[PC] Battlefield 2 - Deel XXV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.273 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 11:40:
Grappig... ik kreeg gisteren een mailtje van iemand van de Project Reality mod. Hij vroeg of ze mijn map mogen gebruiken vanwege het feit dat ze hem wel gaaf vonden. Heb ze toestemming gegeven (mits ze mij credits geven :P ) om de map vrij te gebruiken. Wie weet gaat ie uiteindelijk dan toch gespeeld worden :)

Hier een link naar de site van de mod-makers.
www.realitymod.com
Dat is in iedergeval erkenning voor je werk, zoals het hoort.

ps SF draait nu weer zie ik je nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 08:10:
[...]

Ik heb trouwens nix gemerkt van andere spawnpoints in BF2 vanilla....volgens mij is dat een onzin verhaal....maar als teamdamage uit staat (wat nergens over gaat) kan je idd met C4 op gebouwen ed. komen.
Als je goed leest hebben BF2 SF spelers andere spawnpoints.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 16:55

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 14:58:
[...]

Als je goed leest hebben BF2 SF spelers andere spawnpoints.
Dit heb je "van horen zeggen" oid :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 14:57:
[...]

Dat is in iedergeval erkenning voor je werk, zoals het hoort.

ps SF draait nu weer zie ik je nog :)
Zekers... heb al meerdere verzoeken gehad van veschillende mods om ze te helpen met mappen. Zie dat alleen niet zo zitten aangezien het toch wel veel werk is. Maar goed... wie weet doe ik wel eens een keer mee...

Vanavond zal ik zeker weer eens komen buurten. Heb mijn 2de GB geheugen gisteren binnengehad, maar nog niet de tijd gehad om het goed te testen. Daar komt vanaaf dus verandering in :)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 15:28:
[...]

Dit heb je "van horen zeggen" oid :?
O wacht, dat was van een andere map. Ik heb verkeerd gelezen :P

Maar dan snap ik nog steeds niet hoe hij daar kwam 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 16:04:
[...]

O wacht, dat was van een andere map. Ik heb verkeerd gelezen :P

Maar dan snap ik nog steeds niet hoe hij daar kwam 8)7
van waar dan?? van hier of zo

Afbeeldingslocatie: http://img400.imageshack.us/img400/3211/screen0143ad.th.jpg

Team damage stond aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 21:09
Ik vraag me iets af:

Is het nou wel of niet done om het basiskamp van de vijand te beschieten met artillerie? En waarom wel/niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Jack Flushell schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 16:31:
Ik vraag me iets af:

Is het nou wel of niet done om het basiskamp van de vijand te beschieten met artillerie? En waarom wel/niet?
Het gebruik van artillerie is eigenlijk "Not done" :+) Nee.. geintje...

Vindt ik wel... tenzij de vijand geen andere vlaggen meer in handen heeft. Maar het kan leuk zijn om de planecampers eens goed te straffen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
even een vraag, over een paar uur ga ik naar n LAN toe, is het mogelijk om via de serverconfig van een dedicated server, alle weapons te unlocken? Google levert niet veel bruikbaars op eigenlijk :X en aangezien iedereen toch alle unlocks tegenwoordig heeft wil ik ze graag unlocken zodat we op de LAN ook met upgrades kunnen spelen.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jack Flushell schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 16:31:
Ik vraag me iets af:

Vaak genoeg in Wake dat de amerikanen met z'n alleen staan te planecampen, en er voor de rest niemand is op het eiland zelf. Waar zou je anders je arty neer moeten gooien als MEC? Lijkt mij dan toch lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psies, gewoon aanpakken die handel. Ik vind zo'n regel dat je niet mag baserapen ook zo'n bullshit. Als jij als team zo dramatisch slecht speelt dat je helemaal teruggedreven bent tot je home basis dan heb je het gewoon verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:45

jefjef

learning by doing

Is saai zo op DJ server...wanneer komen jullie nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 16:30:
[...]

[afbeelding]

Team damage stond aan!
Juist ja, op die plek. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ahah die plek is cool man! heb je geen c4 jump voor nodig of touw!
nee er geen gebruik van gemaakt van een bug of exploit of whatever gewoon een goeie spring techniek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 20:23:
[...]

nee er geen gebruik van gemaakt van een bug of exploit of whatever gewoon een goeie spring techniek :+
Timing is een behoorlijke vereiste ja, 9/10 flikker je gewoonweg naar beneden :)
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 20:35:
Wat zijn er toch een stelletje zielige figuren in SF zeg. Ze spelen al een paar uur op de server maar zodra Devil Perch komt disconnecten er gewoon 15 man !!!!! onder het mom van deze map is niet leuk. Ben ik nu leip of speel je gewoon alle mappen die langs komen. Het is verdomme de mooiste map van SF.

