[PS2/PC/XBOX/PSP] Pro Evolution Soccer 5 - Deel 2

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 7.252 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-03 15:48

Dark4ever

Huh?

LoneRanger schreef op woensdag 28 december 2005 @ 19:58:
[...]

Klopt, ik heb er net m'n 3e [alweer] inliggen terwijl ik in voorgaande versies nooit scoorde op die manier. [wel naast/over]
Natuurlijk fraps even opgestart en een filmpje gemaakt [8mb] want hij zat er wel lekker in :)

http://rapidshare.de/files/9987754/Balaban.avi.html

Binnenkort eens even kijken of ik met moviemaker overweg kan, lijkt me wel leuk een compilatie filmpje te maken.
Ik neem aan dat je gewoon avi's aan elkaar kunt plaken, muziekje toevoegen en een lekker muziekje eronder kan zetten.
Hoe heb je die gemaakt? Gewoon voor geven door 2x op de hogebal voorgeef knop drukken (bij mij is da A, zoals ook in fifa) en daarna door 1x de schietknop in drukken? (bij mij D, alleen weet dus nie meer wat de standart knop er voor is).

Gewoon zo? Of heb je nog andere knoppen in gedrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltmeister
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-03-2022
dark4ever schreef op woensdag 28 december 2005 @ 22:05:
[...]

Hoe heb je die gemaakt? Gewoon voor geven door 2x op de hogebal voorgeef knop drukken (bij mij is da A, zoals ook in fifa) en daarna door 1x de schietknop in drukken? (bij mij D, alleen weet dus nie meer wat de standart knop er voor is).

Het ligt niet aan je voorzet, het ligt aan de positionering van de speler die je bestuurd. Je kan het beste R1+R2 indrukken (supercancel, je bestuurd dan je de speler al tijdens de voorzet) en iets naar achter lopen. Hierdoor neem je die bal vol op de volley, of maak je een omhaal.

edit: check hier de guide van PESFAN
http://www.pesfan.com/bulletin/articles.php

Hier vind je allerlij handig tips over hoe je het best moves kan doen. Ook kun je daarbij de bijbehorende filmpjes zien

[ Voor 13% gewijzigd door Weltmeister op 28-12-2005 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

Weltmeister schreef op woensdag 28 december 2005 @ 15:13:
[...]

Ik raad je aan om vooral in de gamerooms te spelen en goed te letten op dat je alleen speelt tegen mensen die drie groene verbindings streepjes. Dan loopt de game meestal redelijk soepel. Wat jij beschrijft komt gewoon door über trage upload van je tegenstander, dat doen ze 95% van de tijd denk ik niet expres.

Die streepjes zie je trouwens pas als je een gameroom selecteerd, of als je host; dan zie je ze in de linker bovenhoek van het profiel van je tegenstander. Gewoon die gasten niet accepteren als tegenstander als dat te laag is.
ok bedankt ik doe altijd quick match

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
dark4ever schreef op woensdag 28 december 2005 @ 22:05:
[...]

Ik kan je wel een verhaal gaan ophangen maar ik was er echt niet mee bezig om op die manier te gaan scoren.
Normaal ga ik verder naar de achterlijn om dan een voorzet te geven, ditmaal dus niet.
2Xrondje[voorzet], semi laag met veel vaart [stats speler], niet nadenken en uithalen.
Ik varieer wel veel qua hoogte/lengte met voorzetten, dan krijg je gevarieerde doelpogingen als de bal [al] aankomt.
Toch nog een redelijk lang verhaal terwijl het 80% geluk en 20% instinct[?] was. B)

Only fools are enslaved by time and space.

Anoniem: 94943

Ik ben op zoek naar de patch voor PES5, maar kom er elke keer achter dat hij gedelete is :/
Weet iemand hier meer over of hebben er al spelers ervaring met de patch? O-)

• LoneRanger
  • Niet online
Anoniem: 94943 schreef op donderdag 29 december 2005 @ 14:09:
Ik ben op zoek naar de patch voor PES5, maar kom er elke keer achter dat hij gedelete is :/
Weet iemand hier meer over of hebben er al spelers ervaring met de patch? O-)
Tja, sneu verhaal, de heren van de patch kregen schijnbaar teveel kritiek en hebben iig alle rapidshare acounts gedelete.
Beetje kinderachtig naar mijn idee.
Onderstaande link werkt geloof ik nog wel, heb niet alles getest.

http://www.fifasoccer.inf...nloads&d_op=getit&lid=264

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 23:37

Anoniem: 164406

De superpatch is echt geinig. Ik heb wel een paar keer gehad dat ik vast kom te zitten in de gepatchte versie. Vanuit het scherm "start game" sta ik dan helemaal vast. het enige wat ik kan doen is de computer opnieuw opstarten. :( Zijn er meer mensen die dat probleem hebben?. En is er wat aan te doen, behalve de patch opnieuw installeren?

• Weltmeister
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-03-2022
Het is volgens mijn vooral die FA die zo ongelovelijk aan het zijken is over patches en option files met originele club namen etc. Echt ongelovelijk hoe zielig ze doen over een option file, niet dat dat nu illegale software is. Ik hoop dat in PES 6 al het gezeik eens voorbij is en alle namen origineel zijn. Het is nu wel ok, maar ik speel veel online en heb daarom geen superpatch draaien. Daarom speel ik nu online nooit met Nederland met die waardeloze namen.

Als mijn (ons) tweakers msn pes netwerk groot genoeg is kan ik het overwegen om de superpatch te installeren. Maar nu nog niet...

Voor mensen die niet hebben meegedaan aan de 1e tweakerscup en die een tegenstander zoeken die een goede upload hebt waardoor je lagvrij kan spelen.

Voeg mij maar toe op msn op stefan.effenberg@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Het scoren wil nog niet helemaal lukken snap niet precies hoe het moet....moet je bij het schieten ook nog de controller de linkerjoystick de hoek in duwen waar je hem wilt hebben?

en de schietbalk moet je proberen zo dicht mogelijk bij het streepje te komen of is dat onzin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeroeter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-05 04:56
Ja je moet zeker wel richten met je analoge stick of pad. En vooral je schietknop kort indrukken. Ikzelf let nooit op die balk, 't is meer een kwestie van gevoel, en dat komt vanzelf. Ook timing is belangrijk. Als een speler komt inlopen, voldoet een kort tikje op de schietknop. De bal krijgt dan vanzelf genoeg vaart.

