Haan was eigenlijk altijd wel een echte cf skill
Helaas kan je daar al niet meer komen
Zal komende week eens proberen bij te lvlen wil snel naar de 95 toe naar een nieuwe launcher
hoi broozerx, doe je deze service alleen voor members van de tweakers clans of zou je dit misschien voor mij ook kunnen doen? kan ik dan het geld gewoon in een envelopje naar je opsturen of wil je het overgeschreven hebben? alvast bedankt voor je antwoord, ik kan niet ingame reageren want account is gister al verlopen. Het zou mij ruim 3 euro schelen met een walliecard en die kan ik ook nog niet eens in de buurt kopen
alvast bedankt....!
Verwijderd
Ik hoop op 140 300Con te hebben voor craften van gem's, maar dit gaat alleen lucken als ik alle 3 me jewelery succesfull drill en me spahire g3's er in gooi. Dus maar hopen dat ik goede drill's vind.Sinergy schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 09:47:
Ennuh wat zaten spoekie en vliegje gezellig “dicht bij elkaar” in Luna, nieuwe liefde?
Neee, shields niet te drillen![]()
(ik verwacht btw nog zeker geen 300str op lvl140 te hebben:P)
Verder zijn spoek en ik schattig he ^^, toen ik gister afk ging is ze tegen me aangekropen
wel zo gezellig.
Haha lolgerwingood schreef op maandag 19 december 2005 @ 23:20:
[...]
Ga mij niks verwijten wie is hier de gene die mij overbied
Ik had al lang geboden dus denk effe na.....
Wat is er trouwens allemaal nodig om dragon wings te craften?
[ Voor 12% gewijzigd door luckyjan op 20-12-2005 11:40 ]
hier mijn post erover, in principe is dit als algemene service, dus jij mag ookprecious1 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:28:
hoi broozerx, doe je deze service alleen voor members van de tweakers clans of zou je dit misschien voor mij ook kunnen doen? kan ik dan het geld gewoon in een envelopje naar je opsturen of wil je het overgeschreven hebben? alvast bedankt voor je antwoord, ik kan niet ingame reageren want account is gister al verlopen. Het zou mij ruim 3 euro schelen met een walliecard en die kan ik ook nog niet eens in de buurt kopenalvast bedankt....!
@vliegje, zal er vanaaf een screen van posten, had een leuke gemaakt
@luckyjan, 45 dragon scales, berg cloths (twil of hoger) en precious platinum threads (of toch gold)
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 20-12-2005 11:45 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
@sinergy ik moest net gaan ben 11 dus ja leeftijd he
en dat betalen moet ik eerst even met me ouders over hebben;)
crap nu voel ik me echt oudsyren schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:02:
@bigkiller, niet zo veel. d'r zijn veel te veel senior clothes op de markt
[ Voor 14% gewijzigd door Yokidrink op 20-12-2005 12:11 ]
xD
ach ja vergeleken met OoT voel ik meer jong
@bigkiller denk rond de 100k, sinds senior niet meer zo gewild zijn (ist een drop btw?)
[ Voor 17% gewijzigd door dommerick op 20-12-2005 12:09 ]
Heeft geen signature.
Jongste rose-got-speler!syren schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:02:
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Ikben champ lvl 113, psychoot is knight lvl 112, ons gevecht gister eindeigde in:Sinergy schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:22:
wie van jullie was nou knight en wie was champion? of allebei zelfde 2nd job?
(merk trouwens dat TG ENORM bugged is qua dodge/def).
Psychoot won met 3.5 k HP over, knights ownen nog steeds met pvp
Verwijderd
50 dragon scale 120 cloth 30 precious platiium threadluckyjan schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:39:
[...]
Haha lol
Wat is er trouwens allemaal nodig om dragon wings te craften?
hey evo, kan je nog es je stats/skills laten zien zoals je het nu hebt?
Ja het was een drop van een goblin serverdommerick schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:08:
[...]
@bigkiller denk rond de 100k, sinds senior niet meer zo gewild zijn (ist een drop btw?)
50 dragon scale?..... Pffff geen wonder dat ze zo duur zijn. Gorge of silent is niet meer wat het geweest is met worm dragonsVerwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:13:
[...]
50 dragon scale 120 cloth 30 precious platiium thread
Verwijderd
idd, zijn helaas nog maar 2 WD spots, Vroeger was het leuk hakken met allerlei beesten er om heen, nu is het wachten en wachten.
Of je moet CF ingaan daar spawnen ze soms per 5 of 6
vertel es waar die spots zijn want ik ken er maar 1 (daar achter die molen) en ja, ik heb inmiddels een stuk of 20 wd's gekilled en al 2 (*ahem) scales gekregenVerwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:41:
idd, zijn helaas nog maar 2 WD spots, Vroeger was het leuk hakken met allerlei beesten er om heen, nu is het wachten en wachten.
Verwijderd
ik zal is een mooie collage aken alsik thuis benYokidrink schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:26:
hey evo, kan je nog es je stats/skills laten zien zoals je het nu hebt?
