Anoniem: 163974

Ik speel ook mee, onder de naam MrGlyceron (zonder de .!)
De vertraging in doodgaan is waarschijnlijk de verificatie bij de server of je hem/haar ook wel echt hebt geraakt. Verder kun je zomaar doodgaan omdat je nog bv 1 health had en niet geheald werd.Mister_X schreef op woensdag 28 december 2005 @ 11:36:Alleen lags zijn vrij ***** het duurt lettelrijk 2sec voordat iemand dood neeervalt na 2 schoten, en meestal schiet ie mij ook nog eens dood voordat ie dus zelf dood is... beetje vaag, alsof we precies tegelijk opelkaar schoten (noway).
Besturen van voertuigen is ook ruk, moet je eens ala FPS op zo'n motor rijden
De motor vindt ik 3rd person ook niet echt lekker. De camera draait niet mee waardoor je continue aan je muis loopt te sleuren. Dat had beter gekund denk ik door de camera mee te laten bewegen, behalve als de speler de muis beweegt om een andere kant op te kijken.
Dus voor de mensen die er net aan beginnen en er geen drol aan vinden, speel fftjes door en er gaat een wereld voor je open
EDIT: Hoe verander je eigenlijk je nickname? Ik heet nu gewoon Goeiemorguh maar ik wel er graag '[NL]' achter zetten.
[ Voor 15% gewijzigd door goeiemorguh op 28-12-2005 16:38 ]
|| Specs || SuperPI 1m
Ga em vanavond proberen
Was een reactie op goeiemorguh....
[ Voor 11% gewijzigd door Ikke! op 28-12-2005 16:43 ]
Klik mee voor GoT!........
[ Voor 16% gewijzigd door F0kke op 28-12-2005 16:52 ]
Ik zie eigenlijk nooit CTF rooms, die zijn er dus wel? Dan moet ik maar is kijken, want de hele tijd basissen overnemen en poppetjes neerknallen gaat vervelen, ik wel ff lekker rennen met zon flag in mn handenFokkie schreef op woensdag 28 december 2005 @ 16:51:
Gewoon door mensen neer te schieten en flags te cappen?Als je ingelogged bent staat links onderin beeld je rank.
|| Specs || SuperPI 1m
Mischien iets voor in de SP.Anoniem: 163974 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 12:58:
Voor de mensen die de ranken willen weten:
[afbeelding]
Ik speel ook mee, onder de naam MrGlyceron (zonder de .!)
| Youtube |
Volgens mij speel je gewoon Conquest zoals in BF2 (CTF niet, de vlaggen blijven op hun plaatsgoeiemorguh schreef op woensdag 28 december 2005 @ 16:52:
[...]
Ik zie eigenlijk nooit CTF rooms, die zijn er dus wel? Dan moet ik maar is kijken, want de hele tijd basissen overnemen en poppetjes neerknallen gaat vervelen, ik wel ff lekker rennen met zon flag in mn handen
[ Voor 6% gewijzigd door F0kke op 28-12-2005 19:08 ]
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Vreemd, dat hoort wel bij voertuigen maar bij infantrie toch niet?Bigbadkip schreef op woensdag 28 december 2005 @ 23:17:
Ik had net iets heel raars, ik kon met V naar 3th person voor mijn mannetje/vrouwtje dit werkte net zolang totdat er een nieuwe map kwam en toen was het weer weg.
|| Specs || SuperPI 1m
zal em vanmiddag is even installeren..
hoe heet de 'room' die wordt aangemaakt door jullie
GoT ? Tweakers ??
en zit er een password op???
Haha ik hoop niks want dat heb ik al minstens 50 x gedaanCyberDoX schreef op woensdag 28 december 2005 @ 19:11:
Trouwens..als je midden in een spel zit, en je wilt stoppen. Dan krijg je de waarschuwing dat je dan een Penalty krijgt. Wat houdt dat precies in
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Anoniem: 37384
CLB schreef op donderdag 29 december 2005 @ 17:15:
[...]
Haha ik hoop niks want dat heb ik al minstens 50 x gedaan
Dat de punten die je tijdens die ronde hebt gehaald niet worden opgeteld bij je profile. Je moet dus een ronde uitspelen om de punten bij je profile opgeteld te krijgen.
Anoniem: 153710
Een GoT only room met pass + een ts/ventrilo server zou wel vet zijn:).
Mijn ign is btw doominator.
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 153710 op 29-12-2005 18:29 ]
|| Specs || SuperPI 1m
Is de room er nog?Gh0stw4lk3r schreef op donderdag 29 december 2005 @ 20:45:
ik heb weer een room aangemaakt op de montana server, room 92 Tweakers.net
Wel veel lag trouwens