Zeker in het begin zal je de neiging hebben om de schietknop te lang ingedruikt te houden.

Als je penalties of vrije trappen oefent, komt het gevoel best rap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Laatst online: 03-01-2023
Tja het gevoel komt idd wel....maar ik wordt af en toe gewoon gek van het feit dat ik een bal zie naast gaan terwijl ie gewoon haast niet naast kan gaan haha maar goed....ik blijf oefenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Good Fella schreef op maandag 26 december 2005 @ 20:36:
Is het mogelijk om met 2 personen een leuge te doen. Dus een met het toetsenbord en een met de controler (Logitech Dual-Action). Ik krijg het namelijk niet voor elkaar. Ik wil dus gewoon met een vriend van me een complete leuge (eredevisie) uitspelen :p Maar wel leuk tegen elkaar. Dus hij is bijv. Standaard Team a en ik spel altijd de andere partij dus team b,c,d,etc..

Als ik gewoon bij opties doe kan ik allen met ze tweeën in een team maar dat willen we neit.
Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Laatst online: 28-05 22:00
Spelen hier nog mensen de Xbox versie? ik word een beetje moe van om tegen alleen maar malloten te spelen.

add me maar: John Kabira

[ Voor 13% gewijzigd door Terryb47 op 02-01-2006 02:14 ]

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het spel begint me ondertussen wel een beetje tegen te staan (op 5 sterren):(
Na 23 league matches ondertussen 9 doelpunten gemaakt! 8)7
Bijna alle wedstrijden zijn 0-0, en veel verlies ik door een irritante tegengoal, vaak de enige doelpoging van de tegenstander. Zelf kom ik amper tot doelpogingen hoe ik ook aanval, door het midden , over de flanken.
Gelukkig is er nog online play...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06 21:02

K-Jay

Klaas Jan

Rustig blijven oefenen, balletje rondtikken. Probeer wat trucjes en passeerbewegingen onder de knie te krijgen en probeer te anticiperen op wat de AI doet.
Maar eigenlijk is online veel leuker ja ;)

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74112

Topicstarter
In ML heb je in het begin dat je een team opstart altijd een dipje, ook al speel je met de originele spelers.
Speel een paar seizoenen en je teamwork zal een stuk beter zijn en alles lukt ineens wel.
Zo heb ik het ook veel voorgehad.

Spijtig dat de masterleague enigzins beperkt is. Hopelijk is dit bij pes6 heel wat beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Ik speel de laatste tijd veel Online, soms heb je van die dagen dat je alleen maar kluts/rebound goals tegenkrijgt...word wel beetje moe van spelers die maar 1 ding kunnen doen: met 3 spitsen naar de achterlijn en dan tikkie breed en dan schieten :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:07

ZieMaar!

Moderator General Chat
Terryb47 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 01:52:
Ik speel de laatste tijd veel Online, soms heb je van die dagen dat je alleen maar kluts/rebound goals tegenkrijgt...word wel beetje moe van spelers die maar 1 ding kunnen doen: met 3 spitsen naar de achterlijn en dan tikkie breed en dan schieten :Z
Daar is makkelijk wat tegen te doen, gewoon je backs op manmarking zetten. Dat zorgt over het algemeen voor de veel minder dreiging over de vleugels. Vervolgens met je viermans middenveld de wedstrijd naar je toe trekken en alles komt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:58
Ik heb gisteren sinds een tijdje weer PES 5 gespeeld:

Het kan aan mij liggen, maar ik heb niet zo veel plezier meer aan PES 5 in vergelijking met PES 4...

Ik irriteer me aan de volgende dingen:

- Het is nu echt retemoeilijk om te scoren (ik heb nog nooit een keer met 3-0 gewonnen ofzo)
- Aan het einde van de wedstrijd naar match details kijken is ook frustrerend als je ziet dat je maar 1 schot op doel hebt
- Als je balverlies lijdt, is het zeer lastig om de bal weer terug te veroveren. Hoewel dit natuurlijk wel realistischer is...
- Als je een steekpass geeft langs de zijlijn heeft de speler nog wel eens de neiging de bal gewoon te laten lopen (bal wordt dus niet aangenomen ofzo)
- Ook op ** kan ik een wedstrijd nog verliezen terwijl ik met PES 4 alles won op ****** :X

Hoewel het spel nog realistischer is geworden is bij mij ook de irritatie hoger geworden als ik een wedstrijd verlies...

Als iemand suggesties heeft voor bovenstaande irritaties kan ik misschien wat meer plezier in het spel krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-03 13:38
Nippletwister schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 09:53:

Het kan aan mij liggen, maar ik heb niet zo veel plezier meer aan PES 5 in vergelijking met PES 4...

- Het is nu echt retemoeilijk om te scoren (ik heb nog nooit een keer met 3-0 gewonnen ofzo)
- Aan het einde van de wedstrijd naar match details kijken is ook frustrerend als je ziet dat je maar 1 schot op doel hebt
- Als je balverlies lijdt, is het zeer lastig om de bal weer terug te veroveren. Hoewel dit natuurlijk wel realistischer is...
- Als je een steekpass geeft langs de zijlijn heeft de speler nog wel eens de neiging de bal gewoon te laten lopen (bal wordt dus niet aangenomen ofzo)
- Ook op ** kan ik een wedstrijd nog verliezen terwijl ik met PES 4 alles won op ****** :X

Hoewel het spel nog realistischer is geworden is bij mij ook de irritatie hoger geworden als ik een wedstrijd verlies...

Als iemand suggesties heeft voor bovenstaande irritaties kan ik misschien wat meer plezier in het spel krijgen
Allen worden beter als je meer speelt, heel simpel, dit heeft bijna iedereen wel. Kwestie van aanleren. Mara die steekpass, als je even normaal gaat lopen als de pass bij diegene aankomt dan is aannemen een stuk makkelijker. Gewoon even je pas heel eventjes inhouden.