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:47:
[...]
ik zal is een mooie collage aken alsik thuis ben
Die ken ik niet (molen in de city in gorge?). Ken alleen die op de berg waarbij je over 2 loopbruggen moet gaan (kleine ruimte).Yokidrink schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:42:
[...]
vertel es waar die spots zijn want ik ken er maar 1 (daar achter die molen) en ja, ik heb inmiddels een stuk of 20 wd's gekilled en al 2 (*ahem) scales gekregen
Verwijderd
Wil ik je best een keer laten zien, maar het is midden in gorge op een bergje. op de map zie je er ook wel 2 bruggen erbij. Deze spawn is veel sneller dan die achter bij de boerderij.Yokidrink schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:42:
[...]
vertel es waar die spots zijn want ik ken er maar 1 (daar achter die molen) en ja, ik heb inmiddels een stuk of 20 wd's gekilled en al 2 (*ahem) scales gekregen
edit. lucky was me net voor
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2005 12:54 ]
Volgens mij maakte ik je inVerwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:20:
....
Verder heb ik psychoot ook zwaar verslagen gister in 1 vs 1 op traininggroundof was ik nou diegene die ingemakat werd
is me even ontglipt sorry
...
Maar pvp is toch massaal (Union Wars) dus veel 1vs1 zal het nooit worden lijkt me.
Maar voor de rest heb jij meer CON idd. Ik merk in Temple dat ik per lvl gewoon meer raak en me CON blijft hetzelfde.
[ Voor 11% gewijzigd door Psychoot op 20-12-2005 14:08 ]
Die spawn is ook erg vaak bezet, samen met de 2 GMG spawnplekken. CF spawnt enorm veel, soms iets te veelVerwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:53:
Wil ik je best een keer laten zien, maar het is midden in gorge op een bergje. op de map zie je er ook wel 2 bruggen erbij. Deze spawn is veel sneller dan die achter bij de boerderij.
Waar zitten ze op CF?Sinergy schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:11:
[...]
Die spawn is ook erg vaak bezet, samen met de 2 GMG spawnplekken. CF spawnt enorm veel, soms iets te veelmaar droprate blijft gewoonweg bagger, niet meer zoals vroegah
vraagje, CF kom je tog aleen tusse 6 & half 7?
Dan heb ik net Judo
Dan heb ik net Judo
[ Voor 27% gewijzigd door Wiepa op 20-12-2005 14:18 ]
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
dat kloptXouxic schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:18:
vraagje, CF kom je tog aleen tusse 6 & half 7?
Dan heb ik net Judo
al is het bij mij tussen 5 en half6 (UK time) dus nog erger
Ik heb nu alle materialen voor een wooden cart frame is er hier een crafter die ze al kan maken?
Verwijderd
ehm hey bigkiller.. Ik had al 1 en ander over je gehoort, (jammer genoeg niet zo positief)B1gk1ller schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 15:10:
Ik heb nu alle materialen voor een wooden cart frame is er hier een crafter die ze al kan maken?
Maar ik kan zo iets wel in me kaar craften voor je. Je kan me in eucar vinden, meestal rond 7 uur en rond 12:00/1:00 uur.
Greatz vliegje
man, dit is de grootste, snleste forum van hier denk ik
Ga binnen in de southeast area, als je rechtdoor loopt kom je der normaal al enkele tegen, ga de berg op de rechterkant op en daar zal je hell on earth zien qua WD's en golems.
Een beetje verlies heb je altijd...
Het probleem is dat ik nog niet op eucar kan komenVerwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 15:14:
[...]
Je kan me in eucar vinden, meestal rond 7 uur en rond 12:00/1:00 uur.
Greatz vliegje
Edit:Welk hout raad jij mij aan?
[ Voor 6% gewijzigd door -Mike- op 20-12-2005 15:29 ]
Tnx zal eens een keer gaan kijkenPeGys schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 15:22:
[...]
Ga binnen in de southeast area, als je rechtdoor loopt kom je der normaal al enkele tegen, ga de berg op de rechterkant op en daar zal je hell on earth zien qua WD's en golems.
Seniors zijn niet veel waard meer. Denk dat je er tussen de 40 - 60K misschien nog voor kan krijgen.B1gk1ller schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 12:04:
Heeft iemand een idee wat dit ongeveer waard is?
[afbeelding]
Zelfde verhaal begint nu ook voor de black redfields. Waren minimaal 700K waard een paar weken geleden en nu wordt het al lastig ze voor 500K te verkopen.
Verwijderd
pm me maar kom ik wel naar junon, en q50 wood is goed genoeg (npc)B1gk1ller schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 15:27:
[...]
Het probleem is dat ik nog niet op eucar kan komen
Edit:Welk hout raad jij mij aan?
Verwijderd
even 2 vraagjes
wat kan ik met een windstone doen
en kan ik mijn eigen ammo maken het is namelijk een dure hobby schieten
1) Bewaren, kun je later misschien gebruiken als je iets gecraft wilt hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:34:
even 2 vraagjes
2) Nee kan niet, je zult de kogels echt voor 2z per stuk bij de npc moeten halen.. Maar zo duur is dat toch niet? Ik bedoel, ik kon goed rondkomen in het begin aangezien die kogels niet zo snel op gaan. Gewoon alle drops rapen.
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
Verwijderd
wil best een keer cf op en dan wd hunten aleen heb je ni veel kans andere clans enzo
heb me ook al 4 scales lol
en is er al iemand ingame die die sporty carts kan craften hehe mis me sporty
heb me ook al 4 scales lol
en is er al iemand ingame die die sporty carts kan craften hehe mis me sporty
Ze worden idd gebruikt voor het maken van een aantal items, in de Openingspost staat een link naar een overzicht van alle materials en items uit de iRose tijd. Meestal is er hier en daar wat veranderd, maar in grote lijnen is het nog wel hetzelfde.Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:34:
De wind stone staat hierAndere handige Rose websites:
Handige site om je dealer/artisan bij te houden. Verder staat er nog een lijst met items/materialen op.
Inmiddels is er ook een soort van Rose wikipedia gemaakt door de mensen die pRose leveren. De craft list is hier te bekijken
mmmmm nu weet ik ook waar Evo die firestones voor hebben wil 
ik ga vanaf nu ook maar es mats bewaren want ik schrik flink van al die mats die nodig zijn voor crafts op hoger level
ik ga vanaf nu ook maar es mats bewaren want ik schrik flink van al die mats die nodig zijn voor crafts op hoger level
Vliegje en de rest,
Het is goed met de Titans. Heb vandaag even met iemand ervan gepraat. t zijn idd noobs zoals je als zei vlieg
en t zou niet meer voorkomen de dader die me vermoorde ging stoppen met e-rose en twrose spelen 
dus Titans is no threat anymore.
Het is goed met de Titans. Heb vandaag even met iemand ervan gepraat. t zijn idd noobs zoals je als zei vlieg
dus Titans is no threat anymore.
Verwijderd
Ge-wel-dig krijg ik tijdens luna hunting een fairy:p nah das heel relax iedereen weet dat die naar een uur weg gaat . en wat overkomt mij: Ja hoor 10 sec later naardat die ene weg was krijg ik weer een nieuwe
lekker gehunt en ik vond nog een elven wich beret lvl 65 muse +6 int 
http://img309.imageshack.us/my.php?image=screen5553ak.jpg
Ben nu lvl 65
38% omhoog gegaan door die fairy
Ben nu lvl 65
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2005 20:34 ]
doe je goedVerwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 20:33:
Ge-wel-dig krijg ik tijdens luna hunting een fairy:p nah das heel relax iedereen weet dat die naar een uur weg gaat . en wat overkomt mij: Ja hoor 10 sec later naardat die ene weg was krijg ik weer een nieuwelekker gehunt en ik vond nog een elven wich beret lvl 65 muse +6 int
Ben nu lvl 6538% omhoog gegaan door die fairy
maar hier op CF gaat t ook lekker ben de enige hier haha
[ Voor 6% gewijzigd door ph4nt0m op 20-12-2005 22:35 ]
Ik zat even op het pRose forum te kijken, lees ik ineens dit:
bron:http://roseboards.yehey.com/index.php?showtopic=84467
bron:http://roseboards.yehey.com/index.php?showtopic=84467
9. Innovative Anti-kill stealing system.
- It's simple really, the more you KS, the lesser exp rate you get. So why bother? (Unless of course ka-party mo yun sinasawsawan mo, that's not KSing that's helping each other.)
- Finally sawsawers will leave us alone! =P (If they know what's good for them.)
- With boss and mini boss monsters, it's the first rule. More exp for the guy who hit the boss first. Pero walang penalty for the rest.
- One disadvantage here is that you won't be able to "tank" your friends anymore. But that's ok. Because there's a better way to level them up. Which is...
12. The real-time auto-pricing feature of the economic system.
- The server automatically determines the price of an item depending on its availability.
- The law of demand and supply. The more items there is in that server, the lesser the price. Pag konti naman ang supply, mas mataas ang presyo.
- The best way para di ka ma-scam is to window shop. Pag na scam ka pa nyan ewan ko nalang.
offtopic:
philippijns en engels door elkaar waarom ook niet
gaat dit nog geimplenteerd worden of niet? Het zijn wel nuttige features philippijns en engels door elkaar waarom ook niet

[ Voor 9% gewijzigd door Rooster op 20-12-2005 23:27 ]
en toen vergaten ze dat Taunt geen "attack" is, dus dat nog steeds zou kunnen
Wel stoere features. Zal wel leuk worden met gem-quests...
op verzoek:

En onze "clanshot" (we missen alleen plymo
)
op verzoek:
En onze "clanshot" (we missen alleen plymo
[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 20-12-2005 22:58 ]
Verwijderd
Nah, er was gewoon niemand online van BoT om het tegen te vertellen.Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 09:50:
[...]
LoL doom heeft jullie geleaft zonder reden te geven.... Lekker aardig van hem
Verwijderd
Ik was onlineVerwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 23:10:
[...]
Nah, er was gewoon niemand online van BoT om het tegen te vertellen.
Later werd het nog gezelliger bij vliegjeSinergy schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 22:56:
en toen vergaten ze dat Taunt geen "attack" is, dus dat nog steeds zou kunnenWel stoere features. Zal wel leuk worden met gem-quests...
op verzoek:
[afbeelding]
En onze "clanshot" (we missen alleen plymo)
[afbeelding]
[img]url=http://tweakers.net/ext/f/5c3cdb8ca79c944fc9e56a78f694fb08/full.jpg[/]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Verwijderd

hier is dus min nieuwe armour :D:D:D, en psy heeft de helm en boots
de mooie collage is niet meer tot stand gekomen van mijn gear en skills maar hier zijn mijn skills nu:

Sinergy schreef op woensdag 21 december 2005 @ 00:25:
ok nu snap ik wat je bedoelt.. je hebt toch sp's zat
je gewone stats had ik ook graag willen zien

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2005 00:28 ]
ok nu snap ik wat je bedoelt.. je hebt toch sp's zat 
dit vind ik echt een grandioze topic, hardlopers zijn weer duidelijk doodlopers
dit vind ik echt een grandioze topic, hardlopers zijn weer duidelijk doodlopers
[ Voor 81% gewijzigd door SinergyX op 21-12-2005 01:33 ]
Verwijderd
Samen met Gevurah lekker door gepartyt naar party lvl 50
Thnx nog veco en casah voor bijdrage aan deze party
lvl 67 nu
Thnx nog veco en casah voor bijdrage aan deze party
lvl 67 nu

Dank je voor dat, kan ik nog wat stats-verdeling plannen, ik zal op jou lvl denk 10-15str minder hebben. Hoeveel kan jij nu in temple hitten? Als wij in party zitten met acc-buff zit ik op 248hit maar ik raak ze dus voor geen enkele meter (ik heb 20% dodge debuff).
Ligt eraan welk lvl je bent. Ik heb minder hitrate en ik raak ze voldoende.Sinergy schreef op woensdag 21 december 2005 @ 10:05:
[...]
Dank je voor dat, kan ik nog wat stats-verdeling plannen, ik zal op jou lvl denk 10-15str minder hebben. Hoeveel kan jij nu in temple hitten? Als wij in party zitten met acc-buff zit ik op 248hit maar ik raak ze dus voor geen enkele meter (ik heb 20% dodge debuff).
Hm.. dan toch inderdaad zijn je stats/attack afhankelijk van je lvl en tegen wat je vecht, ik merkte dit al erg met elder mammoths, die missen me steeds vaker na mater ze dichter bij "blauw" komen (nu oranje) terwijl mijn dodge niet veel veranderde (van 224 naar nu 243 in 12 lvls)
Verwijderd
ik heb nu - 30 dodge downof zo weet niet precies wat roar of pluto oplvl 5 doet, maar zoals psyalzegt het hangt ook wel vanje lvl af paarse mobs zijngewoon kut te raken ik raak nu redelijk maar miss zie iknog te vaakverschijnen en achterintempel tempel waar ik nu voornamelijk zit zijn ze paars/rood de rode mobs voorin raakis opzichgewoon goed nu
Verwijderd
Trouwens op welk lvl zijn ze niet meer paars trouwens? De eerste mobs in temple.
Gister weer helaas maar een uurtje kunnen hakken met Kip, toch wel een hele zooi eq verdiend. Haan zelfs 300k in een uur
. Stemt me weer gelukkig
Gister weer helaas maar een uurtje kunnen hakken met Kip, toch wel een hele zooi eq verdiend. Haan zelfs 300k in een uur
Wat vervelend
Weet iemand waarom ik me niet kan registreren op het Rose Forum?
Zag wat leuks staan om op te bieden, maar dat gaat zo niet
Weet iemand waarom ik me niet kan registreren op het Rose Forum?
Zag wat leuks staan om op te bieden, maar dat gaat zo niet
Registeren voor het forum gaat via je account van gamesrouter. Als je dan naar my games gaat kan je daar een forum-nick toevoegen.
Verwijderd
Hoi ik ben hier net bij en ik speel ook heel graag rose =P
ik zou graag in band of tweakers clan gaan als dat mogelijk is
IGN : Jark
Lvl : 21
Job : Muse
ik groei redelijk snel en ik heb betaald voor het spel =)
Verwijderd
Dat is fijn dat je zo snel groeitVerwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 12:12:
Hoi ik ben hier net bij en ik speel ook heel graag rose =P
EDIT: Hoe lang duurt het om je account weer te activeren via paybycash?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2005 13:01 ]
Verwijderd
Niet te snel oordelen, ik ben destijds ook op het Got forum gekomen via rose deels. Dat kan ook voor deze mensen gelden. maar snap je standpunt. Heb idd wel enigzins bezwaar tegen als iemand even hoi zegt daarna niks meer met got forum doen en alleen dit doet om in clan te komen... dan ben je niet echt een tweaker....Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 12:50:
[...]
Dat is fijn dat je zo snel groeitMaar naar mijn mening is het niet de bedoeling dat spelers zich hier voorstellen, en dan maar gelijk BoT joinen en vervolgens nooit meer terugkomen hier op het forum. Dus Sacardus alleen even voorstellen vind ik niet genoeg, je moet wel een x aantal posts hier hebben gepost vind ik...
Eerder posts hier wezen op een 3-6dagen, veel factoren hebben daar invloed op.Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 12:50:
EDIT: Hoe lang duurt het om je account weer te activeren via paybycash?
Verwijderd
Ik heb een probleem want ik dacht dat mijn 2 dagen gametime er wel bij waren geteld maar dit blijkt dus niet zo te zijn x( Sinergy kan jij het geld nu (naar mn goede
) account overschrijven zodra ik het geld naar jou heb overgemaakt?
Edit: laat maar, ik heb je posts een paar bladzijden terug al gelezen
Of is er iemand anders die dit nu kan regelen via cc?
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2005 13:31 ]
Verwijderd
Jah ik ben niet zo =P
ik zal regelmatig op dit forum komen kijken natuurlijk en ls het nodig is iets posten
ik zal regelmatig op dit forum komen kijken natuurlijk en ls het nodig is iets posten
Het "kan" nu wel, zolang mn baas nix ziet, stuur emailtje naar dat cistron account met de relevante info en (JUISTE) vermelding van je account/char-naamVerwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 13:19:
Ik heb een probleem want ik dacht dat mijn 2 dagen gametime er wel bij waren geteld maar dit blijkt dus niet zo te zijn x( Sinergy kan jij het geld nu (naar mn goede) account overschrijven zodra ik het geld naar jou heb overgemaakt?
Verwijderd
Sinergy schreef op woensdag 21 december 2005 @ 14:14:
[...]
Het "kan" nu wel, zolang mn baas nix ziet, stuur emailtje naar dat cistron account met de relevante info en (JUISTE) vermelding van je account/char-naamRegel ik het ws binnen uurtje.
EDIT:Sinergy ik heb je een mail gestuurd met mijn gegevens... Gamesrouter schiet ook niet echt op. Ik kan het geld nu niet meteen overmaken maar waarschijnlijk na 18.00 uur vandaag of morgen. Mocht je hier problemen mee hebben, laat het even weten...
EDIT2:
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2005 15:05 ]
Game account 3: Account Expires 21/01/2006 14:03:39 (zag em nu wel)
Zegt waarschijnlijk wel genoeg
Ik zie morgen uiterlijk dan wel het geld verschijnen (€ 11.80)
Zegt waarschijnlijk wel genoeg
veco, heb een koper voor me saint afterblade... ben je vanacht online? als je hem btw verkoopt voor meer dan 600k krijg je 10% provisie
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Had je mijn vraag ook gelezen in dat topic?4th schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:14:
veco, heb een koper voor me saint afterblade... ben je vanacht online? als je hem btw verkoopt voor meer dan 600k krijg je 10% provisie
Verwijderd
zo lvl 25 bijna 26 maar even een kleine break.
Ben met een dealer bezig en ga hem specialiseren in carts bouwen zogauw ik rond die levels kom.
Is er nog ruimte in 1 van de GOT guilds. anders ga ik een ander plekje zoeken
Ben met een dealer bezig en ga hem specialiseren in carts bouwen zogauw ik rond die levels kom.
Level 100 ben je niet zo snel hoorBen met een dealer bezig en ga hem specialiseren in carts bouwen zogauw ik rond die levels kom.
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
Verwijderd
if thats what it takes.
En anders heb ik een hoop andere dingen die ik onderweg daarnaartoe kan leren toch d-:
Verwijderd
Ik heb dus nu een muse(CLERIC) IGN: Healer
Nu weet ik dat ik INT moet doen voor een cleric [d0h] maar wat nog meer?
-edit-
Ik zou ook graag bot willen joinen! =D (Ik leid TZElite op champ2win)
Nu weet ik dat ik INT moet doen voor een cleric [d0h] maar wat nog meer?
-edit-
Ik zou ook graag bot willen joinen! =D (Ik leid TZElite op champ2win)
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2005 16:41 ]
Verwijderd
misschien makkelijk
IGN: iskinku
zat net die museguide te lezen misschien ook maar een combatmuse maken zag er errug leuk en origineel uit.
zat net die museguide te lezen misschien ook maar een combatmuse maken zag er errug leuk en origineel uit.
Verwijderd
Hmm ok 
Kan je als cleric eigenlijk ook wel skills maxen zoals mana bolt?
Of moet ik ice bolt niet leren?
Kan je als cleric eigenlijk ook wel skills maxen zoals mana bolt?
Of moet ik ice bolt niet leren?
Wij hebben in BoT nog 1 plek vrij, Pm Sacardus even hij is de leader van BoTVerwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:19:
zo lvl 25 bijna 26 maar even een kleine break.
Muse is vrij basic om te maken, het is alleen je items die wat verschil kunnen maken. attackpower is dah bomb, str/int/con items zijn leuk mocht je geen ap items vinden.Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:44:
misschien makkelijk
Neem mana/icebolt, perma frost en heal. Max ze zodra je kan, eventueel fire ring erbij nemen voor extra spam-kracht. Sommige raden lighting strike aan (sleep status), maar die is verradelijk bugged, je ziet de mob niet meer bewegen op je scherm, maar hij staat je wel vrolijk door te meppen. Neem daarbij staff/spell mastery, mind-body-link, ressiliance, die +%mp skill en max deze gelijdelijk met je lvls, eventueel naar eigen keuze nog een extra passive erbij (dodge/crit buff, max hp/mp buff, speed buff, wat jij wil
Focus Int, secondair str voor wat extra hp/def, tertair een beetje con/charm/sen als je dat nodig vind. Hoger lvl ga je con focussen zodat die op 2nd job klaar is voor de con-benodigde skills (charm gebruik je charm-stated items voor).
Alsjeblieft, een simpel maar effectieve attack-spam-con/charm-mage
Hoe lvl je? simpele regel "kill him before he kill you".
Verwijderd
gwoon lkkr op afstandblijven tijdens lvl'en, gwoon aanvallen mana-ice-mana-fire => dood zonder dat ie jou ooit raakt
Verwijderd
[quote]Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 12:50:
[...]
Dat is fijn dat je zo snel groeit
Maar naar mijn mening is het niet de bedoeling dat spelers zich hier voorstellen, en dan maar gelijk BoT joinen en vervolgens nooit meer terugkomen hier op het forum. Dus Sacardus alleen even voorstellen vind ik niet genoeg, je moet wel een x aantal posts hier hebben gepost vind ik...
Heey!! Niet vooroordelen die gast zit niet eens in me clan en de meeste stellen zich gewoon voor en posten meer ik zeg telkens als het nog Geen Goters zijn dat ze zich moeten aanmelden en dat ze wel moeten blijven posten!! dus houd je moel als je niet weet wat er in BoT gebeurd!! Natturlijk komen ze niet weg met een Hallo zeggetje ik lees het forum ook wel en check ook of ze afentoe wat posten maar ze hoeven van mij in iedergeval geen onzin te posten. Laat mij dit aub gewoon oplossen.
[...]
Dat is fijn dat je zo snel groeit
Heey!! Niet vooroordelen die gast zit niet eens in me clan en de meeste stellen zich gewoon voor en posten meer ik zeg telkens als het nog Geen Goters zijn dat ze zich moeten aanmelden en dat ze wel moeten blijven posten!! dus houd je moel als je niet weet wat er in BoT gebeurd!! Natturlijk komen ze niet weg met een Hallo zeggetje ik lees het forum ook wel en check ook of ze afentoe wat posten maar ze hoeven van mij in iedergeval geen onzin te posten. Laat mij dit aub gewoon oplossen.
Verwijderd
wat ik momenteel erg grappig vind is de trendy japanse freaky uitstraling die de charachters meekrijgen
je ziet er lekker weird uit en dat is wel cool.
Houden ze deze game trouwens een beetje bij kwa nieuwe items zoals andere carts nieuwe wapens etc?
Houden ze deze game trouwens een beetje bij kwa nieuwe items zoals andere carts nieuwe wapens etc?
Er komen vrij weinig nieuwe items bij. Soms met een patch of event. Maar doordat Rose online nog steeds in ontwikkeling is zal het item assortiment wel blijven vergroten naar mate de ontwikkeling vordert.Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 19:09:
wat ik momenteel erg grappig vind is de trendy japanse freaky uitstraling die de charachters meekrijgen
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Een paar plaatjes van onze trip naar de Worm Dragons
Groeps foto

Draakje vermoorden
Groeps foto

Draakje vermoorden

Verwijderd
[...]

De lan-party kan helaas ook niet doorgaan, maar dat zal kay je nog wel zeggen

Edit: Gescheld valt imo nog wel mee (zolang mensen maar niet komen met dat je je mond moet houden, daar is een forum toch voor) en ruzie? ik noem het eerder een meningsverschil...
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2005 21:16 ]
Verwijderd
[quote]Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 20:46:
[...]
Lol, volgens mij was jij diegene die zo graag hulp wilde van mede-gotters (zie aantal posts terug).
Laat dat maar zien die posts volgens mij heb ik nooit om hulp gevraagd maar jmmr dat LAn niet door gaat, maar hou aub je mening voortaan voor je zelf als iemand er wat over mag zeggen is vliegje dat wel die helpt me vrijwillig. MVD Sacardus(jimmy)
[...]
Laat dat maar zien die posts volgens mij heb ik nooit om hulp gevraagd maar jmmr dat LAn niet door gaat, maar hou aub je mening voortaan voor je zelf als iemand er wat over mag zeggen is vliegje dat wel die helpt me vrijwillig. MVD Sacardus(jimmy)
Wozzie helemaal gelijk
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
BTW, sorry dat ik niet zo actief ben in dit forum van Tweakers, ben meer actief in clan chat
[ Voor 98% gewijzigd door Wiepa op 21-12-2005 21:30 ]
Verwijderd
Hmm, ik begrijp je post niet helemaal (komma's en punten ontbreken)... Ik begrijp trouwens ook niet waarom ik me mening voor me zou moeten houdenVerwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 21:23:
[...]
Lol, volgens mij was jij diegene die zo graag hulp wilde van mede-gotters (zie aantal posts terug).

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2005 21:40 ]
hou t even bij t onderwerp ipv elkaar te verbeteren op de nederlandse taal....Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 21:38:
[...]
Hmm, ik begrijp je post niet helemaal (komma's en punten ontbreken)... Ik begrijp trouwens ook niet waarom ik me mening voor me zou moeten houdenEen forum is er toch voor om meningen/tips etc... te geven. En vliegje mag je wel helpen omdat hij dat vrijwillig doet ?? Dat doe ik ook hoor
Je mag je mening geven, ik stel t iig op prijs.
haha
Verwijderd
Weet niet of dit al eerder gepost is:
Rose Online Christmas Patch 2005
A new quest has been introduced into the world of Rose Online to celebrate the holidays! Those who dwell on Junon and Luna will get a chance to save Christmas by helping out Santa with his reindeer problem and get a chance to dress up in the legendary red suit!
This is the first installment of a two part quest for the users of Rose Online! Enjoy and have a very Merry Christmas!
Everyone knows the hard working and sweet Judy of Zant. She’s always ready to get you started on a new grand quest and she has the perfect event for this Christmas season. If you battle monsters that are within your level range, you will be able to gather Snow Crystals from them. If you have some of these in hand when you talk to Judy, she’ll offer to send you off on a trip to Santa’s Planetoid! Just remember to bring lots and lots of Snow Crystals with you.
Once you set foot on Santa’s Planetoid, you get to meet the legend himself! Santa isn’t quite as jolly this time around though as he’s faced with a terrible problem. You’ll have to help him out or else Christmas won’t turn out too well this year! Listen to his plea for help and lend a hand to ‘rein in’ the troublesome reindeer.
Those Rudolphs look mighty disgruntled. It will take more than the usual season’s greetings to convince them to return the stolen Elifedoras. Succeed in your quest and Santa will be sure to thank you with a special privilege! Be sure to keep your Snow Crystals to avail of this rare offer!
After a hard day’s work and saving Christmas, there’s nothing like heading back home and telling your friends about your great deeds. Loelsch will be glad to send you back to Zant.
Important note: You'll need at least 12 snow crystals to get to Santa's Planetoid and at least 100 to avail all of Santa's Christmas offer. Don't have enough Snow Crystals? Don't worry you can always go back to Junon Planet and collect more, just don't forget to keep 1 with you so that Loelsch can send you back. ^^
Is van Prose maar dit zal ook wel voor EUrose gelden.
Rose Online Christmas Patch 2005
A new quest has been introduced into the world of Rose Online to celebrate the holidays! Those who dwell on Junon and Luna will get a chance to save Christmas by helping out Santa with his reindeer problem and get a chance to dress up in the legendary red suit!
This is the first installment of a two part quest for the users of Rose Online! Enjoy and have a very Merry Christmas!
Everyone knows the hard working and sweet Judy of Zant. She’s always ready to get you started on a new grand quest and she has the perfect event for this Christmas season. If you battle monsters that are within your level range, you will be able to gather Snow Crystals from them. If you have some of these in hand when you talk to Judy, she’ll offer to send you off on a trip to Santa’s Planetoid! Just remember to bring lots and lots of Snow Crystals with you.
Once you set foot on Santa’s Planetoid, you get to meet the legend himself! Santa isn’t quite as jolly this time around though as he’s faced with a terrible problem. You’ll have to help him out or else Christmas won’t turn out too well this year! Listen to his plea for help and lend a hand to ‘rein in’ the troublesome reindeer.
Those Rudolphs look mighty disgruntled. It will take more than the usual season’s greetings to convince them to return the stolen Elifedoras. Succeed in your quest and Santa will be sure to thank you with a special privilege! Be sure to keep your Snow Crystals to avail of this rare offer!
After a hard day’s work and saving Christmas, there’s nothing like heading back home and telling your friends about your great deeds. Loelsch will be glad to send you back to Zant.
Important note: You'll need at least 12 snow crystals to get to Santa's Planetoid and at least 100 to avail all of Santa's Christmas offer. Don't have enough Snow Crystals? Don't worry you can always go back to Junon Planet and collect more, just don't forget to keep 1 with you so that Loelsch can send you back. ^^
Is van Prose maar dit zal ook wel voor EUrose gelden.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2005 01:35 ]
Even een kort bedankje naar psychoot, hij had een grand ice hammer te koop en die maar gekocht van hem. Omdat ik er nog eentje had, wat geluk geprobeerd en em op (5) gekregen
@sacardus, probeer je quotes goed te houden, leest wat makkelijker
Daarbij leven we wel in een land van menings-vrijheid, dus mit het geen flaming is lijkt mij dat yoshi daar gewoon zijn mening over mag geven (al dan niet of jij het er mee eens bent, imho in grote lijnen heeft hij gelijk). Maarja, het is "jouw" clan, who am i to judge? 
@vliegje, mika en ik hebben cart-body van je gekocht
@sacardus, probeer je quotes goed te houden, leest wat makkelijker
@vliegje, mika en ik hebben cart-body van je gekocht
nee sorry, wat was de vraag?Sinergy schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:24:
[...]
Had je mijn vraag ook gelezen in dat topic?(over die saint lighting)
ben net thuis van me werk, weer een 10u+ gewerkt... hoop dat het na de kerst weer ff rustig wordt en normale dage worde
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Ik heb een saint lightning (4) en ben er verder al 3 kwijt geraakt om er een op (5) te krijgenSinergy schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:24:
[...]
Had je mijn vraag ook gelezen in dat topic?(over die saint lighting)
Wat was jou vraag hierover??
Aangezien monsters blijven hakken weken lang ook saai wordt ben ik de luna quests maar gaan doen. Die eerste quest is echt slecht. De hele tijd op en neer van hot naar her..... en dan krijg je een +12 def amulet.... Ik ga mijn +4 strenght amulet daarmee echt niet vervangen.
Ben nu met de volgende quest begonnen. Moet nu blauwe, witte en groene crystals hakken. Weet iemand waar je die kan vinden en wat je met deze quest kan verdienen?
Als het weer 7000 zullie wat exp en iets waardeloos is stop ik ermee
Verwijderd
de servers worden nu geupdate , dat duurt tot 11 uur (onse tijd) daarna begint het kermis event
Verwijderd
Klopt, de patch kan iedereen alvast binnenhalen... Scheelt weer wat tijdVerwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 10:20:
de servers worden nu geupdate , dat duurt tot 11 uur (onse tijd) daarna begint het kermis event
Edit: Omg->Rose weer up maar Judy kan je niet aanklikken >.<
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2005 10:36 ]
kheb de patch al binnenVerwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 10:20:
EDIT:
@ YOshi ik denk dat GR Judy pas om 11 uur aanzet
Edit2: blijkbaar zijn ze niet zo snel
[ Voor 19% gewijzigd door ph4nt0m op 22-12-2005 11:07 ]
@4th/luckyjan, het is al opgelost
vond toevallig nog een goedkope lighting spear en die naar (4) gezet. En mocht iemand rondom lvl80 ook bezig zijn met event, kan die toevallig mika een beetje helpen?
(ze is nu ingame, maar ze weet niet echt wat ze moet doen)
[ Voor 46% gewijzigd door SinergyX op 22-12-2005 11:10 ]
Verwijderd
Na de laatste 5/6 dagen vrij hard gelvl't te hebben, nu lvl 133 
jammer genoeg gaan we met me werk verhuizen naar nieuw pand, dus heeel veel extra werken en zal lvllen de komende weken wat minder woorden en ik zal wat minder on zijn dus. hoop nog wel voor jaar wisselling 140 te woorden. Voor vragen over LoT of iets dergelijks kan je terecht bij AX3 die nu tijdelijk Dep is om dat iruja al tijdje off is.
Ps voor allemensen die sporty willen, had er gister nog met sp4ce over waarschijnlijk word dat pas op lvl 155
dik in het volgende jaar dus.
Verder, voor alle mensen die allemaal PMen voor craft's...
Ik ga niet van uit temple B2 telkens terug naar eucar voor een craft..(kreeg daar te veel verzoeken voor) heen en weer en craften kost veel te veel tijd en lvl dan echt niet door. Dus spreek me aan als ik in eucar toevallig, of zorg dat je er rond 11/12:00 bent dat is meestal de tijd dat ik stop en effe craft uurtje hou.
jammer genoeg gaan we met me werk verhuizen naar nieuw pand, dus heeel veel extra werken en zal lvllen de komende weken wat minder woorden en ik zal wat minder on zijn dus. hoop nog wel voor jaar wisselling 140 te woorden. Voor vragen over LoT of iets dergelijks kan je terecht bij AX3 die nu tijdelijk Dep is om dat iruja al tijdje off is.
Ps voor allemensen die sporty willen, had er gister nog met sp4ce over waarschijnlijk word dat pas op lvl 155
Verder, voor alle mensen die allemaal PMen voor craft's...
Ik ga niet van uit temple B2 telkens terug naar eucar voor een craft..(kreeg daar te veel verzoeken voor) heen en weer en craften kost veel te veel tijd en lvl dan echt niet door. Dus spreek me aan als ik in eucar toevallig, of zorg dat je er rond 11/12:00 bent dat is meestal de tijd dat ik stop en effe craft uurtje hou.
Dit topic is gesloten.