[ Voor 45% gewijzigd door Bigbadkip op 29-12-2005 22:58 ]
#WarRock @ irc.tweakers.net ?Anoniem: 153710 schreef op donderdag 29 december 2005 @ 23:52:
Kan er niet iemand ff een mIRC channeltje maken?
vol met engrish en het gebeurt me 1 op de 3 keer dat ik doodgeschoten wordt door degene die ik tegelijkertijd doodschiet.
Ook zie ik het nut van de vlaggen eigenlijk niet, want als je ze hebt overgenomen gebeurt er verder eigenlijk niets, itt BF waarbij de counter van de tegenpartij dan terugloopt.
Misschien dat ik na wat langer spelen me minder ga ergeren aan de bugs, de lag en het slechte engels. Maar tot nu toe vind ik het meer irritant dan leuk.
Anoniem: 112425
1: komt door de lag.Larixk schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 00:55:
hmm beetje vreemd spel,
1. vol met engrish en het gebeurt me 1 op de 3 keer dat ik doodgeschoten wordt door degene die ik tegelijkertijd doodschiet.
2. Ook zie ik het nut van de vlaggen eigenlijk niet, want als je ze hebt overgenomen gebeurt er verder eigenlijk niets, itt BF waarbij de counter van de tegenpartij dan terugloopt.
2: als je dood bent gegaan, kun je bij de vlaggen die je overgenomen hebt (die bij je team horen) terug spawnen, want dus betekend dat je makkelijker de map 'bezet' houdt doordat je niet heel de tijd vanaf de basis hoeft te beginnen. De vijand is zo makkelijker in te sluiten..maarja...

Vandaar dat zijn level al vet hoog is.
Cheats

ja idd, maar 't gaat makkelijker via MSN/IRC/...Gh0stw4lk3r schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 08:10:
die room was vrij snel weer weg, aangezien ik een half uur in me eentje om me heen heb lopen schieten en er niemand kwam (op 1 na, die het na 5 minuten ook voor gezien hield). kunnen we niet beter een tijd afspreken van te voren dan er een room aangemaakt wordt?
wil ik gaan spelen.. crasht ie
knalt na opstaren en dan in main-menu na ~6 sec weer terug naar desktop
beetje jammer weer
kunnen we ook niet gewoon rooms aanmaken met een password erop?!
een standaard password ofzo.. gewoon de datum in vorm van:
ddmmjjjj
kun je cheaters ook weren..
[ Voor 13% gewijzigd door Tuumke op 30-12-2005 13:57 ]
Ik dusEen leveltje hoger gaat wel langzaam. Ik zie soms gasten met een oranje dingetje en twee streeptjes, als je begrijpt wat ik bedoel
Kunnen we als pass niet gewoon "henk" doen , onze eigen tweakers/GoT mascotte?kunnen we ook niet gewoon rooms aanmaken met een password erop?!
een standaard password ofzo.. gewoon de datum in vorm van:
ddmmjjjj
Pass: henkie
Op montana server
Edit: room is al weg:x
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 153710 op 30-12-2005 15:27 ]
Dat zie er idd wel heel vet uit! Nu maar hopen dat "die map na de kerst" snel uitkomt. Kunnen we hier in Europa misschien ook wel vliegen

Zullen we anders gewoon om 1800 afspreken? Dan een room maken op de montana server. tweakers.net met pass=henk. Ik kan op zich daar wel ff wachten. Als er dan meer mensen kunnen komen wordt het een leuk GoT gevechtje
Anoniem: 86561
Als ik niet hoef te eten, doe ik mee.Mithras86 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 16:07:
[...]
Dat zie er idd wel heel vet uit! Nu maar hopen dat "die map na de kerst" snel uitkomt. Kunnen we hier in Europa misschien ook wel vliegen(en ook beter cheaters weren
)
Zullen we anders gewoon om 1800 afspreken? Dan een room maken op de montana server. tweakers.net met pass=henk. Ik kan op zich daar wel ff wachten. Als er dan meer mensen kunnen komen wordt het een leuk GoT gevechtje
ikookAnoniem: 86561 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 16:09:
[...]
Als ik niet hoef te eten, doe ik mee.
Als mijn kat over het toetsenbord loopt krijg je dezelfde taferelenZe hebbe wel gelijk hun beste man laten spelen, of niet?
*Is er om 18:00 un de Got Room
//edit
de teams waren eigenlijk ook niet echt eerlijk
[ Voor 23% gewijzigd door NaZ- op 30-12-2005 19:32 ]
2de uur dat ik het speel, ik zie de ene cheater na de andere. 1 of andere kerel die in een tank zit er iedereen overhoop knalt en elke keer zijn tank weer maakt.. ja dan is de lol er snel af..
Dan zit er nog zo een idioot in die chatroom elke seconde te spammen
Cheaters vind je hier en cheater daar.
Iedereen beter worden: download hacks bla bla bla
En aan die vlaggen heb je ook geen reet, teller loopt niet eens es terug als je alle vlaggen hebt
Im out of here

Anoniem: 67691
beetje jammer dat er geen communicatie is alleen zodat je in een team werkt.
is daar niks aan te doen?

en van die cheaters heb ik eigenlijk niet heel veel last. Een mede-gotter noemde mij cheater
Klopt, lees het topic eens doorTrIsTaN_tDb15 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 22:49:
Ben ik nou blind of wat![]()
[afbeelding]
Ik zie nergens NEXT staan
t zal natuurlijk wel aan mij liggen
[ Voor 31% gewijzigd door mithras op 30-12-2005 22:54 ]
TrIsTaN_tDb15 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 22:49:
Ben ik nou blind of wat![]()
[afbeelding]
Ik zie nergens NEXT staan
t zal natuurlijk wel aan mij liggen
Wah, Internet explorer, haal het weg!
Anyways, dl ff van andere mirror.
Weer 1,5 uur wachtenAnoniem: 86561 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 22:59:
[...]
offtopic:
Wah, Internet explorer, haal het weg!
Anyways, dl ff van andere mirror.
In de FAQ op de site is dit te vinden, maar of we dat begrijpen is natuurlijk een andere vraag
Q - I can't look any button at installer.
A - use manual setup. refer to the "game download section"
ik heet stacker
|| Specs || SuperPI 1m
[ Voor 16% gewijzigd door Bigbadkip op 01-01-2006 23:56 ]
Natuurlijk ook even spelen zo
If it aint broke, fix it till it is!
Valt toch best mee, gewoon 50 killpoints en emblem doen.
echt super irritant
weet ook niet wat ik er aan moet doen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Als ik moet betalen, kkoop ik liever BF2Sinergy schreef op maandag 02 januari 2006 @ 13:38:
Ik las ingame dat de beta (free beta i gues) stopt op 6 januari
Doen ze toch lekker, het heeft zowat geen functies, zit vol met hackers, en is een en al bug.Sinergy schreef op maandag 02 januari 2006 @ 13:38:
Ik las ingame dat de beta (free beta i gues) stopt op 6 januari
Ach en welke online shooter heeft geen cheaters/exploiters (hackers doen wat anders hoor).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Maar ik heb nog 2 vragen:
1. Hoe verander ik de Controls
2. Wat is de Item Shop?
De item shop is nog niet beschikbaar. Per ronde verdien je punten, en geld. Dat geld zou je in de toekomst kunnen gebruiken om items te kopen. Dat is nu iig nog niet aan de orde.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Oke bedankt voor de uitleg. Ik zit nu op 20% van level 1. Gaat niet erg snel.DrivinUCrazy schreef op maandag 02 januari 2006 @ 18:30:
De controls kun je (nog) niet aanpassen.
De item shop is nog niet beschikbaar. Per ronde verdien je punten, en geld. Dat geld zou je in de toekomst kunnen gebruiken om items te kopen. Dat is nu iig nog niet aan de orde.
Maar er zit wel heeeel veeeel lag in.
http://s14.invisionfree.com/WarRock/index.php?
Er is een uitgebreide guide hoe je moet registeren enzo.
Ik kan maar 1 woord zeggen........WOW!!!!
Is de Koreanse versie zoveel beter dan? Dan ga ik die toch maar ff proberen. Ik hoorde al geruchten dat de open beta stopt op 6 janKakaroto schreef op maandag 02 januari 2006 @ 22:10:
Degene die de koreaanse versie willen spelen kan dat nu:
EDIT: Ben nu al een tijdje bezig met die guide en alles lukt behalve dat adres en die school
[ Voor 32% gewijzigd door goeiemorguh op 02-01-2006 22:58 ]
|| Specs || SuperPI 1m
Enneh, waar haal ik een koreaans taal pakket vandaan?Kakaroto schreef op maandag 02 januari 2006 @ 22:10:
Degene die de koreaanse versie willen spelen kan dat nu:
Je moet de eerste karakter kopieren en deze plakken in het invulbalk. Vervolgens krijg je een lijst en klik je op de eerste zin. Dit doe je ook bij "school"goeiemorguh schreef op maandag 02 januari 2006 @ 22:12:
[...]
Is de Koreanse versie zoveel beter dan? Dan ga ik die toch maar ff proberen. Ik hoorde al geruchten dat de open beta stopt op 6 jandus dan kan ik er nu nog ff van genieten
EDIT: Ben nu al een tijdje bezig met die guide en alles lukt behalve dat adres en die school. Er word gezecht: "here’s what you do, click on the top line or button, this should open a pop-up. Then copy one of the (Korean letters) and place it in the line, do this until you see a list of address’s" Dat doe ik ook wel maar ik krijg maar geen lijst met adressen die ik kan gebruiken
....help......
De koreaanse is zoveel beter. Meer maps, meer wapens, meer voertuigen (incl. vliegtuigen en helicopters) en shaders.
Microsoft.Anoniem: 86561 schreef op maandag 02 januari 2006 @ 22:26:
[...]
Enneh, waar haal ik een koreaans taal pakket vandaan?
[ Voor 21% gewijzigd door Kakaroto op 02-01-2006 23:01 ]
EDIT: Gevonden, volledige client hier:
http://warrock.nefficient...k/Install/WRInstaller.exe
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 86561 op 02-01-2006 23:08 ]
Dat lukt bij mij dus nietKakaroto schreef op maandag 02 januari 2006 @ 22:59:
[...]
Je moet de eerste karakter kopieren en deze plakken in het invulbalk. Vervolgens krijg je een lijst en klik je op de eerste zin. Dit doe je ook bij "school"
De koreaanse is zoveel beter. Meer maps, meer wapens, meer voertuigen (incl. vliegtuigen en helicopters) en shaders.
[...]
Microsoft.

|| Specs || SuperPI 1m
Je moet nog een paar x klikken op die button, dan verschijnen er vanzelf adressen, zoniet, andere letter proberen.goeiemorguh schreef op maandag 02 januari 2006 @ 23:12:
[...]
Dat lukt bij mij dus niet, ik gebruik overigens firefox, ik probeer het nog wel ff met IE en anders weet ik het ook niet
.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Anoniem: 38093
Ben van België en heb namelijk een azerty toetsenbord, best irri om zo rond te lopen.
Hopen dat er ooit een config file/mod of iets dergelijk voor komt.
Lijkt me wel de moeite voor de rest, niet aan te raden dat je meteen met de koreaanse versie begint want als je niet weet wat te klikken ben je wel eventjes zoet en kom je gekke dingen tegen

Thx voor de download link, alleen is er geen snellere server om van te downloadenAnoniem: 86561 schreef op maandag 02 januari 2006 @ 23:04:
Heb een taalpakket, registratie is gelukt, kan alleen game niet downloaden, hij komt elke keer met een error, ik heb dat programmaatje waar hij om vraagt wel geinstalleerd
EDIT: Gevonden, volledige client hier:
http://warrock.nefficient...k/Install/WRInstaller.exe

Iemand die de installer kan hosten voor het downloaden??
motabeatz.com
Ik heb het ook gewoon gedaan met FF. Het is niet moeilijk. Het klopt alleen wel dat als je zo'n letter kopieert naar dat veld, je meestal 2 of 3 keer moet klikken voordat ie de lijst genereert. Hetzelfde bij je schoolgoeiemorguh schreef op maandag 02 januari 2006 @ 23:12:
[...]
Dat lukt bij mij dus niet, ik gebruik overigens firefox, ik probeer het nog wel ff met IE en anders weet ik het ook niet
.
Download duurt nog 10 sec, ik ga zo maar ff spelen
Goede gfx betekent nog geen goed spel hoor. Ik zou zeggen, probeer het gewoon uit. Als het je bevalt zoek je gewoon verdermaurice_thalen schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 17:19:
Is dit spel mooier als America's army de gratis game uit amerika????ze proberen dit spel steeds realistiser te maken en dat komt niet ten goede van de gameplay en ben dus op zoek naar iets anders.
|| Specs || SuperPI 1m
Het voordeel van America's Army is dat het maar weinig cheaters kent, door PunkBuster. Dat kan ook een nadeel zijn, want PB werkt niet altijd optimaal. Maar aan de andere kant: het spelplezier is al snel bedorven als je een paar keer na elkaar cheaters tegenkomt. Daarom vind ik het ook jammer dat er nog (?) geen anti-cheat software bij WarRock zit.

