PHP Forums?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• TheBlasphemer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-11-2025
Ik weet niet geheel zeker of dit hier hoort, maar bij gebrek aan een beter alternatief toch maar even proberen :)

Ik heb een vrij grote site, en heb daar ook al enige tijd een forum op draaien. Ik heb tot nu toe altijd IPB 1 gebruikt, maar omdat dat nu niet meer gratis is en er geen updates meer voor komen zit me dat toch niet zo lekker.
Nu ben ik bezig aan een nieuw design, en leek dit meteen ook de mogelijkheid om eens op een ander forum over te stappen. Echter ik heb geen idee welke forums goed zijn. Ik ken zelf phpBB, maar ik hoor van veel kanten dat dit geen goede keus zou zijn...

Welke forums raden jullie aan? en waarom?

Alvast bedankt,

TB

[img=http://www.web2messenger.com/smallstatus/w2m/theblasp.png]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zie André. Daarnaast praten we in Programming & Webscripting over zèlf programmeren, niet over software van anderen. Met de search (hier, en in Software Algemeen) moet je wel wat kunnen vinden, en als dat niet lukt, dan kun je een nieuw vergelijkend topic openen in SA. Hou je dan wel aan de daar geldende FAQ's en doe zelf ook een beetje vooronderzoek, en belangrijker: vermeld ook wat je uit hebt gezocht in je startpost.

Nog een laatste puntje: als je niet zeker bent of iets in een bepaald subforum hoort, mail dan even naar een van de moderators van dat subforum, dan weet je het snel genoeg. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.