Nu is het nog patsen, later kan je skinns en wapens. Ik heb al wel gasten ( koreanen ) gezien met gekochte wapens.Dus het kan wel, alleen wij nog niet.
Ik ga spelen (en 'n room aanmaken) zie jullie zo...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Hoe heet de room?CLB schreef op maandag 19 december 2005 @ 21:20:
Ik ga spelen (en 'n room aanmaken) zie jullie zo...
Ruzor, ik was er om 21:00 uur, maar er was zeker weten geen room die Tweakers heette.
Ik weet niet wat je in de tussentijd nog hebt gepost of hebt verwijderd, want ik kreeg een uitnodiging die ik heb geaccepteerd.
Ik denk dat het sowieso praktischer wordt als we een vaste naam van de rooms die we maken gaan aanhouden. En misschien zelfs een tijd vaststellen wanneer die wordt aangemaakt. Dan hoeven we dat niet via dit topic te doen.
Ik weet niet wat je in de tussentijd nog hebt gepost of hebt verwijderd, want ik kreeg een uitnodiging die ik heb geaccepteerd.
Ik denk dat het sowieso praktischer wordt als we een vaste naam van de rooms die we maken gaan aanhouden. En misschien zelfs een tijd vaststellen wanneer die wordt aangemaakt. Dan hoeven we dat niet via dit topic te doen.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Room Tweakers.net GoT nummer 168 is aangemaakt ( als ik een room aanmaak is het altijd onder deze naam )
idd. ik ging kijken slechts 16 min na de post maar de room was al weer weg.
Edit : Eindelijk Lv 3
Edit : Eindelijk Lv 3
[ Voor 22% gewijzigd door Bigbadkip op 20-12-2005 00:57 ]
Anoniem: 112425
Wil iedereen die dit spel geinstalleerd heeft eventjes hier op letten: klik
Maar ik ga er natuurlijk van uit dat wij tweakers het niet zomaar in een map vol belangrijke documenten hebben geinstalleerd.
Maar ik ga er natuurlijk van uit dat wij tweakers het niet zomaar in een map vol belangrijke documenten hebben geinstalleerd.
Jammer dat er alweer cheaters in het spel zitten, ik hoop dat ze gauw met een "cheat protectie" komen, eerste aimbots/wallclip shit al gezien.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Hmm, het spel draait bij mij alleen op een vervelende 60Hz, M'n hele beel staat dan te vibreren?
Iemand een idee hoe dit te verhelpen is? Zelfs met ATI tray toos refresh force lukt het niet.
Iemand een idee hoe dit te verhelpen is? Zelfs met ATI tray toos refresh force lukt het niet.
Goed idee!Ruzor schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 00:20:
lol, ja zo schiet het niet echt op
Als iemand nou om 19:00 een room Tweakers aanmaakt elke dag. Dus gewoon als je er nog geen ziet rond die tijd (of later), eentje aanmaken. Is dat iets? Het klote is dat je tussendoor niet ff hier kunt kijken.
Waarom kun je hier niet kijken?
ik zit ook altijd te chatten (MSN) tijden WarRock met 'n paar maten van me om ze in dezelfde room te krijgen als waar ik zit. Gewoon ff control-alt-delete en je komt in je taakbeheer. Naja als deze pagina open staat kun je zo ff kijken
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Hier ben ik ook achter gekomen ja. Echter zie dit topic van het Warrock Forum en het blijkt dat je in je chat venster /o moet typen:Bigbadkip schreef op maandag 19 december 2005 @ 00:39:
Zoals jij ze hebt in de TS heb ik ze ook, maar das dus veel minder mooi dan op de site.
Following special effects was added :
Water effect
Motion blur
Color correction
Rainy effect
Depth of Field
You can turn on effets at option on playing game( not in lobby ). When playing game, insert `/o` and option panel will appear actived special option.
We don`t recommand that active special options when playing game. Because, these options request high perfomance. Just, be active when taking a screenshot
net geprobeerd, is gewoon 't normale venstertje om dingen aan te passen, maar dat lukt dus nietMithras86 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:03:
[...]
Hier ben ik ook achter gekomen ja. Echter zie dit topic van het Warrock Forum en het blijkt dat je in je chat venster /o moet typen:
[...]
Rivatuner.McLambo schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 07:11:
Hmm, het spel draait bij mij alleen op een vervelende 60Hz, M'n hele beel staat dan te vibreren?
