De meeste linkste spawn van de SAS is een airdrop, je komt dan zeg maar in de lucht terecht...Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 23:20:
Map : Warlord
Plaats : dak, kijkend richting eerste vlag (die in begin ronde uncapped is)
Blijkt dat het mogelijk is om daar per parachute te geraken, maar er is geen hoger gelegen gebouw in de buurt ... hoe doet men dit ?
[afbeelding]
Verwijderd
Tis alleen een drop...parachute moet je zelf niet vergeten open te doenVerwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 23:38:
Als je bij SAS zit dan heeft de hoofdbasis 2 punten, 1 is gewoon op de grond en 2 is drop van parchute. Dat is wat je ziet
Verwijderd
aha ... thx peeps 
Btw : Ribbons in SF zijn voorlopig disabled ... verwachtingen voor Medals zijn ook wel optimistisch (4500 hours play ?)
Btw : Ribbons in SF zijn voorlopig disabled ... verwachtingen voor Medals zijn ook wel optimistisch (4500 hours play ?)
Verwijderd
Is iets om naar uit te kijken als je strax gepensioneerd bentVerwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 23:41:
aha ... thx peeps
Altijd leuk als je even niet opletVerwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 23:40:
[...]
Tis alleen een drop...parachute moet je zelf niet vergeten open te doen
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Verwijderd
Toch wel weer vaag ... haal ik deze avond mijn vet-sf-support maar krijg 'm niet te zien in mijn stats (evenmin de punten van dat rondje). Speel ik daarnet een vers rondje om ff te testen, en die punten kwamen er onmiddellijk bij ... alweer een badge aan mijn neus voorbij, of kan het zijn dat punten niet chronologisch geupdated worden ?
Heb zo onderhand het gevoel dat ik al mijn badges 2 x heb moeten verdienen :
- basic knife
- basic pistol
- vet pistol
- vet support combat
- command lintje
- ...
grmbl
- basic knife
- basic pistol
- vet pistol
- vet support combat
- command lintje
- ...
grmbl
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2005 07:15 ]
Ik had laatst dat me veteran engineer combat badge en een paar medals niet meegeteld werden. Toen ging ik op andere server en daar kwam alles er wel gewoon ook medals maar toen de volgende dag dat ik weer ging spelen stond ie er in ene wel bij.Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 01:09:
Toch wel weer vaag ... haal ik deze avond mijn vet-sf-support maar krijg 'm niet te zien in mijn stats (evenmin de punten van dat rondje). Speel ik daarnet een vers rondje om ff te testen, en die punten kwamen er onmiddellijk bij ... alweer een badge aan mijn neus voorbij, of kan het zijn dat punten niet chronologisch geupdated worden ?
- basic knife
- basic pistol
- vet pistol
- vet support combat
- command lintje
- ...
grmbl
10100111001
Hoeveel heeft dit spel jullie eigenlijk gekost? Ik ben ondertussen al 265 euro kwijt:
Spel zelf 40 euro
Radeon 9800 XT 125 euro
Als gevolg van de videokaart, nieuwe voeding 100 euro
Oftewel 265 euro later kan ik eindelijk redelijk normaal spelen. Ik wil er eigenlijk alleen nog een aparte gamecontroller bij kopen en een raid 0 setje, maar dat laat ik maar even zitten...
Spel zelf 40 euro
Radeon 9800 XT 125 euro
Oftewel 265 euro later kan ik eindelijk redelijk normaal spelen. Ik wil er eigenlijk alleen nog een aparte gamecontroller bij kopen en een raid 0 setje, maar dat laat ik maar even zitten...

