[PS2/PC/XBOX/PSP] Pro Evolution Soccer 5 - Deel 2

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 7.275 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wenneyhanney
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-04 10:59
Hey jongens,

Ik heb een probleem met PES5. Vandaag even Dubbel speed mode uitgeprobeert en daarna wil ik weer op normale snelheid spelen, maar als ik het terrugzet op normale speed dan is het gameplay gewoon weer te traag :/ weten iemand misschien een oplossing? Ik heb een PC-versie van PES5.

[ Voor 6% gewijzigd door wenneyhanney op 02-06-2006 19:49 ]

Hope for the best, prepare for the worst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:32

MeNTaL_TO

The future is not set

Heeft er iemand een tutorialpage gevonden over het nemen van hoekschoppen en vrije trappen? Ik wil er wat vaker mee scoren (ipv 1:1000 keer).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkvE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01 17:16
In het begin was ik ook niet zo goed in het nemen van standaard situaties, maar als je er vaak genoeg mee oefent komt het vanzelf. Oefening baart zeker kunst. Een tip is wel om per standaard situatie altijd dezelfde speler te gebruiken. Zodat je op een gegeven moment de speler aanvoelt, want iedere speler schiet weer op een andere manier met andere skills.

Zo heb ik veel geoefend met Jari Litmanen en schiet ik rond de 16 zeker 2/3 van de vrije trappen binnen :)

Vormkracht10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

MarkvE schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 00:29:
In het begin was ik ook niet zo goed in het nemen van standaard situaties, maar als je er vaak genoeg mee oefent komt het vanzelf. Oefening baart zeker kunst. Een tip is wel om per standaard situatie altijd dezelfde speler te gebruiken. Zodat je op een gegeven moment de speler aanvoelt, want iedere speler schiet weer op een andere manier met andere skills.

Zo heb ik veel geoefend met Jari Litmanen en schiet ik rond de 16 zeker 2/3 van de vrije trappen binnen :)
In het begin? Ik speel PES al vanaf de dag dat ie uitkwam en kan inmiddels met PES5 nog niet vaak scoren.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Laatst online: 20:21

ZieMaar!

Moderator General Chat
Vrije ballen moet je leren. Het is ook te leren.

Wat ik zelf altijd doe, is goed kijken welke hoek vrij is. Zit je op de rand van de zestien, dan is een zacht balletje over de muur genoeg. Verder weg (dus zo ver dat je hard kan schieten over de muur), dan pak ik vaak wat effect erbij.

Vrije ballen van de zijkanten probeer ik voor te geven, hier is, net als bij corners wat geluk bij nodig. Gewoon mikken op een goede kopper en dan hopen dat hij aankomt.

Voor het plaatsen en dergelijke zou ik gewoon de training eens volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Beste mensen ik had een vraagje met betrekking tot PES. Het gaat over 2 afkortingen van de posities, wat ze nu precies betekenen. Ik heb zelf PES 4 (PC) maar ik denk dat die afkorting wel hetzelfde zijn bij PES 5. Dit zijn dus de afkortingen:
CF = Centre Forward
WF = Wing Forward
OMF = Offensive Midfielder
SMF = Side Midfielder
CMF = Centre Midfielder
DMF = Defensie Midfielder
SB = Side Back
CBT = Central Back
CBW = Sweeper
GK = Goal Keeper

Ik had nu een vraag over de afkortingen CBT en CBW. Zoals je (heel) misschien is opgevallen kan ik CBT en CBW niet helemaal "goed" vertalen. Ik bedoel, waar staat die "T" van CBT dan voor? En CBW, dat is een sweeper ja dat zegt de afkorting niet... Het is vast iets met "central back w....." nog iets maar wat dan?
Kan iemand me het alstublieft vertellen. Het is misschien een beetje een off-topic vraag maar ik zou het graag willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ofzoiets schreef op zondag 04 juni 2006 @ 15:14:

CF = Centre Forward
WF = Wing Forward
SS= Shadow Striker
SMF = Side Midfielder
CMF = Centre Midfielder
SB = Side Back
CB = Central Back
CBW = Central Back Wide
SW= Sweeper
GK = Goal Keeper
CBT zegt me niets.
Het enige wat ik eventueel voor die T kan bedenken is Tight als in mandekker ofzo. :7
Een CBT [voorstopper/mandekker] gebruik je dan in combinatie met een SW [laatste man].
CBW is een wat vooruit geschoven verdediger ala Roberto Carlos.

[ Voor 8% gewijzigd door LoneRanger op 04-06-2006 17:24 ]

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
LoneRanger schreef op zondag 04 juni 2006 @ 17:22:
[...]

CBT zegt me niets.
Het enige wat ik eventueel voor die T kan bedenken is Tight als in mandekker ofzo. :7
Een CBT [voorstopper/mandekker] gebruik je dan in combinatie met een SW [laatste man].
CBW is een wat vooruit geschoven verdediger ala Roberto Carlos.
Ok, maar CBW is in PES 4 "de laatste man" (oftewel de sweeper) is dat veranderd in PES 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 23:37
Kan iemand mij vertellen hoe je in godsnaam de bal kunt afschermen terwijl je aan het lopen (dribbelen) bent met de bal?

Wanneer de cpu de bal heeft kan ik deze onmogelijk afpakken. Proberen weg te duwen met R2 werkt niet, zo staan zo vast als een huis en de bal zit vastgeplakt aan hun schoen. X gebruiken werkt vaak ook niet en wanneer het wel werkt, fluit de scheidsrechter.

In plaats van dat het spel echter eerlijk is en mij ook zo sterk aan de bal maakt, is het juist omgekeerd. Wanneer ik de bal heb komt de tegenstander altijd constant meteen op me afvliegen met meerdere tegelijk, de hele wedstrijd lang (dat is toch geen voetbal zeg, kom op, je hebt gewoon totaal geen tijd aan de bal, dat is in het echt wel ff anders..) waarbij ze me meteen compleet van de bal duwen en de scheids slechts soms fluit. In andere gevallen ben ik de bal gewoon kwijt. Met R2 kan ik soms nog wel succesvol keren, maar stilstaan en de bal afschermen is gewoon onmogelijk, ze komen meteen op je aflvliegen.