DjMantri hoe loopt deze map bij jouw ?
Hmm devils Perch is naar mijn idee ook 1 van de betere maps, bij the iron gator disconnect ik overigens wel :P maar meestal gebeurt dat pas als ik al een tijdje speel.

[ Voor 46% gewijzigd door whyz op 09-12-2005 20:37 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn er toch een stelletje zielige figuren in SF zeg. Ze spelen al een paar uur op de server maar zodra Devil Perch komt disconnecten er gewoon 15 man !!!!! onder het mom van deze map is niet leuk. Ben ik nu leip of speel je gewoon alle mappen die langs komen. Het is verdomme de mooiste map van SF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sain onez schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 14:52:
[...]

idd, ben ook wel toe aan een leuk mod, een capture the flag implementatie door EA zelf, zou ook een hoop goed maken..... _/-\o_
Laat Desert Combat nou net die mod uitbrengen een dezer dagen. K heb gister ofzo nog een filmpje zitten kijken met CTF.

Desert Combat website
Daar kan je gewoon op komen...ik heb daar ook al een filmpje van gezien van iemand die daar gewoon op springt. Mij is het nog niet gelukt maar dat wil niet zeggen dat t niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 20:23:
[...]

Ik zal eens gaan zoeken hoe ik er moet komen en dan wel met support :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 20:42:
Daar kan je gewoon op komen...ik heb daar ook al een filmpje van gezien van iemand die daar gewoon op springt. Mij is het nog niet gelukt maar dat wil niet zeggen dat t niet kan.
Dat kan idd op geheel legale wijze zonder C4 of andere moeilijkheden. Beetje timing en springtechniek.

Ik ben daar wel ns geweest nl... ;)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 20:50:
[...]

Be my guest!! dan moeten ze nog is proberen om die vlag te pakken :+
wat pas lachen is spec-ops met een support en een medic er bij :*)
C4 bij de vlag, support voor het reloaden en medic voor het healen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
Ff snel vraagje als dit mag. Ik heb het spel net geïnstalleerd en alles is Nederlands, is dit nog te veranderen zonder hem opnieuw te installeren. Vind het een beetje knullig zo :+

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 20:50:
[...]

Zal ik het je makkelijk maken :P

Filmpje

De truc is om voor het hoekpaaltje te springen, soms gaat het makkelijker als je ook nog hurkt als je bij de rand aankomt. (die waar je op wilt springen) :)

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Total Bf2 ziekte! ga in een squad krijg ik internet probs?¿ ga ik niet in een squad wordt ik niet van de DJmantri afgekickd 8)7
als ik in een squad ga, gaat mij ping ook ineens 400 :?

en niet in een squad juist een stabiele ping }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 10:00
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 23:31:
Total Bf2 ziekte! ga in een squad krijg ik internet probs?¿ ga ik niet in een squad wordt ik niet van de DJmantri afgekickd 8)7
als ik in een squad ga, gaat mij ping ook ineens 400 :?

en niet in een squad juist een stabiele ping }:O
Heeft dat niet iets met dat lijpe VOIP gebeuren te maken ofzo ??? uitzetten :P? anders weetk ook niet meer :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EyeWitness schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 23:56:
[...]

Heeft dat niet iets met dat lijpe VOIP gebeuren te maken ofzo ??? uitzetten :P? anders weetk ook niet meer :z
nee dnek het niet want dit had ik nooit!!
zal wel zeker me leipe internet zijn geweest want me ping was wel hoger dan normaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
MariahCareyLover schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 22:35:
Ff snel vraagje als dit mag. Ik heb het spel net geïnstalleerd en alles is Nederlands, is dit nog te veranderen zonder hem opnieuw te installeren. Vind het een beetje knullig zo :+
Vraag ik mij ook al af.

Ik zie wel dat er verschillende *.utxt bestanden aanwezig zijn voor verschillende talen, die zijn volgens mij dan ook bedoeld om het spel in een bepaalde taal te zetten.

Alleen kan ik niet vinden hoe het te veranderen is naar een andere taal zonder dat je alles opnieuw erop moet zetten.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 19:37:
[...]

Zeker dat Caps Lock niet opstond ? >:)
Ja dat weet ik 100% zeker.
ik krijg er echt de &^$%@#8! van!

En klantenservice....is er die dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 16:30:
[...]

[afbeelding]

Team damage stond aan!
Die is tricky maar te doen. Je moet dat huis in wat ernaast staat. Dan op de reling gaan staan, rennen en springen en je bent op gebouw. IK pletter 9/10 keer naar beneden maar het is te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
Mystic_Jack schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 00:29:
[...]

Vraag ik mij ook al af.

Ik zie wel dat er verschillende *.utxt bestanden aanwezig zijn voor verschillende talen, die zijn volgens mij dan ook bedoeld om het spel in een bepaalde taal te zetten.

