[PC] Battlefield 2 - Deel XXV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.145 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-06 07:47
Had net iets vaag..............was 1e geworden in een potje. DAcht ik tenminste.........kijk ik bij medailles......heb ik de zilvere:?

Dus ik bij de score lijst kijken. Staat degene die goud had niet eens in de scorelijst:?

Iemand weleens zoiets vaags meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142377

die heeft dan het spel via de console (tilde key, dan 'quit' intypen) het spel verlaten.
beetje irri, want dan krijgt namelijk niemand de behaalde score bij z'n huidige score opgeteld.

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 142377 op 06-12-2005 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 16:08
RSD1982 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 18:32:
Dj mantri's server draait nog enkel BF2? of is ie al ge-upgrade naar SF?
misschien het topic niet helemaal doorgebladerd?

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Anoniem: 142377 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 18:38:
die heeft dan het spel via de console (tilde key, dan 'quit' intypen) het spel verlaten.
beetje irri, want dan krijgt namelijk niemand de behaalde score bij z'n huidige score opgeteld.
hoe bedoel je die 2e zin:?

Score uit dat potje krijg ik niet bij mijn totale punten aantal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 13:01
MarcoZ20 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 18:35:
Had net iets vaag..............was 1e geworden in een potje. DAcht ik tenminste.........kijk ik bij medailles......heb ik de zilvere:?

Dus ik bij de score lijst kijken. Staat degene die goud had niet eens in de scorelijst:?

Iemand weleens zoiets vaags meegemaakt?
was het misschien niet de commander?

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Anoniem: 142377 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:54:
Zeg, jongens .. ik speel nu sinds eind Juli BF2, en ik speel redelijk vaak, en sta redelijk vaak in de top 10 .. maar ik heb nog maar 800 punten ofzo. Hoe krijg ik het in godsnaam voor mekaar om ergens in de 10.000+ points te komen ? Ik zie mensen voorbij komen die het net een kleine 2 mnd spelen en al in de 23.000+ punten staan. Iemand een idee ? Ik heb het over de global score, mijn EA score staat ergens op 700.000+
@YouriHL:
Hoeveel uur (Total Time) heb je dan in totaal op de ranked servers gespeeld dan?
De EA Ranking score wil zeggen dat je nummer 700.000+ op de wereldranglijst bent.
Als je een redelijke speler bent, moet je toch zo'n 50-100 Global points per uur kunnen pakken.
Snow_King schreef op maandag 05 december 2005 @ 19:49:
Ik heb eens zitten denken, maar volgens mij is AT de meest ondergewaardeerde classe uit heel BF2 terwijl deze toch echt zeer belangrijk is.
...
blah
....
Eens / Oneens?
@Snow_King:
Oneens, want de DOA-12 (net als de Jackhammer trouwens) is toch echt heer en meester op de korte afstand. In close quarters situaties kun je met gemak de overige klassen aan. Met een beetje oefening kun je cker 3 tot 4 mensen killen zonder tussentijds te herladen.

Voor de middelange afstand:
Tactiek 1: sprint naar voren, zodat je de enemy op korte afstand te grazen kunt nemen.
Tactiek 2: ga liggen en gebruik je pistool.

Voor de lange afstand gebruik ik gewoon de Eryx/Sraw om personeel uit te schakelen. Het geeft mij iig een fantastisch gevoel om op deze wijze een voet soldaat op meer dan 100 meter afstand, uit te schakelen.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Indy91 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:09:
[...]

@Snow_King:
Oneens, want de DOA-12 (net als de Jackhammer trouwens) is toch echt heer en meester op de korte afstand. In close quarters situaties kun je met gemak de overige klassen aan. Met een beetje oefening kun je cker 3 tot 4 mensen killen zonder tussentijds te herladen.

Voor de middelange afstand:
Tactiek 1: sprint naar voren, zodat je de enemy op korte afstand te grazen kunt nemen.
Tactiek 2: ga liggen en gebruik je pistool.

Voor de lange afstand gebruik ik gewoon de Eryx/Sraw om personeel uit te schakelen. Het geeft mij iig een fantastisch gevoel om op deze wijze een voet soldaat op meer dan 100 meter afstand, uit te schakelen.
Gehehehe en niemand zegen dat enigneer een onder gewadeerde klassen is :D
Bij de demo map(naam even kwijt) gewoon 12 kills achter elkaar om dat ik aan kom rennen en schiet en reload tijd van 0,8 seconden heeft en dat genoeg tijd is om de volgende tegenstander uit te schakelen voor hij weet wat er is gebeurd. Het ergste was 6 kills straigt binnen 30 seconden 8)7

kon me lach niet meer in houden (8> sireus de enigneer heeft een veel betere close combat wapen dan de anti tank met de doa,

en een of andere manier met de unlock van de engineer is rot, schiet 4 keer maar dan nog niet dood :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-10-2024
Ik probeer BF2 te spelen via Hamachi (creeert een LAN tussen ene en andere pc).
Maar het gaat erg traag.

Iemand anders dit al geprobeerd? Ik had al een apart topic over hamachi geopend, maar ik dacht, laat ik het hier ook nog even vragen (geen crosspost gezeik nu :+ )

[rml][ Hamachi] Lan werkt erg traag[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Anoniem: 109640 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:22:
[...]

(8> sireus de enigneer heeft een veel betere close combat wapen dan de anti tank met de doa,
True,true...Jackhammer is idd king of the close quarter combat. Max damage per shot 120 van de Jackhammer Mk3A1 tegen max damage per shot 96 van de DOA-12. Bovendien heeft Jackhammer veel hogere vuursnelheid dan de DOA-12. Echter het magazijn van de Jackhammer (8 shots) is daarentegen veel sneller leeg dan de DOA-12 (12 shots).
Anoniem: 109640 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:22:
[...]
...
blah
...
en een of andere manier met de unlock van de engineer is rot, schiet 4 keer maar dan nog niet dood :X
Klopt, ik heb zwaar spijt dat ik de mp7 heb geunlocked. Op grotere afstand kan je nauwelijks een doel raken, laat staan iemand killen. Bovendien doet de mp7 volgens mij net zo weinig damage als de mp5, alleen de firingrate is bij de mp7 een stuk hoger.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120284

mp7? nieuwe SF unlock? De Jackhammer heeft toch maar 7 'kogels'?

Als Engineer kun je ook leuk kills maken met de AT mijnen. Als er ergens een vijandelijke APC staat gooi je er gewoon een AT mijn voor, en een erachter. Meestal wel 2 kills. :9 Voorwaarde is wel dat er niet te veel vervelende teammates zijn die over je mijnen rijden. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

Tjoekie schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:15:
[...]

Met een TOW kun je een tank wel in één keer mollen. Moet je hem alleen wel op de goede plek raken. Heeft ook al eens tijden geleden in een vorig topic gestaan.
Gaat t niet om...op welke plaats je m ook raakt..hij zou gewoon stuk moeten zijn! PUNT! Daar is dat hele ding voor gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98389 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:40:
Is het normaal dat men je wil wegstemmen als je met je team-maat een gruwelijke monster score haalt terwijl je niet aan basecampen/rapen en andere onsportieve bagger? We zaten alleen het hele spel in een heli en hadden beide een score van 80 a 90. Terwijl de beste na ons in de 40 zat? Men wilde toen mij eruit stemmen dat is toch bizar?
Dat heb ik ook altijd als ik lekker ga...En het zijn dan vaak mensen die zelf niet kunnen vliegen anders moeten ze zelf lekker in een heli gaan zitten en jou t leven zuur maken. En het ergste is vaak nog dat ze dan nog k weet niet hoeveel stemmen YES krijgen.
Anoniem: 120284 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 21:33:
mp7? nieuwe SF unlock? De Jackhammer heeft toch maar 7 'kogels'?

Als Engineer kun je ook leuk kills maken met de AT mijnen. Als er ergens een vijandelijke APC staat gooi je er gewoon een AT mijn voor, en een erachter. Meestal wel 2 kills. :9 Voorwaarde is wel dat er niet te veel vervelende teammates zijn die over je mijnen rijden. })
Ik heb al zo vaak gehad dat ik mijnen voor en achter een tank gooi en dat ie er dan vrolijk overheen rijdt... :(

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 06-12-2005 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
The Widow Maker schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 19:23:
[...]

was het misschien niet de commander?
Nee, want hij stond helemaal die op die scorelijst pagina vermeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Yep, sf unlock voor de engineer = Heckler&Koch MP7
Anoniem: 120284 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 21:33:
...
De Jackhammer heeft toch maar 7 'kogels'?
My bad....magazijn idd 7 patronen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

Ligt het nu aan mij of is de sfeer op de meeste SF servers verziekt ? (tankwhoring, spawnraping, chopperwhoring, ...). Staan ze met 2 apc en een tank in onze main terwijl ze maar 2 vlaggen gecapt hebben ???? Ziekelijk ... wordt er mottig van }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Anoniem: 127429 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 22:28:
Ligt het nu aan mij of is de sfeer op de meeste SF servers verziekt ? (tankwhoring, spawnraping, chopperwhoring, ...). Staan ze met 2 apc en een tank in onze main terwijl ze maar 2 vlaggen gecapt hebben ???? Ziekelijk ... wordt er mottig van }:O
spwan je toch een andere vlag als zij maar 2 vlaggen hebben?¿

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-04 15:46
Wie heeft volgend probleem al eens gehad ?
CD-CODE niet correct

Ik kan inloggen, en mijn statistieken zien, maar als ik op een server wil joinen krijg ik die melding, zowel in special forces als in het origineel. Ik speel nu al een goeie maand en nooit noemenswaardige problemen gehad, soms wel eens niet kunnen inloggen, maar na wat aandringen en veel geduld ging het meestal toch.

hopelijk werkt alles morgen wel.
want heb SP nog maar een goeie week gekocht, Alle 2 samen de games kost dit toch al een kleine 80€
En om dan niet meer online te kunnen spelen.
:( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goherjo
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-05 20:36
Ik heb dit gevonden op http://battlefield.filefront.com,

New technique I use to reduce lag.
I found this out in some Brothers in Arms forums a few weeks ago, I thought it might work for BF2 and it did. So I'm here to share it with those of you with framerate issues/overall lag.

It's very simple really. All you have to do is go to your EAGames/Battlefield 2 folder. Find the .exe file labeled "BF2". Rename this file to "BF2*whatever else you want*" where the stuff after BF2 is custom. You could even just put a 1, 2, highframerate, 1337, whatever. Doesn't matter. Just make it so it says something besides BF2.

After this is done, find your launch icon on your desktop (if you have one), go to Properties and adjust the target line to fit the icon you just renamed the standard "BF2" from. Hit apply, and you're done.
Your icon for BF2 may or may not change to a blank .exe symbol, and ASE may ask if you uninstalled, but rest assured everything is still where it should be.

"Well what does this do then?" you ask. Put simply, it turns BF2 from a resource and system hog to a regular, stable game. As far as I know it has something to do with Nvidia and ATI creating special "game profiles" that work with the game to "maximize performance" and run special stuff that's directly related to the game. Turns out you don't need any of that. After applying this change, both my copy of BiA and BF2 run at higher FPS's than ever, even with settings upped some. I was playing on a server in Denmark with 64 players with NO LAG!

Hope this helps those of you with framerate issues!

Heeft iemand hier ervaring mee?
Het lijkt te mooi om waar te zijn, zo simpel 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door goherjo op 07-12-2005 00:04 ]

PSN: Klussertt (GTA V)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goherjo
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-05 20:36
evil kim schreef op woensdag 07 december 2005 @ 00:00:
Wie heeft volgend probleem al eens gehad ?
CD-CODE niet correct

Ik kan inloggen, en mijn statistieken zien, maar als ik op een server wil joinen krijg ik die melding, zowel in special forces als in het origineel. Ik speel nu al een goeie maand en nooit noemenswaardige problemen gehad, soms wel eens niet kunnen inloggen, maar na wat aandringen en veel geduld ging het meestal toch.

want heb SP nog maar een goeie week gekocht, Alle 2 samen de games kost dit toch al een kleine 80€
Heb deze melding al vaker gehoord, maar dan bij mensen die de melding al kregen als ze het spel opstarten. Achter in je boekje staat telefoonnummer van EA, die kun je bellen, krijg je nieuwe toegestuurd (heb ik ook maar van horen c.q. lezen) O-)

PSN: Klussertt (GTA V)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil kim
KaDaVeR107th schreef op woensdag 07 december 2005 @ 00:02:
[...]

Heb deze melding al vaker gehoord, maar dan bij mensen die de melding al kregen als ze het spel opstarten. Achter in je boekje staat telefoonnummer van EA, die kun je bellen, krijg je nieuwe toegestuurd (heb ik ook maar van horen c.q. lezen) O-)
Ik zal het morgen eens proberen, hoop dat het werkt, zou mij anders zwaar genaaid voelen.
bedankt voor de reply. had er zelf moeten aan denken, maar was even te boos om te denken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 22:38:
[...]

spwan je toch een andere vlag als zij maar 2 vlaggen hebben?¿
En zij met onze armor gaan lopen en ons totaal afslachten ? :?

Btw : blijkt dat ik hier de ganse avond heb zitten sakkeren achter de pc. Mijn vriendin begint zich serieus zorgen te maken als ze ziet hoe ik in deze game opga. Dat avondje gezellig samen voor de buis is er weer niet van gekomen :| Heb ik nou een probleem of is dit herkenbaar ?

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 127429 op 07-12-2005 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 00:17
Een hoop 'oude' hardware in een barebone uit de reclame frommelen : 200 euro
Een extra BF2 CD key via eBay $19

en wat heb je dan? Juustem :)

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/zeef/100_6953%20(Custom).jpg

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/zeef/100_6957%20(Custom).jpg

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/zeef/detail.jpg

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/zeef/100_6959%20(Custom).jpg

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/zeef/100_6960%20(Custom).jpg

8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22706

MarcoZ20 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 21:48:
[...]

Nee, want hij stond helemaal die op die scorelijst pagina vermeld
Het was hoogstwaarschijnlijk toch wel de commander. Kijk maar naar de puntentelling volgende keer. Je ziet dan dat team en combat punten op 0 staan en commander op x aantal

De commander van het winnende team krijgt namelijk altijd een verdubbeling van zijn punten. Dus dan staan ze plots bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154414

OMG LOL _/-\o_

Kun je nu met 2 spelers in een server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Anoniem: 154414 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 00:48:
OMG LOL _/-\o_

Kun je nu met 2 spelers in een server?
Yup, ik we zaten samen op een lege multiplay.co.uk server :) :+ Beide systemen een goede ping en eigenlijk geen lag. Heb verder niets gedaan dan die chinees voor zijn donder steken en foto's gemaakt van het geheel :) Opstarten was geen probleem, eerst het ene systeem met de CD en daarna de andere, geen probleem gehad met het laden of wat dan ook daarna. Alleen de hardware verschilt nog een beetje ;)

[ Voor 42% gewijzigd door zeef op 07-12-2005 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-06 14:06

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Anoniem: 127429 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 00:34:
[...]

En zij met onze armor gaan lopen en ons totaal afslachten ? :?

Btw : blijkt dat ik hier de ganse avond heb zitten sakkeren achter de pc. Mijn vriendin begint zich serieus zorgen te maken als ze ziet hoe ik in deze game opga. Dat avondje gezellig samen voor de buis is er weer niet van gekomen :| Heb ik nou een probleem - JA of is dit herkenbaar ? - JA
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

zeef schreef op woensdag 07 december 2005 @ 00:42:
Een hoop 'oude' hardware in een barebone uit de reclame frommelen : 200 euro
Een extra BF2 CD key via eBay $19

en wat heb je dan? Juustem :)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

8)7 :+
En nu ga je lekker 's avonds een potje tegen jezelf spelen...?? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
OOOOOHHH, stathoer! CHEATER! LAMER!!! Ik ga het tegen EA zeggen!! Dubbele accounts, ze gaan je bannen!!!

<hk-modus off>

@Ace Lightning en WebWiper: inderdaad gewoon ff een andere plek spawnen als AT. ALs je team een beetje nadenkt en samenwerkt (mjah, daar zit het probleem ja) heb je die gasten zo dood.

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-05 21:29

JohnD

Bernd

rac-on schreef op woensdag 07 december 2005 @ 08:35:
OOOOOHHH, stathoer! CHEATER! LAMER!!! Ik ga het tegen EA zeggen!! Dubbele accounts, ze gaan je bannen!!!

<hk-modus off>
je bent echt goed in de war. In de HK roepen we alleen maar
PICS!!!! SPECS!!!!
;)

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil kim
Heb hier nog enkele dingen geprobeerd, en ben er achter gekomen dat als ik BF2 wil spelen (dus niet SP) dat ik dan ook de melding krijg van onjuiste cd key. ineens beide keys geblokkeerd.
Straks eens bellen, hopelijk word ik dan geholpen (voor 0.45€/min mag da wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-06 06:42
evil kim schreef op woensdag 07 december 2005 @ 09:22:
[...]
Heb hier nog enkele dingen geprobeerd, en ben er achter gekomen dat als ik BF2 wil spelen (dus niet SP) dat ik dan ook de melding krijg van onjuiste cd key. ineens beide keys geblokkeerd.
Straks eens bellen, hopelijk word ik dan geholpen (voor 0.45€/min mag da wel)
Verwijder BF2 en SF, de config map in je documenten en zorg daarmee ook dat je alle eventuele sleutels in je register verwijderd. En dan alles weer opnieuw installeren. That should do the trick.
Ik heb dit ook gehad toen ik net SF had gekocht, ik kon geen server in, want hij begon te zeiken over m'n serial die niet goed was. Na een re-install deed alles het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Anoniem: 22706 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 00:44:
[...]

Het was hoogstwaarschijnlijk toch wel de commander. Kijk maar naar de puntentelling volgende keer. Je ziet dan dat team en combat punten op 0 staan en commander op x aantal

De commander van het winnende team krijgt namelijk altijd een verdubbeling van zijn punten. Dus dan staan ze plots bovenaan.
nee hij was niet de commander. Hij stond helemaal niet op het scherm en er stond op die medaille pagina ook geen vlag bij zijn naam. Hij zat niet in een team ofzo dus 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129220

Score: 24,667 of 200,000. At your historical rate, you should earn 175,333 in 1,067.55 days (or 1349:55:45 straight).

Jongens ik ben even bezig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

zeef schreef op woensdag 07 december 2005 @ 01:05:
[...]
Opstarten was geen probleem, eerst het ene systeem met de CD en daarna de andere, geen probleem gehad met het laden of wat dan ook daarna. Alleen de hardware verschilt nog een beetje ;)
Kun je niet beter een image maken van die CD om hem vervolgens te mounten? Dan hoef je je CD ook niet continu van lade te verwisselen + dat kans op krassen afneemt natuurlijk :)

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
KaDaVeR107th schreef op woensdag 07 december 2005 @ 00:00:
Ik heb dit gevonden op http://battlefield.filefront.com,

New technique I use to reduce lag.
I found this out in some Brothers in Arms forums a few weeks ago, I thought it might work for BF2 and it did. So I'm here to share it with those of you with framerate issues/overall lag.

It's very simple really. All you have to do is go to your EAGames/Battlefield 2 folder. Find the .exe file labeled "BF2". Rename this file to "BF2*whatever else you want*" where the stuff after BF2 is custom. You could even just put a 1, 2, highframerate, 1337, whatever. Doesn't matter. Just make it so it says something besides BF2.

After this is done, find your launch icon on your desktop (if you have one), go to Properties and adjust the target line to fit the icon you just renamed the standard "BF2" from. Hit apply, and you're done.
Your icon for BF2 may or may not change to a blank .exe symbol, and ASE may ask if you uninstalled, but rest assured everything is still where it should be.

"Well what does this do then?" you ask. Put simply, it turns BF2 from a resource and system hog to a regular, stable game. As far as I know it has something to do with Nvidia and ATI creating special "game profiles" that work with the game to "maximize performance" and run special stuff that's directly related to the game. Turns out you don't need any of that. After applying this change, both my copy of BiA and BF2 run at higher FPS's than ever, even with settings upped some. I was playing on a server in Denmark with 64 players with NO LAG!

Hope this helps those of you with framerate issues!

Heeft iemand hier ervaring mee?
Het lijkt te mooi om waar te zijn, zo simpel 8)7
Bij lijkt het wel te werken. Al had ik er al weinig last van, maar het gaat allemaal wel wat soepeler.
Alleen heb ik nog niet getest op een drukke 64 spelers server, geen tijd voor gehad.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil kim
Sideshowbobbie schreef op woensdag 07 december 2005 @ 09:50:
[...]

Verwijder BF2 en SF, de config map in je documenten en zorg daarmee ook dat je alle eventuele sleutels in je register verwijderd. En dan alles weer opnieuw installeren. That should do the trick.
Ik heb dit ook gehad toen ik net SF had gekocht, ik kon geen server in, want hij begon te zeiken over m'n serial die niet goed was. Na een re-install deed alles het weer.
Mja zal een poging doen, maar sta er niet voor te springen, de eerste keer toen ik SP installeerde wou het niet opstarten, en BF ook niet, heb toen alles mogen formateren.
Het is een machtig spel, maar de afwerking zuigt hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AI0003
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-04-2023
Vraagje over systeem.

Ik heb een K8N4-E DeLuxe + 3700 + 512 mb + x800xt , toch loopt het niet altijd even soepel, het laden duurt soms erg lang.. Wat is het verschil tussen 1gb of 2 gb geheugen in performance en merk je het veschil in geheugen tussen value en ultra(processor is single channel :(). Overklokken doe ik niet. en een evt upgrade van mijn maxtor 133 naar een maxline 3.

Gisteren maakte ik wat teamkills doordat mijn eigen team ook een rode teamcolor had, iemand een oplossing ?

mzl |:(

[ Voor 4% gewijzigd door AI0003 op 07-12-2005 11:42 ]

Imac, PS3, HP Pavillion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

AI0003 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:39:
Gisteren maakte ik wat teamkills doordat mijn eigen team ook een rode teamcolor had, iemand een oplossing ?

Bekende red name tag bug die nog steeds aanwezig is. Hopelijk fixen ze het nog eens.

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
Vraagje over systeem.

Ik heb een K8N4-E DeLuxe + 3700 + 512 mb + x800xt , toch loopt het niet altijd even soepel, het laden duurt soms erg lang.. Wat is het verschil tussen 1gb of 2 gb geheugen in performance en merk je het veschil in geheugen tussen value en ultra(processor is single channel :(). Overklokken doe ik niet. en een evt upgrade van mijn maxtor 133 naar een maxline 3.

Tja, 512 mb geheugen is zeker aan de lage kant. 1 gb is wel het minimum. Als ik jou was zou ik er nog 1 gig bij prakken, dan loopt alles toch even wat soepeler. En of je het verschil tussen value en ultra echt merkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:41
Mystic_Jack schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:06:
[...]

Bij lijkt het wel te werken. Al had ik er al weinig last van, maar het gaat allemaal wel wat soepeler.
Alleen heb ik nog niet getest op een drukke 64 spelers server, geen tijd voor gehad.
Engels is niet mijn sterkste kant maar ik begrijp dat je alleen het .exe moet hernoemen?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:58

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Vraagje over systeem.

omdat je s757 amd a64 toch singlechannel mem ondersteund zou ik er een reepje van 1 gb bijmikken, je grote probleem is de 512mb ram, 1gb in totaal zal nog te weinig zijn, want aan je vga card ligt t duidelijk niet... Zodra je alles high instelt gaat ie ruim over de 1GB heen, en 1,5gb zal geen overbodige luxe zijn.... met 512mb intern, waarvan er al snel 200mb voor windows gereserveerd word (msn, teamspeak, ase en what not nog buiten beschouwing gehouden) wil ik niet weten hoe het speeld, terwijl de rest van je specs meer als recommended zijn.....
kw_nl schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:20:
[...]

Engels is niet mijn sterkste kant maar ik begrijp dat je alleen het .exe moet hernoemen?
Jep maar volgens mij is dit een hype nadat iemand erachter kwam dat dit met fear behoorlijk wat frames scheelde (in de timedemo, beduidend minder in de game zelf) Door een *.exe te hernoemen word deze niet meer door de driver herkend, zodat bepaalde optimalisaties uitgeschakeld worden die de driver anders instelt. Dit zelfde fenomeen valt te bereiken als je ATI met CCC of CP mét ATI traytools gebruikt zodat je Catalyst I.A kan uitschakelen , wat éxact hetzelfde resultaat tot gevolg heeft.. en gratis daarbij nare bijverschijnselen dat bv textures later pas opdoemen of knipperend door je beeld bewegen... but hey, anything for some fps... :X

[ Voor 28% gewijzigd door SAiN ONeZ op 07-12-2005 12:34 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AI0003
Zie eerdere post, de 512 mb die er nu in zit is 2700mhz. is er veel verschill tussen 2700 vs 3200 anders koop ik een 1gb 3200 reepje en laat ik dat op 2700 draaien en heb ik 1.5 gb. feestdagen en pegels is altijd lastig.... :(

Imac, PS3, HP Pavillion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-06 14:13
Had gisteren 2 keer het probleem dat ik geen spawn punt kon aanklikken. Ik klik op Kit en zie daar de witte "balletjes" en die groene van de squadleader (sorry maar kan het even niet anders omschrijven :) ) maar kon ze niet aanklikken zodat het erg lang duurde voordat ik er in kon komen. Is dit een bug ?

[ Voor 13% gewijzigd door Tranzy op 07-12-2005 13:32 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142377

AI0003 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 13:20:
Zie eerdere post, de 512 mb die er nu in zit is 2700mhz. is er veel verschill tussen 2700 vs 3200 anders koop ik een 1gb 3200 reepje en laat ik dat op 2700 draaien en heb ik 1.5 gb. feestdagen en pegels is altijd lastig.... :(
ehm, waarom zou je op een K8N4-E DeLuxe een PC2700 reepje laten draaien (dit is overigens geen 2700mhz, maar 333mhz, pc2700 is een typeaanduiding). Dit mobo kan na een flash ook 533mhz modules aan namelijk. Maar dit terzijde.

Volgens mij brand je jezelf in de vingers als je besluit je nieuw te kopen 1gb reepje op 333mhz te laten draaien. Waarom gooi je die 512mb er niet uit, verkoop je die, en hou je enkel die 1gb op 400mhz ? (pc3200)

Lijkt mij dat dit dan sneller draait, dan de boel op 333mhz zetten. Zo ervoer ík het tenminste. Daarom heb ik nu ook 2x1gb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-05 08:29

DeluxZ

Livin' the good life

Tranzy schreef op woensdag 07 december 2005 @ 13:27:
Had gisteren 2 keer het probleem dat ik geen spawn punt kon aanklikken. Ik klik op Kit en zie daar de witte "balletjes" en die groene van de squadleader (sorry maar kan het even niet anders omschrijven :) ) maar kon ze niet aanklikken zodat het erg lang duurde voordat ik er in kon komen. Is dit een bug ?
Heb ik ook soms last van. Irritant maar vaak helpt even wachten wel

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115939

Heb ik ook (wel eens) last van, zelfs de uncappable mainbase is weg . Op dat moment join ik een squad en kan ik weer spawnen, beetje maf inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
Yup heb ik ook wel eens. Soms moet ik wel tig keer klikken op een spawnpoint om te kunnen spawnen. Meestal heb ik dit dan de hele ronde, maar gelukkig gebeurt het niet al te vaak, want het is onwijs irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AI0003
@YOURIHL

Wat voor flash update is dat naar 533Mhz. De lag onstaat bij mij omdat mijn harde schijf veel aan het werk is om de data te verstouwen. Tijdens het spel is dit hinderlijk. Ik hoop dat een SATAII de maxline 3
ook voor een beter systeem zorgt.

Imac, PS3, HP Pavillion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98389

heb ik ook wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-06 21:27

Copyman

Dode muis

Wie heeft er wel eens wat bij CD-WOW besteld? Ik heb er namelijk BF2SF DVD besteld, maar ik heb verder nog geen mail van hun gehad dat de bestelling binnen is, of dat de betaling binnen is. Het geld is 5 december overgemaakt door Bibit.

En ik zie net ook dat ze op www.cd-wow.nl de DVD versie ook niet meer aanbieden? :?

Voor diegenen die er besteld hebben, kregen jullie wel mail binnen met betrekking op de status etc? Ik heb me niet geregistreerd op de website (was niet verplicht). Maar als ik er dan mij ordernummer invoer, krijg ik de melding dat er geen authorised orders zijn. Beetje vreemd dus...

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueAce
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-01-2021
Weet iemand hier of het mogelijk is om een squad te kunnen leaven met 1 knop? Je kunt met Insert ook een squad aanmaken, dus dan moet leaven toch ook sneller kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ALT+F4? :+

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 07-12-2005 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AI0003
Ik heb de bf2 maps 1+2 en el alamein geinstalleerd, toch zie ik ze niet bij de servers staan. Filters reeds geprobeerd.

Imac, PS3, HP Pavillion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:59
Copyman schreef op woensdag 07 december 2005 @ 14:20:
Wie heeft er wel eens wat bij CD-WOW besteld? Ik heb er namelijk BF2SF DVD besteld, maar ik heb verder nog geen mail van hun gehad dat de bestelling binnen is, of dat de betaling binnen is. Het geld is 5 december overgemaakt door Bibit.

En ik zie net ook dat ze op www.cd-wow.nl de DVD versie ook niet meer aanbieden? :?

Voor diegenen die er besteld hebben, kregen jullie wel mail binnen met betrekking op de status etc? Ik heb me niet geregistreerd op de website (was niet verplicht). Maar als ik er dan mij ordernummer invoer, krijg ik de melding dat er geen authorised orders zijn. Beetje vreemd dus...
Ik heb hem ook besteld. Zodra ze je geld hebben ontvangen zullen ze je orderstatus' via de mail sturen. Mijne komt 12-12 pas weer bij hun, en zal dan pas via de post verzonden worden.

En dvd-versie of cd-versie: wat maakt het uit? met beide versies krijg je toch netjes het spel?

EDIT: kost dus wat wachttijd, maar heb je hem dus wel veel goedkoper :)

[ Voor 4% gewijzigd door Jorn1986 op 07-12-2005 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman

Copyman

Dode muis

sjaakhaar schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:29:
Ik heb hem ook besteld. Zodra ze je geld hebben ontvangen zullen ze je orderstatus' via de mail sturen. Mijne komt 12-12 pas weer bij hun, en zal dan pas via de post verzonden worden.

En dvd-versie of cd-versie: wat maakt het uit? met beide versies krijg je toch netjes het spel?

Ik heb nog helemaal geen mail van hun ontvangen, zelfs niet dat de order ontvangen is. Vandaar dat ik even een mailtje heb gestuurd, maar ze zeggen dat ze mijn email adres niet in de database kunnen vinden. Ook zou ik niet weten wat mijn order nummer is (die staat niet op het fax formulier die ik naar Bibit moest faxen). Schijnt een 8 cijferig nummer te zijn die ik dus niet heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sjaakhaar schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:29:
[...]

Is t nou vééél goedkoper dan? Ik zie special forces voor 20,99 staan....ik heb er 26 voor betaald bij Dynabite...goh die 5 euro is wel t wachten waard hoor... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42791

Ik heb net Special Forces gekocht en geïnstalleerd. Daarna heb ik opnieuw de laatste patch gerund. Toen ik SF voor het eerst startte kreeg ik niets over nieuwe unocks te zien, maar toen ik ging spelen kon ik alle nieuwe speciale wapens kiezen (of in elk geval de SCAR-L en dat assault ding). Ik kreeg vrijwel meteen een special forces huppeldepup batch en toen ik daarna het spel opnieuw startte had ik 4 unlocks. Ik heb alvast de SCAR-L unlocked (waar ik dus vreemd genoeg al mee gespeeld had) en toen ik vervolgens ging spelen kon ik alleen maar 'normale' unlocks selecteren, degene die ik al had met Battlefield 2. Ben ik nu gek en zie ik iets over het hoofd of klopt dit echt niet?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 42791 op 07-12-2005 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueAce
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-01-2021
Kan... niet... replyen... te... grappige... opmerking...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The N Man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:46
Anoniem: 42791 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:45:
Ik heb net Special Forces gekocht en geïnstalleerd. Daarna heb ik opnieuw de laatste patch gerund. Toen ik SF voor het eerst startte kreeg ik niets over nieuwe unocks te zien, maar toen ik ging spelen kon ik alle nieuwe speciale wapens kiezen (of in elk geval de SCAR-L en dat assault ding). Ik kreeg vrijwel meteen een special forces huppeldepup batch en toen ik daarna het spel opnieuw startte had ik 4 unlocks. Ik heb alvast de SCAR-L unlocked (waar ik dus vreemd genoeg al mee gespeeld had) en toen ik vervolgens ging spelen kon ik alleen maar 'normale' unlocks selecteren, degene die ik al had met Battlefield 2. Ben ik nu gek en zie ik iets over het hoofd of klopt dit echt niet?
De SF unlocks werken alleen in de standaard BF2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:41
Copyman schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:37:
[...]

Ik heb nog helemaal geen mail van hun ontvangen, zelfs niet dat de order ontvangen is. Vandaar dat ik even een mailtje heb gestuurd, maar ze zeggen dat ze mijn email adres niet in de database kunnen vinden. Ook zou ik niet weten wat mijn order nummer is (die staat niet op het fax formulier die ik naar Bibit moest faxen). Schijnt een 8 cijferig nummer te zijn die ik dus niet heb...
Je zegt dat je al wel geld heb overgemaakt? Was dat wel slim als je nog niet eens een bevestiging hebt gehad? En btw je hebt dan toch ook geen ordernummer, dus hoe kunnen zij weten van wie dat geld is? Ik zou maar eens contact opnemen om te vragen hoe het zit.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Tip: wijs het balletje/spawnpunt aan met de onderkant van je muispointer, dus niet met het puntje van de pijl maar met het balkje onderaan zeg maar. Works for me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:26

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Laat me raden...Zatar Wetlands?
Beetje met rechter- en linkermuisknop rond en op het stipje klikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Laatst online: 17:26

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Mensen met SF ook het volgende opgevallen?

Wanneer je gunner bent in Apache Longbow of Hind en je gebruikt 2x F9 om zonder cockpit te vliegen, en je schakelt over op TV-guided en daarna weer terug dat die 'dubbel F9' niet meer werkt.
Bij de Apache heb je dan precies zo'n raamstijl voor je giechel en die Hind geeft haast helemaal geen uitzicht.
Uit- en instappen lost het probleem wel op, maar dat is niet echt handig. Ik geloof wel wanneer je een aantal keer views veranderd (F9, F10, F11), dat het dan weer lukt, maar het is geen regel.

En wanneer ik vlieg en de ging piloot 'gunnen', had hij het probleem ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05-06 12:38

Shuriken

Life is all about priorities

Indy91 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 21:30:
Klopt, ik heb zwaar spijt dat ik de mp7 heb geunlocked. Op grotere afstand kan je nauwelijks een doel raken, laat staan iemand killen. Bovendien doet de mp7 volgens mij net zo weinig damage als de mp5, alleen de firingrate is bij de mp7 een stuk hoger.
Die mp7 is een uber wapen. Je moet er alleen wel mee om kunnen gaan. Op lange afstand kan je op single shot heel makkelijk iemand neerhalen. En dat al met een paar kogels.
In closecombat win je het dankzij de hoge vuursnelheid zelfs van iemand met een DAO.

Ik vind dit een prima upgrade ten opzichte van de shotguns. Daarmee kan je in elk geval niets beginnen op longrange. Ik speel in elk geval een stuk meer engi class.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:51

R-B

Blokkert

even voor de mensen met xfire, ik heb ook nu geinstalleerd (add me: chkyrslf)

Ik hoop vanaf volgende week weer te kunnen gaan spelen

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 | Marstek 5.12KWh V151+CT003 V115 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman

Copyman

Dode muis

kw_nl schreef op woensdag 07 december 2005 @ 16:21:
Je zegt dat je al wel geld heb overgemaakt? Was dat wel slim als je nog niet eens een bevestiging hebt gehad? En btw je hebt dan toch ook geen ordernummer, dus hoe kunnen zij weten van wie dat geld is? Ik zou maar eens contact opnemen om te vragen hoe het zit.
Ik heb idd al contact met hun opgenomen en ze zeggen dat het een fout in hun systeem is. Daarom moest ik nogmaals mijn order plaatsen, maar aangezien ze die BF2SF DVD niet meer op hun website hebben staan, gaat dat niet lukken.

Vandaar dat ik in mijn mail heb gezegd dat ik het volledige bedrag teruggestort wil, tenzij ze de DVD versie nog kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Oemfoefoe schreef op woensdag 07 december 2005 @ 16:46:

Wanneer je gunner bent in Apache Longbow of Hind en je gebruikt 2x F9 om zonder cockpit te vliegen, en je schakelt over op TV-guided en daarna weer terug dat die 'dubbel F9' niet meer werkt.
1 x op C drukken werkt ook... En lijkt ook te blijven werken als je schakelt naar TV-Guided en terug.
Overigens wel irritant dat je dan weer op C moet drukken om alles te zien. Waarom hij het niet onthouden kan is mij een raadsel.

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:35
Misschien een domme vraag, maar als een vriend een singleplayer game start, kan ik daar ook via internet mee verbinden? (Om met z'n tweeen tegen bots te spelen)

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

nee hoor, valt wel mee....

volgens mij kun je het hier wel vinden:
http://gathering.tweakers.net/forum/find

ps: hint: Wie niet Waagd, blijft altijd Maagd!!

[ Voor 20% gewijzigd door SAiN ONeZ op 07-12-2005 18:01 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
whyz schreef op woensdag 07 december 2005 @ 10:42:
[...]

Kun je niet beter een image maken van die CD om hem vervolgens te mounten? Dan hoef je je CD ook niet continu van lade te verwisselen + dat kans op krassen afneemt natuurlijk :)
Ja dat zou ook nog kunnen. Aan de andere kant de boel staat binnen 2 meter van elkaar vandaan du waarom moeilijk doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

als je zelf t origineel hebt, kan je zoeken maar ook zelf een mini-image creeeren, das wel zo handig, en neemt amper HDD space in.... Ook icm SF addon is t niet meer telkens wisselen van DVD, waardoor t bekrassen van deze schijfjes ook minimaal blijft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
Oemfoefoe schreef op woensdag 07 december 2005 @ 16:46:

Bij de Apache heb je dan precies zo'n raamstijl voor je giechel en die Hind geeft haast helemaal geen uitzicht.
Uit- en instappen lost het probleem wel op, maar dat is niet echt handig. Ik geloof wel wanneer je een aantal keer views veranderd (F9, F10, F11), dat het dan weer lukt, maar het is geen regel.

En wanneer ik vlieg en de ging piloot 'gunnen', had hij het probleem ook.
Had ik dus ook van de week. Alleen kwam ik met geen mogelijkheid terug naar de view zonder cockpit als ik bijv. tv guided had gebruikt, want als ik de toets voor view veranderen gebruik, gebeurt er vervolgens niets. Ik bleef maar kijken tegen dat hele frame |:( . Hopelijk dat dit nog ooit wordt verholpen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:59
EDIT2: is al opgelost...

[ Voor 107% gewijzigd door Jorn1986 op 07-12-2005 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil kim
met cd key probleem is opgelost.
het zoals gezegd bf verwijderd (ghost image clean install terug gezet) en dan bf en sf geinstalleerd en het werkt weer.
blijf het toch vreemd vinden, een cd key kunnen ze toch enkel op hun servers bannen, en niet op mijn pc ?
in elk geval hartelijk bedankt Sideshowbobbie

[ Voor 3% gewijzigd door evil kim op 07-12-2005 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98654

Bij het stijgen in rang van bvb staff naar gunnery sergeant (5000 -> 8000 punten) krijg je in BF2 een unlock. Laten we zeggen dan ik de G3 neem.
Maar krijg je dan ook nog daarboveno een extra unlock van een SF wapen? Bvb de vermaarde F2000 kit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
evil kim schreef op woensdag 07 december 2005 @ 19:13:
met cd key probleem is opgelost.
het zoals gezegd bf verwijderd (ghost image clean install terug gezet) en dan bf en sf geinstalleerd en het werkt weer.
blijf het toch vreemd vinden, een cd key kunnen ze toch enkel op hun servers bannen, en niet op mijn pc ?
in elk geval hartelijk bedankt Sideshowbobbie
Graag gedaan :)

[ Voor 4% gewijzigd door Sideshowbobbie op 07-12-2005 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik snap er niks meer van, mijn kameraden zijn ondertussen allemaal first sgt. en ik nog steeds master sgt. alle badges die je ervoor nodig hebt (volgens internet) heb ik ondertussen gehaald (had eerst knife nog niet) en w8 nog steeds tot ik een rang stijg, maar is al paar dagen niks gekomen.
Iemand een idee hoe dit kan?

Wat hier bij 1st Sgt. staat heb ik dus allemaal:
Ranking site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
Anoniem: 154414 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 19:54:
Ik snap er niks meer van, mijn kameraden zijn ondertussen allemaal first sgt. en ik nog steeds master sgt. alle badges die je ervoor nodig hebt (volgens internet) heb ik ondertussen gehaald (had eerst knife nog niet) en w8 nog steeds tot ik een rang stijg, maar is al paar dagen niks gekomen.
Iemand een idee hoe dit kan?

Wat hier bij 1st Sgt. staat heb ik dus allemaal:
Ranking site
Je zegt het zelf al, en dit staat een paar pagina's terug ook, al voorbij de 20k punten en die ene badge nog niet? jammer > geen first sergeant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat een lelijke regel, moet ik nog 15000 punten wachten tot de volgende rang....
Ik heb dus wel alle Basic-Badges betekend dit dat ik dan wel Sergeant Major wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lange_Slurf
  • Laatst online: 04-06 14:11

Lange_Slurf

Doe Bij Die Ba

sain onez schreef op woensdag 07 december 2005 @ 18:16:
als je zelf t origineel hebt, kan je zoeken maar ook zelf een mini-image creeeren, das wel zo handig, en neemt amper HDD space in.... Ook icm SF addon is t niet meer telkens wisselen van DVD, waardoor t bekrassen van deze schijfjes ook minimaal blijft....
Heb je enig idee hoe je een mini-image moet maken van SF, ik heb hem wel van BF2.

30 dagen EvE online trial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-07-2024
Lange_Slurf schreef op woensdag 07 december 2005 @ 20:14:
[...]

Heb je enig idee hoe je een mini-image moet maken van SF, ik heb hem wel van BF2.
Ik heb een mini-image van BF2 en daarmee kan ik ook gewoon SF spelen.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:13

Snow_King

Konijn is stoer!

Dark Lord schreef op woensdag 07 december 2005 @ 20:18:
[...]

Ik heb een mini-image van BF2 en daarmee kan ik ook gewoon SF spelen.
idd, ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Lange_Slurf schreef op woensdag 07 december 2005 @ 20:14:
[...]

Het is niet de bedoeling dat we gaan helpen met het omzeilen van de Starforce beveiliging

(had ff geen zin in te vertalen..)
hehe,daar zeg je zowat, vond t al vreemd dat t bij mij ook lukte, en ik enkel de BF2 mini image gemount had, en de DVD van SF niet in de drive lag.... en dus ook met enkel de BF2 mini-image werkt SF.. :X 8)

[ Voor 51% gewijzigd door Fuelke op 07-12-2005 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
sain onez schreef op woensdag 07 december 2005 @ 18:16:
Hoe kan je een mini image creeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
harrytasker schreef op woensdag 07 december 2005 @ 20:27:
[...]

Hoe kan je een mini image creeren?
oops ff verwijderen aub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 16:08
ik was ff afwezig vandaag maar server staat weer op vanilla

wel komisch dat er dan ook echt geen hout op de server te vinden is ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Martinspire op 07-12-2005 20:38 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Anoniem: 98654 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 19:45:
Bij het stijgen in rang van bvb staff naar gunnery sergeant (5000 -> 8000 punten) krijg je in BF2 een unlock. Laten we zeggen dan ik de G3 neem.
Maar krijg je dan ook nog daarboveno een extra unlock van een SF wapen? Bvb de vermaarde F2000 kit.
Klopt, je krijgt idd de vermaarde FN2000 (mits je sf in bezit hebt natuurlijk). ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Indy91 op 07-12-2005 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online
Dubbelpost, en er zit een editknop naast iedere post ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lange_Slurf
  • Laatst online: 04-06 14:11

Lange_Slurf

Doe Bij Die Ba

sain onez schreef op woensdag 07 december 2005 @ 20:22:
[...]

Het is niet de bedoeling dat we gaan helpen met het omzeilen van de Starforce beveiliging

(had ff geen zin in te vertalen..)

[...]

hehe,daar zeg je zowat, vond t al vreemd dat t bij mij ook lukte, en ik enkel de BF2 mini image gemount had, en de DVD van SF niet in de drive lag.... en dus ook met enkel de BF2 mini-image werkt SF.. :X 8)
Het heeft niets te maken met het omzeilen van een beveiliging, ik heb beide versies origineel. Dus een copy voor thuisgebruik zou moeten mogen. Daar komt bij dat ik niet weet of je uberhaupt een beveiliging moet omzeilen, daar ik de mini-image van bf2 zonder emu's heb gemount met Deamon.

Als ik hierdoor mijn cd tegen krassen kan beschermen wil ik dat zeker doen. het verkrijgen van een nieuwe cd bij EA is erg moeilijk (ervaring met Red Alert). En iedereen hier in dit topic weet dat er niet te spelen valt met een non-legit key.

Anyways, als het tegen de policy is, dan zal ik hier niet verder om vragen en zelf op zoek gaan naar een Image.

30 dagen EvE online trial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-10-2024
Ingame films maken.

Kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 21:26
ja met fraps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Lange_Slurf schreef op woensdag 07 december 2005 @ 21:10:
[...]

Het heeft niets te maken met het omzeilen van een beveiliging, ik heb beide versies origineel. Dus een copy voor thuisgebruik zou moeten mogen. Daar komt bij dat ik niet weet of je uberhaupt een beveiliging moet omzeilen, daar ik de mini-image van bf2 zonder emu's heb gemount met Deamon.

Als ik hierdoor mijn cd tegen krassen kan beschermen wil ik dat zeker doen. het verkrijgen van een nieuwe cd bij EA is erg moeilijk (ervaring met Red Alert). En iedereen hier in dit topic weet dat er niet te spelen valt met een non-legit key.

Anyways, als het tegen de policy is, dan zal ik hier niet verder om vragen en zelf op zoek gaan naar een Image.
Dat jij legaal bezig bent geloven we best, maar mensen met slechtere bedoelingen kunnen mbv jouw post er achter komen hoe ze illegaal Bf2 aan de praat kunnen krijgen :)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-06 14:13
:( heb kennelijk chello probs want ik heb nu overal een hoge ping plots en net eruit gegooid vanwege connection problems :(

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-06 21:28
Lange_Slurf schreef op woensdag 07 december 2005 @ 21:10:
[...]Als ik hierdoor mijn cd tegen krassen kan beschermen wil ik dat zeker doen. het verkrijgen van een nieuwe cd bij EA is erg moeilijk (ervaring met Red Alert).
Ben ik het niet mee eens, ik heb 2 maal breuken in m'n BF1942 cd's gehad waardoor het spel onspeelbaar werd, netjes de CD's opgestuurt naar EA weliswaar incl. 5 euro, maar ik kreeg netjes een nieuw doosje teruggestuurd binnen een week. Dus dan had je opeens 2 cd-keys :P...

Bij BF2 zal dit heel anders zijn denkk, alles is meer gericht op die CDkey dat die legaal is ... en dat ze niet zomaar een nieuw paar terug sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oemfoefoe schreef op woensdag 07 december 2005 @ 16:37:
[...]

Laat me raden...Zatar Wetlands?
Beetje met rechter- en linkermuisknop rond en op het stipje klikken ;)
Je moet inderdaad met de stam van de muispointer klikken gek genoeg...dus gewoon de andere kant van de pointer gebruiken...dat werkt gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Map : Warlord
Plaats : dak, kijkend richting eerste vlag (die in begin ronde uncapped is)

Blijkt dat het mogelijk is om daar per parachute te geraken, maar er is geen hoger gelegen gebouw in de buurt ... hoe doet men dit ?

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/webwiper/strange_klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Anoniem: 127429 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 23:20:

Blijkt dat het mogelijk is om daar per parachute te geraken, maar er is geen hoger gelegen gebouw in de buurt ... hoe doet men dit ?

[afbeelding]
Ik ken de map niet, maar zit er misschien een heli/vliegtuig in :P

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zit geen heli in die map, en SF heeft geen (bruikbare) jets...

Nooit die grote kraan zien staan op SAS base? Misschien dat ze daar vanaf springen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 23:20:

[afbeelding]
Een van de spawnpoints is in de lucht...net als die van dat vliegveld in het donker.

Wat ik weer niet snap is:

Als je naar bf2s.com gaat en je kijkt bij welke ribbons je kan halen voor SF staat er de volgende bij
You are still working towards earning the Aerial Service Ribbon.

Requirements:

* IAR: 15 minutes in an Airplane
* IAR: 22 kills in an Airplane
Kan iemand me vertellen in welke map er een vliegtuig zit?

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 07-12-2005 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135830

Als je bij SAS zit dan heeft de hoofdbasis 2 punten, 1 is gewoon op de grond en 2 is drop van parchute. Dat is wat je ziet
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.