Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
hij werkt ook samen met GR, maar ondertussen is hij wel banned van erose forum

en ja poes tuurlijk wil ik party, ben altijd in voor party en dan savonds kijk ik wel met wie ik party
Heeft geen signature.
wel dank je dat ik 2nd choice ben dudedommerick schreef op maandag 12 december 2005 @ 12:03:
lol idd
hij werkt ook samen met GR, maar ondertussen is hij wel banned van erose forum
en ja poes tuurlijk wil ik party, ben altijd in voor party en dan savonds kijk ik wel met wie ik partyvoorkeur gaat altijd uit naar sinergy vanwege het weinige food ik dan hoef te gebruiken. Die man die tankt alles met zijn taunt en is tot nu toe altijd vrolijk met zijn vriendin dus dan vermaak ik me ook wel
maar das enkel voor savonds
sry als ik je ego heb gekwetst
Heeft geen signature.
Weet iemand van jullie hoeveel een Golden Venetian Dress met magic resistance 24 waard is ?
Ik weet dat de magic resistance kleren best veel verkocht worden vanwege temple, maar ik heb geen enkel idee wat ik van die dress kan vragen in men shopje.
Een beetje verlies heb je altijd...
Anoniem: 147625
hetgeen wat we wel merken is dat de tempel mobs een lage mdef hebben
maar ik denk dat de high lvl mense dit beter ff kunnen bevestigen
Voor soldiers, die opvolger van crushing impact (lighting impact?), krijgt deze ook een hogere succes-rate? Mijn lvl10 impact wil best vaak missen, tremor impact/leaping strike hebben dit ook en eigelijk alleen piercing howl is 100% succes
@sacardus: je kan naar gorge gaan en daar beetje rondrennend neermeppen wat je tegenkomt of (lit aan je job) Junon golem gaan meppen. Solo grunterking gaf mij ook mij nog behoorlijk wat exp.
Ik zie toch best nog wat 60-65's hier rond huppelen, mischien dat die allemaal samen party kunnen vormen?
[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 12-12-2005 13:43 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb het doorstaan door veel parties te doen @ krawfy king en af en toe wat in gorge gaan hakken.

Degene die de oude skin terugwillen:
http://www.roseeurope.com/Forum/index.php?s=&styleid=4
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Volgens mij zijn die geel en lekker snel dood. Geeft goede en snelle exp.
Laat je nog niet teveel verleiden door luna. Kan leuk zijn, maar trust me. Daaar zit je nog wel een heeeeele poos op vast.
Alleen voor party lvl is luna dan de "hemel" aangezien alles rood/paars is.
Maar liever zelf lvl-up dan party lvl-up....
Verder hebben die golems in gorge flink wat def.
Alleen de doonga leaders/origins/captains geven lekkere exp voor de moeite die je hebt ze dood te maken.
ik zie helemaal geen andere skin?Rakkerzero schreef op maandag 12 december 2005 @ 13:49:
Hmmz, rose forum heeft een afgrijselijke xmas skin aangenomen.
Degene die de oude skin terugwillen:
http://www.roseeurope.com/Forum/index.php?s=&styleid=4
Luna, heb je een party, ga erheen
[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 12-12-2005 13:57 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
probeer http://www.roseeurope.com/Forum/index.php?s=&styleid=5 maar eensSinergy schreef op maandag 12 december 2005 @ 13:56:
[...]
ik zie helemaal geen andere skin?(nee niet via jou link
)
Anoniem: 141799
Niet dat ik high lvl ben vergeleken met de rest van lot maar toch hier zijn mijn tempelvindingen.Anoniem: 147625 schreef op maandag 12 december 2005 @ 13:33:
nou mdef heb ik op verschillende mobs getest maar merk er weinig van (nix) kan natuurlijk zijn dat het later in tempel handig is
hetgeen wat we wel merken is dat de tempel mobs een lage mdef hebben
maar ik denk dat de high lvl mense dit beter ff kunnen bevestigen
B1 is geheelnormale attack dus zorg dat je gewone def op niveau is.de mobs in b1 hebbendit ook + een flinke hoeveelheid dodge. dit wil zeggenje mist meer dan je raakt.
magische aanvallen van een char werken goed op deze mobs dus muses zijn ver in het voordeelvanalle ander klassen.
soldier is ver wel het zwakste in tempel.
ik ben nu 102 en mijn gewone hits raken nu af en toe welles en skills wel 2 van de 3 x.
als ik thuis ben zal ik mijn stats is posten
EDIT:

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 12-12-2005 16:47 ]
Anoniem: 135104
Dat klopt toch niet helemaal, oke vergeleken met Iruja dan misschien niet (Maar hij maakt van Rose z'n levenAnoniem: 141799 schreef op maandag 12 december 2005 @ 14:06:
[...]