Waarom worden we in godsnaam zo hard genaaid? Dit slaat toch nergens op? Of gebeurt dit alleen bij mij? (dat de tegenstander, ongeacht wie, de hele wedstrijd constant op je afrent) En dan heb ik het nog niet over het feit dat de tegenstander na een tackle (zowel van hem als mij) altijd als eerste opstaat en weer bij de bal is, evenals het feit dat hun spelers allemaal een speedboost krijgen waardoor ik zelfs met Robben nauwelijks mijn tegenstander kan bijhouden die wel de bal heeft.

Ik weet niet hoe ze in Japan voetbal spelen, maar zo wordt het in Europa dus niet gespeeld. Erg jammer dat de AI zo ontiegelijk bagger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91579

Volgens mij speel je op een lage moeilijkheidsgraad. Probeer 3, 4, 5 of 6 sterren eens en je voetbalt een stuk leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Dit is op 3, 4, 5 en 6 sterren. Sowieso merk ik nauwelijks een verschil tussen deze vier, behalve dat de scores hoger uitvallen op de lagere niveaus. Ingame is de AI echter net zo onrealistisch op 6 als op 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Ofzoiets schreef op zondag 04 juni 2006 @ 15:14:
Beste mensen ik had een vraagje met betrekking tot PES. Het gaat over 2 afkortingen van de posities, wat ze nu precies betekenen. Ik heb zelf PES 4 (PC) maar ik denk dat die afkorting wel hetzelfde zijn bij PES 5. Dit zijn dus de afkortingen:
CF = Centre Forward
WF = Wing Forward
SMF = Side Midfielder
CMF = Centre Midfielder
SB = Side Back
CBT = Central Back
CBW = Sweeper
GK = Goal Keeper

Ik had nu een vraag over de afkortingen CBT en CBW. Zoals je (heel) misschien is opgevallen kan ik CBT en CBW niet helemaal "goed" vertalen. Ik bedoel, waar staat die "T" van CBT dan voor? En CBW, dat is een sweeper ja dat zegt de afkorting niet... Het is vast iets met "central back w....." nog iets maar wat dan?
Kan iemand me het alstublieft vertellen. Het is misschien een beetje een off-topic vraag maar ik zou het graag willen weten.
toon volledige bericht
Ik heb het "ontdekt" waar CBT en CBW voor staat. :D Ik zeg het hier nog maar even voor de belangstellende. In (nota bene) het spel zelf stond dat CBT voor "Centre Back Stopper" staat. Ze hebben voor CBT dus de 'T' genomen van de sTopper omdat er ook de sweeper is en die is dan "Centre Back sWeeper" = CBW (!!).
Nog mijn dank aan degene die me (probeerde) te helpen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Regeneration op 07-06-2006 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Ofzoiets schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 18:28:
[...]

Ik heb het "ontdekt" waar CBT en CBW voor staat. :D Ik zeg het hier nog maar even voor de belangstellende. In (nota bene) het spel zelf stond dat CBT voor "Centre Back Stopper" staat. Ze hebben voor CBT dus de 'T' genomen van de sTopper omdat er ook de sweeper is en die is dan "Centre Back sWeeper" = CBW (!!).
Nog mijn dank aan degene die me (probeerde) te helpen. :)
Had ik CBT iig goed. :Y)
Wat ik zei over CBW is natuurlijk WB.
SW komt uit een ander spel dan denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61752

Online op de PC gaat het vaak heel erg traag in de menu's (laat staan in het spel zelf, al kies ik altijd de goeie verbindingen uit), de laatste dagen kom ik er soms zelfs niet in en krijg de melding dat het niet mogelijk is om te connecten en dat ik later moet proberen. Ze hebben niet al te veel spelers op hun servers en toch gebeurd dit bijna altijd. Nou ga ik niet zeiken als dit een keer per dag gebeurd (ook te veel), maar elke keer is het raak en moet ik of te lang gaan wachten of handmatig afsluiten. Ben ik de enige of zijn er meer met hetzelfde probleem??

Btw. mijn internetverbinding is 8mbit down en 1mbit up, dus daar zal het niet aanliggen. Mijn systeem is ook verder in orde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-06 14:26

K-Jay

Klaas Jan

Klopt, af en toe gaat online spelen prima en soms zit je twee minuten te wachten tot je na een wedstrijd weer in de Lobby bent. Ligt niet aan je verbinding, iedereen heeft er last van.

@ Benotti: ik gebruik heel veel R2 tijdens het dribbelen, dus niet alleen om snel te draaien. Je speler sprint wat minder snel maar is wel balvaster. Je ergernis aan snel opstaande tegenstander na tackle en snel sprintende tegenstanders kan ik helaas alleen maar onderstrepen. Hopelijk wordt er in PES6 wat aan gedaan.

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Anoniem: 61752 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 00:27:
Online op de PC gaat het vaak heel erg traag in de menu's (laat staan in het spel zelf, al kies ik altijd de goeie verbindingen uit), de laatste dagen kom ik er soms zelfs niet in en krijg de melding dat het niet mogelijk is om te connecten en dat ik later moet proberen. Ze hebben niet al te veel spelers op hun servers en toch gebeurd dit bijna altijd. Nou ga ik niet zeiken als dit een keer per dag gebeurd (ook te veel), maar elke keer is het raak en moet ik of te lang gaan wachten of handmatig afsluiten. Ben ik de enige of zijn er meer met hetzelfde probleem??

Btw. mijn internetverbinding is 8mbit down en 1mbit up, dus daar zal het niet aanliggen. Mijn systeem is ook verder in orde
Gisteravond had ik voor het eerst problemen om te connecten, met de melding: service temporary unavailable Geen idee hoe dat ineens kan.
De traagheid in de menu's is enigzins op te lossen door de juiste poorten open te zetten, zie de manual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gelukkig ben iki niet de enige die er last van had.

Hopelijk wordt dat inderdaad snel opgelost, "ff" een potje online selen is er helaas niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op welke server zitten de meeste Nederlanders / jullie altijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179352

Nippletwister schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 12:19:
[...]

Ja dat kan, gewoon een MAX-drive aanschaffen ;)
een max-drive?
ik ben een beetje een n00b vrees ik en ik wil ook graag een patched pes5 (of straks 6) op mijn xbox draaien.
dus, wat is een max-drive? en is dit de enige manier, want voor de ps2 kan je gewoon een gepatchde torrent downloaden en branden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Anoniem: 91579 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:18:
Ik zit (als ik speel, op dit moment weinig ivm het WK) altijd op één van de Duitse servers (nick: Arjan79). Als ik tegen mensen met een groen icoon speel, heb ik weinig tot geen last van lag, maar mischien werken andere servers wel net zo goed.
Je bent toch vast niet zo n00b dat je niet kunt zoeken met google? :/

[ Voor 73% gewijzigd door PromoX op 15-06-2006 18:26 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179352

okee
een soort memorystick dus
dankje!

nu de volgende vraag: kan ik als ik mijn xbox aansluit op mijn netwerk thuis, zo'n patch ergens op mijn xbox neerzetten zodat hij werkt (en ik geen maxdrive hoef te kopen)?
zou best fijn zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay

K-Jay

Klaas Jan

Anoniem: 91579 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:18:
Ik zit meestal in English Room 1 of 2. Als ik zelf een room maak geef ik hem een meisjesnaam, bijv Claudia. Werkt erg goed, iedereen wil dan ineens tegen je voetballen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Laatst online: 13-05 15:32
Mensen waar halen jullie die superpatch vandaan? Ik ben al veel aan het zoeken geweest, maar het is allemaal zo knullig aangeboden, allemaal losse files waar de helft het niet van doet (link)...wordt er moedeloos van. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04:02

Turfschipper

Hup NAC

Dat wil ik ook wel weten. Want ik zie door de bomen het bos niet meer.

En volgens mij zitten we nu op superpatch 3,1. Maar daar moet je ook weer 2,0 en 3,0 voor hebben, plus akz studio of zo, en een kitserver.

Nou ja, ik snap er ff niks meer van.

Van mij hoeft het niet als je zoveel moet doen. Want er kan nog al wat fout gaan lees ik her en der.

Dus ik denk dat ik mijn pes patchloos laat. Alleen worden het er online wel steeds minder, de patchlozen dan he.

Maar het meest jammerlijke van dit online gebeuren vind ik nog steeds dat je haast geen Nederlander kan vinden.

Is er al ergens een site of opstartprgramma waar je veel nederlanders kan uitdagen?

[ Voor 19% gewijzigd door Turfschipper op 17-06-2006 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ja, kan iemand mij vertellen wat op dit moment de beste patch is en waar ik die haal?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Captain Pervert schreef op maandag 19 juni 2006 @ 19:24:
Ja, kan iemand mij vertellen wat op dit moment de beste patch is en waar ik die haal?
De WorldCup patch, te halen bij SoccerAccess. :7

Verder zal er ook nog wel een Superpatch ofzo zijn maar tijdens het WK heb ik absoluut geen trek in clubvoetbal (er zitten geen clubs in de WC-patch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137811

Ik heb tot nu toe alleen deel 3, super spel, alleen wil ik eigenlijk wel is een update, want een Brazilie met Rivaldo en een Portugal zonder C.Ronaldo is best ouderwets. Is het bij dit deel ook zo dat je tijdens een wissel de speler van t veld ziet lopen? Is dit in deel 4 ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Aleen bij enkele en dubbele wissels, niet bij driedubbele.

Wel een idioot criterium trouwens, gewoon PES5 halen, wat maken die wissels nou uit verder? 8)7

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-06 15:49

janklp

FortyTwo Capital

Ik heb weer eens een probleem. Met geen enkele toets willen mijn spelers lekker schieten. Als ik D als schiettoets instel en schiet dan komt er een soort half hoog zacht pasje. Ook als ik andere toetsen als schiettoets instel gebeurd dit. Heeft iemand van jullie dit ook al eens gehad of weet iemand een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Zamorano schreef op maandag 19 juni 2006 @ 20:38:
[...]

De WorldCup patch, te halen bij SoccerAccess. :7

Verder zal er ook nog wel een Superpatch ofzo zijn maar tijdens het WK heb ik absoluut geen trek in clubvoetbal (er zitten geen clubs in de WC-patch).
Ik heb hem gedownload, geupdate naar 2.5 en het werkt, alleen als ik nu een World Cup wil spelen, moet ik dan handmatig alle poules invullen? 8)7 Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179926

Eej, mensen

Ik ben nieuw op dit forum. En ik speel al een tijdje PES5 op de pc. Nou heb ik Superpatch 3.0 geinstalleerd staan. En nou wil ik faces installeren. Kan iemand mij dit DUIDELIJK uitleggen, want ik heb het wel op sommige plaatsen zien staan, maar dat is zo onduidelijk (of het is engels). Dus als iemand mij het kan uitleggen zou ik het heel fijn vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hebben jullie ook zo'n van dat de servers zo vaak blijven hangen en dat het oneindig duurt voordat je bijvoorbeeld terug in de matchroom komt?

Echt zwaar irri,

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 91579 op 25-06-2006 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Klopt, daar heb ik ook last van. Is ook een bekend probleem, maar ze kunnen het nog niet verhelpen helaas.

Weet iemand trouwens de antwoorden op de volgende vragen:

- hoe kan je een doelpuntgeluidje toevoegen?