Na die update van vandaag ziet het er wel stoer uit met al dat bloed
Juist
hhmm vanavond 1st dit maar is ff downloaden / isntalleren / spelenJeldert schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:28:
Na die update van vandaag ziet het er wel stoer uit met al dat bloed
als ik alles zo lees en bekijk best wel stoer
Anoniem: 145178
Welke poorten gebruikt het spel? Dan kan ik die even in de router openen.
Net gekeken op het forum van het spel alleen als ik daar een topic wil bekijken zie ik allemaal rare chinese tekens
Net gekeken op het forum van het spel alleen als ik daar een topic wil bekijken zie ik allemaal rare chinese tekens

Bloed is een beetje overdone, de rest van de update loopt wel soepel. De game blijft wel last houden van lag-stoten. Spawn-protectie mag wat beter, veel te makkelijk zo als je in een sterk team zit.
Cool, ik kom zo ook eens kijken, lekker hoor die snelheidsverhoging van chello, 4 minuutjes met 1 mb/s downen en je kan gamen
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Dammit, ik had zelf ook nl gehoopt dat dit dan wel zou werken (kon het echter nog niet proberen omdat ik op de TU zat)CLB schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:27:
[...]
net geprobeerd, is gewoon 't normale venstertje om dingen aan te passen, maar dat lukt dus niet
WERKT WELMithras86 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 21:26:
[...]
Dammit, ik had zelf ook nl gehoopt dat dit dan wel zou werken (kon het echter nog niet proberen omdat ik op de TU zat)
Je moet op FX klikken, en dan alles opengooien, ziet er zeker sweet uit !
probleem is dus dat dit niet werk, in het FX menu reageert niksBigbadkip schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 21:33:
[...]
WERKT WEL![]()
Je moet op FX klikken, en dan alles opengooien, zet er zeker sweet uit !
Wat voor vid kaart heb jij?
Jawel, na de reacties dacht ik dat het dus niet werkte.McLambo schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 22:25:
[...]
probleem is dus dat dit niet werk, in het FX menu reageert niks
Je moet eerst de FX effecten enable'n (links-boven) en dan kan je de rest instellen.
Tip: zet je MotionBlur, DepthOfField en sommige glare opties NIET aan, want dan kan je dus helemaal niet meer spelen: grafisch is het wel leuk, maar om te spelen is het niet te doen
Geforce 6800 icm 77.77McLambo schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 22:25:
[...]
probleem is dus dat dit niet werk, in het FX menu reageert niks
Sinds de update in het spel heb ik problemen met het geluid.
Als de game opstart en ik zit in het menu dan is het geluid helemaal corrupt.
Als er een level aan het laden is dan is het geluid goed.
En als ik ingame ben dan is het geluid ook corrupt.
(de geluiden van wapens en zo is gewoon goed, het is puur de muziek in het spel vermoed ik.)
ik heb het spel al een paar keer opnieuw geinstalleerd en opnieuw gedownload maar dat mocht helaas niet helpen, ook heb ik een driver update gedaan van m'n geluidskaart (onboard Realtek ac'97) andere spelen heb ik nergenst last van.
Heeft iemand ook dit probleem sinds de update.
Als de game opstart en ik zit in het menu dan is het geluid helemaal corrupt.
Als er een level aan het laden is dan is het geluid goed.
En als ik ingame ben dan is het geluid ook corrupt.
(de geluiden van wapens en zo is gewoon goed, het is puur de muziek in het spel vermoed ik.)
ik heb het spel al een paar keer opnieuw geinstalleerd en opnieuw gedownload maar dat mocht helaas niet helpen, ook heb ik een driver update gedaan van m'n geluidskaart (onboard Realtek ac'97) andere spelen heb ik nergenst last van.
Heeft iemand ook dit probleem sinds de update.
| Youtube |
jep, muziek hier helemaal corrupt. Verder krijg ik die FX opties niet aan de praat (ook als ik die optie linksboven aan zet).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Anoniem: 163775
Dat komt als je het nieuws bericht op hun site had gelezen, is het alleen mogelijk om je FX ingame te wijzigen. Dus niet via het options menu maar via "/o" ingame. Dus je opent met ENTER chat venster en dan /o volgens mij. Of zonder chatvenster.
Gebruik het zelf niet, maar ik lees regelmatig hun nieuwtjes. Zouden jullie eigenlijk ook moeten doen
Over je sound zou ik het niet weten. Ga vanaaf denk ik weer spelen zal effe kijken of het bij mij ook zo is. Traffic van server was gister oranje dat was trouwens ook niet zo mooi.
Gebruik het zelf niet, maar ik lees regelmatig hun nieuwtjes. Zouden jullie eigenlijk ook moeten doen
Over je sound zou ik het niet weten. Ga vanaaf denk ik weer spelen zal effe kijken of het bij mij ook zo is. Traffic van server was gister oranje dat was trouwens ook niet zo mooi.
^^ ook gewoon in het hoofdvenster (dus niet-ingame) kan ik de fx instellingen wijzigen hoor. Best wel vaag eigenlijk, iedereen heeft een ander spel ofzo 
En ik zie wel vaker dat het traffic oranje gekleurrd was. Alleen in de ochtenden en vroeg in de middag heb ik groen traffic; zo na 6'en zie ik de groene kleur niet meer terugkomen.
En ik zie wel vaker dat het traffic oranje gekleurrd was. Alleen in de ochtenden en vroeg in de middag heb ik groen traffic; zo na 6'en zie ik de groene kleur niet meer terugkomen.
Ze hebben geen eigen/losse server principe, maar 1 grote server waarop je een room mag starten 
Zou trouwens wel graag zien dat de maps met meer dan 32 mensen gespeeld kunnen worden, lag valt zeer zeker mee..
Over die FX; ik dacht, mooi.. laten we alles alles aanzetten.. NOU fijn! Je ziet geen zak meer, alles fade en is onscherp
Toch maar weer wat teruggezet, rain en watereffects waren genoeg. Alleen jammer dat het dan stééds regent
Zou trouwens wel graag zien dat de maps met meer dan 32 mensen gespeeld kunnen worden, lag valt zeer zeker mee..
Over die FX; ik dacht, mooi.. laten we alles alles aanzetten.. NOU fijn! Je ziet geen zak meer, alles fade en is onscherp
Toch maar weer wat teruggezet, rain en watereffects waren genoeg. Alleen jammer dat het dan stééds regent
Sinds de update kan ik mijn ( native ) resolutie niet meer op 1280x1024 zetten, die is gewoon helemaal uit het lijstje verdwenen.
en en geluid is ook helemaal crap zoals bij jullie. Fijne update dus.
En van de FX gebruik ik alleen de blooming en de camera filter.

En van de FX gebruik ik alleen de blooming en de camera filter.
Ik heb werkelijk geen problemen sinds de update:
resolutie staat op native en geluid is ook werkelijk perfect
Ik heb nog wel even gekeken bij die FX-instellingen enzo beetje geprobeerd maar uiteindelijk heb ik alles weer lekker uitgezet, want ik vond 't er toch al perfect uitzien enzo dus waarom veranderen!?
M'n computer crashte net wel voor de eerste x tijdens dit spel
Ik zat in 'n tank wat te klootviolen, werd beschoten, tank vloog in brand en comp stond vast
resolutie staat op native en geluid is ook werkelijk perfect
Ik heb nog wel even gekeken bij die FX-instellingen enzo beetje geprobeerd maar uiteindelijk heb ik alles weer lekker uitgezet, want ik vond 't er toch al perfect uitzien enzo dus waarom veranderen!?
M'n computer crashte net wel voor de eerste x tijdens dit spel

Ik zat in 'n tank wat te klootviolen, werd beschoten, tank vloog in brand en comp stond vast

Das dan wel een mooi moment voor een freezeCLB schreef op woensdag 21 december 2005 @ 13:48:
Ik vind het echt een beetje onspeelbaar nu ik het verplicht op 1024 moet doen ipv 1280. En AA en AF met geen mogelijkheid meer aan zijn te krijgen het geluid het niet meer normaal doet. Is nu grote wazige blokkige troep

En herinstall van de game zou niks uitmoeten maken denk ik, omdat die die ranzige patch tog weer ophaald. Iemand al een idee hoe het geluid weer te fixen is ? ( ik weet dat dit al gevraagd is )
Het geluid heb ik ook nog niet kunnen fixen, AA en AF doet het hier ook niet.Bigbadkip schreef op woensdag 21 december 2005 @ 14:09:
Ik vind het echt een beetje onspeelbaar nu ik het verplicht op 1024 moet doen ipv 1280. En AA en AF met geen mogelijkheid meer aan zijn te krijgen het geluid het niet meer normaal doet. Is nu grote wazige blokkige troep. Ik was net verslaaft, en nu moet ik verplicht afkicken door een patchje
Stoute patch
En herinstall van de game zou niks uitmoeten maken denk ik, omdat die die ranzige patch tog weer ophaald. Iemand al een idee hoe het geluid weer te fixen is ? ( ik weet dat dit al gevraagd is )
Een beetje jammer die patch

edit: o ja en de resolutie blijft ook hetzelfde als ik het spel afsluit.