Niet dat ik high lvl ben vergeleken met de rest van lot maar toch hier zijn mijn tempelvindingen.
...
ik ben nu 102 ...

Ik kan het toch niet laten om dit forum te checken
Lijst is niet helemaal compleet he yoshiAnoniem: 135104 schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:20:
[...]
Dat klopt toch niet helemaal, oke vergeleken met Iruja dan misschien niet (Maar hij maakt van Rose z'n leven![]()
...) Kijk eens op die lijst hoeveel mensen er onder jou staan...
Ik kan het toch niet laten om dit forum te checken![]()
1 Iruja
2 AX3
3 Gerwin
4 Vliegje
5 Psychoot
6 EVO
Denk ik dat momenteel de LoT ranking is, tuurlijk staan er een aantal mensen onder.
Blijft natuurlijk wel dat 100+ zowieso hoog is vind ik
Anoniem: 54991
Zit vooral in inzicht, en build op latere lvl's, al merk ik dat het steeds meer anders dan irsoe aan het werken is, tot lvl 100 werkte het voor muse bijna identiek nog, nu niet meer...
Tja maar rose is niet mijn leven hoor, bijna halve week (oeh
![]() Attentie! |
Sommige mensen hebben zich nog steeds niet toegevoegd (iruja??) aan de mooi playerlist van Splendid. Willen die mensen dat nog even doen. Hier kun je je registreren: http://www.bot.splendid-designs.nl/ Voortaan ga ik (of anderen) belangrijke meldingen op deze manier weergeven voor de extra aandacht! |
Mika en jij mogen wel samen aanmelden hoorSinergy schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:56:
mika is standaard mijn lvl, dus SinergyX = BroozerX & mika
En jij en mika samen zijn geen dealer

Ja als ik weer tijd hebSinergy schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:02:
Ik had dat eerder al aangegeven, wat ik ook selecteer in die pulldown, ik blijf dealer houden. En ik zit te wachten tot splendid die meerdere chars op 1 account feature bouwt
ik heb (4) refined shoes bijv die nu dodge 12 weergeven en zo ook mijn refined (5) bolhoedje die maar 12 heeft, ik weet niet de precieze stats maar 't was hoger gister
Dacht dat die redfield hoetjes zowiezo 12 base hebben, dus zou die richting 15 iig moeten zitten bij (5). Of natuurlijk hebben ze volledig de dodge refine eruit gegooid, dat alles op basis waarde blijft behalve de def.
Dat heb ik ook al gezien. Bij wapens haat de att acc wel omhoog. Maar volgens mij blijf het zelfde de dodge. stat heb ik niet naar gekeken als die wel omhoog gaat.Yokidrink schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:31:
ligt het aan mij of zijn de dodge stats vernageld?
ik heb (4) refined shoes bijv die nu dodge 12 weergeven en zo ook mijn refined (5) bolhoedje die maar 12 heeft, ik weet niet de precieze stats maar 't was hoger gister
Conclusie: Eigelijk zoeken we rust zonder het contact met got-members te verliezen, dit kan opgelost worden door een nieuwe got-clan ^^... Laat jullie mening/tips a.u.b horen...
Bericht geschreven door Kaytjuh en Yoshi...
Anoniem: 153710
http://www.gamez.nl/web/show/id=122396/contentid=57545
Niet echt super punt
Die rose review las ik een eeuw geleden al, niets nieuws. Staat ook gelinkt op gamesrouter trouwens.Anoniem: 153710 schreef op maandag 12 december 2005 @ 18:46:
Rose review van best bekende nederlandse games site:
http://www.gamez.nl/web/show/id=122396/contentid=57545
Niet echt super punt
VInd het opzich wel aardig idee, maar vergeet niet dat je Rose speelt omdat je het leuk vind en niet omdat je andere GoT members moet bijhouden. Al is dat laatste wel het leukste natuurlijk. Maar je hebt immers gewoon betaald voor Rose. Dus gewoon laten zoals het is en op je gemak verder lvlen.Anoniem: 135104 schreef op maandag 12 december 2005 @ 18:35:
[...]
Das knap, kijk maar eens bij datum hierPeGys schreef op maandag 12 december 2005 @ 19:23:
[...]
Die rose review las ik een eeuw geleden al, niets nieuws. Staat ook gelinkt op gamesrouter trouwens.
Volgens mij valt dat "unbalanced" wel mee, dat voorbeeld van hun slaat al nergens op. Ik heb niet echt het gevoel dat de artisians Rose beheersen.quote: review GameZDe keuze om slechts één van de vier classes en zo belangrijke extra mogelijkheid te geven is wat vreemd. De andere drie classes hebben geen compenserende mogelijkheden en daarmee is de balans tussen de verschillende personages wat scheef.
Dan nog, heb de review al eerder gezien.Dutch-Hane schreef op maandag 12 december 2005 @ 19:46:
[...]
Das knap, kijk maar eens bij datum hier
Misschien in andere taal, maar de indeling, tekst en zelfs afbeeldingen waren identiek.
Wel, ik geef jullie allemaal gelijk, ik heb hetzelfde voorgehad toen ik me redfield aantrok. 271 dodge ipv 275.Sinergy schreef op maandag 12 december 2005 @ 20:12:
De defence/dodge bug in refining is er dus nog steedsmn (5) armor en (4) shield geven nog steeds niet de stats die de items zelf aangeven.
Eenmaal ik teleport gebruikte was de aanduiding wel correct, dus is gewoon kwestie van ff te teleporten of te reloggen. Heb nu netjes men 250 def/275 dodge.
Als jullie je mening geven dan weten wij of we de clan mogen oprichten. Om het gezeik net als toen in BoT te voorkomen. Als naam dachten wij zelf zoiets als GoT->Group of Tweakers...Anoniem: 135104 schreef op maandag 12 december 2005 @ 18:35:
Hey, na zo lang geen Rose meer te hebben gespeeld mis ik het toch wel erg... Daarom zijn ik en Kaytjuh op een idee gekomen. Een van de redenen waarom ik gestopt ben is omdat ik 'de level-druk' (iedereen wordt snel lvls hoger) niet zo goed meer aan kon. Ik had steeds het gevoel dat ik de OoT-ers bij moest houden en daarom Rose moest gaan spelen, terwijl ik het druk genoeg had met andere dingen. Ook (ik) Kaytjuh vind dit niet zo prettig. Maar door de goede community willen wij in contact blijven met alle got-members. Daarom hadden wij bedacht dat er misschien een nieuwe got-clan zou opgericht kunnen worden voor ons. Misschien vragen jullie je af waarom we dan niet BoT joinen maar daar hebben we onze eigen redenen voor...
Conclusie: Eigelijk zoeken we rust zonder het contact met got-members te verliezen, dit kan opgelost worden door een nieuwe got-clan ^^... Laat jullie mening/tips a.u.b horen...
Anoniem: 123576
Een clan met de afkorting GoT vind ik erg onhandig... Het forum word al afgekort als got, als jullie clan ook zo gaat heten weet men niet meer of je over het hele forum hebt of jullie clan..Anoniem: 135104 schreef op maandag 12 december 2005 @ 20:50:
[...]
Als jullie je mening geven dan weten wij of we de clan mogen oprichten. Om het gezeik net als toen in BoT te voorkomen. Als naam dachten wij zelf zoiets als GoT->Group of Tweakers...
Idd daar heb je wel gelijk in ja... Hebben jullie misschien andere ideeen?Anoniem: 123576 schreef op maandag 12 december 2005 @ 21:15:
[...]
Een clan met de afkorting GoT vind ik erg onhandig... Het forum word al afgekort als got, als jullie clan ook zo gaat heten weet men niet meer of je over het hele forum hebt of jullie clan..
Dit kan misschien een hulp zijnAnoniem: 135104 schreef op maandag 12 december 2005 @ 21:26:
[...]
Idd daar heb je wel gelijk in ja... Hebben jullie misschien andere ideeen?
Anoniem: 153710
Die review staat er sind vandaag op!PeGys schreef op maandag 12 december 2005 @ 19:23:
[...]
Die rose review las ik een eeuw geleden al, niets nieuws. Staat ook gelinkt op gamesrouter trouwens.

Bijna iedere review gebruikt dezelfde screens van gamesrouter.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 153710 op 12-12-2005 21:40 ]
Nuja, boeie, 'k ken em al, daarmee uit, der zijn belangrijkere dingen in't leven dan een review.Anoniem: 153710 schreef op maandag 12 december 2005 @ 21:38:
[...]
Die review staat er sind vandaag op!
Bijna iedere review gebruikt dezelfde screens van gamesrouter.
Voor mij dan toch...
Anoniem: 123225
Misschien komt mijn naam dan toch van pas (Age 40+ only)Anoniem: 135104 schreef op maandag 12 december 2005 @ 20:50:
[...]
Als jullie je mening geven dan weten wij of we de clan mogen oprichten. Om het gezeik net als toen in BoT te voorkomen. Als naam dachten wij zelf zoiets als GoT->Group of Tweakers...
SoT=Seniors of Tweakers...maar dan ben ik de enigste member...
Anoniem: 147625
MOT Mate's Of Tweakers
hoe dan ook ik wins jullie bijde veel sucses en een spel moet leuk blijven en zolang je er een voldaan gevoel bijkrijgt
SinergyX+Vriendin en BlueForce wilde eerst ook al een clan maken als het goed is.
(en ik kan weer bijna rose spelen. Als het goed is me pc weer gemaakt en hoop dat het aan windows+drivers ligt)
Ik zou gaan voor ClanOfTweakers, RingOftweakers, ArmyOfTweakers of zoietsAnoniem: 135104 schreef op maandag 12 december 2005 @ 21:26:
[...]
Idd daar heb je wel gelijk in ja... Hebben jullie misschien andere ideeen?
Kater? Eerst water, de rest komt later
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Zal der es gaan campen, beloof niet dat ik veel zal zeggen of altijd online zal zijn, maar 't vult toch opdaves2hd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 02:27:
irc://irc.tweakers.net/rose wie komen het eens drukker maken dan 2 mensen?
[ Voor 54% gewijzigd door PeGys op 13-12-2005 04:25 ]
Heeft geen signature.
Alleen geen Junon GMG meer
Idd scheelt maar 2 jaarAnoniem: 51626 schreef op maandag 12 december 2005 @ 22:59:
niet liegen he er loopt nog zo'n oude in oot rond
Anoniem: 161022
Het is er dus al :P;
http://www.frappr.com/roseplayers
aantal gotters staan er al, leukdat nederland zelfsopdie kaart overvol is
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 13-12-2005 09:30 ]
hehe, blij dat seniors gezien wordt als 40+ dan, ik voel me weer jong
wbt dat level verschil, ik zit niet in de clan om snel te levelen maar gewoon voor de gezelligheid. als ik kan party dan is het ok, if not... no problemo dus dat level verschil intern... who cares?
Anoniem: 161022
Helemaal met je eensYokidrink schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 09:28:
[...]
hehe, blij dat seniors gezien wordt als 40+ dan, ik voel me weer jong
wbt dat level verschil, ik zit niet in de clan om snel te levelen maar gewoon voor de gezelligheid. als ik kan party dan is het ok, if not... no problemo dus dat level verschil intern... who cares?
@Doominator waarom heb je clan geleavd als ik vragen mag
LoL doom heeft jullie geleaft zonder reden te geven.... Lekker aardig van hemAnoniem: 161022 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 09:40:
[...]
Helemaal met je eens![]()
@Doominator waarom heb je clan geleavd als ik vragen mag?

Er is een bug waar bij je zomaar uit de clan ben. Script had het ook. Misschien is het hier het zelfde.Anoniem: 161022 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 09:40:
[...]
Zit bij dezelfde clan als waar ook scriptkiddie naar toe is gegaan. Die wilde bij die clan omdat daar vrienden in zitten en dat zal dan doominator wel zijn geweest hahaAnoniem: 161022 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 09:40:
[...]
Helemaal met je eens![]()
@local ja zker wel we zoeken wel een andere leuke plek worm dragon ofzo

lucky was te snel
[ Voor 5% gewijzigd door dommerick op 13-12-2005 10:56 ]
Heeft geen signature.
vanavond poging 2 psyko?
Solo? RESTECP. Kost mij teveel potsSinergy schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 11:26:
dommz, wil best wat junon golems voor je tanken hoor, leech ik hooguit 200exp voor wat debuffGister in clanfield heb ik me staande weten te houden met 1 gmg, 1 mg en een msg
Die 70+ CF kan iig het saaie Luna enorm doorbreken, wat een overvloed van mobs daar, alleen soms uitkijken voor eventuele permafrosts en andere aoe
vanavond poging 2 psyko?
Vind die msg maar klote, hebben gewoon veel teveel hp.
En ze houden ervan om met 3 tegelijk op je af te komen
hehe normaal zou ik je mp kunnen restoren
[ Voor 12% gewijzigd door dommerick op 13-12-2005 11:42 ]
Heeft geen signature.
Heeft geen signature.
Heb er nog 1 voor jeSinergy schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 11:45:
ooh de gem-quest GMG, weer eentje op mijn lijst "nog te tanken"
Titan
Helaas kan je zijn AoE niet voor je party members tanken.
Maar wat is je def/dodge dan?
Jep die met de 2047 AoE power, tenminste bij alle jobs zonder veel m-def.
En het mooiste, hij weet die AoE ook nog te spammen, dus gewoon 2 a 3 keer na elkaar.
Hij zit in mana snowfields als je op die map kijkt die je iets dat lijkt op een grafhuevel met halve bogen naar het midden toe. Daar staan een flinke bak vulcans voor de deur en de king zit er achterin.
Zit vlak bij de andere vulcan spot.
[ Voor 44% gewijzigd door Amafi op 13-12-2005 12:21 ]
Even uit mijn hoofd heb ik nu 388def/232dodge, niet 100% zeker. Op zich niet zoveel, maar met unyielding krijg je behoorlijke def boost. Dan met wat eggs erbij gaat het toch behoorlijk goed. damage doe ik niet zo veel, maar daar is de rest van de party voor
Die titan ga ik morge eens doen ( heb wel aardige def) en Met een beetje geluk kan ik wat Aoe missen door me rangeAmafi schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 12:00:
[...]
Heb er nog 1 voor je
Titan
Helaas kan je zijn AoE niet voor je party members tanken.
Maar wat is je def/dodge dan?
Jep die met de 2047 AoE power, tenminste bij alle jobs zonder veel m-def.
En het mooiste, hij weet die AoE ook nog te spammen, dus gewoon 2 a 3 keer na elkaar.
Hij zit in mana snowfields als je op die map kijkt die je iets dat lijkt op een grafhuevel met halve bogen naar het midden toe. Daar staan een flinke bak vulcans voor de deur en de king zit er achterin.
Zit vlak bij de andere vulcan spot.
Show us some screens als je dat beest dood hebt, dealer power
Heeft geen signature.
Kaart was al eerder gepost hier. Maar leuk er nog eens aan herinnerd te wordenAnoniem: 141799 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 09:26:
eyz hadden wijhier niet eens geprobeerd met een aantal mensen omeen kaart te maken van nederland en dan jezelf met wat gegeven op jou locatie klikbaar ko weer gevendoor iddelvaneen klein poppejte?
jij speeld vals ^^ dat ding is al dood voorda thij weet waar de kogels vandaan komenAnoniem: 123576 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 12:27:
[...]
Die titan ga ik morge eens doen ( heb wel aardige def) en Met een beetje geluk kan ik wat Aoe missen door me range, zo niet ga ik toch dood
boeie ^^
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 13-12-2005 12:56 ]
(voor die Orc shield heb je echt 92 metal nodig?)
LOL, het lijkt wel of ik heel de GR staff van siggy mag voorzien
Eerst WhiteStars en nu wil Joblo er ook al een van mij
sure.. Als ik in eucar ben kom je maar langs hoppen.Sinergy schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:05:
Vliegje, als je vanaaf even tijd heb, kan je voor mij wat shields proberen?
(voor die Orc shield heb je echt 92 metal nodig?)
En metals weet ik niet uit me hooft hoor ^^
* SinergyX hoopt op weer dodge
Anoniem: 160159
en ik blijf natuurlijk hier nog gezellig posten, en hoop ook nog vaak te party'en met jullie
@sinenergy
dat ding hoort daar gwoon te spwnen

Ben meestal van half 7 tot 7 sávonds un eucar. En als ik naar bed ga nog effe. Maar waneer dat is kan ik niet zeggen, tussen 12 en 2 ergens.Sinergy schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:16:
Ik ben om 6 uur ingame, weet niet of jij er dan al bent? Daarna duik ik namelijk tijdje CF in, dus anders rond 11 uurGa ik voor de plate en orc shield
* Anoniem: 123576 hoopt op weer dodge
Kijk maar effe wat je doet, naar eucar komen om te craften voor mensen ben in ondertussen wel afgleerd hoor, dus je moet wachten tot ik daar ben. Wand anders ga ik 20 keer per avond heen en weer...
@dommerick: Als lvl 70+ moet het best mogelijk zijn die junon's gmg neer te halen hoor.
@Vliegje: PM Sinergy (BroozerX) gewoon ff als je tijd hebt om te craften.
En voor de fun:

Als je em is wil proberen, wil ik gerust komen helpen. Heb maar ±3k HP dus ben in 2 aoe's dood maar hoop dat men 250def/275dodge wat helpt
[ Voor 21% gewijzigd door PeGys op 13-12-2005 13:54 ]
Check party lvl
net nog een keer gekeke, zag opeens 4 man eindhoven bevolkenAnoniem: 141799 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 09:26:
eyz hadden wijhier niet eens geprobeerd met een aantal mensen omeen kaart te maken van nederland en dan jezelf met wat gegeven op jou locatie klikbaar ko weer gevendoor iddelvaneen klein poppejte?
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aartss |
Een screenshot contest dus in 5 catagorieenHey Everyone!!!
GamesRouter is excited to announce that we have joined hands with MMOSITE to host a massive screenshot competition from December 10th - December 31st 2005
There will be a large area on the www.mmosite.com for entrants to show off their exciting moments through screenshots
There will be 5 different sections to enter into:
- Most Spectacular Scenery
- Best Item in Game
- Scariest Boss Monster Kill
- The Finest Group/Guild
- Funny Screenshot
Prizes range from free accounts with extra game time on them, MP3 players plus lots of fantastic goodies (mouse mats, pens, t-shirts, GamesRouter shoulder bags, mobile phone screen cleaners)
Visit www.MMOsite.com today for more details, don't delay!
bron: http://www.roseeurope.com/forum/showpost.php?p=32918
[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 13-12-2005 14:01 ]
Succes, maar ik zag die Titan ook 2047 doen op een lvl102 raider.PeGys schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:52:
Als je em is wil proberen, wil ik gerust komen helpen. Heb maar ±3k HP dus ben in 2 aoe's dood maar hoop dat men 250def/275dodge wat helpt
Hij is 5 keer doodgegaan voordat hij hem neerhad.
Ik stond daarvoor de vulcans te killen, dus heb hem wat aangemoedigd.
Kreeg ik voor het aanmoedigen en een beetje healen zijn drop
(4th grade bindrune (2))
Maar eeuhmmmmm, succes
Ik ga hem pakken als ik lvl 100 ben en mage
Je moet toch een feestje vieren en leuke mobs killen als je lvl 100 ben vind ik.
heb 43X def of zo en bijan 5K hp nu, en als het niet wil lukken neem ik wel ax3 mee of zo om me te healen ^^PeGys schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:52:
@Sinergy: CF moet ik zien of ik der ben en deraan denk.
@dommerick: Als lvl 70+ moet het best mogelijk zijn die junon's gmg neer te halen hoor.
@Vliegje: PM Sinergy (BroozerX) gewoon ff als je tijd hebt om te craften.
En voor de fun:
[afbeelding]
Anoniem: 133390
Nog steeds geen tijd gehad om achter de pc te zitten. Best irri, alleen maar werken en sociaal doen. Heb zin om eens paar uur te hakken in cf een keer
Ik kan me niet toevoegen. Mijn plaats bestaat niet4th schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:58:
[...]
net nog een keer gekeke, zag opeens 4 man eindhoven bevolkenlekker dichtbij, lo haasje, karentraven, jip86 en yetikiller
Nieuwerkerk(zeeland) Nieuwerkerk a/d IJssel (ZH) zitten er allebij niet in.
Idd was erg lache, leuk als het vanavond weer isLocal Host schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 08:36:
Ik wil iedereen die in de "R.O.S.E. n00b" party zat nog ff bedanken ! Vanaaf doen we hem weer.
Alleen geen Junon GMG meer
Als ik jou was zal ik maar eens voor/na kijken hoeveel exp je nodig hebt, het lijkt gunstig "yay ik heb geen %'tjes verloren" ondertussen moet je wel meer expercience pointsAnoniem: 141799 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 12:54:
[...]
jij speeld vals ^^ dat ding is al dood voorda thij weet waar de kogels vandaan komenmaar hier staat hij inderdaad ook nog op me lijst, mocht ikvanaaf lvl up gaan waag ik het erop dan maakt het tochniet uit of ik doodga of niet
Doen we. Laten we een datum afspreken om dit te doen.
Vrijdagavond 16 December om 22.30 uur??
Goed idee!Rakkerzero schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 14:58:
[...]
I'm inRakkerzero schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 14:58:
[...]
Heeft geen signature.
![]() Clan picture met LoT, OoT en BoT samen voor screenshot contest!!! |
Voor de pas gestarte screenshot contest is er een categorie Clan/guild screenshot. Nu lijkt het ons leuk als er zoveel mogelijk tweakertjes op een en dezelfde tijd bijelkaar komen om een mooie screen te maken. De datum die we hiervoor hebben uitgekozen is: Vrijdag 16 december om 22.30 uur Mocht je dan niet kunnen, laat het ff weten. Verder moet er nog een locatie uitgekozen worden voor de clanpic. Deze locatie moet zich op Junon bevinden, omdat er nog members zijn die nog niet naar Luna kunnen. De locatie zal zijn: Nog geen locatie bekend |
Denk zelf wel dat ik er ben.voor me andere PC ga ik een nieuw vga-kaart kopen en kan ik daar mee spelen. Zelf denk ik op de plaats waar we eerst ook al een foto gemaakt met alle low lvl tweakers. net buiten zant links boven.
Iedereen een dance scroll me nemen en dan allemaal gelijk gebruiken.
[ Voor 93% gewijzigd door Calamor op 13-12-2005 15:52 ]
laat maar je had em door.
[ Voor 33% gewijzigd door SinergyX op 13-12-2005 15:42 ]
leuk idee maar is wel de tijd dat meeste mensen in de kroeg zitten denk ikRakkerzero schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:25:
[afbeelding]
Clan picture met LoT, OoT en BoT samen voor screenshot contest!!!
Voor de pas gestarte screenshot contest is er een categorie Clan/guild screenshot.
Nu lijkt het ons leuk als er zoveel mogelijk tweakertjes op een en dezelfde tijd bijelkaar komen om een mooie screen te maken.
De datum die we hiervoor hebben uitgekozen is:
Vrijdag 16 december om 22.30 uur
Mocht je dan niet kunnen, laat het ff weten.
Verder moet er nog een locatie uitgekozen worden voor de clanpic.
Deze locatie moet zich op Junon bevinden, omdat er nog members zijn die nog niet naar Luna kunnen.
De locatie zal zijn:
Nog geen locatie bekend
Dat is bij mij idd het gevalAnoniem: 123576 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:53:
[...]
leuk idee maar is wel de tijd dat meeste mensen in de kroeg zitten denk ik
Anoniem: 133390
Idd, Ben dan er dan waarschijnlijk ook niet. Het is zowiezo onmogelijk om alle tweakers erop te krijgen tegelijk.Anoniem: 123576 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:53:
[...]
leuk idee maar is wel de tijd dat meeste mensen in de kroeg zitten denk ik
Dit topic is gesloten.