- hoe kan je supportersgeluiden toevoegen?

ia het mogelijk om avi bestanden in te voeren? Want ik wil echte, opgenomen, stadiongeluiden toevoegen.

bvd

[ Voor 63% gewijzigd door Turfschipper op 27-06-2006 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66714

welke opstelling spelen jullie? en tactics?
ik speel soms tegen tegenstanders met ongeveer dezelfde stats maar af en toe word ik gewoon weggetikt op t middenveld. ik scoor zelf meer uit dieptepassjes of soms een voorzet inkoppen.
Mijn opstelling is vaak 442 met de middenvelders heel veel opzij, of 5-3-2 zodat je in elk geval minder goals tegen krijgt.

en ik vind dat het echt AFGESCHAFT moet worden dat je kunt wachten op een passje van de keeper en m dan intikken. T is verdomme geen fifa 94 (waar dat voor het laatst ook kon)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
4-4-2 small diamond sinds kort (Chelsea 2006).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay

K-Jay

Klaas Jan

Anoniem: 66714 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 23:46:
ik speel soms tegen tegenstanders met ongeveer dezelfde stats maar af en toe word ik gewoon weggetikt op t middenveld. ik scoor zelf meer uit dieptepassjes of soms een voorzet inkoppen.
Mijn opstelling is vaak 442 met de middenvelders heel veel opzij, of 5-3-2 zodat je in elk geval minder goals tegen krijgt.
Hier ook 442, soms 443 en dan meestal nog Centre Attack of Side Attack. Wat nog wel eens wil helpen is een pass over de hele breedte van het middenveld.
en ik vind dat het echt AFGESCHAFT moet worden dat je kunt wachten op een passje van de keeper en m dan intikken. T is verdomme geen fifa 94 (waar dat voor het laatst ook kon)!
Leg eens uit? Ik begrijp deze niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Laatst online: 05-06 14:13
Ik heb hier gewoon Superpatch 3 draaien met kitserver 5.2.0 (full WC kits + balls). Dit werkt goed maar moet alleen zelf de poul samen stellen.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

welke opstelling spelen jullie? en tactics?!
De laatste tijd speel ik 3-4-3 of 3-5-2, met meestal één of twee vleugelaanvallers. Speel daarbij veel op buitenspel en laat ook regelmatig de centrale verdediger mee op komen, die op die manier ook nog wel 's een doelpuntje wil meepikken.
K-Jay schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 08:55:
[...]

Leg eens uit? Ik begrijp deze niet helemaal.
Ik denk dat hij bedoeld dat als je een doeltrap kort wilt nemen (pass naar de speler die net buiten het strafschopgebied staat), de tegenstander de bal gemakkelijk kan onderscheppen en vervolgens gemakkelijk kan scoren.

[ Voor 12% gewijzigd door PromoX op 29-06-2006 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-06 14:13

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik speel vaak 3-1-2-1-3, dus eigenlijk 3-4-3 met een verdedigende en aanvallende middenvelder. Heb mijn veld redelijk in balans, alleen mis ik af en toe iemand midden in het middenveld. Dan haal ik vaak mijn aanvallende middenvelder terug en trek ik de centrumspits iets naar achteren, zodat ik met een nummer 10 speel. Met deze opstelling ben ik na veel proberen uitgekomen met PES3. Dit bevalt me nog steeds het best, omdat je eigenlijk overal 1 of meer mensen hebt staan.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Ik speel over het algemeen 3-5-2, 3-4-3 en soms 4-4-2, met twee verdedigende middenvelders en vleugelaanvallers.

Afhankelijk van de stand, de tegenstanders en mijn spelers speel ik op de counter of all attack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122004

Vinden jullie niet dat spelers heel traag om hun as draaien en dat er haast geen verschil is in snelheid tussen de spelers?

Kortom, ik vind het spel een beetje aan de trage kant. Jullie geen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Traag om je as draaien kan je verbeteren door je skills te verhogen. Bv, met L1 met bal, of R2 zonder bal bij een aanname.

De snelheid van spelers klopt echt niks van.
vb.:
Als je met een langszame verdiger tegen Martins speelt, is ie veel langszamer. En bij achterstand, vergeet het maar.

Als je dan zelf met martins speelt, tegen dezelfde verdediger, wordt je altijd weer ingehaald door die veel tragere verdediger. Heel irritant.

Ik speel in mijn eentje sowieso nooit meer tegen de computer, want je wordt aan alle kanten genaaid.

On line heb je veel meer een echte wedstrijd, met fouten erin dus. Niet elke wedstrijd hetzelfde verloop, etc etc.

Overigens geldt hiervoor wel, dat jij of de tegenstander geen Adriano in zijn team heeft, want das een paar keer voorgeven, buttonbashen en hij kopt of schiet hem er wel een keer in.

Bij alle andere spelers heb je toch wel wat meer skills nodig om te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 15:02

PcManiaxx

ondertitel duh

Moet ik alleen superpatch 3.0 installeren wil ik alle namen, stadions en spelers goed hebben?

Of komt er nog meer bij kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee dan heb je het meeste wel. Evt. nog kits voor up-to-date statistieken van spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180086

Is 'r iets van een superpatch voor de PSP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PcManiaxx schreef op maandag 03 juli 2006 @ 23:31:
Moet ik alleen superpatch 3.0 installeren wil ik alle namen, stadions en spelers goed hebben?

Of komt er nog meer bij kijken?
bedenk dan wel dat je dan niet meer tegen non-superpatchers kunt spelen online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Wil iemand mij alstublieft uitleggen hoe ik dat fijne stiftje/lobje met PES5 kan doen. Ik deed het in PES4 altijd met vierkantje en R1 daarna dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:05
Tranzy schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 13:17:
Wil iemand mij alstublieft uitleggen hoe ik dat fijne stiftje/lobje met PES5 kan doen. Ik deed het in PES4 altijd met vierkantje en R1 daarna dacht ik.
Is het niet R1 en dan 2x vierkantje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay

K-Jay

Klaas Jan

Schieten en meteen daarna L1 of R1. Een van die twee, weet niet uit mijn hoofd, is automatisme :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
K-Jay schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 14:10:
Schieten en meteen daarna L1 of R1. Een van die twee, weet niet uit mijn hoofd, is automatisme :)
Dat heb ik nou ook maar ik kan nog steeds het onderscheid niet maken tussen de L1 en R1 ..ik dacht iets van hoge lob en lage ..maar ik krijg ze in een wedstrijd nooit goed voor elkaar. Soms heb ik wel een mzzl en dan maak ik een super goal maar ik wil het bewust kunnen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

L1 + schieten

maar soms stift ie m meer dan n echt lobje.

ik wil nog een soort goeie tutorial voor t nemen van vrije trappen, gaan er echt te zelden in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik ben trouwens nog op zoek naar een lege kit template om zelf shirtjes te maken. Ik zoek me een eind in de rondte, maar kan helemaal niets vinden. Heeft iemand hier nog zo'n template liggen?

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay

K-Jay

Klaas Jan

Anoniem: 66714 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:06:

ik wil nog een soort goeie tutorial voor t nemen van vrije trappen, gaan er echt te zelden in
Ik dacht dat ze op pesfan.com zo'n enorme pdf van 800 pagina's hadden, met o.a. tips voor vrije trappen. Ik heb hem wel eens doorgelezen, kan me iets herinneren van 'free kick a la Beckham' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26986

Echt een ding wat ik echt idooit vind van het spel is, als je de computer wilt laten verdedigen, dat ze als een sukkel achter de man aan lopen, en niet tussen de man en eigen goal gaat staan.

slecht slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Geloof dat het nu wel lukt ...

Paar doelpunten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Anoniem: 66714 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:06:
L1 + schieten

maar soms stift ie m meer dan n echt lobje.

Vrije trappen lukt mij heel aardig. Mijn eerste nieuwe spits (Mandev) schiet ze er echt aan de lopende band onhoudbaar in. Ideaal als je eens een wedstrijd hebt waarin het niet wil lukken. Het gebeurt me heel vaak dat hij de wedstrijd met zo'n vrije trap openbreekt. Sowieso is het een topspits die de meest onmogelijke ballen er vanuit alle hoeken inschiet. En dat voor maar een paar stuivers :)

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay

K-Jay

Klaas Jan

Smoonshine schreef op maandag 24 juli 2006 @ 10:00:
[...]

Vrije trappen lukt mij heel aardig. Mijn eerste nieuwe spits (Mandev) schiet ze er echt aan de lopende band onhoudbaar in. Ideaal als je eens een wedstrijd hebt waarin het niet wil lukken. Het gebeurt me heel vaak dat hij de wedstrijd met zo'n vrije trap openbreekt. Sowieso is het een topspits die de meest onmogelijke ballen er vanuit alle hoeken inschiet. En dat voor maar een paar stuivers :)
En welke knoppen(combo) gebruik je om vrije trappen te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Alleen de schietknop :D. Kan ook aan het 3 sterren niveau liggen, maar ik heb niet het idee dat de keepers daar beter van worden. Vaak druk ik nog wel het pookje in de richting van de hoek waar ik hem wil hebben, maar weet niet of dat uitmaakt.

Die keepers zijn trouwens wel een stel ongelofelijke stumpers zeg. Bij 75% van mijn goals staan ze maar een beetje dom te koekeloeren. Ze duiken niet eens de bal achterna. Ze staan er als lantaarnpalen te wachten tot de bal erin gaat.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55506

Mooi dat ze zo'n echte Beckham style in de vrije trap hebben gekregen :9~, puikwerk. Die goal daarna, Zidane met de pass Ronaldo met het stiffje volgens mij, is trouwens het mooist ;).

Ik speel het nu ook een tijdje op PS2 bij een maat maar het is zo veel beter dan de Fifa serie :9. Engiste wat ik wel mis is dat je niet kan aangeven de ze diep moeten gaan voor het betere vleugelwerk. Of heb ik die knop nog niet gevonden? Ook speel ik vaak tegen een kerel die houdt van dribbelen en dat vind ik ontzettend kut te verdedigen, hoe kan je die het beste aanpakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Anoniem: 55506 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 11:52:
[...]

Ik speel het nu ook een tijdje op PS2 bij een maat maar het is zo veel beter dan de Fifa serie :9. Engiste wat ik wel mis is dat je niet kan aangeven de ze diep moeten gaan voor het betere vleugelwerk. Of heb ik die knop nog niet gevonden? Ook speel ik vaak tegen een kerel die houdt van dribbelen en dat vind ik ontzettend kut te verdedigen, hoe kan je die het beste aanpakken?
Wanneer je de schietknop indrukt, komt er een medespeler naar het dribbelende mannetje toegelopen om hem op te jagen. Je kunt dan zelf tussen de goal en de dribbelaar gaan staan en op het juiste moment instappen. Zo gaat het bij mij tenminste regelmatig goed.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 15-06 16:18
Ik heb sinds vrijdag PES 5 voor de Xbox, speel hem op de 360 maar ik ben ietwat in de war over de Eredivisie. Als ik Master League kies en vervolgens mijn favoriete NL club kies, kom ik daarna altijd in een league met teams uit andere landen en niet met de andere 17 Eredivisie clubs.

Doe ik wat fout of hebben ze deze spelmodus niet ingebakken in PES 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Je moet geen MASTER league kiezen maar een gewone league. Daar kan je kiezen wat je wilt spelen. Nationale teams, Serie A, Eredivisie etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:38

Smarron

The bend

Ik speel ook een masterleague en gekozen voor de English Premier Division. Ik speel zowat alleen tegen ploegen uit Italie. Inderdaad national league kiezen.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-05-2024

Dracul

Ooh yeah!

Wat ik een beetje jammer vind van Konami is dat ze nog steeds geen wedstrijden voor de europacup hebben toegevoegd aan de normale league mode. Naast de nationale competitie en beker wil je als topper en subtopper toch europees spelen in een seizoen. In mijn ogen dienen zowel de league als de masterleague een grondige beurt te krijgen van Konami zodat je als club realistische seizoenen kunt spelen. Met de huidige game engine is dat echter haast onmogelijk om voor elkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Dracul schreef op zondag 30 juli 2006 @ 12:58:
Wat ik een beetje jammer vind van Konami is dat ze nog steeds geen wedstrijden voor de europacup hebben toegevoegd aan de normale league mode. Naast de nationale competitie en beker wil je als topper en subtopper toch europees spelen in een seizoen. In mijn ogen dienen zowel de league als de masterleague een grondige beurt te krijgen van Konami zodat je als club realistische seizoenen kunt spelen. Met de huidige game engine is dat echter haast onmogelijk om voor elkaar te krijgen.
Denk dat dat een kwestie van rechten is, ben al blij dat er alle landen teams (op NL na, klere KNVB) en alle spelers namen kloppen, nu nog de engelse en duitse club namen (ook weer rechten).
Als ze ook nog eens de UEFA en CL rechten moeten hebben gaat het allemaal wel erg prijzig worden, maar het zou zeker wel een aanvulling zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Dracul schreef op zondag 30 juli 2006 @ 12:58:
De makkelijkste manier is natuurlijk om gewoon de League optie eruit te gooien en de ML uit te breiden naar 10 tot 16 groepen.[ hoe meer hoe beter]
Op die manier is de int. cup [europa cup/ cl] ook want interessanter.
Nu zit je in de groeps fase al met minimaal 1 andere club uit je eigen ML-groep.

Waar het gaat om rechten, beschikbare namen etc, ik heb liever dat het spel zelf en de structuur in orde is.
Ik denk ook niet dat dat het punt is waarom je in League mode geen europese cup wedstrijden kan spelen.
Je kan immers ook geen transfers doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-06 20:16

amahusu

taking over the world!

Kaap schreef op zondag 30 juli 2006 @ 10:07:
Ik heb sinds vrijdag PES 5 voor de Xbox, speel hem op de 360 maar ik ben ietwat in de war over de Eredivisie. Als ik Master League kies en vervolgens mijn favoriete NL club kies, kom ik daarna altijd in een league met teams uit andere landen en niet met de andere 17 Eredivisie clubs.

Doe ik wat fout of hebben ze deze spelmodus niet ingebakken in PES 5?
je kan ook gewoon je eigen competitie samenstellen in masterleague volgens mij (in WE10 iig wel)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-05-2024

Dracul

Ooh yeah!

LoneRanger schreef op zondag 30 juli 2006 @ 15:12:
[...]

De makkelijkste manier is natuurlijk om gewoon de League optie eruit te gooien en de ML uit te breiden naar 10 tot 16 groepen.[ hoe meer hoe beter]
Op die manier is de int. cup [europa cup/ cl] ook want interessanter.
Nu zit je in de groeps fase al met minimaal 1 andere club uit je eigen ML-groep.

Waar het gaat om rechten, beschikbare namen etc, ik heb liever dat het spel zelf en de structuur in orde is.
Ik denk ook niet dat dat het punt is waarom je in League mode geen europese cup wedstrijden kan spelen.
Je kan immers ook geen transfers doen.
Het ging mij niet om de rechten maar om aan te geven dat Konami een beperkte engine heeft die bijna niet aan te passen is en ook in PES6 weer zo goed als ongewijzigd is.

Het is dus wel een punt dat er geen europese wedstrijden in de league mode zitten want er zijn genoeg mensen die geen zin hebben in de ML. Sommige mensen willen gewoon voetballen zonder ook de technische staf te moeten zijn. Transfers kun je trouwens gewoon doen in de edit mode en dat werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127981

Ik heb een aantal speler gekocht via de pesshop maar ik heb geen idee waar ik ze kan terug vinden. In elk geval niet in de Classic nationaleteams. In de infobalk staat 'de speler wordt toegevoegd' maar toch niet terug te vinden. Heeft iemand een idee of suggestie hoe ik toch met deze speler kan spelen??

vr.gr Randau

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Laatst online: 12-06 20:16

amahusu

taking over the world!

je kan die speler dan kopen als je masterleague speelt of je kunt em ook gewoon in een team editen

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Weet iemand of het in PES6 mogelijk word om 2vs2/3vs3 te gaan spelen online? En dan bedoel ik niet met 2 personen achter 1 PC, maar gewoon 4 verschillende personen online.

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 22:05
Pff, weet je welk spel ik vandaag in de winkel zag liggen voor 20 euro :o ;) .

* JanW heeft ook PES 5 :D

Heb nu deel 3, 4 en 5 voor de PC.
Hebben jullie nog enkele tips voor de "beginnende" PES 5 speler? (Ja, ik heb de TS doorgelezen)

En ook toevallig een idee hoe je online gaat met de PC versie want je zou aanmelding/registratie moeten uitvoeren als je voor het eerst Network mode start volgens de handleiding, maar heb niets gezien... :? .
Laat maar, al gevonden
Google O+ O+

[ Voor 56% gewijzigd door JanW op 03-08-2006 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ep0ss schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 18:36:
Pff, weet je welk spel ik vandaag in de winkel zag liggen voor 20 euro :o ;) .

* Jerry heeft ook PES 5 :D

Heb nu deel 3, 4 en 5 voor de PC.
Hebben jullie nog enkele tips voor de "beginnende" PES 5 speler? (Ja, ik heb de TS doorgelezen)

En ook toevallig een idee hoe je online gaat met de PC versie want je zou aanmelding/registratie moeten uitvoeren als je voor het eerst Network mode start volgens de handleiding, maar heb niets gezien... :? .
Laat maar, al gevonden
Google O+ O+
Oei, dat is een koopje :).
* Jerry kijkt op gcshop.nl
* Jerry ziet €16,-
* Jerry besteld gelijk :D
Eindelijk online knallen :).

Ik heb trouwens een filmpje gemaakt met een aantal van mijn mooiste goals.
Te zien op googlevideo: Filmpje

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Jerry schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 10:48:
[...]
Ik heb trouwens een filmpje gemaakt met een aantal van mijn mooiste goals.
Te zien op googlevideo: Filmpje
Bergkamp :9~ :9~ _/-\o_

offtopic:
Ik maak hieruit op dat Jerry hem nog niet legaal had O-)

- edit -

Weet niet of iemand ze al kent, maar post ze toch:
Free kicks with Roberto Carlos

PESFAN Goal of the Month

[ Voor 23% gewijzigd door JanW op 04-08-2006 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Ep0ss schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 19:38:
[...]

Bergkamp :9~ :9~ _/-\o_

offtopic:
Ik maak hieruit op dat Jerry hem nog niet legaal had O-)

- edit -

Weet niet of iemand ze al kent, maar post ze toch:
Free kicks with Roberto Carlos

PESFAN Goal of the Month
Ik zet standaard Bergkamp er altijd in ipv Reyes :P _o_.
Klopt :$. Ik wachtte eigenlijk totdat ie wat goedkoper werd, omdat ik hem niet zo heel veel speel. Maar nu wil ik toch een keer online :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
heb hem ook maar gekocht.... 15 euro bij bart smit. Dat zijn nog eens fijne prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61752

De laatste tijd zie ik veel cheaters online.

Ze nemen een onbekende team en propen die vol met de beste spelers die er zijn. Bij het menu waar je teams kan kiezen zie je er niks van, behalve dat het een slechte team is (volgens het diagram), dus kies ik meestal ook een slechte team om het eerlijk te houden. Zo heb ik stuk of 3 wedstrijden verloren.

Weet iemand hoe ze dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Lol, vandaag voor het eerst online gespeeld.
Ik heb gekozen voor een quickmatch en kwam uit tegen een Fransman. Hij koos Frankrijk (big mistake, want Barthez staat op doel :P) en ik koos voor Arsenal (Bergkamp hè ;)).
Scoor ik gelijk met Bergkamp in de 3de minuut :D. Blunder van de keeper, want hij was makkelijk te houden :X.
Kortom win ik gewoon mijn eerste online partij met 1-0 :). Dat oefenen tegen de computer is toch niet zo slecht geweest :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Jerry schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 14:01:
Lol, vandaag voor het eerst online gespeeld.
Ik heb gekozen voor een quickmatch en kwam uit tegen een Fransman. Hij koos Frankrijk (big mistake, want Barthez staat op doel :P) en ik koos voor Arsenal (Bergkamp hè ;)).
Scoor ik gelijk met Bergkamp in de 3de minuut :D. Blunder van de keeper, want hij was makkelijk te houden :X.
Kortom win ik gewoon mijn eerste online partij met 1-0 :). Dat oefenen tegen de computer is toch niet zo slecht geweest :P.
Ik zou alleen geen quickmatch meer doen.
Je kunt beter in de matchroom de tegenstanders uitzoeken, dan zie je hoe goed/slecht de tegenstander is, en nog veel belangrijker: aan de hand van de groene pijltjes voor de naam kun je zien of de verbinding goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Welke land zitten jullie meestal als jullie online spelen? Ikzelf zit meestal in Germany of England en dan hoop ik een keer een beginner tegen te komen. Online naam is gewoon Ep0ss, kunt het toevoegen in de TS :) .

Edit
Is er ergens een superpatch te downloaden als executable ipv al de losse bestandjes die je via filefront/rapidshare moet downloaden?

[ Voor 26% gewijzigd door JanW op 09-08-2006 16:56 . Reden: Superpatch info nodig :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Exocet schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 16:22:
[...]

Ik zou alleen geen quickmatch meer doen.[..]
Is het niet zo dat bij de quickmatch ook naar de kwaliteit van de verbinding gekeken wordt?

Ik zelf vind online niet zo leuk meer, te veel lag, van die tegenstanders die opeens een trage verbinding hebben en zo scoren, etcetera....

Misschien dat dit bij PES6 beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Exocet schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 16:22:
[...]

Ik zou alleen geen quickmatch meer doen.
Je kunt beter in de matchroom de tegenstanders uitzoeken, dan zie je hoe goed/slecht de tegenstander is, en nog veel belangrijker: aan de hand van de groene pijltjes voor de naam kun je zien of de verbinding goed is.
Ik heb nu 10 partijtjes gespeeld en ik ben 1 persoon tegengekomen die een slechte verbinding had. De rest was erg goed te doen :). Via de matchroom vind ik zo'n gedoe. Ik wil gewoon gelijk knallen :). Het interesseert me echt niet waar ik op de ranglijst sta of hoeveel punten ik heb, etc. Als ik me maar vermaak dan vind ik het al gauw best ;).

btw: je mag mij ook toevoegen aan de TS, naam is: mr_unanimous

[ Voor 4% gewijzigd door Jerry op 09-08-2006 18:00 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Mensen hebben jullie de nieuwste tools van Juce al geinstalleerd??

Ik heb nu meer als 150 stadions, 320 ballen, alle nieuwe shirts en kan nu ook broekjes shirtjes en sokken los van elkaar wisselen :9~

Supervet :)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
DenniZ schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 14:47:
Mensen hebben jullie de nieuwste tools van Juce al geinstalleerd??
Nee, en zolang er geen link wordt gepost, blijft het nee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Jerry schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 17:59:
[...]

Ik heb nu 10 partijtjes gespeeld en ik ben 1 persoon tegengekomen die een slechte verbinding had. De rest was erg goed te doen :). Via de matchroom vind ik zo'n gedoe. Ik wil gewoon gelijk knallen :). Het interesseert me echt niet waar ik op de ranglijst sta of hoeveel punten ik heb, etc. Als ik me maar vermaak dan vind ik het al gauw best ;).

btw: je mag mij ook toevoegen aan de TS, naam is: mr_unanimous
Dit heb ik ook ..Volgens mij wordt je geweigerd als je een beginner bent die het tegen een wat meer ervaren speler wilt opnemen. Hoe kan je trouwens je eigen statistieken bekijken ?

Quickmatch wil alleen bij mij niet zo.

Het blijven klote servers. Kan geen 10 minuten idle zijn in een lobby zonder dat de servers niet meer reageren. Gevolg: PES5 opnieuw opstarten, 10 keer connecten voordat je er weer op kan / mag (Temp not available to connect of residual data connection exists) en dan maar weer es proberen.

