[PC MMORPG] ROSE Online deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.689 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-05 22:42
Mensen met "hack" of "hacker" in hun naam zijn sowieso n00b. Hackers proberen zo anoniem mogelijk te blijven (meestal) en dat doe je niet met zo'n nickname.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-05 19:55

dommerick

is domm

lol idd

hij werkt ook samen met GR, maar ondertussen is hij wel banned van erose forum 8)7

en ja poes tuurlijk wil ik party, ben altijd in voor party en dan savonds kijk ik wel met wie ik party ;) voorkeur gaat altijd uit naar sinergy vanwege het weinige food ik dan hoef te gebruiken. Die man die tankt alles met zijn taunt en is tot nu toe altijd vrolijk met zijn vriendin dus dan vermaak ik me ook wel ;)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-05 12:44
dommerick schreef op maandag 12 december 2005 @ 12:03:
lol idd

hij werkt ook samen met GR, maar ondertussen is hij wel banned van erose forum 8)7

en ja poes tuurlijk wil ik party, ben altijd in voor party en dan savonds kijk ik wel met wie ik party ;) voorkeur gaat altijd uit naar sinergy vanwege het weinige food ik dan hoef te gebruiken. Die man die tankt alles met zijn taunt en is tot nu toe altijd vrolijk met zijn vriendin dus dan vermaak ik me ook wel ;)
wel dank je dat ik 2nd choice ben dude :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

hehe np O+

maar das enkel voor savonds ;) dus smiddags kunnen we wel olifanten hunten :+ \
sry als ik je ego heb gekwetst :>

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-05 19:01
Hmz, heb een klein vraagje,

Weet iemand van jullie hoeveel een Golden Venetian Dress met magic resistance 24 waard is ?
Ik weet dat de magic resistance kleren best veel verkocht worden vanwege temple, maar ik heb geen enkel idee wat ik van die dress kan vragen in men shopje.

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147625

nou mdef heb ik op verschillende mobs getest maar merk er weinig van (nix) kan natuurlijk zijn dat het later in tempel handig is

hetgeen wat we wel merken is dat de tempel mobs een lage mdef hebben

maar ik denk dat de high lvl mense dit beter ff kunnen bevestigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161022

iemand die weet waar ik erg hard train op lvl 62? zie maar weinig partyes op luna :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 10:45
Zover Evo mij kon vertellen is 99% van temple dus gewoon def based, ook al lijkt het magic. Ik kan dit deels bevestigen voor die ghosts (bij de ingang) en die boeken, als ik unyielding aangooi (+def) wordt inkomende damage inderdaad een stuk lager.

Voor soldiers, die opvolger van crushing impact (lighting impact?), krijgt deze ook een hogere succes-rate? Mijn lvl10 impact wil best vaak missen, tremor impact/leaping strike hebben dit ook en eigelijk alleen piercing howl is 100% succes ;(

@sacardus: je kan naar gorge gaan en daar beetje rondrennend neermeppen wat je tegenkomt of (lit aan je job) Junon golem gaan meppen. Solo grunterking gaf mij ook mij nog behoorlijk wat exp.
Ik zie toch best nog wat 60-65's hier rond huppelen, mischien dat die allemaal samen party kunnen vormen?

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 12-12-2005 13:43 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Voor hawkers is lvl 60 ~ 65 imho een zeer irritante periode, de ene mob is te makkelijk, de andere te moeilijk.

Ik heb het doorstaan door veel parties te doen @ krawfy king en af en toe wat in gorge gaan hakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Hmmz, rose forum heeft een afgrijselijke xmas skin aangenomen. :/

Degene die de oude skin terugwillen:
http://www.roseeurope.com/Forum/index.php?s=&styleid=4

;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 31-05 11:35
60-65 krawfi captains en warriors denk ik nog.
Volgens mij zijn die geel en lekker snel dood. Geeft goede en snelle exp.
Laat je nog niet teveel verleiden door luna. Kan leuk zijn, maar trust me. Daaar zit je nog wel een heeeeele poos op vast.
Alleen voor party lvl is luna dan de "hemel" aangezien alles rood/paars is.
Maar liever zelf lvl-up dan party lvl-up....

Verder hebben die golems in gorge flink wat def.
Alleen de doonga leaders/origins/captains geven lekkere exp voor de moeite die je hebt ze dood te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Rakkerzero schreef op maandag 12 december 2005 @ 13:49:
Hmmz, rose forum heeft een afgrijselijke xmas skin aangenomen. :/

Degene die de oude skin terugwillen:
http://www.roseeurope.com/Forum/index.php?s=&styleid=4

;)
ik zie helemaal geen andere skin? :? (nee niet via jou link :P)

Luna, heb je een party, ga erheen ;) Nadeel is dat het daarna wel erg saai wordt (70+) maar je lvlt daar veruit het snelst.

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 12-12-2005 13:57 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Sinergy schreef op maandag 12 december 2005 @ 13:56:
[...]

ik zie helemaal geen andere skin? :? (nee niet via jou link :P)
probeer http://www.roseeurope.com/Forum/index.php?s=&styleid=5 maar eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141799

Anoniem: 147625 schreef op maandag 12 december 2005 @ 13:33:
nou mdef heb ik op verschillende mobs getest maar merk er weinig van (nix) kan natuurlijk zijn dat het later in tempel handig is

hetgeen wat we wel merken is dat de tempel mobs een lage mdef hebben

maar ik denk dat de high lvl mense dit beter ff kunnen bevestigen
Niet dat ik high lvl ben vergeleken met de rest van lot maar toch hier zijn mijn tempelvindingen.

B1 is geheelnormale attack dus zorg dat je gewone def op niveau is.de mobs in b1 hebbendit ook + een flinke hoeveelheid dodge. dit wil zeggenje mist meer dan je raakt.

magische aanvallen van een char werken goed op deze mobs dus muses zijn ver in het voordeelvanalle ander klassen.

soldier is ver wel het zwakste in tempel.

ik ben nu 102 en mijn gewone hits raken nu af en toe welles en skills wel 2 van de 3 x.

als ik thuis ben zal ik mijn stats is posten

EDIT:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/102.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 12-12-2005 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135104

Anoniem: 141799 schreef op maandag 12 december 2005 @ 14:06:
[...]

Niet dat ik high lvl ben vergeleken met de rest van lot maar toch hier zijn mijn tempelvindingen.

...

ik ben nu 102 ...
Dat klopt toch niet helemaal, oke vergeleken met Iruja dan misschien niet (Maar hij maakt van Rose z'n leven ;) :X ...) Kijk eens op die lijst hoeveel mensen er onder jou staan...

Ik kan het toch niet laten om dit forum te checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Anoniem: 135104 schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:20:
[...]
Dat klopt toch niet helemaal, oke vergeleken met Iruja dan misschien niet (Maar hij maakt van Rose z'n leven ;) :X ...) Kijk eens op die lijst hoeveel mensen er onder jou staan...
Ik kan het toch niet laten om dit forum te checken :)
Lijst is niet helemaal compleet he yoshi ;)
1 Iruja
2 AX3
3 Gerwin
4 Vliegje
5 Psychoot
6 EVO
Denk ik dat momenteel de LoT ranking is, tuurlijk staan er een aantal mensen onder.
Blijft natuurlijk wel dat 100+ zowieso hoog is vind ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991

Ik ben nu alleen maar 1ste vanwege mijn situatie thuis, maar voorheen was ik echt hoog en werkte ik gewoon.
Zit vooral in inzicht, en build op latere lvl's, al merk ik dat het steeds meer anders dan irsoe aan het werken is, tot lvl 100 werkte het voor muse bijna identiek nog, nu niet meer...

Tja maar rose is niet mijn leven hoor, bijna halve week (oeh :P) niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg
Attentie!

Sommige mensen hebben zich nog steeds niet toegevoegd (iruja??) aan de mooi playerlist van Splendid.
Willen die mensen dat nog even doen. ;)

Hier kun je je registreren: http://www.bot.splendid-designs.nl/

Voortaan ga ik (of anderen) belangrijke meldingen op deze manier weergeven voor de extra aandacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
mika is standaard mijn lvl, dus SinergyX = BroozerX & mika :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Sinergy schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:56:
mika is standaard mijn lvl, dus SinergyX = BroozerX & mika :)
Mika en jij mogen wel samen aanmelden hoor ;)
En jij en mika samen zijn geen dealer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik had dat eerder al aangegeven, wat ik ook selecteer in die pulldown, ik blijf dealer houden. En ik zit te wachten tot splendid die meerdere chars op 1 account feature bouwt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-05 15:01
Sinergy schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:02:
Ik had dat eerder al aangegeven, wat ik ook selecteer in die pulldown, ik blijf dealer houden. En ik zit te wachten tot splendid die meerdere chars op 1 account feature bouwt ;)
Ja als ik weer tijd heb ;) Nu even drukjes. Maar ik heb vorige week al op je profiel gekeken en ik kan je job gewoon veranderen. Dus daar zit het probleem niet. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
ligt het aan mij of zijn de dodge stats vernageld?
ik heb (4) refined shoes bijv die nu dodge 12 weergeven en zo ook mijn refined (5) bolhoedje die maar 12 heeft, ik weet niet de precieze stats maar 't was hoger gister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ben zeer benieuwd wat mijn shield gaat geven, gaf 25/25, maar stats gaven 27def/26dodge.

Dacht dat die redfield hoetjes zowiezo 12 base hebben, dus zou die richting 15 iig moeten zitten bij (5). Of natuurlijk hebben ze volledig de dodge refine eruit gegooid, dat alles op basis waarde blijft behalve de def.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:27
Yokidrink schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:31:
ligt het aan mij of zijn de dodge stats vernageld?
ik heb (4) refined shoes bijv die nu dodge 12 weergeven en zo ook mijn refined (5) bolhoedje die maar 12 heeft, ik weet niet de precieze stats maar 't was hoger gister
Dat heb ik ook al gezien. Bij wapens haat de att acc wel omhoog. Maar volgens mij blijf het zelfde de dodge. stat heb ik niet naar gekeken als die wel omhoog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
dat bedoelde ik niet. bij refinen ging idd de dodge niet omhoog maar nu lijkt het erop dat mijn refined spul juist minder dodge heeft dan gister met hetzelfde refine level

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey, na zo lang geen Rose meer te hebben gespeeld mis ik het toch wel erg... Daarom zijn ik en Kaytjuh op een idee gekomen. Een van de redenen waarom ik gestopt ben is omdat ik 'de level-druk' (iedereen wordt snel lvls hoger) niet zo goed meer aan kon. Ik had steeds het gevoel dat ik de OoT-ers bij moest houden en daarom Rose moest gaan spelen, terwijl ik het druk genoeg had met andere dingen. Ook (ik) Kaytjuh vind dit niet zo prettig. Maar door de goede community willen wij in contact blijven met alle got-members. Daarom hadden wij bedacht dat er misschien een nieuwe got-clan zou opgericht kunnen worden voor ons. Misschien vragen jullie je af waarom we dan niet BoT joinen maar daar hebben we onze eigen redenen voor...

Conclusie: Eigelijk zoeken we rust zonder het contact met got-members te verliezen, dit kan opgelost worden door een nieuwe got-clan ^^... Laat jullie mening/tips a.u.b horen...

Bericht geschreven door Kaytjuh en Yoshi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710

Rose review van best bekende nederlandse games site:

http://www.gamez.nl/web/show/id=122396/contentid=57545

Niet echt super punt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Anoniem: 153710 schreef op maandag 12 december 2005 @ 18:46:
Rose review van best bekende nederlandse games site:

http://www.gamez.nl/web/show/id=122396/contentid=57545

Niet echt super punt :P
Die rose review las ik een eeuw geleden al, niets nieuws. Staat ook gelinkt op gamesrouter trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Anoniem: 135104 schreef op maandag 12 december 2005 @ 18:35:
[...]

VInd het opzich wel aardig idee, maar vergeet niet dat je Rose speelt omdat je het leuk vind en niet omdat je andere GoT members moet bijhouden. Al is dat laatste wel het leukste natuurlijk. Maar je hebt immers gewoon betaald voor Rose. Dus gewoon laten zoals het is en op je gemak verder lvlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-05 09:46
PeGys schreef op maandag 12 december 2005 @ 19:23:
[...]

Die rose review las ik een eeuw geleden al, niets nieuws. Staat ook gelinkt op gamesrouter trouwens.
Das knap, kijk maar eens bij datum hier :+
quote: review GameZ
De keuze om slechts één van de vier classes en zo belangrijke extra mogelijkheid te geven is wat vreemd. De andere drie classes hebben geen compenserende mogelijkheden en daarmee is de balans tussen de verschillende personages wat scheef.
Volgens mij valt dat "unbalanced" wel mee, dat voorbeeld van hun slaat al nergens op. Ik heb niet echt het gevoel dat de artisians Rose beheersen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Dutch-Hane schreef op maandag 12 december 2005 @ 19:46:
[...]

Das knap, kijk maar eens bij datum hier :+
Dan nog, heb de review al eerder gezien.
Misschien in andere taal, maar de indeling, tekst en zelfs afbeeldingen waren identiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
De defence/dodge bug in refining is er dus nog steeds :( mn (5) armor en (4) shield geven nog steeds niet de stats die de items zelf aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Sinergy schreef op maandag 12 december 2005 @ 20:12:
De defence/dodge bug in refining is er dus nog steeds :( mn (5) armor en (4) shield geven nog steeds niet de stats die de items zelf aangeven.
Wel, ik geef jullie allemaal gelijk, ik heb hetzelfde voorgehad toen ik me redfield aantrok. 271 dodge ipv 275.

Eenmaal ik teleport gebruikte was de aanduiding wel correct, dus is gewoon kwestie van ff te teleporten of te reloggen. Heb nu netjes men 250 def/275 dodge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135104 schreef op maandag 12 december 2005 @ 18:35:
Hey, na zo lang geen Rose meer te hebben gespeeld mis ik het toch wel erg... Daarom zijn ik en Kaytjuh op een idee gekomen. Een van de redenen waarom ik gestopt ben is omdat ik 'de level-druk' (iedereen wordt snel lvls hoger) niet zo goed meer aan kon. Ik had steeds het gevoel dat ik de OoT-ers bij moest houden en daarom Rose moest gaan spelen, terwijl ik het druk genoeg had met andere dingen. Ook (ik) Kaytjuh vind dit niet zo prettig. Maar door de goede community willen wij in contact blijven met alle got-members. Daarom hadden wij bedacht dat er misschien een nieuwe got-clan zou opgericht kunnen worden voor ons. Misschien vragen jullie je af waarom we dan niet BoT joinen maar daar hebben we onze eigen redenen voor...

Conclusie: Eigelijk zoeken we rust zonder het contact met got-members te verliezen, dit kan opgelost worden door een nieuwe got-clan ^^... Laat jullie mening/tips a.u.b horen...

Als jullie je mening geven dan weten wij of we de clan mogen oprichten. Om het gezeik net als toen in BoT te voorkomen. Als naam dachten wij zelf zoiets als GoT->Group of Tweakers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576

Anoniem: 135104 schreef op maandag 12 december 2005 @ 20:50:
[...]

Als jullie je mening geven dan weten wij of we de clan mogen oprichten. Om het gezeik net als toen in BoT te voorkomen. Als naam dachten wij zelf zoiets als GoT->Group of Tweakers...
Een clan met de afkorting GoT vind ik erg onhandig... Het forum word al afgekort als got, als jullie clan ook zo gaat heten weet men niet meer of je over het hele forum hebt of jullie clan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576 schreef op maandag 12 december 2005 @ 21:15:
[...]

Een clan met de afkorting GoT vind ik erg onhandig... Het forum word al afgekort als got, als jullie clan ook zo gaat heten weet men niet meer of je over het hele forum hebt of jullie clan..
Idd daar heb je wel gelijk in ja... Hebben jullie misschien andere ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Anoniem: 135104 schreef op maandag 12 december 2005 @ 21:26:
[...]

Dit kan misschien een hulp zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710

PeGys schreef op maandag 12 december 2005 @ 19:23:
[...]

Die review staat er sind vandaag op!

:/

Bijna iedere review gebruikt dezelfde screens van gamesrouter.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 153710 op 12-12-2005 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Anoniem: 153710 schreef op maandag 12 december 2005 @ 21:38:
[...]

Die review staat er sind vandaag op!

:/

Bijna iedere review gebruikt dezelfde screens van gamesrouter.
Nuja, boeie, 'k ken em al, daarmee uit, der zijn belangrijkere dingen in't leven dan een review.
Voor mij dan toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123225

Anoniem: 135104 schreef op maandag 12 december 2005 @ 20:50:
[...]

Misschien komt mijn naam dan toch van pas (Age 40+ only)
SoT=Seniors of Tweakers...maar dan ben ik de enigste member... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51626

niet liegen he er loopt nog zo'n oude in oot rond >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147625

FOT Friends Of Tweakers
MOT Mate's Of Tweakers

hoe dan ook ik wins jullie bijde veel sucses en een spel moet leuk blijven en zolang je er een voldaan gevoel bijkrijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Zelf heb ik er niet zo last van dat ik moet inhalen.(Kaytjuh je bent nog 1 lvl hoger dan mij) Zelf heb ik het nu drukker en zal denk alleen avond's door de weeks spelen. En in het weekend helemaal niet of heel er weinig. Dus ik denk dat we nog best dicht bij elkaar zitten. Dus vind ik niet echt nodig om een clan daar voor te maken. Of anderen van OoT vinden dat wel? Als Vec0 weer online is vind ik wel dat hij mij van DM weg moet halen. Nu ik toch niet zo veel online zal zijn. En Wozzie die plaats gaat innemen. Of jullie vinden dat niet nodig. Als er wat is wil ik best wel inloggen en dan regelen maar ik zal dan niet spelen.

SinergyX+Vriendin en BlueForce wilde eerst ook al een clan maken als het goed is.

(en ik kan weer bijna rose spelen. Als het goed is me pc weer gemaakt en hoop dat het aan windows+drivers ligt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Anoniem: 135104 schreef op maandag 12 december 2005 @ 21:26:
[...]

Ik zou gaan voor ClanOfTweakers, RingOftweakers, ArmyOfTweakers of zoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:18

Haan

dotnetter

Ik zie niet echt het nut in van nog een extra clan. Blijf gewoon lekker in de clan waar je nu zit, lijkt me stuk gezelliger dan een clan van 2/3 man. In LoT zitten ook lvl 5x tot 14x, en dat gaat ook prima.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

irc://irc.tweakers.net/rose wie komen het eens drukker maken dan 2 mensen :P ?

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Ik ben op zoek naar blue Redfield Black Gloves met dodge 20+, iemand die me deraan kan helpen ? Geen zin om dagenlang golems te meppen...
Zal der es gaan campen, beloof niet dat ik veel zal zeggen of altijd online zal zijn, maar 't vult toch op :9

[ Voor 54% gewijzigd door PeGys op 13-12-2005 04:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

lol ik ben der ook wel es als ik op school ben, maar dan ben je meestal de enigste af en toe kom je dave tegen ;) En altijd staat iruja er, maar die is of afk of aan t spelen :+ Dus ja dan ben je er enkel voor opvulling :)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 15:47

Local Host

Het forum is om te leren.

Ik wil iedereen die in de "R.O.S.E. n00b" party zat nog ff bedanken ! Vanaaf doen we hem weer.

Alleen geen Junon GMG meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Laatst online: 24-05 13:43
Anoniem: 51626 schreef op maandag 12 december 2005 @ 22:59:
niet liegen he er loopt nog zo'n oude in oot rond >:)
Idd scheelt maar 2 jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 11:09

Psychoot

1337n00b^

@OoT: vec0 verwacht vrijdag weer volledig online te kunnen zijn. Hij heeft maar een nieuwe harde schijf besteld :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mensen die een zogenoemde lvl druk hebben join gewoon BoT dan zit die ook wat voller dan 7 members of hebben jullie die "reden"er voor om niet joinen? hier zitten mensen lvl 5x-7x dus sta mooi geleik ;) miss een ideetje maar start nou maar geen 4de clan is gewoon een beetje onzin. Of join BoT of blijf in je clan ( mijn mening) :) ik hoor het wel. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eyz hadden wijhier niet eens geprobeerd met een aantal mensen omeen kaart te maken van nederland en dan jezelf met wat gegeven op jou locatie klikbaar ko weer gevendoor iddelvaneen klein poppejte?

Het is er dus al :P;
http://www.frappr.com/roseplayers

aantal gotters staan er al, leukdat nederland zelfsopdie kaart overvol is ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 13-12-2005 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
hehe, blij dat seniors gezien wordt als 40+ dan, ik voel me weer jong :D

wbt dat level verschil, ik zit niet in de clan om snel te levelen maar gewoon voor de gezelligheid. als ik kan party dan is het ok, if not... no problemo dus dat level verschil intern... who cares?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yokidrink schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 09:28:
[...]

hehe, blij dat seniors gezien wordt als 40+ dan, ik voel me weer jong :D

wbt dat level verschil, ik zit niet in de clan om snel te levelen maar gewoon voor de gezelligheid. als ik kan party dan is het ok, if not... no problemo dus dat level verschil intern... who cares?
Helemaal met je eens _/-\o_

@Doominator waarom heb je clan geleavd als ik vragen mag :( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161022 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 09:40:
[...]

LoL doom heeft jullie geleaft zonder reden te geven.... Lekker aardig van hem :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
@yoshi, sorry dat ik gister in junon opeens weer weg was, had beloofd aan een party even als taxi te spelen en ze stonden al 10 minuten te wachten :) Maar zoals ze dat zeggen, nice to see ya back ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
[...]

Er is een bug waar bij je zomaar uit de clan ben. Script had het ook. Misschien is het hier het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
[...]

Zit bij dezelfde clan als waar ook scriptkiddie naar toe is gegaan. Die wilde bij die clan omdat daar vrienden in zitten en dat zal dan doominator wel zijn geweest haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

neej dat is niet zo, doominator is samen met script naar een andere clan gegaan.... Wij waren blijkbaar niet gezellig genoeg ;) Ach ja iig ik wens hun suc6 cu in cf :P

@local ja zker wel we zoeken wel een andere leuke plek worm dragon ofzo >:) moet lukken... Hehe het was in iig gezellig 2x dood dus meer xp verloren, een half uur verder en heel wat pots om die junon golem uberhaupt maar te raken met mijn skills van de almachtig 30 dmg :9 Gewoon schot deed 6 na defense buff down 8 8)7 dus waren we wel ff bezig ach ja het was wel grappig

lucky was te snel ;)

[ Voor 5% gewijzigd door dommerick op 13-12-2005 10:56 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
dommz, wil best wat junon golems voor je tanken hoor, leech ik hooguit 200exp voor wat debuff :9 Gister in clanfield heb ik me staande weten te houden met 1 gmg, 1 mg en een msg :D Die 70+ CF kan iig het saaie Luna enorm doorbreken, wat een overvloed van mobs daar, alleen soms uitkijken voor eventuele permafrosts en andere aoe ;)

vanavond poging 2 psyko? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Sinergy schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 11:26:
dommz, wil best wat junon golems voor je tanken hoor, leech ik hooguit 200exp voor wat debuff :9 Gister in clanfield heb ik me staande weten te houden met 1 gmg, 1 mg en een msg :D Die 70+ CF kan iig het saaie Luna enorm doorbreken, wat een overvloed van mobs daar, alleen soms uitkijken voor eventuele permafrosts en andere aoe ;)

vanavond poging 2 psyko? ;)
Solo? RESTECP. Kost mij teveel pots ;)
Vind die msg maar klote, hebben gewoon veel teveel hp.
En ze houden ervan om met 3 tegelijk op je af te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Naja.. solo tanken maar psykoman stond ze neer te meppen ;) Zelfs met 20% dodge debuff en 216hit is een gmg nog best moeilijk te raken, ik kan dan alleen melee omdat ik geen kans heb MP-pots te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

t was geen normale junon golem sinergy ;) Als dat zo was was het geen probleem, dit was een junon Gmg die duidelijk au deed... :P Tis leuk aangeboden or sinergy, maar wij de lvl 6x van Got en haantje :) gaan ff doorlvlen zodat ik weer es hoger lvl word. Lvl 85 nodig voor me legend dealer stuff >:)

hehe normaal zou ik je mp kunnen restoren :*)

[ Voor 12% gewijzigd door dommerick op 13-12-2005 11:42 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ooh de gem-quest GMG, weer eentje op mijn lijst "nog te tanken" >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

heh suc6 hij heeft veeeeeel hp, veeeeel def en geeft uber weinig xp voor de moeite die je er voor moet doen ;)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Sinergy schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 11:45:
ooh de gem-quest GMG, weer eentje op mijn lijst "nog te tanken" >:)
Heb er nog 1 voor je
Titan
Helaas kan je zijn AoE niet voor je party members tanken.
Maar wat is je def/dodge dan?

Jep die met de 2047 AoE power, tenminste bij alle jobs zonder veel m-def.
En het mooiste, hij weet die AoE ook nog te spammen, dus gewoon 2 a 3 keer na elkaar.
Hij zit in mana snowfields als je op die map kijkt die je iets dat lijkt op een grafhuevel met halve bogen naar het midden toe. Daar staan een flinke bak vulcans voor de deur en de king zit er achterin.
Zit vlak bij de andere vulcan spot.

[ Voor 44% gewijzigd door Amafi op 13-12-2005 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Titan had ik inderdaad over gehoord, maar nog niet tegengekomen (toch die 2047 aoe power?). Wel die budeater (simpel...) en scriptkiddy had ons naar een plek gebracht waar een of andere minotaur-achtig ding spawnt, maar is nooit gespawnt :P

Even uit mijn hoofd heb ik nu 388def/232dodge, niet 100% zeker. Op zich niet zoveel, maar met unyielding krijg je behoorlijke def boost. Dan met wat eggs erbij gaat het toch behoorlijk goed. damage doe ik niet zo veel, maar daar is de rest van de party voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Amafi schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 12:00:
[...]

Heb er nog 1 voor je
Titan
Helaas kan je zijn AoE niet voor je party members tanken.
Maar wat is je def/dodge dan?

Jep die met de 2047 AoE power, tenminste bij alle jobs zonder veel m-def.
En het mooiste, hij weet die AoE ook nog te spammen, dus gewoon 2 a 3 keer na elkaar.
Hij zit in mana snowfields als je op die map kijkt die je iets dat lijkt op een grafhuevel met halve bogen naar het midden toe. Daar staan een flinke bak vulcans voor de deur en de king zit er achterin.
Zit vlak bij de andere vulcan spot.
Die titan ga ik morge eens doen ( heb wel aardige def) en Met een beetje geluk kan ik wat Aoe missen door me range :P, zo niet ga ik toch dood :P boeie ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

ga je die soloen? vet :P

Show us some screens als je dat beest dood hebt, dealer power :+

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Anoniem: 141799 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 09:26:
eyz hadden wijhier niet eens geprobeerd met een aantal mensen omeen kaart te maken van nederland en dan jezelf met wat gegeven op jou locatie klikbaar ko weer gevendoor iddelvaneen klein poppejte?

Kaart was al eerder gepost hier. Maar leuk er nog eens aan herinnerd te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 12:27:
[...]

Die titan ga ik morge eens doen ( heb wel aardige def) en Met een beetje geluk kan ik wat Aoe missen door me range :P, zo niet ga ik toch dood :P boeie ^^
jij speeld vals ^^ dat ding is al dood voorda thij weet waar de kogels vandaan komen :P maar hier staat hij inderdaad ook nog op me lijst, mocht ikvanaaf lvl up gaan waag ik het erop dan maakt het tochniet uit of ik doodga of niet

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 13-12-2005 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Vliegje, als je vanaaf even tijd heb, kan je voor mij wat shields proberen? :)
(voor die Orc shield heb je echt 92 metal nodig?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
offtopic:
LOL, het lijkt wel of ik heel de GR staff van siggy mag voorzien :+
Eerst WhiteStars en nu wil Joblo er ook al een van mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sinergy schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:05:
Vliegje, als je vanaaf even tijd heb, kan je voor mij wat shields proberen? :)
(voor die Orc shield heb je echt 92 metal nodig?)
sure.. Als ik in eucar ben kom je maar langs hoppen.
En metals weet ik niet uit me hooft hoor ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik ben om 6 uur ingame, weet niet of jij er dan al bent? Daarna duik ik namelijk tijdje CF in, dus anders rond 11 uur :) Ga ik voor de plate en orc shield

* SinergyX hoopt op weer dodge :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160159

eh even duidelijk, ik ben NIET in ruzie ofzo weggegaan bij OoT, en ik heb wel degelijk gezegt wat/waarom ik ging ...

en ik blijf natuurlijk hier nog gezellig posten, en hoop ook nog vaak te party'en met jullie

@sinenergy
dat ding hoort daar gwoon te spwnen :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sinergy schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:16:
Ik ben om 6 uur ingame, weet niet of jij er dan al bent? Daarna duik ik namelijk tijdje CF in, dus anders rond 11 uur :) Ga ik voor de plate en orc shield

* Anoniem: 123576 hoopt op weer dodge :D
Ben meestal van half 7 tot 7 sávonds un eucar. En als ik naar bed ga nog effe. Maar waneer dat is kan ik niet zeggen, tussen 12 en 2 ergens.
Kijk maar effe wat je doet, naar eucar komen om te craften voor mensen ben in ondertussen wel afgleerd hoor, dus je moet wachten tot ik daar ben. Wand anders ga ik 20 keer per avond heen en weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
@Sinergy: CF moet ik zien of ik der ben en deraan denk.
@dommerick: Als lvl 70+ moet het best mogelijk zijn die junon's gmg neer te halen hoor.
@Vliegje: PM Sinergy (BroozerX) gewoon ff als je tijd hebt om te craften.

En voor de fun:

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/psykoman/titan.jpg

Als je em is wil proberen, wil ik gerust komen helpen. Heb maar ±3k HP dus ben in 2 aoe's dood maar hoop dat men 250def/275dodge wat helpt :)

[ Voor 21% gewijzigd door PeGys op 13-12-2005 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Wow... dat is titan? Denk dat ik die nog even oversla.... *gulp*

Check party lvl :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 16-05 18:00

4th

Anoniem: 141799 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 09:26:

net nog een keer gekeke, zag opeens 4 man eindhoven bevolken :P lekker dichtbij, lo haasje, karentraven, jip86 en yetikiller :D

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aartss |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Post van Cinnamon (super moderator) op Rose forum
Hey Everyone!!!

GamesRouter is excited to announce that we have joined hands with MMOSITE to host a massive screenshot competition from December 10th - December 31st 2005

There will be a large area on the www.mmosite.com for entrants to show off their exciting moments through screenshots

There will be 5 different sections to enter into:

- Most Spectacular Scenery
- Best Item in Game
- Scariest Boss Monster Kill
- The Finest Group/Guild
- Funny Screenshot

Prizes range from free accounts with extra game time on them, MP3 players plus lots of fantastic goodies (mouse mats, pens, t-shirts, GamesRouter shoulder bags, mobile phone screen cleaners)

Visit www.MMOsite.com today for more details, don't delay!

bron: http://www.roseeurope.com/forum/showpost.php?p=32918
Een screenshot contest dus in 5 catagorieen

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 13-12-2005 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
De hele L/B/OoT als Finest guild neerzetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
PeGys schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:52:
Als je em is wil proberen, wil ik gerust komen helpen. Heb maar ±3k HP dus ben in 2 aoe's dood maar hoop dat men 250def/275dodge wat helpt :)
Succes, maar ik zag die Titan ook 2047 doen op een lvl102 raider.
Hij is 5 keer doodgegaan voordat hij hem neerhad.
Ik stond daarvoor de vulcans te killen, dus heb hem wat aangemoedigd.
Kreeg ik voor het aanmoedigen en een beetje healen zijn drop :P
(4th grade bindrune (2))

Maar eeuhmmmmm, succes :+
Ik ga hem pakken als ik lvl 100 ben en mage 8)
Je moet toch een feestje vieren en leuke mobs killen als je lvl 100 ben vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PeGys schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:52:
@Sinergy: CF moet ik zien of ik der ben en deraan denk.
@dommerick: Als lvl 70+ moet het best mogelijk zijn die junon's gmg neer te halen hoor.
@Vliegje: PM Sinergy (BroozerX) gewoon ff als je tijd hebt om te craften.

En voor de fun:

[afbeelding]

heb 43X def of zo en bijan 5K hp nu, en als het niet wil lukken neem ik wel ax3 mee of zo om me te healen ^^ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390

idd Vlieg gewoon een keer proberen :) Kings neerhalen blijft leuk :P

Nog steeds geen tijd gehad om achter de pc te zitten. Best irri, alleen maar werken en sociaal doen. Heb zin om eens paar uur te hakken in cf een keer :) alleen maar kings :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
4th schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:58:
[...]

net nog een keer gekeke, zag opeens 4 man eindhoven bevolken :P lekker dichtbij, lo haasje, karentraven, jip86 en yetikiller :D
Ik kan me niet toevoegen. Mijn plaats bestaat niet :? Zelf de meerdere plaatsem zitten er niet in.
Nieuwerkerk(zeeland) Nieuwerkerk a/d IJssel (ZH) zitten er allebij niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Local Host schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 08:36:
Ik wil iedereen die in de "R.O.S.E. n00b" party zat nog ff bedanken ! Vanaaf doen we hem weer.

Alleen geen Junon GMG meer ;)
Idd was erg lache, leuk als het vanavond weer is :9
Anoniem: 141799 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 12:54:
[...]

jij speeld vals ^^ dat ding is al dood voorda thij weet waar de kogels vandaan komen :P maar hier staat hij inderdaad ook nog op me lijst, mocht ikvanaaf lvl up gaan waag ik het erop dan maakt het tochniet uit of ik doodga of niet
Als ik jou was zal ik maar eens voor/na kijken hoeveel exp je nodig hebt, het lijkt gunstig "yay ik heb geen %'tjes verloren" ondertussen moet je wel meer expercience points ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Sinergy schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 14:04:
De hele L/B/OoT als Finest guild neerzetten :P
Doen we. Laten we een datum afspreken om dit te doen.

Vrijdagavond 16 December om 22.30 uur??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Rakkerzero schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 14:58:
[...]

Goed idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Rakkerzero schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 14:58:
[...]

I'm in :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

dan kan ik niet ;)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/rosetopic/subject.jpg
Clan picture met LoT, OoT en BoT samen voor screenshot contest!!!

Voor de pas gestarte screenshot contest is er een categorie Clan/guild screenshot.

Nu lijkt het ons leuk als er zoveel mogelijk tweakertjes op een en dezelfde tijd bijelkaar komen om een mooie screen te maken.
De datum die we hiervoor hebben uitgekozen is:

Vrijdag 16 december om 22.30 uur

Mocht je dan niet kunnen, laat het ff weten.

Verder moet er nog een locatie uitgekozen worden voor de clanpic.
Deze locatie moet zich op Junon bevinden, omdat er nog members zijn die nog niet naar Luna kunnen.
De locatie zal zijn:

Nog geen locatie bekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
@Rakkerzero

Denk zelf wel dat ik er ben.voor me andere PC ga ik een nieuw vga-kaart kopen en kan ik daar mee spelen. Zelf denk ik op de plaats waar we eerst ook al een foto gemaakt met alle low lvl tweakers. net buiten zant links boven.

Iedereen een dance scroll me nemen en dan allemaal gelijk gebruiken.

[ Voor 93% gewijzigd door Calamor op 13-12-2005 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
dommz, ik kan wel voor je invallen ;)

laat maar je had em door.

[ Voor 33% gewijzigd door SinergyX op 13-12-2005 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
Dan kan ik helaas niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rakkerzero schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:25:
[afbeelding]
Clan picture met LoT, OoT en BoT samen voor screenshot contest!!!

Voor de pas gestarte screenshot contest is er een categorie Clan/guild screenshot.

Nu lijkt het ons leuk als er zoveel mogelijk tweakertjes op een en dezelfde tijd bijelkaar komen om een mooie screen te maken.
De datum die we hiervoor hebben uitgekozen is:

Vrijdag 16 december om 22.30 uur

Mocht je dan niet kunnen, laat het ff weten.

Verder moet er nog een locatie uitgekozen worden voor de clanpic.
Deze locatie moet zich op Junon bevinden, omdat er nog members zijn die nog niet naar Luna kunnen.
De locatie zal zijn:

Nog geen locatie bekend

leuk idee maar is wel de tijd dat meeste mensen in de kroeg zitten denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
Anoniem: 123576 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:53:
[...]

Dat is bij mij idd het geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390

Anoniem: 123576 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:53:
[...]

Idd, Ben dan er dan waarschijnlijk ook niet. Het is zowiezo onmogelijk om alle tweakers erop te krijgen tegelijk.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.