Anoniem: 142377 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:54:
Zeg, jongens .. ik speel nu sinds eind Juli BF2, en ik speel redelijk vaak, en sta redelijk vaak in de top 10 .. maar ik heb nog maar 800 punten ofzo. Hoe krijg ik het in godsnaam voor mekaar om ergens in de 10.000+ points te komen ? Ik zie mensen voorbij komen die het net een kleine 2 mnd spelen en al in de 23.000+ punten staan. Iemand een idee ? Ik heb het over de
global score, mijn EA score staat ergens op 700.000+
@YouriHL:
Hoeveel uur (Total Time) heb je dan in totaal op de ranked servers gespeeld dan?
De EA Ranking score wil zeggen dat je nummer 700.000+ op de wereldranglijst bent.
Als je een redelijke speler bent, moet je toch zo'n 50-100 Global points per uur kunnen pakken.
@Snow_King:
Oneens, want de DOA-12 (net als de Jackhammer trouwens) is toch echt heer en meester op de korte afstand. In close quarters situaties kun je met gemak de overige klassen aan. Met een beetje oefening kun je cker 3 tot 4 mensen killen zonder tussentijds te herladen.
Voor de middelange afstand:
Tactiek 1: sprint naar voren, zodat je de enemy op korte afstand te grazen kunt nemen.
Tactiek 2: ga liggen en gebruik je pistool.
Voor de lange afstand gebruik ik gewoon de Eryx/Sraw om personeel uit te schakelen. Het geeft mij iig een fantastisch gevoel om op deze wijze een voet soldaat op meer dan 100 meter afstand, uit te schakelen.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65