ja is goedKakaroto schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 21:52:
[...]
Een keertje 1vs 1 emblem ?Ik ben Kakaroto_ NL.

ja is goedKakaroto schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 21:52:
[...]
Een keertje 1vs 1 emblem ?Ik ben Kakaroto_ NL.
Verwijderd
Net zoveel lag, ook 9 van de 10 keer gelijkspel (mano mano gevechten) en veel hacks en cheaters.Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 15:11:
speel nu de amerikaanse versie, vooral de lag en de cheaters bederven het een beetje. Lag zie ik vooral als comando's die niet op tijd woorden doorgevoord (c,c,c,c,c,c.. fuck!) en het feit dat 9 van 10 1vs1 gevechten eindigen in een gelijkspel, soms met 5 seconden ertussen maar toch.
Het snipen werkt ook niet helemaal lekker, bewegende targets is helemaal een loterij maar zelfs stationaire targets hebben ongeveer 3 schoten nodig voordat je 1 hit hebt.
Maar ondanks men geklaag opzich wel een leuk spel, zeker die sahara map is best lachen. Maar hoe is die koreaanse, geen cheaters? geen/minder lag? Zoja dan ga ik die misschien maar downloaden, dit spel heeft iig zeker potentie.
Elke room is toch even snel ofnie, of loopt een room met 16 man strakker dan 32?
Emblem en Ohara al geprobeerd? Ik vind vooral Emblem heel leuk en Ohara is wel leuk als er een hoop mensen zijn (16vs16Intergalactrick schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 18:23:
Leuk spel. Het is alleen een beetje vervelend dat 1 vs 1 siuaties altijd uitlopen op dat allebei de spelers doodgaan.
Verder is Harbor de leukste map!
|| Specs || SuperPI 1m
Verwijderd
Harbor is zeker met die containers of niet, nog niet gespeeld.Intergalactrick schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 18:23:
Leuk spel. Het is alleen een beetje vervelend dat 1 vs 1 siuaties altijd uitlopen op dat allebei de spelers doodgaan.
Verder is Harbor de leukste map!
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Je komt inderdaad zo nu en dan eens cheaters tegen. Dan schiet 'ie in één keer 4 mensn tegelijk neer ofzo. Erg vervelend.DrivinUCrazy schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 21:01:
De populariteit van dit spel werkt in zijn eigen nadeel. De lag wordt maar steeds groter. Oftewel, je blijft alleen maar doodgaan, omdat iedere tegenstander je nog even neerschiet, voordat ie in de gaten krijgt dat zijn hoofd een gatenkaas is.
Harbor vind ik trouwens een beetje te klein. Ik vind Emblem perfect: er is plek voor voertuigen, snipers, gewone infanterie; de balans vind ik daar precies goed. Verder speel ik ook nog wel Havana en Montana. OHara speel ik niet meer, omdat ik daar altijd zichzelf reparerende tanks tegenkom. Dat bederft het plezier nogal.
Kijk maar op warrock.net, volgens mij zijn ze aan het updaten ofzo.McLambo schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:31:
Nou, ik ken niet meer inloggen, zouden de geruchten toch waar zijn?
[ Voor 4% gewijzigd door goeiemorguh op 06-01-2006 22:26 . Reden: typo ]
|| Specs || SuperPI 1m
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Da Fox op 07-01-2006 00:13 ]
"Man fears the darkness, and so he scrapes away at the edges of it with fire." - Rei Ayanami
[ Voor 4% gewijzigd door o0SmOkE0o op 07-01-2006 06:57 ]
|| Specs || SuperPI 1m
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
[ Voor 11% gewijzigd door Kakaroto op 07-01-2006 12:46 ]
..... dat zijn engeneers die kunnen voertuigen reparerenDrivinUCrazy schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 21:01:
OHara speel ik niet meer, omdat ik daar altijd zichzelf reparerende tanks tegenkom. Dat bederft het plezier nogal.
Hello there
Ook zonder dat ze er voor uit de tank hoeven komen? En ze repairen letterlijk meteen nadat ze zijn geraakt? Het zijn echt cheaters, hoor. Maar ik hoop dat het met dat Gameguard nu afgelopen is met die cheaters.Sinester schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 13:55:
[...]
..... dat zijn engeneers die kunnen voertuigen repareren
|| Specs || SuperPI 1m
je hebt ook plekken op de map waar je ammo kan halen voor je tank en plaatsen waar die gerepareed kan worden zonder dat je er ook maar een keer voor uit hoef. zijn van die gele platen op de grond. Ik ga er meestal zelf ook opstaan en blijf daar en dan maar flink knallen. somebody stop me!DrivinUCrazy schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 14:50:
[...]
Ook zonder dat ze er voor uit de tank hoeven komen? En ze repairen letterlijk meteen nadat ze zijn geraakt? Het zijn echt cheaters, hoor. Maar ik hoop dat het met dat Gameguard nu afgelopen is met die cheaters.
D2 acc: *Mrboomblasterhc
ben iets dergelijk zelf nog niet tegen gekomen,DrivinUCrazy schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 14:50:
[...]
Ook zonder dat ze er voor uit de tank hoeven komen? En ze repairen letterlijk meteen nadat ze zijn geraakt? Het zijn echt cheaters, hoor. Maar ik hoop dat het met dat Gameguard nu afgelopen is met die cheaters.
Hello there
WarRock is counterstrike gecombineerd met BF2 functies (Vlaggen pakken enzo). Warrock is meer een Frag spel, dat is in BF2 echt niet te zeggen.wwillem schreef op zondag 08 januari 2006 @ 12:05:
Grappig spelletje. Maar veel meer dan dit is het niet.
Tuurlijk, het is een beta en dus logisch dat het nog niet af is. Je kunt nu een beetje schieten zoals in elke fps online, dus bijzonder vind ik het niet. WarRock is absoluut nog niet te vergelijken met bf2. Lag is redelijk, alhoewel soms erg irritant. Dat de controls niet te veranderen zijn is natuurlijk vrij hopeloos, maar dit euvel schijnt opgelost te worden. Erg mooi is het spel niet. De objectives zijn ook niet bijzonder interessant. Nee, ik vind het op dit moment geen aanrader. Ook al is het gratis.
Verwijderd
Verwijderd
Ja de sniper is redelijk onzuiver. Over het algemeen geld wel dat hoe dichter bij je bent hoe accurater je rifle/scope is. Voor dichtbij is meestal 1 op de 2 raak, van veraf mag je blij zijn als je het met 1 clip red. Dichtbij zie ik trouwens als het mannetje ongeveer 2.5 cm is in je scope. Beter is het eigenlijk om gewoon te gaan snipen met je assault rifle, net zo accuraat maar geen scope, dus het kost wat meer kogels maar gaat eigenlijk 2x zo snel.Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 08:55:
ik heb ff een vraagje over de sniper want ik hou wel van snipen maar ik heb vaak genoeg dat dat ding heel er onaccuraat is dan richt ik heel stil op een mannetje dan zie je 10 meter van hem wat zand bewegen zodat de kogel daar terecht kwam, ligt het nu aan de lag of is die sniper heel vaak onaccuraat?
Ik ook nietBigbadkip schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 14:44:
Zijn jullie nog cheaters tegengekomen na Nprotect? ik niet !
|| Specs || SuperPI 1m
door de lag zie je soms spelers even in het spel hangen. je ziet ze dan op 1 plek bewegen. als je ze dan beschiet lijkt het voor het slachtoffer soms alsof je opeens dood bent. of dat je niemand ziet als je doodgaat... je loopt dus eigenlijk gewoon door als je al lang doodbent. het komt dus vaak door de lag....Mithras86 schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 21:42:
Ik merkte nog wel dat er op gegeven moment 1 vijand was die, wannneer ik neergeschoten was door hem, echt nergens te bekennen was. Hij was dan wel lvl2 in het rood, en ik maar lvl2 in het grijs, maar toch. Dan lig je daar dood en ziet he-le-maal niemand die je in 3 schoten neer kon schieten (en er was geen sniper in het spel).
Voor de rest vind ik het eigenlijk niet meer dan normaal dat ze er een protectie op zetten. Iedereen zag het zelf: een spel nog in de beta fase, niet super bekend, wordt gelijk bedolven onder de cheaters
[ Voor 4% gewijzigd door SOEFuture op 10-01-2006 21:49 ]
Verwijderd
maar ik vind het zo cool om te snipen hopen dat ze het fixen dat hij wel wat accurater is ik bedoel het is toch wel een sniper die je van een afstand moet gebruiken.Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 14:17:
[...]
Ja de sniper is redelijk onzuiver. Over het algemeen geld wel dat hoe dichter bij je bent hoe accurater je rifle/scope is. Voor dichtbij is meestal 1 op de 2 raak, van veraf mag je blij zijn als je het met 1 clip red. Dichtbij zie ik trouwens als het mannetje ongeveer 2.5 cm is in je scope. Beter is het eigenlijk om gewoon te gaan snipen met je assault rifle, net zo accuraat maar geen scope, dus het kost wat meer kogels maar gaat eigenlijk 2x zo snel.
Maar geloof me, het geweer is niet het grootste probleem. Je bent achterlijk makkelijk te ontdekken als sniper (groot zwart silhouet) dus je moet eigenlijk na elke kill verplaatsen, opzich niet erg maar echt goede snipe plekken zijn lastig te vinden.
Maar opzich wel leuk hoor, zeker op emblem kan je heel goed snipen en ook ohara leent zich er wel voor, het is alleen anders dan ik gewend ben.
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
die krijg je volgens mij niet, probeer maar is gewoon in te loggenThe Real Falcon schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 20:31:
Ik heb me geregged alleen krijg ik maar niet het mailtje met daarbij de confirm code.
Probeer eens in te loggen met de door jouw bepaalde gebruikersnaam en passThe Real Falcon schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 20:31:
Ik heb me geregged alleen krijg ik maar niet het mailtje met daarbij de confirm code.
[ Voor 5% gewijzigd door mithras op 11-01-2006 22:17 ]
Eerste? Heel warrock bestaat uit cheaters! Cheaten is ook zo makkelijk bij dit spel! Automatisch healen gaat simpelweg door packets te onderscheppen. En de invisible hack is helemaal gemeen.
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
[ Voor 26% gewijzigd door Bigbadkip op 12-01-2006 15:02 ]
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2006 17:46 ]
Na die Nguard dan.Solomon schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 00:56:
[...]
Eerste? Heel warrock bestaat uit cheaters!
Heeft niks met stats temaken , maar gewoon met level.Weet iemand trouwens wat de kleuren van een rank betekenen. Ik ben nu lvl 3 rood.. heeft dat iets met class te maken of snelheid ofzo. Ik heb al gezocht op het warrock forum maar daar krijgt echt niemand een nuttige reply.
[ Voor 3% gewijzigd door Bigbadkip op 12-01-2006 22:27 ]
Verwijderd
moet je de chat venster ook uitzettenDrivinUCrazy schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 11:28:
Net kwam ik een bug tegen, die had ik nog niet eerder gezien: ik kon op het toetsenbord duwen wat ik wilde, het mannetje bewoog ook alsof hij liep, alleen ik verplaatste me niet. Daarna ging het weer weg, maar nog in diezelfde ronde zat ik opeens tegen het desktop aan te kijken met de melding dat warrock.exe een ongeldige bewerking had uitgevoerd.
|| Specs || SuperPI 1m
Hello there
Uber lag dusSinester schreef op maandag 16 januari 2006 @ 13:57:
ik heb ook nog weinig cheaters gezien, hoewel ik laatst wel wat heel vaags zag
ik zag een vijandelijk mannetje op de grond liggen, hij zag er niet dood uit maar meer gewond
ik heb een paar clips op hem geschoten maar dood ging ie niet, verder bewoog ie ook gewoon door het level heen![]()
was erg maf
Nou wat dacht je van alle maps in de sp zetten, een leuk lay-outje erbij en het ziet er een stuk leuker uitDeNB3rt schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 17:01:
sinds die anti cheat heb ik ook nog geen last van ze gehad.
Mensen die info willen die bij startpost komt, post maar, na men examens zet ik ze erbij
|| Specs || SuperPI 1m
alsje leuke lay-out wil maken, ik hou u niet tegengoeiemorguh schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 17:29:
[...]
Nou wat dacht je van alle maps in de sp zetten, een leuk lay-outje erbij en het ziet er een stuk leuker uit. Ik kan opzich wel helpen met een lay-out als dat nodig is...
Verwijderd
Maar het subtiele is, is dat déze einddatum wordt ontkent. Er is nog steeds niets gezegd over de echte datum waarop de beta-fase verlooptDeNB3rt schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 16:08:
2006/01/03 12:34:00
26 Someone under the fake id "officialHelp" spread a rumor that the Warrock fee will be $14.99 after Jan. 12th, 2006.
Please disregard this information. It is just a rumor.
My official nickname is not `officialHelp` but `officialHelper`.
We will delete the account which spread the rumor.
wss nog niet voor direct dus
[ Voor 53% gewijzigd door mithras op 18-01-2006 17:14 ]
wss nog niet voor direct dus2006/01/03 12:34:00
26 Someone under the fake id "officialHelp" spread a rumor that the Warrock fee will be $14.99 after Jan. 12th, 2006.
Please disregard this information. It is just a rumor.
My official nickname is not `officialHelp` but `officialHelper`.
We will delete the account which spread the rumor.
[ Voor 4% gewijzigd door DeNB3rt op 18-01-2006 16:09 ]
Kon een tijdje niet op mn comp (ingenomen door mn oudersDeNB3rt schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 20:24:
[...]
alsje leuke lay-out wil maken, ik hou u niet tegen![]()
anders moetje me maar toevoegen at msn of iets dergelijks...
|| Specs || SuperPI 1m
morgen zijn men examens afgelopenBigbadkip schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 00:22:
Schiet niet echt op met de startpost zo te zien, kan je het niet iemand anders laten doen ?
