[PC MMORPG] ROSE Online deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.798 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

B1gk1ller schreef op donderdag 15 december 2005 @ 22:20:
[...]

Dit klopt niet,Ik heb het net geprobeerd met een item van 10k en heb gewoon mijn geld ontvangen 8)7
Het gaat ook alleen om grote bedragen: GR:"Please also refrain from using the Vend Skill. we have just found that large trades are not working, the person selling items does not recieve the money."

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2005 22:31 ]

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:48
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 22:08:
niet als je uitlogt.
dan slaat de server het allemaal op.
maar dan moet je geluk hebben hoeveel tijd erwordt teruggedraait.

maar dan zou die gozer die het item verkocht wel terugkrijgen..

dus.

naja laat ik hier maar geen woorden aan meer vuilmaken.
De bug wordt pas morgen weer gefixed.

Als ze een hele nacht gaan terugdraaien, denk dat ze dan een hoop pissed-off users gaan hebben >:)

Nuja, boeit me niet, ik heb der toch men plezier in gehad :)

edit: net ff uitgelogd, ik had een test gedaan waardoor ik 50k armer was voor het uitloggen, na het herloggen, heb ik die 50K NIET terug !!!!

[ Voor 12% gewijzigd door PeGys op 15-12-2005 22:37 ]

Een beetje verlies heb je altijd...

Verwijderd

nee natuurlijk niet.

jij moet ook niet uitloggen maar die persoon die die 50k heeft gehad,

jij moet gwoon wachten op d/c

zo werkt het. >:)

:X :X

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31
Zucht, ze waren dus weer lekker bezig vandaag.
Was het een bug vanuit GR of hack werk??

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Verwijderd

neem maar aan de het "hackers" zijn :r

die gwoon met zijn allen de server pingen. ook hoe ze dat hebben gedaan tijdje geleden in irose

en ze dupen wass items volgens de methode die ik hierboven beschreef ><

want denk nou zelf niet dat GR steeds die server leuk naar beneden haalt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Denk idd ook dat het hackers waren die channels neerhaalden, daarna is dat zogezegd gefixed door trigger/grav.

Door die fix zijn der zich enkele bugs gaan voordoen.

Eerst al het geld kwijd als je NPC aansprak
Dan gratis npc's en dupen door middel van droppen en terug oppikken
Nu de problemen met vending en trading die niet werken zoals ze horen.

Morgen wordt normaal alles gefixed.

@vliegje: Heb gezien dat je al cart body's kan craften, hoe staat het met sporty ???

[ Voor 11% gewijzigd door PeGys op 16-12-2005 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol dat gezeik van gister avond kwam niet door die hackers mjah:
hackers dupe'en met channelcrash (ik heb zo'n idee met welke bug ze chnls laten crashe)
gravity brengt patch uit
*gr patcht*
patch zuigt omdat je je geld kwijt raakt als je interact met npc
*gr fixt + rollback naar voor de server down ging voor de patch*
nu kun je dupen door droppen + oppakken en is alles @ npc gratis
*gr fixt + rollback*
nu kun je ineens geen grote trade's meer doe

oftewel ze zijn lekker bezig :(

oke het was dus wel de hackers schuld dat er gepatcht moest worden, maarjah als gravity nou eens op het idee komt op patches te TESTEN zou een hoop schelen, dat je kleine bugs niet allemaal ziet oke, maar dat het niet opvalt als je met een npc interact je dan al je geld kwijt bent ....

Toen kregen ze die nieuwe patch, en werd "de patch getest" (server was up maar je mocht niet inloggen)
Nou die patch is dus alsnog gaar, want je kon door te droppen-dupen, en alles bij de npc was gratis, dus die patch is niet getest, hoop dat ze in die tijd alle dupe'd items weg hebben gehaalt (wat de hackers gedupe'd hebben met channels crashen)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2005 07:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:36
Nou ja ze hadden voor die channel crashes een spoedpatch nodig. Dus logisch dat ze die niet uitgebreidt kunnen testen. Ben bang dat die nieuwe shopbug ervoor gaat zorgen dat er een rollback komt van de situatie zoals ie gisterenavond was.
Wat ik wel raar blijf vinden is dat die channel crash bug er al in Irose was net zoals een tig aantal andere bugs zoals bijv dat je bijna niet kan zien welk lvl je party is. Erg snel zijn ze dus niet bij triggersoft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 07:10:
(wat de hackers gedupe'd hebben met channels crashen)
In Irose is het nooit nodig geweest een channel te crashen om iets te dupen, dupe in irose werke heel anders. De dupe in irose was ook geen hack maar gewoon een stomme bug, Dus warom gaat iedereen er van uit dat het hackers zijn die aan dupen zijn.... Iedereen volg onbewezen gruchten. Meschien is het wel gewoon een bugje in Erose dat channels chashes, en is het te verhelpen met een patch.
Ik vind het een beetje ver gaan dat iedereen meteen aan neemt dat het "hackers" zijn zonder daar bewijs voor gezien te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51
vliegje, als je zelf opeens 2 items van iets heb (golden staff in dit geval) vlak na een channel crash, is het geval toch anders ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ iruja in junon staat een grand holy hp 460 app = hp 40 duzz mooie om een gem in te zetten ;p
deze staat nu voor 600 k laat ff weten og je hem wilt spreek me ff aan via msn of kom ff online

