Ook voor onze Seti-koeien is week 6 aangebroken. vandaag is het nieuwjaarsdag, het jaar van de Aap is begonnen en volgens de Chinese jaartelling leven we nu al in 4713. Dan ga je natuurlijk meteen denken hoe het er hier op Aarde uit zal zien als wij in onze eigen jaartelling zijn aangekomen in 4713. Hebben we ons zelf dan al vernietigd of hebben we ons dan zelf overleefd? Hebben we eindelijk die buitenaardsen gevonden en nog belangrijker, is dat dan allemaal gebeurd dankzij ons Seti-onderzoek?
Vragen, vragen en nog eens vragen maar het is het Digi die een mijlpaal heeft verdiend
Seti (BOINC) hitparade van zondag 07 februari 2016 flushers : 41/1483 (3 %) Users daily
Ik heb mijn koe ook maar weer eens aangezet.. in het kader van ieder beetje helpt
En nu ik dan toch bezig ben.. eens even kijken of ik de stats weet te vinden en te posten!
Seti (BOINC) hitparade van maandag 08 februari 2016 flushers : 46/1483 (3 %) Users daily
En zo is het alweer tijd voor de stats van woensdag! Er zijn geen stats van dinsdag.
Net weer eens begonnen te zijn aan Seti vraag ik me af of dit komt door de servers die op dinsdag even stil liggen?
Hoe dan ook: Statstijd!
Seti (BOINC) hitparade van woensdag 10 februari 2016 flushers : 42/1483 (3 %) Users daily
De hitparade van donderdag den elfden februari tweeduizendenzestien!
Bijna 100 jaar nadat Einstein het over de ruimtetijd had.. eindelijk een doorbraak! Zwaartekrachtgolven zijn aangetoond en gemeten!
Zie deze link
Het is een mooie dag voor de wetenschap.
Maar is het ook een mooie dag voor Seti en de DPC??
In ieder geval wel voor onze mijlpaler Digi! Daarmee wint hij/zij de titel Flusher van de Dag! Gefeliciflapsteerd!
Seti (BOINC) hitparade van donderdag 11 februari 2016 flushers : 43/1483 (3 %) Users daily
Na een week van zwaar overwerken eindelijk weer eventjes thuis om de situatie hier te controleren:)
Zo te zien heeft de kudde de carnaval goed doorstaan. Ik had ook niet anders verwacht want zoekende naar de meest vreemde buitenaardsen moet carnaval wel een makkie zijn
Dr_Falken heeft een mijlpaal verdiend en wel de mijlpaal behorende bij 60.000 punten!
Seti (BOINC) hitparade van zaterdag 13 februari 2016 flushers : 43/1483 (3 %) Users daily
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Functioneel en analytisch
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie.
Meer details
janee
Relevantere advertenties
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht.
Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Ingesloten content van derden
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden.
Meer details