Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[BOINC SETI@Home] hitparade van 5 december Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 637 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

• Bud_s
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-11 11:07

Bud_s

Team Anticimex & Lock

Dom dom dom ... gewoon over heen gelezen O-) 8)7 8)7

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Hééééé....100 posts bij 1 dagtopic!!! Bud_s was de winnaar

Al mijn WU's zijn weg...had niet gedacht na vannacht dat het op korte termijn goed zou komen! Let test again!!!

Mooooooeeeee......

Verwijderd

Nu de validators nog aanslingeren.
2 splitters zijn al ruim 3 uur weer actief. Nu de validators en stats engine nog :D

Verwijderd

WOW, ik heb er 100 credits bij :D

/me gaat snel naar bed toe en hoopt morgen een hele mooie score te zien. (of overmorgen te zien)

Verwijderd

Up and download server staat weer uit, 1 validater staat nu aan.
De targets zijn allemaal naar januari verschoven dus kan nog meetellen naar de oud en nieuwflush.

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Hé...das jammer!!! Ik ben bijna klaar met al mijn wu's [nog 1tje] op grazer twee en wilde overstappen naar Boinc versie 5 om nieuwe optimized clients te kunnen testen...

Die amerikanen worden nu natuurlijk wakker en gaan weer aan de slag! Stelletje mafkezen...

Mooooooeeeee......

• Bud_s
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-11 11:07

Bud_s

Team Anticimex & Lock

alles draait weer !!!! (behalve de file deleters en de assimilators maar daar kan ik niet mee zitten)

A&L heeft iig weer 4.000 puntjes erbij :)

[ Voor 19% gewijzigd door Bud_s op 14-12-2005 02:41 ]

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-11 23:02
Ik heb zomaar credits gekregen. Jipppiiieee

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

Verwijderd

Black Piet schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 23:19:
Hé...das jammer!!! Ik ben bijna klaar met al mijn wu's [nog 1tje] op grazer twee en wilde overstappen naar Boinc versie 5 om nieuwe optimized clients te kunnen testen...

Die amerikanen worden nu natuurlijk wakker en gaan weer aan de slag! Stelletje mafkezen...
Ik draai al op 5 en de clients werken er goed op :P
Pagina: 1 2 Laatste