correctie staat er nu ook 1 in eusar met magic rec 22 ver her zelfde 150 k

weet alleen ni of je nu iets moet kope met die bug er nog in

is het verder bekent wanneer die rollback is en in hoevere dat gaat (raak ik ook vb mijn exp kwijt die ik nu haal ??)
anders gaa ik wel wa anders doen ...

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2005 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 10:13:
@ iruja in junon staat een grand holy hp 460 app = hp 40 duzz mooie om een gem in te zetten ;p
deze staat nu voor 600 k laat ff weten og je hem wilt spreek me ff aan via msn of kom ff online

correctie staat er nu ook 1 in eusar met magic rec 22 ver her zelfde 150 k

weet alleen ni of je nu iets moet kope met die bug er nog in

is het verder bekent wanneer die rollback is en in hoevere dat gaat (raak ik ook vb mijn exp kwijt die ik nu haal ??)
anders gaa ik wel wa anders doen ...
Niet bekend :/ Ik denk dat ze wel zullen terug zetten naar gister avond, (lijkt me ook best)
Anders krijg je altijd weer paar mensen die dik hebben lopen profiteren van die bug.. en de economi om zeep helpen :/.. Maar we zullen wel merken denk ik he ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Geruchten zijn dat er een totale roll-back komt tot het moment van laatste patch, betekend dus alle exp/items/etc van gisteravond zou je kwijt zijn.

Logischer zie ik gewoon logs doorlopen voor die shops en mensen hun geld geven.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

opzichis 1 avond roll backniet zo'n punt ik heb liever dat ze dit fixenvoordat ze volgende week besluiten een rollback te doen tot gister en dat dan natuurlijk lekker onverwachts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warom krijg ik altijd dit zort pm's op GR forum :/

hey vliegje, i would like to buy zulie from you for real cash if you like, i can pay you by paypal , i just really need the money in game , please email me at XXXXXXXX@msn.com if interested, thanks, XXXXX

Snap dat zort mensen niet, wat is er nou leuk aaan veel geld wat je niet zelf verdient hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinergy schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 10:27:
Geruchten zijn dat er een totale roll-back komt tot het moment van laatste patch, betekend dus alle exp/items/etc van gisteravond zou je kwijt zijn.

Logischer zie ik gewoon logs doorlopen voor die shops en mensen hun geld geven.
Ehm weet je hoeveel item transacties er plaats vinden in zoon spel, alles gelocht.. Mijn got zou een engellen werk zijn daar de misgegaande trades uit te vissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 10:34:

hey vliegje, i would like to buy zulie from you for real cash if you like, i can pay you by paypal , i just really need the money in game , please email me at XXXXXXXX@msn.com if interested, thanks, XXXXX

Snap dat zort mensen niet, wat is er nou leuk aaan veel geld wat je niet zelf verdient hebt
juh ik had hem ook denk dezelfde persoon :S.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Die gast is oplichter, gebruikt buyer protection van paypal nadat jij je zulie heb afgedragen. Daarna verkoopt hij die zulie weer door voor wel echt paypal (of jij naait em trug en gebruik buyer protection ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:54

Haan

dotnetter

Gewoon doorsturen naar GR zou ik zeggen, neem aan dat ie dan gebanned wordt, want dit mag toch helemaal niet?

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Maar nog even over die clanpic om de boel ff op te helderen. Doen we die vanavond en komt iedereen naar de afgesproken plek?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 10:40:
Gewoon doorsturen naar GR zou ik zeggen, neem aan dat ie dan gebanned wordt, want dit mag toch helemaal niet?
Dat had ik al gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Nu zegt die GRadmin dat er vanacht al een korte rollback is gedaan. Mijn reactie daarop is dat aangezien de vent bug nog steeds aawezig is ingame, hoe ze dat dan willen gaan oplossen zonder rollback?
Af en toe krijg ik het idee dat de GR mensen niet in de gaten hebben wat bepaalde bugs voor gevolgen kunnen hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door luckyjan op 16-12-2005 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luckyjan schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 10:50:
Nu zegt die GRadmin dat er vanacht al een korte rollback is gedaan. Mijn reactie daarop is aangezien de vent bug nog steeds ingame is hoe ze dat dan willen gaan oplossen zonder rollback?
Af en toe krijg ik het idee dat de GR mensen niet in de gaten hebben wat bepaalde bugs voor gevolgen kunnen hebben.
Die rollback was voor dat de NPC gratis was zeg maar, dar hebben veel mensen aan verdient dus rollback.
Of ze nu weer gaan rollbacken is de vraag. Maar vind dit al 10 keer beter als irose daar deden ze niks lieten ze het allemaal gewoon gaan. Hier doen ze teminste aal rollback's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
IK heb ook liever dat er een rollback komt en dat ik dan wat exp/lvls kwijtraak en dat het daarmee is opgelost. Dan dat de puinhoop in het spel steeds groter wordt.

Jammer dat ik gisteravond niet online was. Had mezelf wel willen zien met een paar miljoen zulie >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 10:44:
Maar nog even over die clanpic om de boel ff op te helderen. Doen we die vanavond en komt iedereen naar de afgesproken plek?
ALS we ingame kunnenvanaaf wel ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Een rollback na laatste patch komt hard aan bij mij & mika, in 2 uur tijd gister toch 50% gedaan.. zijn we dan kwijt. Voordeel is wel dat ik geen skill-reset nog hoef te doen ;) Zerk en battle cry stacken dus niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 10:58:
[...]

ALS we ingame kunnenvanaaf wel ja :P
Dan stel ik voor indien we ingame kunnen:

Mensen die niet kunnen gaan AFK staan op de afgesproken plek.
Voor het hek van de Farmer in Junon Polis met je rug schuin naar het water/hek toe. (zie pic)
Je gaat dus niet als shop staan ;)

Afbeeldingslocatie: http://img218.imageshack.us/img218/5398/vbclanpic6pl.jpg

Mensen die wel gewoon ingame zijn, wil ik voorstellen om tussen 22.20 uur en 22.30 uur te verzamelen. Om 22.30 zal de clanpic genomen worden.

Dit geld voor zowel LoT, Oot en BoT. Dus als de clanleader/deputy master dit willen duidelijk maken in hun clan dan zou dat super zijn.

Ik vind het overigens geen probleem als Sinergy (BroozerX), Blueforce (PsykoMan) en scriptkiddy + wie er nog meer niet in een GoT clan zitten er ook bij komen.

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 16-12-2005 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
ik vind dat een ieder die geregistreert is op GOT (dit forum dus) erbij moet mogen
dat is nl ook bijv scriptkiddie, the more the merrier i'd say :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Yokidrink schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 11:17:
ik vind dat een ieder die geregistreert is op GOT (dit forum dus) erbij moet mogen
dat is nl ook bijv scriptkiddie, the more the merrier i'd say :D
Idd en dan GOT erboven ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
luckyjan schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 12:00:
[...]

Idd en dan GOT erboven ofzo :)
Je mag geen screens editten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 12:02:
[...]

Je mag geen screens editten ;)
Ook geen /noui maken danhe, weldat de clannamen zichtbaar zijn moet wel beejte uniekblijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
/noui is wel toegegestaan, maar omdat de clanlabels boven de characters dan niet zichtbaar zijn doe ik dat natuurlijk niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:31
ok das mooi maar ik vrees dat er van BoT niet veel mensen zullen zijn hooguit 3 ofzo de leader van BoT was naar een verjaardag ofzo. maar ik probeer dan wel om zoveel mogelijk te laten komen naar die boerderij in channel . O ja ik had net van een clanm8 wat wings gekocht en heb wel 35k betaald en die wings gehad via zijn shop maar hij niet de 35k -_-. en zo rijk ben ik ook weer niet dat ik t nog een keer voor em kan gaan droppen. ik hoop voor hem dat er een rollback komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
kijk net een mailtje gestuurd naar gamesrouter :P

Hello people @ gamesrouter,
I like to know what is going to happen with the server etc. is it gonna be rolled back again or what? cause of the vend bug. I dont feel like lvl-ing if its gonna be rolled back AGAIN. please make it clear on the forums. and it would also be appriciated if u gave the people 2 days extra of playing cause of the lack on support. the last few days..

greetings.
Lars

ik hoop dat ze hier wat mee doen want iedereen op t forum daar gaat paranoia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys

Waarom krijg ik nooit antwoord van vliegje als ik em iets vraag op't forum ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
35k is wel een mouw aan vast te knopen me dunkt. als het voor hem echt een probleem is kan ik het je wel ff lenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Oh ja, clanpic word gedaan op channel 1. Daar spelen de meeste mensen dua dat lijkt mij het makkelijkst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
PeGys schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 13:35:
Wij worden systematisch geblokt omdat we niet in een xoT clan zitten, moet je nu toch wel weten ;)

roll-back of niet, ik zie het wel allemaal gebeuren. Toch nog zat games waar ik nog wat tijd moet inhalen en nog "iemand" overhalen om CoH te gaan spelen ;)

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 16-12-2005 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeGys schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 13:35:
[...]

|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
A fix for the trade bug will be applied at 1pm today, TriggerSoft have been testing this fix since 9am this morning so the reboot should run smoothly. Servers will be down for approximately 1 hour.

Thank you.

das over 10 minuten :) als die mensen in engeland zitten ;) tenminste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A fix for the trade bug will be applied at 1pm today, TriggerSoft have been testing this fix since 9am this morning so the reboot should run smoothly. Servers will be down for approximately 1 hour.

Thank you.

For the first time ever !!! Ze hebben het gewoon getest !!!!!!!!!! *Pinkt traantje weg van geluk*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan

We zijn niet allemaal een geslaagde dealer :) Maar om nu realcash voor virtuele zullies te gaan betalen.... dat gaat wel heel erg ver haha.
Ik weet nog met Irose dat je op een site voor realcash allemaal leuke goodies kon kopen zoals manajams, zullies en uniques. Leuk voor de mensen die dit gedaan hebben 1 dag voordat bij Irose de stekker eruit ging :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 13:52:

Thank you.

For the first time ever !!! Ze hebben het gewoon getest !!!!!!!!!! *Pinkt traantje weg van geluk*
ik was eeeerdddeeeer... :P
en he ze hebben opgelet denk ik over dat testen mschien wel even gespiekt hoe t er bij guildwars aantoe gaat met iedere update? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 13:52:

Thank you.

Uuh gisteren hadden ze het ook "getest" en stond er ook een soortgelijke melding en toen gaven de npc alles gratis weg en kon je dupen met droppen. Daarna ging de server weer plat en gingen ze verder met "testen". Dus eerst zien en dan geloven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
and what about:

** rollback to compensate for everyone who lost his/her money (giving none is outright unfair)
** double exp for 24hr starting say 1900 this evening until tomorrow 1900

we are after all paying customers and any customer would appreciate compensation for problems such as these.

mooie statement yokidrink :D :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luckyjan schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 13:55:
[...]

Uuh gisteren hadden ze het ook "getest" en stond er ook een soortgelijke melding en toen gaven de npc alles gratis weg en kon je dupen met droppen. Daarna ging de server weer plat en gingen ze verder met "testen". Dus eerst zien en dan geloven ;)
vlieg Schopt lucky ^^ Kom beetje positieve, na paar uur testen moet wel beetje goed zitten toch. Of er gaat weer zo iets uber stoms gebeuren dat we geen exp meer krijgen of zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
1 mooie troost :D we kunnen over een uur lekker shops opzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 13:59:
[...]

vlieg Schopt lucky ^^ Kom beetje positieve, na paar uur testen moet wel beetje goed zitten toch. Of er gaat weer zo iets uber stoms gebeuren dat we geen exp meer krijgen of zo :P
Of dubbele, maar de eerste die dan report geef ik een mep op zen gezicht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 13:59:
[...]

Tot nu toe volgens mij nog geen enkele keer voorgekomen dat we meer exp kregen. Volgens mij weten ze niet hoe ze dat moeten doen ;) (misschien dat ze het aan deebee kunnen vragen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
PeGys schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 14:06:
[...]

Of dubbele, maar de eerste die dan report geef ik een mep op zen gezicht 8)7
En dat is juist het ironische.. Is het een nadelige bug wordt er moord en brand geschreeuwt maar is het een positieve bug hoor je echt niemand erover klagen. En dan achteraf klagen dat er zoveel bugs zijn.. :r

Ok geen roll-back:
The trade bug has been fixed. Our testing is going well. we have not found any further problems.

However anyone that has traded overnight and lost money is going to have to contact our support desk. http://www.gamesrouter.com/support-center

We will begin to do log checks on monday, once we have confirmed money has been lost it will be refunded.

Unless the logs confirm the money has been lost, none will be refunded, but please bear with us, this takes a considerable amount of time. Submitting multiple tickets will only slow us down, and will not get your zulies returned any faster.
Hm.. wordt toch skill-reset doen :(

[ Voor 46% gewijzigd door SinergyX op 16-12-2005 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
The trade bug has been fixed. Our testing is going well. we have not found any further problems.

However anyone that has traded overnight and lost money is going to have to contact our support desk. http://www.gamesrouter.com/support-center

We will begin to do log checks on monday, once we have confirmed money has been lost it will be refunded.

Unless the logs confirm the money has been lost, none will be refunded, but please bear with us, this takes a considerable amount of time. Submitting multiple tickets will only slow us down, and will not get your zulies returned any faster.
(is van 2 minuten geleden)
Zo te dien geen massale rollback, je moet er zelf achteraan.
edit:
te laat, hoi sinergy :w

[ Voor 3% gewijzigd door Rooster op 16-12-2005 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 14:34:
[...]
(is van 2 minuten geleden)
Zo te dien geen massale rollback, je moet er zelf achteraan.
edit:
te laat, hoi sinergy :w
nou ja effe een ticket maar geopen't
EMBERS GIVE ME ME 1.2 MIL back... heb er nog maar 14 over :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
give me my 1.2mil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 14:39:
[...]

nou ja effe een ticket maar geopen't
EMBERS GIVE ME ME 1.2 MIL back... heb er nog maar 14 over :(
Ik ben gelukkig niets kwijt geraakt (voor zover ik weet dan). Maare aangezien er geen rollback aan zit te komen, hoe zit het dan met de uitbuiters die hebben lopen dupen al die onzin?
edit:
Ah oke, dat heb ik even gemist :)

[ Voor 6% gewijzigd door Rooster op 16-12-2005 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
dat duping gebeuren van gister avond (de NPC/drop zulie&pak op) was al direct teruggedraaid toen de laatste patch kwam. Vanaf dat moment was dus alleen nog +50k trade/vending bugged, welke zij dus per incident gaan terugdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Sinergy schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 14:46:
dat duping gebeuren van gister avond (de NPC/drop zulie&pak op) was al direct teruggedraaid toen de laatste patch kwam. Vanaf dat moment was dus alleen nog +50k trade/vending bugged, welke zij dus per incident gaan terugdraaien.
ja en dat wordt lachen, er zijn er echt veel die shop open hadden toen ik offline ging rond 2300 jullie tijd, en dus neem ik aan dat dit zo de hele nacht geweest is.

wbt mijn statement op erose forum, wel 't wordt genegeerd maar imho is het wel de juiste oplossing (nee ik ben zelf niks verloren, noch krijg ik er voordeel door)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
njah, ben bij testen van vending 50k kwijt geraakt omdat ik het andere proefkonijn zijn 50k maar heb teruggegeven, zou ik die 50k die ik normaal moest krijgen kunnen terugvragen bij gr ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Ze gaan er idd nog een heel karwei aan krijgen.
Waarom worden de patches intern niet even getest :z Ze hoeven alleen de dingen waar aan gesleuteld is te testen lijkt me.
btw nog 10 minuten voordat de servers on gaan als we een mod mogen geloven
PeGys schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 14:52:
njah, ben bij testen van vending 50k kwijt geraakt omdat ik het andere proefkonijn zijn 50k maar heb teruggegeven, zou ik die 50k die ik normaal moest krijgen kunnen terugvragen bij gr ?
Hmm, dat ligt iets lastiger zo, maar die 50k die je hebt getrade is wel verklaarbaar. In principe lijkt me dat dat goed gaat komen :)

Ik zit er inmiddels al weer in

[ Voor 50% gewijzigd door Rooster op 16-12-2005 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Yokidrink schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 14:49:
wbt mijn statement op erose forum, wel 't wordt genegeerd maar imho is het wel de juiste oplossing (nee ik ben zelf niks verloren, noch krijg ik er voordeel door)
Exp buff zal alleen maar iritatie, misbruik en belachelijk veel ks-ing gaan veroorzaken. Wie wil nu niet GMG x 2 exp bonus in de lvl60-80 range? Echter maar 6 spots voor like 100 man? Of een vliegje die 1.4mil kwijt was, later met zn carts etc etc, maar toevallig die 24 uur niet kan spelen? is natuurlijk ook niet eerlijk (als in een compensatie) naar hem toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik zal denk ik maar AFK klaar gaat staan op de afgesproken fotoshoot locatie voor de clanpic :)
zodat iedereen naast/achter/voor me kan gaan staan zodat het niet fout kan gaan.
Ik zal vaanf 17.30 klaar staan. Dan moet ik werken en ben ik om ongeveer 21.30u/22.00u terug.

Nog even op een rijtje voor de duidelijkheid :)

Wie: LoT, OoT en BoT + andere GoT aanhang
Waar: Junon Polis, bij de farmer in het noordoosten.
Channel: 1
Hoe laat: Tussen 22.20u en 22.30u klaarstaan.
Degene die niet kunnen gaan van te voren AFK staan.

Vergeet niet je beste outfit aan te doen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 16-12-2005 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"We apologize for the further downtime.

Thank you for being patient with us.
We have spent many hours now working on the problem of the channels crashing, and hopefully have a solution to this.

The Bugs that have been happening due to Trade and Vending have now been fixed.

We have added 2 days game time to ALL accounts to compensate for the loss of game time, thank you for being patient again."

Dat is dan wel weer aardig ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
@sinergy tuurlijk heb je daar ook weer gelijk in maar 100% iedereen tevreden stellen is nooit mogelijk
ik meot wel zeggen dat ik liever mams ga hunten als ik 2x exp krijg dan gmg's aangezien ik dan elke 30 seconden ongeveer 8k exp kan krijgen... daar weegt een gmg niet op hoor ;)

edit
van erose:

We apologize for the further downtime.

We have spent many hours now working on the problem of the channels crashing, and hopefully have a solution to this.

We have added 2 days game time to ALL accounts to compensate for the loss of game time, thank you for being patient again.

dat is ook een mooie regeling, geeft me vertrouwen in GR.

* Yokidrink wuift naar yoshi :w

[ Voor 53% gewijzigd door Yokidrink op 16-12-2005 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Rakkerzero schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 14:57:
Ik zal denk ik maar AFK klaar gaat staan op de afgesproken fotoshoot locatie voor de clanpic :)
zodat iedereen naast/achter/voor me kan gaan staan zodat het niet fout kan gaan.
Ik zal vaanf 17.30 klaar staan. Dan moet ik werken en ben ik om ongeveer 21.30u/22.00u terug.

Nog even op een rijtje voor de duidelijkheid :)

Wie: LoT, OoT en BoT + andere GoT aanhang
Waar: Junon Polis, bij de farmer in het noordoosten.
Channel: 1
Hoe laat: Tussen 22.20u en 22.30u klaarstaan.
Degene die niet kunnen gaan van te voren AFK staan.

Vergeet niet je beste outfit aan te doen :)
Ik zal er zijn :*)

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Rakkerzero schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 14:57:
DONE
Ik sta AFK op de plek des heils :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Laatst online: 10-09 13:54
oke dan, mijn account is weer verlengt tot eind januari...ik zal er vanavond ook zijn :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Yokidrink schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 15:01:
@sinergy tuurlijk heb je daar ook weer gelijk in maar 100% iedereen tevreden stellen is nooit mogelijk
ik meot wel zeggen dat ik liever mams ga hunten als ik 2x exp krijg dan gmg's aangezien ik dan elke 30 seconden ongeveer 8k exp kan krijgen... daar weegt een gmg niet op hoor ;)

edit
van erose:

We apologize for the further downtime.

We have added 2 days game time to ALL accounts to compensate for the loss of game time, thank you for being patient again.

dat is ook een mooie regeling, geeft me vertrouwen in GR.

* Yokidrink wuift naar yoshi :w
he heb ik dat eens ff gefixed he ?! :P ik had ze een mailtje gestuurd ^^ over dat lees maar verderop boven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 14-09 15:27

Local Host

Het forum is om te leren.

* Local Host staat nu afk op de spot.
Ik ben nog max een kwartier aanwezig om evt mijn char op een andere spot te plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48
Momenteel in junon
Afbeeldingslocatie: http://img407.imageshack.us/img407/8546/momjunon7us.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Sta der nu ook bij, terwijl ik eet :p
Maar, ik zal der zeker zijn om 22u30 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mkan er nie bij zijn mensen :( mag de comp nie aanlaten wordt vastwwel een leuke foto zonder mij :P miss tot vanavond ga nu naar dat feezjuh taart eten enz :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 20:19:
Ik mkan er nie bij zijn mensen :( mag de comp nie aanlaten wordt vastwwel een leuke foto zonder mij :P miss tot vanavond ga nu naar dat feezjuh taart eten enz :Y)
Oplossing:

- stille pc
- ledjes ontkoppelen
- scherm uitzetten
- numlock uitzetten
- muis uitzetten/afkoppelen indien optisch

Works every time baby })

[ Voor 4% gewijzigd door PeGys op 16-12-2005 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeGys schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 20:31:
[...]

Oplossing:

- stille pc
- ledjes ontkoppelen
- scherm uitzetten
- numlock uitzetten
- muis uitzetten/afkoppelen indien optisch

Works every time baby })
of gwoon aardige ouders :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JUNON UPDATE {GOT-PIC} :

Afbeeldingslocatie: http://img189.imageshack.us/img189/5117/27su.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2005 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 18:21
Kon het niet laten om toch even een shopje te plaatsen :Y)

Afbeeldingslocatie: http://img406.imageshack.us/img406/3149/naamloos9su.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
:(
Mn broertje heeft Rose afgesloten. Nu kon ik niet meer een goed voorbeeld zijn :'(

Maargoed we maken er gewoon een mooie pic van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jrose;

nieuw item, deze pwnt wel imo _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://img354.imageshack.us/img354/9443/ironskullshield0cs.jpg

klikbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 18:21
Een klein voorproefje van de ongetwijfeld nog vele pics die volgen:

Afbeeldingslocatie: http://img481.imageshack.us/img481/9339/screen0765ic.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img387.imageshack.us/img387/5269/groot6xu.th.jpg

o.a. dit kwam net in de rose newsbrief binnen:
Beware, Christmas is coming!!!

Starting December, 22nd EuROSE players will be called to save Christmas
day from evil Rudolph’s master plan to put Santa Claus into trouble!
Join the fight to prevent him to hijack Christmas, collect snow crystals and you’ll
be sent to Santa’s planet where you will get the chance to win a Santa costume!

Once Christmas is saved you will be able to collect the special Wish Fuel to
fire the Penguin Cannon and express your new year’s wishes.
And that’s not all! Fun will carry on all along Winter holidays! Don’t miss the
chance of a full scale snowball fight in January!
Klinkt niet verkeerd eigenlijk.

[ Voor 52% gewijzigd door jip_86 op 16-12-2005 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Was een leuk avondje, er waren er toch wel veel, wat een massa :D

Hier mijn bijdrage (stuk of 40 pics, inc TG) gezipt.
Ik weet niet hoe we het gaan doen met screens, dit zijn iig al m'n geschoten foto's :)

Over TG zal ik het maar niet hebben, tig keer doodgegaan :+
Ik ben eerlijk gezegd niet zo weg van die events, in ieder geval niet op deze manier dat ze gehouden worden.
Het is altijd super druk, je kan niet normaal meedoen aan het event (mijn ervaring) en je bent ook wel een beetje gepushed om er heen te gaan want er komen speciale items. Handiger om te spelen als het je zelf uitkomt natuurlijk :P

[ Voor 27% gewijzigd door Rooster op 17-12-2005 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje tussendoor..

is er een luna cf?

zo ja , zit de AK daar nog steeds te wachten tot iemand zijn wings komt stelen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die site werkt niet voor mij, kun je ze nergens anders kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 00:01:
Die site werkt niet voor mij, kun je ze nergens anders kwijt?
Ff zoeken voor een mirror, space is te klein voor 50 mb ;(

Edit:
Eindelijk een fatsoenlijke mirror gevonden
KLIK=>Click here to download file "capture.rar" :)

[ Voor 63% gewijzigd door Rooster op 17-12-2005 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Mijn bijdrage:

GoT clans - Screenshot contest
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/clanscreen/tb_contest06.jpg
Het starten met verzamelen druk begonnen
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/clanscreen/tb_contest07.jpg
Ik met Ceteus, Poes, Yoshi en Localhost
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/clanscreen/tb_contest08.jpg
Spoekiebees in de spotlight
:D
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/clanscreen/tb_contest09.jpg
Kip en Psychoot.
Zoek mij ^^
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/clanscreen/tb_contest11.jpg
The one and only Vliegje.
The Godfather van GoT.
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/clanscreen/tb_contest12.jpg
GerwinGood die zn kunsten uitoefent voor zn mede tweakers.
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/clanscreen/tb_contest13.jpg
verzamelen gaat gewoon door.
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/clanscreen/tb_contest14.jpg
Iedereen zoekt een plekje. :9
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/clanscreen/tb_contest15.jpg
pff, wat een chaos is het.
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/clanscreen/tb_contest16.jpg
Wie is wie???
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/clanscreen/tb_contest17.jpg
Nog even de gezichten poederen enzo.
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/clanscreen/tb_contest18.jpg
Nominatie nr. 1
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/clanscreen/tb_contest19.jpg
nominatie nr. 2
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/clanscreen/tb_contest21.jpg
Waar kijkt iedereen toch naar??
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/clanscreen/tb_contest22.jpg
ah, de muur van Junon dus.
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/clanscreen/tb_contest23.jpg
Kijk zonder GUI
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/clanscreen/tb_contest25.jpg
Wie is die vreemdeling?
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/clanscreen/tb_contest28.jpg
Kijk zonder GUI part 2
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/clanscreen/tb_contest29.jpg
Nominatie nr. 3
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/clanscreen/tb_contest31.jpg
Nou de fotosessie zit erop. *phew*
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/clanscreen/tb_contest32.jpg
En nu op naar TG
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/clanscreen/tb_contest33.jpg
Alle 50 plussers klaar om te pvpen
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/clanscreen/tb_contest34.jpg
En de lowlvls bleven over. :'(

Dat was de fotosessie van de tweakertjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Ziet er netjes uit Rakkerzero :7
Maakt me niet zo veel uit welke foto het wordt, op die van bovenaf is echt iedereen te zien iig :)

[ Voor 62% gewijzigd door Rooster op 17-12-2005 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
he ik zie mezelf zitten :P
mooi werk rakkerzero ;) GJ :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry dat ik stond als men op de foto's van jip kijkt kun je zien dat ik toen nog zat

maarja ziet er erg leuk uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 00:03:
Mijn bijdrage:

Dat was de fotosessie van de tweakertjes :D
Super mooie foto verzameling zo.
Top werk Rakker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is dat toch me tdie d/c's laatste paar dagen zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

licht rose er bij jullie er nu ook uit :?

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Ik stem voor nominatie 1 ^^
Beste overzicht en dan zie je pas hoeveel het er zijn.

Die skull bs ziet er vet uit, vooral die dodge is geil.

En christmas event op de 22e ? I'll be there :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen welke mobs ik moet hunten in Arumic Valley,voor die red crystals quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 01:27:
Kan iemand mij vertellen welke mobs ik moet hunten in Arumic Valley,voor die red crystals quest
die zitten helemaal in het noord-west, soort van inham om de hoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Die vreemdeling was mijn neefje ;)
Afbeeldingslocatie: http://img473.imageshack.us/img473/7489/theorderoftweakers5wb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Dutch-Hane schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 00:02:
[...]

Ff zoeken voor een mirror, space is te klein voor 50 mb ;(

Edit:
Eindelijk een fatsoenlijke mirror gevonden
KLIK=>Click here to download file "capture.rar" :)
Zitten ook een paar hele mooie bij _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F*ck ik sta niet op de foto's!!!! Server was D/C :(:(:(:(:(

Ik stond al vanaf half 9 daar, niet eerlijk hehhee!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je tegenwoordig betalen voor R.O.S.E?
Jammer, want "vroegah" was het nog gratis... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 14-09 15:27

Local Host

Het forum is om te leren.

Verdomme ik zie nu op de foto's dat ik de verkeerde kant op sta, terwijl mijn client wel netjes met de rug naar het hek staat ...

Jammer dat ik er niet was ik had graag bij deze meute aanwezig willen zijn ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@gravity skull bs is niet nieuw :X

Italian guys liep er al mee rond in iRose

verder, nice pic's jongens:D

hoop dat jullie winnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
PeGys schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 01:19:
Ik stem voor nominatie 1 ^^
Beste overzicht en dan zie je pas hoeveel het er zijn.

Die skull bs ziet er vet uit, vooral die dodge is geil.

En christmas event op de 22e ? I'll be there :)
totally agree on him :) je kan goed zien hoeveel mensen er zijn :)

dus mijn vote gaat ook naar 1

[ Voor 6% gewijzigd door ph4nt0m op 17-12-2005 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 09:33:
@gravity skull bs is niet nieuw :X

Italian guys liep er al mee rond in iRose

verder, nice pic's jongens:D

hoop dat jullie winnen!
Ja, maar denk dat hij bedoelt, nieuw als officieel ingame, want die had wel meer items die nu niet in (j)Rose zitten, zoals die kippe hoed ofzo :p

En ja ik zou ook voor #1 gaan die is het overzichtelijkst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Om te bepalen welke screen er doorgaat naar de screencontest heb ik een polletje gemaakt.

GoT clans - Screenshot contest

De genomineerden:
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/clanscreen/tb_contest18.jpg
Nominatie nr. 1
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/clanscreen/tb_contest19.jpg
nominatie nr. 2
Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/clanscreen/tb_contest29.jpg
Nominatie nr. 3

Poll: Welke clanpic voor de screen contest?
Nominatie nr. 1
Nominatie nr. 2
Nominatie nr. 3
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=104970&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.