[PC MMORPG] ROSE Online deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.797 views sinds 30-01-2008

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 20:37
he mensen

ik ben eindelijk weer eens begonnen met rose :P (in case u dont know who i am) ik zat in GoT in irose. iig had Ax3 ff toegevoegd :P en hij hielp me ff met een goeie muse in elkaar te zetten :) inmiddels alweer lvl 18 en ff verder gaan. iig Ax3 is heel vriendelijk ;) en ben em helemaal dankbaar ( ff in de hemel geprijsd Ax3 ;) :P )
Mocht er een plaatsje een keer vrijkomen in 1 van de tweaker clannetjes laat t ff weten

Verwijderd

Is er iemand die een Devil Wing te veel heeft of er een verkoopt voor een mooi prijsje? ik hoor het wel.

Morghen ben ik nie online de hele dag tot savonds dan ik moet koken op school voor kerst diner :Y)

Verwijderd

ph4nt0m schreef op donderdag 15 december 2005 @ 00:12:
he mensen

ik ben eindelijk weer eens begonnen met rose :P (in case u dont know who i am) ik zat in GoT in irose. iig had Ax3 ff toegevoegd :P en hij hielp me ff met een goeie muse in elkaar te zetten :) inmiddels alweer lvl 18 en ff verder gaan. iig Ax3 is heel vriendelijk ;) en ben em helemaal dankbaar ( ff in de hemel geprijsd Ax3 ;) :P )
Mocht er een plaatsje een keer vrijkomen in 1 van de tweaker clannetjes laat t ff weten
In BoT is plek zat en er zijn een paar mensen geleik aan jouw lvl dus je bent welkom _/-\o_ PM me ingame. ING name: Sacardus

Verwijderd

PeGys schreef op woensdag 14 december 2005 @ 19:40:
[...]

Wat is de gemiddelde dodge die je op WD craft ? 'k heb al enkele 30ers gezien van je dacht ik.

Ben zelf nog scales aan't hunten, maar in de toekomst zal je der voor mij ook mogen maken.

edit:

ivm Mighty Armor:

Misschien maakt dit het voor iemand van jullie interessanter...
Mijn worm
30 Dodge
11 def
magic res 16
Dura 100
mspd 75
3sen
MP consumtion 2%

Verwijderd

opgelost

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2005 00:43 ]

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 00:14:
[...]

In BoT is plek zat en er zijn een paar mensen geleik aan jouw lvl dus je bent welkom _/-\o_ PM me ingame. ING name: Sacardus
je bent offline :( zeg maar welke tijden je online bent :) dan zal ik er ook wel zijn

Verwijderd

kan je ook een slot drillen bij items die al stats hebben?

of gaan die stats dan pleite, of kan het helemaal neit :x

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 00:42:
kan je ook een slot drillen bij items die al stats hebben?

of gaan die stats dan pleite, of kan het helemaal neit :x
de app stats gaan dan weg, maar kijk uit met drillen mhytihill drill werkt alleen bij lvl 75 of lager gear of je moet heel veel gleuk hebben

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 00:13:
Is er iemand die een Devil Wing te veel heeft of er een verkoopt voor een mooi prijsje? ik hoor het wel.

Morghen ben ik nie online de hele dag tot savonds dan ik moet koken op school voor kerst diner :Y)
heb nog 16 dodge 3 charm
bied maar wat

Verwijderd

[quote]Rakkerzero schreef op woensdag 14 december 2005 @ 10:39:
Weet iemand of er een Blue Silence Wand bestaat ingame, want die zoek ik namelijk.
Anders moet ik toch echt een staff gaan nemen om lvl 40/45 tot lvl 55 door te komen.

die bestaat wel je ziet ni sow veel
wat ik altijd doe 10 lvl's vantevoren al kijk naar nieuwe eq zodat ik ni op het laatst snel iets nodig heb
ik weet ni hoe jou build is maar het zou best kunnen zijn dat je met je wand meer damage doet dan met een staff , dan zou ik zeggen hou die wand ff en kijk nog ff wat in shops mischien heb je die wand dan een paar lvltjes later maar is dan wel beter (ik heb golden staff overgeslagen) anders pm / wisp me maar ff ingame

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2005 08:46 ]

Verwijderd

Hey Everyone!!!

GamesRouter is excited to announce that we have joined hands with MMOSITE to host a massive screenshot competition from December 10th - December 31st 2005

There will be a large area on the www.mmosite.com for entrants to show off their exciting moments through screenshots

There will be 5 different sections to enter into:

Most Spectacular Scenery
Best Item in Game
Scariest Boss Monster Kill
The Finest Group/Guild
Funny Screenshot

Prizes range from free accounts with extra game time on them, MP3 players plus lots of fantastic goodies (mouse mats, pens, t-shirts, GamesRouter shoulder bags, mobile phone screen cleaners)

Visit www.MMOsite.com today for more details, don't delay!
Misschienword het gekken werk en haast onmogelijk te regelen maar zullen we is kijken hoeveel LoT, Oot en BoT we op 1 screenkunnen krijgenenhoeveeler daarvoor dan tegelijk online kunnen zijn

dit maares een keer serieus aan gaan pakken dus beejte reply hierop dus :P lijktme wel vet

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2005 08:45 ]

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 08:45:
Misschienword het gekken werk en haast onmogelijk te regelen maar zullen we is kijken hoeveel LoT, Oot en BoT we op 1 screenkunnen krijgenenhoeveeler daarvoor dan tegelijk online kunnen zijn

dit maares een keer serieus aan gaan pakken dus beejte reply hierop dus :P lijktme wel vet
Ik weet niet hoeveel mensen in staat zijn op te komen dagen.
Maar ik geloof dat rakkerzero daar al een idee over had:
Vrijdagavond 22.30
Chan1 Zant bij die boer linksbovenaan in het veld.

Ben je dan in de kroeg, op/bij je vriendin oid. Ga daar dan van te voren afk staan.
En laat je compu met Rose even lekker draaien.
Volgens mij moet dan iedereen wel kunnen. De rest kan dan tussen het hunten door om 22.30 verzamelen bij die boer voor een massale screenshot :o

• gerwingood
  • Niet online
Goede morgen

Gisteren avond nog geluk gehak :)

Had van moon guardian een orihalcon drill gevonden :)

Nu in mijn 18 charm ringetje slot gemaakt nu is het een
18 charm 14 atk ringetje :) niet slecht

Gaan we morgen nog een groepsfoto maken met de 3 clans?

Gerwin

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:07
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 00:44:
de app stats gaan dan weg, maar kijk uit met drillen mhytihill drill werkt alleen bij lvl 75 of lager gear of je moet heel veel gleuk hebben
Hoe werkt dat bij <stats>-required items zoals shields? Vanuit refining gezien is een orc shield al grade 6 zijn maar zou een normale lvl7x soldier al kunnen dragen, valt die dan toch in de 90+ lvls?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

erg lekker Ger :) Nog niet eens aangedacht om daar je gem in te doen :P Wapen ziet er altijd zo cool uit maar dit is veel beter :P

Verwijderd

:|
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 08:45:
[...]

Ik heb een probleem als ik vrijdagavond moet staan ik mag me comp niet aanlaten staan van me pa en we gaan naar een verjaardag me tante wordt 50 en geeft groot feezt kan niet op zondag ofzo??

@Gerwingood Ik heb al devil wings gekocht maar toch bedankt btw wings: dr 18 375k :P

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Haan

dotnetter

Ik ben er ook niet bij vrijdagavond, maar ik zal proberen om ergens mooi te gaan staan dan. Waar?

Kater? Eerst water, de rest komt later

• ph4nt0m
wil ook wel devil wings :P maar een lvl 20 kan t toch niet betalen:P

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:10
En je kunt ze voorlopig nog niet gebruiken ook :)

• Koudijs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-08 12:18
Uiteraard zorg ik dat ik erbij ben.

Lijkt me leuk om al die Tweakers bij elkaar op een kluitje te zien staan 8)

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12
Zorg dan wel als je AFK gaat staan, dat er een mooie view achter je is.
EN dat iedereen in een mooi rijtje naast elkaar gaat staan.

En dan zou het mooiste zijn als de low lvls aan de buitenkant/achteraan gaan staan en de high lvls meer naar het midden vooraan.

De boer in Zant is een mooie plek, maar de boer (rechtsboven) in Junon is nog mooier denk ik.
En daar komen ook weinig mensen dus is het een redelijk exclusieve plek om een pic te maken ;)

Dus als iedereen die niet kan op vrijdag 22.30uur op de volgende manier AFK gaat staan (zie pic hieronder). Dan hebben we denk ik een hele mooie clanpic :)

Afbeeldingslocatie: http://img218.imageshack.us/img218/5398/vbclanpic6pl.jpg

Dus als iedereen er voor zorgt dat er zoveel mogelijk tweakertjes aanwezig zijn dan winnen wij gegarandeerd die mp3 speler :)

[ Voor 56% gewijzigd door Zeror op 15-12-2005 11:09 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:36
Dus vrijdag 22.30 uur bij de boer in JUNION (poort uit rechtsaf).
Wie gaat de foto eigenlijk maken?

Verwijderd

luckyjan schreef op donderdag 15 december 2005 @ 12:08:
de winnaar van die mp3speler... hehe neem aan dat dat degene wordt die dit allemaal voor elkaar probeert te krijgen.. rakker dus?

• Zeror
luckyjan schreef op donderdag 15 december 2005 @ 12:08:
Iedereen gaat foto's schieten.

De mooiste halen we er dan uit en sturen we op.

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 15-12-2005 12:20 . Reden: typo ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

jammer maar kan der weer eens niet bijzijn... deze dinge moet je echt in het weekend planne voor maximale opkomst :P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Amafi
4th schreef op donderdag 15 december 2005 @ 12:24:
jammer maar kan der weer eens niet bijzijn... deze dinge moet je echt in het weekend planne voor maximale opkomst :P
Kan je ook niet, zoals de rest ;) er gaan staan en je compu laten draaien 4th?
Of heb je nog steeds je uurlijke DC?

• Zeror
Als er heel veel mensen niet kunnen, kunnen we de clan pic ook verschuiven naar het weekend hoor.
Als dat beter is, dan des te liever.

• ph4nt0m
ik zal wel aanwezig zijn :) als iemand me ff tegen die tijd kan taxien? :P graag

Verwijderd

Vrijdagavond 22.30

in Zant dus niet in junion polis

en probeer allemaal dezelfde kant op te kijken, de eerste die daar afk staat bepaald welkekant we opkijken de rest er maar gewoon naast ofin de buurt staanzie rakkerzero's pic

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2005 13:25 ]

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
I'll be there :D

[ Voor 19% gewijzigd door Yokidrink op 15-12-2005 13:55 ]

• SinergyX
i wont be ;)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 13:10:
Vrijdagavond 22.30

in Zant dus niet in junion polis

en probeer allemaal dezelfde kant op te kijken, de eerste die daar afk staat bepaald welkekant we opkijken de rest er maar gewoon naast ofin de buurt staanzie rakkerzero's pic
Vrijdag avond is echt slecht idee...
Nationale kroeg tijd..
Doe dan rond 8/9 uur of in weekend overdag

• ph4nt0m
vrijdags? :P bij mij is t of donderdag en zaterdag ^^

wat denk je dat ik net meemaak :S ik log weer in t spel was ff weg(tandarts) kijk ik huh lvl 22 op 90 % :S ik was lvl 23 -_- en kreeg iets daarna 20 sec later een dc :( iemand anders ook dat wel eens gehad?

• SinergyX
Waarschijnlijk is scriptn00b weer bezig (nee niet scriptkiddy :P), laat de server crashen en is er een kleine rollback. Dat was vorige keer ook het geval, mijn refine van (4) naar (6) kwijt geraakt :(

• ph4nt0m
omg das echt ghey :P maar goed iemand geintresseerd in een 1st & 2nd grade talisman?

Verwijderd

Ik weet ook al wie de hacker is van me broertjes msn + rose account.
Marino en Damy ....

damy is hier ook geregistreerd...

wie kent hun? wie weet meer informatie over hun?
damy woont iig in dan haag

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2005 14:04 ]

• luckyjan
Hmmm lijkt erop dat hackers de servers aan het overnemen zijn net zoals met Irose. Toen wist je dat bij iedere crash iemand flink aan het dupen was. Die undergroundhacks loopt ook nog steeds vrij rond in Junion :( Wordt tijd dat GR daar iets over zegt of aan doet!!

• ph4nt0m
kijk maar op forum van roseeurope daar zegt iemand van GR dat ze "issues"hebben

• Zeror
Waar gaat dat heen met de wereld (van Rose)

GR is iig wel aan het onderzoeken hoe ze het hacken kunnen stoppen. Alleen jammer dat ze op dit punt weinig van zich laten horen.

btw. Ik heb toch besloten om cleric te worden. Mages zijn er al te veel. :P
clerics zijn schijnen ook erg goed te zijn in pvp gevechten.
ph4nt0m schreef op donderdag 15 december 2005 @ 13:46:
wat denk je dat ik net meemaak :S ik log weer in t spel was ff weg(tandarts) kijk ik huh lvl 22 op 90 % :S ik was lvl 23 -_- en kreeg iets daarna 20 sec later een dc :( iemand anders ook dat wel eens gehad?
Nee de server is down gegaan voor de wekelijkse onderhoud. Niks aan de hand dus.

uhm.. wel dus.

[ Voor 56% gewijzigd door Zeror op 15-12-2005 14:32 ]

Verwijderd

Rakkerzero schreef op donderdag 15 december 2005 @ 14:14:
Waar gaat dat heen met de wereld (van Rose)

GR is iig wel aan het onderzoeken hoe ze het hacken kunnen stoppen. Alleen jammer dat ze op dit punt weinig van zich laten horen.

btw. Ik heb toch besloten om cleric te worden. Mages zijn er al te veel. :P
clerics zijn schijnen ook erg goed te zijn in pvp gevechten.

[...]

Nee de server is down gegaan voor de wekelijkse onderhoud. Niks aan de hand dus.
Zoals in de announcement van GR staat, hoeft het niet te betekenen dat GR de servers zelf 'down' hebben gehaald. Ik ben bang dat dit door 'hackers' wordt/is gedaan. Normaal gesproken bij een wekelijks onderhoud kun je ongeveer 2 uur niet inloggen maar nu wel. Nu zijn zelfs channels opeens verdwenen en zijn na een paar minuten weer terug. Ik vertrouw het iig niet...

• Zeror
Als ik zo zie dan hebben veel mensen er moeite mee om de clanpic op vrijdagavond te houden.

Bij deze verschuif de clanpic naar a.s. zaterdag om 20.00uur

Ik hoop dat iedereen dan wel kan.

@ Yoshi
Op rose forum staat dat de servers down zijn voor onderhoud dus ik dat GR er wel achter zit. Anders had er wel een ander bericht gestaan.

[ Voor 28% gewijzigd door Zeror op 15-12-2005 14:24 ]

• SinergyX
we are currently experiencing problems with our game servers.
Dat valt niet onder onderhoud hoor ;)
All channels back up, sorry for the inconvenience :/
Let vooral op die smile aan het einde.

(ik weet nu hoe zijn dupen, dit is een erg basic methode welke zelfs dus totaal niet opvalt. Zelf dit als game-support uitvoerig moeten testen bij een andere mmorpg). hint: rollback.

edit:
Our techies are looking into whats going on with the servers, as soon as we get any news we will let you know, we as mods know just as much as you lot so bare with them....

oh en:
Best server crash i ever had, just lost my Senior shoes (6) while refining to (7) and i got them back now :p (hint hint :P)

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 15-12-2005 14:27 ]

Verwijderd

Sinergy schreef op donderdag 15 december 2005 @ 14:26:
[...]

[...]
Dat valt niet onder onderhoud hoor ;)

[...]
Dat dacht ik ook, en dat channels zomaar verdwijnen lijkt me ook raar 'voor wekelijks onderhoud'...

Je hints begrijp ik sinergy :) maar laten we daar maar niet teveel over doorgaan op dit forum ^^

• gerwingood
  • Niet online
Rakkerzero schreef op donderdag 15 december 2005 @ 14:22:
Als ik zo zie dan hebben veel mensen er moeite mee om de clanpic op vrijdagavond te houden.

Bij deze verschuif de clanpic naar a.s. zaterdag om 20.00uur
k dan ben ik er niet zit in in de keet :)
als vrijdag avond niet doen vanwege kroeg moet je zaterdag avond helemaal niet doen dan is iedereeen zowat weg.

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:48
Spijtig dat het enkel om got clans gaat en niet gewoon over got members. Zou leuk geweest zijn om zoveel mogelijk actieve got members in rose te verzamelen en dan in te sturen als "gathering.tweakers.net active rose players".

Maarjah, net zoals Sinergy zit ik dus in DeathGods...

Een beetje verlies heb je altijd...

• dommerick
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

ph4nt0m schreef op donderdag 15 december 2005 @ 13:51:
omg das echt ghey :P maar goed iemand geintresseerd in een 1st & 2nd grade talisman?
waar droppen die dingen ?

Heeft geen signature.

• PeGys
Dacht dat grade 2 door Aqua Caps werden gedropt, maar ben ni echt zeker.

• Haan
  • Nu online

Haan

dotnetter

Dalping leader dropt first XD

• PeGys
De kans dat je van die monsters nog drops krijgt is anders wel miniem hoor.

Je zit daar lekker grijze monsters te hakken voor niets dan :p

Verwijderd

Ik was ff op de site van die 'hacker' undergroundhacks aan het kijken... Ik zag dat hij een newspost had van 1 november met de mededeling dat hij een tweede clan had opgezet, met donaties van een aantal rose-players. Toen ik dat lijstje las, zat er wel een bekende naam tussen :/ :

* xXxLegendxXx - 13k
* Gandalf05 - 20k
* Masterjam2Hawker - 19k
* ph4nt0m - 30k
* Ekr - 20k
* v1be - 353,260k
* RichyCypher - 50k
* Pyroman - 100k

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2005 15:31 ]

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:33
Zo ik heb ook maar eens wat screenshots ingestuurd op die contest van MMOSite :9
Nu maar hopen dat ik in de prijzen val, want ik vind mijn screenshots toch nog best mooi..
Als je sommige ingestuurde screens daar bekijkt heb ik soms echt van: Wat is daar nou zo leuk/mooi aan :?

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

• jip_86
Zaterdagavond ben ik er niet bij. Mijn account verloopt die dag om 18:20:46. En ga denk ik nog maar even niet bijbetalen.

• Zeror
gerwingood schreef op donderdag 15 december 2005 @ 14:59:
[...]

k dan ben ik er niet zit in in de keet :)
als vrijdag avond niet doen vanwege kroeg moet je zaterdag avond helemaal niet doen dan is iedereeen zowat weg.
Wanneer dan wel :'(

Laat maar weten wat het beste is, want ik wil echt dat we een super mooie clanpic hebben.

• luckyjan
Rakkerzero schreef op donderdag 15 december 2005 @ 15:36:
[...]

Wanneer dan wel :'(

Laat maar weten wat het beste is, want ik wil echt dat we een super mooie clanpic hebben.
Zondag 20.00 uur? Zitten de meeste met een kater achter het scherm te turen ;)

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Mijn account loopt ook zaterdagavond af om 18:00 uur...heb al opnieuw betaald maar heb nog geen verlenging gehad. Heb ze alwel gemailt erover.

BTW, zondag kon ik denk ik toch niet, is mijn verjaardag namelijk :9

• SinergyX
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 15:31:
Ik was ff op de site van die 'hacker' undergroundhacks aan het kijken... Ik zag dat hij een newspost had van 1 november met de mededeling dat hij een tweede clan had opgezet, met donaties van een aantal rose-players. Toen ik dat lijstje las, zat er wel een bekende naam tussen :/ :

* xXxLegendxXx - 13k
* Gandalf05 - 20k
* Masterjam2Hawker - 19k
* ph4nt0m - 30k
* Ekr - 20k
* v1be - 353,260k
* RichyCypher - 50k
* Pyroman - 100k
Wat wachten in spanning af op de reactie van persoon-in-kwestie ;)

• jip_86
Splendid schreef op donderdag 15 december 2005 @ 15:46:
Mijn account loopt ook zaterdagavond af om 18:00 uur...heb al opnieuw betaald maar heb nog geen verlenging gehad. Heb ze alwel gemailt erover.

BTW, zondag kon ik denk ik toch niet, is mijn verjaardag namelijk :9
Gratz. Zondag ben ik ook jarig :)

• dommerick

dommerick

is domm

gefeliciteerd beiden ;)

nu ben ik idd wel benieuwd wat ph4ntom daarop gaat zeggen :(

Heeft geen signature.

• Amafi
luckyjan schreef op donderdag 15 december 2005 @ 15:41:
[...]
Zondag 20.00 uur? Zitten de meeste met een kater achter het scherm te turen ;)
Helaas.... dat wordt de 4e avond op rij zuipen.
Dit keer heb ik als smoes een kerstdiner waar ik als date voor iemand fungeer......
Maarja ik sta wel afk op de afgesproken plek.

• SinergyX
IMPORTANT !!!!!!!!!!!!!!! some ppl in game is losing all their money if they use money in bank or rpair their items . this might be a BUG . dont spend money before we now more about this, and im not kidding....

edit: this is happening at Luna, dont now about junon
Zo wordt gezegt na de "kritieke" patch zojuist.

• dommerick

dommerick

is domm

ja ik heb t nu al meerdere malen gehad :S na mijn discount shop :S

Heeft geen signature.

• Haan
  • Nu online

Haan

dotnetter

Sinergy schreef op donderdag 15 december 2005 @ 16:44:
[...]

Zo wordt gezegt na de "kritieke" patch zojuist.
Ik kom er net achter ja :/ Heb 0 zuly nu :(

[ Voor 8% gewijzigd door Haan op 15-12-2005 16:46 ]

• Yokidrink
Roollllllll baccck ;)

• SinergyX

Verwijderd

Ik las net op het forum dat vliegje z'n geld ook kwijt was :| Op een screenshot dat ik zag was dat iets van 14 mil ofzo... Ik hoop maar dat iedereen zn zuly op een of andere manier terug krijgt. Misschien komt er nu wel een grote rollback.. Who knows...

• Haan
  • Nu online

Haan

dotnetter

Ik heb nog geen account verlenging, en ik ga het nu nog niet doen ook.. Eerst maar eens afwachten of het binnenkort beter gaat.

• Kaytjuh
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

ik wacht idd ook ef met mijn account verlenging, weet iemand misschien of je account na zoveel tijd verloopt?

Tweaker gallery / Kaytjuh

• SinergyX
zover bekend verloopt (dus verdwijnt/deleted) je account dus nooit. Ken wel een aantal games die 3 maanden max hebben voordat je account verwijderd wordt.

• Kaytjuh
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Sinergy schreef op donderdag 15 december 2005 @ 18:07:
zover bekend verloopt (dus verdwijnt/deleted) je account dus nooit. Ken wel een aantal games die 3 maanden max hebben voordat je account verwijderd wordt.
dat is mooi moet er niet aan denken als ik straks weer wil spelen en dat me account weg is 8)7

Tweaker gallery / Kaytjuh

• SinergyX
tja, als ze nu ook account logins weten vrij te "ritselen" wordt die natuurlijk op gepaste wijze ook leeg gehaald :P

Verwijderd

mijn acount was tot 17-12 had hem vorige week laten verlengen duss nu tot 17-1-2006

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 17:48:
Ik las net op het forum dat vliegje z'n geld ook kwijt was :| Op een screenshot dat ik zag was dat iets van 14 mil ofzo... Ik hoop maar dat iedereen zn zuly op een of andere manier terug krijgt. Misschien komt er nu wel een grote rollback.. Who knows...
kocht 20 Town scroll's dat koste me dus 13.650.000 zuly.. Dat waren dus hele hele dure townscroll's XD

• Yokidrink
i hope they bring you mighty fast to town :D must be super rockets in those scrolls for that price ;)

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 15:31:

* xXxLegendxXx - 13k
* Gandalf05 - 20k
* Masterjam2Hawker - 19k
* ph4nt0m - 30k
* Ekr - 20k
* v1be - 353,260k
* RichyCypher - 50k
* Pyroman - 100k
wat wil je dat ik er op zeg ? :P
ja ik heb betaald aan undergroundhacks voor 2e clan omda tik TEVEEL geld had in naRose en JA ik heb in undergroundhacks clan gezeten... nog niet eens voor 1 uur omdat ik hoorde dat ze hackten en las t op roseguru etc. dus ben ik eruit gegaan. ik heb zelf iig nooit gehacked of de server/gameplay "verkracht"

• Yokidrink
maar waarom uberhoubt joinen... eenieder die die nick of clannaam heeft sympatiseert met hacking methods imo en gezien een van je eerste posts op dit forum waarbij je aangaf flink te balen van het hacken in irose is het een vage actie :D

• ph4nt0m
Yokidrink schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:08:
maar waarom uberhoubt joinen... eenieder die die nick of clannaam heeft sympatiseert met hacking methods imo en gezien een van je eerste posts op dit forum waarbij je aangaf flink te balen van het hacken in irose is het een vage actie :D
gebeurd is gebeurd he ;) laten we t maar begraven O-)

Verwijderd

Yokidrink schreef op donderdag 15 december 2005 @ 18:58:
i hope they bring you mighty fast to town :D must be super rockets in those scrolls for that price ;)
^^ je krijg vervoer in sporty met persoonlijke chaufeur of zo denk Ik ^^

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:12:
[...]

mag je wel hopen jah:P

denk dat de storage npc een groot gezin heeft :|

3 wooden cart drawings storen was ineens 1.5 mil :|

• SinergyX
Vette bug hadden ze net, alles kopen kost niks, maar verkopen bracht zulie binnen

Van 5k naar 19miljoen in 5 minuten :P maar toen ging de server weer down :(

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Sinergy schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:26:
Vette bug hadden ze net, alles kopen kost niks, maar verkopen bracht zulie binnen

Van 5k naar 19miljoen in 5 minuten :P maar toen ging de server weer down :(
Reken maar niet dat je dat nog hebt starks :P
Yokidrink schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:34:
[...]

dat is te hopen, ik geloof best dat ze het fixen maar of er een rollback komt is een tweede (not mucho faith)
Was net ook al een rollback mensen hadden idd hun geld terug.

[ Voor 33% gewijzigd door William/Ax3 op 15-12-2005 19:36 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

• ph4nt0m
ik vrees t ook voor de mensen :P ik denk een rollback van 10 minuten ;)

• Yokidrink
William/Ax3 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:27:
[...]

Reken maar niet dat je dat nog hebt starks :P
dat is te hopen, ik geloof best dat ze het fixen maar of er een rollback komt is een tweede (not mucho faith)

• Haan
  • Nu online

Haan

dotnetter

Het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat ze keer op keer op keer de ene bug oplossen, en er meteen weer 2 nieuwe bij komen |:(
Ik word er een beetje heel erg moedeloos van ;(

[ Voor 7% gewijzigd door Haan op 15-12-2005 19:36 ]

• ph4nt0m
Haan schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:35:
Het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat ze keer op keer op keer de ene bug oplossen, en er meteen weer 2 nieuwe bij komen |:(
Ik word er een beetje heel erg moedeloos van ;(
dat is t leuke van programmeren :P (not)

Verwijderd

okej wou dus vandaag lvl 80 ><

niet dus, mag blij zijn als we vnaaf nog kunne inlogge mfao

Verwijderd

ph4nt0m schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:33:
ik vrees t ook voor de mensen :P ik denk een rollback van 10 minuten ;)
Ze moeten wel !!
Beetje oneerlijk anders he :P

Verwijderd

ze kunne idd weinig anders

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:38:
[...]

Ze moeten wel !!
Beetje oneerlijk anders he :P
idd t zou toch eens wat zijn -_- dan zie je weer idioten met hun stomme shops ja leuke schoenen voor 3 miljoen krijg je weer een i-rose community 8)7

• luckyjan
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:12:
[...]

Denk nog wel wat meer dan een "persoonlijke" chaufeur haha :)

Verwijderd

voor 14mil rijd ik je wel 20x terug naar town hoor :P

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 20:10:
voor 14mil rijd ik je wel 20x terug naar town hoor :P
euhm mschien een noob vraag maar waar ligt dat dorp?

• dommerick

dommerick

is domm

hmmz voor mij geen rose meer vanaaf, lkkr bezig daar :P

join allemaal het irc channel btw :)

irc.tweakers.net/rose

Heeft geen signature.

• SinergyX
@muses:

Recovery
-Required Ability: Level 70
-Required Skills: Cure(Level 10)
-Required Skill Points: 1
-Recover target's HP

Weet iemand of deze ook in Erose bestaat en of dit een upgrade skill is? (vervangt cure?)

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Server zijn weer up hopelijk iets langer dan de laatste 8 uur vandaag :Y)

• PeGys
ZEER BELANGRIJK:

Zet geen shop op !!!

De verkoper krijgt GEEN geld als hij iets verkoopt. Hij verliest wel zen item.
Da's een bug die morgen pas gefixed wordt.

De koper verliest wel zijn geld btw.

Heb net een AP10 Saint Crescent Knuckle gekocht voor 175k, dat geld scheelt me zo niet, maar die kerel is zen item wel kwijt _/-\o_

[ Voor 36% gewijzigd door PeGys op 15-12-2005 21:53 ]

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
PeGys schreef op donderdag 15 december 2005 @ 21:52:
Heb net een AP10 Saint Crescent Knuckle gekocht voor 175k, dat geld scheelt me zo niet, maar die kerel is zen item wel kwijt _/-\o_
lol 8)7 Je wist dit toch niet van te voren he >:)

[ Voor 8% gewijzigd door Rooster op 15-12-2005 22:20 ]

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
ZEER BELANGRIJK:

Zet geen shop op !!!

De koper verliest wel zijn geld btw.

En dan is er een rollback en dan ben je die item kwijd.

Verwijderd

niet als je uitlogt.
dan slaat de server het allemaal op.
maar dan moet je geluk hebben hoeveel tijd erwordt teruggedraait.

maar dan zou die gozer die het item verkocht wel terugkrijgen..

dus.

naja laat ik hier maar geen woorden aan meer vuilmaken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 22:08:
niet als je uitlogt.
dan slaat de server het allemaal op.
maar dan moet je geluk hebben hoeveel tijd erwordt teruggedraait.

maar dan zou die gozer die het item verkocht wel terugkrijgen..

dus.

naja laat ik hier maar geen woorden aan meer vuilmaken.
Dat weten we wel goed he :p

Hmm maar dit alles klinkt niet al te goed...
De verleiding werd steeds weer groter, als ik die screens van Iruja, vliegje, evo enz. zag.
Maarja ff afwachten dan.

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
ZEER BELANGRIJK:

Zet geen shop op !!!

Dit klopt niet,Ik heb het net geprobeerd met een item van 10k en heb gewoon mijn geld ontvangen 8)7
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.