Alleen kan ik niet vinden hoe het te veranderen is naar een andere taal zonder dat je alles opnieuw erop moet zetten.
Mja heb daar ook ff naar gekeken, maar daar staan alleen strings in welke gebruikt worden in de verschillende schermen die bij het installeren worden gebruikt. Had eerlijk gezegd toch verwacht dat je dit gewoon in zou kunnen stellen, ik houd niet van nederlands in mijn games :D

edit:
In de registry staan 2 variabeles;
- Language: Dutch
- Locale: nl

Welke ik had verandert in:
- Language: English
- Locale: en

Dit werkt niet! Alle menu-items krijgen hierdoor geen waarde en krijgen namen als Main_button_8 oid :D

[ Voor 16% gewijzigd door Sensei_D op 10-12-2005 10:52 ]

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Lekker is dat, behaal ik een aantal badges voor SF, oa sniper, anti tank en veteran spec ops, worden die niet in me profiel gezet.
Nu 2 dagen achter elkaar die badges 3 keer behaald, maar ze komen er niet bij ! 8)7

iemand anders hier last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 20:35:

Hoezo zielig? Als een map mij niet aanstaat ben ik ook gewoon pleite van die server hoor. Heb ik overigens enkel bij Wake Island, die kon me vanaf het begin al niet boeie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:28

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

De CTF mod is uit ben em aan t downen, ben wel benieuwd, lijkt me errug lachen, Hunt down the foxhound!! (mine,mine!!!)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SileX schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 12:21:
Lekker is dat, behaal ik een aantal badges voor SF, oa sniper, anti tank en veteran spec ops, worden die niet in me profiel gezet.
Nu 2 dagen achter elkaar die badges 3 keer behaald, maar ze komen er niet bij ! 8)7

iemand anders hier last van ?
Lees ff een paar posts terug ... Volgende awards heb ik (minstens) tweemaal behaald vooraleer ik ze ook effectief kreeg :

basic knife
- basic pistol
- basic knife
- vet pistol
- vet support combat
- staff officer ribbon
- Armoured service ribbon
- ...

Dus nee, je bent niet de enige ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 13:34:
[...]

Lees ff een paar posts terug ...
Dus nee, je bent niet de enige ...
Ah, leuk een quiz in t weekend..

ik zou op de puntjes invullen Stats whore :o (of past dat niet?!)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sain onez schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 13:43:
[...]

Ah, leuk een quiz in t weekend..

ik zou op de puntjes invullen Stats whore :o (of past dat niet?!)
Wat nou nog als ik die awards leuk vind ? Op mijn spel valt niks op te merken, integendeel ... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

was ook meer een grapje hoor.. maar als men je laatste posten erop naslaan, dan gaat t enkel over die batches, but hey, it's your 50$, who am I to spoil it for you...

Maar als ik je tegenkom op een server, zal ik er toch alles aan doen, om je het behalen ervan, tegen te gaan... :+

[ Voor 3% gewijzigd door SAiN ONeZ op 10-12-2005 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Defibrillator 80:06:02 213 7,612 0.03 75.39% –

Dat is de nummer 1 van alle spelers. Wat mij betreft ben je dan best wel een n00b als je meer dan 7000 keer gekilled wordt door een defibrillator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Je hebt gelijk - ik heb zojuist gespeeld, 3 badges in 1 ronde - 5 mins later zaten ze in mijn profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 14:05:

Dat is de nummer 1 van alle spelers. Wat mij betreft ben je dan best wel een n00b als je meer dan 7000 keer gekilled wordt door een defibrillator.
wss is dat t aantal keren dat ie iemand ermee gerevived heeft... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whyz schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 22:39:
[...]

Zal ik het je makkelijk maken :P

Filmpje

De truc is om voor het hoekpaaltje te springen, soms gaat het makkelijker als je ook nog hurkt als je bij de rand aankomt. (die waar je op wilt springen) :)
Kijk aan, zo hoef ik er niet zelf meer na te zoeken. Zal het eens gaan proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sain onez schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 14:11:
[...]

wss is dat t aantal keren dat ie iemand ermee gerevived heeft... _/-\o_
nee hoor.

Weapon ` Time Kills Deaths Ratio Acc G.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Jullie hebben het allebei fout, het is het aantal keer dat hij is doodgeschoten terwijl hij de pads in z'n handen had!! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Epitome schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 14:16:
Jullie hebben het allebei fout, het is het aantal keer dat hij is doodgeschoten terwijl hij de pads in z'n handen had!! :Y)
Das nieuw voor mij. Eigenlijk is dat niet echt logisch, want dat geld niet voor alle andere wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Blerk ? Leuk potje gespeeld, mooi wat punten + badges gehaald, helaas werden me stats niet meteen bijgewerkt. Ik als koelbloedige soldaat blijf natuurlijk kalm. 8)
Vandaag nog een keer kijken, wel stats bijgewerkt (Global points + badges) maar geen promotie gemaakt ? Zit op 515 punten en ben nog steeds 'Private first class' ? :'( Ik zou nou toch ook me eerste unlock moeten krijgen ?
Iemand dit ook al gehad of mis ik nog wat voor me volgende rang/unlock ? :X

http://www.bf2s.com/player/Righteye/ (ja ben nog redelijk nieuw)

[ Voor 8% gewijzigd door Righteye op 10-12-2005 14:27 ]

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sain onez schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 14:01:
was ook meer een grapje hoor.. maar als men je laatste posten erop naslaan, dan gaat t enkel over die batches, but hey, it's your 50$, who am I to spoil it for you...

Maar als ik je tegenkom op een server, zal ik er toch alles aan doen, om je het behalen ervan, tegen te gaan... :+
Ik reken erop 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 14:20:
[...]

Das nieuw voor mij. Eigenlijk is dat niet echt logisch, want dat geld niet voor alle andere wapens.
Dat geldt wel voor alle wapens, ik weet waar je dat vandaan haalt... :?
Righteye schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 14:26:
Blerk ? Leuk potje gespeeld, mooi wat punten + badges gehaald, helaas werden me stats niet meteen bijgewerkt. Ik als koelbloedige soldaat blijf natuurlijk kalm. 8)
Vandaag nog een keer kijken, wel stats bijgewerkt (Global points + badges) maar geen promotie gemaakt ? Zit op 515 punten en ben nog steeds 'Private first class' ? :'( Ik zou nou toch ook me eerste unlock moeten krijgen ?
Iemand dit ook al gehad of mis ik nog wat voor me volgende rang/unlock ? :X

http://www.bf2s.com/player/Righteye/ (ja ben nog redelijk nieuw)
Even een spel joinen, iemand dood schieten, promotie binnenhalen :>

[ Voor 57% gewijzigd door Mr. Bondt op 10-12-2005 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal heus wel komen, gewoon geduld.

Je hebt al wel de purple heart, die ik na 200 uur spelen nog niet heb gehaald :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Bondt schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 14:27:
[...]

Dat geldt wel voor alle wapens, ik weet waar je dat vandaan haalt... :?

[...]

Even een spel joinen, iemand dood schieten, promotie binnenhalen :>
Best lomp dan, dat ze dat zo hebben gedaan :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 14:28:
Zal heus wel komen, gewoon geduld.

Je hebt al wel de purple heart, die ik na 200 uur spelen nog niet heb gehaald :p
Was niet zo moeilijk, gewoon 5 x spwanen en dan meteen weer doodgaan in 1 ronde :(

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Righteye schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 14:29:
[...]

Was niet zo moeilijk, gewoon 5 x spwanen en dan meteen weer doodgaan in 1 ronde :(
Dat is lastig voor mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online
sain onez schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 12:51:
De CTF mod is uit ben em aan t downen, ben wel benieuwd, lijkt me errug lachen, Hunt down the foxhound!! (mine,mine!!!)
Je bent laat ;) Hij was 's ochtensvroeg al rond 8 uur uit :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:13
He allemaal, ik speel nu ook al een tijdje BF2 en het bevalt me zeer goed. Heb hier nog niets gepost, en eerlijk gezegd nog niet veel gelezen. Maar daar is werkelijk geen beginnen aan.

Ik zit met de volgende vraag: bombarderen met vliegtuigen. Wanneer laat je je bommen los? Is het puur nattevinger werk, of moet je bijvoorbeeld loslaten als je doelwit net op die verticale lijn zit, die kruist met een soort van graadmeter onderin je HUD? Ik krijg het maar niet voor elkaar om consistent mijn doelen te raken. Heb een joystick, dus daar kan het niet aan liggen.

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

FnF schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 15:18:
[...]

Je bent laat ;) Hij was 's ochtensvroeg al rond 8 uur uit :)
maar heb je ook getjeckt!? ben ff onder vrienden aan t verspreiden, zodat we vanavond weer es gezellig kunnen gaan jagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TafkaP schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 15:34:
He allemaal, ik speel nu ook al een tijdje BF2 en het bevalt me zeer goed. Heb hier nog niets gepost, en eerlijk gezegd nog niet veel gelezen. Maar daar is werkelijk geen beginnen aan.

Ik zit met de volgende vraag: bombarderen met vliegtuigen. Wanneer laat je je bommen los? Is het puur nattevinger werk, of moet je bijvoorbeeld loslaten als je doelwit net op die verticale lijn zit, die kruist met een soort van graadmeter onderin je HUD? Ik krijg het maar niet voor elkaar om consistent mijn doelen te raken. Heb een joystick, dus daar kan het niet aan liggen.
Practice practice practice...ik heb al bijna 8000 kills met een vliegtuig gemaakt en ik gooi ze er nog steeds regelmatig naast...tis geen excact science, zijn genoeg variabelen: hoogte, snelheid, Angle of Attack enz enz...je moet er gewoon gevoel voor krijgen.
Ach ja...sommige mensen zijn niet te laf om een spawn te pakken of verdedigen in hun eentje ook al ben je outnumbered of om een paar extra deaths in hun stats te krijgen daarvoor :+

Er zijn ook mensen die zichzelf 20x opblazen met een kamikaze actie voor hun C4 badge...dat vind ik dan net zo "noob" als iemand die een purple heart heeft.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2005 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 13-09 15:30
ik probeer altijd het beste van een map te maken en als het ff niet lukt dan ga ik ff wat anders doen :o (dus ipv als een gek van vlag naar vlag te gaan gewoon ff 1 verdedigen ofzo)

maar ik heb helaas nog niet genoeg SF gespeeld om echt al wat kennis van alle mappen te hebben (weet niet eens over welke je het hebt) al vind ik ze allemaal wel te doen hoor (zijn iig niet zo irritant als dat ik had gedacht)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zat laatst op dat vliegveld mapje van SF in het donker....en k ben niet veel sniper...maar zo in het donker vind ik het wel grappig. Dus ik lig daar lekker bij een vlag in de buurt en zie zo een paar mannetjes van me worden geniped. Ik hoor meerdere snipers schieten...dus ik een beetje rondkijken...zie ik 3 snipers en een medic op een dakje liggen. Laat ik ze nou net allemaal aftikken voordat ze eindelijk door hebben waar ik zit...dat vind ik dan weer mooi. K moest nog een keer reloaden want ik had na 2 kills + revives pas de medic te pakken...

Trouwens...als ik in SF genoeg mannetjes opblaas met C4...zou ik dan gewoon mn C4 badge krijgen in BF2? K heb t nou al zo vaak geprobeerd en iedere keer kom ik net een kill tekort. En in SF lijkt het me toch iets makkelijker somehow...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2005 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

Sinds ik de neiuwe update heb geinstalleerd Is me geluid opeens heel ander geworden vor al ik vlieg heb ik opeens zo`n kraak erin dit geld ook als ik in tanks rij.

hebben andere hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 16:41:
Trouwens...als ik in SF genoeg mannetjes opblaas met C4...zou ik dan gewoon mn C4 badge krijgen in BF2? K heb t nou al zo vaak geprobeerd en iedere keer kom ik net een kill tekort. En in SF lijkt het me toch iets makkelijker somehow...
ik zou het niet weten maar makkelijker gaat het iig wel (c4 @ quad anyone?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 11:23
Twix schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 16:46:
Sinds ik de neiuwe update heb geinstalleerd Is me geluid opeens heel ander geworden vor al ik vlieg heb ik opeens zo`n kraak erin dit geld ook als ik in tanks rij.

hebben andere hier ook last van?
het geluid is inderdaad anders geworden. Maar krakerig kan ik het niet noemen.

Van sommige tanks is het veranderd bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
Hoe zit het nu met mods. Waarom lees ik hier weinig over in de openingspost.

Hoe installeer ik ze, welke servers kan ik dan joinen en welke mods zijn er eigenlijk allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 16:41:
Volgens mij wel. Ik had in BF2 normaal me armoured service ribbon nog niet, maar toen ik die in SF haalde kreeg ik er meteen 2 de SF en BF2 normaal versie van die ribbon. Dus ik denk dat het ook wel voor badges geld.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:20

justifire

Shut up and squat !!

Heb al overal gezocht en rondgevraagd maar is er een manier om spectator te worden?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

achterop23 schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 16:56:

Hoe installeer ik ze, welke servers kan ik dan joinen en welke mods zijn er eigenlijk allemaal.
Er zijn wel een aantal mods uit, maar de grote jongens moeten nog uitkomen. Wel leuk als er wat over de betere mods in de startpost zou komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

achterop23 schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 16:56:

Hoe zit het nu met computers...hoe gebruik ik ze, waar kan ik ze kopen en wat zijn de verschillen?

Klinkt ongeveer net zo... |:(

Met een klein beetje "boerenverstand" en eigen initiatief kom je er ook wel...
http://www.google.nl
http://www.battlefield2.nl heeft zelfs een aparte sectie met mods!

http://www.moddb.com is misschien wat je zoekt?
http://mods.moddb.com/?se...mod=&mf=0&game=109&type=0 om het helemaal maar voor je uit te kauwen... :X :X

K mag hopen dat je weet hoe je iets installeerd...ik neem aan dat het met BF2 ook gelukt is 8)7
justifire schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 17:18:
Heb al overal gezocht en rondgevraagd maar is er een manier om spectator te worden?
Een manier is gewoon dood gaan...map wegklikken met kruisje en met "C" kan je wisselen tussen spelers dacht ik...

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2005 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Screenies van de mod ... wij willen screenies van de mod ... screenies van de mooooooo-od ... wij willen screenies van de mooo-oooooood ...

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 09:22
weet iemand waar ik een goede versie van patch 1.03 kan downloaden? Ik heb hem nu al 5 keer gedownload en die versie doet het gewoon niet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikenl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

peppie71 schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 19:10:
weet iemand waar ik een goede versie van patch 1.03 kan downloaden? Ik heb hem nu al 5 keer gedownload en die versie doet het gewoon niet!!
Probeer het hier eens : http://www.gamershell.com/download_11615.shtml

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
miss op de i3d downloadserver? (weet ff linkje niet meer maar staat wel ergens iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

Ik heb vanmiddag special forces gekocht want ik had toch niets te doen maar nu heb ik de volgende tegenvallers/problemen:

- Als ik aan het spelen ben heb ik best regelmatig dat alle informatie (map, tekst e.d) aan het flikkeren is; aan, uit en dan weer aan. Ik had dit eerder alleen toen startte de pc na een minuut opnieuw op, nu is dat niet het geval.
-Soms komen er, net als bij sommige artifacts vanuit een punt uitsluitend groene lijnen. Heel storend, misschien wel hetzelfde als hierboven?
-De FPS zijn met SF wel met tien teruggelopen in de nachtelijke SF maps (vooral met night vision?) Normaal tussen de 40-50 met medium settings, nu rond de 30... :'(
-Is het echt zo dat je met de nieuwe wapens die je krijgt met SF alleen in de originele BF-maps kan spelen?

En wat anders:
De serverbrowser is trouwens het écht enige nadeel naar mijn idee, omdat 'ie niet goed filtert en het ergste van al, de servers met gereserveerde plekken die er ALTIJD tussen blijven staan :( :( :(

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online
sain onez schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 15:44:
[...]

maar heb je ook getjeckt!? ben ff onder vrienden aan t verspreiden, zodat we vanavond weer es gezellig kunnen gaan jagen...
Ik heb hem geinstalleerd, maar kreeg helemaal geen servers en andere mapmodus' of iets dergelijks, maar heb er nog niet echt naar gekeken :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen zit met een probleem en dit is dat ik vaak als ik in een server zit.
Ik vaak de melding krijg "verbinding verbroken" terwijl de server hellemaal ni offline is en ook mijn internet ni offline is. En mijn ping en dergelijke is ook goed. Dit is in verschillende servers dus niet in een bepaalde. Dit is vaak een periode dat i dat doet en dan doet i het wel weer een tijd goed en zo opeens heb je weer een periode dat dit weer voor komt. Als je dan reconnect naar de server doet i het weer een paar minuten hooguit 5 en weer die melding. Mijn vraag kan dit aan BF2 liggen of aan mijn internet. Dit laatste lijkt me raar omdat ik wel andere spellen zoals cod2 gewoon kan spelen zonder gekkegeid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 20:28:
Hey mensen zit met een probleem en dit is dat ik vaak als ik in een server zit.
Ik vaak de melding krijg "verbinding verbroken" terwijl de server hellemaal ni offline is en ook mijn internet ni offline is. En mijn ping en dergelijke is ook goed. Dit is in verschillende servers dus niet in een bepaalde. Dit is vaak een periode dat i dat doet en dan doet i het wel weer een tijd goed en zo opeens heb je weer een periode dat dit weer voor komt. Als je dan reconnect naar de server doet i het weer een paar minuten hooguit 5 en weer die melding. Mijn vraag kan dit aan BF2 liggen of aan mijn internet. Dit laatste lijkt me raar omdat ik wel andere spellen zoals cod2 gewoon kan spelen zonder gekkegeid.
uhm,heb je toevallig zonealarm firewall? Ik had dat nl met zonealarm,ook al had bf2 toegang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fragcompany schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 20:32:
[...]
uhm,heb je toevallig zonealarm firewall? Ik had dat nl met zonealarm,ook al had bf2 toegang.
Nee heb geen zonealarm wel een ingebouwde firewall in de route. Mischien dat het daar aan ligt. Wat heb jij toen gedaan dan firewall uit gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
Weet iemand iets meer over mods maken.

Wat ik wil, 1 bepaald vliegtuig invoegen in BF2 (replacen ook goed)

Zoals hier te zien is, is er al veel gemaakt: http://images.google.nl/i...%202%20mod%20&sa=N&tab=wi

Het gaat mij om een bepaald vliegtuig (een Baron, die ook gevlogen wordt door de KLM Flight Academy, waar ikzelf ook op school zit).

Het model om te impoteren in Flightsim heb ik wel. Welk type bestand dit is weet ik eigenlijk niet goed. Ik zag wel dat met Gmax ook deze modellen voor FS gemaakt kunnen worden.

Het is voor mij onbegonnen werk om van scratch te beginnen daarom vroeg ik mij af hoeveel ik heb aan een model welke in FS gebruikt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Respect voor diegene die met een mes overweg kunnen ... Heb er me vandaag wat op toegelegd. Iets zegt me dat je toch ook een grote dosis geluk nodig hebt om niet geownd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
ik heb een klein vraagje wat ongetwijfelt voorbij is gekomen maar kan het antwoord niet vinden.

Ik gebruik vrij weinig die anti aircraft tanks of installaties... nu wilde ik dat eens doen afgelopen vrijdag maar ik had grote problemen met het onderscheiden van de good- en de bad guys choppers en airplanes in de lucht.

iemand een tip zodat ik wat minder teamdamage maak. :|

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Laatst online: 26-06 11:56
Bij friendly piept het apparaat niet (zolang de friendly geen flares gebruikt tenminste) en verder staat er bij friendlys een kruis door het vierkantje. Bij de enemy zie je een vierkantje en je hoort de pieptoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 10:26
MarcoZ20 schreef op zondag 11 december 2005 @ 10:27:
Bij friendly piept het apparaat niet (zolang de friendly geen flares gebruikt tenminste) en verder staat er bij friendlys een kruis door het vierkantje. Bij de enemy zie je een vierkantje en je hoort de pieptoon
Handige tip
heb het spel nu ongeveer anderhalve maand. Ik vind het geweldig, omdat elke keer wat leer alleen het vliegen met een vliegtuig en een apache gaan me erg slecht af. Het enige vliegende vervoersmiddel dat voor mij weg gelegd is, is de transport heli...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

achterop23 schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 21:16:
Weet iemand iets meer over mods maken.

Wat ik wil, 1 bepaald vliegtuig invoegen in BF2 (replacen ook goed)

Zoals hier te zien is, is er al veel gemaakt: http://images.google.nl/i...%202%20mod%20&sa=N&tab=wi

Het gaat mij om een bepaald vliegtuig (een Baron, die ook gevlogen wordt door de KLM Flight Academy, waar ikzelf ook op school zit).

Het model om te impoteren in Flightsim heb ik wel. Welk type bestand dit is weet ik eigenlijk niet goed. Ik zag wel dat met Gmax ook deze modellen voor FS gemaakt kunnen worden.

Het is voor mij onbegonnen werk om van scratch te beginnen daarom vroeg ik mij af hoeveel ik heb aan een model welke in FS gebruikt kan worden.
Denk dat je meer kans hebt op dit forum >> http://bfeditor.gotfrag.com/forums/

EDIT: Link aangepast :)

[ Voor 6% gewijzigd door jagermeister op 11-12-2005 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 27-08 14:50
Die link werkt niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

ok, hoe hebben jullie sf geinstalleerd? daarnet gehaald, maar het cracht nadat ik een map heb geladen :(.. ga wel weer alles deinstalleren.. ff kijken of dat werkt oid

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-09 11:27

Snow_King

Konijn is stoer!

Lagged bij jullie de IKS public van i3d ook zo?

Alle andere i3d servers lopen lekker, alleen die server lagged als een gek, steeds ping spikes naar 30 e.d.

Wel jammer, is een 64 person public, wel lekker om te fraggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Snow_King schreef op zondag 11 december 2005 @ 16:07:
Ik speelde gisteren even op NOD (ook 64/i3d) maar lag viel mee, al blijft Warlord een beetje een kritisch veld voor mijn gevoel. Mijn computer vind um in elk geval niet echt leuk.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde bij IKS, NOD doet het wel gewoon goed hier...

Gisteren trouwens iets heel vaags meegemaakt in iron gator, sta ik daar op het vliegdekschip op de chopper te wachten (rondlopen op dat schip wil niet echt met 12 fps dus ga ik daar altijd voor de apache) en kameraad van me ernaast....
Plotseling spawnt dus die chopper boven op me (stond een beetje verkeerd) en ik zit ineens een verdieping lager in dat schip, die chopper heeft me gewoon dwars door het dek gedrukt :? 8)7
Dan sta je wel ff te kijken van "waar de fuck ben ik nu dan?" en je teammate vliegt er ondertussen vrolijk mee weg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snow_King schreef op zondag 11 december 2005 @ 16:07:

Alle andere i3d servers lopen lekker, alleen die server lagged als een gek, steeds ping spikes naar 30 e.d.

Wel jammer, is een 64 person public, wel lekker om te fraggen.
Ping van 30 is niet slecht ofzo..ik neem aan dat je 300 bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 07:23

Erw

Ik hoop dat ze snel een remake doen van El Alamein, vond dat een geweldige map

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steff
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-07 21:25

Steff

||BeeBee||

Ik heb even snel dit deel van de BF2 topic gescand op zoek naar unlocks maar ik vond niet 't antwoord op m'n vraag. Met mijn 4491 points zit ik tegen m'n volgende promotie aan. Blijkbaar zijn er ook SF wapens te unlocken waarmee je dan op gewone maps kan spelen. Ze staan alvast in m'n keuzemenu voor unlocks van de std. BF2 (zij het greyed out). Ik heb echter de SF (nog) niet.

Ik heb al op talloze fora gelezen en de truuk voor mensen zónder SF om bvb de F2000 te unlocken zou erin bestaan om in te loggen op een pc met SF geïnstalleerd, rondje te spelen, wapen te unlocken en dan gewoon verder te spelen op je eigen std. BF2 versie.

Klopt het dat ik op basis van m'n huidige unlocks (G3, G36C, M95) dan alleen de F2000 en de Scar L kan unlocken met dit truukje (buiten de overige BF2 unlocks dan)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 17:18:
[...]

Ping van 30 is niet slecht ofzo..ik neem aan dat je 300 bedoeld?
Ik heb op andere i3d servers een ping van 8 a 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erw schreef op zondag 11 december 2005 @ 19:31:
Ik hoop dat ze snel een remake doen van El Alamein, vond dat een geweldige map
omaha beach :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The N Man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:17
Nog even over die Capture the Flag mod, onze clanserver is nu ook een Capture the Flag server.

Als er mensen zin hebben te komen, het ip is 83.149.95.84:16567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 16:55

Stewie!

Keen must die!

Snow_King schreef op zondag 11 december 2005 @ 22:39:
[...]

Zie antwoord op 't forum :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Voor Omaha Beach en El Alamein zijn hier ook mappen voor te vinden: http://totalbf2.filecloud.com/?user_category_id=179625

Geen idee hoe goed ze gemaakt zijn, maar is in iedergeval genoeg andere mappen.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Sjeez wat is Warlord een klote map. Ziet er leuk uit maar het is ook enige map waarmee ik standaard een paar keer naar de desktop gezet wordt.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OzBoz schreef op maandag 12 december 2005 @ 00:19:
Sjeez wat is Warlord een klote map. Ziet er leuk uit maar het is ook enige map waarmee ik standaard een paar keer naar de desktop gezet wordt.
Samen met Ghost Town is dit mijn favoriet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snow_King schreef op zondag 11 december 2005 @ 22:39:
[...]

Dat is heel fijn...maar 30 is echt geen gekke hoge ping zoals jij doet overkomen. Ik denk dat je t pas gaat merken boven de 100...veel mensen hebben standaard een ping van 30 in servers. Beetje overdreven om daar over te klagen...net zoiets als je zou zeggen dat je framedrops hebt naar 80fps

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2005 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
MarcoZ20 schreef op zondag 11 december 2005 @ 10:27:
Weet je dat heel zeker ? .... want ik was aan het spelen op Zatar Wetlands en ik meen toch echt een tone te krijgen bij een vliegtuig met een blauw naampje erin. ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Tranzy schreef op maandag 12 december 2005 @ 08:24:
[...]
Weet je dat heel zeker ? .... want ik was aan het spelen op Zatar Wetlands en ik meen toch echt een tone te krijgen bij een vliegtuig met een blauw naampje erin. ???
Omdat het neerhalen van choppers en planes een van mijn hobby's is kan ik bevestigen dat de tone enkel en alleen hoorbaar is bij vijandige planes/choppers. :)

Wat wel kan gebeuren is dat het toestel locked op rockets of flares die worden afgeschoten door je teamgenoot. Waarschijnlijk zul je dat aan de hand gehad hebben.

[edit]
Op Zatar Wetlands heb je trouwens ook nog dat de AA locked op die irritante 'boortorens' (met die vuurtjes erop)

[ Voor 10% gewijzigd door Blacksnak op 12-12-2005 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Nou ik zal er eens op letten ...thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tranzy schreef op maandag 12 december 2005 @ 10:27:
Nou ik zal er eens op letten ...thanks.
Kijk wel uit want ondanks dat je friendly's niet kan locken heb je meer kans hun te raken dan de enemy die je locked dankzij wat goed programmeer werk :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 00:31:
[...]

Dat is heel fijn...maar 30 is echt geen gekke hoge ping zoals jij doet overkomen. Ik denk dat je t pas gaat merken boven de 100...veel mensen hebben standaard een ping van 30 in servers. Beetje overdreven om daar over te klagen...net zoiets als je zou zeggen dat je framedrops hebt naar 80fps
Nee, maar om iedere keer 3 meter naar achteren te vliegen is ook niet echt fijn. Of denken een lock te hebben en dan staat je crosshair weer 2 meter de andere kant op.

Ik heb op alle i3d servers een ping van 8 a 9 en alleen op die een van 30ms en laat die nou ontzettend laggen.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.