ga 's nachts die quests doen :DDAnoniem: 63800 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 11:39:
is momenteel geen leuke drukte je komt nergens bij
ik denk dat ik vanavond heel laat dit ga doen aangezien ik morgen middag naar nederland en belgie moet voor aantal dagen dus veel spelen zal er niet bij zijn tot jaarwisseling
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Whoa nog een event. Kermis met draaimolens en botscarts zekerAnoniem: 147625 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 10:20:
de servers worden nu geupdate , dat duurt tot 11 uur (onse tijd) daarna begint het kermis event
Weet iemand tot wanneer het kerstmis event duurt (zag dat je meer dan 100 snowcrystals nodig had als drop dus daar ben je toch wel ff mee bezig denk ik)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Is er nog een andere plaats waar je het kan dowloaden eRose? Want nu wil ik spelen maar het gaat een beetje traag +/- 120kB
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Anoniem: 141799
en mensen worden daar altijd sjaggie
't gaat om de "look" niet om de functionaliteitAnoniem: 141799 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 12:45:
zo ik zit is lekke rom me stage te kijkne hoe jullie postenen over het event vertellen. ik weet niet of dat ik er spijt van moet hebben of niet dat ik er niet bij kan zijn, het is toch bijna alleen wachten voor eq die niks qua vooruitgang aan je char toevoegd.
en mensen worden daar altijd sjaggie
full sanata look is wel vet inderdaad, maar dan nog over 2 weken probeer je hem weer te verkopen dus opzich om nou te zeggen dat ik iets mis en er perse bij wil zijnYokidrink schreef op donderdag 22 december 2005 @ 12:57:
[...]
't gaat om de "look" niet om de functionaliteit
if so, waarom moet je dan zo lullig doen en beginnen over dat dark armor? (als je het niet bent... forget it
check me sig
[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 22-12-2005 13:30 ]
je hebt een mede gotter die probeert dat armor te krijgen en dan ga jij posten dat ie 1.3m waard is. persoonlijk vind ik dat als je niet bied, je er ook niet mee bemoeien moet.
Daarbij is het een forum, ik ben vrij te posten wat ik wil binnen de regels van dat forum.
[ Voor 34% gewijzigd door SinergyX op 22-12-2005 13:48 ]
prima, als je zo denkt over mede gotters (met name mij) dan heb ik mijn lesje geleerd wbt jou.Sinergy schreef op donderdag 22 december 2005 @ 13:45:
En wat als ik je ging overbieden? ik zie het probleem niet echt, verhaaltje "mede gotters" heeft uit eerdere ervaringen voor mij totaal geen waarde (meer).
en als je zou overbieden hoor je me niet, dan neem ik aan dat je dat ding hebben wilt. dit was echter iets heel anders. ik heb het geld niet voor 2mil neer te leggen dus begin ik met lager bod van 500k maar als jij dan feitelijk gaat zeggen dat mijn bod nergens op slaat en dat hij 1.3m minimaal moet krijgen ervoor.... ('t is a matter of perception)
enfin... zoals ik zeg, ik weet nu wat je standpunt is wbt got. dank je.
Maarja, who am i to judge?
gevalletje oorzaak&gevolg, maar dat zal je dan wel niet snappen
[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 22-12-2005 14:01 ]
Anoniem: 135104

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 135104 op 22-12-2005 14:37 ]
Anoniem: 144182
enig idee hoeveel je nodig hebt voor al het andere spul?Anoniem: 135104 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 14:24:
Yay ik heb alweer mn santa bootsTrekt echt teveel aandacht, krijg opeens 20 pm's xD Maarja wel leuk... Hoe krijg je santa boots? Heel eenvoudig: Hunt gele monsters--->Collect 10 snowcrystals+1 voor het teleporten naar de santa-wereld--->Praat met de kerstman, en vraag of je ze mag hebben
[afbeelding]
neem aan dat hoed/handschoenen dan elk 20 zijn en pak 70 of zo?