Voorlopig nog zo'n 80 euro
. Maar ik denk dat ik over een tijdje maar een upgrade moet gaan. Mijn 9800 pro 256 mb wordt ook een dagje ouder. Dus als iemand geld wil doneren voor 'koop een 7800gtx voor Sideshowbobbie-fonds' stuur ff een mailtje
[ Voor 6% gewijzigd door Sideshowbobbie op 08-12-2005 10:19 ]
BT2 a 40 eurosig69 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 09:40:
Hoeveel heeft dit spel jullie eigenlijk gekost? Ik ben ondertussen al 265 euro kwijt:
Spel zelf 40 euro
Radeon 9800 XT 125 euro
BT2 SP a 30 euro
Asus Geforce 6600 GT a 180 euro
Flexiglow Cyber Snipa 35 euro
BenQ TFT 17 inch 300 euro
= 585 euro
stp - PSN ID: stp_4
* Stewie! wacht op de eerste die ook de stoel waarop hij zit mee telt, het drinken dat genuttigd wordt tijdens het BF2'en, de stroom die z'n pc gebruikt en een deel van de hypotheek/huur in verhouding met de kamer waarin hij BF speelt
* CHeff ziet het verschijnsel "PC bij BF2 gekocht" al voor zich
Even een opmerking:The Widow Maker schreef op maandag 05 december 2005 @ 17:42:
als je gaat kijken naar de gemiddelde echte oorlog dan zijn er nog veel meer snipers en als die wat raken, dan ben je ook in 1x echt dood. Daarnaast krijgen alle classes een upgrade, behalve de sniperik vind dat wel jammer, want goed snipen is iets wat in mijn ogen vooral bij special forces juist belangrijk zou moeten zijn...
* Het doel van het spel is dus om zo veel mogelijk vlaggen te halen.
* Een middel daartoe is zo veel mogelijk tegenstanders te killen.
Ik zie niet in hoe mensen vlaggen gaan halen als iedereen sniper is...
Je kunt dus niet winnen met een sniper rifle. Het gezeur over die sniper-rifles komt dus altijd van score-hoeren. Van die hoeren die niet aan gameplay doen, maar aan stat-padding.
Ik vind het dus terecht. Ga maar Painkiller, Quake 4 of UT2004 spelen als het je alleen maar om de hoge scores gaat.
Een mogelijkheid zou nog zijn om maar een bepaald percentage van de spelers als sniper toe te laten. Zeg 10% (elke 10 spelers 1 sniper). Maar dan gaan de score-hoeren ook weer zeuren, want dan is het vechten om die ene sniper te kunnen zijn.
Een andere mogelijkheid zou kunnen zijn dat je alleen maar sniper mag zijn als je in een squad zit, dat er maar één sniper per squad mag zijn, en dat de squad leader geen sniper mag zijn. Dan krijg je vanzelf dat alleen mensen die met de sniper-gun support willen leveren sniper worden.
Een sniper is in werkelijkheid meer support dan de BF2 support klasse. In werkelijkheid ben je als sniper vreselijk kwetsbaar en ben je voorzichtig met het enige leven dat je hebt. Omdat je in BF2 niet ECHT dood gaat, zijn snipers niet voorzichtig en gaan ze allemaal zitten stat-hoeren. En dan verpest je het plezier van andere mensen.
Ik zou het overigens niet zo erg vinden als er veel snipers waren, als die maar een soort kickback zouden hebben. Dwz. dat als ze iemand binnen een minuut na het respawnen beschieten, de damage bij henzelf komt. Want stat-hoeren doen er ook niet moeilijk over om te spawnkillen.
Macbook Pro
Verwijderd
ik vind het jammer dat een sniper twee kogels nodig heeft voor een kill, kijk een mooie headshot is ook voldoende maar 1 kogel zou beter zijn, want nu ben je als sniper gewoon te kwetsbaar.
Dat heeft een maat van me dus gedaan. Nou ja, eigenlijk kocht hij 'm ook voor andere spelletjes maar sinds hij 'm heeft is er alleen nog maar gebattlefield. We hadden het er toevallig gisteren nog over: leuk he, zo'n spelletje... 1300 euro.CHeff schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:40:
* CHeff ziet het verschijnsel "PC bij BF2 gekocht" al voor zich
[ Voor 7% gewijzigd door sig69 op 08-12-2005 12:32 ]
Dit hangt af van de afstand, uit ervaring. Maar af en toe als je mazzel heb heb je ook 1 shot nodig van een lange afstand. (of misschien omdat de target zijn health al de helft is).Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 12:07:
ik vind het jammer dat een sniper twee kogels nodig heeft voor een kill, kijk een mooie headshot is ook voldoende maar 1 kogel zou beter zijn, want nu ben je als sniper gewoon te kwetsbaar.
Mijn gemis bij dit class is een silencer. Heb al talloze sniper gekilled aan de hand van het knal geluid van zijn wapen.
Cigarette + Coffee = Breakfast of champion
Ik zit erover te denken om deze game te kopen; de community lijkt lekker groot en de vele delen op GoT zeggen volgens mij ook genoeg.
Mijn vraag is of de add-on onderhand ook al wel een vereiste is, zijn er nog veel servers waar de "standaard" battlefield2 op gedraaid is of is alles al toegespitst op die add-on? Ik kan het zelf uiteraard op dit moment niet checken...
Mijn vraag is of de add-on onderhand ook al wel een vereiste is, zijn er nog veel servers waar de "standaard" battlefield2 op gedraaid is of is alles al toegespitst op die add-on? Ik kan het zelf uiteraard op dit moment niet checken...
Verwijderd
zowiezo is bijna elke class nutteloos in een conquest clan war omdat er zo achterlijk veel voertuigen in elke map aanwezig zijn. Snipers zijn wel handig bij de infantry ladder op clanbase (geen voertuigen en geen commander)Smoothcrimineel schreef op maandag 05 december 2005 @ 17:42:
Natuurlijk niet omdat jij een pubber bent. Wij spelen in ladders etc dan zijn zulke dingen alleen maar lastig..
de reden waarom ik dit dus zeg is dat je in wars geen unlocks gebruikt en snipers word bij "Goede" teams tenminste al helemaal niet gebruikt. Daar win je niet mee snap je. Ik zie het puur alleen van de clanzijde/wars/pcw's.
in mijn ogen draaien nog heel veel servers enkel BF2...MariahCareyLover schreef op donderdag 08 december 2005 @ 12:38:
Ik zit erover te denken om deze game te kopen; de community lijkt lekker groot en de vele delen op GoT zeggen volgens mij ook genoeg.
Verwijderd
Er zijn nog meeeeeeer dan voldoende BF2 servers, ik denk zelfs veel meer dan Special Forces dus........kopen die hapMariahCareyLover schreef op donderdag 08 december 2005 @ 12:38:
BF2 was voor mij het eerste spel in een hele lange tijd die ik gekocht heb, maar heb er geen spijt van en heb er al bijna 70 uren plezier op zitten...
¯\_(ツ)_/¯
Verwijderd
mm ben t met je eens speel daarom voortaan ( bijna ) altijd GoF zie www.bf2gof.nl We spelen meestal met een vast groep er zijn altijd 1 of meer admi's vast regels en er wordt NIET gespankild.Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 22:28:
Ligt het nu aan mij of is de sfeer op de meeste SF servers verziekt ? (tankwhoring, spawnraping, chopperwhoring, ...). Staan ze met 2 apc en een tank in onze main terwijl ze maar 2 vlaggen gecapt hebben ???? Ziekelijk ... wordt er mottig van
Enkel spelen we om de week gewoon bf2 en week erop bf2 sf ( nu deze week was t bf2 ).
Ook leuk trouwens elke map spelen we 2x de ene x als ( bijv ) aan verdediger de 2e x wisselt het hele team naar de andere kant en speel je de aanvaller.
Je vergeet de kosten van de relatietherapeut die moet bemiddelen tussen de BF-verslaafde en zijn vrouw/vriendinDaMorpheus schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:37:
* jagermeister wacht op de eerste die ook de stoel waarop hij zit mee telt, het drinken dat genuttigd wordt tijdens het BF2'en, de stroom die z'n pc gebruikt en een deel van de hypotheek/huur in verhouding met de kamer waarin hij BF speelt
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Beste GOTers
Ik heb na de 'geweldige patch'
nu regelmatig dat het spel uitvalt en ik tegen mijn bureaublad zit te staaren!!!! Hebben meer mensen dit? Blijven de punten dan ook staan?
Ik heb na de 'geweldige patch'

[ Voor 14% gewijzigd door Freast.nl op 08-12-2005 13:35 ]
CM Stacker: Corsair CMPSU-750TX, Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3, Intel Core i5 2500K ,Corsair 8 GB DDR3-1600, Sapphire HD6950 Dirt3 Edition, Crucial m4 64GB + Samsung 1+2TB, Dell Ultrasharp U2412M, Logitech G5 + X530
welke videokaar met welke driver? gewoon verschillende drive proberen. Ik namelijk hetzelfde problemen gehad met mijn x700 pro. Heb nu cat. 5.8, en vindt dit de beste tot nu toe.
Mijn probleem nu is al ik BF2 SF start en in de serverbrowser een BF2 vanilla server aanklik, krij ik zwart scherm en moet perse rebooten
Mijn probleem nu is al ik BF2 SF start en in de serverbrowser een BF2 vanilla server aanklik, krij ik zwart scherm en moet perse rebooten
Cigarette + Coffee = Breakfast of champion
Door me vriendin het huis uit getrapt, dus een heel nieuw huis moeten kopen alleen voor Battlefield.DaMorpheus schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:37:
* Stimpy1978 wacht op de eerste die ook de stoel waarop hij zit mee telt, het drinken dat genuttigd wordt tijdens het BF2'en, de stroom die z'n pc gebruikt en een deel van de hypotheek/huur in verhouding met de kamer waarin hij BF speelt

BF2 maakt meer kapot dan je lief isStimpy1978 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 14:29:
[...]
Door me vriendin het huis uit getrapt, dus een heel nieuw huis moeten kopen alleen voor Battlefield.
Ja spot er maar mee, ik wil niet dat ik straks een dvd'tje uit de schappen vis met daarop "gamen is dodelijk" "gamen maakt meer kapot dan je lief is" . Ik zie ze dr voor aan dat ze het doen.
Maar goed ontopic weer, ik sta op het moment ff droog (kan dat met gamen droog staan?
) aangezien ik wacht op mn nieuwe videokaart uit Duitsland, en mn huidige tussentijdse kaart is niet echt sterk genoeg om te battlefielden (geforce 2 mx).
Even een vraagje voor ieder die speelt, de mensen die SF hebben gekocht, en dus unlocks hebbe gekregen, zijn die wapens een zodanige verbetering t.o.v. de normale unlocks dat je een voorsprong heb bij spelen van gewone bf2 maps?
Maar goed ontopic weer, ik sta op het moment ff droog (kan dat met gamen droog staan?
Even een vraagje voor ieder die speelt, de mensen die SF hebben gekocht, en dus unlocks hebbe gekregen, zijn die wapens een zodanige verbetering t.o.v. de normale unlocks dat je een voorsprong heb bij spelen van gewone bf2 maps?
NeeTrippleSix schreef op donderdag 08 december 2005 @ 14:51:
Mooi dan ga ik voorlopig ook nog geen SF kopen.
Vrouwen maken meer kapot, dan een EA-game of drank goed kunnen maken !!Stimpy1978 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 14:29:
[...]
Door me vriendin het huis uit getrapt, dus een heel nieuw huis moeten kopen alleen voor Battlefield.
[ Voor 62% gewijzigd door SAiN ONeZ op 08-12-2005 14:58 ]
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Verwijderd
Yep veel mensen zeggen van niet maar ik vindt persoonlijk de sf unlock's beter vooral de f2000 en de scar l van sp forces is beter alleen heb ik spijt van de support updateTrippleSix schreef op donderdag 08 december 2005 @ 14:51:
Ja spot er maar mee, ik wil niet dat ik straks een dvd'tje uit de schappen vis met daarop "gamen is dodelijk" "gamen maakt meer kapot dan je lief is" . Ik zie ze dr voor aan dat ze het doen.
Maar goed ontopic weer, ik sta op het moment ff droog (kan dat met gamen droog staan?) aangezien ik wacht op mn nieuwe videokaart uit Duitsland, en mn huidige tussentijdse kaart is niet echt sterk genoeg om te battlefielden (geforce 2 mx).
Verwijderd
BF2 40 eurostp_4 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:21:
[...]
BT2 a 40 euro
BT2 SP a 30 euro
Asus Geforce 6600 GT a 180 euro
Flexiglow Cyber Snipa 35 euro
BenQ TFT 17 inch 300 euro
= 585 euro
BF2 SF 30 euro
2 keer 512mb erbij, totaal nu 2 gig 120 euro
Last but not least, een 7800GTX 275 euro, ik had mijn x800xt pe verkocht omdat ik helemaal loco werd van die driverproblemen van Ati in BF2 toendertijd. Die GTX komt natuurlijk ook elders heel aardig van pas
Totaal: 465 eurootjes
zal ik ook meedoen en de server erbij tellen, de hardware die ik erbij gekocht heb (videokaart, geheugenmodules (1x 512, 1x 1gb), harde schijf, nieuw toetsenbord, muis), kosten van de internetverbinding, gekochte muziek die ik soms luister tijdens het gamen en de snoep/eten die ik erbij genuttigd heb? weet bijna zeker dat ik het hoogste kom
en toch vind ik het niet eens zo erg
(hoezo verslaafd)
[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 08-12-2005 15:26 ]
De meningen zijn blijkbaar verdeeld. Ik vind ze namelijk wel een stuk beter, en dan met name de f2000 en ScarLTrippleSix schreef op donderdag 08 december 2005 @ 14:51:
als je gewoon op hoofdjes mikt gaat iedereen snel down ongeacht je wapen
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Mee eens, maar met het ene wapen is het makkelijker op hoofdjes mikken dan met het andere wapen....evilpin0 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 15:41:
als je gewoon op hoofdjes mikt gaat iedereen snel down ongeacht je wapen
ja als je full auto gaat sprayenEindhoven schreef op donderdag 08 december 2005 @ 16:04:
[...]
Mee eens, maar met het ene wapen is het makkelijker op hoofdjes mikken dan met het andere wapen....
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Verwijderd
pc: 1170
BF2: 50
BF2 -SF 30
----------------
totaal: 1250 euro.

ohw, goeie muis en koptelefoon gekocht = + 100euro...
BF2: 50
BF2 -SF 30
----------------
totaal: 1250 euro.

ohw, goeie muis en koptelefoon gekocht = + 100euro...

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2005 16:17 ]
lool das nog niet zo duur hoor
headet 100 euro
soundkaart 200 euro
5.1 surround set voor overdag 300
bf2 50
bf2 sp 30
rest van pc ongeveer 1500
muis 65 euro
toetsenbord 70 euro
headet 100 euro
soundkaart 200 euro
bf2 50
bf2 sp 30
muis 65 euro
toetsenbord 70 euro
[ Voor 11% gewijzigd door jorisw86 op 08-12-2005 16:35 ]
Over dat doel kun je wel van mening verschillen.RetepV schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:47:
[...]
Even een opmerking:
Het doel van het spel is nl volgensmij: winnen van de tegenstander.
Een middel is: vlaggen cappen. Een ander middel is heel veel tegenstanders neerpaffen.
Maar goed: ik vind de sniperrifles niet echt relaxed in BF2 maar dat komt het spelplezier wel ten goede.
Voor de meeste mensen is het doel zoveel mogelijk punten halen
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
kom ik er goed vanaf met
BF 32
SF 20
---------+
TT 52
BF 32
SF 20
---------+
TT 52
*insert signature here
Verwijderd
Was me elke eurocent dubbel en dwars waard, nog nooit zoveel plezierige uren, dagen, weken, wat zeg ik maanden beleefd aan deze fantastiche game genaamd BATTLEFIELD 2.djmantri schreef op donderdag 08 december 2005 @ 15:25:
zal ik ook meedoen en de server erbij tellen, de hardware die ik erbij gekocht heb (videokaart, geheugenmodules (1x 512, 1x 1gb), harde schijf, nieuw toetsenbord, muis), kosten van de internetverbinding, gekochte muziek die ik soms luister tijdens het gamen en de snoep/eten die ik erbij genuttigd heb? weet bijna zeker dat ik het hoogste komen toch vind ik het niet eens zo erg
(hoezo verslaafd)
We kunnen allemaal wel zeiken op ze tijd over EA en Dice, maar damn wat ben ik die mensen dankbaar voor het bezorgen van zoveel gameplezier!!
Sluit mijn dag altijd lekker af.
's ochtends school, 's middags werken en dan na 9'en nog ff uurtje BF2, lekker de agressie er uit knallen.
's ochtends school, 's middags werken en dan na 9'en nog ff uurtje BF2, lekker de agressie er uit knallen.
Verwijderd
Ik zit heir met het volgende probleem:
Ik kan niet meer inloggen met mn account!!
Ik wilde inloggen na het opstarten van BF2 en zag dat mn wachtwoord niet meer was opgeslagen. Ik dus invullen; Password not correct!
Ik heb 100% zeker het goede wachtwoord, want deze is me toegestuurd via email. Dit maakt echter niets uit. Zodra ik dit wachtwoord in typ in BF2 om in te loggen krijg ik de melding dat mn wachtwoord niet klopt!
WTF?! Nu kan ik dus helemaal overnieuw beginnen? Of heeft iemand nog een idee?
Ik wilde inloggen na het opstarten van BF2 en zag dat mn wachtwoord niet meer was opgeslagen. Ik dus invullen; Password not correct!
Ik heb 100% zeker het goede wachtwoord, want deze is me toegestuurd via email. Dit maakt echter niets uit. Zodra ik dit wachtwoord in typ in BF2 om in te loggen krijg ik de melding dat mn wachtwoord niet klopt!

Verwijderd
Zeker dat Caps Lock niet opstond ?Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 18:17:
Ik zit heir met het volgende probleem:
Ik heb 100% zeker het goede wachtwoord, want deze is me toegestuurd via email. Dit maakt echter niets uit. Zodra ik dit wachtwoord in typ in BF2 om in te loggen krijg ik de melding dat mn wachtwoord niet klopt!![]()
Zo lekker veel nutteloze uitgaven.jorisw86 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 16:34:
lool das nog niet zo duur hoor
headet 100 euro
soundkaart 200 euro
bf2 50
bf2 sp 30
muis 65 euro
toetsenbord 70 euro
Een headset voor 100 euro? GEwoon een goede koptelefoon met draad zonder mic, koop los stukken goedkoper, ben nog nooit echt goede headset tegen gekomen.
Surround set voor games? Lang leven koptelefoon, velen malen beter dan 5.1 boxen. En 70 euro voor een toetsen bord, nou die van 12 euro van mij doet het ook geweldig.
Dat had stukken goedkoper gekund.
Verwijderd
Nu wordt het echt wel gortig ... haal ik OPNIEUW mijn vet-support-SF badge én het SF-tanklintje ... blijkt dat ze er WEER niet bijstaan ... wtf ???
Verwijderd
Ja, dat heb ik dus ook iedere keer.
Zoals ik eerder al zei, waarom kan EA de laatste tijd niét meer iets goed doen ???
Vroeger (lees: 3jr of langer geleden) kwamen die fouten bij stats niet echt voor. Tegenwoordig komt het op grote schaal voor dat ze er niet bij worden geteld.
Zoals ik eerder al zei, waarom kan EA de laatste tijd niét meer iets goed doen ???
Vroeger (lees: 3jr of langer geleden) kwamen die fouten bij stats niet echt voor. Tegenwoordig komt het op grote schaal voor dat ze er niet bij worden geteld.
Enige wat ik kan zeggen als ik zulke reacties lees:
EA: breng snel a.u.b. een patch uit! zorg dat de prestaties en het RAM-verbruik een beetje afnemen en het spel lekkerder zal draaien. Zorg ook dat de fouten er uit worden gehaald.
EA: breng snel a.u.b. een patch uit! zorg dat de prestaties en het RAM-verbruik een beetje afnemen en het spel lekkerder zal draaien. Zorg ook dat de fouten er uit worden gehaald.
BF2 50,00 Eurosig69 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 09:40:
Spel zelf 40 euro
Radeon 9800 XT 125 euro
BF2 SF 27,50 Euro
Sennheiser PC130 headset 50,00 Euro
512MB RAM 50,00 Euro
Rzr Diamondback muis 50,00 Euro
Totaal 227,50 Euro
De F2000 voor assault klasse vind ik een stuk beter dan de G3. De F2000 heeft scope, nade launcher en nauwelijks recoil wanneer je ingezoomd schiet.Eindhoven schreef op donderdag 08 december 2005 @ 15:40:
[...]
De meningen zijn blijkbaar verdeeld. Ik vind ze namelijk wel een stuk beter, en dan met name de f2000 en ScarL
De SCAR L voor de Spec Ops vind ik iets praktischer dan de G36C. SCAR L heeft red dot scope en ik vind em iets krachtiger dan de G36C.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Verwijderd
Derde keer goede keer ... ze staan er ... Toch wel strange, waarschijnlijk loop ik zo ongemerkt de helft van mijn scores mis.
Nog mensen die SF-lintjes hebben behaald ? Ik dacht dat ze die op 'disabled' hadden gezet ?
PS : wie heeft de ATI 5.12 driver draaien ? Zijn er verbeteringen op de 5.11 ?
Nog mensen die SF-lintjes hebben behaald ? Ik dacht dat ze die op 'disabled' hadden gezet ?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2005 22:00 ]
Ik heb de SF Armbor ribbon...Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 21:40:
niet iedereen neemt genoegen met een ibm ram ding van 5 euro logitech g15 toetsenbord sennheiser pc160 headset moet na half 8 hiero thuis stil zijnAlbinoraptor schreef op donderdag 08 december 2005 @ 19:47:
[...]
Zo lekker veel nutteloze uitgaven.
Een headset voor 100 euro? GEwoon een goede koptelefoon met draad zonder mic, koop los stukken goedkoper, ben nog nooit echt goede headset tegen gekomen.
Surround set voor games? Lang leven koptelefoon, velen malen beter dan 5.1 boxen. En 70 euro voor een toetsen bord, nou die van 12 euro van mij doet het ook geweldig.
Dat had stukken goedkoper gekund.![]()
Verwijderd
Laat me raden..je hebt net gespeeld en je bent enorm gesniped....RetepV schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:47:
[...]
Even een opmerking:
Je kunt dus niet winnen met een sniper rifle. Het gezeur over die sniper-rifles komt dus altijd van score-hoeren. Van die hoeren die niet aan gameplay doen, maar aan stat-padding.
Ik vind het dus terecht. Ga maar Painkiller, Quake 4 of UT2004 spelen als het je alleen maar om de hoge scores gaat.
Een mogelijkheid zou nog zijn om maar een bepaald percentage van de spelers als sniper toe te laten. Zeg 10% (elke 10 spelers 1 sniper). Maar dan gaan de score-hoeren ook weer zeuren, want dan is het vechten om die ene sniper te kunnen zijn.
Een andere mogelijkheid zou kunnen zijn dat je alleen maar sniper mag zijn als je in een squad zit, dat er maar één sniper per squad mag zijn, en dat de squad leader geen sniper mag zijn. Dan krijg je vanzelf dat alleen mensen die met de sniper-gun support willen leveren sniper worden.
Een sniper is in werkelijkheid meer support dan de BF2 support klasse. In werkelijkheid ben je als sniper vreselijk kwetsbaar en ben je voorzichtig met het enige leven dat je hebt. Omdat je in BF2 niet ECHT dood gaat, zijn snipers niet voorzichtig en gaan ze allemaal zitten stat-hoeren. En dan verpest je het plezier van andere mensen.
Ik zou het overigens niet zo erg vinden als er veel snipers waren, als die maar een soort kickback zouden hebben. Dwz. dat als ze iemand binnen een minuut na het respawnen beschieten, de damage bij henzelf komt. Want stat-hoeren doen er ook niet moeilijk over om te spawnkillen.
Volgens mij weet je niet echt waar je het over hebt, maar goed...maar de meeste snipers die ik zie komen ver van stats-hoeren. Je hebt gelimiteerde ammo en de meeste (slimme) snipers liggen op afstand en goed verstopt. Dus ik weet niet hoe je erbij komt dat ze statshoeren maar dat zie ik eerder een assault mannetje doen die van vlag naar vlag rent...daarbij zie ik snipers meer als ondersteuning, iemand die jou covered terwijl je de vlag over neemt, en ze kunnen goed spotten. Maar niet iemand die 50 kills maakt in een ronde....
Dus ze spelen helemaal niet? Geen gameplay zeg je...of bedoel je TEAMplay? Misschien dat iemand zin heeft om je uit te leggen wat stat-padding nou eigenlijk echt is. Ik heb er geen zin in. Je komt een beetje dom over om allemaal termen te gebruiken waarvan je duidelijk niet weet wat ze betekenen.Van die hoeren die niet aan gameplay doen, maar aan stat-padding.
Ook is het doel niet zoveel mogelijk vlaggen te halen. Het doel is alle vlaggen veroveren en daarna(ast) al je tegenstanders uitschakelen!
Jij bent waarschijnlijk zelf zo'n figuur die van vlag naar vlag rent en tegen de tijd dat je de volgende vlag hebt veroverd de vorige alweer is overgenomen.
Verwijderd
Ben net gestopt met SF spelen...waren zo'n 190 servers....maar niet allemaal met een goed ping...dus ik vind het best meevallen..Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:15:
[...]
Er zijn nog meeeeeeer dan voldoende BF2 servers, ik denk zelfs veel meer dan Special Forces dus........kopen die hap
Verwijderd
Net mn SF helicopter ribbonVerwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 21:40:
Derde keer goede keer ... ze staan er ... Toch wel strange, waarschijnlijk loop ik zo ongemerkt de helft van mijn scores mis.
Ehm phoenix, er bestaat een edit-button
Net even SF gespeeld, een kreeg 2x achter elkaar een badge die ik al 3x deze week heb behaald. Het moet niet gekker worden
.

Net even SF gespeeld, een kreeg 2x achter elkaar een badge die ik al 3x deze week heb behaald. Het moet niet gekker worden

Verwijderd
Ja die edit button weet ik wel te vinden..ik kon alleen niet vinden waar je je andere bericht kon wissen 
Ik maak er ook geen gewoonte van
Ik maak er ook geen gewoonte van
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2005 23:14 ]
Score: 693 of 500. At your historical rate, you should earn 0 in 0.00 days (or 00:00:00 straight).

wtf is dit nou weer.. ik zit me vet in te spannen voor die promotie, kijk ik in me stats, heb ik al veel teveel puntjes
wtf is dit nou weer.. ik zit me vet in te spannen voor die promotie, kijk ik in me stats, heb ik al veel teveel puntjes
This message was sent on 100% recyclable electrons.
nee het duurt ff voordat je een rank upgrade krijgt, kan een dagje durenBasieP schreef op donderdag 08 december 2005 @ 23:20:
Score: 693 of 500. At your historical rate, you should earn 0 in 0.00 days (or 00:00:00 straight).
kijk, het spel bestaat uit twee delen:
-Vlaggen pakken
-Vlaggen verdedigen
En voor de eerste soort, zijn snipers useless. Laat dat de assaults maar doen. Maar voor verdediging? Daar zijn snipers super voor. Terwijl 2/3e van het team loopt te oorloggen bij een andere vlag, lig ik een vlag te bewaken. Omdat die outposten gewoon totaal onbewaakt zijn. Soms leg ik als spec-op gewoon een zooi C4 neer, bij mashtuur bijvoorbeeld bij die vlag die linksonder Mosque zit. die word altijd gecapt en niemand bewaakt em. maar bij die outpost kan je ook gewoon heel slecht snipen, bij Power plant in Mashtuur kan dat veel beter.
En voor de rest, onderbouw dat stukje over statpaddende sniper hoeren eens. Ik snap niet zo goed wat je ermee bedoelt.
[ Voor 54% gewijzigd door Widow op 08-12-2005 23:39 ]
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Verwijderd
piloot of gunner ?
Toch wel de grootste stomiteit om er een plane-ribbon in te steken en vervolgens de vliegtuigen te vergeten

Verwijderd
Waar ik me vreselijk aan erger is die serverbrowser van bf2. Sinds die patches kan je niet meer zoeken op naam, ping, aantal spelers of map. Dit is echt zeer triest. Dat mogen ze weleens fixen.
Ik heb trouwens ook gelezen dat BF SF spelers andere spawnpunten hebben, zoals in Karkand uit de lucht, waardoor ze op plekken konden komen waar normale BF spelers nooit kunnen komen. Ik zat gister de 1ste vlag te verdedigen en werd steeds door granaten gekilled door 1 en dezelfde persoon. Na 5 keer gedood te zijn werd ik echt gestoord. Ik wist totaal niet waar die gast zat. Hij verbleef gewoon op een gebouw waar je normaal nooit kunt komen. Dit is toch wel 1 punt waar SF spelers een voordeel bij hebben tegenover normale BF spelers, wat ronduit belachelijk is.
Ik heb trouwens ook gelezen dat BF SF spelers andere spawnpunten hebben, zoals in Karkand uit de lucht, waardoor ze op plekken konden komen waar normale BF spelers nooit kunnen komen. Ik zat gister de 1ste vlag te verdedigen en werd steeds door granaten gekilled door 1 en dezelfde persoon. Na 5 keer gedood te zijn werd ik echt gestoord. Ik wist totaal niet waar die gast zat. Hij verbleef gewoon op een gebouw waar je normaal nooit kunt komen. Dit is toch wel 1 punt waar SF spelers een voordeel bij hebben tegenover normale BF spelers, wat ronduit belachelijk is.
Verwijderd
Had net wel weer een fijn moment op de EU UK official #4....was in Warlord lekker voor verpleger aant spelen...
Zeer mooi als daar beide teams een kant van dat grote paleis hebben, echt een complete warzone
Was wel beetje verbaasd toen ik de eindstand zag, beste combat en teamwork
click here to download file
Zeer mooi als daar beide teams een kant van dat grote paleis hebben, echt een complete warzone
Was wel beetje verbaasd toen ik de eindstand zag, beste combat en teamwork
click here to download file
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2005 02:04 ]
Je kan toch op elk gebouw komen d.m.v. paradrop of met een BH die je droptVerwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 23:57:
Waar ik me vreselijk aan erger is die serverbrowser van bf2. Sinds die patches kan je niet meer zoeken op naam, ping, aantal spelers of map. Dit is echt zeer triest. Dat mogen ze weleens fixen.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Nope, in Strike zijn geen choppers en ik heb ook nog niet gemerkt dat er er met je rope kan werken,Aap schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 00:37:
[...]
Je kan toch op elk gebouw komen d.m.v. paradrop of met een BH die je dropt
maar ja, ik heb dit een week geleden ook als eens aangekaart hiero.
Blijkt dus te werken met C4, als die je niet kan killen, kun je er mee jumpen
ohh..btw
Moet je kijken waar ik nu weer tegen aan liep, denk dat ik hier een hoop mensen mee blij maak
htttp://http://www.bf2bench.com/ (weet alleen nog niet hoe het werkt
[ Voor 23% gewijzigd door goherjo op 09-12-2005 01:08 ]
PSN: Klussertt (GTA V)
Verwijderd
Volgens mij maakt dat voor de ribbon geen bal uit....Ik heb het 50-50 gehaald denk ik....ik zat steeds samen met 1 gozer in dat ding...en we hebben om en om gevlogen en gegunned. Was dat vliegdekschip mapje.....Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 23:45:
[...]
piloot of gunner ?
Toch wel de grootste stomiteit om er een plane-ribbon in te steken en vervolgens de vliegtuigen te vergeten
Ik vroeg me ook al af waarom er een ribbon was voor een vliegtuig terwijl er geen een (werkende) in SF zit. Misschien weer eruit gelaten voor in een volgende uitbreiding: "Battlefield Ace Pilots"
Ik heb trouwens nix gemerkt van andere spawnpoints in BF2 vanilla....volgens mij is dat een onzin verhaal....maar als teamdamage uit staat (wat nergens over gaat) kan je idd met C4 op gebouwen ed. komen.
Ik zie het ook wel eens verschijnen maar waar je t nou voor krijgt...geen idee. Wat ik me ook afvraag...soms zie ik in de eindstats dat ik beste driver ben geweest terwijl ik misschien 500m heb gereden en 1 punt heb ofzo. Kan me niet voorstellen dat ik dan de enige ben geweest die gereden heeft in dat level...weet iemand hoe dat zit?Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 01:11:
Hoe bekom je driver special ability points ?
Ik vraag me af hij zelf wel begrijpt waar hij het over heeft...En hoe hij erbij komt dat iedereen sniper wil zijn....The Widow Maker schreef op donderdag 08 december 2005 @ 23:25:
[...]
En voor de rest, onderbouw dat stukje over statpaddende sniper hoeren eens. Ik snap niet zo goed wat je ermee bedoelt.
We zijn ondertussen 5 patches verder (1.01, 1.02, 1.03, 1.1 en 1.12) en er zitten nog steeds dingen in die in de eerste versie zaten...ik zou zeggen: don't hold your breathsjaakhaar schreef op donderdag 08 december 2005 @ 21:31:
Enige wat ik kan zeggen als ik zulke reacties lees:
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2005 11:13 ]
Als je als medic/engi/support in een voertuig stapt, kun je mensen om je heen healen/voertuigen repairen/resupplyen. Dat is de driver special ability point correct me if i'm wrong.Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 01:11:
Hoe bekom je driver special ability points ?
Right for all the wrong reasons.
Verwijderd
Jij hebt zeker nog een goeie sniper gezien eh!!RetepV schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:47:
[...]
Even een opmerking:
Paf sniper geweer dekking en switch naar pistol en dood is die gast
ja en ik was het zelf en ik maar lekker rustig aan komen
op die verdomde lehniz server niet rankend maar daar zij de voertuigen uitgeschakeld en dus meer op infrantry gedeelte leunt.
don't underestament the sniper dude!
en ze zijn echt wel een pain in de ass, loop lekker goed gedekt met een goeie score
schiet ineens een sniper 9/10 van me healt af
voor elke verdwaalde kogel
dus ik vind ze best wel iets toevoegen.
grappig... ik kreeg er gisteren een toen ik anti-tank speelde.whyz schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 08:27:
[...]
Als je als medic/engi/support in een voertuig stapt, kun je mensen om je heen healen/voertuigen repairen/resupplyen. Dat is de driver special ability point correct me if i'm wrong.
volgens mij krijg je ze gewoon als je squadmembers (of andere spelers?) ergens naar toe vervoerd.
[ Voor 3% gewijzigd door JohnD op 09-12-2005 09:16 . Reden: dubbelop ]
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
Verwijderd
Mijn aanschaf tov BF2:
Nieuwe Mobo+proc+geheugen 300 euro (koopje, winkelwaarde 600 euro en was 2 weken oud
)
Nieuwe voeding 80 euro
Battlefield2 50 euro
Toen toch maar nieuwe graf.kaart (had TI4200) 6600GT 200 euro
ook nog een nieuw toetsenbord en muis 60 euro
En toen bleek mijn (7 jaar oude!!!) behuizing niet meer toereikend dus.........
nieuwe behuizing 80 euro
Dus dat maakt totaal........wwwwrraaaaaaa 770 f*cking euries.
Eigenlijk te ziek voor woorden, ik had dan wel upgrades nodig maar alleen voor dit spel alles in 1 keer gedaan........
EDIT: Was mijn SATA schijf nog vergeten 60 euro -> totaal 830 euries is niet echt meer om te lachen eigenlijk, maar ach, BF2 geeft zoveel plezier terug dus ik kan er wel mee leven
Nieuwe Mobo+proc+geheugen 300 euro (koopje, winkelwaarde 600 euro en was 2 weken oud
Nieuwe voeding 80 euro
Battlefield2 50 euro
Toen toch maar nieuwe graf.kaart (had TI4200) 6600GT 200 euro
ook nog een nieuw toetsenbord en muis 60 euro
En toen bleek mijn (7 jaar oude!!!) behuizing niet meer toereikend dus.........
nieuwe behuizing 80 euro
Dus dat maakt totaal........wwwwrraaaaaaa 770 f*cking euries.

Eigenlijk te ziek voor woorden, ik had dan wel upgrades nodig maar alleen voor dit spel alles in 1 keer gedaan........
EDIT: Was mijn SATA schijf nog vergeten 60 euro -> totaal 830 euries is niet echt meer om te lachen eigenlijk, maar ach, BF2 geeft zoveel plezier terug dus ik kan er wel mee leven
Ik doelde er ook op dat hij BF2 moest kopen en niet SF. Ik heb SF zelf ook niet en zal ook nog wel ff duren...Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 22:46:
[...]
Ben net gestopt met SF spelen...waren zo'n 190 servers....maar niet allemaal met een goed ping...dus ik vind het best meevallen..
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2005 09:34 ]
LOL...volgens mij heb ik het minst aan BF2 uitgegeven. € 20,- voor een online key op Ebay.
Een huis en een leuke PC had ik al
Misschien wordt het nog meer, zit nog te dubben over een online BF2 SF key ( € 16,- ).
Een huis en een leuke PC had ik al
Misschien wordt het nog meer, zit nog te dubben over een online BF2 SF key ( € 16,- ).
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
Verwijderd
Hij vroeg toch ook of het noodzakelijk was om SF aan te schaffen. Dus of er zo goed als alleen nog maar SF gespeeld werd. Dus ik vind dat met 190 ranked SF servers t.o.v. zeg 1500-2000 BF2 servers dat best meevallen. Word lang niet zo veel SF gespeeld als hij verwachtte...Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 09:26:
[...]
Ik doelde er ook op dat hij BF2 moest kopen en niet SF. Ik heb SF zelf ook niet en zal ook nog wel ff duren...
Ik vind SF een leuke aanvulling en ik heb er ook zeker geen spijt van dat ik m gekocht heb....maar als je m niet koopt is dat zeker geen onoverkombaar gemis ofzo....
omdat iedereen toch aan het optellen is:
ik koop bf2: 50 euro
ik koop een nieuwe videokaart: 150 euro
merk dat mn voeding het niet aankan: 50 euro
wil nog wat extra geheugen: 50 euro
vind videokaart niet goed genoeg (heb de andere ook nog niet verkocht): 200 euro
voeding maakt teveel lawaai en kan het niet goed aan, nieuwe dus: 80 euro
nog maar een streepje geheugen erbij: 100 euro
laten we ook SF maar es doen: 30 euro
gvd kut klantenservice, dan maar in de winkel halen (heb nog steeds niets gehoord btw): 30 euro
owja, nog een paar dingen: Muis, toetsenbord en nostromo n52: 100 euro
betere videokaart koeler: 30 euro
nog wat extra fans: 30 euro
totaal aan hardware en software zonder de server: 900 euro
serverhuur voor 9 maanden: 700 euro
totaal: 1600 euro
en volgens mij vergeet ik dan nog een hoop
ik koop bf2: 50 euro
ik koop een nieuwe videokaart: 150 euro
merk dat mn voeding het niet aankan: 50 euro
wil nog wat extra geheugen: 50 euro
vind videokaart niet goed genoeg (heb de andere ook nog niet verkocht): 200 euro
voeding maakt teveel lawaai en kan het niet goed aan, nieuwe dus: 80 euro
nog maar een streepje geheugen erbij: 100 euro
laten we ook SF maar es doen: 30 euro
gvd kut klantenservice, dan maar in de winkel halen (heb nog steeds niets gehoord btw): 30 euro
owja, nog een paar dingen: Muis, toetsenbord en nostromo n52: 100 euro
betere videokaart koeler: 30 euro
nog wat extra fans: 30 euro
totaal aan hardware en software zonder de server: 900 euro
serverhuur voor 9 maanden: 700 euro
totaal: 1600 euro
offtopic:
we have a winner?
we have a winner?
en volgens mij vergeet ik dan nog een hoop

250 euro geheugen
100 euro moederbord
160 euro x800xt
p180 antec kast, komt net binnen.
DiNovo set 140 euro
Ik heb de BF2 pack 1 + 2 + el alamein + el alameinXXL geinstalleerd, maar ik zie ze niet id server lijst terug. Ook gaat het updaten vd serverlijst niet altijd goed, zoeken op map gaat bijvoorbeeld niet. In BF1942 ging dit een stuk beter. Ik heb wel ip's van el alamein server, alleen ben ik dat steeds de enige speler en da's wel saai. Op welke server spelen jullie en gebruikt DCCB een mod ? Laatst had ik een mod geinstalleerd kom ik in BF2 geen enkele server meer op ivm met de content. Lang verhaal ik weet het...
100 euro moederbord
160 euro x800xt
p180 antec kast, komt net binnen.
DiNovo set 140 euro
Ik heb de BF2 pack 1 + 2 + el alamein + el alameinXXL geinstalleerd, maar ik zie ze niet id server lijst terug. Ook gaat het updaten vd serverlijst niet altijd goed, zoeken op map gaat bijvoorbeeld niet. In BF1942 ging dit een stuk beter. Ik heb wel ip's van el alamein server, alleen ben ik dat steeds de enige speler en da's wel saai. Op welke server spelen jullie en gebruikt DCCB een mod ? Laatst had ik een mod geinstalleerd kom ik in BF2 geen enkele server meer op ivm met de content. Lang verhaal ik weet het...
Imac, PS3, HP Pavillion
Verwijderd
Ik wil niet eens gaan bedenken wat ik allemaal aan mn pc heb besteed de laatste tijd...k heb ondertussen zowat een nieuw beestje staan....En het is toch nooit genoeg..hehehe
Volgens mij krijg je ze als je een voertuig bestuurd, en er zit iemand in je voertuig die bijvoorbeeld medic is. Als die medic nou terwijl die bij jou erinzit bijvoorbeeld een healpoints krijgt, dan krijg jij als bestuurder een driver special ability points.SunStorms_sletje schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 09:13:
[...]
volgens mij krijg je ze gewoon als je squadmembers (of andere spelers?) ergens naar toe vervoerd.
dacht ik
In principe gebruik ik mijn gamesys alleen voor BF2
Grofweg algemene prijzen voor een totaal barebone systeem
Barebone: 450 euro
Videokaart: 350 euro
Processor: 200 euro
Geheugen: 150 euro
Hardeschijf: 200 euro
Scherm: 300 euro
------------------------------
Hardware: 1650 euro
BF2: 45 euro
BF2SF: 30 euro
---------------------------
Games: 75 euro
Precies de reden waarom ik niet snap waarom sommige mensen hun games net legaal kopen. Tis ffs hoogstens 10% van de nieuwprijs van het systeem waar je op speelt!
Maar goed, ik vind het een top game, en vermaak me enorm met de wedstrijden die ik ermee speel en de tijd op publics.
Grofweg algemene prijzen voor een totaal barebone systeem
Barebone: 450 euro
Videokaart: 350 euro
Processor: 200 euro
Geheugen: 150 euro
Hardeschijf: 200 euro
Scherm: 300 euro
------------------------------
Hardware: 1650 euro
BF2: 45 euro
BF2SF: 30 euro
---------------------------
Games: 75 euro
Precies de reden waarom ik niet snap waarom sommige mensen hun games net legaal kopen. Tis ffs hoogstens 10% van de nieuwprijs van het systeem waar je op speelt!

Maar goed, ik vind het een top game, en vermaak me enorm met de wedstrijden die ik ermee speel en de tijd op publics.
[ Voor 11% gewijzigd door Tubby op 09-12-2005 11:33 ]
tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN
Verwijderd
Ik werd gisteren uitgenodigd door een Duitser om bij zijn clan te komen
Ik heb ervoor bedankt. Geen tijd voor. Ik raak trouwens sinds de laatste patch geen bal meer met die TV-guided missiles in gevechtshelikopters. Irritant is dat.
Grappig... ik kreeg gisteren een mailtje van iemand van de Project Reality mod. Hij vroeg of ze mijn map mogen gebruiken vanwege het feit dat ze hem wel gaaf vonden. Heb ze toestemming gegeven (mits ze mij credits geven
) om de map vrij te gebruiken. Wie weet gaat ie uiteindelijk dan toch gespeeld worden 
Hier een link naar de site van de mod-makers.
www.realitymod.com
Hier een link naar de site van de mod-makers.
www.realitymod.com
Verwijderd
Staat je eigen naam niet eens ergens heel groot op de muur? Dan hoef je ook niet naar die credits te vragen
Ik mis iets in je lijstje, je Windows licentie. Aangezien we toch netjes legaal doen.Tubby schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 11:32:
<Opsomming hardware en BF2 kosten>
geheelonthouder met geheugenverlies
Nee.. helaas. Ik wist niet hoe ik de textures van een object kon aanpassen.Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 11:43:
Staat je eigen naam niet eens ergens heel groot op de muur? Dan hoef je ook niet naar die credits te vragen
Valt nog mee mij videokaart was alleen al 660 eurosig69 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 09:40:
Spel zelf 40 euro
Radeon 9800 XT 125 euro
Klopt, ik gebruik dezelfde licentie voor mijn laptop en mijn gamesysTallManNL schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 12:00:
[...]
Ik mis iets in je lijstje, je Windows licentie. Aangezien we toch netjes legaal doen.

Even hierop doorgaand: weet iemand of er mogelijkheden zijn om bf2 onder linux draaiend te krijgen en of dat sneller is?
tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN
Mijn 5.1 headset koste ook 100 euro, maar dan heb je ook watAlbinoraptor schreef op donderdag 08 december 2005 @ 19:47:
[...]
Zo lekker veel nutteloze uitgaven.
Dat had stukken goedkoper gekund.![]()
Alleen die subwoofer is wat vervelend als hij te hard staat. De headset begint dan namelijk gewoon op je hoofd te vibreren
BF2: 50 euro
BF2:SF gratis
wat willen we nog meer
BF2:SF gratis
wat willen we nog meer
TnI 4 Life
Verwijderd
Nope, doel is het aantal tickets van je tegenstander naar 0 te brengen. Dat kan je op verschillende manieren doen...Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 22:44:
[...]
Ook is het doel niet zoveel mogelijk vlaggen te halen. Het doel is alle vlaggen veroveren en daarna(ast) al je tegenstanders uitschakelen!
Ja allemaal leuk wat je er aan uitgegeven hebt, maar daar hebben we niet veel aan, de een zegt dat hij zn hele pc voor bf2 heeft aangeschaft, de ander koopt een headset van 100 euro. Je doet maar.
Back ontopic dan maar
Ik zit nog teh twijfelen tussen de assault unlock en de AT, aan welke heb ik meer denken jullie?
Back ontopic dan maar
Ik zit nog teh twijfelen tussen de assault unlock en de AT, aan welke heb ik meer denken jullie?
trouwens die opsommingen kloppen sowieso niet. Je koopt misschien wel nieuwe hardware voor BF2 maar je gebruikt dit ook voor andere nieuwe spellen. had je de hardware niet voor BF2 aangeschaft dan moet je deze wel aanschaffen voor nieuwere games.
Ik heb ooit een PS2 aangeschaft voor Final Fantasy X. Speel ondertussen 6 spellen erop. Dan is het niet correct om te zeggen dat Final Fantasy X me 200 nogwat euro gekost heeft.
Ik heb ooit een PS2 aangeschaft voor Final Fantasy X. Speel ondertussen 6 spellen erop. Dan is het niet correct om te zeggen dat Final Fantasy X me 200 nogwat euro gekost heeft.
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
Het optellen van je uitgaven voor BF2 kan vanaf nu wel ophouden
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Verwijderd
AT. Die G3 van assault is leuk, maar ik vind de normale assault gun veel beter, omdat je die grenade launcher erbij hebt. In close combat situaties is dat ding echt goud.TrippleSix schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 12:39:
Ja allemaal leuk wat je er aan uitgegeven hebt, maar daar hebben we niet veel aan, de een zegt dat hij zn hele pc voor bf2 heeft aangeschaft, de ander koopt een headset van 100 euro. Je doet maar.
Back ontopic dan maar![]()
kunnen we weer verder met scores die niet bijgehouden worden, lintjes die niet vermeld staan en de usual offtopic chitchat......Fuelke schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 12:56:
Het optellen van je uitgaven voor BF2 kan vanaf nu wel ophouden
offtopic offtopic:
@jagermeister: als ze je nu de toestemming vragen, lijkt het me nog ver weg van een beta, of hebben ze al testbaar spul?!
[ Voor 26% gewijzigd door SAiN ONeZ op 09-12-2005 13:07 ]
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Doel van het spel is voor mij het vermaak.Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 12:39:
[...]
Nope, doel is het aantal tickets van je tegenstander naar 0 te brengen. Dat kan je op verschillende manieren doen...
Gewoon lekker kunnen knallen, beetje tactiek en dan tuurlijk proberen te winnen.
Dat zal nog wel ff duren denk ik. Ze zullen mijn map zeker nog her en der aanpassen. Ben wel benieuwd wat ze er uiteindelijk van maken.sain onez schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 13:06:
[...]
@jagermeister: als ze je nu de toestemming vragen, lijkt het me nog ver weg van een beta, of hebben ze al testbaar spul?!
voor de standaard BF2? _zeker_ de AT omdat de normale gun vd AT erg prut is en de DAO-12 erg goed voor close combat.TrippleSix schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 12:39:
*insert signature here
idd, ben ook wel toe aan een leuk mod, een capture the flag implementatie door EA zelf, zou ook een hoop goed maken.....jagermeister schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 13:23:
[...]
Dat zal nog wel ff duren denk ik. Ze zullen mijn map zeker nog her en der aanpassen. Ben wel benieuwd wat ze er uiteindelijk van maken.
Dit topic is gesloten.