Verwijderd
Ik weet nog niet eens wat het voordeel is van het halen van een hogere rank :xRuzor schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 12:18:
Weet iemand eigenlijk hoe het puntensysteem precies werkt:
- Hoeveel is een kill?
- Hoeveel is een capture?
En dat m.b.t. je rank percentage:
- Hoeveel punten is een %
- Maakt het verschil of je de 1e bent van je team of niet (bonuspunten)?
- Maakt het verschil of je in het winnende team zit (bonuspunten)?
![]()
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Voorlopig nog niks...of ja staat wel coolVerwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 12:58:
[...]
Ik weet nog niet eens wat het voordeel is van het halen van een hogere rank :x
Dat kan ook wel uit de starpost.Beste gamertjes, mss is het al rondgekomen,maar de search leverde mij niets op...
Maar dat vind ik dus wel jammer. Het is leuk dat het spel steeds beter/mooier/uitgebreider wordt qua maps, voertuigen, wapens, leuke snufjes. Maar als ze nu eens deze simpele, kleine dingen toevoegen. Dat zal voor velen denk ik ook wel een stuk uitmaken, het is relatief makkelijk in te bouwen, en zal dus niet veel tijd kosten. Dan zou ik dus zeggen: doe eerst dat soort dingen, kan je daarna (of: iemand anders) leuk maps gaan ontwikkelen.Bigbadkip schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 14:04:
Dat is iets wat ook niet erg moeilijk te maken is imho. Zal wel zelfde verhaal zijn als customizeble controlls. Ze kunnen het wel maar besteden tijd aan andere dingen.
[ Voor 48% gewijzigd door mithras op 28-01-2006 14:24 ]
DeNB3rt, ik heb een nieuwe topicstart gemaaktDeNB3rt schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 00:28:
voila,TS aangepast,
toegevoegd:
ranking, voertuig,2 map's, en de GoTspelers
als er nog iets is watje erop wilt,roept u maar
Tja, die kleur veranderen is nou niet de moeite he. Als de TS dat niet zelf kan wil ik hem persoonlijk wel van GoT bannenBigbadkip schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 18:01:
[...]
Die is echt mooi !( Edit , maybee dat groen wat lichter van tint )
Wat is nu zo`n beetje de rank onder de gotters ? Ik zit net in 4 ..
[ Voor 41% gewijzigd door mithras op 28-01-2006 18:05 ]
Die is echt mooi !Mithras86 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 17:52:
[...]
DeNB3rt, ik heb een nieuwe topicstart gemaakt
Hier is hij te downloaden. Ik heb alles maar in een tabel gezet en de maps, classes en voertuigen toegelicht. Als je die als topicstart neerzet is het overzicht duidelijker.
[ Voor 5% gewijzigd door Bigbadkip op 28-01-2006 18:02 ]
Verwijderd
Wow er word hier zelfs naar feedback geluistertidd de groen van #006600 (wel erg donker) maar naar #339933 heb gezet.
WarPuppy schreef op zondag 29 januari 2006 @ 17:05:
Iemand enig idee waarom ik niet stijg in rank?
Ik speel beswel veel (ok, maar nooit alle games af), maar ben nogsteeds noob?
Kwam deze noob gisteravond ook achter ja, denk toch ma es zon game afmaken..Mithras86 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 17:30:
[...]
Dat is het hele idee juist. Je moet de game afmaken, en dan in je het volledige punten aantal. Als je voortijdig afsluit, krijg je een vraag of je een 'penalty applied' wil krijgen ofzo. Dit houd in dat je de punten die je hebt gescoord verloren zullen gaan
‹(◕‿◕)›
‹(◕‿◕)›
Wabbawabbawabbawabba
Ik kan met mijn ForceWare driver een 'application profile' aanmaken waar je AA ed forceert voor zo'n spel.GGS_106 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 11:35:
Nieuwe drivers van m'n videokaart of bedoelen jullie wat anders?
Zeg ff wat je ingame nick is, kan die ook bij de lijstKatirZan schreef op maandag 06 februari 2006 @ 14:23:
zo, eventjes een bookmark geplaatst en vanaf vanaaf ben ik ook 1 van de GoT members
Tja, dat is dan iets voor DeNB3rtWarPuppy schreef op maandag 30 januari 2006 @ 14:14:
Je bent bij classes de scout vergeten?
[ Voor 38% gewijzigd door BlackWhizz op 09-02-2006 18:55 . Reden: Username vergeten van warrock ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq