zijn, blijft die tekst erop staan en gebeurt er niets meer. (en nee, mijn pc is niet vastgelopen :p) Blijven wachten heeft geen zin, die kerel is eruit gestapt op de één of andere manier en ik krijg een disconnect.
Iemand een idee hoe dit kan? Toeval kan het niet zijn, al die keren stond ik voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Pfff, het zal voor mij echt een zegen zijn als ik mijn PES 6 exemplaar voor de PS2 mag ontvangen.
Heb me vanavond weer dood geergerd aan PES 5, vooral die Xbox controller met dat zwarte knopje op die irritante plaats maakt het er ook niet makkelijker op :(

PES 5 is heerlijk als je wint, maar als je verliest ben ik tot veel dingen in staat. En dan nog de opmerking van de commentator: "Don't chuck your controller":@

Nippletwister is gekalmeerd na het schrijven van deze reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 02:58

Turfschipper

Hup NAC

Ja, ik loop me ook dood te ergeren aan pes 5. Echter denk ik voor het eerst niet de nieuwe pes ga halen mochten er nog steeds dezelfde irritatiepunten in zitten.

Ik vind namelijk dat pes de fifa kant op gaat. Steeds weer iets nieuws erin, maar oude fouten/punten van frustratie blijven er in zitten.

Maar het meest erger ik me nog aan die verneukte online modus van pes 5. Die loadtimes in de lobbies duren steeds langer. Daar zou best wel eens een patch overheen mogen.

Wat zijn nu eigenlijk de punten die voor mij persoonlijk veel plezier ontnemen. Dat zijn er eigenlijk maar 2, maar die zijn wel zo bepalend voor het spel, dat ik er bijkans gek van wordt:

1. de scheids, behoeft verder geen uitleg, die is gewoon irritant. 1 voorbeeldje: Het is haast onmogelijk om zonder overtreding een sprintduel aan te gaan met een slechte speler tegen een topspeler. Maw, niet de scheids bepaalt of je overtreding maakt, maar het verschil in kwaliteit tussen de 2 spelers.

2. De snelheid van de spelers. Dit is echt zo slecht en zwaar irritant. Op 2 sterren zijn jouw spelers sneller. Op 3 sterren is de de computer altijd sneller.

Waarom is 3 sterren niet gewoon zoals het zou moeten zijn? Het is zo irritant dat als je met Martins met voorsprong op de meest langszame speler uit de hele game op de goal af rent, je alsnog wordt ingehaald door de traagstra.

Dat verneukt voor mij bijna de gehele single player ervaring.

Nou als deze 2 punten verbeterd zijn, heb je wel zo'n mooie game. Maar ja, het zal wel niet. maar mocht het nog steeds ongewijzigd zijn, laat ik hem lekker in de shop liggen.

[ Voor 3% gewijzigd door Turfschipper op 10-10-2006 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-06 13:34

janklp

FortyTwo Capital

Ik heb weer eens een probleem. Met geen enkele toets willen mijn spelers lekker schieten. Als ik D als schiettoets instel en schiet dan komt er een soort half hoog zacht pasje. Ook als ik andere toetsen als schiettoets instel gebeurd dit. Heeft iemand van jullie dit ook al eens gehad of weet iemand een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

-edit-

[ Voor 97% gewijzigd door janklp op 13-10-2006 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Probeer is bij config.scherm/toetsenbord, je herhaal-toets een beetje af te stellen. Mocht dat niet helpen, zou je eventueel een controlpad kunnen aanschaffen. Bijvoorbeeld de "Logitech Dual Action". :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Xadeon schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 22:12:
Probeer is bij config.scherm/toetsenbord, je herhaal-toets een beetje af te stellen. Mocht dat niet helpen, zou je eventueel een controlpad kunnen aanschaffen. Bijvoorbeeld de "Logitech Dual Action". :7
Waar heb jij die beide instellingen op afgesteld? Dan probeer ik het zo ook eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Ik hoef dat niet aan te passen, gebruik namelijk een controlpad. Maar ik gok dat je je "repeat delay" naar "long" moet afstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-06 19:15
Is het mogelijk om PES op een console te spelen met een toestenbord zoals op een PC?
En zo ja, op welke console (xbox/ps2/wii/xbox360/ps3)? Dit omdat nu de PC te veel in beslag wordt genomen door gamen (en een console daarin een oplossing is) maar PES wel met een toestenbord wil blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-06 15:41
stalscu schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:52:

Wat zijn nu eigenlijk de punten die voor mij persoonlijk veel plezier ontnemen. Dat zijn er eigenlijk maar 2, maar die zijn wel zo bepalend voor het spel, dat ik er bijkans gek van wordt:

1. de scheids, behoeft verder geen uitleg, die is gewoon irritant. 1 voorbeeldje: Het is haast onmogelijk om zonder overtreding een sprintduel aan te gaan met een slechte speler tegen een topspeler. Maw, niet de scheids bepaalt of je overtreding maakt, maar het verschil in kwaliteit tussen de 2 spelers.

2. De snelheid van de spelers. Dit is echt zo slecht en zwaar irritant. Op 2 sterren zijn jouw spelers sneller. Op 3 sterren is de de computer altijd sneller.

Waarom is 3 sterren niet gewoon zoals het zou moeten zijn? Het is zo irritant dat als je met Martins met voorsprong op de meest langszame speler uit de hele game op de goal af rent, je alsnog wordt ingehaald door de traagstra.

Dat verneukt voor mij bijna de gehele single player ervaring.

Nou als deze 2 punten verbeterd zijn, heb je wel zo'n mooie game. Maar ja, het zal wel niet. maar mocht het nog steeds ongewijzigd zijn, laat ik hem lekker in de shop liggen.
Ik heb PES6 mogen spelen:
1. De scheids is wel degelijk aangepast. Stuk minder streng. Weliswaar snap ik niet altijd waarom hij fluit, maar een paar flinke "beenbrekers" heeft ie al gewoon laten doorspelen.

2. Dit is een beetje aangepast; althans, op 3 sterren kwam ik niet aan sprinten toe, werd gewoon compleet weggetikt 8)7 . Maar op 2 sterren was ik sneller, al dan niet even snel.

Verwacht geen totale verandering in PES6, eerder een finetuning en een grapische update.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195330

Jongens wie kan mij vertellen hoe je die patches activeert bij de pc(pes5) b.v.d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195330

Jongens kan een van jullie mij vertellen hoe ik patches in pes 5 krijg voor de PC heb veel patches gedownload maar weet niet hoe ik ze in het spel kan krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-06 15:51
ik weet niet of het aan het spel ligt of aan mijn videokaart, maar als ik pes speel met bijvoorbeeld nederland, en ik de oranje shirts wil, dan krijg ik de spelers in zwarte kleding op het veld, en zijn de alleen de rugnummers in het oranje. Dit speelt nogal irritant, omdat ook de tegenstander met de donkere kleuren in het zwart speelt, met alleen gekleurde rugnummers. Wat kan ik hieraan doen??
is dat een instelling in de settings? of in het speciale tooltje voor de weergave van de details? (k ben de naam even kwijt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 02:58

Turfschipper

Hup NAC

Misschien een stomme vraag.

Maar is er eigenlijk ook een patch die de snelheid van de cpu mannetjes aanpast? Zodat de snelheid per mannetje gewoon eerlijk is, en de cpu niet altijd veel sneller is.

Want ik word echt gek van die smerige vals spelende cpu.

Dan zeggen ze altijd dat pes realisctische uitslagen heeft. Nou dat heeft maar 1 reden: omdat de cpu vals speelt. (in single player)

Dit is echt het meest frustrerende single player spel ooit. Ik probeer het steeds weer na een tijdje, maar je wordt gewoon continu genaait. Dat je er super chagreinig van word.

Maar goed. Weet iemand iets over een patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Ik herken dit probleem helemaal niet, maar goed. Wat je kunt doen is simpel, zet gewoon het niveau lager. Voor het geval je het nog niet weet, een speler aan de bal is altijd trager dan zonder bal. Bij lange sprints moet je de bal maar wat verder voor je uit tikken.

