[PC MMORPG] ROSE Online deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.753 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:15
Weet nog niet of ik er dan ben.
Maar we kunnen daar toch gewoon afk gaan staan alvast :P
Lekker de kroeg in, en thuiskomen en de pic op GoT zien,
Lijkt me super, ennueuh, niet als shop gaan staan dan he ;)

Damn ik ben slim :+

[ Voor 9% gewijzigd door Amafi op 13-12-2005 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Idd wel een super vet id van die Tweaker bijeenkomst, misschien is het slim om het iets eerder te doen dan 22:30 als ik hoor dat veel mensen dan ik de kroeg zitten :P

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:23
Het probleem is dat ik niet eerder dan 22.00 kan. O-)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-06 08:27
Hehe op eRose forum zijn wat meer filmpjes te zien van mensen die met die dance scrolls op de muziek dancen, blijft er leuk uitzien :D
link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Laatst online: 17-06 15:55
Dutch-Hane schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:21:
Hehe op eRose forum zijn wat meer filmpjes te zien van mensen die met die dance scrolls op de muziek dancen, blijft er leuk uitzien :D
link
Hehe, inderdaad errug grappig op te zien. Wel een hoop werk om zoiets in elkaar te zetten, je moet er maar zin in hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:05
Splendid, waarom zie ik bij een aantal mensen op die userlist wel met een image (mouseover) en een aantal niet? Ik heb plaatje maar geen mouseover :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Heeft iemand mischien een lijstje met alle skills van hawker?
Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Sinergy schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:56:
Splendid, waarom zie ik bij een aantal mensen op die userlist wel met een image (mouseover) en een aantal niet? Ik heb plaatje maar geen mouseover :(
Je hebt wel plaatje. Voor de plaatjes moet je met de muis over de naam gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ok ben eruit ;) Netwerk hier op het werk heeft kuren :D

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Nou jullie kunnen meerdere characters toevoegen jongens! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Splendid schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 17:52:
Nou jullie kunnen meerdere characters toevoegen jongens! :*)
_/-\o_ werkt goed :D

maaruhhh, nog steeds 1 plaatje per "account" en geen mouseover effect meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Sinergy schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 18:03:
[...]

_/-\o_ werkt goed :D

maaruhhh, nog steeds 1 plaatje per "account" en geen mouseover effect meer ;)
meerdere afbeeldingen komt nog. En rollover is ook gefixed :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Op dit momend
Ga je schamen joh! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Sorry O+ Gebeurd weleens in alle drukte he, mensen die aan je kop zeuren enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Eeej

waarom de bijeenkomst op een vrijdag >>> kroeg en niet gewoon op donderdag ofzo dan zijn meeste mensen ingame en niet aan drinken :) in de kroeg ik kan altijd behalve zaterdag avond

ik hoor het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Even een vraagje aan alle hawkers : Is poision een goeie skill een level 50 hawker vertelde vandaag dat het een slechte skill was en dat het een waste van mijn skillpoints was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135104

Ik dacht er nog even aan om terug te keren maar uiteindelijk hebben Kay en ik besloten geen nieuwe clan op te richten. Ik wilde wel, maar Kay leek het beter om verschillende redenen dit niet te doen. Rose is nu echt uninstalled... Cya all... Yoshi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162748

Hoe bedoel je, zielig:Afbeeldingslocatie: http://uploaddump.nl/uploads/kkoqqwwddakpo.jpg
Afbeeldingslocatie: http://uploaddump.nl/uploads/kkoqqwwmpecm.jpg

Deze gozer had dus een (5) axe ofzo en hij moet zo nodig mijn saint iron spear ervoor ruilen,
ik had deze geleend dus ik ruilde niet.
Mijn neef WoozNL is toevallig zijn zogenaamde internet 'vriend' :/
Hij zegt dus dingen die niet waar zijn die wooznl niet gezegt heeft.. :D
Dit post ik BTW omdat hij niet geloofd dat ik dat durf..

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 162748 op 13-12-2005 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-06 15:11
B1gk1ller schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 19:23:
Even een vraagje aan alle hawkers : Is poision een goeie skill een level 50 hawker vertelde vandaag dat het een slechte skill was en dat het een waste van mijn skillpoints was
Overzichtje van skills die ik als lvl 77 hawker (raider build) heb:

Passives:

Sharpened Senses lvl 10
Knuckle Mastery lvl 10
Toughness lvl 10
Zephyr Gait lvl 8

Actives:

Poison Slash lvl 10 (zeker geen waste van SP)
Hit Support lvl 10
Hawkers Spirit lvl 2 (waste van SP)
Blood Attack lvl 6
Cloacking lvl 1
Charging Beat lvl 5
Mystic Slash lvl 6

Daarnaast heb ik vandaag in CF een leuke drop gekregen (Kip was derbij, nuja, toch in de buurt):

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/psykoman/dma.jpg

Iemand interesse ? Zoja, doe maar een bod, maar liefst geen belachelijk.

[ Voor 16% gewijzigd door PeGys op 13-12-2005 20:10 ]

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Heey jongens, waneer gaan we weer die uber party houden in Gorge net als gisteravond? Heb er wel weer zin in :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-06 16:39
Ik heb op mmosite.com in categorie funniest ook een screen gezet:

Afbeeldingslocatie: http://img388.imageshack.us/img388/233/screen060large4wh.th.jpg

Kwam erin door van een heuveltje af te rijden :)

[ Voor 18% gewijzigd door jip_86 op 13-12-2005 20:58 . Reden: thumbnailtje geplaatst ipv grote versie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:58

Haan

dotnetter

PeGys schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 20:03:
[...]

Daarnaast heb ik vandaag in CF een leuke drop gekregen (Kip was derbij, nuja, toch in de buurt):

[afbeelding]

Hehe, die drop heb ik even gemist geloof ik :P Maar jammer dat het een demon is, anders had ik wel interesse gehad.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Thanks blueforce voor de build, Ik ga denk ik ook zoiets doen :D

Welk level moet ik trouwens zijn om BoT te joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Haan schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 21:17:
[...]

Hehe, die drop heb ik even gemist geloof ik :P Maar jammer dat het een demon is, anders had ik wel interesse gehad.
Hoe bedoel je dan ? Zo slecht dan ?

Of weet soms iemand hoeveel dat ding waard is ? Kan ik em op zen minst gaan verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Mijn broertje wou zonet op msn inloggen .. maar zijn paswoord klopte niet .. dus zijn msn was gehackt.

daarna ging me broertje ging op zijn roseaccount kijken .. en toen was zijn account in use ... dus hij snel nog een keer inloggen en toen was alles leeg...

Me broertje had alleen damy in zijn msn .. en hij wist ook dat ik sirnightmare zijn broer was...

En 15min geleden kwam de hacker op me broertjes msn en hij wou mijn email ook weten!!

(ik deed alof ik nix wist op msn)

(dennis is me broertje) arjen ben ik :p

Afbeeldingslocatie: http://img338.imageshack.us/img338/7735/damydehacker8wp.th.jpg

of is het een tweaker?? wat kunnen we nu doen? ik wil echt weten wie die kerel is .. en als ik weet wie het is

-edit-

damy weet van niks zegt ie .......

als iemand meer weet mail me dan ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 14-12-2005 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precious1
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-03-2024
Anoniem: 162748 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 20:00:
Hoe bedoel je, zielig:[afbeelding]
[afbeelding]

Deze gozer had dus een (5) axe ofzo en hij moet zo nodig mijn saint iron spear ervoor ruilen,
ik had deze geleend dus ik ruilde niet.
Mijn neef WoozNL is toevallig zijn zogenaamde internet 'vriend' :/
Hij zegt dus dingen die niet waar zijn die wooznl niet gezegt heeft.. :D
Dit post ik BTW omdat hij niet geloofd dat ik dat durf..
Goed, ik ben dus 'deze gozer' en ik werd gevraagd om een axe te lene aan iemand die ik niet ken, deze axe is gerefined tot (5) en dus niet geheel zonder waarde. ik zei dat ik dat wel wilde doen, en aangezien ik weet dat sander een item (niet gerefined) heeft die ik nodig heb, stelde ik voor dat wij deze tijdelijk zouden ruilen:
dit was niet mogelijk volgens hem omdat zijn broertje deze over 20levels nodig heeft (ik heb m slechts 1 dagje nodig). het is ook sanders broertje die de axe nodig zou hebben. Ik zei nog dat ik meer items wilde geven zodat de waarde overeen zou komen (eigelijk veel hoger zou zijn). maar goed, niet mogelijk, dus dan niet he.
Ik blijf echter berichten krijgen per PM en ook per Whisper datti die axe(5) moet hebben. Ik zou daar niks voor terugkrijgen. een ingame vriend van me: wooznl (aan wie ik veel spulle heb gegeven en geleent in de laatste week) die dus zijn neef is, verteld me dat ik die axe(5) inderdaad beter niet kan geven want hij verwacht dat ik deze dan niet terugkrijg van sander.
Toen ik dit vertelde aan sander ( :) ) werd deze zo boos datti WoozNL uit zijn clan kickte, hiervan heeftie zelf een screenshot geplaats zoals je ziet in de post van sander :) (deze zallie zo wel weghalen)
Zoals je in de screenshot al ziet zeg ik dus tegen sander dat hij moet ophouden met schelden
De tijd erna wordt ik steeds gekillstealt door deze sander en als ik zeg datti ermee op moet houden omdat ik ander screenshots ga plaatsen, zegti dat hij dat wel zou doen, dus dat doetti, ik snap alleen niet waarom want hij komt hier niet echt positief op over....
maar goed... laat hem maar lekker
wel jammer dat de oude Irose clan TZelite nu zon noobclan is met KSende mensen die schelden en kwaad worden als ze iets niet zomaar gratis krijgen en dan ook nog op dit forum doen alsof ze er recht op hebben ofzo...

en nu krijg ik dus ook nog allemaal vage mensen die mij toevoegen en naar me schelden en dreigen van ik krijg je nog wel enzo...
nou goed,,, alleen TZelite clan kan maar beter niet in clanfield of in traininground komen, want ik heb inmiddels mijn vrienden ingelicht en de clans: sonsofmarra en uaelegends (lvl 80+ clans) weten wat er aan de hand is dus die zullen wel KOS toepassen.....
Sander, biedt aub eve je excuses aan, want dit schiet niet op, en dan ook nog doen alsof ik degene was die iets fout doet... nouja...

feel free to respond, i like ur opinion, even if you dont like mine :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Jammer dat mijn oude clan nu zo slechte naam krijgt...ben nu helemaal blij dat ik hem weg heb gedaan. Maar wel jammer. Was in iRose ook al leader van die clan en in eRose ook. Jammer dat andere er nu zo'n zooitje van maken :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Splendid op 13-12-2005 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Wel, ik dacht, laat ik ook maar es een inzending doen voor de screenshot contest.

Klik voor de screen (allemaal stemmen)

Mede mogelijk gemaakt door Sinergy en zen vriendin en nog een gozer. Bedankt daarvoor :D

Wat gaat die kwaliteit achteruit als je verkleint van 1280x1024 -> 800x640

edit: 'k ben aan't uitzoeken hoe je kan stemmen op bepaalde screens, wil namelijk jip ff een vote geven maar vind ni hoe. Ook comment blijkt ni al te goed mee te werken.

Ohja, voor diegenen die screens willen nemen zonder de namen en chat enzo in beeld, gewoon ff /noui typen in de chat, om alles terug te krijgen, typ je het nog eens.

En de Demon Mighty Armor staat nu hier te koop.

[ Voor 63% gewijzigd door PeGys op 13-12-2005 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precious1
fijn dat iig iemand dat nu inziet... ik vraag me af wie hun de clan gegeven heeft... ze hebben em in ieder geval niet zelf gesticht weet ik idd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
precious1 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 22:10:
fijn dat iig iemand dat nu inziet... ik vraag me af wie hun de clan gegeven heeft... ze hebben em in ieder geval niet zelf gesticht weet ik idd...
Nee klopt, ik heb hem gesticht. Maar ik heb hem overgegeven aan Sinner. En wat hij ermee gedaan heeft weet ik niet. Zie hem nooit meer online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160159

hele boel blablabla

nou goed,,, alleen TZelite clan kan maar beter niet in clanfield of in traininground komen, want ik heb inmiddels mijn vrienden ingelicht en de clans: sonsofmarra en uaelegends (lvl 80+ clans) weten wat er aan de hand is dus die zullen wel KOS toepassen.....
Sander, biedt aub eve je excuses aan, want dit schiet niet op, en dan ook nog doen alsof ik degene was die iets fout doet... nouja...

feel free to respond, i like ur opinion, even if you dont like mine :P
gelijk weer vrienden halen.. moet dit nou met knokken worden opgelost?
als je vind dat ie iets verkeerd heeft gedaan repport bij GR, of kill zelf, maar gan iet gelijk vrienden halen wordt er zo :r van.

als ik het goed begrij:
hij wil iets van jou, jij geeft niet => klaar
hij gaat je "uitschelden" => moet ie niet doen maar oke... als het te erg wordt report je gwoon
hij kickt iemand uit ze clan => das tog GEHEEL de keuze van de clan master waar jij je niet mee hoeft te bemoeien?

wel ZEER jammer dat de clan van mij en vrienden die ik heb gehad zo door het slijk wordt gehaald. In irose hebben, ik/compi/blaat/splendid/dodged/gravity/chrissy krom gelegen voor die clan, om zoveel mogelijk cp's te halen, en een respectabele clan te zijn, splendid jij bent stichter, vraag GR om de clan te deleten of miss zelfs verwijderen als het kan?
TZelite verdient beter dan dit!

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 160159 op 13-12-2005 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precious1
ow dat stukje over dat hij uit de clan is gezet heb ik erbij gezet omdat mensen ingame mij verwijten dat IK wooznl heb gekickt ofzo... waar ze dit vandaan halen weet ik ook niet, ik heb niet eens een clan ofzo...en wooznl is nog steeds ingamevriend van me...
En als ik wordt geKSt als een idioot en ze me overal volgen, zelfs naar volgende kanaal... dan ga ik niet reporten, maar probeer ik eerst ingame 'revenge' te nemen, dus laat ik andere clans weten waar TZelite mee bezig is,,, ik heb niemand gevraagd om te KOSen ofzo, datis hun eigen beslissing, ik geef alleen de feiten door...
maarja, de lvl <40 gastjes die nu in TZelite zitten kunnen beter toch zowieso niet naar clanfield gaan want dat is allemaal te hoog voor ze,,, en trainingground kun je pas met lvl 50 op,,, over 4 weken als de eerste level 50 wordt is iedereen dit alles alweer vergeten joh ;)
wel... dit ware me eerste posts op t.net, alhoewel ik wel op fok al een tijdje actief ben, en ondanks de vervelende reden, denk ik dat ik me wel kan vermaken hier :) C u all later im gonna play sum more :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:41
Ik zie hier meer Tweakers staat.
http://feature.mmosite.com/rose_contest/display.php?pid=400
Jammer dat je de namen zo slecht kan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Makkelijk, Kaytjeuh, Doominator en Prophecy (sorry als ik de namen verkeers spel). Was een screen samen met Merlin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Vote ff ^^

Dit is mijn screen in de catagorie Scenery

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 13-12-2005 23:18 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Heb jij dan soms gevonden hoe te voten ?
Ik ben ingelogd etc, vind niet waar te voten. in de guide staat nochtans dat de votes open zijn vanaf de 13e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-06 16:39
Hey vond bij mmosite.com ook nog wat screens van halloween en screens van christmas event.

link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710

jip_86 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 23:23:
Hey vond bij mmosite.com ook nog wat screens van halloween en screens van christmas event.

link
Kerstboom!!!!!!!_O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161022

B1gk1ller schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 21:18:
Thanks blueforce voor de build, Ik ga denk ik ook zoiets doen :D

Welk level moet ik trouwens zijn om BoT te joinen?
Geen lvl required _/-\o_ join ons gezellig lijkt me leuk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:46
Calamor schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 22:54:
Ik zie hier meer Tweakers staat.
http://feature.mmosite.com/rose_contest/display.php?pid=400
Jammer dat je de namen zo slecht kan lezen.
sorry dat k het zeg maar ik vind deze screenie niet kunnen. beetje de aandacht nog meer op die "hack" vestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143962

Anoniem: 160159 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 22:27:
[...]
wel ZEER jammer dat de clan van mij en vrienden die ik heb gehad zo door het slijk wordt gehaald. In irose hebben, ik/compi/blaat/splendid/dodged/gravity/chrissy krom gelegen voor die clan, om zoveel mogelijk cp's te halen, en een respectabele clan te zijn, splendid jij bent stichter, vraag GR om de clan te deleten of miss zelfs verwijderen als het kan?
TZelite verdient beter dan dit!
Vergeten we niet iemand O+

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 143962 op 14-12-2005 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Anoniem: 161022 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 00:14:
[...]

Geen lvl required _/-\o_ join ons gezellig lijkt me leuk >:)
Oh dat is mooi :Y) Wie van jullie moet ik ingame toevoegen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jah je hebt gelijk, ik vergeet sanderNL gloof ik;)

neej hoor :P jij hebt natuurlijk ook heel veel gedaan:P
B1gk1ller schreef op woensdag 14 december 2005 @ 07:53:
[...]

Oh dat is mooi :Y) Wie van jullie moet ik ingame toevoegen O+
Sacardus is de leader van BoT

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 160159 op 14-12-2005 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-06 08:03
PeGys schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 20:03:
[...]

[afbeelding]

Ik bied 275K (voor eigen gebruik over 10 lvl's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 15-06 22:03

dommerick

is domm

PeGys schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 22:09:
En de Demon Mighty Armor staat nu hier te koop.
oftewel er is al 275k geboden luckyjan, denk dat je beter daar kan bieden ;)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

PeGys schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 21:38:
[...]

Hoe bedoel je dan ? Zo slecht dan ?

Of weet soms iemand hoeveel dat ding waard is ? Kan ik em op zen minst gaan verkopen :)
Het is een demon mighty armor, dus met extra crit, en dat is iets waar een soldier eigenlijk vrij weinig aan heeft imo. Je kan als soldier beter een grand (paar honderd extra hp) of een dark (6 att speed) hebben. Vandaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Oja, iemand nog interesse in een saint excecutioner met +9 attack?
Anders gooi ik die op het Erose forum in de auction
Weet de precieze stats verder niet, maar met +9 attack is die nooit verkeerd dacht ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Weet iemand of er een Blue Silence Wand bestaat ingame, want die zoek ik namelijk.
Anders moet ik toch echt een staff gaan nemen om lvl 40/45 tot lvl 55 door te komen.

Btw, waarom hebben we eigenlijk een XoT forum. Het wordt toch niet gebruikt :X

[ Voor 23% gewijzigd door Zeror op 14-12-2005 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576

Nou titan gedaan ( was vrij makkelijk) alleen die aoe van hem doet piijn de rest slaan nergens op.
Afbeeldingslocatie: http://img202.imageshack.us/img202/2426/screen1757bl.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img202.imageshack.us/img202/4360/screen1742kp.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Kijk dat is de betere exp vliegje.
Wat een enorme klote mob die titan. Doet meer damage (inderdaad alleen area die pijn doet)
dan je er ooit voor terug kan krijgen.
Maar op lvl 115 een makkie dus... kortom alleen leuk om te zeggen dat je hem hebt gekilld zonder zelf dood te gaan, verder prutsmob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Rakkerzero schreef op woensdag 14 december 2005 @ 10:39:
Weet iemand of er een Blue Silence Wand bestaat ingame, want die zoek ik namelijk.
Anders moet ik toch echt een staff gaan nemen om lvl 40/45 tot lvl 55 door te komen.

Btw, waarom hebben we eigenlijk een XoT forum. Het wordt toch niet gebruikt :X
Die silence bestaat, daarmee heb ik met Mace nog gelvl'ed.

@haan, opzich is die +HP alleen uitstel van het gebruiken van een HP-potje. Ik heb door shield al enorm lage atkspd maar met hoge hit (219 buffed). Met mijn crit-set haal ik nu 72 crit, ook al sla ik langzaam sla ik 1 vd 3 hits een critical (= 4x dmg) wat die 6 atk-spd volledig compenseerd.

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 14-12-2005 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Sinergy schreef op woensdag 14 december 2005 @ 11:05:
[...]

Die silence bestaat, daarmee heb ik met Mace nog gelvl'ed.
Das mooi, nu nog vinden. Want het item lijkt er zeldzaam :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Btw, las je post op erose forum, een saint-versie bestaat zover ik weet dus niet (je vroeg hier naar een blue ;)) Silence is btw toch die lvl50 NPC versie? Kan ik vanavond even zoeken in mijn screenshots. (ik had zover ik weet de 35/45/55 versies)

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 14-12-2005 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
dommerick schreef op woensdag 14 december 2005 @ 08:51:
[...]

oftewel er is al 275k geboden luckyjan, denk dat je beter daar kan bieden ;)
Is nu daar al 500k voor geboden dus ik haak af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Inmiddels mag het ook een blue zijn. Aangezien het niet lang duurt voordat ik lvl 45 ben. En mn Grand Elven wand (3) met attack power +8 doet tot lvl 45 nog wel fftjes :)
luckyjan schreef op woensdag 14 december 2005 @ 11:20:
[...]

Is nu daar al 500k voor geboden dus ik haak af :)
Hebben we niet een regel: Tweakers gaan voor :)

[ Voor 40% gewijzigd door Zeror op 14-12-2005 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Amafi schreef op woensdag 14 december 2005 @ 10:34:
Oja, iemand nog interesse in een saint excecutioner met +9 attack?
Anders gooi ik die op het Erose forum in de auction
Weet de precieze stats verder niet, maar met +9 attack is die nooit verkeerd dacht ik zo
Ik heb er al een op (4) en om een unrefined +9 naar (4) te brengen durf ik niet zomaar meer aan (4 grand death spears mee verloren). Bied er dus daarom 200K voor maar via het Erose forum kan je er vast meer voor krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Rakkerzero schreef op woensdag 14 december 2005 @ 11:21:
Inmiddels mag het ook een blue zijn. Aangezien het niet lang duurt voordat ik lvl 45 ben. En mn Grand Elven wand (3) met attack power +8 doet tot lvl 45 nog wel fftjes :)

[...]
Niet als het een paar 100K scheelt denk ik ;) Anders verkoopt niemand meer iets hier haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Rakkerzero schreef op woensdag 14 december 2005 @ 11:21
[...]
Inderdaad HAantje ;) Mijn bod van 75k voor de Saint Chrome Helm met 10AP lijkt mij meer dan redelijk :)

[ Voor 27% gewijzigd door Splendid op 14-12-2005 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

@ Sinergy doe jij nog steeds voor anderen mensen betalen met je cc als ik het op jou rekening overschrijf, zo ja zou jij dat dan weer voor mij willen doen _/-\o_
Gr. Kaytjuh

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
is nog mogelijk ;) Dat is, wanneer mijn MSN weer normaal werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Zooo, iedereen kan nu bij elke character een andere afbeelding plaatsen :*)

Geen dank O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 08:56

4th

nice, ziet er weer mooi uit :)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, TZElite is geen noob clan, wij ksen niet.
Hoe jij hier in GODSNAAM op komt weet ik ook niet..
Maarja wat een gedoe en dan nog denken ook dat je TZElite weg krijgt :+

Hier komt het verhaal wel gewoon..

WoozNL Mocht spullen lenen van dit rare mens. [WoozNL is mijn neef]
Hij zei dat hij een axe (5) had die ik zou mogen lenen.
Ik was die dag geruild met mijn broertje. (accounts verwisseld hij trainde voor mij ik voor hem)
Nu denk jij dat blabla leees dat verhaal maar mijn broertje ofzo dat ding wou?
Ik wou dat ding lenen, ik ben champ2win, casperLoL mijn broertje.
Ik vroeg aan jou of ik die axe mocht lenen die geen fuck waard is.(jaja.. koop 5 1st grade runes refine en je bent stoer [NIET])
Toen wou jij die ruilen voor mijn SAINT IRON SPEAR.
Ik had toevallig van mijn broertje (CasperLoL) deze spear geleent dus dit geef ik gewoon NIET weg.
Als jij dan met een dom verhaal komt dat jij mij niet vertrouwd omdat ik geen dingen weg geef die ik geleend heb ben je wel erg ...
Als jij iemand jou spullen uitleend en ik(of iemand anders) neem die van hem?
Hoe vind jij dat?
Zou jij niet boos worden?
Je vertrouwd gewoon degene waaraan je uitleend!
Als ik het weg zou geven zou ik NOOIT meer wat krijgen!
Ik hoef die axe niet meer :>
Heb zelf al 5 runes voor lvl 30 :)
Wat een onzin om niks zeg!
Alleen omdat jij iets wil van mij wat ik gewoon niet uitleen.
Als jij iets anders wou wat ik niet gebruikte had ik dat allang gedaan!

En toen deed ik Wooz uit TZElite ja,
dat was omdat jij onzin zei!
Hij is er toevallig gewoon weer in en IK weet dat jij loog.

Splendid, ik heb TZelite overgenomen van Sinner.

Naam betekenis veranderd omdat TZ gewoon dood is en we dan nooit members krijgen.
Nieuwe naam: TerrorZoneElite

TZelite never dies ;)

AAN DE MENSEN VAN TZELITE

Nee, het verhaal van hem klopt niet..
Hij wou mijn spear persee.
Nee, ik heb NIET geksed.
Wat deze gozer zegt is allemaal gelul..
Hij probeert bij jullie TZElite slecht te maken.
Gelukkig zijn hier mensen van TZElite die mij wel kennen en weten dat dit niet klopt!

Zielig van je om meteen vrienden te halen BTW.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 162748 op 14-12-2005 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Afbeeldingslocatie: http://feature.mmosite.com/roseonline/picture/big/screen110.jpg
Heey, ook weer een aantal bekenden op het screenshotje van die [GM]
Met nog het oude logo...

Wil nog wel een keer het event met dezelfde mobs, nu moet ik het wel aan kunnen...
Toen was zo'n gem goblin warrior nog best eng. Nu wel te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
sander et all

kunnen jullie die discussie ergens anders naar toe gooien svp, ik zie niet wat dit met rose en GOT te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Vecht je ruzies aub ergens anders uit, en niet hier op dit forum ok? (dit heeft met GoT en/of de clans van GoT helemaal niks te maken nl)

edit:
yoki :w

[ Voor 4% gewijzigd door Haan op 14-12-2005 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is geen ruzie.
Ik maak alleen duidelijk dat de clan TZElite niet slecht is.
Niet verkloot is wat hij zegt.
Niet ksed en al die zooi..

BWT bericht geedit kijk hierboven!

-Ik ga hier btw ook niet verder op in.
Hij zoekt t maar uit!
Dat lange bericht van mij is gewoon het hele verhaal.

En hou op over tzelite gozer die hebben niks gedaan!
Dit is tussen ons..

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 162748 op 14-12-2005 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
ruzie of niet... haan heeft gelijk, 't is zwaar irritant om dit hier te moeten lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143541

voor zo ver ik weet ben jij altijd al noob geweest ---> sander

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wie het er nu nog overheeft mag gebanned worden met mij erbij!
Tis klaar..
Mensen die het niet snappen gaan maar dat lange bericht lezen!

Wanneer was die event eigenlijk (tijd)?
Ik kon er niet bij zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precious1
ik zal er ook maar geen woord meer aan vuil maken want ik denk dat mensen met een beetje braincells zelf wel zien hoe de vork in de steel zit hier :)
btw, nice asura mask heeft die GM, wil ik ook!!! als iemand m heeft bied ik 500k :P ROFL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Event was tijdens halloween, alweer tijdje terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Rakkerzero schreef op woensdag 14 december 2005 @ 11:21:

[...]
Normaal heeft die regel in mijn ogen voorang ja, Echter, na Vliegjes post, was ik gaan kijken op't erose forum, daar zag ik dat die dark redelijk duur verkocht is.

Dus heb ik em daar meer op gegooid.
Ik laat em echter nog ff op't erose forum staan. Als de prijs niet zou stijgen, kan ik misschien nog iets regelen met luckyjan :)
precious1 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 15:21:
ik zal er ook maar geen woord meer aan vuil maken want ik denk dat mensen met een beetje braincells zelf wel zien hoe de vork in de steel zit hier :)
btw, nice asura mask heeft die GM, wil ik ook!!! als iemand m heeft bied ik 500k :P ROFL
Dat is geen asura mask, heeft een andere naam en heeft voor zover ik me herinner lekkere stats.

Misschien iemand van de andere gotters die der meer info over kan geven.

Het is een zeer zeldzaam ding, maar we zijn toch zeker dat het ingame zit :)

[ Voor 32% gewijzigd door PeGys op 14-12-2005 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ego mask :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
yep, dat was het mask waar een ieder 2bn voor bood in irose :D
had geloof ik +15 ap en nog 2x +15 iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

15 atack power / 15 critical

ik vind 7/7 een veel mooiere stat imo :9

ff vraagje, zou ik hier dingen over jRose mogen posten wat ik op dit moment speel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Het is het "Rose online" topic, dus jRose valt er ook onder ;) Laat alleen duidelijk weten dat het jRose is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Kan idd best es leuk zijn om te zien met watvoor spul ze daar in jRose bezig zijn, waarschijnlijk dingen die binnen 10 jaar pas in erose beschikbaar zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
jRose werkt toch met die online shop waar je de meeste bruute zooi kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zoiets ongeveer maar je betaalt ook maandelijkste kosten ;)

het is heel makkelijk, je betaling hangt af van 6 tot 12 euro.

want je kan kiezen welke dingen je wilt en welke niet zoals

storage
extra storage
extra chars
community(pm chat/chat room/ email)
vending + trade

ik zit bij een forum daar stuur ik geld naar een contact persoon in japan ;o
en die koopt webmoney coupons waar ik dan mee betaal

je hebt namelijk een proxy nodig :X die is van dezelfde persoon
na 3 weken :o

Afbeeldingslocatie: http://img320.imageshack.us/img320/8200/naamloos3mu.jpg

irose style is het. maar gaat binnenkort evolutie door zoals ze dat zeggen

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 143541 op 14-12-2005 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135104

Anoniem: 143541 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 16:13:
...
[afbeelding]

irose style is het. maar gaat binnenkort evolutie door zoals ze dat zeggen
Ziet er echt heel vet uit, maar is dat niet lastig met al die japanners en dan bijvoorbeeld vragen om party of als je iets wilt verkopen enz... En gesprekken met NPC hoe doe je dat dan? Of zijn er genoeg europeanen/amerikanen in game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koudijs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-03 11:44
Hier trouwens nog een plaatje van "n00b party vs Junon GMG" 8)7

Afbeeldingslocatie: http://img481.imageshack.us/img481/5471/screen0059th.th.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Koudijs op 14-12-2005 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

game is in engels, maar sommige jappaners spreken wel engels als je gewoon vriendelijk blijft is het koek en ei.

er is een kleine engels sprekende community, waaronder een paar nl'ers zoals ik en chrissy nog een hele clan ook (perfection)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 21:44:
Mijn broertje wou zonet op msn inloggen .. maar zijn paswoord klopte niet .. dus zijn msn was gehackt.

daarna ging me broertje ging op zijn roseaccount kijken .. en toen was zijn account in use ... dus hij snel nog een keer inloggen en toen was alles leeg...

Me broertje had alleen damy in zijn msn .. en hij wist ook dat ik sirnightmare zijn broer was...

En 15min geleden kwam de hacker op me broertjes msn en hij wou mijn email ook weten!!

(ik deed alof ik nix wist op msn)

(dennis is me broertje) arjen ben ik :p

[afbeelding]

of is het een tweaker?? wat kunnen we nu doen? ik wil echt weten wie die kerel is .. en als ik weet wie het is

-edit-

damy weet van niks zegt ie .......

als iemand meer weet mail me dan ;)
Gravity heeft zonet een email terug gestuurd dat er met een ander ip is ingelogt ....
Gravity vroeg ook of me broertje bestanden via msn had aangenomen ;) maar nee ... zijn hotmail is gehackt en daar zat nog het mailtje van gamesrouter in ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nooit dezelfde wachtwoorden gebruiken, heb ik ook van geleerd terug in iRose, pre - reset :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wachtwoord van zijn hotmail en account waren wel anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
maarja, een hotmail-account 'hacken' kan dus niet (buiten brute-force, maar daar heb je na 100 pogingen IP-block te pakken). Geheime vraag stom ingevuld mischien? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Koudijs schreef op woensdag 14 december 2005 @ 16:28:

[afbeelding]
lekker guys, morgen avond is mijn vrouwtje 4 dagen weg dus dan heb ik wat langer (lees consistenter) tijd om te spelen dus als jullie willen kom ik wel mee raggen.

btw... gister avond mijn eerste junon wd gesolooooooot.... 38k exp kreeg ik en ik voelde me echt 't poesje :D

.... geen drop btw... totaal nix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Ik hoop dat ik snel me pc weer werkend krijg ik heb al bijna geen week rose gespeeld er door.
Kan van iemand een ati 9200 over nemen goedkoop dus. dan kan ik ook 2 pc gebruiken als me ander werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gravity ouwe rus :P goed je hier te zien :D
offtopic:
klas genoot van me

nice saraph? wings

saraph of hoe die dingen ook hete

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Splendid schreef op woensdag 14 december 2005 @ 11:53:
[...]

Inderdaad HAantje ;) Mijn bod van 75k voor de Saint Chrome Helm met 10AP lijkt mij meer dan redelijk :)
Idd je hebt gelijk, al is dat ding 100k waard maakt niet uit.
Koudijs schreef op woensdag 14 december 2005 @ 16:28:

[afbeelding]
>:) Dat ding was echt ziek, uiteindelijk 4k exp ofzo voor minuten (uren, who knows) lang meppen 8)7
edit:
om maar te zwijgen over de 3x dood gaan :+

[ Voor 7% gewijzigd door Rooster op 14-12-2005 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160159 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 17:09:
gravity ouwe rus :P goed je hier te zien :D
offtopic:
klas genoot van me

nice saraph? wings

saraph of hoe die dingen ook hete
seraph -.- met 30 base dodge. en 60 mov speed meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576

Anoniem: 143541 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 17:26:
[...]

lol me wormpjes zijn nog beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Anoniem: 143541 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 17:26:
[...]

Die dingen moet je toch met echt geld betalen? Hoeveel kosten ze eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je koopt ze met punten die je verdient, die punten komen uit 5% van je betaling.

zo'n wing is dus 200 punten =[

maar je kan ook punten scoren voor yen.

dat laatste heb ik gedaan vanwege de lekkere dodge en hoef ik niet te wisselen tot worm wings of ak.

ik kocht meteen 400 punten :P voor 3000 yen = 21 euro ofzo

nam nog een p2p kapsel erbij :>

dit was toch het enige p2p waar item waar ik geintresseerd in was dus boeit me niet echt.

verder ga ik gewoon door sparen miss dat er nog wat leuks komt :P

als je account verloopt kan je nog gewoon lopen/chatten/dingen kopen/met npc praten.

dus dat is wel chil inplaats van zon lelijk bericht te krijgen met "top up your account" :(

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 143541 op 14-12-2005 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Anoniem: 143541 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 19:06:
ik kocht meteen 400 punten :P voor 3000 yen = 21 euro ofzo

als je account verloopt kan je nog gewoon lopen/chatten/dingen kopen/met npc praten.
dus dat is wel chil inplaats van zon lelijk bericht te krijgen met "top up your account" :(
Ah, bijna 11 euro dus, redelijk prijzig das een maand spelen :P .
Mja het is geen verspilling als je dat ding nog kan verkopen, of zijn die p2p dingen aan 1 persoon gebonden?

Idd, jammer dat die functie er hier niet is, het is wel technisch mogelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de items zijn account gebonden. das wel chill want die kan je gwoon in je p2p storage doen, (beschikbaar als je je pc naar japanse settings heb gezet voor het moment) en dan kan je ze weer in een andere server er weer eruit halen

er zijn namelijk 2 servers

- casio
- polaris

laatst kreeg iedereen 8 p2p buff scrolls 2 van elk

- max hp / mp
- def up
- additional dmg
- atk speed / atk pwr up

die zijn elk 80 punten dus reken maar uit 80x8 = 640 punten :o

ff rekenen :p

400 punten is 3000 yen, 3000/400=7.5
7.5x640= 4800 yen oftewel 34 euro gratis!

ook kreeg iedereen zon leeuwen hoofd p2p item gratis, sinds de eerste maand van p2p.
ik was daar niet bij :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Lijk me ook leuk als ze hier in eRose ook een shop maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Wat is de gemiddelde dodge die je op WD craft ? 'k heb al enkele 30ers gezien van je dacht ik.

Ben zelf nog scales aan't hunten, maar in de toekomst zal je der voor mij ook mogen maken.

edit:

ivm Mighty Armor:

Misschien maakt dit het voor iemand van jullie interessanter...

[ Voor 22% gewijzigd door PeGys op 14-12-2005 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
iruja kan je contact opnemen met galla want die wil 30 firestones van je kopen.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.