Je bent onderhand meer bezig met inloggen dan met een potje pes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Nieuw PES-krant is uit! klik! :9

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TXC
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05 09:48

TXC

Ik ben sinds een paar week ook begonnen met PES5. Speel als sinds 98 de fifa serie maar die AI kan ik niet meer uitstaan ;)

Fifa heb ik altijd al met toetsenbord gespeeld en PES speel ik nu ook met het toetsenbord. Heel veel mensen roepen hier dat je het met een gamecontroller moet spelen (Rumblepad II) maar de enige argumenten die ik daarvoor lees is dat het 'gewoon lekkerder speelt'. Nu klopt het dat het erg lastig is om te richten met het schieten met een toetsenbord (ook al bij fifa). Wordt dat met een Rumblepad II beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
TXC schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 15:32:
Ik ben sinds een paar week ook begonnen met PES5. Speel als sinds 98 de fifa serie maar die AI kan ik niet meer uitstaan ;)

Fifa heb ik altijd al met toetsenbord gespeeld en PES speel ik nu ook met het toetsenbord. Heel veel mensen roepen hier dat je het met een gamecontroller moet spelen (Rumblepad II) maar de enige argumenten die ik daarvoor lees is dat het 'gewoon lekkerder speelt'. Nu klopt het dat het erg lastig is om te richten met het schieten met een toetsenbord (ook al bij fifa). Wordt dat met een Rumblepad II beter?
Jazeker!!!

Trouwens komt er nog een nieuw topic over PES6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Je zou het gewoon een tijdje moeten proberen. Als je er eenmaal aangewend bent zal je handelingsnelheid/nauwkeurigheid wel wat toe nemen in vergelijking met het gebruik van een toetsenbord. Zo is toetsenbord/muis ideaal voor fps-ers, en zo zijn controllers dat voor voetbalspellen. Ik heb zelf 2 logitech DUAL ACTION's en vind afgezien van de ps2-controllers dit de beste controller. :)

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:50
Ik heb dit spel ook voor de pc alleen vind ik iets raar.
Als ik op de schiet knop druk dan doet hij bij mij zowat altijd een lob, maar dat wil ik helemaal niet. De rest klopt wel gewoon. Ik heb dit spel ook voor de xbox en daar schiet ie wel gewoon normaal.

Doe ik iets verkeerd oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Check even je button-configuratie, best mogelijk dat je L2 knop niet goed staat ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157807

Fifa heb ik altijd al met toetsenbord gespeeld en PES speel ik nu ook met het toetsenbord. Heel veel mensen roepen hier dat je het met een gamecontroller moet spelen (aRumblepd II) maar de enige argumenten die ik daarvoor lees is dat het 'gewoon lekkerder speelt'. Nu klopt het dat het erg lastig is om te richten met het schieten met een toetsenbord (ook al bij fifa). Wordt dat met een Rumblepad II beter?
Ik zelf gebruik een Playstation 2 naar USB converter dus speel ik met een orginele PS2 controller.
Gewoon omdat ik met D-pad speel en als ik dan een Rumblepad II zou kopen, zit de D-pad aan elkaar en heb ik sneller vaak dat ik schuin naar links ga ipv gewoon links.

Je kan het best met toetsenbord proberen, maar ik denk als je er wat sneller in word, je vingers aardig in de knoop raken wil je het echt goed kunnen.

Maar ik zou zeggen koop een controller. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TXC
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05 09:48

TXC

Je kan het best met toetsenbord proberen, maar ik denk als je er wat sneller in word, je vingers aardig in de knoop raken wil je het echt goed kunnen.
Ik denk dat dat op zich wel wat mee zal vallen aangezien ik al fifa sinds 98 speel met het toetsenbord (10 editities).

Bij de oudere fifa's kon je bijvoorbeeld omhoog+rechts drukken voor een schot in de rechterbovenhoek en omlaag+links voor een schot in de linkeronderhoek. Dat hebben ze sinds ongeveer fifa 2004 veranderd en sindsdien is het erg lastig richten met schieten. Bij PES werkt het ook niet op deze manier.

De gewone besturing gaat mij wel aardig goed af bij PES (passen, rennen, lobben, tackelen etc.) alleen het schieten is dus lastig met toetsenbord. Gaat dat met een LG rumblepad of dual action trouwens met de analoge stick of ook 'gewoon' met de pijltjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
  • Laatst online: 22-05 09:07

Bepaalde moves zijn fysiek bijna onmogelijk met een toetsenbord. Sidestepping is lastig maar bijvoorbeeld de bal voor je uit tikken en een abrupte stop (waar je R1 + R2 voor nodig hebt), verschillende soorten schoten etc. Dan heb ik het nog niet eens over de fancy moves die je met je analoge stick kan doen :) (niet dat ik die ooit gebruik...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

TXC schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:19:
[...]
Gaat dat met een LG rumblepad of dual action trouwens met de analoge stick of ook 'gewoon' met de pijltjes?
Kan met allebei. :)

• cdl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-02 09:07

cdl

Hallo. Even een kort vraagje aan iedereen. Vorig jaar heb ik een site gezien waar heel veel tactieken voor PES4 besproken werden. Deze site kan ik helaas niet meer vinden.
Weet iemand een site waar handige/goede tactieken voor PES4/5 besproken worden?

Dat zeg ik!

• walterg
  • Laatst online: 22-05 09:07
www.pesfan.com
We hebben een archief van de oude versies dus voor pes 4 moet je bij de archieven zijn.

Andere sites zijn pesinsight, evo web en anders moet je even op google kijken. Dit zijn trouwens engelstalige sites maar er is vast wel wat nederlandstalige fansites.

[ Voor 37% gewijzigd door walterg op 24-08-2006 11:08 ]

PES6 zal wel elk moment uit kunnen komen zeker?

• PromoX

PromoX

Flying solo

Anoniem: 91579 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:29:
PES6 zal wel elk moment uit kunnen komen zeker?
Dat duurt nog wel even. De release staat op dit moment voor (eind) oktober gepland.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste