Wabbawabbawabbawabba
Kan je dat nader uitleggenMithras86 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 15:04:
[...]
Ik kan met mijn ForceWare driver een 'application profile' aanmaken waar je AA ed forceert voor zo'n spel.
[...]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Als je een NVidia kaart hebt kan ik het je uitleggen. Met ATi zal hetzelfde kunnen, maar moet je zelf maar ff zoeken.
Naar Configuratiescherm -> Display -> Settings (tabblad) -> Advanced (button). Zo krijg je een nieuw scherm.
Ga dan naar het tabblad wat het logo'tje heeft en de naam van je kaart (bij mij dus GeForce 6600GT). Klik op 'Add Profile' en kies het bestand WRlauncher.exe. Dan kan je in het venster eronder 'Application-controlled' uitzetten voor elke optie. Vervolgens vink je die optie aan om te zorgen dat dit geforceerd wordt en kan je lekker met het balkje schuiven.
Dit was niet heel moeilijk uit te vinden hoor!
Doe dat vooralBigbadkip schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 00:28:
Ga ik die nu snel reggen, en mag je hem van me kopen![]()
Wabbawabbawabbawabba
Oh kheb dezelfde kaart als jou, maar daarmee kan je het aantal hertz niet veranderen wel? Die andere opties had ik inderdaad wel gevonden, maar om de refreshrate te veranderen niet.Mithras86 schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 12:13:
[...]
Als je een NVidia kaart hebt kan ik het je uitleggen. Met ATi zal hetzelfde kunnen, maar moet je zelf maar ff zoeken.
Naar Configuratiescherm -> Display -> Settings (tabblad) -> Advanced (button). Zo krijg je een nieuw scherm.
Ga dan naar het tabblad wat het logo'tje heeft en de naam van je kaart (bij mij dus GeForce 6600GT). Klik op 'Add Profile' en kies het bestand WRlauncher.exe. Dan kan je in het venster eronder 'Application-controlled' uitzetten voor elke optie. Vervolgens vink je die optie aan om te zorgen dat dit geforceerd wordt en kan je lekker met het balkje schuiven.
Dit was niet heel moeilijk uit te vinden hoor!
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ik heb maar een 15" CRT dus die refreshrate komt bij mij toch niet over de 60Hz heenGGS_106 schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 18:56:
[...]
Oh kheb dezelfde kaart als jou, maar daarmee kan je het aantal hertz niet veranderen wel? Die andere opties had ik inderdaad wel gevonden, maar om de refreshrate te veranderen niet.
Hoe je dat doet, geen idee, maar dat moet idd wel ergens vast te stellen zijn,

http://hawvie.deviantart.com/
moet je voor de lol eens als heavyweapons unit gaan.HawVer schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 11:24:
Ik speel niet vaak maar in 1 map had ik in no time een hele lading tanks op de thuisbasis. Verder kon ik weinig uitrichten tegen de tanks..Schieten verstoppen, schieten verstoppen maakt geen zak uit!? Meer mensen die hier last van hebben?
1 mijn = tank destroyed
3 goed geplaatste antitank raketten = tank destroyed
kogels richten idd weinig uit
[ Voor 4% gewijzigd door McKaamos op 11-02-2006 11:34 ]
Waar mik jij je raket op dan als je een tank in 1x kapot wil hebben?McKaamos schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 11:34:
[...]
moet je voor de lol eens als heavyweapons unit gaan.
1 mijn = tank destroyed
3 goed geplaatste antitank raketten = tank destroyed
kogels richten idd weinig uit
redelijk bovenop, maar das nogsteeds niet in 1 keer... heb er meestal een stuk of 3 nodig.WarPuppy schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 15:01:
[...]
Waar mik jij je raket op dan als je een tank in 1x kapot wil hebben?
met een enkele mijn kan het in 1 keer, maar krijg die maar eens in de buurt zonder zelf platgeschoten te worden.
KatirZan
Kan me toevoegen aan de lijst in de startpost
Wabbawabbawabbawabba
Hier nog een rare situatie:
[Emblem]
Was laatst een potje aan t doen ben een vriend.
We reden bijde in zo'n klein tankje.
Vriend komt vast te zitten op een kist en kon geen kant meer op terwijl hij aan alle kanten beschoten werd. Vriend roept om hulp, en ik kom aangesneld met mijn tankje en geef hem een zetje. Snel alle 2 repareren en rijden maar weer :-) Trakke actie :-)
Tijd later werden we opeens bijden tegelijk uit ons tankje gesniped door 1 persoon.
Tank was nog heel, maar wij lagen dood op de grond. :-S
Ik ben ook een keer gesniped vanuit een tank. Geen idee hoe het kan. Wel vaker uitgeprobeerd of het mij ook lukte, maar met een negatief resultaat.jhead22 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 16:02:
Warrock is echt een vette game!
Hier nog een rare situatie:
[Emblem]
Was laatst een potje aan t doen ben een vriend.
We reden bijde in zo'n klein tankje.
Vriend komt vast te zitten op een kist en kon geen kant meer op terwijl hij aan alle kanten beschoten werd. Vriend roept om hulp, en ik kom aangesneld met mijn tankje en geef hem een zetje. Snel alle 2 repareren en rijden maar weer :-) Trakke actie :-)
Tijd later werden we opeens bijden tegelijk uit ons tankje gesniped door 1 persoon.
Tank was nog heel, maar wij lagen dood op de grond. :-S

En ik vindt het een goed spel. Gratis boven alles. Alleen mijn pings / lag is soms wel heel erg.
Voor de rest speelt het wel lekker. Kan ik tenminste ook eens een paar kills scoren
Vindt het veroveren van de spawnpoints een goed ding. Alleen samenwerking is soms ver te zoeken.
Wat betreft tanks. Als je uit de geschutskoepel steekt heb je een grote kans om neergeschoten te worden. (Kan soms wel eens frustrerend zijn).
Idem als je achter een .50 in een gebouw staat. Ben je lekker aan het maaien. Paf en dood door een sniper.
Maar voorlopig beleef ik er veel lol mee.
Welke servers pakken jullie altijd ?
En hoe kom je aan de Koreaanse versie ?
WarRock, the forums -> Directions To Register For Korean Version!
[ Voor 13% gewijzigd door o0SmOkE0o op 15-02-2006 16:24 ]
Dat klopt... als je achter een wapen zit op een tank, dan ben je kwetsbaar... maar als je in een tank zit, dan kan je niet gesniperd worden... Je zit in een gepanserd voertuig.o0SmOkE0o schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 16:10:
Wat betreft tanks. Als je uit de geschutskoepel steekt heb je een grote kans om neergeschoten te worden. (Kan soms wel eens frustrerend zijn).
Idem als je achter een .50 in een gebouw staat. Ben je lekker aan het maaien. Paf en dood door een sniper.
En hoe kom je aan de Koreaanse versie ?
Thx voor de links naar de koreaanse versie... gaan we proberen :-)
Verwijderd
ik speel ook warrock ben behoorlijk goed, ik ben rank 3
mij ingame is: HewLeTT
dus zin in een partij ? invite me
Hier net gedaan en hij is bezig met downloaden.jhead22 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 17:57:
[...]
Dat klopt... als je achter een wapen zit op een tank, dan ben je kwetsbaar... maar als je in een tank zit, dan kan je niet gesniperd worden... Je zit in een gepanserd voertuig.
Thx voor de links naar de koreaanse versie... gaan we proberen :-)
Wel jammer dat hij automatisch C:\Program Files\Nexon gebruikt om te installeren.
Maar voorlopig doe ik daar niet moeilijk over
Ik kan alleen bij Options de effecten niet aanzetten op de een of andere manier
Ik heb User settings geselecteerd maar de puldownmenu's kan ik niet gebruiken, iemand enig idee hoe ik dit kan aanzetten?
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
LOL,Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 19:56:
Als de final versie uitkomt dan moeten we met ze alle een clan/guild aanmaken![]()
Zolang de final versie GRATIS is
Maar op welke server zit iedereen hiero ? Ik heb wel het vermoeden dat server 2 een iets beter ping heeft.
Maar kom tijdens het spel toch vaak de melding dat mijn connectie niet goed is tegen.
In ieder geval, ik heb de koreaanse versie nu eindelijk binnen. Dus daar eens ff kijken
Ik kom online met de nick 'Beugelfles'
Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...
Verwijderd
LAG! en serieuze ook
keys niet kunnen instellen
Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...