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-05 22:07

janklp

FortyTwo Capital

- Het is nu echt retemoeilijk om te scoren (ik heb nog nooit een keer met 3-0 gewonnen ofzo)Lekker blijven oefenen, had ik mn eerste seizoen ook, nu win ik regelmatig met grote cijfers
- Aan het einde van de wedstrijd naar match details kijken is ook frustrerend als je ziet dat je maar 1 schot op doel hebt Zelfde als vorige punt, oefenen oefenen.
- Als je balverlies lijdt, is het zeer lastig om de bal weer terug te veroveren. Hoewel dit natuurlijk wel realistischer is...Leer je vanzelf beter mee omgaan
- Als je een steekpass geeft langs de zijlijn heeft de speler nog wel eens de neiging de bal gewoon te laten lopen (bal wordt dus niet aangenomen ofzo)[/b]Niet rennen ingedrukt houden, dan laat hij hem gaan, even stoppen met rennen en de speler neemt de bal aan[/b]
- Ook op ** kan ik een wedstrijd nog verliezen terwijl ik met PES 4 alles won op ****** :X Zet hem hier eens op 5 sterren en het spel wordt een stuk leuker op de een of andere manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHammer
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-01-2024

Tegen hoe minder sterren je speelt des te irritanter is de tegenstander.. gaan ze heel irritant dribbelen langs de zijkant zonder te sprinten.. en krijg je snel vrije trappen tegen.. Dus ook ik zeg speel sowieso op 5 sterren, dan willen ze gaan voetballen, en krijg jij meer ruimte, ook doordat ze als een gek af en toe gaan jagen. Dan moet je gewoon de vrije man zoeken en krijg je uiteindelijk enorme ruimtes. Het klinkt standaard maar het is gewoon blijven spelen. Bij pes4 was iedereen ook heel ontevreden op het begin omdat de vorige zoveel beter zou zijn, maar na een tijdje went het gewoon en blijkt het weer 't vorige deel te overtreffen. Dat met die bal laten gaan heb ik ook wel eens, ondanks dat je dan niet R1 inhoud, maar kan misschien ook aan de speler zelf liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Wat zijn nu bruikbare moves om een tegenstander te passeren?
Al die stepovers en dergelijke werken meestal toch niet, als je daar al de tijd voor hebt.
Het enige wat af en toe wil helpen is de R2 toets vast houden en haaks bewegen met de D-pad , dan wil de tegenstander wel 'ns verkeerd instappen. Alleen dan wordt je vaak vlak erna weer ingehaald en ben je weer de bal kwijt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
ZieMaar! schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 07:14:
[...]

Daar is makkelijk wat tegen te doen, gewoon je backs op manmarking zetten. Dat zorgt over het algemeen voor de veel minder dreiging over de vleugels. Vervolgens met je viermans middenveld de wedstrijd naar je toe trekken en alles komt goed.
ik had er aan het begin last van, maar nu niet meer. het valt me gewoon op dat 9 uit 10 van m'n tegenstanders zo speelt. (vooral gasten van hogere divisies) absoluut geen creativiteit in het spel. of je hebt nog die gasten die alleen maar de lange bal spelen en hopen op een mazzeltje.
Exocet schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 10:50:
Al die stepovers en dergelijke werken meestal toch niet, als je daar al de tijd voor hebt.
Het enige wat af en toe wil helpen is de R2 toets vast houden en haaks bewegen met de D-pad , dan wil de tegenstander wel 'ns verkeerd instappen. Alleen dan wordt je vaak vlak erna weer ingehaald en ben je weer de bal kwijt. :(
de makkelijkste manier is toch wachten met de pass todat je tegenstander op je af komt rennen, meestal loopt er dan iemand van je eigen team al "vrij". gewoon mannetjes voorbij komen kan wel, maar online word je gewoon neergemaaid, dus kan je beter je bal passen.

[ Voor 38% gewijzigd door Terryb47 op 05-01-2006 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162476

Terryb47 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:09:
[...]

ik had er aan het begin last van, maar nu niet meer. het valt me gewoon op dat 9 uit 10 van m'n tegenstanders zo speelt. (vooral gasten van hogere divisies) absoluut geen creativiteit in het spel. of je hebt nog die gasten die alleen maar de lange bal spelen en hopen op een mazzeltje.

[...]

de makkelijkste manier is toch wachten met de pass todat je tegenstander op je af komt rennen, meestal loopt er dan iemand van je eigen team al "vrij". gewoon mannetjes voorbij komen kan wel, maar online word je gewoon neergemaaid, dus kan je beter je bal passen.
Ik word af en toe helemaal gek. Ik domineer de hele wedstrijd, maar 1 counter van de tegenstander, 1 through-pass naar de vleugels en meteen scoren ze. Dan is er ook nog lag in de 2de helft omdat de tegenstander een crappy connection heeft(Ik host meestal met 12000/1024 con.).Grappige is dat ze dan dat ze met lag beter gaan spelen. Ze missen haast niks. En die vrije trappen gaan ook gewoon allemaal erin. Dat vind ik echt minder van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Weet precies hoe het voelt, tegenstander geen ene kans gehad en dan scoren ze in de 85ste minuut met een klutsgoal |:( en dan als je een rematch wil, loggen ze snel af. Ik speel meestal toch minstens 2 partijen tegen iemand.

en dat van ieder een helft hosten is echt klote, op zich wel zo eerlijk maar die gasten uit engeland zitten volgens mij nog allemaal op dialup 8)7 of erger nog, sommige gaan dan even wat downloaden/uploaden om expres hun bw vol te maken, echt supervervelend.

[ Voor 4% gewijzigd door Terryb47 op 05-01-2006 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent17
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:47
Exocet schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 10:50:
Wat ik een goede vind en ik speel veel online, offline werkt de beweging nog beter. Schietknop en kort daarna de passknop indrukken, hij doet dan net of hij de bal schiet.
Verder gebruik ik altijd: D-pad loslaten en R2 indrukken. Verder gebruik ik met snelle spelers die aan bal zijn de move om heel ver de bal voor zich uit te spelen met behulp van R1+R2 en dan D-pad in een bepaalde richting duwen. Ook werkt tijdens de sprint R1 " tappen"

Online ligt het aan je formatie of je wint of verliest in de hogere divisies. Manmarking goed uitkiezen om veel vrijstaande buitenspelers te dekken. Ik speel zelf altijd met een sweeper wat zorgt voor een laatste man die altijd rugdekking verleent.

Bij het verdedigen kan je heel vaak een steekpass met supercancel onderscheppen. Dit moet je echt onder de knie proberen te krijgen.

Ik speel zelf altijd 4-3-3 met de punt naar achteren en de aanvallende buitenspelers breed laten staan en de backs op manmarking als dit nodig is + een sweeper.