Alsof ik daar wat van begrijp

na 2 minuten wachten krijg ik deze foutmelding:

iemand enig idee wat er staat?
mijn IGN is trouwens: future en ben nu lvl4

Warrock is nog gewoon in de testfase dus ik denk dat de hackers ook een onderdeel van die testfase zijn. Zodra ze uit die testfase zijn zullen die cheaters ook wel worden aangepakt (helemaal als warrock een betaald spel wordt). En dan zullen ze net zoals bij elk ander spel (counter strike, world of warcraft) worden aangepakt.DrivinUCrazy schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 18:22:
Het voordeel van America's Army is dat het maar weinig cheaters kent, door PunkBuster. Dat kan ook een nadeel zijn, want PB werkt niet altijd optimaal. Maar aan de andere kant: het spelplezier is al snel bedorven als je een paar keer na elkaar cheaters tegenkomt. Daarom vind ik het ook jammer dat er nog (?) geen anti-cheat software bij WarRock zit.
Wat zijn trouwens de mogelijkheden van die cheaters? Ik weet dat het onbeperkt ammo en onzichtbaar een mogelijkheid is. Maar wat heb je nog meer?
Ze hebben alle wapens, kunnen ergens gaan liggen en dan nog iedereen neerknalle zonder te hoeven herladen. Ik zat laatst in een server en daar lag iemand in de heuvels (Emblem) en die schoot achter elkaar door met zijn sniper zonder te hoeven herladen en maakte zo elke vijand dood. zelfs al lag die vijand in een gebouw of in een voertuigaryan schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 19:59:
[...]
Warrock is nog gewoon in de testfase dus ik denk dat de hackers ook een onderdeel van die testfase zijn. Zodra ze uit die testfase zijn zullen die cheaters ook wel worden aangepakt (helemaal als warrock een betaald spel wordt). En dan zullen ze net zoals bij elk ander spel (counter strike, world of warcraft) worden aangepakt.
Wat zijn trouwens de mogelijkheden van die cheaters? Ik weet dat het onbeperkt ammo en onzichtbaar een mogelijkheid is. Maar wat heb je nog meer?

ik hoop dat er snel iets tegen die cheaters en hackers komt... dat maakt het spel veel leuker
Dat is inderdaad iritant. Laatst zag ik ook een voertuig die zichzelf repareerde. Normaal moet de enigneer naarbuiten stappen.SOEFuture schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 20:20:
[...]
Ze hebben alle wapens, kunnen ergens gaan liggen en dan nog iedereen neerknalle zonder te hoeven herladen. Ik zat laatst in een server en daar lag iemand in de heuvels (Emblem) en die schoot achter elkaar door met zijn sniper zonder te hoeven herladen en maakte zo elke vijand dood. zelfs al lag die vijand in een gebouw of in een voertuig![]()
![]()
ik hoop dat er snel iets tegen die cheaters en hackers komt... dat maakt het spel veel leuker

Met de koreaanse of the engelse versie? Ik ben nu lv3.
[ Voor 14% gewijzigd door Kakaroto op 03-01-2006 21:18 ]
volgens mij heb je van die plaatsen in een map waar je je voetuig kan laten maken. Bij emblem zitten ze naast die 2 kleine gebouwtjes die aan het grote centrale gebouw vastzitten. maar ik weet het nietz zeker... het kunnen ook gewoon punten zijn waar je meer ammo krijgt. die plekken heb je ook in Havanna(geen idee hoe je dat schrijft)Kakaroto schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 21:17:
[...]
Dat is inderdaad iritant. Laatst zag ik ook een voertuig die zichzelf repareerde. Normaal moet de enigneer naarbuiten stappen.
de engelse versie[...]
Met de koreaanse of the engelse versie? Ik ben nu lv3.
Een keertje 1vs 1 emblem ?SOEFuture schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 21:35:
[...]
volgens mij heb je van die plaatsen in een map waar je je voetuig kan laten maken. Bij emblem zitten ze naast die 2 kleine gebouwtjes die aan het grote centrale gebouw vastzitten. maar ik weet het nietz zeker... het kunnen ook gewoon punten zijn waar je meer ammo krijgt. die plekken heb je ook in Havanna(geen idee hoe je dat schrijft)
[...]
de engelse versie
/me CyberDoX ziet nergens een oranje tekst

//edit
lama, 't werkt al
[ Voor 7% gewijzigd door NaZ- op 03-01-2006 23:29 ]