Anoniem: 123576
In LoT is item sharing "verplicht" om beetje bot te zeggen.. Iets verkopen waar iemand anders in de clan blij mee kan zijn is minpuntje voor dat perzson. Ook al denk je dat niemand het wild. eerst vragen, als echt niemand het wild verkopen. Ik heb liefst dat mensen dingen gewoon lief aan el kaar geven, of voor AP. Zomige vinden dat wat ver gaan en vragen vriende prijsje. Zo had kip ooit sniper voor mij gevonden.Sinergy schreef op donderdag 22 december 2005 @ 13:59:
mooi, is dat dan ook weer duidelijk. Ik zie echter niet mijn fout hem te vertellen dat dat armor ook een eerdere marktwaarde had van 1,3mil en hij rond dat bedrag er best voor kan krijgen. Ik hou niet van die zielige voortrek-spelletjes, met name niet als er dus iemand mee wordt "bedonderd".
Maarja, who am i to judge?
gevalletje oorzaak&gevolg, maar dat zal je dan wel niet snappen
Maar dat is zo als ik me clan opvoed ^^
Ps, Ik ga vanavond wel naar die santa qeust kijken maar las iets dat die crystal dingen in junon droppen.... Droppen ze ook in luna ??
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 22-12-2005 15:05 ]
Dat heb ik niet gelezen, maar als je er in totaal 100 nodig hebt zal het ongeveer wel zo'n verdeling zijn ja. Ik krijg nu best snel snowcrystals dus ik hoop de suit snel compleet te hebben, ziet er wel leuk uitSinergy schreef op donderdag 22 december 2005 @ 14:57:
in de omschrijving stond dat je er 100 totaal nodig had, dus ik gok een 50 voor suit, 30 hat, 10 shoes en 10 gloves.
Edit: Ja ze droppen ook in Luna, beesten moeten wel kleur geel hebben of hoger...
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 135104 op 22-12-2005 15:08 ]
En juist daarin zit mijn "meningvorming", ik heb een ander naampje boven mijn character staan, wordt je bijna per definitie al een "outsider".Anoniem: 123576 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 15:04:
Itemsharing verhaaltje
sinergy... ik heb jou nooit als buitenstaander beschouwd aangezien je al zolang gotter bent en we regelmatig in contact waren/zijn op rose, dat was dus precies de reden waarom ik me stoorde aan de boodschap van jou in erose forum.Sinergy schreef op donderdag 22 december 2005 @ 15:34:
[...]
En juist daarin zit mijn "meningvorming", ik heb een ander naampje boven mijn character staan, wordt je bijna per definitie al een "outsider".
Ik zag ook dat jij een bod had gedaan van 500K. Ik zou er 800-900K voor over hebben maar ga niet opbieden tegen een mede tweaker. Inderdaad zullen er best mensen zijn die er misschien 1.3 milj voor betaald hebben maar dat wil zeker niet zeggen dat er daarna ook mensen zijn die dat er voor over hebben sinergy. Meestal als 2 mensen iets heel graag willen hebben kan via het bieden de prijs heel hoog worden maar dat is dan vaak eenmalig en echt geen indicatie voor de prijs.Yokidrink schreef op donderdag 22 december 2005 @ 15:37:
[...]
sinergy... ik heb jou nooit als buitenstaander beschouwd aangezien je al zolang gotter bent en we regelmatig in contact waren/zijn op rose, dat was dus precies de reden waarom ik me stoorde aan de boodschap van jou in erose forum.
Staat een shop al de hele week met een atp 10 armor (misschien is het deze wel) voor 2 milj maar verkopen doet ie het niet.
En geld dit voor zowel Junon als Luna monsters???
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Snel krijg je ze niet, En het geld voor beideRakkerzero schreef op donderdag 22 december 2005 @ 17:02:
Krijg je die snowcrystals een beetje snel ofnie??
4 uurtjes en nu 28 snow crystalsRakkerzero schreef op donderdag 22 december 2005 @ 17:02:
Krijg je die snowcrystals een beetje snel ofnie??
dus sloom
druk op verzenden en wat zie ik op de grond
[ Voor 10% gewijzigd door gerwingood op 22-12-2005 17:16 ]
Ik vind de christmas event wel leuk, maar ben benieuwd tot hoe lang die nog duurt. Ik heb nml. nog een paar crystals nodig voor mn santa suit xD
EDIT: Sinergy bedankt weer voor betalen namens Kaytjuh & Yoshi
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 135104 op 22-12-2005 23:11 ]
Edit: Nevermind heb er één gekocht voor 100k
[ Voor 27% gewijzigd door -Mike- op 22-12-2005 21:27 ]
Volgens heb ik ook ergens een saint bull sword. Alleen de stats zijn niet super.gerwingood schreef op donderdag 22 december 2005 @ 19:31:
zabuza heb je je blue bull sword nog?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Anoniem: 136756
Yup heb ik nog, maar die is van poes... dus dat word voor de rest bij hem informerengerwingood schreef op donderdag 22 december 2005 @ 19:31:
zabuza heb je je blue bull sword nog?
[img]url=http://tweakers.net/ext/f/f05b6b80c3a893218d39e2ab578da33b/full.jpg[/]
Kater? Eerst water, de rest komt later
en zonde spoek party was weg zag ik vannochtend
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 23-12-2005 09:25 ]
Heb over 2 levels (morgen denk ik) soldier chrome armor met 10 attp en 6 attackspeed in de verkoop en als ik nieuwe handschoenen binnen die tijd zie (lvl 85) ook lvl 65 chrome handschoenen met +10attp. Gaan niet goedkoop weg aangezien ik al 850K voor lvl 85 soldier armor met attp 8 en 6 attackspeed, 500k voor saint boots attp 8 (lvl 80) en 301K voor helm (attp 8 of 9) heb betaald!maxjuh schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 00:24:
Ik zoek nog een soldier lvl65 Armor met atk/str (liefst in de buurt van de 10) en boots. Ook zoek ik nog een een blue Dead Spear(5). Is er iemand die toevallig deze stuff heeft? (wil zoveel mogelijk met atk)...
[ Voor 3% gewijzigd door luckyjan op 23-12-2005 10:37 ]
Toennet was ik aan het spelen; en opeens blijf ik hangen en krijg ik D/C.
Nu kan ik op geen mogelijkheid meer in rose komen (Gameguard blijft hangen, en geeft dan een error dat hij niet kan updaten, en dat ik mn PC op virussen moet scannnen & firewall nakijken).
Ten eerste, ik heb geen Firewall, en ten tweede, ik heb nu al ruim 3x op virussen gescand.
De PC van m'n pa doet precies hetzelfde. Ook kan ik niet op de site van Gamesrouter & RoseEurope komen. Altijd Timeout. Ook heb ik het modem al gereset, maar dat mocht niet baten.
Kan iemand me helpen? Want ik wou vandaag ook graag nog lvl 50 halen
Edit: Heb natuurlijk ook al meerdere malen PC opnieuw opgstart.
[ Voor 7% gewijzigd door its_Lochii op 23-12-2005 10:42 ]
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
De site/server van GamesRouter ligt er ook uit daar zal het wel aan liggen, Ik kan zelf namelijk ook niet connectenegamernl schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 10:41:
Misschien dat hier iemand me kan helpen want ik ben echt ten einde raad nu, en m'n gametime blijft nu ook doorlopen.
Toennet was ik aan het spelen; en opeens blijf ik hangen en krijg ik D/C.
Nu kan ik op geen mogelijkheid meer in rose komen (Gameguard blijft hangen, en geeft dan een error dat hij niet kan updaten, en dat ik mn PC op virussen moet scannnen & firewall nakijken).
Ten eerste, ik heb geen Firewall, en ten tweede, ik heb nu al ruim 3x op virussen gescand.
De PC van m'n pa doet precies hetzelfde. Ook kan ik niet op de site van Gamesrouter & RoseEurope komen. Altijd Timeout. Ook heb ik het modem al gereset, maar dat mocht niet baten.
Kan iemand me helpen? Want ik wou vandaag ook graag nog lvl 50 halen
Edit: Heb natuurlijk ook al meerdere malen PC opnieuw opgstart.
Heb je toevallig zonnet / versatel als provider? Want anderen op msn kunnen er wel gewoon opkomenB1gk1ller schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 10:51:
[...]
De site/server van GamesRouter ligt er ook uit daar zal het wel aan liggen, Ik kan zelf namelijk ook niet connecten

Ja ik zit ook op het versatel netwerkegamernl schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 10:52:
[...]
Heb je toevallig zonnet / versatel als provider? Want anderen op msn kunnen er wel gewoon opkomen

Edit:Ik kan er weer op
[ Voor 7% gewijzigd door -Mike- op 23-12-2005 11:13 ]
Ja dat klopt bij mij is het nu verholpen, Egamer kan jij alweer connecten?gerwingood schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 11:13:
ligt aan je provider heb ik ook gehad 4 dagen niet kon connecten maar later was hetp robleem verholpen
[ Voor 6% gewijzigd door luckyjan op 23-12-2005 11:30 ]
Anoniem: 147625
verder in de aanbieding een golden claymore (ofso) is een zwaar lvl 100
hawker gloves dodge 10 voor lvl 85
en schoene dodge 9 voor lvl 95
en nog dealer schoenen charm 15 lvl 85 (d8 ik)
ik doe deze weg voor auto prijs pm of wisp me maar ff ingame anders wordt het shop of npc
NICE... die Crome Armor wil ik zeker van je kopen (ingame name is makksjuh). Vooral die 6 atk speed er nog is bij is erg relax. Dat kreng heeft ook gewoon goeie dodge enz ?luckyjan schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 10:32:
Heb over 2 levels (morgen denk ik) soldier chrome armor met 10 attp en 6 attackspeed in de verkoop en als ik nieuwe handschoenen binnen die tijd zie (lvl 85) ook lvl 65 chrome handschoenen met +10attp. Gaan niet goedkoop weg aangezien ik al 850K voor lvl 85 soldier armor met attp 8 en 6 attackspeed, 500k voor saint boots attp 8 (lvl 80) en 301K voor helm (attp 8 of 9) heb betaald!
Maar zou je die dan voor mij apart willen houden?
en hoeveel wil je ervoor hebben?
Gloves heb ik al... met 10atk en 8atkspeed
[ Voor 3% gewijzigd door maxjuh op 23-12-2005 12:32 ]
[ Voor 10% gewijzigd door ph4nt0m op 23-12-2005 13:28 ]
Zeg maar wat jij in gedachten hebt. Refined (3) en dodge weet ik zo niet zal straks wel ff kijken als ik thuis kom (kijk als soldier eerlijk gezegd ook niet zo naar dodge)maxjuh schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 12:27:
[...]
NICE... die Crome Armor wil ik zeker van je kopen (ingame name is makksjuh). Vooral die 6 atk speed er nog is bij is erg relax. Dat kreng heeft ook gewoon goeie dodge enz ?
Maar zou je die dan voor mij apart willen houden?
en hoeveel wil je ervoor hebben?
Gloves heb ik al... met 10atk en 8atkspeed
[ Voor 18% gewijzigd door luckyjan op 23-12-2005 13:36 ]
Die merchant vest zijn bijna onverkoopbaar. Heb er 2 met attp 10 met moeite voor 99000 zullie kunnen verkopen. Weinig dealers en het blijkt dat ze met appraisen nogal makkelijk 10attp krijgen.ph4nt0m schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 12:51:
Ik heb nog een mooie Elven merchant vest met sense 5 erop Te Koop voor lvl 85 dealer
ik raakte em nog niet kwijt voor 70k :\ denk dak t maar ga npc-enluckyjan schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 13:40:
[...]
Die merchant vest zijn bijna onverkoopbaar. Heb er 2 met attp 10 met moeite voor 99000 zullie kunnen verkopen. Weinig dealers en het blijkt dat ze met appraisen nogal makkelijk 10attp krijgen.
Gorge, maar weet niet precies waarAnoniem: 161022 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 13:29:
wie mij hier kan vinden krijgt 50k van me :P[afbeelding]
@Bigkiller: Ja ik kan er ook weer in, maar dat wist je al want ik kwam je ingame tegen
200k?luckyjan schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 13:34:
[...]
Zeg maar wat jij in gedachten hebt. Refined (3) en dodge weet ik zo niet zal straks wel ff kijken als ik thuis kom (kijk als soldier eerlijk gezegd ook niet zo naar dodge)
Het was in zant en ik had hem gevondenegamernl schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 14:17:
[...]
Gorge, maar weet niet precies waar
@Bigkiller: Ja ik kan er ook weer in, maar dat wist je al want ik kwam je ingame tegen
Nope daar gaat ie niet voor weg. Kostprijs was 425K
was dat kreng zo duur!.. damn. Geef is een prijs (of ik doe nog wel een bot)luckyjan schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 14:42:
[...]
Nope daar gaat ie niet voor weg. Kostprijs was 425K
Das het probleem met soldier gear. Wat ik zie van dealer en hawker stuf is dat daar er heel veel van zijn met atp of bijv dex, con maar bij soldier kom je er heel moeilijk aan. Bij muse weet ik het niet maar valt volgens mij ook wel mee. Je mag hem overnemen voor wat ik er voor betaald heb (425k) en anders zet ik hem morgen op het roseforum en kan je meebieden.maxjuh schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 14:47:
[...]
was dat kreng zo duur!.. damn. Geef is een prijs (of ik doe nog wel een bot)
met veel hints van sacardus ja ^^ ach ik heb ook 15k gehad
dat is me teveel z ... moet ook nog geld overhouden voor dead spear en boots... helaasluckyjan schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 14:53:
[...]
Das het probleem met soldier gear. Wat ik zie van dealer en hawker stuf is dat daar er heel veel van zijn met atp of bijv dex, con maar bij soldier kom je er heel moeilijk aan. Bij muse weet ik het niet maar valt volgens mij ook wel mee. Je mag hem overnemen voor wat ik er voor betaald heb (425k) en anders zet ik hem morgen op het roseforum en kan je meebieden.
Ik heb nog een Grand Death spear (att acc +8)
Die mag je kopen voor 50k of gewoon lenen natuurlijk.
ign: Winky
[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 23-12-2005 16:59 ]
En binnekort tijd voor deel 17 \o/
Een beetje verlies heb je altijd...
Anoniem: 63800
Zou toch erg graag lid worden van een gezellige GOT clan (-:
Wat kan ik met een snow crystal doen omdat ik hem niet kan verkopen
Owww, helemaaaal niks hoor, drop die waanzinig stomme dingetjes maar (kan niet eens maar okej)Anoniem: 63800 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 21:01:
kan een van de GOT clan lijders me contacten heb al een tijdje een paar requests gestuurd naar sardu maar niks teruggehoord.
Zou toch erg graag lid worden van een gezellige GOT clan (-:
Wat kan ik met een snow crystal doen omdat ik hem niet kan verkopen
LOL, kun je santa suit mee krijgen als je er 100 heb
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Paar BoT members waarvan onderanderre Wiebe (ik)
- Bigkiller
- Feyto
- FlintWestWoord
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Hey hoe kom ik daarop?Xouxic schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 21:39:
Paar BoT members waarvan onderanderre Wiebe (ik)
- Bigkiller
- Feyto
- FlintWestWoord

Edit:Die plek had ik juist weer zo gevonden Xouxic

[ Voor 11% gewijzigd door -Mike- op 23-12-2005 21:58 ]
die GEHACKTE spot weet iedereen wel nu hoor.Xouxic schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 21:41:
En nog iets Sacardus, jij dacht dat jij goed verstopt zat, maar als jij mij hier wist te vinden als ik de map had weg gehaald:
[afbeelding]
btw ik heb neiuwe look
bijltje kosten me wel wat maja wel ap 10, snelheid ben ik kwijt maar sinds ik tripple heb doe ik toch alleen skill spannen

Anoniem: 160159
nix gehackt, tis gwoon een eilandje in het water, waar je al sinds irose kunt komen,het is er lekker rustigAnoniem: 141799 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 23:02:
[...]
die GEHACKTE spot weet iedereen wel nu hoor.
btw ik heb neiuwe look
bijltje kosten me wel wat maja wel ap 10, snelheid ben ik kwijt maar sinds ik tripple heb doe ik toch alleen skill spannen
[afbeelding]
Wat ik ook hunt, ik krijg geen snowcrystals.
nice... is die (5)Rakkerzero schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 16:55:
@ maxjuh
Ik heb nog een Grand Death spear (att acc +8)
Die mag je kopen voor 50k of gewoon lenen natuurlijk.
ign: Winky
Had hem nog van voor de refine periode.
Ik ben morgen eind van de middag/avond wel online denk.
[ Voor 34% gewijzigd door Zeror op 24-12-2005 00:18 ]
je kan ze niet traden of vekropen of droppen als ze van jou zijn blijven ze van jou.Anoniem: 63800 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 00:27:
ik heb pas 8 snow crystals als iemand ze nodig heeft
IGN: iskinku
ik hoef ze niet eens iemand uit mijn party nu wel dus die mag ze allemaal oprapen van me als hij daar blij van word, en het is tot eind januaty hoor ik tegen die tijd heeft iedereen een santa suit
oki do... mss heb ik dan al andere spear maar anders koop ik hem graag... gaan er vast wel wat stuk als ik naar 5 gaRakkerzero schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 00:17:
nee, unrefined.
Had hem nog van voor de refine periode.
Ik ben morgen eind van de middag/avond wel online denk.
ik ben t met je eens ik heb er hier pas 10 -_-Rakkerzero schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 23:54:
Verrekte xmas event
Wat ik ook hunt, ik krijg geen snowcrystals.
Anoniem: 136756

Edit : en hij is al uitgeleent aan Celius
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 136756 op 24-12-2005 01:57 ]
Ik wil enkel de hat hebben, vind de volledige look der ni zo mooi uitzien (beetje te senior achtig). Morgen hopelijk nog de mogelijkheid om wat crystals te hunten
Een beetje verlies heb je altijd...
Anoniem: 63800
Nee, meeste skills zijn niet zo boeiend namelijk. Probeer voor autoprice te verkopen, meer zal je er niet voor krijgen (want ze droppen best veel die dingen).Anoniem: 63800 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 11:55:
net een skillbook gevonden genaamd sensation met een gouden randje zijn die veel waard?
Kater? Eerst water, de rest komt later
Wozzie = OWNAGE !Anoniem: 51626 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 11:55:
woot heb al 13 cristals heb het maar opgegeven hehe
Ik heb er al 22 Wozz
Dus als iemand nog zo'n (5) tegenkomt? Laat het me weten.
Anoniem: 153710
Heb een dark morning star(5) voor je.Sinergy schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 14:22:
Zojuiist totaal 1,2mil uitgegeven aan morningstars en vikingswords om er 1tje op (5) te krijgen. Natuurlijk alles misluktKerst haat mij
Maar dat zoek je zeker niet?
Je had die 1,2 mil beter aan mij kunnen gevenSinergy schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 14:22:
Zojuiist totaal 1,2mil uitgegeven aan morningstars en vikingswords om er 1tje op (5) te krijgen. Natuurlijk alles misluktKerst haat mij
Anoniem: 121348
als ex-iRose speler, wens ik hier de hele Rose community (en eigenlijk alle tweakers) Prettige Kerstdagen en een Gelukkig nieuw jaar
En natuurlijk dat jullie allemaal vele snowcrystals...blue eqp...lekkre aprais..uberlvlen
Vanavond even invullen met mijn ouders ff wachten tot dat klaar is en gamen maar!!!
kan iemand mij even uitleggen wat ik met dat laaste scherm moet doen met de nummers enzo zijn we niet zo goed in me ouders zijn niet zo goed in engels
we hebben rabobank en er staat abn ambro:S
[ Voor 45% gewijzigd door syren op 24-12-2005 19:48 ]
je moet t overmaken naar die rekeningsyren schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 19:47:
De paybycash site bij mij doet het weer!
Vanavond even invullen met mijn ouders ff wachten tot dat klaar is en gamen maar!!!
kan iemand mij even uitleggen wat ik met dat laaste scherm moet doen met de nummers enzo zijn we niet zo goed in me ouders zijn niet zo goed in engels
we hebben rabobank en er staat abn ambro:S
Dit topic is gesloten.