Dit spel is gewoon meesterlijkgrolschbeugel schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 21:31:
Maar het is gratis, en als je van games houd ala BF2 een geen superhoge specs hebt.
Net de Koreaanse versie gespeeld. Damnzzzz..
Helicopters, Straaljagers, Humvee's met raketten.
Mensen die rondlopen met AK47, FN P90's, MP5K's..
Ennuh.. VERSLAVEND.. haha
't is erg wazig
als je die niethebt geklikt, krijg je altijd een melding dat de nick bezet is
Hehe, wat waardeloos, maar het is nu gelukt. BedanktMcKaamos schreef op maandag 20 februari 2006 @ 14:51:
moet je tijdens het aanmelden eens de "check" knopjes naast de ID velden klikken
als je die niethebt geklikt, krijg je altijd een melding dat de nick bezet is
Nostromo™ SpeedPad n52
met da ding kan je zelf kiezen welke letter waar zit.
met gewoon keyboard: Keystroke Converter of Key Remapper.
En voor da spel appart key definitie insteken.
nie pleuie (Asus vento 3600 rood, zo mmmm)

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
Stoppen ze er op 28 feb mee
Dat vind ik echt zwaar K!
Ben zwaar verslaafd aan warrock.
Laat ons dan tenminste deze beta spelen, en ontwikkel het echte spel verder.
Blijft de koreaanse versie wel bestaan?
Al wil het maar niet lukken om hem te downen...
Laten we met z'n allen berichten plaatsen op warrock.net om te laten merken dat we graag verder willen spelen met deze beta.
[ Voor 18% gewijzigd door jhead22 op 23-02-2006 15:52 ]
(nee, beta is dus geen "gratis spelletje")
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Koreaanse of de non-Koreaanse versie ?Dekay schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 18:00:
Ik heb een probleem met het inloggen. Als ik probeer in te loggen (in-game) dan gebeurt er verder niks.. Iemand anders ook dit probleem?
Koreaanse versie MOET perse via de website gebeuren (zal waarschijnlijk een soort van anticheat bescherming zijn)
Non-Koreaanse zou gewoon in-game moeten.
Nu heb ik geen zin meer om em helemaal te downloaden om vervolgens maar voor 3 dagen te kunnen gamen

Helaas, leek me superleuk, dan maar verder met Trackmania Nations
[ Voor 15% gewijzigd door Yellowneck op 25-02-2006 19:18 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Op een gegeven moment zag ik 3 sniper liggen, en ik reed in het tankje.
Dus ik schiet ze allemaal aan vlarden...
Maar helaas... ze bleven alle 3 leven. (cheaters dacht ik gelijk).
Maar wat bleek.... niemand kon meer dood.
Tankje kon niet meer stuk, mensjens niet meer dood, vlaggen konden niet meer veroverd worden... uiteindelijk ben ik maar uit het spel gegaan.
Nu vanavond wilde ik weer gaan spelen.
Maar helaas, ik kan niet meer inloggen in warrock.
Hebben ze de servers nu al plat gegooid ????
Koreaanse versie is still alive and kickingjhead22 schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 21:39:
Vanmiddag was ik lekker aan t gamen...
Op een gegeven moment zag ik 3 sniper liggen, en ik reed in het tankje.
Dus ik schiet ze allemaal aan vlarden...
Maar helaas... ze bleven alle 3 leven. (cheaters dacht ik gelijk).
Maar wat bleek.... niemand kon meer dood.
Tankje kon niet meer stuk, mensjens niet meer dood, vlaggen konden niet meer veroverd worden... uiteindelijk ben ik maar uit het spel gegaan.
Nu vanavond wilde ik weer gaan spelen.
Maar helaas, ik kan niet meer inloggen in warrock.
Hebben ze de servers nu al plat gegooid ????
Gelijk ook automatisch de laatste update gedownload. En volgens mij loopt alles een stuk soepeler.
Wil hem graag spelen...o0SmOkE0o schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 22:01:
[...]
Koreaanse versie is still alive and kicking
Gelijk ook automatisch de laatste update gedownload. En volgens mij loopt alles een stuk soepeler.
Maar ik krijg hem maar niet gedownload.
Ik heb de engelse handleiding gevolgt, maar alsnog krijg ik een of andere vage melding...
Is er ergens een betere handleiding?
[ Voor 7% gewijzigd door jhead22 op 25-02-2006 22:29 ]
Verwijderd
De poorten die op de site vermeld stonden heb ik open gezet, dus dat zou goed moeten zijn.
Iemand oplossingen ? Ik wil het spel erg graag spelen
De link die ik hierboven geplaatst heb zou voldoende moeten zijn (hiermee is het mij ook gelukt).jhead22 schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 22:06:
[...]
Wil hem graag spelen...
Maar ik krijg hem maar niet gedownload.
Ik heb de engelse handleiding gevolgt, maar alsnog krijg ik een of andere vage melding...
Is er ergens een betere handleiding?
Andere handleidingen zou ik niet durven zeggen, dit was de eerste die ik vond met google
De non-koreaanse versie (die je dus bij www.warrock.net kunt downloaden) wordt volgens mij geupdate of afgebouwd (ik hoop het 1e).Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 22:28:
Ik heb het spel gedownload, maar ik kan niet inloggen. Als ik op login druk dan gebeurt er helemaal niks.
De poorten die op de site vermeld stonden heb ik open gezet, dus dat zou goed moeten zijn.
Iemand oplossingen ? Ik wil het spel erg graag spelen
Tot die tijd is het alleen mogelijk om op de Koreaanse te spelen (zie link van mij)
[ Voor 6% gewijzigd door o0SmOkE0o op 25-02-2006 22:39 . Reden: link toegevoegd ]
Maar op het laatst krijg ik deze foutmelding:
http://img137.imageshack.us/my.php?image=naamloos5ta.png
Ik zou niet weten wat ik fout doe.. heb echt al van alles geprobeerd.
Zou jij me anders kunnen registeren?
Neem als naam maar jhead of iets, en wachtwoord mail je me dan.
jhead (op) mijnadres (puntje) net
Als je dat zou willen doen, heel graag!
[ Voor 35% gewijzigd door jhead22 op 25-02-2006 23:15 ]
Verwijderd
Welkom bij de club, ik krijg hem ookjhead22 schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 23:11:
Ik heb die handleiding gevolgt.
Alleen ik krijg er nog een 2e bij. Als ik op ID druk dan komt er geen pop-up
Ik hoop dat de engelse versie het gewoon weer gaat doen.
Kijk en dat zou nou mooi zijn. Meer voertuigen een item-shop die het zou doen (heb namelijk nog genoeg dinarsaryan schreef op zondag 26 februari 2006 @ 13:13:
Ik lees op het messageboard van de engelse versie, dat 28 februari stopt de beta versie en dan krijgen we ook de koreaanse versie (dus met vliegtuigen, maps enz.) en dan begint dus een nieuwe testfase
Volgens mij geen probleem hoor. Ik heb gewoon cijfers in mijn inlognaam staan.jhead22 schreef op zondag 26 februari 2006 @ 12:21:
Je mag trouwens ook geen cijfers in je naam hebben.
Tjah...aryan schreef op zondag 26 februari 2006 @ 13:13:
Ik lees op het messageboard van de engelse versie, dat 28 februari stopt de beta versie en dan krijgen we ook de koreaanse versie (dus met vliegtuigen, maps enz.) en dan begint dus een nieuwe testfase
Maar dat zijn slechts geruchten...
De bron wordt niet vermeld.
Tevens staat in het bericht op de frontpage niet dat er een nieuwe versie komt of iets dergelijks. Er staat alleen dat ze stoppen op de 28ste.
Maar ik hoop dat het waar is!!! Ik mis warrock!
Waarom een 3de server erbij en dan opeens stoppen
Waarom opeens een succesvol spel in Europa stoppen en in Korea gewoon laten doorgaan
En op de voorpagina in dat bericht staat dat 'more fun, various content and mode and reliable service in the near future'
Ik heb in ieder geval wel al een account aangemaakt via de koreaanse site, alleen het installeren gaat iets moeilijker, bij de engelse versie kon je gewoon het setup bestandje op usb stick zetten en op elke pc installeren, maar nu kan dat helaas niet.
Ik denk dat het best is om het Koreaanse lettertype te installeren voor IE.jhead22 schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 23:11:
Ik heb die handleiding gevolgt.
Dan kun je de teksten laten vertalen naar het engels dmv babelfish of een ander vertaal programma.
Ik heb koreaans geinstalleerd, en aangezet in het configuratiescherm.o0SmOkE0o schreef op maandag 27 februari 2006 @ 09:32:
[...]
Ik denk dat het best is om het Koreaanse lettertype te installeren voor IE.
Dan kun je de teksten laten vertalen naar het engels dmv babelfish of een ander vertaal programma.
Maar alsnog krijg ik geen koreaans te zien.
Heb je deze link gebruikt ? Korean Language Packjhead22 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 10:08:
[...]
Ik heb koreaans geinstalleerd, en aangezet in het configuratiescherm.
Maar alsnog krijg ik geen koreaans te zien.
De Korean language IME is alleen voor Office e.d. dus niet nodig (tenzij je zelf koreaans kunt typen
Als alles goed geinstalleerd is moet je dit in Koreaanse tekens zien :
회원님의 가입여부 및 실명확인을 위해 이름과 주민번호를 정확하게 입력하여
[ Voor 24% gewijzigd door o0SmOkE0o op 27-02-2006 16:23 ]
Die tekens zie ik prima.o0SmOkE0o schreef op maandag 27 februari 2006 @ 16:15:
[...]
Heb je deze link gebruikt ? Korean Language Pack
De Korean language IME is alleen voor Office e.d. dus niet nodig (tenzij je zelf koreaans kunt typen, maar dan zou het aanmelden geen probleem voor je moeten zijn)
Als alles goed geinstalleerd is moet je dit in Koreaanse tekens zien :
회원님의 가입여부 및 실명확인을 위해 이름과 주민번호를 정확하게 입력하여
Zag ik ook voordat ik koreaans geinstalleerd had.
Ik heb zowel voor office als voor IE koreaans geinst.
Maar alsnog krijg ik in de foutmelding alleen maar blokjes te zien.
edit:
(De engelse doet het dus weer)
[ Voor 25% gewijzigd door jhead22 op 28-02-2006 11:08 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Nope, de engelse versie doet het toch echtSinergyX schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 00:41:
zeg dan wel de koreaanse versie.. je klonk alsof de gewone warrock weer werkte
Kga gelijk ff spelen, ben benieuwd
Klopt, maar jammergenoeg geen veranderingenjhead22 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 00:34:
Warrock doet het weer!!! Heb net weer een potje gespeeld
edit:
(De engelse doet het dus weer)
Dan maar rauzen in de Koreaanse met mijn AK-47
Verwijderd
Naam: Sander112
Pass: -
Verzin de pass zelf maar
Email: webmaster@geh-x.nl
Meer info nodig zeg het even
http://s14.invisionfree.com/WarRock/index.php?showtopic=160Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 17:26:
Wil iemand koreaans account voor me maken?
Naam: Sander112
Pass: -
Verzin de pass zelf maar
Email: webmaster@geh-x.nl
Meer info nodig zeg het even
Vind het wel best, wacht wel tot die update op de gewone server er is
Maar wanneer krijg je deze foutmelding ? In welke stap van het aanmeldproces ?SinergyX schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 21:42:
Ben ddie post nu 10x doorgelopen, die Child ID wordt ook goed aangegeven (it will be able to use) maar hou een vage popup melding met een berg tekens () en met 4~20 erin:
[afbeelding]
Vind het wel best, wacht wel tot die update op de gewone server er is
Inloggen via de website en dan GameStart (op de website).SinergyX schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 22:12:
Ben al weer verder gekomen, heb zelfs emailtje gekregen. Blijf nu alleen op die warrock site die nexon installer krijgen, op een test pc geinstalleerd. Eenmaal username/password komt hij bij een vage popup betreffende Child ID niet geregisteerd is ofzo.
Anders werkt het niet (is volgens mij een extra Anti-Cheat beveiliging)
Verwijderd
Het lukt mij niet, ik kan me id niet checken
En zoveel moeite is het niet om even snel voor mij een account te maken!
daar heb je het fout, want het is wel veel moeiteVerwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 12:34:
[...]
Het lukt mij niet, ik kan me id niet checken
En zoveel moeite is het niet om even snel voor mij een account te maken!
21:42 10x al alles doorlopen
22:12 einde een account, en nog niet werkend
Ja, het is een berg moeite
Wederom als ik alles invul. Het lijkt toch naar die Child D te gaan, maar heb 100% zeker op die witte knop gedrukt (nummer was beschikbaar). Zo dom dat je niet vanuit zo'n message-window kan kopie-paste.
tuuurlijk, lekkere vertaling =XJantje it sees in foreigner temporary joining condition and after confirming proper form it joins.
It sends the foreigner identification card copy with a FAX or a mail and the staring flag it wishes.
The notarization before receiving by, login there is a possibility of doing with temporary child D, the part service is restricted use.
[ Voor 44% gewijzigd door SinergyX op 01-03-2006 21:02 ]
Ik kan niet meer inloggen
Ik ben verslaafd... wat moet ik nu doen???
GLOEIENDE GLOEIENDE !!!
[ Voor 4% gewijzigd door jhead22 op 01-03-2006 21:22 ]
Zomaar een wilde gok, maar volgens mij staat er iets in de trend dat je Id tussen de 4 en 20 karakters moet hebben (en misschien dat bepaalde tekens niet toegestaan zijn)SinergyX schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 20:50:
[afbeelding]
Wederom als ik alles invul. Het lijkt toch naar die Child D te gaan, maar heb 100% zeker op die witte knop gedrukt (nummer was beschikbaar). Zo dom dat je niet vanuit zo'n message-window kan kopie-paste.
[...]
tuuurlijk, lekkere vertaling =X
Uit (persoonlijke) ervaring kan ik wel zeggen dat cijfers toegestaan zijn.
Verwijderd
Nu ben ik aan het updaten, maaan wat een updates

Verwijderd
Ben nu aan het downloaden
LOL, niet liegen.. je weet niet wat je mist..SinergyX schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 21:17:
Weet ik ook niet, zou leuk zijn, maar zou het niet missen
Maaien met een AK47, daar kan de K2 niet tegenop.
Tevens ipv een Colt een MP5K (is een perfect backup wapen als je Scout bent)
Tevens scouten / snipen met een HK PSG1 of een Steyr SSG. Daar kan de M24 niet tegen op.
Nieuwe voertuigen (amfibie, anti-air,). Nieuwe velden etc. etc. ?
Ben je nu al een beetje jaloers
Anywayz, probeer het eens op een andere PC (zoals Sander112 het gedaan heeft) of met een andere Child ID ?
Maar nee, nog niet jaloers
So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.
Het is juist de Engelse versie waarbij de betafase gestopt is. Daarom kan je je nu niet meer inschrijventhe_joen schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 00:09:
Dus de Koreaanse doet wel ? Want hier werkt de Engelse toch echt niet.
Echter is de Koreaanse versie nog steeds online. Ik heb wel het probleem dat ik me heb geregistreerd, maar bij de installatie loopt ie elke keer vast....
Binnenkort zal ik het dan nog maar eens proberen
Verwijderd
Trouwens net gespeeld
Super spel, heb men ak gekocht, echt vet!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2006 10:43 ]
So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.
Das op zich wel een goede vraag !! Iedereen die het spel speelt is verplicht die te installeren.the_joen schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 12:45:
Is dat active X besturings element uit de guide veilig? (die van nexon)
(Zou een mooie manier zijn om onopvallend aan veel "Zombie" PC's te komen.)
Ik heb hem in ieder geval geaccepteerd
Daarme zou je een hoop tweakertjes en mij blij kunnen maken.
Ik ga die schrijver wel ff mailen...
/edit de TS heb ik ook geupdate. hier is de nieuwe versie te vinden (voor DeNB3rt). Ik zal wel beginnen met te vertalen.
De update bevat dat de scout is toegevoegd, alle GoT users zijn eruit gegooid (toch wel redelijk onzinnig imho, moet je telkens bijwerken) en een verhaaltje + faq van de Koreaanse versie erbij gezet. Nu nog ff laten updaten en het is weer ok!
[ Voor 67% gewijzigd door mithras op 05-03-2006 11:19 ]
Gewoon een paar keer opnieuw proberen...the_joen schreef op zondag 05 maart 2006 @ 20:36:
Ik kan niet in die nexon site, hij blijft zeggen dat ik dat active X ding moet installeren, terwijl ik dat toch echt al gedaan heb...
Paar keer F5, paar keer opnieuw op de link klikken... opeens krijg je wel de goede site te zien...
Maar dan de rest nog.