Merk ik dat de tegenstander met een 4-2-2 formatie speelt en de spitsen komen niet veel voor in het spel dan verander ik mijn formatie naar een 3-2-3-2. Op deze manier komt de tegenstander er helemaal niet aan de pas.

Wat leid tot een disconnect bij mensen die in divisie A spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeroeter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-05 04:56
R2 veel gebruiken, zeker op het moment dat je tegenstander bijna de overtreding begaat.
Bal aannemen zonder de sprintknop voor een betere controle.
En ook: lange passing 'over de hele'. Komt vaak aan...

En boven alles, geduld in de aanval. Is al vaak gezegd hier.

Heb zelf met 6-1 met ajax van az gewonnen. Mijn grootste uitslag, oefening baart kunst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

ZieMaar! schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 07:14:
[...]

en of je achterspelers (vleugelverdedigers) iets naar achteren plaatsen, maar je moet altijd opletten voor een dieptepass en dan van te voren al richting achterlijn lopen, dan houd je de man altijd voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-05 21:52
Is het mogelijk om een afbeelding te importeren in Pro Evolution Soccer 5 om die dan als logo van je zelfgemaakt team of voor op je truitjes te gebruiken. Indien ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -whodini-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-07-2024
laat maar :)

[ Voor 102% gewijzigd door -whodini- op 07-01-2006 00:57 . Reden: typo's ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Ok, ik ben even met moviemaker wezen stoeien en het resultaat is een filmpje met 14 fragmenten en 12 goals.
Natuurlijk ontbreekt een achtergrond muziekje niet.
Het filmpje weegt 13,3 MB en duurt net iets meer dan 2 minuten.
Het einde, kwa muziek, is een beetje abrubt maar kon het zogauw niet uitvogelen hoe dat anders/beter te doen.

http://rapidshare.de/files/10604224/Pes5goals.wmv.html

Geniet zou ik zeggen. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Is er een manier om een rondtikkende loser te bestrijden?
Je hebt van die gasten als die 1-0 voorkomen de bal achterin gaan rondtikken. En daar kom je dus met je spelers niet bij. Je kunt er dan met 1 speler op af rennen, maar de rest loopt vrolijk terug, en dan wordt de bal weer breed getikt en moet je meer 20meter lopen.
Zelfs als ALL ATTACK doet staan je spelers nog veels te ver weg om goed te kunnen pressen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:46
Exocet schreef op zondag 08 januari 2006 @ 08:57:
Is er een manier om een rondtikkende loser te bestrijden?
Je hebt van die gasten als die 1-0 voorkomen de bal achterin gaan rondtikken. En daar kom je dus met je spelers niet bij. Je kunt er dan met 1 speler op af rennen, maar de rest loopt vrolijk terug, en dan wordt de bal weer breed getikt en moet je meer 20meter lopen.
Zelfs als ALL ATTACK doet staan je spelers nog veels te ver weg om goed te kunnen pressen.
Gewoon helemaal NIETS doen... dan komt ie vanzelf wel op jou helft.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Zosas schreef op zondag 08 januari 2006 @ 09:14:
[...]

Gewoon helemaal NIETS doen... dan komt ie vanzelf wel op jou helft.
Dat is dus nou net het probleem, dat doet ie dan niet. Constant blijven rondtikken achterin, en daar is niet tegenop te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Hmm, dat heb ik gelukkig nog niet meegemaakt: meestal kom ik zelf voor, maar dan blijf ik wel aanvallen. (tegenstanders ook tot nu toe) mijn advies is niet teveel gaan rennen want dan raken je spelers snel moe: zie je net dat je in de laatste minuut net een stap te laat bent om te verdedigen/te scoren. Wat je wel kan doen is er 2 mannetjes erop afsturen, wel uitkijken dat je niet de verkeerde stuurt zodat er een groot gat onstaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:57

d0s

sssst

en anders probeer maar eens met super cancel te jagen.. werkt bij mij altijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Laatst online: 29-05 21:05
Wilde even zeggen dat ik hem sinds 2 dagen voor mijn PSP heb ... echt lachen man. alleen minder tricks en wat langere wachttijden.... verder doet hij (bijna) niet onder aan een console of PC versie.

[ Voor 8% gewijzigd door Tranzy op 08-01-2006 22:46 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26986

zou er nog een patch verschijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Soms heb je van die dagen, win je alles. maar ook dagen alleen maar gelijkspel/verliezen en niet kan scoren. ik ben niet iemand die snel met controllers gaat smijten, maar ik scheld dan toch de hele wereld verrot; tis maar goed dat ik geen mic heb :+ : ballen op de paal/lat/net voorlangs: keeper staat net op de goeie plek, tegenstander die je bij elke bal aanname onderuit haalt en geeneens geel voor krijgt: jij raakt tegenstander niet eens aan en je krijgt strafschop tegen. -> verlies |:(

het allervervelendste is dat wanneer ik verlies (had 1600 punten) van iemand uit lager divisie dat zij veel meer punten winnen, maar wanneer ik win krijg ik amper 50 (zij 100+). Is allemaal prima, maar wil ik een rematch gaan die gasten natuurlijk weg. stelletje mietjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Even snel een vraagje nog over Pro Evolution Soccer 4.

Wanneer je in de PES-Shop spelers koopt via de "Players" menu keuze. Waar komen deze terecht?
In een team? Of komen die in de Master League oid....?

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53576

Als ik mijn pc opnieuw installeer, ben ik dan al mijn online data kwijt? Of kun je op een of andere manier je data bewaren? Ben nu redelijk ver met online en zou het zonde vinden om opnieuw te moeten beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay

K-Jay

Klaas Jan

Ik heb Pes er al eens afgegooid en opnieuw geinstalleerd, terwijl er niets met mijn online gegvens gebeurde. Lijkt me dat ze gewoon ergens online bewaard worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Jay-K schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 21:28:
Even snel een vraagje nog over Pro Evolution Soccer 4.

Wanneer je in de PES-Shop spelers koopt via de "Players" menu keuze. Waar komen deze terecht?
In een team? Of komen die in de Master League oid....?
Je bedoelt waar je ze dan kunt vinden tijdens de transfer periode?
Volgens mij in "Other" of "Unbelonging".
En dan kunnen ze dus ook gewoon gekocht worden door ML teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94943

Anoniem: 53576 schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 11:54:
Als ik mijn pc opnieuw installeer, ben ik dan al mijn online data kwijt? Of kun je op een of andere manier je data bewaren? Ben nu redelijk ver met online en zou het zonde vinden om opnieuw te moeten beginnen...
Je data blijft staan in een map die bij installatie automatisch wordt aangemaakt. Deze staat in "mijn documenten" en dan "Konami". Hier worden savegames en optionfiles, naar mijn weten, bewaard. Je gegevens om online te spelen worden volgens mij online bewaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165556

Heeft er iemand wat links naar goede patches?
Komt Wendetta ook weer met een patch voor PES 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Anoniem: 165556 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 13:16:
Heeft er iemand wat links naar goede patches?
Komt Wendetta ook weer met een patch voor PES 5?
Ik snap niet dat dat nog steeds niet in de SP staat.
Er is een Superpatch uit, de link moet hier nog ergens in het topic rondzweven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165556

Ja, die Superpatch heb ik, maar vind ik erg irritant. ----> Menu, Muziek en spelers zijn niet echt top etc.

Wil graag wat anders proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toch ben ik er over uit dat deel 5 hele iritante bugs/systeem bevat.

-je geeft een steek pass, en poppetje twijvelt soms en loop weer terug, met als gevolg dat hij de steek pass niet ontvangt.

-Je automatich hapt met je verdedigers, als de tegen partij een steekpass geeft, terwijl ik zelf met mijn verdedigers richting goal wilt lopen.

-ik soms op de schiet knop drukt en soms niet reageerd.

-passen gaat soms zo langzaam, terwijl ik gewoon goeie spelers hebt.

-En natuurlijk dat overstapje.

-Als de keeper uitneemt, je maar naar een speler kan spelen (Dit slaat echt nergen op, alle delen al
zo}

-Je geen contoller heb om binnen of buiten door een steek pass te geven, echt heel slecht, computer kiest vaak vaakverkeerde kant.

-En nog veel meer ergenissen

-Spelers lopen in de weg.

-Spelers verdediging helemaal niet de aanvallers terwijl er gewoon een open gat is. heb niet eens
vierkantje er bij ingedrukt.

-Computer kiest vaak de verkeerde speler, heb hem ook op manuel gezet maar helpt geen moer, omdat het toch vaak de verkeerde selecteerd.

-Je hebt niet voledig controlle als je met je speler wilt verdedigen (om nou de heletijd met super cancel door te lopen is ook geen optie)

Vind dat ze nog wel het een en andere moet veranderen, dit is gewoon slecht afgewerkt.
Maar zo denken er in iedergeval veel mens over.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 26986 op 19-01-2006 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-05 22:07

janklp

FortyTwo Capital

Goh, pr0t0type verwoord in een post al mijn ergernissen. Bespaard mij een klaagzang. Maar het is en blijft gewoon een topspel, ondanks deze kleine puntjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-05-2024

Dracul

Ooh yeah!

Mensen die een wat langzamere, realistischer en meer plezier gevende gameplay willen moeten eens de optionfile van sepakbola10 proberen of de optionfile gebaseerd op de waarden van sepakbola10 maar dan van superpatch 2.0.

Waar je hem kunt downloaden en wat er is getweaked vind je hier:

http://www.soccergaming.tv/showthread.php?t=129700

Ikzelf ben voorstander van een zo realistisch mogelijk spelletje met natuurlijk het spelplezier in het oog houdend. Daarom gebruik ik de getweakte optionfile voor superpatch 2.0 in combinatie met de camera op wide en de radar er volledig uitgesloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Laatst online: 28-05 13:11
Mwa radar vind ik nog wel een goeie toevoeging hoor :)

Enige waar ik me eigenlijk aan erger is dat wanneer de bal niet goed aankomt dat geen van mijn spelers snel de beslissing kan nemen om naar de bal toe te lopen en dat dus de tegenpartij altijd de bal afpakt. Nog een punt is dat wanneer ik jaag op de bal het bijna nooit lukt om de bal af te pakken zonder een overtreding te maken en de computer lukt dit altijd zonder enige moeite.

Dit ging trouwens alleen maar over de offline mode (ik speel eigenlijk nooit online :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-06 20:38
Dat jagen is inderdaad erg raar, je jaagt eigelijk alleen met de speler die je bestuurt, de rest laat zich heel veer terug zakken.

verder erger ik me niet aan zo veel dingen, alleen terugspeel ballen op de keeper, dan moeten de backs breed gaan lopen zodat ik die bal kwijt kan. Nu speelt de keeper hem nog wel eens dwars door het midden terug waar hij vandaag komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112545

Ik heb die Superpatch 2.0 geïnstalleerd, maar bij het starten van een wedstrijd crasht het spel, hebben meer mensen hier last van? (misschien is dit al eerder behandeld, maar ik kan het zo gauw niet terugvinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114729

Leuke goaltjes in dat filmpje.. (Beetje late reactie) Heb zelf ook 2 filmpjes! Op die site vind je 2 movies van 2 minuten ongeveer, is mijn site trouwens. Ben zelf groot liefhebber.

Dan nog wat extra info!
www.pesgroningen.nl Hier worden veel toernooien voor de PS2 gehouden
ESWC Kwalificatie voor WK PES5
Clanbase.com Hier is een ladder/open cup

Ik sta in de open cup finale :D Als iemand tegen me wilt spelen, add me on msn: exploited@home.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 09:04
Daarom gebruik ik de getweakte optionfile voor superpatch 2.0 in combinatie met de camera op wide en de radar er volledig uitgesloopt.
Zeker nooit voetbal gespeeld? Zelfs met de camera op wide heb je niet het overzicht dat je hebt dat je als speler op het veld hebt. Met de camera op wide en mijn rechtsback aan de bal bij de 16 meter lijn heb ik zonder radar geen idee waar mijn FWs en wingers staan, dat is in het eggie wel anders

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Dracul schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 21:24:
Mensen die een wat langzamere, realistischer en meer plezier gevende gameplay willen moeten eens de optionfile van sepakbola10 proberen of de optionfile gebaseerd op de waarden van sepakbola10 maar dan van superpatch 2.0.

Ikzelf ben voorstander van een zo realistisch mogelijk spelletje met natuurlijk het spelplezier in het oog houdend. Daarom gebruik ik de getweakte optionfile voor superpatch 2.0 in combinatie met de camera op wide en de radar er volledig uitgesloopt.
Die optionfile is erg goed, het ging nog meer op echt voetbal lijken. Ik vind nogsteeds dat men bij Konami zich teveel fixeert op Engels voetbal, dat is met deze gameplay ook een beetje verholpen.

Het enige wat ik nogsteeds erg vervelend vind is dat je spelers zo ontzettend snel moe worden, na 2 of 3 wedstrijden zijn ze al af, ook de keeper 8)7 . Naar mijn mening toch een grote fout. Misschien de condition overal maar op 8 zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Dr. Strangelove schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 09:18:
[...]

Zeker nooit voetbal gespeeld? Zelfs met de camera op wide heb je niet het overzicht dat je hebt dat je als speler op het veld hebt. Met de camera op wide en mijn rechtsback aan de bal bij de 16 meter lijn heb ik zonder radar geen idee waar mijn FWs en wingers staan, dat is in het eggie wel anders
Om antwoord te geven op je vraag: Zaterdag Hoofdklasse en Zondag 1e Klasse(stuk leuker)
en interregionale jeugd tegen NEC, Vitesse en de Graafschap.

Wat je zegt over de camera klopt helemaal maar ondanks dat kies ik er persoonlijk zelf voor om te spelen zonder radar aangezien het in mijn ogen niet in een voetbalspel thuis hoort. Het is een gebrek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Zamorano schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 12:44:
[...]

Die optionfile is erg goed, het ging nog meer op echt voetbal lijken. Ik vind nogsteeds dat men bij Konami zich teveel fixeert op Engels voetbal, dat is met deze gameplay ook een beetje verholpen.

Het enige wat ik nogsteeds erg vervelend vind is dat je spelers zo ontzettend snel moe worden, na 2 of 3 wedstrijden zijn ze al af, ook de keeper 8)7 . Naar mijn mening toch een grote fout. Misschien de condition overal maar op 8 zetten.
Moet je eens een gewone league proberen, is een spelere na 1 wedstrijd al aan vervanging toe :P

Die optionfile heb ik vanmiddag ook even geprobeerd maar behalve dat de bal zich wat anders gedraagd is mij niet veel opgevallen behalve dan dat het nog een tikkeltje sneller gaat.
Althans voor mijn gevoel.
Het kan best liggen aan het feit dat ik gewoon verder ben gegaan met mijn ML.
Zover ik gelezen heb, en dat was niet veel, zijn de stats ook aangepast maar ik denk dat de stats in een savegame die van de optionfile weer overschrijven.
Zo maar een friendly proberen.

Ergens hoop ik dat het niet teveel verschil maakt want dan kan ik overnieuw beginnen. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

De gameplay zou juist langzamer moeten worden. De afgelopen dagen heeft Sepakbola zijn optionfile weer wat getweaked waardoor het nog ietsjes langzamer wordt. Als je deze optionfile gebruikt moet je wel op 3*** spelen want speel je op een hogere moeilijkheidsgraad dan worden de gameplaytweaks grotendeels teniet gedaan.

Deze tweaks zorgen ervoor dat het spel veel meer aanvoelt als de demo wat voor mij een positief iets is aangezien ik die veel beter vond aanvoelen als het uiteindelijke product.

[ Voor 26% gewijzigd door Dracul op 24-01-2006 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
Dracul schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 21:24:

Ik heb deze nu als optionfile genomen. Ik zit al midden een ML. Werkt het dan ook? Of moet ik opnieuw beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Dracul schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 19:04:
De gameplay zou juist langzamer moeten worden. De afgelopen dagen heeft Sepakbola zijn optionfile weer wat getweaked waardoor het nog ietsjes langzamer wordt. Als je deze optionfile gebruikt moet je wel op 3*** spelen want speel je op een hogere moeilijkheidsgraad dan worden de gameplaytweaks grotendeels teniet gedaan.

Deze tweaks zorgen ervoor dat het spel veel meer aanvoelt als de demo wat voor mij een positief iets is aangezien ik die veel beter vond aanvoelen als het uiteindelijke product.
Tja, het zal aan mij liggen maar voor mijn gevoel is het niet langzamer.
Sterker nog er lijkt niets veranderd behalve dat de bal lichter lijkt en nog vaker van de voet springt.
Ik gebruikt trouwens die 2e file uit de openings post van die thread. [voor superpatch 2.0]

deze dus:
HAWKS (With Re_Rates Implemented) Option File - Based on Superpatch 2.0

http://rapidshare.de/files/11125933...rerate.rar.html

Dat van 3 sterren was me duidelijk en ik heb gewoon wat losse partijtjes gespeeld.
Ik ben het trouwens helemaal met je eens dat de demo vele malen lekkerder speelde.

[ Voor 7% gewijzigd door LoneRanger op 25-01-2006 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
LoneRanger schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 18:13:
[...]

Tja, het zal aan mij liggen maar voor mijn gevoel is het niet langzamer.
Sterker nog er lijkt niets veranderd behalve dat de bal lichter lijkt en nog vaker van de voet springt.
Ik gebruikt trouwens die 2e file uit de openings post van die thread. [voor superpatch 2.0]

deze dus:
HAWKS (With Re_Rates Implemented) Option File - Based on Superpatch 2.0

http://rapidshare.de/files/11125933...rerate.rar.html

Dat van 3 sterren was me duidelijk en ik heb gewoon wat losse partijtjes gespeeld.
Ik ben het trouwens helemaal met je eens dat de demo vele malen lekkerder speelde.
Hmm wel vreemd. Misschien is het niet dat het allemaal langzamer gaat, maar je kunt makkelijker een lager tempo spelen. Ook worden er meer foutjes gemaakt, en ik vind dat het aantal kansen (en meestal dus ook de doelpunten) in een langere wedstrijd realistischer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-05 15:51

Turfschipper

Hup NAC

Ik heb hem vanmiddag alsnog gekocht. Moet eer lijk zeggen dat ik hem al illegaal had. Maar na veel wikken wegen en het lezen van de superlatieven over het online gebeuren, toch ff gehaald.

Net ff online geprobeerd, snapte er weinig van, ff maar snel een quick match gespeeld. Tegen Een Madrileen, hij Real Madrid, ik NAC BREDA.

En............ JEZUS! Wat is het spel idd 10 keer leuker dan tegen de PC. Wat een verademing.

Eindelijk maakt de tegenstander ook fouten, het lijkt zowaar op echt voetbal.

Uitslag 0-0, had 2-2 kunnen zijn. Maar kan nu al zeggen, na 1 potje online, dat dit eindelijk echt eens een spel is die zijn eurootjes waard is.

Maar over het online gebeuren heb ik wel wat vraagjes: je kiest een server: ik neem aan dat je de Engelse moet kiezen? Is er geen Nederlandse server?

Dan kies je een lobby. En dan, want ik kan naar de splerslijst gaan, een spler opzoeken, maar dan? Want hij doet niks.

Kan iemand mij ff op weg helpen? Of weet iemand welke de Nederlandse servers/lobbies zijn?

alvast bedankt

ps.

ik las ook in het spelboekje dat het online gebeuren van Konami een opzegtermijn heeft van 30 dagen? Wat betekent dit? Neem aan dat dit spel online nog wel ff door gaat, ook tot na pes 6?

[ Voor 9% gewijzigd door Turfschipper op 25-01-2006 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-05 15:51

Turfschipper

Hup NAC

Glorix Jim schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 09:01:

Enige waar ik me eigenlijk aan erger is dat wanneer de bal niet goed aankomt dat geen van mijn spelers snel de beslissing kan nemen om naar de bal toe te lopen en dat dus de tegenpartij altijd de bal afpakt.

:))
Als de bal niet goed dreigt aan te komen moet je super cancel genruiken, dan kotm er wel 1tje naar de bal toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay

K-Jay

Klaas Jan

stalscu schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 19:26:
[...]
Kan iemand mij ff op weg helpen? Of weet iemand welke de Nederlandse servers/lobbies zijn?
[...]
Staat dacht ik wel uitgelegd in het boekje hoor. Er zijn geen NL lobbies. Ik zit altijd in English 1 of 2 en kijk altijd bij 'select match room' of er iemand in ongeveer mijn klasse met een lage ping een game host. Zo niet, dan doe ik 'create match room', en wacht rustig tot ik wordt uitgedaagd, wat meestal nog geen minuut duurt.
Nadeel van quick mtach is dat je niet ziet hoe de verbinding van je tegenstander is, en ik wil alleen tegen mensen met drie groene pijltjes spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door K-Jay op 26-01-2006 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Er was iemand die klaagde over gasten die online na een voorsprong, de bal gingen rondtikken: was mij in 100 partijen online nog niet gebeurd, maar net had ik er 1: hij komt 3-2 voor en ging zich "ingraven" en elke keer als ik de bal had haalde hij m'n speler konstant onderuit. Zat me toch een partij te schelden, want hij wilde ook natuurlijk geen rematch. En dan maar om te zwijgen over de lag in de 2de helft.

Voor mij is de fun eraf - ik kom alleen nog maar tegen idioten te spelen, m'n Xbox Live account verloopt bijna en ik denk niet dat ik het ga verlengen met een jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met blokje kan je druk zetten. verander je formation naar forward press en da tikken is verhopen.

Sta btw in the open cup grote finale :) :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stalscu schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 19:37:
[...]

Als de bal niet goed dreigt aan te komen moet je super cancel genruiken, dan kotm er wel 1tje naar de bal toe.
Dat help echt niet in zon situatie, omdat vaak de verkeerder spler word geselecteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Anoniem: 26986 schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 15:17:
[...]

Dat help echt niet in zon situatie, omdat vaak de verkeerder spler word geselecteerd.
Dan selecteer je toch zelf een andere? Ik heb nooit moeite met dat soort situaties eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Anoniem: 114729 schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 01:27:
Met blokje kan je druk zetten. verander je formation naar forward press en da tikken is verhopen.
M'n team speelt al op Zonepress. Je doet er gewoon niks tegen in de 80ste minuut, je spelers zijn gewoon moe. Op bal jagen, kom je elke keer te laat. Maar wat ik al zei, heb het in 100 partijen online nog niet eerder meegemaakt.

[ Voor 11% gewijzigd door Terryb47 op 01-02-2006 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zamorano schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 15:58:
[...]

Dan selecteer je toch zelf een andere? Ik heb nooit moeite met dat soort situaties eigenlijk.
Wil niet.

Als je ff terug leest....

SuperCancel gebruike je het meest bij een steekpass...

Maar dat verhaal wat ik Quote, had hij het niet over een steekpass ga ik vanuit...

Tis gewoon zo als je een pass geeft, en de bal wordt van richting verandert, dan neemt je eigen speler die in de buurt is niet ff het besluit om achter de bal aan te gaan, en zit je maar wat te drukken op select player, en kiest ie alles dooer elkaar.

Grootste ergenis, van deze game zijn dit soort situaties.

SuperCancel kan je in dit soort situatie niet gebruiken. althans, het heeft niet eens enige nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zorg gewoon da je wint, dan heb je dit niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
Wie kent deze situatie:

Een aanval van mij is afgeslagen. Verdediger van de tegenstander aan de bal. De bal rolt ineens van zijn voeten, hij valt op zijn knieen en blijkt geblesseerd te zijn. Zonder dat er een speler van mij in de buurt is. Ik vond het wel grappig om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Startpost heeft eindelijk een kleine update doorstaan ;)

Als iedereen even zijn nick en platform waarop hij speelt wilt posten om in de lijst te zetten.

Lijkt me leuk om tegen een paar tweakers te spelen.

Als er nog opmerkingen zijn rond de startpost, foutjes, enz... gelieve dit nu te zeggen omdat ik een beetje vrijetijd heb momenteel ;)

Mvg,

jonas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:00

Christiano007

Ich bin der champion

Christiano007 = Chr1st2aan
:)

[ Voor 16% gewijzigd door Christiano007 op 04-02-2006 17:48 ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

TRUMAN speel op de PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op welk platform?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-05 22:01

Smarron

The bend

* Smarron speelt het op z'n Xdoos. Vrijwel niet online, geen idee waarom. Tegen vrienden speelt opzich toch wel leuker. :z

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

www.pes-united.com = me site
#img @ quakenet

Ant- @ PC
exploited@home.nl is me MSN als je wilt spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkvE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01 17:16
MarkvE @ Playstation 2

Vormkracht10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Laatst online: 18-05-2023
Iemand al Winning Eleven 9 gespeeld??

Ben wel benieuwd naar de ervaringen en verschillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Winning Eleven 9 Liveware is delayed maar komt rond Maart!. aka PES 5.5

Het nieuwe deel zal nieuwe graphics hebben, transfer updates, verbeterde & nieuwe moves, meer spelers, meer teams en vooral verfijnde gameplay! Helaas alleen Japans, maarja daarvoor komt nog wel een optionfile!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb trouwens WE9 even gespeeld en vond PES5 echt een stuk beter, omdat WE9 zoooo vreselijk traag was! Zag er gaaf uit enzo, maar het was gewoon niet te doen zo traag en van die super zwakke schoten en passes. Maja is maar wat je gewend bent denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:55

MeNTaL_TO

The future is not set

Hoodlum77 schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 16:46:
Iemand al Winning Eleven 9 gespeeld??

Ben wel benieuwd naar de ervaringen en verschillen
Zeker weer alleen Japans?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91635

Superpatch 3.0 is nu uit!!!
http://pes-x.de/forum/showthread.php?t=12242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Naja patch, update! ;)
Je bent voor deze update wel superpatch 2.0 nodig.
Het feit dat je een nieuwe ML moet beginnen trekt me niet, ik ben ergens eind 2007 en mijn doel is iig 2012 te halen.
Schoenen, transfers[t/m 9-2] en nieuwe minikits vind ik niet echt interessant genoeg om overnieuw te beginnen.
Nah ik blijf gewoon doorspelen met deze ML tot PES6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il Ljama
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-02-2023

Il Ljama

Spits ya in the face!

ik heb zin om de championsleague na te spelen met barca. Moet ik dan zelf een cup aanmaken of juist league nemen. Ik dacht het laatste, maar dan moet je tegen alle deelnemers spelen ipv die van je poule. Iemand een idee?

It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91579

Misschien heb ik er overheen gelezen, maar het is toch ook mogelijk om 6 sterren te krijgen? Hoe doe je dat? Ik heb nu zowel (in 1 seizoen) de divisie, de landelijke cup en de champions league gewonnen maar kan nog steeds geen 6 sterren kiezen aan het einde van dat seizoen..

What more is there to win? (en sta ook ruim 1ste in overall club ranking)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102419

Volgens mij moet je 6 sterren unlocken in de pesshop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91579

inderdaad, daar staat het bij..heb alles maar gekocht nu..waar kan ik al die opties (zoals goal celbration) wijzigen? Kan dat ook in de master league of worden ze automatisch toegepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 09:04
Is het mogelijk om een andere option file te gebruiken i.c.m. de Superpatch 3.0? Die patch bevoordeelt de Engelse spelers; Engeland is op de Classic Teams na gewoon op afstand het beste team in het spel en dat is gewoonweg niet realistisch. De stats die sommige Engelse spelers krijgen... Rooney heeft bijvoorbeeld voor alles 80+ en zo'n beetje alle sterren bij abilities, en die andere Engelse spitsen zijn stuk voor stuk beter dan Van Nistelrooy. Vassell, Heskey? Yeah right.

Ja, ik kan ze allemaal zelf tot manke Nelissen maken maar in die patch is alle aandacht sowieso op de Premier League gefocust; de line-up van Oranje slaat nergens op en de stats van veel niet-PL spelers zijn ongewijzigd overgenomen van Konami.

En ik wil de nieuwe kits van Oranje hebben :)

[ Voor 54% gewijzigd door Dr. Strangelove op 15-02-2006 00:09 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102419

Anoniem: 91579 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 00:00:
inderdaad, daar staat het bij..heb alles maar gekocht nu..waar kan ik al die opties (zoals goal celbration) wijzigen? Kan dat ook in de master league of worden ze automatisch toegepast?
Dat van goalcelebration moet je handmatig toewijzen aan een speler, bij edit player.
Onderaan je scherm staat ook een uitleg wat wat doet als je iets koopt(in pesshop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119490

als jullie zin hebben kom dan eens langs op www.evo-league.com

Daar organiseren ze online cups, leagues, toernooien zoals world cup, champions league, uefa cup, premier league, fa cup enz enz.

Er is een chat available voor tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-04 16:25
Nickname varieert tussen de volgende:
eduardtee
1vs1Player
cOMEaNdGetSoME (of zoiets)

Alleen op de PS2. Ben vaak in English 03, Room 03 te vinden (daar komen veel mensen van het pesfan forum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Startpost updated.

Nog even voor de mensen die de startpost niet lezen. Post jullie nick en het platform (en eventueel bijkomende info) waarop jullie spelen zodat we medetweakers kunnen opzoeken op de pes-servers....

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 74112 op 21-02-2006 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Winning Eleven 9 is er ook....

Wie kan me nou eens uitleggen hoe WE en PES zich verhouden? Want ik snap er niks meer van. Is WE9 een kloon van PES5, of de opvolger ervan?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApoC
  • Laatst online: 07:32
WE9 is voor zover ik weet een ge-update versie van PES5. Mooiere graphics en een berg gameplay tweaks. In NL zal er wel iets van "PES5 (vul blabla naam in)" uit gaan komen om aan te geven dat het een nieuwere versie is.
WE is de japanse serie van PES en ook de originele serie. PES is de europese naam voor WE. Normaal komt er geloof ik ook altijd eerst een nieuwe WE uit en daarna een nieuwe PES in europa.
(maar zeker weten doe ik het niet, dus correct me if i'm wrong :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
ApoC schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 15:51:
WE9 is voor zover ik weet een ge-update versie van PES5. Mooiere graphics en een berg gameplay tweaks. In NL zal er wel iets van "PES5 (vul blabla naam in)" uit gaan komen om aan te geven dat het een nieuwere versie is.
WE is de japanse serie van PES en ook de originele serie. PES is de europese naam voor WE. Normaal komt er geloof ik ook altijd eerst een nieuwe WE uit en daarna een nieuwe PES in europa.
(maar zeker weten doe ik het niet, dus correct me if i'm wrong :P )
Weinig aan toe te voegen behalve dat hij niet in Nederland uitkomt.
WE9I is bedoeld voor de Amerikaanse/Canadese markt.
Ik ga er vanuit dat je het over de pc versie hebt want op de PS2 zit het anders in elkaar, nml precies andersom.
Dat laatste weet ik niet helemaal zeker maar daar was WE9 eerder uit dan PES5 als ik me niet vergis.

Persoonlijk vind ik de WE-I versie altijd wat lekkerder spelen hoewel het verschil vorig jaar [we8i tov pes4] al kleiner was dan het jaar ervoor [we7i tov pes3].

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste