[PC] Battlefield 2 - Deel XXV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.274 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 21:04
Dan ligt het iig niet aan je ping/latency, dan zou het eerder een soort van choke zijn.. Tot een ping van 100 - 150 is zelfs nog redelijk goed te gamen in Battlefield2 (andere games laten het dan soms al afweten), dus een ping van 30 is het probleem niet.

[ Voor 49% gewijzigd door T-mo-T op 12-12-2005 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heeft in elk geval niet met je ping te maken, want 30 is prima.

Pfff, ik ga een front anti-anti-baserapen opzetten. Ik speelde gisteren bij USMC in Gulf of Oman. Keihard gewerkt en de vijand helemaal terug in de thuisbasis gedreven. Ik loop de MEC thuisbasis in om even wat zieltjes omver te schieten en ik word gewoon gekicked :(. Irritant zeg. Ik begrijp echt niet waarom admins daar zo zielig over doen. Als je als team zo butt slecht ben dat je alle capture points kwijt raakt dan verdien je het gewoon. Bovendien moet het een realistisch spel zijn en reken maar dat die Amerikanen echt niet voor de deur gaan kamperen omdat het anders zielig is voor de vijand.

Ik werd laatst ook gekickt omdat ik de bommenwerper van MEC gejat had. Echt te triest voor woorden. Straks moeten we nog capture points opgeven omdat het anders zielig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 12:00
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 10:43:
Dat heeft in elk geval niet met je ping te maken, want 30 is prima.

Pfff, ik ga een front anti-anti-baserapen opzetten. Ik speelde gisteren bij USMC in Gulf of Oman. Keihard gewerkt en de vijand helemaal terug in de thuisbasis gedreven. Ik loop de MEC thuisbasis in om even wat zieltjes omver te schieten en ik word gewoon gekicked :(. Irritant zeg. Ik begrijp echt niet waarom admins daar zo zielig over doen. Als je als team zo butt slecht ben dat je alle capture points kwijt raakt dan verdien je het gewoon. Bovendien moet het een realistisch spel zijn en reken maar dat die Amerikanen echt niet voor de deur gaan kamperen omdat het anders zielig is voor de vijand.

Ik werd laatst ook gekickt omdat ik de bommenwerper van MEC gejat had. Echt te triest voor woorden. Straks moeten we nog capture points opgeven omdat het anders zielig is.
Als ze maar 1 plaats meer hebben, vind ik het normaal dat je deze aanvalt, anders heeft al de moeite die in het veroveren van de andere punten gestoken is geen enkel nut. Artillerie strikes vind ik dan wel niet kunnen op zo een moment, anders is er geen plezier meer aan voor het andere team.
Toch nog eventjes: het irritantste zijn die laffe zakken die constant staan te springen als je naar ze schiet, zou wel eens iets aan gedaan mogen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

evil kim schreef op maandag 12 december 2005 @ 11:12:
Toch nog eventjes: het irritantste zijn die laffe zakken die constant staan te springen als je naar ze schiet, zou wel eens iets aan gedaan mogen worden
Ik vind het meest irritant toch wel de retard punishers. Ik zou ze met alle plezier naar Irak sturen kunnen ze voelen dat bedrijfsongevallen er bij horen.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OzBoz schreef op maandag 12 december 2005 @ 11:56:
[...]

Ik vind het meest irritant toch wel de retard punishers. Ik zou ze met alle plezier naar Irak sturen kunnen ze voelen dat bedrijfsongevallen er bij horen.
Vind ik niet ... je zal maar het bedrijfs-slachtoffer zijn ... Kwestie van een beetje doordacht de situatie in te schatten en karakter te hebben om soms eens de trekker NIET zomaar over te halen. 90% van mijn teamdamage en kills doen zich voor als mensen onvoorzichtig (zonder links en rechts te kijken) de straat oversteken. Een tank stop je niet binnen de 30 meter :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil kim
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 12:21:
[...]

Vind ik niet ... je zal maar het bedrijfs-slachtoffer zijn ... Kwestie van een beetje doordacht de situatie in te schatten en karakter te hebben om soms eens de trekker NIET zomaar over te halen. 90% van mijn teamdamage en kills doen zich voor als mensen onvoorzichtig (zonder links en rechts te kijken) de straat oversteken. Een tank stop je niet binnen de 30 meter :X
maar daar kan je kiezen om de team kill te straffen of niet, ik heb ook al een paar keer dom weg een straat over gestoken zonder kijken, en zo een teamgenoot "verrast", maar dan vind ik dat je maar zo juist moet zijn om het vergeven knopje te drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sap
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-07 16:37

Sap

There is not enough space so..

Ok kan iemand mij uitleggen hoe die unlocks met BTF2 en BTF2-SF werken.

Als ik SF speel krijg ik alleen de unlocks als ik speel met de english[?] als ik met de anderen speel heb ik de unlocks niet.

In BTF2 heb ik wel unlocks maar daar werken ze bij beide "kanten".

MSI-KT600-delta** Rx850xt core@555 mem@621** xp2800+@2466MHz[watercooled-innovatek]** 2x512 MDT pc3200[@425MHz]** 400WattZalman** Industrial-Radiator+Eheim1048+12mm tubes**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Dat had ik gisteren ook ... Staan er 3 gasten van de tegenpartij bij een vlag en gooi ik een nade ertussen....blijkt er een friendly op zijn buik in de buurt te liggen. Punish! ....

Ben ik sniper op een dak al 3 minuten ... Denkt een friendly mij te joinen en stapt hij op mijn bom... punish!. Tja ..sommige balen dan zo erg dat ze gekilled zijn dat ze uit frustratie maar die NOT forgive knop gebruiken.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 17:28

MF

Take a Seat

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 12:21:
Een tank stop je niet binnen de 30 meter :X
Beetje offtopic, maar een tank stopt in het echt nog veel sneller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jep, pas nog. Haal ik schitterend een heli neer. Stort ie op een team player. Hup Punish... :? :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy1978
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-07 13:39
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 13:08:
jep, pas nog. Haal ik schitterend een heli neer. Stort ie op een team player. Hup Punish... :? :r
Tip! : speel op servers waar het uitstaat, scheelt ergernis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-07-2024
Erikie schreef op zondag 11 december 2005 @ 15:27:
ok, hoe hebben jullie sf geinstalleerd? daarnet gehaald, maar het cracht nadat ik een map heb geladen :(.. ga wel weer alles deinstalleren.. ff kijken of dat werkt oid
Waarschijnlijk vergeten om de 1.12 patch opnieuw te installeren, na de installatie van SF :)

[ Voor 7% gewijzigd door innocent op 12-12-2005 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 13:52

Tjark

DON'T PANIC

wat dan te denken van die lui die voor je vliegtuig/tank springen omdat jij 'm net pakt met de spawn....

ff iets anders: is er ergens een overzicht van welke klasse welke wapens en unlocks heeft, incl die van SF?

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendal.
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 09:43

Hendal.

Chocolate moose

Is het mogelijk om met de eryx met 1 schot een APC op te blazen?

En van dat springen is ook zo raar, alsof je springend meer kans zou maken dan liggend. Bij dat springen hoor je echt veel sneller het loodje te leggen.

BF2 Stats specs || JA hij doet het nog :-) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyharry
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-03 12:31
innocent schreef op maandag 12 december 2005 @ 13:25:
[...]

Waarschijnlijk vergeten om de 1.12 patch opnieuw te installeren, na de installatie van SF :)
Ik had hetzelfde probleem installeren van de patch loste het probleem op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Stimpy1978 schreef op maandag 12 december 2005 @ 13:24:
Het mag van mij best aanstaan, sommige mensen verdienen het ook. Maar er zijn van die kwijlende idioten die uit reflex op punish drukken. Nog voor je uberhaupt sorry kan zeggen of die gewoon niet zien dat je schoot op een andere gast die de desbetreffende persoon bijna omlegde. Of die niet begrijpen dat het opblazen van tank soms erg zinnig kan zijn. Dat vind ik sukkels. Maar goed, volgende keer als ze dan voor me lopen doe ik ook wat minder voorzichtig. Ondanks de losers gisteren nog 2x brons en 1x zilver op NOD, was er wel blij mee.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-07 19:34

M.I.G.

[like an alien]

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 13:08:
Of zit in een tank als gunner. Staat ie te wachten bij een spawnpoint, ga ernaast liggen om te repareren (hoor je dat gekrik). Gaat die vent weer rijden, over me heen. Ik dood. Gebeurt dit 1 keer ala, even verder weer bij die gast. Ik weer dood, dan een punish wordt ie pissig!

[ Voor 11% gewijzigd door M.I.G. op 12-12-2005 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stimpy1978 schreef op maandag 12 december 2005 @ 13:24:
[...]

Jep, doe ik meestal ook wel. Ik speel meestal bij een clan op de eigen server, dus dat gaat altijd heerlijk! Maarja, Niet altijd is de server gevuld. Dus dan pak ik ff een willekeurige andere server.. En dan heb je de ellende weer jah... :|

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2005 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Of ze rijden met een volle busje in volle vaart frontaal tegen je tank aan, terwijl je stil staat .
Hoppa.. 3x punish aan mijn broek..

Vooral mensen die die het erg leuk vinden om voor een vliegtuig te gaan staan.
Eindelijk heb je een keer de vliegtuig in bezit, zie je die mensen voor je dansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dCY schreef op maandag 12 december 2005 @ 17:01:
Of ze rijden met een volle busje in volle vaart frontaal tegen je tank aan, terwijl je stil staat .

Eindelijk heb je een keer de vliegtuig in bezit, zie je die mensen voor je dansen.
daar heb ik echt schijt aan! maak er eerst een screenshot van en rij lekker gewoon door
dit als ik ineens wordt geband :7

die puntjes heb je toch zo weer terug verdiend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dCY schreef op maandag 12 december 2005 @ 17:01:

BF2 is zoveel meer dan lame-vliegtuigen besturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cade_Foster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10-2022
Ik probeer net in te loggen op de account server (niet een game server) en ik krijg de melding: The server refushed the connection.
Iemand dit wel eens gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:03
Cade_Foster schreef op maandag 12 december 2005 @ 19:02:
Ik probeer net in te loggen op de account server (niet een game server) en ik krijg de melding: The server refushed the connection.
Iemand dit wel eens gehad.
Net ook!

Kwam even koekeloeren of er meer last van hadden :)

ja dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cade_Foster
  • Laatst online: 03-10-2022
Nu kan ik wel inloggen maar kan ik geen game servers vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
Cade_Foster schreef op maandag 12 december 2005 @ 19:07:
Same here :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil kim
Cade_Foster schreef op maandag 12 december 2005 @ 19:07:
enkele vinkjes uitzetten en niets invullen bij ping en dergelijke ?
helpt meestal bij mij als er even niets verschijnt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenaceD
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
Heb ik een keer tijd om te spelen, werkt het weer niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En daar gaan we weer..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenaceD
  • Niet online
Gebeurt dit vaker dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neuhh was beetje sarcastisch. Maar vorige week lag ie er ook een avond uit en de wereld verging zowat :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenaceD
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 19:26:
Neuhh was beetje sarcastisch. Maar vorige week lag ie er ook een avond uit en de wereld verging zowat :9
Tis eigenlijk meer zo van, heb ik ook eens ff tijd voor een potje gamen....
Zucht... :z :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Misschien een tip: de servers bij je favorites kan je wel joinen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:45

jefjef

learning by doing

(not) leuk gisteren die HIER! stats/badges/ranks graaiers
Wat een stel **kels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodhoedje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:05
Joni schreef op maandag 12 december 2005 @ 19:32:
Misschien een tip: de servers bij je favorites kan je wel joinen. :)
Helaas moet je dan wel kunnen inloggen ;). Hopen dat het zo voorbij is anders krijg ik allemaal opgekropte gevoelens enzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-02-2021
Lekker, vorige keer wilde ik ook net weer gaan spelen, doet hij het weer niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdomme, was ik iets te voorbarig met deinstallen :(

Had kunnen weten dat EA de boel weer vernaggelt heeft :r
Maar bij zo'n appart bericht denk je toch dat er iets bij jou niet goed is?
Dacht dat het misschien kwam door het verwijderen van die irritante intro filmpjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:57
Wat is dat iedere keer. Helft van de tijd dat ik BF2 opstart en servers zoek krijg ik er geen binnen :( . Is dit een bug of ben ik de enige die last heeft van dit probleem. Want ja, dit is zo wel een hele dure €50,--.

Sorry :X . Beter lezen, maar was redelijk gefrustreerd. All Seeing Eye kan ik geen servers mee joinen, maar hij start dan wel BF2 op.

[ Voor 26% gewijzigd door JanW op 12-12-2005 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09 17:09
Heb ook ineens dat het _erg_ lang duurt voordat BF2 gestart is... Het lijkt wel alsof ie de filmpjes onzichtbaar afspeelt (heb de movie-files renamed, maar dit gedrag vertoonde BF2 eerst niet), zo lang duurt het.

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-08 05:30

MadMan

What the....

roodhoedje schreef op maandag 12 december 2005 @ 19:57:
[...]

Helaas moet je dan wel kunnen inloggen ;). Hopen dat het zo voorbij is anders krijg ik allemaal opgekropte gevoelens enzo :+
Zat jij net ook op die server met die noobs met die launchers? Damn wat was dat irritant :r

W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan

MadMan

What the....

Chimera schreef op maandag 12 december 2005 @ 20:53:
Heb ook ineens dat het _erg_ lang duurt voordat BF2 gestart is... Het lijkt wel alsof ie de filmpjes onzichtbaar afspeelt (heb de movie-files renamed, maar dit gedrag vertoonde BF2 eerst niet), zo lang duurt het.
Dat heb ik dus ook, ben al opnieuw aan het installen en patchen omdat ik dacht dat het aan mij lag 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...Daar ben ik dus nu net mee klaar :P
Kijken of het nu wel fatsoenlijk opstart, had ook erg lang een zwart beeld net...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

sjizel.. idd, bij mij ligt alles plat maa zal wel dit keer niet aan mij liggen :S

iemand een serverlist van z'n favorieten?

[ Voor 22% gewijzigd door Erikie op 12-12-2005 21:08 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Laatst online: 07-07-2024
MadMan schreef op maandag 12 december 2005 @ 20:54:
[...]

Dat heb ik dus ook, ben al opnieuw aan het installen en patchen omdat ik dacht dat het aan mij lag 8)7
Loll, kan het niet helpen maar vind die reïnstall verhalen best wel grappig :)

Typisch de jeugd van tegenwoordig zonder enig geduld... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan

MadMan

What the....

Nou zo jeugdig ben ik niet meer hoor. Maar ik had dus ook die filmpjes verwijderd en ik dacht dat het daar aan lag. Daarbij moest ik toch een reinstall doen omdat ik wake island op een of andere manier niet erbij kreeg met de patch die ik had. Nu ben ik dus effe aan het wachten op de ontieglijk langzame EA server omdat ik die patch nergens anders sneller kan downloaden blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
MadMan schreef op maandag 12 december 2005 @ 21:08:
Nou zo jeugdig ben ik niet meer hoor.
Mogen we ons als gamers dan niet 'eeuwig jong' noemen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan

MadMan

What the....

Hehehe, jong ben ik nog wel en dat zal ik altijd blijven, maar jeugdig? Nah... En qua gamen ben ik nog redelijk noobalicious, maar ik ga dus niet de hele tijd met een 203 liggen schieten op alles wat beweegt zoals daarstraks op een server met roodkapje. Echt iedereen van het andere team schoot eerst met granaten voordat ze iets anders deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

hij vind geen servers? hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had even wat tijd denk ga even desert conflict CTF spelen op
Server Name: Crazy Redhawk Clan: Capture the Flag
www.crazyredhawkclan.org
IP: 83.149.95.84
Port: 16567

Gelijk een TK door de DSS clan Bob@-Fett en de oplossing van de admin; switch team komt het goed. Jezus man vindt je het gek dat dit soort figuren dit blijven doen, TK wordt niet afgestraft. Ben gelijk pleite gegaan.

Wel jammer want de sswl was er en vechten tegen hun is leuk... goed teamwork van jullie sir real !
Hoop op een normale server weer eens tegen/met jullie te spelen. Het spel principe ziet er leuk uit.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2005 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The N Man
  • Laatst online: 23:17
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 21:49:
Had even wat tijd denk ga even desert conflict CTF spelen op
www.crazyredhawkclan.org

Gelijk een TK door de DSS clan Bob@-Fett en de oplossing van de admin; switch team komt het goed. Jezus man vindt je het gek dat dit soort figuren dit blijven doen, TK wordt niet afgestraft. Ben gelijk pleite gegaan.

Wel jammer want de sswl was er en vechten tegen hun is leuk... goed teamwork van jullie sir real !
Hoop op een normale server weer eens tegen/met jullie te spelen. Het spel principe ziet er leuk uit.
Wat leuk dat je op onze server was. Over de situatie die je beschrijft, ik kick niet voordat ik zie wat er gebeurd. Maarja, je was al bijna weg voordat ik door had wat er precies aan de hand was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The N Man schreef op maandag 12 december 2005 @ 22:05:
[...]

Wat leuk dat je op onze server was. Over de situatie die je beschrijft, ik kick niet voordat ik zie wat er gebeurd. Maarja, je was al bijna weg voordat ik door had wat er precies aan de hand was.
Yep niets tegen jullie persoonlijk maar ik ben inmiddels die grote bek van die TKers zo zat dat ik gewoon maar weg ga. Je wint het toch niet en voor mijn eigen bloeddruk beter om dan weg te gaan. Neemt niet weg dat ik die DC map leuk vondt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 15:54:
[...]

Ach ja...sommige mensen zijn niet te laf om een spawn te pakken of verdedigen in hun eentje ook al ben je outnumbered of om een paar extra deaths in hun stats te krijgen daarvoor :+

Er zijn ook mensen die zichzelf 20x opblazen met een kamikaze actie voor hun C4 badge...dat vind ik dan net zo "noob" als iemand die een purple heart heeft.
Daar ben ik niet te laf voor hoor. Die extra keer dood vind ik ook niet zo erg. Ik was laatst in gevecht om 1 vlag met 1 tegenstander, en hij kilde mij steeds omdat ik niet wist waar hij zat. Uiteindelijk na 4 of 5 keer gedood te zijn trok ik aan het langste eind ;)

En dat met dat zelf opblazen is idd heel triest. Ik was er niet eens opgekomen. Ik heb de basic badge met moeite gehaald, laat staan wanneer ik de veteran en expert badge nog wil halen 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2005 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MadMan schreef op maandag 12 december 2005 @ 20:53:
[...]

Zat jij net ook op die server met die noobs met die launchers? Damn wat was dat irritant :r
ik erger me aan! waarom noobs! als jij er mee dood wordt geschoten dan gaat er toch echt iets mis bij jouw!

en ja ik lame als ik kan waarom omdat mensen toch niet rekening mee houden met de slpash damage!
dan vraag je er gewoon om (voor mij dan)
en is lamen met een shotgun ook erg... vind ik niet
je moet er gewoon mee om kunnen gaan!

en geef ze dan niet de kans voor om te lamen!
spring omhoog zoom in en ga tegelijk liggen perfect!:P of sta op een muurtje zo dat je snel dekking kan nemen, maar toch goed overzicht heb!!

ik wordt nauwlijks door zo ding geraakt behalve als mensen zich er zelf mee opblazen maar daar zit ik daar niet mee!

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2005 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 23:03
offtopic:
ace, doe wat aan je nederlands :X

Leuk, we krijgen de TK en noob verhalen weer.....
Ik ga i.i.g. zo even de CTF mod uitproberen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sideshowbobbie schreef op maandag 12 december 2005 @ 22:47:
offtopic:
ace, doe wat aan je nederlands :X

Leuk, we krijgen de TK en noob verhalen weer.....
Ik ga i.i.g. zo even de CTF mod uitproberen 8)
Roger maar ik ben zo frusterend, met dat m203 gezeik.
Ik pas gewoon me spelwijzen aan door gewoon niet in drukke steegjes te gaan lopen en dus veel minder kans heb om neer geschoten te worden door een m203 launcher

en voor mij biedt het een perfecte uitkomst
waarom! Schiet dat ding af, knal kill erbij, maar dan lopen er nog wat mannetjes rond en dan switch ik snel naar me wapen. huppa snel en effectief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:45

jefjef

learning by doing

ff wat anders

Ik heb sinds kort een 19inch iiyama vision master pro 451, wat is de beste resolutie instelling om te gamen als BF2? heb nu het op 1024*768 85mhz staan, maar ik heb toch het gevoel dan dat ik iets mis, bijvoorbeeld veel mist in bepaalde mappen. mijn videokaart is een GF6800LE oc op 380*810
met 8 pipes en alle shaders open...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The N Man
  • Laatst online: 23:17
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 22:10:
[...]

Yep niets tegen jullie persoonlijk maar ik ben inmiddels die grote bek van die TKers zo zat dat ik gewoon maar weg ga. Je wint het toch niet en voor mijn eigen bloeddruk beter om dan weg te gaan. Neemt niet weg dat ik die DC map leuk vondt.
Goede Keuze, daarom probeerde ik je ook te switchen. Het beste is meestal de 'kemphanen' uit elkaar te halen, in mijn ogen :). Meestal is zo'n oplossing het beste voor de bloeddruk van beiden ;) In iedergeval, hopelijk tot een volgende keer :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
vanmiddag had ik nog 2200 server nu vind die er niet meer dan 70.
heb niks veranderd.
hebben andere mensen dit ook??

gaat om de gewone bf2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snow_King schreef op maandag 12 december 2005 @ 10:36:
[...]
Nee, maar om iedere keer 3 meter naar achteren te vliegen is ook niet echt fijn. Of denken een lock te hebben en dan staat je crosshair weer 2 meter de andere kant op.

Ik heb op alle i3d servers een ping van 8 a 9 en alleen op die een van 30ms en laat die nou ontzettend laggen.
Met een ping van 30 heb je die verschijnselen echt niet hoor...k heb zelf meestal een ping tussen de 15-30 en ik heb nergens last van....pas boven de 100 gaat het een beetje skippen...
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 19:00:
[...]

BF2 is zoveel meer dan lame-vliegtuigen besturen...
Dat is ook een opmerking van nix...je zal het wel niet kunnen dan want ik vind vliegen ongeveer het leukste aan BF2...het hoort er nou eenmaal bij...Iedereen zn specialiteit

Wel iets anders waar ik me aan erger...mensen die zich aan alles ergeren en iedereen noob noemen. Je bent ongetwijfeld ook niet met je skills geboren maar was je zelf ook ooit een noob :+
Mensen die gewoon niet nadenken en/of hele stomme dingen doen kan soms best frustrerend zijn...en dat zijn niet altijd beginners. Ik zat laatst in een squadje die alleen maar van vlag naar vlag rende om m over te nemen. Halverwege vlaggen werd de vorige alweer overgenomen, maar ja...alles voor de puntjes he ;) Ze waren ook erg sportief...in een auto stappen en gelijk wegscheuren..niet ff wachten of reageren op give me a ride/need a pickup...daar was ik ook snel mee klaar dus.

Wat ik dan een beetje jammer vind...meestal als ik een server in ga kijk ik ff naar de squads...als er dan een squad is waar een aantal clanmembers in zitten ga ik meestal daar bij zitten omdat ik aanneem dat die wel samenwerken en/of op ts zitten. Maar op de een of andere manier word je dan regelmatig uit zo'n squad gegooid...beetje triest vind ik dat, zeker als je gewoon lekker meewerkt met vlaggen ed. veroveren. En het is dan niet om een ander erin te laten.
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 22:42:
[...]

Daar ben ik niet te laf voor hoor. Die extra keer dood vind ik ook niet zo erg. Ik was laatst in gevecht om 1 vlag met 1 tegenstander, en hij kilde mij steeds omdat ik niet wist waar hij zat. Uiteindelijk na 4 of 5 keer gedood te zijn trok ik aan het langste eind ;)

En dat met dat zelf opblazen is idd heel triest. Ik was er niet eens opgekomen. Ik heb de basic badge met moeite gehaald, laat staan wanneer ik de veteran en expert badge nog wil halen 8)7
Ik heb m nog steeds niet omdat ik altijd net 1 kill tekort kom. Maar mijn verhaaltje ging eigenlijk over mensen die de Purple Heart een noob medaille vinden. Ben ik het niet mee eens...

Maar ik ben net zo hoor....liever sterven dan opgeven ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2005 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

jorisw86 schreef op maandag 12 december 2005 @ 23:18:
vanmiddag had ik nog 2200 server nu vind die er niet meer dan 70.
heb niks veranderd.
hebben andere mensen dit ook??

gaat om de gewone bf2
Lees de thread even aub. Meer mensen hebben dit al gepost.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
ja sorry hoor maar dit topic gaat zo hard.
kan het niet bijhouden.

me bf2 sf heeft maar 23 servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-09 11:27

Snow_King

Konijn is stoer!

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 23:19:
[...]
Met een ping van 30 heb je die verschijnselen echt niet hoor...k heb zelf meestal een ping tussen de 15-30 en ik heb nergens last van....pas boven de 100 gaat het een beetje skippen...
Ik doe nog 1 poging :>

Ik heb op alle i3d servers ping van 8 a 9, die lopen allemaal vlekkeloos. Op de IKS server is het vaak 30, erg apart aangezien die denk ik binnen een straal van 10 meter staat van de andere servers.

Laat nu net de IKS server (met een hogere ping) laggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:28

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

2 redenen om er niet meer op te spelen!?

en die CTF mod is vet lachen... :+

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan

MadMan

What the....

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 22:43:
[...]

ik erger me aan! waarom noobs! als jij er mee dood wordt geschoten dan gaat er toch echt iets mis bij jouw!

en ja ik lame als ik kan waarom omdat mensen toch niet rekening mee houden met de slpash damage!
dan vraag je er gewoon om (voor mij dan)
en is lamen met een shotgun ook erg... vind ik niet
je moet er gewoon mee om kunnen gaan!

en geef ze dan niet de kans voor om te lamen!
spring omhoog zoom in en ga tegelijk liggen perfect!:P of sta op een muurtje zo dat je snel dekking kan nemen, maar toch goed overzicht heb!!

ik wordt nauwlijks door zo ding geraakt behalve als mensen zich er zelf mee opblazen maar daar zit ik daar niet mee!
Als ik eens een keer word gemold door zo'n ding boeit me dat niet. Als ik heel vaak word gemold door zo'n ding omdat er een iemand tussen zit die er toevallig goed in is ofzo, ook geen probleem. Maar als echt letterlijk iedereen van grote afstand al met die dingen begint, wat wil je dan nog? En als ieder plekje standaard de hele tijd gebombd word dan kun je dus ook niet in dekking gaan liggen. Kun je een hele discussie over voeren maar dat heeft verder toch geen functie. Dit is gewoon mijn mening, en de meeste mensen in het team waar ik in zat hadden precies diezelfde mening....
Verder vind ik "lamen" met een shotgun helemaal niet erg, omdat je met dat ding tenminste nog een beetje moet kunnen mikken, en niet alles in een straal van 5 meter rip knalt in 1 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snow_King schreef op maandag 12 december 2005 @ 23:41:
[...]

Ik doe nog 1 poging :>

Ik heb op alle i3d servers ping van 8 a 9, die lopen allemaal vlekkeloos. Op de IKS server is het vaak 30, erg apart aangezien die denk ik binnen een straal van 10 meter staat van de andere servers.

Laat nu net de IKS server (met een hogere ping) laggen.
Laat t dan nog steeds niet aan je ping liggen. Misschien trekt de server niet echt 64 players of is er een probleem met die server. Je zegt zelf al dat die server waarschijnlijk binnen een straal van 10m van die andere staat dus lijkt het me eerder een serverprobleem. Verklaren dat je lagged met een ping van 30 is gewoon onzin. Dat zou betekenen dan 99,9999% van de BF2 community zou moeten laggen, inclusief mijzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
*irritatie modus*

Ik vind het zo'n vreselijk woord he ... dat noob.... en het wordt nog eens door de helft verkeerd gebruikt volgens mij... Volgens mij denkt de helft dat noob een scheldwoord is voor slechte speler.

sjeezzzz... Mensen die het spel net hebben moeten ook ff alle wapens leren en leren vliegen ... damn.b Who died and made you überplayer !! :r

Sorry ..zit net een paar van dit soort forums te lezen en daar wordt het woord N00b oid zo gebruikt dat ik er een beetje van moet :r .

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
[...]
Wat ik dan een beetje jammer vind...meestal als ik een server in ga kijk ik ff naar de squads...als er dan een squad is waar een aantal clanmembers in zitten ga ik meestal daar bij zitten omdat ik aanneem dat die wel samenwerken en/of op ts zitten. Maar op de een of andere manier word je dan regelmatig uit zo'n squad gegooid...beetje triest vind ik dat, zeker als je gewoon lekker meewerkt met vlaggen ed. veroveren.
Inderdaad, daar erger ik me ook dikwijls aan. Ben geen kei in BF2 maar als je alleen speelt of in teamverband is toch een wereld van verschil. Kunnen sommigen misschien wel van getuigen.

Vind het heerlijk om een een team te spelen. Dan kan ik makkelijk uren achter elkaar spelen. Echter als ik een half uur alleen heb moeten rondklooien ben ik het meestal al beu. Zeker als je dan loopt te ploeteren tegen goed samenwerkende teams :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blacksnak schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 09:21:
[...]

Inderdaad, daar erger ik me ook dikwijls aan. Ben geen kei in BF2 maar als je alleen speelt of in teamverband is toch een wereld van verschil. Kunnen sommigen misschien wel van getuigen.
Ik getuig!!!!! (onder ede zelfs :) )
Als er goed in teamverband gespeeld wordt, netjes elkaar een lift geven en met een squad loopt waarbij niet iedereen voor de kill gaat maar mensen ook verschillende kanten dekken e.d. is mijns inziens toch het mooiste van BF2. Ik heb er gisteren zelfs een attack chopper voor laten staan puur omdat het squad waarin ik zat zo goed samenspeelde dat ik daar gewoon onderdeel van MOEST zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

jorisw86 schreef op maandag 12 december 2005 @ 23:31:
ja sorry hoor maar dit topic gaat zo hard.
kan het niet bijhouden.

me bf2 sf heeft maar 23 servers
sorteer op dezelfde mod..waarschijnlijk heb je de CTF mod gespeeld en daarom zie je maar zo weinig servers.

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-07 19:34

M.I.G.

[like an alien]

Ik had gisteren precies hetzelfde. Er waren maar een x aantal servers te zien. Ik weet niet of nu nog steeds het probleem aanwezig is. Maar ik heb zelf nog geen enkele keer CTF mod gespeeld ofzo. Dus gewoon kale installatie met daarna SF en dan inloggen op BF2. Gelukkig bracht me favorieten in ieder geval nog naar een paar niet volle servers. Want diegenen die aanwezig waren, zaten natuurljik nokkie vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gister voor het eerst de add-on gespeeld, ondanks dat ik hem al heb sinds vrijdag :D.

Maar ik heb op grote mappen, echt problemen, helikopter vliegen is bijna onmogelijk. Het schokt heel erg.
Heeft iedereen dat probleem of zou het aan mijn systeem kunnen liggen ?

GF6800 GT
1024 mb pc 3200
amd mobile xp 2500 @2.2ghz

Ik vermoed dat mijn processor de bottleneck is maar misschien zit ik er ook naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:06

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Je zit er helemaal niet naast: SF hapt gewoon flink in je systeem om. Ik vind het een erg leuke mod, maar betrap mezelf erop dat ik steeds minder SF servers join, gewoon omdat het op de "normale" instellingen, waar BF2 lekker op draaid, onspeelbaar wordt op sommige momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:54
Halloo,

Ik heb nu dan ook eindelijk maar eens Battlefield 2 gekocht. Ik kon het niet laten :)

Als ik nu HLSW opstart (laatste versie) en ik voegd e server van DJ Mantri toe, dan krijg ik geen informatie! Als ik All Seeing Eye opstart, krijg ik die informatie wel!

Dit heb bij veel meer Battlefield 2 servers, maar niet allemaal!

Iemand een ideetje? Ik gebruik namelijk liever HLSW :)

Thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024

[...]

Dat is ook een opmerking van nix...je zal het wel niet kunnen dan want ik vind vliegen ongeveer het leukste aan BF2...het hoort er nou eenmaal bij...Iedereen zn specialiteit

...

;)
Ik vindt anders dat die helemaal gelijk heeft, jets in bf2 zijn easy mode ++ full arcade controls en alleen andere jets kunnen je killen want aa stelt echt niks voor. Laat staan als je er je specialiteit van maakt... :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 13-09 15:30
ik weet niet of je de gamepoort gebruikt of de rcon want de ene is 16567 en de ander 29900

ik speel trouwens ook liever in teamverband dan in mn eentje al is het soms wel leuk in een chopper (helaas wel vaak last van vliegtuigen)
anyways

we zijn op het forum van djmantri.nl wat aan het praten over een filmpje als soort van reclame/funmovie/bf2 demo achtig iets (ben nog moe dus vandaar deze rare samenstelling)
nu hebben we nog wel wat mensen nodig die het leuk vinden om mee te helpen met het opnemen van zo'n filmpje, die eventueel wat ervaring hebben, tijd hebben en ook wel regelmatig op de server te vinden zijn (is handiger ivm kennis van de gamers e.d.)
wil je ook meedoen? laat het dan ff op het forum weten (*link fixed)

gister trouwens ontiegelijke lag op andere servers (mijne was ff leeg en ik kon niet op bf2cc door een out of bounds exeption) en ik weet niet wat het was maar om de 10 sec connection probs en na een minuut een kick :/

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 13-12-2005 15:08 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
ik speel alleen conquest nog nooit ctf gedaan.

maar server is nu van 23 naar 339 gegaan bij bf2 en van sf van 19 naar 50.

dus er is iets goed fout en meerdere mensen die ik ken die het spel hebben, hebben het zelfde als ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-09 11:27

Snow_King

Konijn is stoer!

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 02:15:
[...]

Laat t dan nog steeds niet aan je ping liggen. Misschien trekt de server niet echt 64 players of is er een probleem met die server. Je zegt zelf al dat die server waarschijnlijk binnen een straal van 10m van die andere staat dus lijkt het me eerder een serverprobleem. Verklaren dat je lagged met een ping van 30 is gewoon onzin. Dat zou betekenen dan 99,9999% van de BF2 community zou moeten laggen, inclusief mijzelf.
Wat ik meer bedoel, aangezien die bak een ping van 20ms hoger heeft ten opzichte van de anderen is er dus iets mis mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmantri schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 11:25:

gister trouwens ontiegelijke lag op andere servers (mijne was ff leeg en ik kon niet op bf2cc door een out of bounds exeption) en ik weet niet wat het was maar om de 10 sec connection probs en na een minuut een kick :/
mm misschien is t je eigen provider. Je had zaterdag middag hetzelfde op de GoF server zag ik, je kreeg een kick vanwege de ( veel te ) hoge ping, terwijl de ping van de meeste zo niet alle andere erg goed was :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 16:55

Stewie!

Keen must die!

Snow_King schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 11:37:
[...]
Wat ik meer bedoel, aangezien die bak een ping van 20ms hoger heeft ten opzichte van de anderen is er dus iets mis mee ;)
Als PhoeniXProjects gewoon even jouw post op ons forum leest is alles wat helderder denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 11:18:
[...]
Ik vindt anders dat die helemaal gelijk heeft, jets in bf2 zijn easy mode ++ full arcade controls en alleen andere jets kunnen je killen want aa stelt echt niks voor. Laat staan als je er je specialiteit van maakt... :)
Een beetje meer weerstand kunnen bieden tegen vliegtuigen zou niet verkeerd zijn (dmv betere stingers en/of AA-tank) Aan de andere kant, ben net aan t leren om te vliegen in een vliegtuig dus..... ;)

@DJMantri: Jou link naar je forum geet een " page cannot be displayed" :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2005 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

eikel = knob -> (zeg maar de elite taal) noob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje voor de vliegers onder ons, ik wil een joystick gaan kopen, had er een maar die is helaas overleden is de Logitech® Attack 3 dan een goeie keus??? :?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2005 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Extreme 3D Pro is een aanrader :) 3 assen (weet niet of die Attack 3 dat ook heeft)

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawrentium
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-01 22:36
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:12:
Vraagje voor de vliegers onder ons, ik wil een joystick gaan kopen, had er een maar die is helaas overleden is de Logitech® Attack 3 dan een goeie keus??? :?
Zoek er hoe dan ook een die zowel een rudder als een throttle heeft, min of meer wel een must om lekker snel te manourvreren. Verder zal je toch echt ff zelf op zoek moeten gaan naar een goede joystick IMO, want iedereen vind de een weer beter vliegen dan de ander. Ik zweer bij Thrustmaster, ik vind die dingen echt super relaxed, maar een ander weer bij Logitech. Persoonlijk kan ik ook force feedback afraden, omdat vliegen minder precies wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 15:08

JohnD

Bernd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:05:
[...]

Een beetje meer weerstand kunnen bieden tegen vliegtuigen zou niet verkeerd zijn (dmv betere stingers en/of AA-tank) Aan de andere kant, ben net aan t leren om te vliegen in een vliegtuig dus..... ;)

@DJMantri: Jou link naar je forum geet een " page cannot be displayed" :'(
ik zat laatst in een gevecht met 3 tegenstanders @ wake. een tegenstander had een jet gestolen. we hadden geen vliegveld meer dus ik had alleen nog maar mijn gewone gun. Ik ben gewoon constant achter een jet gaan vliegen. de 2 jets achter mij vuurde er hevig op los en knalde alleen maar hun teamgenoot uit de lucht. Na 3x kregen ze mij wel maar ik moest er toch wel om lachen. AA missiles werken gewoon voor geen meter.

ga maar eens rondjes vliegen met een beetje afterburner als je gelocked wordt... 95% kans dat niemand je raakt.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeluxZ schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:15:
Extreme 3D Pro is een aanrader :) 3 assen (weet niet of die Attack 3 dat ook heeft)
Zal eens gaan vergelijken, bedankt voor de tips so far! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
Hebben meer mensen ook onderstaande vreemde situatie in BFHQ van BF2 met SF.

ik heb meer dan 60.000 punten en de bijbehorende rang, maar ik heb nog steeds een dicht hangslotje bij de flashbang van de Attack-Force kit. (wordt zichtbaar door op het rechter pijltje te blijven klikken als je de attack kit geselecteerd hebt in BFHQ.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Laatst online: 07:18
dCY schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:06:
eikel = knob -> (zeg maar de elite taal) noob
bijna :P

groentje = newbie -->noo (noe) b (bie) = n00b

[ Voor 3% gewijzigd door phYzar op 13-12-2005 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy1978
  • Laatst online: 09-07 13:39
Ik zweer toch bij de Saitek X52, relaxed knuppeltje met 3 assen en throttle.

Goed linkje naar DJMantri forum

[ Voor 15% gewijzigd door Stimpy1978 op 13-12-2005 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 11:18:
[...]

Nou zelfs andere jets slopen is al een kunst want de raketten van vliegtuigen zuigen ook enorm. Als ik achter een vliegtuig aan zit en ik word zelf gelocked neem ik vaak al niet eens de moeite om te flaren omdat zo vaak die raketten er langs schieten en het vliegtuig voor me pakken...dan maar bombarderen. Dan nog...alleen voertuigen verschijnen op je radar dus te voet ben je al een stuk veiliger...Maar iedereen heeft toch wat tegen vliegtuigen. Iemand die goed met een tank overweg kan kan net zo veel schade aanrichten. Ik sta ook liever niet aan de ontvangende kant van een bom of de gun van een heli...maar ik erger me meer aan lui die niet samenwerken. Helemaal als je tegenover een groep staat die dat wel doet. En hoe vaak word ik wel niet door een muur heen kapot geschoten door een tank..
Snow_King schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 11:37:
[...]
Dat is wat ik al zei...dat je lagged omdat je een ping van 30 hebt is gewoon onzin...dat de server waarschijnlijk niet goed loopt is een ander verhaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:58
Ik weet niet hoor, maar ik speel bijna altijd op servers met een ping van 150. Nooit last... Ben ik de enige? :?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, je bent niet de enige. Ik doe het zelfs met 200 tot 300, en over het algemeen gaat dat goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 13-09 15:30
linkje naar mn forum is gefixed en anders nog es hier: forum

anyways
mijn ping was behalve bij die connection probs ook maar gewoon 15 ofzo? dus of het echt aan mn provider ligt weet ik dus niet aangezien de overall verbinding wel goed was (ook speedtest.nl had geen problemen)
vind het zoiezo kut met die inlogservers... dat we daar perse afhankelijk van moeten zijn want dat is in principe helemaal niet nodig, het geeft gewoon aan waar welke speler speelt (denk ik?) en dat bijhouden kan ook via de gameserver zelf gebeuren, zoveel snelheid scheelt het niet, zeker niet als je het opspaart en net voor een mapwissel doet ofzo.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dghdthdthdghdfghdfgh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-05 12:57
lijkt me duidelijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:06

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik had het niet mooier kunnen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phYzar schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:43:
[...]

bijna :P

groentje = newbie -->noo (noe) b (bie) = n00b
Als ik het mij goed herinner komt de verbastering 'noob' van het woord 'boon'...
Boon, als in, het moet nog ontkiemen...

Een boontje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Laatst online: 07:18
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:29:
[...]

Als ik het mij goed herinner komt de verbastering 'noob' van het woord 'boon'...
Boon, als in, het moet nog ontkiemen...

Een boontje...
http://en.wikipedia.org/wiki/N00b

Het is niet in Nederland ontstaan en in het engels is een boon een bean.

[ Voor 20% gewijzigd door phYzar op 13-12-2005 16:37 . Reden: //bean, geen pea ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat hele BF2 is gek geworden man...t lijkt wel of mn fps ineens zijn gehalveerd. Alles op medium en nog maar 30-40 fps....k word ondertussen een beetje ellendig van dit spel :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:28

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

geen vsync in driver aanstaan, per ongeluk hoge af of aa filters, moet een instelling zijn !?!?

ps:

www.crazyredhawkclan.org

Teamplay in vanilla BF2 is leuk, maar hier is het noodzaak.........

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.