[ Voor 9% gewijzigd door SV3NNER op 21-12-2005 17:44 ]
| Youtube |
weet iemand of dit spel gratis blijft? en iedereen heeft het erover dan vanaag je items kan kopen is dat waar? ze zeiden rond 6 uur
anders maken we ff een room aan die tweakers.net heet met een wachtwoord zodat alleen wij erin kunnen
anders maken we ff een room aan die tweakers.net heet met een wachtwoord zodat alleen wij erin kunnen
[ Voor 30% gewijzigd door 3R!K|IA op 22-12-2005 16:12 ]
"mijn pctje :D" MK:ds friendcode: 429557057186
Zo whiejj net zat ik in 'n room met 24 man en ik ownde ze gek muhaha!
Ik had 18 kills en 1 death haha, stond echt ver voor qua aantal punten, daarna moest k tentamens leren
Ik had 18 kills en 1 death haha, stond echt ver voor qua aantal punten, daarna moest k tentamens leren

@ CLB hoe heet je in WR?
dan kan ik je inviten
dan kan ik je inviten
[ Voor 35% gewijzigd door 3R!K|IA op 22-12-2005 16:21 ]
Nu had ik dit ook:
dus toen heb ik de install file opnieuw gedownload en nu krijg ik dit:Kzyto schreef op donderdag 15 december 2005 @ 22:58:
nahhhh met pijn en moeite die zooi gedownload.. wil ik installeren dus ik geef de dir. aan en klik op install... rent ie gelijk door naar Run Game..... nix geinstalleerd dus.... meerdere keren tevergeefs geprobeerd.

ik heb hem ook nergens geinstalleerd alleen gedownload geen dir ofzo kunnen opgeven en hij gaat het spel daarna starten, dus dit is niet de echte installatie?
Ik heet daar: Elbacio
Ik ga weer ff gamen, kijken of er 'n GoTroompje is ook!
ja als iemand ff een GoT room gaat maken met het password: tweakers
Heb een servertje gemaakt
Nummertje 141
.. Password tweakers.
[ Voor 23% gewijzigd door danslo op 22-12-2005 18:50 ]
gaat iemand ff weer een servertje maken? met als pass: tweakers?
Done, nummertje 76.. pass: tweakers3R!K schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 13:05:
Iemand spelen?3R!K schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 13:05:
Heb het gister gedownload maar wat ik vooral mis is een ping van server en van mijzelf?
Pings zijn vrij bagger ( ruim 200+ ), en daarom maak je ontzettend veel dubbelkills. Maar dat mag de pret niet drukken
Voor mensen die de game ook op 1280x1024 willen draaien (of welke res dan ook), in de System map staat: Engine.ini:
Voor AA en AF gewoon ff een profile aanmaken bij control panel van ati...
code:
1
2
3
4
5
6
7
| [D3DMode] Width=1280 Height=1024 ColorBit=32 DepthBit=16 Gamma=1.000000 Fullscreen=0 |
Voor AA en AF gewoon ff een profile aanmaken bij control panel van ati...
Hots, en met de laatste update kunnen we weer gewoon 1280x1024 ingame selecteren!
En er zijn nu 2 servers waar je op kan spelen
Juist
oe.. en de website is ook wat firefox-optimized :d
Hmm kheb wel een vervelend probleem nu, elke keer als ik de game wil installen (full client install dus)
installeert ie niks, kan path kiezen, maar in plaats van files te kopieren gaat ie direct door naar het "setup finished" scherm, terwijl er helemaal niks op de hd is geplaatst.. shortcut komt er wel mooi te staan maar die wijst naar een non-existent file
client al meerdere keren met flashget gedownload.. maar allemaal hebben ze dit
probeer nu ff een download zonder download accelerator.. maar vraag me af of het gaat werken.
heeft iemand hier een evt fix voor?
Hmm kheb wel een vervelend probleem nu, elke keer als ik de game wil installen (full client install dus)
installeert ie niks, kan path kiezen, maar in plaats van files te kopieren gaat ie direct door naar het "setup finished" scherm, terwijl er helemaal niks op de hd is geplaatst.. shortcut komt er wel mooi te staan maar die wijst naar een non-existent file
client al meerdere keren met flashget gedownload.. maar allemaal hebben ze dit
probeer nu ff een download zonder download accelerator.. maar vraag me af of het gaat werken.
heeft iemand hier een evt fix voor?
[ Voor 86% gewijzigd door Eeruku op 24-12-2005 14:00 ]
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Je zou kunnen proberen om de manual setup te downloaden en kijken of het dan wel lukt. Op de site staat wel een beschrijving.
Juist
Anoniem: 143962
Ik heb het spel nu ook en heb een paar vraagjes.
Hoe verdien je het snelste exp? gewoon zo veel mogelijk killen?
En al wil ik een map laden dan duurt dat zeker 3min ofzo want hij gaat allemaal bestanden af is dat bij jullie ook zo?
Hoe verdien je het snelste exp? gewoon zo veel mogelijk killen?
En al wil ik een map laden dan duurt dat zeker 3min ofzo want hij gaat allemaal bestanden af is dat bij jullie ook zo?
Bij het laden van de map laad het spel idd alle graphics en physics; die heb je nodig om te kunnen spelen
(hoewel het niet zo lang hoort te duren: een seconde of 10 ofzo, niet veel meer eigenlijk
)
En in het spel kan je die basissen veroveren; echter verdien je volgens mij daar niet echt veel (of geen) punten mee. Maar hier heb ik niet echt op gelet. Bij de stats aan het eind zie je wel je "occupation", oftwel hoeveel keer je de vlag naar jouw kleur hebt laten veranderen. Maar met veel mensen killen verdien je makkelijker punten.
En in het spel kan je die basissen veroveren; echter verdien je volgens mij daar niet echt veel (of geen) punten mee. Maar hier heb ik niet echt op gelet. Bij de stats aan het eind zie je wel je "occupation", oftwel hoeveel keer je de vlag naar jouw kleur hebt laten veranderen. Maar met veel mensen killen verdien je makkelijker punten.
Bases - flags - capturen levert:
* 1p voor neutraal maken
* 1p voor eigen kleur maken
op, is hij al neutraal, dan krijg je maar 1 punt..
Als iemand al aan het capturen is van je eigen team, dan maakt het niet uit of er 1 of 100 spelers staan, en de anderen krijgen daar ook géén punten voor. Daarnaast is het zo dat als er een enemy staat, en hij eerder was, dat hij de vlag dan eerst krijgt..
* 1p voor neutraal maken
* 1p voor eigen kleur maken
op, is hij al neutraal, dan krijg je maar 1 punt..
Als iemand al aan het capturen is van je eigen team, dan maakt het niet uit of er 1 of 100 spelers staan, en de anderen krijgen daar ook géén punten voor. Daarnaast is het zo dat als er een enemy staat, en hij eerder was, dat hij de vlag dan eerst krijgt..
When is it coming out? Bcuz i heard its coming out 2day or is that a rumor...
Im getting bored.
We`re considering to release a new map after christmas. But, we don`t make sure.
Leuk leveltje die woestijn-shit wel groot, mja tanks zijn kick dus!
Die woestijn map is echt erg leuk, daarin komen de verschillende classes ook veel beter uit de verf.
Het wachten is wat mij betreft toch op de Apaches en F15's
, check deze trailer van de Koraanse versie, daar zit al dat moois al in: Trailer Link
'k heb dit spelletje net ook uitgeprobeerd, VET! 
Erg Battlefield-achtig, maar wel leuk
. Alleen heb ik vaak problemen met lag van anderen...soms schiet ik iemand 100x met zo'n pistooltje en die gast is nog niet dood
, mja...'game in development'
.
Erg Battlefield-achtig, maar wel leuk

idd, wachten op Apaches, F16's en andere meer uitbreidingenFokkie schreef op zondag 25 december 2005 @ 22:21:
Het wachten is wat mij betreft toch op de Apaches en F15's, check deze trailer van de Koraanse versie, daar zit al dat moois al in: Trailer Link
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Is dit spel ook nog een beetje te spele voor de fps n00b? Of wordt je meteen van de servers af gevote door anderen. Dat gebeurd mij soms waardoor ik een spel eigenlijk meteen afschrijf.
[edit]
Net installed en een uurtje gespeeld.
Er zijn ervargen spelers en noobs zoals ik. Verder moet ik zeggen dat ondanks al de te kortkomingen van deze beta het spel erg speelbaar is, er goed uitziet en lekker draait zelfs op mijn FX5200.
Het feit dat je ook met tanks /crossmotoren/vrachtwagen en hummers kan rond rijden is erg leuk.
[edit]
Net installed en een uurtje gespeeld.
Er zijn ervargen spelers en noobs zoals ik. Verder moet ik zeggen dat ondanks al de te kortkomingen van deze beta het spel erg speelbaar is, er goed uitziet en lekker draait zelfs op mijn FX5200.
Het feit dat je ook met tanks /crossmotoren/vrachtwagen en hummers kan rond rijden is erg leuk.
[ Voor 49% gewijzigd door Suepahfly op 26-12-2005 01:46 ]
Ziet er goed uit ! ga het maar eens even testen
Anoniem: 118100
Dat is geen bug, dat blijft gewoon voor altijd..CyberDoX schreef op zondag 25 december 2005 @ 23:25:
Alleen heb ik vaak problemen met lag van anderen...soms schiet ik iemand 100x met zo'n pistooltje en die gast is nog niet dood, mja...'game in development'
.
Ik speel 2 minuten en heel spel hangt,ctrl alt del werkt nie,alt tab niet,windows knop ook al niet=harde reboot

Downloading.
Full version link werkt weer, moet je uiteraard wel ff registreren eerst.
Mijn naam ingame, CryptoGuy
Full version link werkt weer, moet je uiteraard wel ff registreren eerst.
Mijn naam ingame, CryptoGuy
Net geregged, maar de full version download werkt niet...blijft zeggen 'Please login first' ondanks dat ik ben ingelogd. Ben nu maar manual aan het doen
[ Voor 5% gewijzigd door Righteye op 26-12-2005 14:41 ]
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
dan download je het van gamershell
Probeer deze link eens: (deze werd volgens mij al eerder genoemd).
En wanneer stijg je in level?
btw, ik moet me elke x opnieuw inloggen, ook al heb ik het vinkje aangezet?
btw, ik moet me elke x opnieuw inloggen, ook al heb ik het vinkje aangezet?
Is het ook mogelijk om dit via lan te spelen?
Ik heb binnenkort een lanparty, ben dus druk op zoek naar toffe games
Ik heb binnenkort een lanparty, ben dus druk op zoek naar toffe games
@NO2
Nee, je kan er zelf geen server voor draaien. Hun draaien 1 grote server en daar heb je rooms waarin je speelt... Apart principe, wel leuk
@Warpuppy:
Aan het einde van de map. Ga je eerder weg dan verlies je al je punten die je die ronde gespaart hebt
@BigBadKip:
Ze hebben wat capaciteitsproblemen
Nee, je kan er zelf geen server voor draaien. Hun draaien 1 grote server en daar heb je rooms waarin je speelt... Apart principe, wel leuk
@Warpuppy:
Aan het einde van de map. Ga je eerder weg dan verlies je al je punten die je die ronde gespaart hebt
@BigBadKip:
Ze hebben wat capaciteitsproblemen
Dit lijkt me geen probleem. Zorg dat je op je LAN een internetverbinding hebt, connect naar een server en maak een room met passwordnetvisions schreef op maandag 26 december 2005 @ 20:43:
@NO2
[ Voor 3% gewijzigd door F0kke op 26-12-2005 21:46 ]
waarom merk ik dit nu pas? Dit is denk ik na Enemy territory toch wel de beste waar voor je geld
Heb het een paar dagen geleden van mijn collega opgekregen om eens te gaan spelen. Vandaag echt lekker een uurtje achter elkaar gespeeld. Veel punten verzameld honderd nog wat of zo maar toen ging ik weg omdat ik naar een kerstbrunch moest nu blijk je dan geen punten te krijgen wat gen**id is dat.
.
Maar verder nog iemand die uitleg kan geven over het puntensysteem. Dus na hoeveel punten je skills omhoog gaan.
Maar verder nog iemand die uitleg kan geven over het puntensysteem. Dus na hoeveel punten je skills omhoog gaan.
[ Voor 17% gewijzigd door joke_name op 26-12-2005 22:51 ]
Erg jammer van deze game. Heb net weer ffies gespeelt, en t stikt van de cheaters
In de chat op de server wordt er alleen nog maar gespammed hoe goed die cheaters wel niet zijn etc. etc. (lvl55
) en van welke site je de cheats kunt halen...
Dag Warrock
Dag Warrock
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 112425 op 27-12-2005 00:13 ]
Zal wel aan mijn geluk liggen dan, ik heb nog geen een cheater gezien, en speel het tog best wel veel.
Anoniem: 138244
het downen van het spel gaat lekker snel 10min maar
kun je nog niet voor naar de winkel gaan
het ziet er allemaal heel mooi uit
Jongens ik heb even een room gemaakt tweakers.net(NL) op de IDA server dus joinen maar.
Ik ga even snel het eten opwarmen dus over 15 minuten kan zal ik er weer zijn
Dan heb je inderdaad geluk. * Anoniem: 112425 jaloers kijkt.Bigbadkip schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 11:54:
Zal wel aan mijn geluk liggen dan, ik heb nog geen een cheater gezien, en speel het tog best wel veel.
Op beide servers is er nu een spambot actief helaas.Kon toch nog wel rooms vinden die vrij waren van cheaters (je herkent ze vooral aan extreem veel kills en flag-captures. of extreem hoge levels...)
Even downloaden met 620kb/sec
Heb m over 4 1/2 minuut binnen... effe kijken wat het is.
Heb m over 4 1/2 minuut binnen... effe kijken wat het is.
wijze woorden
Net op je server gespeeld jullie waren vrij snel weg, was wel leuk allemaal NL'ersjoke_name schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 18:08:
Jongens ik heb even een room gemaakt tweakers.net(NL) op de IDA server dus joinen maar.
Ik denk speel nog ff door had ongeveer 300exp points, geeft warrock.exe een foutmelding
Zuur weg 300+ punten

| Youtube |
Groen heeft gewonnen iigSV3NNER schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 20:11:
[...]
Net op je server gespeeld jullie waren vrij snel weg, was wel leuk allemaal NL'ers
Ik denk speel nog ff door had ongeveer 300exp points, geeft warrock.exe een foutmelding![]()
Zuur weg 300+ punten
Jeej.. heb een koreaanse account geregistreerd.. ben nu de koreaanse client aan het updaten.. (wat sneller gaat dan de amerikaanse.. dat is toch wel vreemd
ik update hier met 140KB/s)
pics volgen~
pics volgen~
Anoniem: 37384
Het downloaden van warrock zelf en de updates gaat hier altijd snel met dat progje van ze. Haal 220 KB/s3CLipZ schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 20:28:
Jeej.. heb een koreaanse account geregistreerd.. ben nu de koreaanse client aan het updaten.. (wat sneller gaat dan de amerikaanse.. dat is toch wel vreemdik update hier met 140KB/s)
pics volgen~
vreemd.. ik kom hier nooit boven de 30Anoniem: 37384 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 20:44:
[...]
Het downloaden van warrock zelf en de updates gaat hier altijd snel met dat progje van ze. Haal 220 KB/s
wat een ruk spel, ondanks dat het gratis is ziet het er echt niet uit! totaal geen gameplay/realisme/arcade...
buggy, maja is beta , behooooorlijk veel cheaters, totaal geen anti-cheat, iedereen lijkt wel pro-cheating... voice geluiden zijn koreaans..
overigens doet de game-engine me denke aan UT
buggy, maja is beta , behooooorlijk veel cheaters, totaal geen anti-cheat, iedereen lijkt wel pro-cheating... voice geluiden zijn koreaans..
overigens doet de game-engine me denke aan UT
[ Voor 9% gewijzigd door Mister_X op 27-12-2005 21:42 ]
ondanksMister_X schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 21:41:
wat een ruk spel, ondanks dat het gratis is ziet het er echt niet uit! totaal geen gameplay/realisme/arcade...![]()
Dat cheaten is jammer ja. Echter merkt ik niet heel veel van het buggy. Kleine dingen, zoals voordat je spawnt je je character soms een beetje vaag ziet, met van die strepen van missende textures. Dat wordt vast wel verbeterd. En dat pro-cheating is wel weer wat overdreven.buggy, maja is beta , behooooorlijk veel cheaters, totaal geen anti-cheat, iedereen lijkt wel pro-cheating... voice geluiden zijn koreaans..
Ik maak hier thuis en met vrienden snel de vergelijking met open en closed source: OOo2 ziet er lang niet zo mooi en gelikt uit als MS Office 11
ondanks, bedoel, ik had wel verwacht dat het er niet uit zal zien, maar het ziet er gewoon 'echt_niet_uit' !! pro cheaten bedoel ik die spammer in die (main) chatbox die de hele tijd ze sitetje promoot, niemand doet er wat aan!...
Voor de rest, weet niet of je Wolf ET kent? dat is gratis en nu al denk 2/3 jaar oud(?) en zelfs dat ziet er nog beter uit.
Voor de rest, weet niet of je Wolf ET kent? dat is gratis en nu al denk 2/3 jaar oud(?) en zelfs dat ziet er nog beter uit.
[ Voor 3% gewijzigd door Mister_X op 27-12-2005 23:10 ]
Anoniem: 30670
Ja jongens hoe zit dit nou met cheaten dan?! Kijk als iedereen gaat potje cheaten dan kunne we net zo goed mee doen en hard terug slaan... aan de andere kant ben ik er fel op tegen met cheaten (speel zelf hoop CS en ben blij met VAC/2).
Duss weet iemand er meer van hoe het werkt met dit spel?
Verder is er al een klein GoT clannetje / server?
Duss weet iemand er meer van hoe het werkt met dit spel?
Verder is er al een klein GoT clannetje / server?
Vanmiddag had ik weer ff gespeeld, 'k ben normaal niet zo'n gamer...maar 'k vind dit wel een cool spel
. GoT clan? cool
.
En met dat cheaten, vanmiddag waren er een paar gasten die de hele server onder spamden met URL's naar cheats en hacks
. Imo komen die cheats voor in die 32-man servers..., GoT-servertje lijkt me dan wel cool
En met dat cheaten, vanmiddag waren er een paar gasten die de hele server onder spamden met URL's naar cheats en hacks

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Ach, ik vind deze game er helemaal niet zo slecht uitzien. Ik speel het op 1280x1024, met AA4x en AF8x, en dan vind ik het er best goed uitzien... Ik vind het ook wel lekker dat het allemaal iets meer arcade is, dus BF2 heb ik maar weer even in de kast gelegd. Ik vind het schitterend hoe je met deze game kan snipen
, op Ohara en Emblem kan ik me goed uitleven
Tja als je nu al over cheaten begint, dan maak je alleen maar alles kapot. Er is maar 1 ding erger als cheaten, en dat is paranoia, dat draait pas echt een game de nek om.
Spel het nu een tijdke en ben nog geen 1 cheater tegengekomen. Ja het is jammer dat er nog geen lobby-control is. Maar goed ik denk dat men zich eerst richt op playability.
GFX vallen me niet eens zo zeer tegen. Ik vind het juist wel een pro dat mijn zusje het ook nog leuk kan spelen op haar xp1700+ met GF2 Ti
Spel het nu een tijdke en ben nog geen 1 cheater tegengekomen. Ja het is jammer dat er nog geen lobby-control is. Maar goed ik denk dat men zich eerst richt op playability.
GFX vallen me niet eens zo zeer tegen. Ik vind het juist wel een pro dat mijn zusje het ook nog leuk kan spelen op haar xp1700+ met GF2 Ti
Ok ok, het spel heeft wel iets, en dat is de uber simpele manier van spelen, het doet me denken aan UT maar dan een andere genre
enige wat ik mis is dodgen 
Alleen lags zijn vrij ***** het duurt lettelrijk 2sec voordat iemand dood neeervalt na 2 schoten, en meestal schiet ie mij ook nog eens dood voordat ie dus zelf dood is... beetje vaag, alsof we precies tegelijk opelkaar schoten (noway).
Besturen van voertuigen is ook ruk, moet je eens ala FPS op zo'n motor rijden
Alleen lags zijn vrij ***** het duurt lettelrijk 2sec voordat iemand dood neeervalt na 2 schoten, en meestal schiet ie mij ook nog eens dood voordat ie dus zelf dood is... beetje vaag, alsof we precies tegelijk opelkaar schoten (noway).
Besturen van voertuigen is ook ruk, moet je eens ala FPS op zo'n motor rijden
Zou je misschien even kunnen zeggen waar je je koreaanse account kunt registreren (directe link graag3CLipZ schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 20:28:
Jeej.. heb een koreaanse account geregistreerd.. ben nu de koreaanse client aan het updaten.. (wat sneller gaat dan de amerikaanse.. dat is toch wel vreemdik update hier met 140KB/s)
pics volgen~