Snow_King schreef op maandag 12 december 2005 @ 10:36:
[...]
Nee, maar om iedere keer 3 meter naar achteren te vliegen is ook niet echt fijn. Of denken een lock te hebben en dan staat je crosshair weer 2 meter de andere kant op.
Ik heb op alle i3d servers een ping van 8 a 9 en alleen op die een van 30ms en laat die nou ontzettend laggen.
Met een ping van 30 heb je die verschijnselen echt niet hoor...k heb zelf meestal een ping tussen de 15-30 en ik heb nergens last van....pas boven de 100 gaat het een beetje skippen...
Dat is ook een opmerking van nix...je zal het wel niet kunnen dan want ik vind vliegen ongeveer het leukste aan BF2...het hoort er nou eenmaal bij...Iedereen zn specialiteit
Wel iets anders waar ik me aan erger...mensen die zich aan alles ergeren en iedereen noob noemen. Je bent ongetwijfeld ook niet met je skills geboren maar was je zelf ook ooit een noob
Mensen die gewoon niet nadenken en/of hele stomme dingen doen kan soms best frustrerend zijn...en dat zijn niet altijd beginners. Ik zat laatst in een squadje die alleen maar van vlag naar vlag rende om m over te nemen. Halverwege vlaggen werd de vorige alweer overgenomen, maar ja...alles voor de puntjes he

Ze waren ook erg sportief...in een auto stappen en gelijk wegscheuren..niet ff wachten of reageren op give me a ride/need a pickup...daar was ik ook snel mee klaar dus.
Wat ik dan een beetje jammer vind...meestal als ik een server in ga kijk ik ff naar de squads...als er dan een squad is waar een aantal clanmembers in zitten ga ik meestal daar bij zitten omdat ik aanneem dat die wel samenwerken en/of op ts zitten. Maar op de een of andere manier word je dan regelmatig uit zo'n squad gegooid...beetje triest vind ik dat, zeker als je gewoon lekker meewerkt met vlaggen ed. veroveren. En het is dan niet om een ander erin te laten.
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 22:42:
[...]
Daar ben ik niet te laf voor hoor. Die extra keer dood vind ik ook niet zo erg. Ik was laatst in gevecht om 1 vlag met 1 tegenstander, en hij kilde mij steeds omdat ik niet wist waar hij zat. Uiteindelijk na 4 of 5 keer gedood te zijn trok ik aan het langste eind
En dat met dat zelf opblazen is idd heel triest. Ik was er niet eens opgekomen. Ik heb de basic badge met moeite gehaald, laat staan wanneer ik de veteran en expert badge nog wil halen

Ik heb m nog steeds niet omdat ik altijd net 1 kill tekort kom. Maar mijn verhaaltje ging eigenlijk over mensen die de Purple Heart een noob medaille vinden. Ben ik het niet mee eens...
Maar ik ben net zo hoor....liever sterven dan opgeven
[
Voor 14% gewijzigd door
Verwijderd op 12-12-2005 23:29
]