[PC MMORPG] ROSE Online deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.806 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 11:19:
[...]

psychoot islot hoor, ze hebben ons niks misdaan :P jemoet vrijgoede clan hebbenwilje het tegen heel lot opnemen en winnen :P

@psychoot, je hebt welgelijk dat Tweakers 1 naamheeft opgebouwd maar wie zegt dan dat vliegje dit alleen moet doen, vormdan een soort van directie of zo met veco en sacardus
En daarom wil Vlieg sacardus toevoegen.... Lijkt me allemaal logisch toch... Die zullen het wel uitpraten en duidelijk maken wie wel en niet te te vriend mag gehouden worden. nogmaals hoe meer friends hoe meer profijt je er van hebt :)

@psy

AMEN! :P zo is het wel. dr moet een beleid komen. ben ik groot voorstander van :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2005 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

ph4nt0m schreef op maandag 19 december 2005 @ 11:14:
[...]

BoT heeft nix verneukt LOL zij begonnen en ik heb t afgemaakt... dat jullie zijn gesloopt door die gasten kan ik nix aan doen :) als hij besluit zijn vriendjes erbij te halen om jullie te beuken omdat ik die kinders in elkaar heb gebeukt dat ze verdient hadden om niet te luisteren... its not BoT problem. we hebben iig nix uitgelokt t leek erop of ze er opuit waren om ons aan te vallen. thats my point of view ;)
Hehe er stond ook bijvoorbeeld ;) Het was dus een stelling om het geen ff uit te leggen. En mij slopen gebeurt niet zo maar ;)

@Evo, dat van de "directie" is nog geen slecht id, samen met de Deputy erbij. Maar dat vliegje het deze keer "oplost" of ene er op aan spreekt komt gewoon omdat vliegje leader is van LoT en waarschijnlijk al veel langer meegaat dat andere eRose players. Ja in dit spel zitten ook normen en waarden :D

Maar uiteindelijk geef ik niemand de schuld of gelijk of waar het dan ook om gaat :P Maar ik vind dat alle Tweakers clan als 1 moeten fungeren en ook zo behandeld dienen te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31
Psychoot schreef op maandag 19 december 2005 @ 11:31:
Maar uiteindelijk geef ik niemand de schuld of gelijk of waar het dan ook om gaat :P Maar ik vind dat alle Tweakers clan als 1 moeten fungeren en ook zo behandeld dienen te worden.
Dat vind ik een goed punt.
Laat vliegje de boel maar als President van de Tweakers clan functioneren :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 16:18
ja ik weet niet wie precies in oot of lot zit maar er was dus iemand gebeukt ofzo :P had ik gehoord ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
Sinergy schreef op maandag 19 december 2005 @ 10:53:
@yokidrink of luckyjan: Had je die (6) refined afterblade nog?
hij staat op roseeurope in de verkoop tot morgen avond, hoop er een goede prijs voor te vangen.
die van lucky was (5) en stond voor 510k in de verkoop op luna geloof ik

edit: zag net iemand zeggen dat ie in de shop stond en verkocht was maar kon dit niet checken vanmorgen aangzien mijn internet plat lag.. if so dan is ie de deur uit voor 500k wat me tevreden stelt.

[ Voor 23% gewijzigd door Yokidrink op 19-12-2005 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55
Wanneer snappen mensen eindelijk dat acties die je doet uiteindelijk de verantwoordelijk worden van de naam(+icon) die boven je character naam staan? (aka je clan). Als jij een actie onderneemt (ks/pk/whatever) en daarna je totaal niet verantwoordelijk voelt als de rest van de clan wordt neergemept.. tja ga dan gewoon niet in een clan.. :/

@Yoki, die van lucky was idd (5), gister in junon gezien voor 400k. Maarja, iets teveel zulie voor die 2,5 lvl waarvoor ik em zou gebruiken (heb nu saint lighting erbij).

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 19-12-2005 12:22 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 11:28:
[...]

En daarom wil Vlieg sacardus toevoegen.... Lijkt me allemaal logisch toch... Die zullen het wel uitpraten en duidelijk maken wie wel en niet te te vriend mag gehouden worden. nogmaals hoe meer friends hoe meer profijt je er van hebt :)

@psy

AMEN! :P zo is het wel. dr moet een beleid komen. ben ik groot voorstander van :)
zoals vlieg verzoekt om sacardus in friends lijst te hebben lijkthet er niet op dat vlieg wat wil overleggen maar meer hem wil vertellen hoe het wel moet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Sinergy schreef op maandag 19 december 2005 @ 12:21:
Wanneer snappen mensen eindelijk dat acties die je doet uiteindelijk de verantwoordelijk worden van de naam(+icon) die boven je character naam staan? (aka je clan). Als jij een actie onderneemt (ks/pk/whatever) en daarna je totaal niet verantwoordelijk voelt als de rest van de clan wordt neergemept.. tja ga dan gewoon niet in een clan.. :/

@Yoki, die van lucky was idd (5), gister in junon gezien voor 400k. Maarja, iets teveel zulie voor die 2,5 lvl waarvoor ik em zou gebruiken (heb nu saint lighting erbij).
lol euhm tuurlijk zullen ik en big wel de "aanstichters" zijn en daarvoor sorry dan maar. Ik hoop dat t niet meer voorkomt. maar je weet maar nooit met retards like frenchmen in-game. Ik heb ook nooit gezegd dat ik me zelf niet verantwoordelijk stel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet te snel oordelen evo, ja vlieg is soms best direct met bepaalde dingen. Maar de bedoeling is meestal wel goed. Je weet ook vaak waar je aan toe bent met het feit dat hij strict en direct is. :)

Anyway dit laten we tussen hun twee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ph4nt0m schreef op maandag 19 december 2005 @ 12:25:
lol euhm tuurlijk zullen ik en big wel de "aanstichters" zijn en daarvoor sorry dan maar. Ik hoop dat t niet meer voorkomt. maar je weet maar nooit met retards like frenchmen in-game. Ik heb ook nooit gezegd dat ik me zelf niet verantwoordelijk stel....
Ik noem jou naam toch ook niet? Het is ook richting wat andere mensen hier. Maarja, je vooroordelen druipen en ook weer erg vanaf.. :/

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Haan

dotnetter

Yokidrink schreef op maandag 19 december 2005 @ 12:17:
[...]

edit: zag net iemand zeggen dat ie in de shop stond en verkocht was maar kon dit niet checken vanmorgen aangzien mijn internet plat lag.. if so dan is ie de deur uit voor 500k wat me tevreden stelt.
Ik heb vanmorgen vroeg nog je shop gezien, en toen was ie inderdaad verkocht ;)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Sinergy schreef op maandag 19 december 2005 @ 12:30:
[...]

Ik noem jou naam toch ook niet? Het is ook richting wat andere mensen hier. Maarja, je vooroordelen druipen en ook weer erg vanaf.. :/
nou ik ben degene geweest die dat ventje in elkaar heeft gerost dus vandaar... tenzij er anderen zijn geweeest naast mij en bigkiller. :) dus geen vooroordelen;)

ach t is gebeurd mschien dat ze wel vriendjes willen zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door ph4nt0m op 19-12-2005 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
•die kinders in elkaar heb gebeukt
•retards like frenchmen in-game
•ie noob aan t doen was

Gevalletje vooroordelen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 12:23:
[...]

zoals vlieg verzoekt om sacardus in friends lijst te hebben lijkthet er niet op dat vlieg wat wil overleggen maar meer hem wil vertellen hoe het wel moet
wel, ik denk dat het goed is dat vlieg er zich mee bemoeid, al hoeft het niet perse hij te zijn. en laten we wel wezen, vlieg heeft denk ik meer exp en contacten dan BOT

@haan, ty betekent dat ik nu 2m heb... ik voel me rijk :D

[ Voor 7% gewijzigd door Yokidrink op 19-12-2005 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Sinergy schreef op maandag 19 december 2005 @ 12:35:
•die kinders in elkaar heb gebeukt
•retards like frenchmen in-game
•ie noob aan t doen was

Gevalletje vooroordelen? :P
:o ok

[ Voor 3% gewijzigd door ph4nt0m op 19-12-2005 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yokidrink schreef op maandag 19 december 2005 @ 12:37:
[...]

wel, ik denk dat het goed is dat vlieg er zich mee bemoeid, al hoeft het niet perse hij te zijn. en laten we wel wezen, vlieg heeft denk ik meer exp en contacten dan BOT
Ik weet niet wat voor ervaring sacardus heeft met een clanlijden enbeheren maar ikvind dat hijdit zelf (misschien met beejte ondersteuning van vlieg) moet gaan regelenen, hij is nou eenmaal lead endat heeft zijnverantwoordelijkheid, hij moet het meer lerenckers omdat er 2 tweakers clans bovenhemstaan, maar laat het hemdan ook leren fouten kan iedereen maken.

waarom krijg ik hier trouwens in beeld dat er nu server maintenance is :S misschien iets mee te makendat ik niet op de server kanhier vauit mijn stage of is het echt maintenance nu.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2005 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08 21:28

Wiepa

Notoriously ...

Lol, heb ik ook...

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 12:54:
[...]

Ik weet niet wat voor ervaring sacardus heeft met een clanlijden enbeheren maar ikvind dat hijdit zelf (misschien met beejte ondersteuning van vlieg) moet gaan regelenen, hij is nou eenmaal lead endat heeft zijnverantwoordelijkheid, hij moet het meer lerenckers omdat er 2 tweakers clans bovenhemstaan, maar laat het hemdan ook leren fouten kan iedereen maken.

100% mee eens maar aub laat dit nu achterwege deze hele discussie mensen. MVD sacardus.
en BoT is niet verneukt!! Alleen maar beter geworden 8) Vliegje geeft mij alleen maar tips/en duid aan wat wel en niet mag en hoe ik moet onderhandelen met me members!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
ik zeg niet dat ie met een halsbandje om moet lopen evo, ik bedoel gewoon dat ik vind dat vliegje hem best mag wijzen op problemen etc aangezien BOT onderdeel is van XoT, net zoals ik vind dat Veco dat zou mogen (if online that is :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

`hele guilds voor soldiers die nog niet weten wat ze kunnen doenbij 2nd job:

http://wiki.roseonline.ph/index.php?title=Soldier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 13:30:
`hele guilds voor soldiers die nog niet weten wat ze kunnen doenbij 2nd job:

http://wiki.roseonline.ph/index.php?title=Soldier
Ah die had ik nog niet eerder gezien op die site. Jammer dat die alleen (net als andere site) de info geven van de power en niet stats qua attack/mp usage. Ik ga nog steeds voor Knight, al was het alleen maar om Retributive Palisade te krijgen :) (shield damage feedback).

Maarja, zoals het eruit ziet denk ik maar dat ik vanaf lvl80 sp's ga opsparen, heel wat leuke powers te nemen op 2nd job :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vroeg me gewoon iets af he, zou het mogelijk zijn dat je de stats reset en ook de skillpoits reset. dat je van job op hogere lvl kan switchen. Dus in mijn geval (let wel bijvoorbeeld) dealer naar hawker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 13:54:
vroeg me gewoon iets af he, zou het mogelijk zijn dat je de stats reset en ook de skillpoits reset. dat je van job op hogere lvl kan switchen. Dus in mijn geval (let wel bijvoorbeeld) dealer naar hawker?
Kan niet heb ik ook al een keer geprobeerd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinergy schreef op maandag 19 december 2005 @ 13:47:
[...]

Ah die had ik nog niet eerder gezien op die site. Jammer dat die alleen (net als andere site) de info geven van de power en niet stats qua attack/mp usage. Ik ga nog steeds voor Knight, al was het alleen maar om Retributive Palisade te krijgen :) (shield damage feedback).

Maarja, zoals het eruit ziet denk ik maar dat ik vanaf lvl80 sp's ga opsparen, heel wat leuke powers te nemen op 2nd job :D
Skill points hoef je echt niet op te sparen naar lvl 98 krijg je elke 2 lvls 5 skill points en 2nd job skills kanje ider lvl 1 punt omhoog gooien, bijna bij alle skills kandit tot 5 en dan van 5 naar 6 moet je lvl120 zijn, ik heb zelf ook paar extra skills erbijgenomenvan1st job, de sp had ik toch over, dus de twijfel gevallen als skills heb ik gewoon genomen.

Blue Ik zag welaltijd die keuze bij die gast in zant staan dat je kon kiezen om job te wisselen maar of het werkt ±S

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2005 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 13:54:
je kunt stats/skills resetten, niet job :P

wat je wel kan doen is op lvl99 switchen van bijv burg naar craft guild :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Als je eenmaal hebt gekozen voor een job kan je nooit meer terug. Is natuurlijk enigzins logisch, eerst vrolijk met een snel-lvl'ed job naar lvl100 schieten en daarna naar dealer terugstappen :P

Principe kan je ook na lvl99 gewoon je 2de job nog niet doen en de "normale" skills aanhouden;)

@evo, oh dat is dus nog een berg extra SP's tot die tijd :) Nadeel is dat mijn skill(quick)bar al helemaal vol is en ik weinig zin heb die maxhp passive nog omhoog te gooien dus moet ik wel naar nieuwe active skills kijken. Dan toch maar die hp-regen + mspd passive nemen :P

[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 19-12-2005 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
OP het rose forum is er een discussie over droprate van items. klik
Ze beginnen te denken dat het door de gem keuze bij het aanmaken van je char te maken heeft.
Ik kweenie wat ik er van moet vinden, maar misschien dat het waar is.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Rakkerzero schreef op maandag 19 december 2005 @ 14:12:
OP het rose forum is er een discussie over droprate van items. klik
Ze beginnen te denken dat het door de gem keuze bij het aanmaken van je char te maken heeft.
Ik kweenie wat ik er van moet vinden, maar misschien dat het waar is.
enig idee hoe je kunt achterhalen wat je eigen gem is? heb geloof ik gewoon random iets gekozen en ik kan niet echt klagen over drops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Lijkt me echt waarschijnlijk, gezien het feit je nooit meer kan zien welke "birthstone" je gekozen hebt. Het zou eerder gerelateerd zijn aan hoger content gebeuren (reincarnate oid?) dan uberhaubt iets met droprate. Kwestie van geluk, stats en nog meer geluk.

Samen met mika hadden wij bijna nooit drops, maar nu met Psyko erbij op een "dropspot" halen we 6-10 EQ items per lvl-sessie, waaronder diverse blue (en een lvl85 dark muse coat met 10AP :9). teveel factoren die droprate (en kwaliteit ervan) beinvloeden.

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 19-12-2005 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best leuke gedachte :) Krijg vaak te horen van anderen dat ze me er graag bij hebben niet alleen om de hoge droprate van mats maar ook vanwege de eq. Zou best kunnen. Geloof dat het een bepaalde combi is OF pure geluk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
wat is dit ongeveer waard ? :) vond em :P en mooie stats maar heb em maar gewoon voor 200k in de shop gekeild. gelieve uw inbreng te geven. Dank u :)

http://img389.imageshack.us/img389/6571/naamloos3zf.jpg

Edit: hij staat nu voor 100k

[ Voor 23% gewijzigd door ph4nt0m op 19-12-2005 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Celius
- Joey Dekkers
- 15 jaar
- Soldier
- Level 28
- Altijd online :9

Kan ik BandOfTweakers joinen ? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 14:59:
- Celius
- Joey Dekkers
- 15 jaar
- Soldier
- Level 28
- Altijd online :9

Kan ik BandOfTweakers joinen ? 8)
ik geef t aan sacardius door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Phantom ;)

Ik had Sacardus ook al op eRose gesproken en hij zei dat ik me even op het forum moest voorstellen en dan waarschijnlijk wel zou mogen joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
ph4nt0m schreef op maandag 19 december 2005 @ 14:58:
wat is dit ongeveer waard ? :) vond em :P en mooie stats maar heb em maar gewoon voor 200k in de shop gekeild. gelieve uw inbreng te geven. Dank u :)

*plaatje

phantom, d'r staat een rode balk onder je pix met daarin de faq, pls read die ff want ik word iet wat moe van het wachten tot jouw plaatjes steeds ingeladen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dommerick schreef op maandag 19 december 2005 @ 10:42:
[...]

anyway yoshi dat hele drama dat je ging stoppen is dus niet het geval :*) ?
:> Dat was wel het geval, maar doordat er wat dingen zijn veranderd ben ik van gedachte veranderd. Ik zal iig niet meer zo hard-core gamen als 'vroeger'...

@Evo Misschien een keer je spatiebalk laten maken :? Ik vind het namelijk best irritant om je posts te lezen zonder spatiestussentweewoorden ;) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-09 16:06
Sinergy schreef op maandag 19 december 2005 @ 14:24:
Lijkt me echt waarschijnlijk, gezien het feit je nooit meer kan zien welke "birthstone" je gekozen hebt. Het zou eerder gerelateerd zijn aan hoger content gebeuren (reincarnate oid?) dan uberhaubt iets met droprate. Kwestie van geluk, stats en nog meer geluk.

Samen met mika hadden wij bijna nooit drops, maar nu met Psyko erbij op een "dropspot" halen we 6-10 EQ items per lvl-sessie, waaronder diverse blue (en een lvl85 dark muse coat met 10AP :9). teveel factoren die droprate (en kwaliteit ervan) beinvloeden.
Mjah, denk dat het eerder combo van mika's charm met mijn sense is die de drops verbeterd.
Ja, ik ben hawker, ja, ik investeer in sense, nee, het boeit me niet wat anderen erover denken (enkel uit voorzorg).

Solo heb ik der namelijk ook nooit echt goeie drops.

Als ik echter solo ga in CF, heb ik altijd wel leuke drops alla blue mighty armors en shoes etc.
Gisteren kreeg ik nog 3 NPC items en 2 dragon scales in party met brooz en mika, de dag ervoor kreeg ik dark mighty armor en demon mighty boots en een npc thunder wand toen ik solo speelde.

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dommerick schreef op maandag 19 december 2005 @ 09:11:
[...]

Ja maar ik denk niet dat vliegje hier de opperleiding heeft van alle got clans, dus ik denk dat sacardus dat zelf moet oplossen ;)

en het betalen per transfer 4 tot 5 dagen heb ik gehoord
.. Hou echt effe je mond als je niet weet waar het over gaat..
Je weet niet eens wat er aan de hand was... maar wel je woordje klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 15:43:
.. Hou echt effe je mond als je niet weet waar het over gaat..
Je weet niet eens wat er aan de hand was... maar wel je woordje klaar...
Dat bedoelen ze dus met "directe woorden"? :/
daarbij gaat het niet om of je weet wat er aan de hand is.. hij heeft gelijk mbt 1 persoon die 3 clans weer "regeren".

@psy, mika heeft "maar" 38 charm ofzo, ze gaat pas vanaf lvl80-85 charm toevoegen. Vanaaf denk maar kort CF, mika moet morgen weer werken.

[ Voor 42% gewijzigd door SinergyX op 19-12-2005 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
ph4nt0m schreef op maandag 19 december 2005 @ 14:58:

http://img389.imageshack.us/img389/6571/naamloos3zf.jpg

70k tot 100k is een mooir prijs voor het item.

Even een korte guide voor om de waarde van je item te bepalen.
Items met de volgende stats zijn interresant voor de volgende jobs:

Soldiers:
Attack power, STR, defense, CON, SEN

Hawkers:
Attack power, attack accuracy, attack speed, dodge rate, DEX, CON

Muse:
Attack power, STR, defense, INT, dodge rate, SEN, attack speed, HP+

Dealer:
Attack power, STR, CON, SEN, attack speed, dodge rate

Ik kweenie in hoeverre dit rijtje verder moet worden aangepast, maar zo klopt het ongeveer wel.
Hoe meer statspoints op een item hoe meer hij waard is natuurlijk (bijv. STR +3 is minder waard dan STR +7).
En nog iets. Mocht bijvoorbeeld je dealer eq INT hebben dan issie niks waard > gewoon NPCen dus.
En dan heb je movement speed, magic resistance en MP+. Movement speed is altijd makkelijk, maar niet veel waard. Magic resistance op low lvl ( < lvl 70 ) is weinig waard. En MP+ is alleen handig als je deze regelmatig te kort hebt, met name muse kunnen dit wel gebruiken.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 19-12-2005 15:54 . Reden: btw. Ik heb een nieuwe MSN adres: msn[@]rakkerzero[.]net ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinergy schreef op maandag 19 december 2005 @ 15:50:
[...]

Dat bedoelen ze dus met "directe woorden"? :/

@psy, mika heeft "maar" 38 charm ofzo, ze gaat pas vanaf lvl80-85 charm toevoegen.
Ja ik moet effe met bot leader wat bespreken,,, en opeens beginnen allemaal mensen meteen weeer was alles en nog wat te vertellen wat ik wel en niet zou moeten doen :/ als er problemen zijn met BoT leden zal ik dat met hun leader bespreken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
erm.. waarom zou een muse attack-speed willen hebben? (spammmmen?) Zou eerder die a-spd naar soldier toeschuiven, zo'n dark junior glove (+13 aspd) met shield en -1 spd blunt is erg handig.

Ik ben verder uniek met EQ voor soldier, ik zoek alleen maar dodge zooi ;) ( O+ Evo voor +mdef setje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 15:52:
[...]

Ja ik moet effe met bot leader wat bespreken,,, en opeens beginnen allemaal mensen meteen weeer was alles en nog wat te vertellen wat ik wel en niet zou moeten doen :/ als er problemen zijn met BoT leden zal ik dat met hun leader bespreken..
je zit in een gemeenschap vliegje... tuurlijk willen we erover praten O-)
enfin, lets close topic.. 'nuf said me thinks

edit:
wie weet welke drill er nodig is om in een ring/ketting/oorlel te boren? ben van plan om in mijn dark oorbel een D3 te stoppen, lijkt me wel mooi +29mdef en dan nog es +15ap

[ Voor 17% gewijzigd door Yokidrink op 19-12-2005 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Nu online

Haan

dotnetter

Ik kan me niet echt voorstellen dat een soldier iets met sen zou willen. Con ook alleen maar als er niks is te vinden met ap, str of def :P. Attack speed is wel lekker, vooral als je een build hebt met minder actieve skills en een speer.

[ Voor 26% gewijzigd door Haan op 19-12-2005 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
con = hp regen + hitrate (soldier is veel melee dus hoge hit is lekker :P)
sen = puur criticals (onder motto "als ik em kan raken, wil ik em dan ook echt hard raken").

Die 2 komen puur vanuit stats, qua items dus idd ap/str/def (en voor mij dodge :P)

@poes, ik dacht die drills lvl-afhankelijk zijn en niet EQ afhankelijk? (eerste t/m lvl70, eentje voor 70-100, eentje voor 100+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
hm ik dacht dat die drils level afhankelijk waren wbt het item
maw.... drill in een redfield is lvl70+ drill en een kuras item lvl100+ drill of zo
zal es zien of ik wat kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik was eerst nog op zoek naar een a-spd gem, maar gezien ik nu alleen nog GMG als quest kan doen ben ik maar gestopt met gem-quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Starting December, 22nd EuROSE players will be called to save Christmas day from evil Rudolph’s master plan to put Santa Claus into trouble! Join the fight to prevent him to hijack Christmas, collect snow crystals and you’ll be sent to Santa’s planet where you will get the chance to win a Santa costume!

Once Christmas is saved you will be able to collect the special Wish Fuel to fire the Penguin Cannon and express your new year’s wishes. Go back to Santa’s planet and defeat drunken Polaris Bears to get their liquor bottles and transform them into Penguin capsules!

And it’s not all! Fun will carry on all along Winter holidays! Don’t miss the chance of a full scale snowball fight in January!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinergy schreef op maandag 19 december 2005 @ 16:20:
Ik was eerst nog op zoek naar een a-spd gem, maar gezien ik nu alleen nog GMG als quest kan doen ben ik maar gestopt met gem-quests.
Dus sinergy?? GMG is juist heerlijk voor gem quest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 16:25:
Dus sinergy?? GMG is juist heerlijk voor gem quest!
Dat gaat juist moeilijk als die bijna 24/7 bezet zijn op 3 channels. En ben je er eindelijk met zn 2/3en wordt je genadeloos ks'ed door zo'n clangroep van 5-6 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap ik, is idd even kwestie van dat je daar al staat rond 7 uur met een paar man. Dat KS heb ik zelf nog nooit meegemaakt. iig kwamen wel clans langs maar die respecteerde de naam van Tweakers :) En verder door de week is het altijd opvallend altijd rustiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 16:23:
Starting December, 22nd EuROSE players will be called to save Christmas day from evil Rudolph’s master plan to put Santa Claus into trouble! Join the fight to prevent him to hijack Christmas, collect snow crystals and you’ll be sent to Santa’s planet where you will get the chance to win a Santa costume!

Once Christmas is saved you will be able to collect the special Wish Fuel to fire the Penguin Cannon and express your new year’s wishes. Go back to Santa’s planet and defeat drunken Polaris Bears to get their liquor bottles and transform them into Penguin capsules!

And it’s not all! Fun will carry on all along Winter holidays! Don’t miss the chance of a full scale snowball fight in January!
Hehe klinkt wel leuk, jammer dat het niet in het weekend begint, zo mis ik al gelijk een hoop :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Rooster op 19-12-2005 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Yokidrink schreef op maandag 19 december 2005 @ 16:09:
hm ik dacht dat die drils level afhankelijk waren wbt het item
maw.... drill in een redfield is lvl70+ drill en een kuras item lvl100+ drill of zo
zal es zien of ik wat kan vinden
Gerwingood op rose forums:
I got a
Charm ring +18 charm + 14 atk (diamond 3)
Charm necklase +18 charm + 14 atk (diamond 3)

succes rate eh
mythril drills is just fail fail fai lfail
orihalcon 1 time fail 2 times succes

Snap ik alleen nog niet hoe die zooi werkt :P (ok mythril tot lvl70, maar welk "lvl" is bv een shield? Uitgaande van refine lvl zou die 80-100 moeten zijn, dus geen mythril). Maarja, ben nog niet het lvl om die drills te kunnen hunten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
ik kan ze ook nog niet hunten dus dat wordt sparen om O.drills te kopen :D

edit: ik hoor "in de kamer rechts bovenin b1" maar heb geen idee wie het dropped

[ Voor 37% gewijzigd door Yokidrink op 19-12-2005 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Wat moet je eigelijk meppen in temple voor die drills?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Sinergy schreef op maandag 19 december 2005 @ 16:56:
Wat moet je eigelijk meppen in temple voor die drills?
op 1ste zou ik geen drills hunten ze droppen zon 1 keer per week op de 2nd floor dropt ie beter maar nog niet veel.

Succes rate laten we zeggen hang niet van je lvl af maar van je equip.
mythril max lvl 80 stuff
orihalcon werkt ook op lvl 135 hawker wapen wat een aantal mensen al hebben

Gerwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Heeft er iemand een Saint Wolf's Paw te koop voor een vrienden prijsje O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
heeft iemand nog muse equip zoals lvl 40 BLues.(liefst niet hoger maar kan altijd wel kijken of ik t wil :P) ben namelijk lvl 41

ty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48
Hoi Allen,
Ik ben er even een flink stukje minder, dat heeft 2 redenen
Heb behoorlijke rugklachten opgelopen en kan dus niet al te lang meer in een stoel zitten.
Komt hopelijk met een aantal weekjes weer goed. Maar even geen slopende dingen doen zoals rose enzo.
Andere reden is dat een nieuw vriendinnetje ook een hoop tijd opvraagt.
Probeer in de kerstvakantie te kijken wat ik verder kan/ga doen.
Maar de komende 1,5 week geen Amafi ingame vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Nu online

Haan

dotnetter

Amafi schreef op maandag 19 december 2005 @ 17:50:
Hoi Allen,
Ik ben er even een flink stukje minder, dat heeft 2 redenen
Heb behoorlijke rugklachten opgelopen en kan dus niet al te lang meer in een stoel zitten.
Komt hopelijk met een aantal weekjes weer goed. Maar even geen slopende dingen doen zoals rose enzo.
Andere reden is dat een nieuw vriendinnetje ook een hoop tijd opvraagt.
Probeer in de kerstvakantie te kijken wat ik verder kan/ga doen.
Maar de komende 1,5 week geen Amafi ingame vrees ik.
Jammer! :'( Succes met je rug! Probeer liggend te spelen terwijl je vriendinnetje je rug masseert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:42

Woohooo

Smilie, James Smilie

Ben ook ff ROSE aan het proberen, opzich heel leuk spel alleen kan iemand mij mss vertellen hoe ik mn password of useraccount kan veranderen?

Ik zit maar te zoeken op die site maar kan het niet vinden en elke x zo een 15 cijfer/letterig w8woord invoeren wor je ook niet goed van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol dat is de oplossing beste van 3 dingen

maar beterschap m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Vliegje gelieve dit te lezen

Iemand van Titans genaamd Kuku heeft me aangevallen zonder reden op CF ik hoop dat jij de leader daarvan kent :) en even ermee gaat praten of whatsoever. ik heb em nie terugaangevallen dus.

bvd

Edit: al verteld In-game

[ Voor 8% gewijzigd door ph4nt0m op 19-12-2005 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Woohooo schreef op maandag 19 december 2005 @ 18:25:
Ben ook ff ROSE aan het proberen, opzich heel leuk spel alleen kan iemand mij mss vertellen hoe ik mn password of useraccount kan veranderen?

Ik zit maar te zoeken op die site maar kan het niet vinden en elke x zo een 15 cijfer/letterig w8woord invoeren wor je ook niet goed van
Gewoon remember me aanvinken,En je password kopieren en plakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

B1gk1ller schreef op maandag 19 december 2005 @ 18:57:
[...]

Gewoon remember me aanvinken,En je password kopieren en plakken :)
Ja zover was ik al, kan je die niet gewoon net als bij elke andere website/spel in een normaal password veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Dat is helaas niet aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precious1
  • Laatst online: 19-03-2024
weet iemand of de 'wallie' kaartjes waarmee ik rose kan betalen echt bij freerecordshop te krijgen zijn en in welke bedragen? (12.40 nodig dacht ik dus als alleen kaartjes van 10/20/50 euro zijn heeft het geen zin)
als dit zo is wil ik namelijk zo betalen in plaats van de CC van me pa weer eens te 'lenen' (j/k)
thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Raar dan.

Ik krijg ook na iets van 5 a 15min spelen elke keer Server Disconnected :X
Heeft dat met die brakke servers te maken waar ik iets over op hun site las?

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jaapcijsouw/martin/pics/Rose/screen003.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Heey gaan we mij een beetje overbieden op rose forum Gerwin :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Woohooo schreef op maandag 19 december 2005 @ 19:41:
[...]

Raar dan.

Ik krijg ook na iets van 5 a 15min spelen elke keer Server Disconnected :X
Heeft dat met die brakke servers te maken waar ik iets over op hun site las?

[afbeelding]
De connectie met de server is opzich goed, maar het ligt er meer aan. Hoe goed is jouw verbinding/computer?
Doe eens een PING uitvoeren naar www.gamesrouter.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woohooo schreef op maandag 19 december 2005 @ 18:25:

Dit kan niet wat eigelijk heel slim is.
Zal uitleggen. Veel acount in MMORPG's zijn te hacken door brute force hack's door te verplichten dat iedereen zo onmogelijk letter combinatie heft ga je dat bijna 100% tegen. Dus veel veiligger.
En zo als al gezecht copy/past werk prima :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:32
Wegens problemen met PayByCash kan ik nog niet rose doen.
Best balen.
Sinergy ik heb je toegevoegd kun je me ff apcepteren op msn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Rakkerzero schreef op maandag 19 december 2005 @ 19:52:
[...]

De connectie met de server is opzich goed, maar het ligt er meer aan. Hoe goed is jouw verbinding/computer?
Doe eens een PING uitvoeren naar www.gamesrouter.com
C:\WINDOWS|► ping www.gamesrouter.com

Pinging www.gamesrouter.com [82.219.34.51] with 32 bytes of

Reply from 82.219.34.51: bytes=32 time=36ms TTL=114
Reply from 82.219.34.51: bytes=32 time=35ms TTL=114

Ping statistics for 82.219.34.51:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 35ms, Maximum = 36ms, Average = 35ms

Normaal lijkt mij..

Hoe goed is mijn pc...

AMD 1700+
1 Gig geheugen
9800pro videobeest

spel draait goed op die discon's na dan..

moet ik niet 1 of andere poort open zetten op mn routertje?

Tracert:

C:\WINDOWS|► tracert www.gamerouter.com

Tacing route to www.gamerouter.com [216.34.131.135
er a maximum of 30 hops:

1 1 ms 1 ms 1 ms SpeedTouch.lan [10.
2 9 ms 8 ms 8 ms 195.190.249.90
3 12 ms 11 ms 11 ms G7-22-26.dr2-asd4.n
4 11 ms 12 ms 11 ms 10GE1-4.cr1-asd5.nl
5 12 ms 11 ms 11 ms gi2-0.amsbb1.Amster
4.117]
6 29 ms 28 ms 29 ms acr1-so-4-0-0.Amste
29]
7 39 ms 39 ms 39 ms bcs1-so-1-2-0.Londo
]
8 107 ms 107 ms 108 ms bcs2-so-0-0-0.NewYo

9 110 ms 109 ms 109 ms bcs2-so-4-0-0.Washi

0 142 ms 121 ms 120 ms dcr2-so-7-1-0.Atlan

1 141 ms 143 ms 144 ms bcs2-so-2-0-0.Dalla

2 144 ms 144 ms 144 ms bcs1-so-6-0-0.Dalla

3 175 ms 176 ms 177 ms dcr2-so-2-0-0.LosAn
]
4 182 ms 183 ms 186 ms dcr1-as0-0.LosAngel

5 187 ms 187 ms 186 ms dcr2-so-2-0-0.SanFr
92.90]
6 186 ms 185 ms 186 ms bhr1-pos-0-0.SantaC
.198]
7 188 ms 188 ms 187 ms csr11-ve240.SantaCl
]
8 * * * Request timed out.
9 * * * Request timed out.
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 20:14:
[...]

Zal uitleggen. Veel acount in MMORPG's zijn te hacken door brute force hack's door te verplichten dat iedereen zo onmogelijk letter combinatie heft ga je dat bijna 100% tegen. Dus veel veiligger.
Ochja als iemand je account echt wil staat die bij jou toch in 1 of ander tekst bestandje opgeslagen dan op je pc zelf

[ Voor 28% gewijzigd door Woohooo op 19-12-2005 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-09 14:11
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 20:14:
[...]

Ik heb mijn gebruikersnaam gewoon op Remember staan, en password heb ik hier op een blaadje, maar ken em ook uit mijn hoofd.. Ach wat boeit het, 5seconden typwerk.. Zovaak per dag log ik niet in hoor, hooguit 3 keer als ik DC krijg.

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precious1
zou het wel fijn vinden als er iemand mischien meer informatie heeft over de wallie card die bij FRS te krijgen zou zijn,....Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Nu online

Haan

dotnetter

precious1 schreef op maandag 19 december 2005 @ 21:51:
zou het wel fijn vinden als er iemand mischien meer informatie heeft over de wallie card die bij FRS te krijgen zou zijn,....Iemand?
Misschien ff bij FRS informeren? Ik heb geen idee in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precious1
hehe het idee was dat ik dan niet naar de FRS hoef (is niet echt inde buurt) als het niet goed is... maar thnx voor je antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:14
Wil ik gisteren Weer eens rose spelen. Heb nu een stabiele pc. Als ik er achter komt waarom win 2k me hd de partitie's weg haalt. Maar ik heb er nu nog geen last van. Wil ik gisteren rose downloaden heb ik heel de dag geen internet :(. Vandaag weer wel maar is de download maar 10kB/sec :( probeer al heel de tijd naar xs4all tebellen vanaf 19:00. Maar het is daar druk. Had soms wel eens 1.8kB/sec en een up van 50kB/sec. Dit schiet niet op. Van me andere pc heb ik misschien het mobo kapot gemaakt. Door een fout van de bios update. Ik vind dit heel erg dat ik niet onlone kan komen Vooral ik DM ben. Ik hoop dat het internet morgen weer normaal is. Kan ik weer eens Rosen. Zie al dat ik al erg achter loop. Maar ik heb nu wel weer tijd voor andere dingen. Me ouders zie me nu ook weer eens beneden in de woon kamer avonds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
B1gk1ller schreef op maandag 19 december 2005 @ 17:32:
Heeft er iemand een Saint Wolf's Paw te koop voor een vrienden prijsje O+
DragonSim verkoopt demon versies (3) refined voor 60k (met crit/max hp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Sinergy schreef op maandag 19 december 2005 @ 22:50:
[...]

DragonSim verkoopt demon versies (3) refined voor 60k (met crit/max hp)
Thanks
En waar kan ik DragonSim vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Splendid schreef op maandag 19 december 2005 @ 19:50:
Heey gaan we mij een beetje overbieden op rose forum Gerwin :( :(
Ga mij niks verwijten wie is hier de gene die mij overbied
Ik had al lang geboden dus denk effe na.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Zo, ik kom weer wat meer in de party range gelukkig. Vanavond lekker met Casah en Splendid een gepartyd. Een party tussen LoT, OoT en BoT dus :Y)

Afbeeldingslocatie: http://img286.imageshack.us/img286/1949/screen1945hz.png
Splendid moest weer dwarszitten, volgende keer oogjes open houden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
gerwingood schreef op maandag 19 december 2005 @ 23:20:
[...]

Ga mij niks verwijten wie is hier de gene die mij overbied
Ik had al lang geboden dus denk effe na.....
Ow had ik niet eens gezien..sorry. Er is er eentje snel op zijn teentjes getrapt..zo 8)7 En trouwens, Krustis was de hoogste bieder.

[ Voor 8% gewijzigd door Splendid op 19-12-2005 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

als iemand hard launchers overheeft ben ik wel bereid die te kopen voor weinig. Wil namelijk proberen te overupgraden.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
leuke foto haantje :) binnekort kom ik een keer partyen met jullie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

ph4nt0m schreef op maandag 19 december 2005 @ 11:14:
[...]

BoT heeft nix verneukt LOL zij begonnen en ik heb t afgemaakt... dat jullie zijn gesloopt door die gasten kan ik nix aan doen :) als hij besluit zijn vriendjes erbij te halen om jullie te beuken omdat ik die kinders in elkaar heb gebeukt dat ze verdient hadden om niet te luisteren... its not BoT problem. we hebben iig nix uitgelokt t leek erop of ze er opuit waren om ons aan te vallen. thats my point of view ;)
ok, leuk dat jij het afgemaakt hebt... maar zodra 2 andere LoT members door vijanden van BoT ff gepkd worde wordt het natuurlijk wel ons probleem..

edit: en met ons bedoel ik dus de gehele GoT mense die in L/O/B oT zitte aangezien de hele rose community ons zit als zijnde 1 clan maar in meerdere groepen, net zoals eerst die germanz clans

[ Voor 13% gewijzigd door 4th op 20-12-2005 02:02 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 19:50

Local Host

Het forum is om te leren.

Dutch-Hane schreef op maandag 19 december 2005 @ 23:33:
Zo, ik kom weer wat meer in de party range gelukkig. Vanavond lekker met Casah en Splendid een gepartyd. Een party tussen LoT, OoT en BoT dus :Y)

[afbeelding]
Splendid moest weer dwarszitten, volgende keer oogjes open houden :+
vanaaf ben ik er weer bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

en ik hoop over een weekje ook weer een beetje in de party range te komen :)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe ook mee gister lvl 65 geworden en me legend pirate armor kan ik nui eindelijk aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Sinergy schreef op maandag 19 december 2005 @ 16:48:
[...]

Gerwingood op rose forums:
I got a
Charm ring +18 charm + 14 atk (diamond 3)
Charm necklase +18 charm + 14 atk (diamond 3)

succes rate eh
mythril drills is just fail fail fai lfail
orihalcon 1 time fail 2 times succes

Snap ik alleen nog niet hoe die zooi werkt :P (ok mythril tot lvl70, maar welk "lvl" is bv een shield? Uitgaande van refine lvl zou die 80-100 moeten zijn, dus geen mythril). Maarja, ben nog niet het lvl om die drills te kunnen hunten ;)
Shields zijn niet te drillen meer :'( Wou het laatst proberen :'(

btw voor Soldier stats is SEN nogal onzinnig, CON heb ik momenteel op 90 staan. In Temple miss je gewoon vaak omdat je nog te laag lvl bent. Heeft CON dus weinig invloed op. Dus voeg gewoon vééél bij STR dat heeft meer voordeel dan SEN/CON toevoegen. Op lvl 140 (maximaal) zou ik base 300 STR moeten hebben. Dan kun je CON/SEN gaan toevoegen imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gisteravond voor de eerste mensen betaald, in alle gevallen werd de nieuwe maand meteen bijgewerkt.
bluepanther, had je weer een mailtje gestuurd, het zou zo geregeld moeten zijn :)
syren, je zei 1x hey en toen was je al weer offline op msn :?

Wil je via mij betalen is het beste even contact op te nemen met mij ingame (BroozerX), zo rond 6 uur ben ik thuis/ingame.

Ennuh wat zaten spoekie en vliegje gezellig “dicht bij elkaar” in Luna, nieuwe liefde? :P

Neee, shields niet te drillen ;( ;( (ik verwacht btw nog zeker geen 300str op lvl140 te hebben:P)

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 20-12-2005 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
4th schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 01:59:
[...]

ok, leuk dat jij het afgemaakt hebt... maar zodra 2 andere LoT members door vijanden van BoT ff gepkd worde wordt het natuurlijk wel ons probleem..

edit: en met ons bedoel ik dus de gehele GoT mense die in L/O/B oT zitte aangezien de hele rose community ons zit als zijnde 1 clan maar in meerdere groepen, net zoals eerst die germanz clans
tja gebeurd is gebeurd en ik heb beloofd aan vliegje niet als 1e aan te vallen. Maar Let Op! Kom je iemand van Titans tegen dan vallen ze je wellicht aan.... gisteravond liep ik op cf en toen begon iemand van Titans zonder reden op me te schieten. Vliegje zei dat t waarschijnlijk een noob clan was omdat hij er niemand uit kenden. En dankzij heb stond ik na half 7 weer buiten CF...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Sinergy schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 09:47:
...

Neee, shields niet te drillen ;( ;( (ik verwacht btw nog zeker geen 300str op lvl140 te hebben:P)
Dan zou ik van die SEN afblijven ;) CON staat bij mij momenteel op 90. En op lvl 100 krijg je hele lading statspoints. Dan kun je in 1x 4-5 STR erbij voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx Sinergy, heerlijke snelle service :)

Zie dat er een hele zooi mensen richting me lvl (85) komt :) Dus straks genoeg mensen om mee te partyen(als er nog mensen zijn die nog gather nodig hebben :))

@Amafi doe je beetje rustig aan casanova :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik zit nog even te kijken welke kant ik op ga met stats, ik hou nu gewoon blunt weapons als str aan (dus 164 op lvl85). Beetje def dat ik dan mis wordt gecompenseerd door bijna alles (4) - (5) refined en in bv CF gebruik ik unyielding heel veel (+30% def). CON loopt beetje gelijk met mijn lvl, bevalt me wel. En anders gooi ik wel wat ruby's in mijn items ;)

Weet iemand wat meer stats over die lvl80 soldier aoe? Er is ook een elite versie van (storm wrath ofzo), maar nergens echt info over te vinden. Maarja, 1 sp eraan spenderen is ook niet erg denk ik :P

@blue, doel vanaaf is lvl80, psyko moet zn dinnetje aandacht geven dus die is er 1 dag niet. Denk zo tegen het weekend kan je vol meedoen (gemiddeld lvl30 party).

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 20-12-2005 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zogoeiemorgen allemaal,

ikzie een _hoop niuewe mensen :D zal BoT blij mee zijn willen ze daar joinen

En ik heb nu toch EINDELIJK me plate armour, die mooie rode :D :9~ /-\o_ en ja sorry geen screen zal ik meteen doen als ik thuis kom vanmiddag

Verder heb ik psychoot ook zwaar verslagen gister in 1 vs 1 op trainingground ;) of was ik nou diegene die ingemakat werd :P is me even ontglipt sorry :P

en kreeg gewoon devilwing drop in temple :P LOL

Con heft nu op lvl 110 + zeker welinvloed in temple trowuens, ik heb con @lvlen ik raak wel degelijk meer als psychoot zag ik gister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
wie van jullie was nou knight en wie was champion? of allebei zelfde 2nd job? :P

(merk trouwens dat TG ENORM bugged is qua dodge/def).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Calamor schreef op maandag 19 december 2005 @ 22:47:
Wil ik gisteren Weer eens rose spelen. Heb nu een stabiele pc. Als ik er achter komt waarom win 2k me hd de partitie's weg haalt. Maar ik heb er nu nog geen last van. Wil ik gisteren rose downloaden heb ik heel de dag geen internet :(. Vandaag weer wel maar is de download maar 10kB/sec :( probeer al heel de tijd naar xs4all tebellen vanaf 19:00. Maar het is daar druk. Had soms wel eens 1.8kB/sec en een up van 50kB/sec. Dit schiet niet op. Van me andere pc heb ik misschien het mobo kapot gemaakt. Door een fout van de bios update. Ik vind dit heel erg dat ik niet onlone kan komen Vooral ik DM ben. Ik hoop dat het internet morgen weer normaal is. Kan ik weer eens Rosen. Zie al dat ik al erg achter loop. Maar ik heb nu wel weer tijd voor andere dingen. Me ouders zie me nu ook weer eens beneden in de woon kamer avonds.
Wozzie is gepromoveerd tot DM iig voorlopig totdat jij weer fulltime ign bent :+

darn sinergy je gaat echt te snel samen met je vriendin ;) Hopelijk haal ik jullie nog es bij altijd gezellige party's :P

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Nu online

Haan

dotnetter

Sinergy schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:05:

Weet iemand wat meer stats over die lvl80 soldier aoe? Er is ook een elite versie van (storm wrath ofzo), maar nergens echt info over te vinden. Maarja, 1 sp eraan spenderen is ook niet erg denk ik :P
Je hebt spin attack en stormy wrath(de unique skill).

Stormy wrath is iets krachtiger, maar spin heeft een vervolg skill voor champion (en knight niet dacht ik). Dus als knight zou je dan voor stormy kiezen.
Hou er wel rekening mee dat deze skill eigenlijk pas beetje werkt op max lvl (5), want het bereik is maar heel klein.. Op lvl 1,2 is het 3m, daarna 4m, en op lvl 5 is het 5m.
Dus je moet echt midden tussen de mobs in staan om ze te raken :P maar de damage is dan wel vrij redelijk, denk zo'n anderhalf a 2 keer meer dan normale hit. Dus de kunst is om er een aantal te lokken en ze dan tegelijk te raken.
En ik gebruik de skill nu ook in temple, want je raakt die ghosts er meestal wel mee (mits je dus dichtbij genoeg staat ;) ).

/edit:
Wat kom ik nou toch tegen in Eucar :P
[img]url=http://tweakers.net/ext/f/dea3e84236206a08507f4c3df4e599d6/full.jpg[/]

[ Voor 7% gewijzigd door Haan op 20-12-2005 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:14
dommerick schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:24:
[...]

Wozzie is gepromoveerd tot DM iig voorlopig totdat jij weer fulltime ign bent :+

darn sinergy je gaat echt te snel samen met je vriendin ;) Hopelijk haal ik jullie nog es bij altijd gezellige party's :P
Ik ben nog lvl 70 Probeer het opnieuw tedownloaden maar het gaat niet snel als je maar 10kB/s haalt
Zelfs het internetten gaat heel erg traag. En ik heb zo zin om weer eens een potje te rose.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.