Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Anoniem: 54991
Verder heb ik vandaag even wat andere dingen aan mijn hoofd dus ff niet in game.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Anoniem: 153710
The following bugs have been fixed:
Pumpkin Head Mask appearance fixed
The colour combination of the community window will be back to normal.
Refining values will be fixed, wrong decimal value on prices will be corrected
Jammer dat die delete optie niet gefixed wordt in community window.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Anoniem: 160159
ze gaan naar walibiWe would like to make our players aware that there will be no telephone support services available from 3pm GMT this afternoon, due to some staff training exercises.
If you have any issues you need to raise to the support team, please feel free to submit a ticket via the Support Center and we shall endeavour to deal with your query as soon as possible.
We apologise for any inconvenience this may cause.
Welke kant op??Anoniem: 153710 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 14:21:
Next weekly maintenance will be on Monday 12th December 12:00pm GMT in order to get our servers ready for the Christmas Event.
The following bugs have been fixed:
Pumpkin Head Mask appearance fixed
The colour combination of the community window will be back to normal.
Refining values will be fixed, wrong decimal value on prices will be corrected
Van het plaatje in inventory word weer Pumpkin head of wordt het 3d model omgezet naar baseball cap??
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
2. Iruja 140 MAGE
3. eFe 135 RAIDER
4. DarkMali 130 RAIDER
5. babz 128 RAIDER
6. F1xXx3R 127 RAIDER
7. Ax3 122 MAGE
8. Naruto 118 CHAMPION
9. Tomiz 118 CHAMPION
10. GerwinGood 117 MAGE
11. holly**** 115 CHAMPION
12. windows 115 RAIDER
13. Gourry 114 CHAMPION
14. bondark 113 MAGE
15. Creeper 112 MAGE
16. Culgab 111 KNIGHT
17. TYR3X 112 RAIDER
18. Alexandros 111 CHAMPION
19. athemis 111 CLERIC
20. sp4ce 111 ARTISAN
21. FantasySun 110 RAIDER
22. Galla 110 CHAMPION
23. ToTTi 110 RAIDER
24. Aknok 109 MAGE
25. BreakingTheHabit 109 CHAMPION
gz @ alle tweakers erin, speciaal @ iruja dat je die tq lamer(s) zo goed bij kunt houden!
eh eh check raarheid @ plaats 16/17

Of die 3 op TQ lvl'en gewoon bagger langzaam of iruja heeft echt geen social leven om ze bij te houden
snap alleen de ophef niet over 3 mensen op 1 char, ik zou het maar al te graag willen
Echter als ik een party kan krijgen ben ik in 1 dag over hem heen, dus boeien, hij kan geen party krijgen.
En er staan weer ee naantal botters meer in
Efe ook, 135 in iets meer dan een maand...
Maar ik en de meeste erkennen deze lijst niet meer, de top 25 is niet de echte top 25, en iedereen vind mij de hoogste lvl by far, wel leuk
Btw allemaal mythril bewaren voor mij, ax en gerwin, binnenkort nodig...
Kunne jullie mij/andere 7x/8x muse's dan ff jullie oude spullen door verkopen? scheelt een hoop gezoek =)
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 160159 op 09-12-2005 17:37 ]
Wel leuk in de lijst de favo 2nd jobs en natuurlijk die enkele dealer in de lijst
btw, waarvan dropt die mythril?
Maar die moeten we iig komende dagen 3 zien te craften, en we hebbe ner zo ie zo minstens 200 per stuk nodig, zelf heb ik er al 100.
http://roseon.zeserveur.com/ zegt dit iig:Anoniem: 54991 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 20:48:
Mytril heb ik voor mijn oracle staff nodig, en het is even afwachten voor welk lvl die is en hoeveel we die nodig hebben.
Maar die moeten we iig komende dagen 3 zien te craften, en we hebbe ner zo ie zo minstens 200 per stuk nodig, zelf heb ik er al 100.

Ben benieuwd welke intelligente crafter Magic Weapon Craft lvl 10 heeft.
Je kunt een programma als BlackWidow nemen en dan daar ff de url in plaatsen en hij download de site. In dit geval de icoontjesRakkerzero schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 11:30:
[...]
Ik bedoelde eigenlijk de map waar die losse icons is staan op de host van Iruja
Maar die world maps uit het spel heb ik idd ook nog nodig. Planeet Junon is het probleem niet, maar planeet Luna echter wel. Aangezien ik daar nog geen volledig kaart overzocht van heb gezien.
[...]
ty, alleen denk ik dat ik de voorkeur heb aan de losse icons van iruja.
Scheelt mij weer een hoop werk.
@Top25, zo te zien is Demi gestopt
edit:
Owjah ik heb nog Mythrill nodig voor me Silver Hearts schild, als ik 248 STR heb
edit2:
@RakkerZero: ik heb ff de icons gedownload en geupload in een rar bestand.
@Iruja;ger: thnx, en ik zie idd 240 STR
[ Voor 19% gewijzigd door Psychoot op 09-12-2005 23:09 ]
VOlgende drops
Legend assasin katar
Legend assasin katar #2
Legend Dragon Knuckle
Dark Jaguar boots
Dark Jaguar chest
Velvet coat of witch
Velvet hat of witch
Bow of east archer
Bow of east archer #2
BLood mace
Burning Launcher
16 6th bidrune
6 6th talisman
Mythril drill
En beetje npc
Admin houd van me vandaag?
Ik heb al het metal wat we voor jou nodig hebben, dat komt goedPsychoot schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 22:13:
[...]
Je kunt een programma als BlackWidow nemen en dan daar ff de url in plaatsen en hij download de site. In dit geval de icoontjes![]()
@Top25, zo te zien is Demi gestoptHij was in de vorige lijst de hoogste Knight (102) en nu is dat Culgab (109). Lig dus een weekje achter op de hoogste Knight atm
edit: owjah ik heb nog Mythrill nodig voor me Silver Hearts schild, als ik 248 STR heb
240 str btw
en kan ik vast ook nog wel wat aan bijdragenAnoniem: 54991 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 22:52:
[...]
Ik heb al het metal wat we voor jou nodig hebben, dat komt goed
240 str btw
Anoniem: 162611
kun je aub zaterdag online komen en me dan ff inviten ^^ ( zo vroeg mogelijk lol )
anders laat ff wat weten
Anoniem: 141799

Anoniem: 161022
Ik weet niet hoe laat ik online ben maar dan zien we wel srry voor dit ongemak. ik ga nu wel slapen man ben super moeAnoniem: 162611 schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 00:41:
@sacardus, ik heb vrijdag na 12 uur gewacht maar je was er niet...
kun je aub zaterdag online komen en me dan ff inviten ^^ ( zo vroeg mogelijk lol )
anders laat ff wat weten

Kater? Eerst water, de rest komt later
Had ik ook met 2 grand death spearsHaan schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 01:30:
2x een saint lightning spear gefaild van (3) naar (4)
Balen is dat. Nu maar weer opzoek naar een nieuwe..
Wordt toch wel bang van dat refinen
tiar : 283
damascus: 105
chromium: 200
steel: 441
hard leather: 294
transparant leather: 196
think leather: 279
patterned leather: 74
otherwordly wood: 221
red sandalwood: 194
cinnamon wood: 115
sepiroth wood: 65
denim: 214
plain weave: 241
lace: 95
twill: 68
fire stone: 2
crystal stone: 15
earth stone: 198
ppt: 22
pt: 83
st: 6
gt: 110
lesian: 7
jilsian13
predator claw: 57
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aartss |
Het gaat om het Eldeon food Shabu Shabu.
Zie screen:

EDIT:
/me Mochten jullie meer mensen met Shabu Shabu tegenkomen die het proberen te sellen/droppen/traden.
Maak dan een screenshot. Stuur dit screenshot naar helpdesk@gamesrouter.com
Mocht je zelf dit shabu in bezit hebben doordat je het opgepakt hebt of gekocht hebt. Maak dan screen hiervan en stuur deze ook naar helpdesk@gamesrouter.com. Vertel erbij hoe je eraan gekomen bent.
Maar onthoud:
SELL / DROP / TRADE HET FOOD NIET. DOE JE DIT WEL DAN MAAK JE KANS OP EEN BAN.
OOK ALS IEMAND ANDERS HET MET JOUW WIL TRADEN, GEEF HEM/HAAR AAN BIJ GAMESROUTER.
Zie deze post op Rose forum voor meer info.
[ Voor 64% gewijzigd door Zeror op 10-12-2005 17:42 ]
Anoniem: 153710
Zolang het bij food blijft heb ik er geen probleem mee :x
Leuke toekomst voor Erose..

*poef* channel2 down
en zodrekt ook wel 3 denk... *** hackers
Gameguard houdt dus lang niet alles tegen.
*gaat ff ouderwets de exceedhelper gebruiken
Jammer dat die niet meer werkt
[ Voor 19% gewijzigd door Zeror op 10-12-2005 18:10 ]

Heeft geen signature.
erose = verneukt aan 't worden lijkt me?
IK vind het wel goed dat GR de channels down heeft gegooid. ALs GR het al gedaan heeft dan ...Anoniem: 160159 schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 19:02:
de channels down zijn (als het door hackers komt) om te dupe![]()
erose = verneukt aan 't worden lijkt me?
Nuja, 'k vin het best klote dat we weer richting irose aan't gaan zijn.
Hoop echt dat ze het in de toekomst kunnen vermijden anders kap ik der terug mee.
Nuja, alle chans zijn terug open.
edit: Net "Unit" zien lopen, heeft een mooie gem in zen wapen
De drills beginnen dus te lukken
[ Voor 19% gewijzigd door PeGys op 10-12-2005 19:46 ]
Een beetje verlies heb je altijd...
Anoniem: 135104

Edit: We werden btw gelijk ge d/c d
Ik heb de screens al naar GR gestuurd...
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 135104 op 10-12-2005 20:47 ]
Anoniem: 141799

dit was net op dat vage eiland

Denk dat ze eerst maar eens naar die client zelf moeten gaan kijken, begint nu wel erg grote rode lijn in hele Rose history te komen.
Maar even een vraagje: Mijn acount om mee in te loggen is nu [tDs7ppMFdu2Eht] valt dit te veranderen als ik ga betalen? of blijft dit die wazige naam?
@WhiteUltY, zijn der enkele gebanned geweest toen die van GR der was ?
Lijkt me best goed dat ze hun best doen om ingame te komen kijken, iets wat ik bij irose niet al teveel tegenkwam.
Nuja, chan 1 weer down, niet lang na je post, misschien heeft het er wel wat mee te maken.
Maar het probleem is hoe komt dat eiland daar?
[ Voor 4% gewijzigd door Kaytjuh op 10-12-2005 23:52 ]
Als je kijkt naar GM screens, zie je ook dat der ergens één is in zant naast de poort naar el verloon.
Die zijn gewoon niet zichtbaar op de map maar zijn der wel degelijk.
edit (@ 0u32): Cool, geen channels meer
[ Voor 28% gewijzigd door PeGys op 11-12-2005 00:32 ]
Ja je leest het goed. Op dit moment zijn alle channels down.

View Profile: Xtrm2Matt
Xtrm2Matt
Super Moderator User ID : 89
User's avatar :
Last Activity: 20 Minutes Ago 12:17 AM
Viewing Thread GM Kick the Hackers plz - 20 Minutes Ago
Was hij in irose niet iemand die meedeed met het hacken ? Nuja, hebben ze der wel de beste uitgekozen
Of het was een foutje ofzo. Ik kweenie.
Hoop dat het aan de drivers ligt. Maar het ziet er naar uit dat het me kaart is. Ben nog aan het zoeken wat het echte probleem is. Denk dat het geen virus is dat kan het ook nog zijn.
Ik zal zo snel mogelijk weer online kommen. Ik ga vandaag ff rose op me 2de server zetten die kan het wel aan als het goed is(duimen gekruist). En dan woord het denk morgen een nieuwe kopen. Want onder de boom komt hij niet te liggen denk ik.
@vliegje Kan je al een sporty maken?
Ja maar in closed beta heeft hij laten zien dat hij alle holes die hij weet report. Is hele aardige gast btw. Is tenminste eentje die de intentie heeft om te helpen met holes te dichten.PeGys schreef op zondag 11 december 2005 @ 00:39:
ff aan't rondsurfen op erose forum, best grappig iets:
View Profile: Xtrm2Matt
Xtrm2Matt
Super Moderator User ID : 89
User's avatar :
Last Activity: 20 Minutes Ago 12:17 AM
Viewing Thread GM Kick the Hackers plz - 20 Minutes Ago
Was hij in irose niet iemand die meedeed met het hacken ? Nuja, hebben ze der wel de beste uitgekozen
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
staat op het erose forum dus ff wachten
Weet ik, altijd heel goed mee overeengekomen, maar als je het zo op het eerste zicht bekijkt is het wel van leuk, ze geven een hack gebruiker een mooie statsWilliam/Ax3 schreef op zondag 11 december 2005 @ 00:42:
[...]
Ja maar in closed beta heeft hij laten zien dat hij alle holes die hij weet report. Is hele aardige gast btw. Is tenminste eentje die de intentie heeft om te helpen met holes te dichten.
Weet iemand eigelijk zijn ign ? Die is niet meer xtrm2matt voor zover ik weet.
Ik vind het nogal lame om maar gelijk de servers plat te gooien.Post van Vuteur:
yes .... this is why i want to talk to the staff, to help them fixing.... although i need to crash channels else they would think i'm kidding

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 11-12-2005 00:50 ]
Volgens mij wel maar zie hem nooit meer is het spel zelf niet meer echt aan het doen van wat ik weet.PeGys schreef op zondag 11 december 2005 @ 00:48:
[...]
Weet ik, altijd heel goed mee overeengekomen, maar als je het zo op het eerste zicht bekijkt is het wel van leuk, ze geven een hack gebruiker een mooie stats
Weet iemand eigelijk zijn ign ? Die is niet meer xtrm2matt voor zover ik weet.
Is van narose gebanned niet van erose. De Gm's daar waren niet zo open minded tegen hem. Weet dat alleen dat hij ingame liet zien aan gm dat die zonder hoofd kon rondlopen en dat de gm's hem daar niet aardig hebben behandeld.Rakkerzero schreef op zondag 11 december 2005 @ 00:41:
Xtrm2Matt is ook al eens gebanned geweest van Rose forum, maar blijkbaar is dat weer terug gedraaid.
Of het was een foutje ofzo. Ik kweenie.
http://www.supload.com/files/default/thepic.jpg
[ Voor 5% gewijzigd door luckyjan op 11-12-2005 00:59 ]
Denk echter dat GR en/of gravity/triggersoft nu hard aan't werken zijn om het op te lossen.
Er werd op't forum al vermeld dat het gewoon zou gaan om bugs die enkel misbruikt kunnen worden op het eiland dus een grote bedreiging zie ik momenteel nog niet. Enkel het neerhalen van de servers is wel wat irri, weer dat leuke irose gevoel vanbinnen
Kan je ff een werkende link geven ? Je kan ni rechtstreeks naar die image linken.luckyjan schreef op zondag 11 december 2005 @ 00:56:
Ze scheppen er zelfs over op op hun homepage en daar staat deze pic
http://www.supload.com/files/default/thepic.jpg
[ Voor 25% gewijzigd door PeGys op 11-12-2005 01:00 ]
Hahahaha, lache gewoon, nu zou die een dag in tg moeten gaan zitten
Kunnen we ons es uitleven
wat ik ervan zegRakkerzero schreef op zondag 11 december 2005 @ 00:50:
Zeg wat zeggen jullie hiervan:
[...]
Ik vind het nogal lame om maar gelijk de servers plat te gooien.
aantal vette en leuke dingetjes die eraan komen in komende maanden heb ik gezien zit er sterk aan te denken een maandje te spelen puur om kerst event mee te maken. dan moet Event02_carol toch wel worden gespeeld en ik wil dat gewoon een keer mee maken
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Anoniem: 135104
Het blijft gewoon lame van die Underground om de channels plat te gooien maar het is echt geen hacker > Hacker is voor hem een te goede naam... Doominator ik en Kay zijn hem de hele avond achterna gegaan. Maar het enige wat hij liet zien waren een paar bergjes waardoor je achter bepaalde poorten kon komen >.<.. Ten tweede is het een low level die amper moldy's aan kan
Nouja, hoop je ooit nog een keer in game te zien Daves ; )
Edit: Wel raar, toen die [GR]Demolish online kwam op dat island van underground deed hij niks tegen die "undergroundhacks", ik vroeg vervolgens waarom hij niets deed aan Underground.... Daarop antwoorde Undergroundhacks: ""We have an agreement" >.<...
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 135104 op 11-12-2005 02:49 ]
jammergenoeg lage acc maar toch wel leuk
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aartss |
Best leuk, nu heeft een hawker geen enkele originele skill meer.
Muse beschikt over hawk eye, vroeger een bowhawker skill en nu ook over een stealth skill.
Maken ze het echt wel leuk voor de hawkers.
Kep nog geen stealth skill gezien of ik ben kippig ofzo ^^.PeGys schreef op zondag 11 december 2005 @ 03:30:
Zag net een muse (angeel ofzow) in junon met een stealth skill...
Best leuk, nu heeft een hawker geen enkele originele skill meer.
Muse beschikt over hawk eye, vroeger een bowhawker skill en nu ook over een stealth skill.
Maken ze het echt wel leuk voor de hawkers.
Maar hwakers hebben niks te zeuren vooral raiders niet. Met al die goede Hawker eq. Vooral legend stuff met dex 20 enzo lekker eerlijk xD.
Heeft geen signature.
Maar 4th kan alleen in het weekend, dus grote kans dat ie volgend weekend boven de lvl 89 zit
Kater? Eerst water, de rest komt later
Ach, ze moeten de nadelen die hawkers opgelopen hebben toch met iets compenseren niet ? Nuja, Muse moeten ni echt klagen als je ziet dat ze enorm veel AP gebruiken tegewoordig.William/Ax3 schreef op zondag 11 december 2005 @ 11:36:
[...]
Kep nog geen stealth skill gezien of ik ben kippig ofzo ^^.
Maar hwakers hebben niks te zeuren vooral raiders niet. Met al die goede Hawker eq. Vooral legend stuff met dex 20 enzo lekker eerlijk xD.
De stealth skill liet het character (in Junon, dus ni in TG ofzo) transparant blauw worden.
Best geinig om te zien hoor.
Hawkers hebben een aantal echt zieke skills, en gelukkig is die 2000+ dodge geval gefixt, dat sloeg al helemaal nergens op.
Soldier zijn best balanced, muse ook wel op enkele skills na, maar vooral de def werkt bij muses niet goed.
Artisian is best balanced maar komt gewoon sp te kort om in def te investeren, of in extra hp, maar ze hebben ze wel, die komen later past terug.
Nee van alle chars zijn hawkers te veel bevoordeeld, en toevallig droppen daar ook de high lvl weapons al voor enzo, andere jobs ook niet.
Persoonlijk vind ik dat bepaalde dingen van hawker omlaag gehaald moeten worden om het te balancen, maar tot dusver is het aardig gelukt.
Schijnbaar cleric skill, angeel is clericRakkerzero schreef op zondag 11 december 2005 @ 13:54:
Maar op welk lvl kan je Muse stealth gebruiken dan??
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 54991 op 11-12-2005 17:16 ]
Veel hawkers skills na lvl 100 tensamen met soldier buff en legend stuff is max dmg op mobs die paars/rood zijnPeGys schreef op zondag 11 december 2005 @ 16:13:
[...]
Ach, ze moeten de nadelen die hawkers opgelopen hebben toch met iets compenseren niet ? Nuja, Muse moeten ni echt klagen als je ziet dat ze enorm veel AP gebruiken tegewoordig.
De stealth skill liet het character (in Junon, dus ni in TG ofzo) transparant blauw worden.
Best geinig om te zien hoor.

Anoniem: 147625
1. tQ 142 RAIDER
2. Iruja 140 MAGE
3. eFe 135 RAIDER
4. DarkMali 130 RAIDER
5. babz 128 RAIDER
6. F1xXx3R 127 RAIDER
7. Ax3 122 MAGE
8. Naruto 118 CHAMPION
9. Tomiz 118 CHAMPION
10. GerwinGood 117 MAGE
11. holly**** 115 CHAMPION
12. windows 115 RAIDER
13. Gourry 114 CHAMPION
14. bondark 113 MAGE
15. Creeper 112 MAGE
16. Culgab 111 KNIGHT
17. TYR3X 112 RAIDER
18. Alexandros 111 CHAMPION
19. athemis 111 CLERIC
20. sp4ce 111 ARTISAN
21. FantasySun 110 RAIDER
22. Galla 110 CHAMPION
23. ToTTi 110 RAIDER
24. Aknok 109 MAGE
25. BreakingTheHabit 109 CHAMPION
ff een toevoeging
TQ schijnt volgens babz een 1 man persoon te zijn hij heeft ook net een paar dagen niet gespeeld (schijnt), maar denk ni dat hij nog steeds als een machine bezig is anders zou hij wel meer uitlope
efe wordt gespeeld door 2 broers
babz heeft net ook 3/4 dagen niet gespeeld omdat het 'boring' werd
@iruja ik heb nog van dat spul liggen zeg maar wanner je het wilt hebben
http://www.roseeurope.com...wthread.php?t=3548&page=1
lightning spear
heb der zelf ook weer 1 voor 73k opgepikt, naar 4 probere te hale
poes is blij

Anoniem: 147625
Gigantean Skin
Job Name: Cleric Job
Required Ability: Level 110
Description: Increase the resistance of the caster's body to physical attacks.
angeel verklaart dat dit je stealth geeft + een dodge van 1000%
@iruja als je ingame komt laat ff horen
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 147625 op 12-12-2005 01:10 ]
Morgen rond 13.00u ben ik er, des morgens even ergens heen voor zaken.Anoniem: 147625 schreef op maandag 12 december 2005 @ 01:05:
@iruja als je ingame komt laat ff horen
Anoniem: 133390
Even kijken of ik deze week beetje meer zin ga krijgen. Uitdaging was een beetje weg

Voor de rest moet ik vandaag ook weer gaan lvlen, maar heb ik ook weer andere game gekocht dus gaat daar ook weer wat tijd in zitten, dilemna want ik kan ook niet tever achter gaan lopen zodat ik niet meer kan partyen
Heeft geen signature.

Heeft geen signature.
we kunnen wel party doen als je wiltdommerick schreef op maandag 12 december 2005 @ 11:00:
is goed, vanmiddag rond 3 uur ben ik er weer ff kijken of ik goede party kan vinden en anders maar weer ander spel gaan doenDas wel het nadeel van me dealer solo hoef ik echt niet te proberen
Dommz, je zit nog steeds in range bij ons, dus vanaaf ws kan je weer mee doen. Mn pa wordt nu geopereerd, dus weet niet 100% of ik vanavond online of ik ga kijken in het ziekenhuis.
Vandaag trouwens die update
Lekker aan het partyen op cf. Alles en iedereen neermaien. Ging erg lekker kip en 4th.
En dan soor een stommiteit, traagheid lag enz. Doodgaan
Daar heb ik echt de pest in. Natuurlijk de enige muse van de clan daar op het cf.
Dus doei doei party en cf.
Rest van de avond maar niet meer achter rose gezeten. Ook wel weer gezond.
hij heeft die eldeon food bug van naRose hackers genept
die neppe jump skills van hem, staat op gzp hoe je dat moet doen
oftwel hij is noob
Dit topic is gesloten.