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Xadeon schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 19:33:
Ik herken dit probleem helemaal niet, maar goed. Wat je kunt doen is simpel, zet gewoon het niveau lager. Voor het geval je het nog niet weet, een speler aan de bal is altijd trager dan zonder bal. Bij lange sprints moet je de bal maar wat verder voor je uit tikken.

succes
Het probleem is wel herkenbaar.
Test maar eens met Henry om een "langzame" verdediger er uit te sprinten en daarna met een langzame verdediger Henry bij te houden. ;)
Het gebeurt nog al eens dat een verdediger een sliding op mijn aanvaller doet, opstaat en mij toch weer inhaalt.
Voor mij is het niet zo'n hele grote frustratie maar helemaal eerlijk is het niet natuurlijk. :)

we hebben het hier trouwens over pes5, niet dat het erg anders is in pes6 maar even ter info. ;)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
LoneRanger schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 20:17:
[...]
we hebben het hier trouwens over pes5, niet dat het erg anders is in pes6 maar even ter info. ;)
of in pes4, of in pes3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

LoneRanger schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 20:17:
[...]

Het probleem is wel herkenbaar.
Test maar eens met Henry om een "langzame" verdediger er uit te sprinten en daarna met een langzame verdediger Henry bij te houden. ;)
Het gebeurt nog al eens dat een verdediger een sliding op mijn aanvaller doet, opstaat en mij toch weer inhaalt.
Voor mij is het niet zo'n hele grote frustratie maar helemaal eerlijk is het niet natuurlijk. :)
Zoals ik al zei, ik herken het probleem niet. Als je een tegenstander voorbij bent, dan moet je m idd nog achter je zien te houden. Je verwacht toch niet dat een tegenstander het ff zo maar opgeeft. Logisch he? Bovendien zo snel is Henry in het spel niet, bekijk zn skillrates maar is.
Jeezz, zeg dan niets. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Was alleen bedoeld voor mensen die ook het pes6 topic in hun react hebben staan. :>

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207117

Zit Servië ook in dit spel als nationale team ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:14
Ik heb PES5 even bij een vriend gespeeld laatst en toen zelf ook maar weer eens opgestart (xbox that is).

2 dingen

- Spelers lopen VAAK uit zichzelf buitenspel, is dit normaal?
- Ik maak HEEL VAAK overtredingen zonder dat ik slidings maak (dus gewoon met pressure)... Daarbij maken soms zelfs spelers die ik niet bestuur overtredingen (waaruit vrije trappen komen) hoort dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-06 13:58

PromoX

Flying solo

418O2 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 01:45:

- Ik maak HEEL VAAK overtredingen zonder dat ik slidings maak (dus gewoon met pressure)... Daarbij maken soms zelfs spelers die ik niet bestuur overtredingen (waaruit vrije trappen komen) hoort dat ook?
Dit is wel een bekend probleem van PES5. Er wordt gewoon veel te snel gefloten voor een "overtreding". Dit is in deel 6 wel verbeterd.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:14
die er helaas niet is voor de xbox (toch?) op de pc spelen is geen optie, dat kan ik nl niet (pc is wel goed, maar ik wil voetballen op consoles)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227842

ik zag in het topic van pes 6 een website waar je allemaal trukjes kon vinden, is er ook een website waar er trukjes op staan voor pro evolution 5?

Ik speel nu met inter, bevalt super, maar doe vooral tegen vrienden en die kunnen wel wat meer trukjes, en ik zou die ook graag kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227842

Anoniem: 227842 schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 15:58:
ik zag in het topic van pes 6 een website waar je allemaal trukjes kon vinden, is er ook een website waar er trukjes op staan voor pro evolution 5?

Ik speel nu met inter, bevalt super, maar doe vooral tegen vrienden en die kunnen wel wat meer trukjes, en ik zou die ook graag kunnen.
Niemand hier, er was volgens mij een website met nog wat meer special moves, maar weet niet welke? ik heb wel het boek al, maar ik mis toch aantal trukjes die anderen wel kunnen, bv, schaar beweging enz.

groeten Roy
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste