|>
Je zegt zelf dat je de phpBB-achtigen maar matig vindt. Waarom? Je kunt zelf templates maken en daarmee de layout precies zo maken als je zelf wilt. Met extra add-ons kom je qua features ook een eind.
Als er gratis fora waren die erg op parse leken werden ze of voor de rechter gedaagt wegens copyright schending, of waren ze niet gratis anders had parse geen bestaansrecht gehad
Human Bobby
Wat mis je in phpBB dan als ik vragen mag?
Wat ik in phpBB mis? Geen aantekeningen bijvoorbeeld, geen uitgebreide ban functies. Geen ban's op aparte fora. Enz.IceStorm schreef op 27 oktober 2002 @ 17:33:
Wat mis je in phpBB dan als ik vragen mag?
Ik ben zelfs zelf een forum gaan schrijven (met phpBB achtige lay-out (wegens 2de admin) http://gso.ath.cx/forum).
|>
[nohtml]
En nou mag jij even nadenken waarom phpBB dus gratis is en waarom een pakket waar al dit soort meuk WEL inzit niet gratis is
Daar ging ik al half van uitSimon schreef op 27 oktober 2002 @ 17:42:
Wat ik in phpBB mis? Geen aantekeningen bijvoorbeeld, geen uitgebreide ban functies. Geen ban's op aparte fora. Enz.
Verwijderd
geweldige uitleg over php:Simon schreef op 27 oktober 2002 @ 17:42:
[...]
Ik ben zelfs zelf een forum gaan schrijven (met phpBB achtige lay-out (wegens 2de admin) http://gso.ath.cx/forum).
"Je kunt dus zeggen dat php een programmeertaal is, bij dit soort talen als php en cgi is er geen apart programma nodig om de code om te zetten tot een programma. De code wordt door iets speciaals uitgevoerd en meteen weergegeven. Er is dus geen compiler bij nodig om als gebruiker deze tekst te maken. Dat 'compilen' gebeurt op de server. Zo'n taal noem je een scripttaal."
"De html die je ziet is statisch, maar die is pas statisch geworden nadat hij door een dynamisch systeem gehaald is. "
EhrmVerwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 19:58:
[...]
geweldige uitleg over php:
"Je kunt dus zeggen dat php een programmeertaal is, bij dit soort talen als php en cgi is er geen apart programma nodig om de code om te zetten tot een programma. De code wordt door iets speciaals uitgevoerd en meteen weergegeven. Er is dus geen compiler bij nodig om als gebruiker deze tekst te maken. Dat 'compilen' gebeurt op de server. Zo'n taal noem je een scripttaal."
"De html die je ziet is statisch, maar die is pas statisch geworden nadat hij door een dynamisch systeem gehaald is. "
Moest even iets binnen enkele seconden typen, en dan krijg je deze blaat
Naja, het is ook hier en daar totaal n00berig
|>
Je kan zelf ook wat proberen te maken of te fixen, en anders rip je gewoon de hele GoT meuk enzo, maar dat is lame!
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
GGS_VR6 schreef op 27 oktober 2002 @ 21:27:
Je kan zelf ook wat proberen te maken of te fixen, en anders rip je gewoon de hele GoT meuk enzo, maar dat is lame!
Dan heb je alleen de layout
En daar heb je helemaal niets aan
ik pas ff de titel iets aan...
Mwoah, vind ik wel heel erg kort door de bocht... misschien komt het ook doordat React maatwerk is & phpBB niet? Dit soort functionaliteit zie ik namelijk ook niet terug in andere fora waar betaald voor moet worden.IceStorm schreef op 27 oktober 2002 @ 19:48:
[nohtml]
[...]
Daar ging ik al half van uitEn nou mag jij even nadenken waarom phpBB dus gratis is en waarom een pakket waar al dit soort meuk WEL inzit niet gratis is
PhpBB heeft natuurlijk wel als voordeel dat er heel veel hacks voor zijn (o.a. op PhpBBhacks.com ) en dat het gratis is. Bovendien, door het open source karakter van PhpBB staat het een ieder vrij om zelf hacks ervoor te maken
Pagina: 1