[BOINC SETI@Home] hitparade van 5 december Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 605 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159695

@ Black Piet

Te laat :( was ik ook even vergeten, heb nu de same problem :(
Heb wel account aangemaakt onder [DPC}TeamGrazzie~Cre@tor.... heb nu ook zo'n 80 WU's staan... ach ja, hebben ze daar ook wat puntjes meteen erbij....
Doe rosetta alleen op grazer 1 aangezien die nu klaar is met SETI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-03 14:08

Kristof

is een Belgisch product

Alhoewel ik nu tegen mijn project spreek....
Je kan toch ook workunits die je gedownload hebt, annuleren...?

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja kan.... maar ja nu heb ik ze toch binnen en zolang SETI nog niets doet.. kan ik ze net zo goed afmaken.... annuleren kan altijd nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11460

al 23 WU's verloren door over de datum heen te gaan. Bedankt berkeley. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11460 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 18:57:
al 23 WU's verloren door over de datum heen te gaan. Bedankt berkeley. :'(
Misschien passen ze de targets aan, je weet maar nooit....... effe bewaren ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat doe ik niet. Ze worden niet automatisch verwijderd dus ik flush ze gewoon. Nou ja gewoon. Ik hoop ze ooit nog te flushen. Als berkeley een keertje mee werkt. Hopelijk passen ze idd de deadlines aan voor WU's. Maar ik denk dat berkeley niet zo erg met het project begaan is als wij stats verslaafden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64276

Anoniem: 11460 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 19:25:
Dat doe ik niet. Ze worden niet automatisch verwijderd dus ik flush ze gewoon. Nou ja gewoon. Ik hoop ze ooit nog te flushen. Als berkeley een keertje mee werkt. Hopelijk passen ze idd de deadlines aan voor WU's. Maar ik denk dat berkeley niet zo erg met het project begaan is als wij stats verslaafden.
K heb ooit al eens gelezen dat ze in geval van overmacht soepel zijn met de deadline dus waarschijnlijk gaat t gewoon goedkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:25
Black Piet schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:33:

Komende tijd dus even een lagere output bij SETI...Kan sleepie ook weer in de buurt komen ;)
* Sleepie doet zijn best :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Topicstarter
Momenteel geen idee waar het mis gaat: Berkely of onze eigen statsbak maar zeker is dat we vandaag geen stats kunnen posten.....

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:48
-edit- never mind...

[ Voor 182% gewijzigd door Keiichi op 07-12-2005 09:48 ]

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Kuuke schreef op woensdag 07 december 2005 @ 09:46:
Momenteel geen idee waar het mis gaat: Berkely of onze eigen statsbak maar zeker is dat we vandaag geen stats kunnen posten.....
Ach, wij kunnen geen WU's uploaden (ik althans nog steeds niet), dus zoveel zal er niet gewijzigd zijn in de stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Anoniem: 159695 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:47:
@ Black Piet

Te laat :( was ik ook even vergeten, heb nu de same problem :(
Heb wel account aangemaakt onder [DPC}TeamGrazzie~Cre@tor.... heb nu ook zo'n 80 WU's staan... ach ja, hebben ze daar ook wat puntjes meteen erbij....
Doe rosetta alleen op grazer 1 aangezien die nu klaar is met SETI.
Aangezien mijn naam ook niet niet bij Rosetta terugkomt bij Cureseekers kan ik het maar ook beter wijzigen naar Team Grazzie...Mijn internet ligt er trouwens uit...dus heb nu twee problemen :(

Ben nu op grazer 1 en 2 bezig. Nadeel is ook dat ik wel SETI WU's toegewezen heb gekregen...maar ik krijg ze niet allemaal binnen....

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-06 14:41
^^ Same here, hij blijft het wanhopig proberen :P

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Topicstarter
Seti-huntertjes van me: helaas vandaag geen stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Kuuke schreef op donderdag 08 december 2005 @ 05:56:
Seti-huntertjes van me: helaas vandaag geen stats.
Wat erger is .... ook nog geen uploads van m'n WU's naar Berkeley :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnTT
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:40
Er is in ieder geval wat nieuws, en hoop op het afleveren van de WU's... http://setiathome.berkeley.edu/tech_news.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Niet online
Dus als dit blijft doorgaan tot kerst en we krijgen wel wu's binnen maar kunnen ze niet versturen, kunnen we met alle gemak een megaflush regelen! Mijn gehele voorraad is nog 7 dagen geldig.

Nadeel is dat iedereen dat gaat doen :(

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zal eens kijken of ik kan downloaden, mijn ultimatum van mijn WU's is 16 december, dus ik heb nog wel even.....ik hoop dat ik wat kan binnenhalen en crunchen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan geen werk ophalen btw..... krijg niets gedowned... soms heel soms wat ge-upload...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:58

CNS

Ik sta hier te popellen om een dual P4 3.0 Ghz te attachen, maar zonder resultaat :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Niet online
Ik heb ff vrij genomen voor de rest van vandaag....ga zo maar lekker naar huis om te kijken of het goed gaat EN om te kijken of mijn internet werkt :( Anders weer aan de lijn met Casema...

Daarnaast ga ik maar ff mijn PC´s aanzetten [crunchen ze weer een paar uur langer] ;) Schiet Rosetta ook weer meer op!

offtopic:
Pffff...wat duren units bij Rosetta lang!!! 2 a drie uur is meer regel dan uitzondering. Nu is het helemaal een prestatie om mijn units op tijd in te leveren.... Wanneer komt die sourcecode vrij?

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

offtopic:
Pffff...wat duren units bij Rosetta lang!!! 2 a drie uur is meer regel dan uitzondering. Nu is het helemaal een prestatie om mijn units op tijd in te leveren.... Wanneer komt die sourcecode vrij?
Bij mij duurt het tussen de 55 minuten en de 2 uur.... zal vanavond ook maar weer werk aanknallen voor rosetta zal lang die problematiek bij SETI blijft....

[ontopic]

Krijg wel werk aangeboden maar kan het niet downloaden ..... :(

[/ontopic]

edit:

Ik heb toch enkele WU's binnen gekregen :P, en een paar kunnen uploaden dus ben weer aan het crunchen voor SETI :P

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 159695 op 08-12-2005 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Niet online
Heeeee...heb weer enkele nieuwe WU's gekregen! Maar het gaat nog niet van harte....

@ Creator...heb mijn eerste Rosetta WU's ingeleverd...Niet zoveel punten, maar ach...het dood de SETI tijd. Team Grazzie rules!!

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

k wil niemand z'n ogen uitsteken hier maar ondanks m'n kleine buffer krijg ik steeds net op tijd nieuwe wu's binnen tot nu toe en als ik hier lees is dat bij jullie heel anders :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:53
Ik heb gelukkig geen problemen met het krijgen van WU's...

Alleen het versturen gaat helemaal niet.

Met SETI@Home Classic geeft hij de heletijd weer dat ik het resultaat al heb ingeleverd... maar dat is helemaal niet zo! Zo kom ik nooit aan de 5000 WU's :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

same probs here, zit hier met ongeveer 9 tot 10.000 pending points opgescheept die nog steeds niet geupload kunnen worden... het downloaden van WU's gaat ook nog steeds niet van harte maar ja zoals ik al zei ben weer druk aan het crunchen.

@Black Piet

Ik heb rosetta weer gedetached, heb 1700 punten er nog voor kunnen halen...dus dat hebben ze toch maar weer kado gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Niet online
Anoniem: 159695 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 21:00:

@Black Piet
Ik heb rosetta weer gedetached, heb 1700 punten er nog voor kunnen halen...dus dat hebben ze toch maar weer kado gehad.
Jij hebt het helemaal gedetached..hmmm....ik heb vandaag rond de 1000 punten gestort...maar WU's ontvangen gaat nog niet van harte hier....Boinc wil eerst alles uploaden voordat ie bij downloaden van nieuwe WU's komt....geduld is qua blijkelijk een schone zaak

Misschien blijf ik nog wat langer tijdelijk bij Rosetta zitten totdat het weer beter loopt...mocht het weer in de toekomst voorkomen, dan kunnen we altijd doorgaan onder die account!

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mij maakt het niet uit, heb nu 200 WU's gedownload van SETI, welke ik kan afbreken...als we met rosetta verder gaan...say the word en ik ga daar mee verder...follow the leader :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Topicstarter
Okay, bij jullie komt de zaak blijkbaar langzamerhand weer een beetje in beweging. Helaas nog niet voldoende om stats te kunnen presenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Niet online
Anoniem: 159695 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 01:49:
Mij maakt het niet uit, heb nu 200 WU's gedownload van SETI, welke ik kan afbreken...als we met rosetta verder gaan...say the word en ik ga daar mee verder...follow the leader :P
Persoonlijk heeft SETI toch mijn voorkeur.....ondanks dat rosetta wel voor een goed doel is zijn hier de stats leuker en is hier toch meer te tweaken... >:) Rosetta is voor mij echt tijdelijk! Maar mocht het in de toekomst weer fout gaan, dan kunnen we als back-up altijd tijdelijk overschakelen naar Rosetta!

Voor de happy crunchers onder ons! Ik heb een nieuwe optimized science application ontdekt die mijn crunchtijd naar een 30 minuten verlaagd op mijn P4 3Ghz Prescott :) Kan het helaas nog niet aantonen aangezien mijn upload en download nog steeds niet goed gaan!

Kwam erachter toen er berichten opdoken van een nieuwe optimized Boinc in het SETI forum. Kijk even hier: Guntec.
Ik heb ook bij Rosetta GoT gelezen dat de Boinc core client van die maker waanzinnige scores neerzet voor AMD systemen... Alleen wil die versie constant verbinding maken met het net...dus of je die dan wilt gebruiken.... Voor degene die hier er gebruik van maken, laat de resultaten even weten...ben benieuwd :P

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Niet online
G.d.v.r.d...@#~!@!@#$#$@#@

Krijg nu deze message

9-12-2005 11:56:05|SETI@home|Message from server: No work sent
9-12-2005 11:56:05|SETI@home|Message from server: (won't finish in time) Computer on 49.9% of time, BOINC on 100.0% of that, this project gets 100.0% of that
9-12-2005 11:56:05|SETI@home|No work from project
9-12-2005 11:56:06|SETI@home|Deferring communication with project for 1 days, 23 hours, 59 minutes, and 58 seconds

Mijn werk niet op tijd klaar...

Ik draai nu al mijn WU's in 27 minuten [met alles vol draaien; MP3, virusscanner etc...] en ik heb nog twee wu's die ik kan crunchen....

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ooooh ja in 27 minuten _/-\o_ ...lolz dat wil ik ook wel, zal van het weekende wel even kijken of ik mijn client een keer goed krijg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86133

Ik krijg ze ook niet verstuurd :(

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 86133 op 09-12-2005 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Seti@Home
December 9, 2005
We will be extending the deadline for returning results so that the troubles with the result upload handler will not result in lost credit.
Goed nieuws voor diegenen die dreigen de deadline te overschrijden.

[ Voor 16% gewijzigd door CNS op 10-12-2005 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Topicstarter
Bericht van het statsfront: noppes, nada, nakkes.

Kan onze PV-er ons even bijpraten over wat er nu precies gaande is? Iedereen weet een beetje maar wie weet nu alles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Black Piet, ik zit nu rond de 38 minuten voor 2 WU's. Dus bedankt nog voor de tip.....

Uploaden is inderdaad nog steeds een ramp met die I/O en 500 foutmeldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kuuke schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 08:54:
Bericht van het statsfront: noppes, nada, nakkes.

Kan onze PV-er ons even bijpraten over wat er nu precies gaande is? Iedereen weet een beetje maar wie weet nu alles?
Ik kan niet voor iedereen praten maar m'n werk buffer loopt snel vol, zodra deze bij iedereen gevuld is gaat de upload vanzelf beter en tegen die tijd schakelen die amerikanen waarschijnlijk de validaters in zodat we weer credit krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb gelukkig nog tot de 16de, dus wacht nog wel even met uploaden en heb inmiddels al weer werk binnen gehaald voor een aantal dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Niet online
Hoe omzeilen jullie het probleem dat ie eerst mijn upload wil afhandelen en daarna pas mijn download?

Ik heb nu rond de 50-60 wu's toegewezen gekregen op grazer 1, maar downloaden ho maar... :(

Edit:

Ik lees net dit:
We have turned off work distribution for a bit to allow result uploads to catch up. We will be extending the deadline for returning results so that the troubles with the result upload handler will not result in lost credit.
Daarnaast nog deze leuke foutmelding
code:
1
2
3
10-12-2005 11:12:00|SETI@home|Scheduler request to http://setiboinc.ssl.berkeley.edu/sah_cgi/cgi failed with a return value of 500
10-12-2005 11:12:00|SETI@home|No schedulers responded
10-12-2005 11:12:01|SETI@home|Deferring communication with project for 1 minutes and 16 seconds

[ Voor 62% gewijzigd door Black Piet op 10-12-2005 11:00 ]

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Same here :

Black Piet had je dit al gezien trouwens ?

http://stats.wilc0.com/teams.php?name=%20[DPC]TeamGrazzie

Is leuk gemaakt misschien kunnen ze dat ook in SETI doen ???

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 159695 op 10-12-2005 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Niet online
Ja..idd...had het gezien...

Heb al eerder iets gevraagd over die teamstats, maar dat betekent hier een complete omschakeling van de stats en mogelijk de koppelingen. En aangezien Nightbird niet meer voor GoT aan de slag is [hij is de maker van deze stats], zullen aanpassing denk ik uitblijven...

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien moeten ze maar een nieuwe internet verbinding aanvragen in Berkeley? 2 dagen nadat ze het uitdelen van WU's hebben uitgezet om alleen uploads af te handelen ben ik nog geen enkele result file kwijt. Verder dan 0,28/0,39 kb verzenden kom ik niet.

En al 5 dagen geen stats !!!! (niet dat er iets spannends zou staan als niemand iets kan inlevereren maar toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:04

NightBird

DPC-Crew Coding
Black Piet schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 19:34:
Ja..idd...had het gezien...

Heb al eerder iets gevraagd over die teamstats, maar dat betekent hier een complete omschakeling van de stats en mogelijk de koppelingen. En aangezien Nightbird niet meer voor GoT aan de slag is [hij is de maker van deze stats], zullen aanpassing denk ik uitblijven...
Hm? Klok & klepel? Ik heb nog nooit iets voor GoT gedaan, en ben er ook zeker niet mee gestopt. Ook ben ik niet de maker van deze stats.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11460 schreef op zondag 11 december 2005 @ 14:22:
Misschien moeten ze maar een nieuwe internet verbinding aanvragen in Berkeley? 2 dagen nadat ze het uitdelen van WU's hebben uitgezet om alleen uploads af te handelen ben ik nog geen enkele result file kwijt. Verder dan 0,28/0,39 kb verzenden kom ik niet.

En al 5 dagen geen stats !!!! (niet dat er iets spannends zou staan als niemand iets kan inlevereren maar toch)
Ja kan ook niets uploaden... ben al 4 dagen bezig met uploaden maar geen resultaat...

@ Black Piet ben maar weerr gaan crunchen voor Rosetta, alle WU's zijn op voor SETI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Niet online
NightBird schreef op zondag 11 december 2005 @ 14:44:

Hm? Klok & klepel? Ik heb nog nooit iets voor GoT gedaan, en ben er ook zeker niet mee gestopt. Ook ben ik niet de maker van deze stats.
Sorry Nightbird, ik dacht door deze post dat jij ook aan het bouwen was geslagen op deze stats. Maar bij nader inzien zie ik nu dat eNeRGy het meeste programmeerwerk heeft gedaan.
Anoniem: 159695 schreef op zondag 11 december 2005 @ 14:47:

@ Black Piet ben maar weerr gaan crunchen voor Rosetta, alle WU's zijn op voor SETI.
Ik draai op 1 machine nog Rosetta....twijfel even om grazer 1 ook in te zetten want anders heb ik weer zo'n voorraad als ze weer online komen... Wat voor voorraad heb jij nu staan?

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Black Piet schreef op zondag 11 december 2005 @ 19:56:Ik draai op 1 machine nog Rosetta....twijfel even om grazer 1 ook in te zetten want anders heb ik weer zo'n voorraad als ze weer online komen... Wat voor voorraad heb jij nu staan?
Je kunt R@H toch ook op 0.1 dag instellen? Dan haalt ie toch telkens 1 wu binnen? Dan kun je altijd nog Seti wu's binnenhalen als ze er weer zijn. (of gezellig bij Rosetta blijven) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb zo'n 100 WU nog staan van rosetta op Grazer 1, en een shitload wat ik nog van SETI moet up en downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Niet online
Megaflix schreef op zondag 11 december 2005 @ 20:01:

Je kunt R@H toch ook op 0.1 dag instellen? Dan haalt ie toch telkens 1 wu binnen? Dan kun je altijd nog Seti wu's binnenhalen als ze er weer zijn. (of gezellig bij Rosetta blijven) :)
Das idd waar....ik ga maar weer mijn global prefs aanpassen... [Alleen die verwerkingstijd per WU houdt me toch een beetje tegen]

Nou ja...team Grazzie heeft in de stats morgen weer punten...heb vandaag enkele WU's gepost.

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb vandaag een stuk of 40 WU's ingeleverd, dus morgen iig weer een mijlpaal erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Niet online
40.... _/-\o_

Ik moet toch ook maar eens wat geld voor een X2 gaan sparen....

Heb er nu bewust 4 binnengehaald...hopen dat alles zo spoedig mogelijk bij Berkeley gereed is...

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159695 schreef op zondag 11 december 2005 @ 20:45:
Ik heb vandaag een stuk of 40 WU's ingeleverd, dus morgen iig weer een mijlpaal erbij :P
40 WU's voor seti of voor dat andere project??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Niet online
ga maar uit van Rosetta

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat deed ik. Maar toch ff tjekken he. Stel je voor dat er iemand wu's ingeleverd had gekregen voor seti. Wow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Was het maar waar..... :( uploaden lukt echt voor geen meter :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Niet online
Bij uploaden van SETI krijg ik nu zelf fouten waardoor moet zoeken naar een master fetch file 8)7 Hopelijk gaat dit nog wel goed als SETI zijn zaken op orde heeft...

Zeg Mozeskriebels, hoezo doe je niet tijdelijk mee met Team Grazzie bij Rosetta?

Voor Cre@tor en mij is Rosetta toch ook tijdelijk [zolang SETI nog niet draait]...gezelli om een mede Alienhunter in ons team daar te hebben. Effe kijken of we die Rosetta proteine hunters een poepie kunnen laten ruiken

Als hier de hel weer losbarst bij SETI is het weer team grazzie tegen de rest ;) Interesse?

Uiteraard zijn de overige lezers bij Rosetta ook welkom

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Black Piet schreef op zondag 11 december 2005 @ 22:41:
Bij uploaden van SETI krijg ik nu zelf fouten waardoor moet zoeken naar een master fetch file 8)7 Hopelijk gaat dit nog wel goed als SETI zijn zaken op orde heeft...

Zeg Mozeskriebels, hoezo doe je niet tijdelijk mee met Team Grazzie bij Rosetta?

Voor Cre@tor en mij is Rosetta toch ook tijdelijk [zolang SETI nog niet draait]...gezelli om een mede Alienhunter in ons team daar te hebben. Effe kijken of we die Rosetta proteine hunters een poepie kunnen laten ruiken

Als hier de hel weer losbarst bij SETI is het weer team grazzie tegen de rest ;) Interesse?

Uiteraard zijn de overige lezers bij Rosetta ook welkom
Goed idee..... waarom niet... hoe meer zielen des te meer vreugd.
Zit ook met spanning te wachtten wanneer SETI weer fatsoenlijk draait, tot die tijd doe ik even Rosetta gewoon even als user: [DPC]TeamGrazzie~[NICK] en kunnen we die mannen ook even helpen. Ik zou zeggen join the club mozeskriebel :P

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 159695 op 11-12-2005 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Omdat SETI toch niet loopt ... is er sinds vandaag een [DPC]TeamGrazzie~Sleepie actief bij Rosetta ;)

Bericht hierboven was tegen Mozeskriebels, maar ik neem aan dat jullie het niet erg vinden dat ik ook even meedoe aan Rosetta bij jullie teampje.
Het is maar tijdelijk, tot Seti weer normaal doet.

[ Voor 50% gewijzigd door Sleepie op 12-12-2005 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan misschien niet uploaden. maar ik ben nog niet door mijn WU's heen. De combinatie niet uploaden / wel downloaden heeft mijn voorraad wu's explosief doen groeien. Ik blijf voorlopig gewoon doorgrazen voor Seti en misschien dat ik dan voor kerst (als berkeley door werkt) een mega flush kan doen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sleepie schreef op maandag 12 december 2005 @ 01:29:
Omdat SETI toch niet loopt ... is er sinds vandaag een [DPC]TeamGrazzie~Sleepie actief bij Rosetta ;)
Welkom, zoals we al aangaven hoe meer mensen des te meer vreugd.

@mozeskriebel, u lucky one, ik heb nog maar 1 grazer die bezig is voor SETI, de rest is al door zijn WU's heen inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb 1 machine die nog maar 5 WU's heeft. De rest heeft er allemaal nog tussen 10 en 25 WU's.
Kan dus nog heel even vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:30
Anoniem: 11460 schreef op maandag 12 december 2005 @ 06:01:
Ik kan misschien niet uploaden. maar ik ben nog niet door mijn WU's heen. De combinatie niet uploaden / wel downloaden heeft mijn voorraad wu's explosief doen groeien. Ik blijf voorlopig gewoon doorgrazen voor Seti en misschien dat ik dan voor kerst (als berkeley door werkt) een mega flush kan doen. :D
Dit had ik eerst ook, maar inmiddels krijg ik geen nieuwe WU's meer binnen. Ook het uploaden gaat nog steeds niet, ik zit dus niks te doen in feite :(
Ik vraag me af wat er mis is gegaan dat ze er bij berkely zó lang over doen om het te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnTT
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:40
Probeer zoiets maar eens bij je baas...een database voor minimaal een week om zeep helpen voor "onderhoud". Grote kans dat je op zoek mag gaan naar een nieuwe job. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EnTT schreef op maandag 12 december 2005 @ 11:21:
Probeer zoiets maar eens bij je baas...een database voor minimaal een week om zeep helpen voor "onderhoud". Grote kans dat je op zoek mag gaan naar een nieuwe job. ;-)
Die kans zit er dan wel in, of je moet wel heel erg veel credits hebben bij je baas (lees bruine arm) :+ .

Mmm apart, grazer 1 heeeft toch wat werk binnengehaald :? is nu weer 12 Wu's aan het crunchen voor SETI.

@ Black Piet, ik kom Sleepie niet tegen als ik die desbetreffende link open van het team in rosetta, of moet dat handmatig aangepast worden ?

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 159695 op 12-12-2005 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Niet online
Ten eerste welkom Sleepie...van concurrenten naar teammates ;) Het kan verkeren... Bovenstaande uitnodiging is voor iedereen, dus je bent uiteraard van harte welkom!

De naam van Sleepie zal pas voorkomen als hij zijn eerste WU's heeft gepost. Ik ga thuis zo ook maar proberen of ik wat wu's kan sprokkelen...
EnTT schreef op maandag 12 december 2005 @ 11:21:
Alleen jij krijgt vet betaald, die lui bij Berkeley niet volgens mij... Ook een goede reden om gemotiveerd aan de slag te gaan. Ik denk alleen dat motivatie niet het probleem is. Het heeft denk ik meer te maken met de hardware capaciteiten, de taken die voor handen liggen met stopzetten van SETI classic, en het tijdspad wat men zich gesteld heeft...

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zag dat de ReisInformatieGroep ook voor Rosetta bezig is op dit moment, hopelijk komen ze straks wel weer gewoon naar SETI toe.

Mmm de oude workloads komen nu redelijk binnen met downloaden wat me de afgelopen dagen niet gelukt is. Steeds meer WUs komen nu binnendruppelen, dus het zal even wat minder voor Rosetta voor mij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Niet online
Toch vreemd als je hier kijkt, zie ik dat het dataverkeer de afgelopentijd superlaag is voor hun doen.

Ze gebruiken maar 20Mbit, in tegenstelling tot de gemiddelde 20Mbit.... Welke WU's ontvangen ze dan...

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het uploaden gaat helemaal tot bijna niet, krijg die mooie 500 en I/O meldingen nog steeds... heel af en toe slipt er een download tussendoor, die bij mij dan begint met crunchen.

Als je bij servers kijkt zie je er ook genoeg disabled en not running staan.

Maar ja als je kijkt hoeveel mensen nu proberen te uppen en te downen waarschijnlijk, dan zou iedereen hier wel last van hebben.

Wilde dat ik kon uploaden staan 600 WU's hier te wachten om te uploaden :(.. sommige zullen wel meer hebben, maar baal er gewoon van :(

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 159695 op 12-12-2005 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Ik hou gewoon nog en dag of wat vol voor Rosetta. Overigens heb ik me gisternacht om half 2 ofzo pas aangemeld daar. Dus morgen pas mijn eerste Rosetta WU's. Dan zal mn naampie wel in de lijsten verschijnen.

BlackPiet je weet toch, als je de vijand niet de baas kunt, wordt er dan vrienden mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Niet online
Sleepie schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:08:
Ik hou gewoon nog en dag of wat vol voor Rosetta. Overigens heb ik me gisternacht om half 2 ofzo pas aangemeld daar. Dus morgen pas mijn eerste Rosetta WU's. Dan zal mn naampie wel in de lijsten verschijnen.

BlackPiet je weet toch, als je de vijand niet de baas kunt, wordt er dan vrienden mee ;)
Haha..das waar!! Ik zie je morgen wel verschijnen

offtopic:
Elke keer als uploaden van SETI niet goed gaat, zijn de WU's van Rosetta corrupt :( . Heb nu al meerdere WU's zo bij Rosetta kunnen inleveren... Iemand zelfde probleem?

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

offtopic:
Elke keer als uploaden van SETI niet goed gaat, zijn de WU's van Rosetta corrupt :( . Heb nu al meerdere WU's zo bij Rosetta kunnen inleveren... Iemand zelfde probleem?
Same probs here :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zow.... amerika is eindelijk uit hun bed gekomen zo te zien. Stelletje lamballen. Ik heb er al een hele werkdag opzitten en weer een halve dag niet flushen.

Maar goed. Ze zijn weer aan het knutselen zo te zien. Op het overzicht van de actieve servers is te zien dat ze enkele servers/services weer hebben uitgeschakeld. Hopelijk zijn ze druk bezig met de upload te fiksen. Laten we het hopen. Ik begin afkick verschijnselen van het flushen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

laten we hopen dat het 1 dezer dagen weer een beetje gaat lopen.... kunnen we tenminste uploaden en rapporteren

Woot eindelijk 19 reports kunnen uploaden... 19 pas.. :(

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 159695 op 12-12-2005 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Niet online
Net thuis...even kijken...en heb wel drie hele WU's gedownload en 4 geupload :(

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb thuis alles geupload. Zo meteen ff op mijn werk checken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:21

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

005-12-13: SETI@Home
We are now successfully recovering from a week of server connection problems. Some connections may still break, but most are getting through at this time. We will be extending the deadline for returning results so that the troubles with the result upload handler will not result in lost credit. More in Technical News.
Helpt dit misschien een beetje??? Van boincstats gehaald.

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb alles gedumpt. Nu weer wachten tot die amerikanen een keer uit bed komen om de validators aan te zetten en dan hopelijk morgen of overmorgen weer stats :D Ik verwacht wel een mega flush WUhuuu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yeps heb ook alles geupped en gedowned en gereport.
Dus laat ze die validaors maar aanzetten..
Ben nu weer flink aan het grazen voor SETI. Al het achterlopend werk wat niet gedownload kon worden is nu ook binnen gekomen.. dus ben weer flink aan de slag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Ik heb nog steeds problemen om mn werk geupload te krijgen, in ieder geval op mn grazer op het werk. Die draait dus nog even Rosetta, bij een gebrek aan SETI WU's :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalman
Ik heb al m'n WU's kunnen uploaden, nou nog ff kijken of ik er wat kan downloaden,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Niet online
mazzelaars...ik ga vanavond thuis wel effe kijken hoe en wat... Jullie berichten geven iig hoop dat SETI zijn zaken op orde heeft

Daar gaat mijn kerst megaflush....

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ach nu hebben we allemaal MEGA flushers, idereen van SETI volgens mij ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keiichi
Up en downloaden is weer volledig actief _/-\o_

Nu wachten tot de validator en assimilator worden gestart :*)

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Ik ben ook weer helemaal bij. Alle results geupload en weer een hele berg in de wacht.
Nu nog wachten op de validators, zodat we weer credits krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DPC SETI@Home hitparade van 12 december 2005

User Daily Top 1

pos daily user total

1. () 635,03 Seishin 635,03 (244)

Toch iemand die credits kreeg toegewezen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keiichi
Workunits waiting for validation 1,040,793

Vanochtend waren het er nog maar 700,000 in de wachtrij.

Die validators hoeven zich niet te vervelen wanneer ze aan gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Keiichi schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 11:39:
Workunits waiting for validation 1,040,793

Vanochtend waren het er nog maar 700,000 in de wachtrij.

Die validators hoeven zich niet te vervelen wanneer ze aan gaan :+
_/-\o_ lolz ik zo'n output zou ik ook wel een keer willen hebben.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keiichi
Anoniem: 159695 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 11:44:
[...]

_/-\o_ lolz ik zo'n output zou ik ook wel een keer willen hebben.... :P
Dat zijn de stats van iedereen http://setiathome.berkeley.edu/sah_status.html ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat weet ik, maar dan zou ik het nog best wel een keer willen hebben :+

OnTOPIC

Ik krijg wel No Work from project meldingen als ik nieuwe WU's probeer binnen te laden.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 159695 op 13-12-2005 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalman
Anoniem: 159695 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 12:07:
[...]

Dat weet ik, maar dan zou ik het nog best wel een keer willen hebben :+

OnTOPIC

Ik krijg wel No Work from project meldingen als ik nieuwe WU's probeer binnen te laden.
Daar heb ik vanochtend ook last van gehad, maar nu ik weer thuis ben zie ik dat ik toch een lading WU's heb gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bud_s
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-06 11:25

Bud_s

Team Anticimex & Lock

Wat was ook alweer die link naar dat grafiekje met traffic op hun inet verbinkje ?

al wel redelijk druk zijn :)

[ Voor 17% gewijzigd door Bud_s op 13-12-2005 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Black Piet schreef op maandag 12 december 2005 @ 14:46:
Toch vreemd als je hier kijkt, zie ik dat het dataverkeer de afgelopentijd superlaag is voor hun doen.

Ze gebruiken maar 20Mbit, in tegenstelling tot de gemiddelde 20Mbit.... Welke WU's ontvangen ze dan...
effe naar bovenbladeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bud_s

Bud_s

Team Anticimex & Lock

Dom dom dom ... gewoon over heen gelezen O-) 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Niet online
Hééééé....100 posts bij 1 dagtopic!!! Bud_s was de winnaar

Al mijn WU's zijn weg...had niet gedacht na vannacht dat het op korte termijn goed zou komen! Let test again!!!

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu de validators nog aanslingeren.
2 splitters zijn al ruim 3 uur weer actief. Nu de validators en stats engine nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WOW, ik heb er 100 credits bij :D

* Anoniem: 11460 gaat snel naar bed toe en hoopt morgen een hele mooie score te zien. (of overmorgen te zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Up and download server staat weer uit, 1 validater staat nu aan.
De targets zijn allemaal naar januari verschoven dus kan nog meetellen naar de oud en nieuwflush.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Niet online
Hé...das jammer!!! Ik ben bijna klaar met al mijn wu's [nog 1tje] op grazer twee en wilde overstappen naar Boinc versie 5 om nieuwe optimized clients te kunnen testen...

Die amerikanen worden nu natuurlijk wakker en gaan weer aan de slag! Stelletje mafkezen...

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bud_s

Bud_s

Team Anticimex & Lock

alles draait weer !!!! (behalve de file deleters en de assimilators maar daar kan ik niet mee zitten)

A&L heeft iig weer 4.000 puntjes erbij :)

[ Voor 19% gewijzigd door Bud_s op 14-12-2005 02:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keiichi
Ik heb zomaar credits gekregen. Jipppiiieee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Black Piet schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 23:19:
Hé...das jammer!!! Ik ben bijna klaar met al mijn wu's [nog 1tje] op grazer twee en wilde overstappen naar Boinc versie 5 om nieuwe optimized clients te kunnen testen...

Die amerikanen worden nu natuurlijk wakker en gaan weer aan de slag! Stelletje mafkezen...
Ik draai al op 5 en de clients werken er goed op :P
Pagina: 1 2 Laatste