[PC] MapleStory - Deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 24.633 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dommerick schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 09:45:
Ja quest doen is waarschijnlijk de beste optie. Is er ook ergens een map met alle npcs? Dan hoef ik niet zo lang te zoeken ;) Dat quest menu is wel handig met alle quest die available zijn, maar er staat enkel welke npc je mee moet kletsen om die quest te activeren. En daar schiet ik niks mee op als ik niet weet waar die npc is :P
Dan heb ik 2 erg handige tips voor je ;)
dommerick schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 09:45:
btw doodgaan kost echt veel xp :( vorige keer had iemand zon monster bag(zo dacht ik dat het heet) kwamen er opeens uber veel van die robots, gelukkig had ik redelijke dodge en kon ik best easy veilig komen. Maar toen ging ik die beesten toch maar ff killen zag er wel leuk uit. Dus ik eentje down veel hp kwijt :9 en toen was er nog 1 left. Zon grote robot dus ik jump naar beneden en ga daar double stab op doen. Doe ik zelfs met double stab miss miss :X dus toen liep tie tegen me aan kreeg ik 169 dmg, en ik had maar 129 (Wist ik veel dat dit niet genoeg was) |:( 4% kwijt :+
Hahahaha pwned ! Ik heb zelf nog 4 Summoning Bags, ik was al van plan om eens lekker sadistisch naar Kerning of Lith Harbor te gaan om ze daar los te laten. Je kan ze verkrijgen door een Ludi Quest, in Ludi heeft het allemaal geen zin want iedereen kan die vijanden aan. Dus als je me deze week ziet lopen in Victoria (ik ben gisteren aangekomen) maak dan dat je weg bent })

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2006 11:24 . Reden: BBCode aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Hehe dit voorval was gebeurd in henesys hunting ground 1. Die noob assasin summoned ze en kan ze zelf niet aan >:) (enkel die grote robot niet ;)) en die paarse teddybeer die had ik toch O-)

Bedankt voor de links, dat zijn handige dan kan ik binnenkort weer gaan questen (quest xp is wel belabberd weinig) :9

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja ik mag niet klagen met Quests, ik ben zelf een echte Quest-fan. Ik doe ze allemaal ook al weet ik dat de reward op niets gaat trekken, ik wil die Quests-lijst altijd zo leeg mogelijk hebben. Je zal later wel zien dat je best wat XP kan krijgen door een quest. En ook items, gisteren bvb heb ik een 60% Scroll Gloves ATT gekregen dus dat is tussen de 1 en 2 mil waard (bah ik haat inflatie, was vroeger 3 mil waard). Ik hoop dat ik hem verkoop voor 2 mil ofzo dan koop ik mij Blackbull Deed en 2 sets Icicles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Ben nu lvl 13 en het valt me op dat er wel heel veel aardige mensen rondelopen zo rond Henesys.Ik kan nu al niet meer wachten om level 15 worden moet nog steeds een vast wapen kiezen crossbow,gewone bow of een ander wapen of een combinatie van die drie bijv, gewoon wapen en bow iemand ideeen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou niet gaan voor 2 wapens, het is gewoon onlogisch en te duur.
Ik zou voor crossbow gaan, simpelweg omdat ik het zelf ben en het me goed bevalt :P
raadpleeg anders een guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene85
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 11:40:
Ik hoop dat ik hem verkoop voor 2 mil ofzo
Pure nieuwsgierigheid: hoe verkoop je (waardevolle) items? Via basilmarket, via free market of gewoon in een drukke server gaan schreeuwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:38

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Rene85 schreef op zondag 19 maart 2006 @ 00:15:
[...]

Pure nieuwsgierigheid: hoe verkoop je (waardevolle) items? Via basilmarket, via free market of gewoon in een drukke server gaan schreeuwen?
Als je een Shop Permit hebt is het natuurlijk het beste om dit via de Free Market te doen, en een shopje te openen. En anders kom je in de door jou voorstelde alternatieven terecht, waaronder dus schreeuwen :P Maar wel in of rond de Free Market overigens :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rene85 schreef op zondag 19 maart 2006 @ 00:15:
[...]

Ik verkoop altijd via Basilmarket, staan schreeuwen maakt niet veel uit. Ik lees wel wat mensen nodig hebben. Met een Shop Permit maak je wel winst als je vergelijkt met Basilmarket maar dat maakt mij minder uit, ik koop ook bijna alles via Basilmarket dus dan spaar ik terug uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene85
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 20:50:
[...]
Ik verkoop altijd via Basilmarket, staan schreeuwen maakt niet veel uit. Ik lees wel wat mensen nodig hebben. Met een Shop Permit maak je wel winst als je vergelijkt met Basilmarket maar dat maakt mij minder uit, ik koop ook bijna alles via Basilmarket dus dan spaar ik terug uit ;)
Oke. Ik heb zelf nog niets via basilmarket verkocht, maar heb er al wel vaak voor pricechecks gekeken. Wel is me opgevallen dat er items zijn die vaak (tegelijk) aangeboden worden. Ik heb bijvoorbeeld Blue Knucklevest Pants (M) gevonden en als je hierop zoekt vind je veel resultaten waar (nog) niet op geboden is. Hierdoor kreeg ik een beetje het gevoel dat een item op basilmarket zetten zinloos was. Onterecht blijkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, je ziet namelijk de afgelopen auctions niet en er komen er dagelijks nieuwe bij. Ik heb inmiddels al meer dan 70 dingen verkocht/gekocht via Basilmarket :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 12:19:
Klopt, je ziet namelijk de afgelopen auctions niet en er komen er dagelijks nieuwe bij. Ik heb inmiddels al meer dan 70 dingen verkocht/gekocht via Basilmarket :)
Een ding snap ik niet van Basilmarket. In de 'price check' lijst zie je per item 3 prijzen staan:
  • In het zwart: de NPC prijs
  • In het rood: de laagste prijs
  • In het groen: de hoogste prijs
Waarom is de laagste prijs vaak al hoger dan de NPC prijs? Worden er alleen maar scrolled items verkocht op Basilmarkt? :?

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Uhm, alles iets gekocht bij de shop? De NPC prijs is de prijs die je krijgt als je het verkoopt. Dat wil niet zeggen dat je als je het bij de NPC koopt, ook voor die prijs krijgt. Meestal is het een factor 2. Dus als iemand een Green pole feather hat voor 30k doet, dan betekent dat dat hij die prijs er bij de NPC niet voor kreeg. En als jij hem dan voor 40k zou moeten kopen bij de NPC dan zijn jullie beiden blij. Allebei winst :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

REDFISH schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:51:
Uhm, alles iets gekocht bij de shop? De NPC prijs is de prijs die je krijgt als je het verkoopt. Dat wil niet zeggen dat je als je het bij de NPC koopt, ook voor die prijs krijgt. Meestal is het een factor 2. Dus als iemand een Green pole feather hat voor 30k doet, dan betekent dat dat hij die prijs er bij de NPC niet voor kreeg. En als jij hem dan voor 40k zou moeten kopen bij de NPC dan zijn jullie beiden blij. Allebei winst :D
Ja doh, dat wist ik ook wel. In dat geval is de beschrijving van Basilmarket een beetje onduidelijk:
140k - Numbers in black represent the price that an item is sold for in store, otherwise known as the 'NPC price'.
Hierbij denk ik aan het kopen van een NPC, niet het verkopen aan.

Maar anyways, het is me nu dus wel duidelijk :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

to sell = verkopen
to buy = kopen

=> sold for in store = verkocht worden voor in de winkel

Belangrijke nuance voor onze minder taalkundige Nederlandse vrienden ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2006 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 17:29:
to sell = verkopen
to buy = kopen

Exact, ik sluit me hier helemaal bij aan. Morgen maar weer flink gaan trainen, kan nie wachten tot ik L50 ben. Moooooh, EN dan mijn lion's fang scrollen. Hopen dat het goed gaat. Nog iemand een idee welke scrolls ik het beste kan doen? 3x 10% dan 4x 60?

Op hidden-street staat iets van Aqua road, iemand een idee wat dat is?

Iemand ook een idee wanneer we nu eindelijk die world ranking op de site mapleglobal kunnen bekijken?

Slaat trouwens nergens op. Zit ik op basil 4 scrolls te bieden allemaal winning, sluiten ze het dan af, omdat ik niet genoeg bied. Echt zeik.

[ Voor 27% gewijzigd door REDFISH op 20-03-2006 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 17:29:
to sell = verkopen
to buy = kopen

offtopic:
Dat was vast grappig bedoeld ;)
Want met taalkundigheid heeft dit iets te maken imho.
Zelfs alle online translaties (oké die zijn nooit 100% goed) maken er "De prijs waarvoor ... in de winkel wordt verkocht". En dan nog, zelfs jouw "verkocht worden voor in de winkel" zegt mij niets anders in dit geval. Wat ontbreekt is het woordje "aan" ;)
Als ik trouwens zoek op de term "is sold for in" levert dit allerlei resultaten waarbij het niet om het -verkopen van items aan- gaat, maar om -verkocht wordt in-.

Het zal dan (misschien?) wel correct engels zijn maar duidelijk is het zeker niet. En dat ligt denk ik niet aan mij ;)

Genoeg engels!
Anyways, dan heb ik nu een goede plek gevonden om m'n items te kopen/verkopen :7 Werkt vast beter dan schreeuwen zonder Shop Permit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is L42 geworden (even topic opnieuw leven blazen met wat shameless self-promotion hehe)

Ik kan echt niet wachten tot mijn Critical Damage en Haste maxxed is :) (rond L48 dus)

Gisteren nog een PQ gedaan met Mehbeh, was wel fun voor met die n00b mage die we mee hadden hehe. Leuke drops = 60% INT CAPE Scroll en 2 x White Napoleon in de Bonus. Iedereen liep zo snel mogelijk naar boven en ik was gewoon beneden gebleven hihi. Ook nog wat geprobeerd in de Dollhouse te geraken, maar als ik daar nu een uur of een half uur sta te klikken geraak ik er nog niet in :s

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2006 12:00 . Reden: PQ Drops ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:35

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Ik ga zometeen me laatste PQ doen..
Ben nu lvl 50 99.09% dus kijken hoe dat gaaat.
Word ik eruit gekickt of mag ik tot het einde mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je gewoon mag meespelen tot het einde :) Ik dacht dat jij een L70 char had?
REDFISH schreef op maandag 20 maart 2006 @ 17:59:
[...]
Op hidden-street staat iets van Aqua road, iemand een idee wat dat is?
Dit is een area in Ludi die enkel beschikbaar is in MapleSea. Jammer :(

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2006 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Was ik maaar al lvl 70 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het mogelijk om van server te veranderen met je ventje uit andere server??????
zit momentueel aan lev 21.

greetz michstuff

zou van scania naar broa willen gaan zonder alles te verliezen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2006 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Da’s makkelijk:
Nope.. dat kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
MapleStory will be going through a patch today on Monday, March 27th.

The patch will last for approximately 2 hours, and users will not be able to access the game during that time.

All users are advised to safely log off by then.

<MapleStory Patch>

- Server : All game servers.

- Time : Monday, March 27th, 6:00 am ~ 8:00 am GMT

(1:00 am ~ 3:00 am EST)

Thank you, and Happy Mapling!
Update om 9 uur kunnen we weer game :)
Hello, Maplers!
MapleStory Client ver. 0.20 is now released!
The following is a list of updates and changes made for this patch:

< Game >

- The Meso Explosion bug is now fixed.

- The pet sounds for Rudolph and Mini Kargo have been added to the game.

- The ending banner that pops up after closing the client will have its "close" button working properly.

- Other minor bugs and typos have been fixed.

-The MapleStory Staff-
Bron: ftp://patch.mapleglobal.com/Maple/patch/notice/00020.txt

Niet echt heeel veel veranderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
wel blij dat die banner nu wel afgesloten kan worden.

Ben sinds vrijdag lvl 22 mage. Ben nog nooit uitgenodigd voor een PQ. Vanavond maar weer eens verder proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die banner, was vrij ambetant.. Blij dat het verholpen is ! Jammer dat de nieuwe pets er nog niet zijn, ik had graag zo'n Panda of Zwarte Vos gehad :) Nog even afwachten dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ben al weer tijdje bezig op MapleSea (singapore versie), mijn vriendin magician en ik warrior. Of ik snap het nog niet echt, maar wat is een warrrior bagger zwak tov thief/bow/magician. Niet alleen is mijn damage om te janken (max 200 vs 2x150 van magician), maar ook mijn HP regen heb ik bijzonder weinig aan :(

Naja, cashshop is wel weer leuk :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MapleSea? Kan je Singapores dan? (of welke taal men daar ook moge spreken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MapleSea is gewoon engelstalig, ingame spreken ze hoofdzakelijk singlish (vak apart) en beetje hokean/chinees.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

SinergyX schreef op maandag 27 maart 2006 @ 15:18:
MapleSea is gewoon engelstalig, ingame spreken ze hoofdzakelijk singlish (vak apart) en beetje hokean/chinees.
en ook dat moet je wel kunnen met een singapore'se vriendin :+

Wel jammer dat je maplesea speelt. Ikzelf speel mapleglobal anders konden we weer een keer partyen ;)

Ach ja maplestory staat op een laag pitje dat hakken in maplestory is zo eenvoudig eiglijk :D en ik ben weer addicted to rose dus het zal wel weer ff duren eer ik weer in maplestory te zien ben :)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het toch meer dan hakken hoor, ik vind het een spel met veel diepgang. Ik ben er nog steeds net zoals 4 maand geleden erg aan verslaafd. Ik leer ook meer en meer mensen kennen in game waar ik dagelijks mee afspreek om op avontuur mee te gaan, telkens hilarische momenten :)

Ik kijk al uit als ik L50 ben en mijn Haste en Crit Dmg maxed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Is er eigelijk iemand een beetje hoog lvl warrior?

@dommz, ik kom alleen naar rose terug als de oude db van Erose terug komt ;)

[ Voor 45% gewijzigd door SinergyX op 27-03-2006 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
ff aangemeld op dmc.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 27 maart 2006 @ 15:59:
Is er eigelijk iemand een beetje hoog lvl warrior?

@dommz, ik kom alleen naar rose terug als de oude db van Erose terug komt ;)
Wat is hoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

99 :+

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik alvast niet (ben level 43), misschien even kijken op DMC ofzo..

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2006 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
MapleStory will be going through a patch on Wednesday, April 5th.

The patch will last for approximately 2 hours, and users will not be able to access the game during that time.

<MapleStory Patch>

- Time : Wednesday, April 5th, 6:00 am ~ 8:00 am GMT

(2:00 am ~ 4:00 am EDT)

-The MapleStory Staff-
Nieuwe Update :)
Waarschijnlijk zal er wel weer een uitloop zijn van 30 - 60 minuten..
Dat is altijd wel jammer aan onze vrienden bij wizet.
Hello, Maplers!
MapleStory Client ver. 0.21 is now released!

< Event >
- The Easter Event will take place from Wed., April 5th, through Wed., April 26th. The Maple Administrator in Henesys is helping the Easter Bunny this year by making Easter Baskets for eager egg hunters. However, beware the Mad Bunny. The Mad Bunny and his crew will be looking for ways to ruin Easter by hoarding as many Easter Eggs and Golden Eggs as possible... he is commissioning new hires for his crew. Will you help him ruin Easter for everyone in MapleStory?

< Item >
1) Event Item

Use:
- Yellow Easter Egg
- Green Easter Egg

Etc.:
- Easter Basket
- Easter Charm
- Golden Egg

2) Cash Item

Equipment:

a. Hat
- Kuriragi Hat
- Picnic Hat

b. Coat
- Green Casual Suit
- Pink Casual Suit

c. Face Accessory
- Rose

d. Overall
- Green Picnicwear
- Sky Blue Picnicwear
- Pink Picnic Dress
- Yellow Picnic Dress

e. Bottom
- White Jeans

f. Shoes
- Big Rabbit Feet

g. Weapon
- Picnic Basket

Use:

a. Weather
- Sprinkled Flower Petals

Pet:

a. Pet
- Pink Bunny
- White Bunny

b. Pet Equipment
- Pink Laced Cap
- Sky Blue Laced Cap

Package:
* Only available during the Easter Event
- Pink Bunny Package
- White Bunny Package
- Easter Package

-The MapleStory Staff-

Bron: ftp://patch.mapleglobal.com/Maple/patch/notice/00021.txt
Alleen maar Paas update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had een gouden ei, ik ben warrior lvl 25 , ik geef hem aan de paashaas en ik krijg er 100 expierence points voor terwijl ik hem kon verkope voor 500k!! poepspel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren heb ik mijn eerste NX item gekocht, een Shop Permit. Ik had een leuk plaatsje in channel 3 en vannacht heb ik 1.5 mil verkocht :) Super ! Nu nog wachten op de Panda en Black Fox pets en dan ben ik helemaal gesettled :)

Ik kan het aan iedereen aanraden 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2006 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
vanavond ook ff een shop permit kopen. heb ontzettend veel ores, goede die ik mooi kan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Ik heb laatst me hondje weer tot leven moeten brengen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(/offtopic geblaat)yo trekdrop, jij heet tog snoepkont op scania :?
Ik ben un vriend van shariff (oa. bekend als iDumbNL)(/offtopicgeblaat)

Die Paasquest is gewoon saai :Z belachelijke prijzen voor die eitjes :r
en ga je in party, pakken die lv 70 mages je eitjes :( (ben zelf lv 27 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hoe is in maple story (USA neem ik aan?) de Free market? In maple sea is dit een spam-map waar je 9 van de 10 x door uitlagt. Ben met mijn warrior blijven hangen op lvl31 page, zelfs door mijn miljoenen funding (vrienden :P) vind ik hp/mp pot verbruik ronduit stom. Was al wat lvl60-70 warriors tegen gekomen, valt me best tegen wat ze kunnen. Nu maar bowman gegaan, binnen 2 uurtjes lvl19 :) (2x EXP card is zo leuk :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ik ben een lvl 26 warrior ik weet niet waar ik kan vechteen:S en ik ben in orbis maar ik kan daar nie meer weg. welke beeste moet ik tegen gaan vechtee in victoria island of moet ik blijve vechte in orbis tower?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 12 april 2006 @ 16:51:
Hoe is in maple story (USA neem ik aan?) de Free market? In maple sea is dit een spam-map waar je 9 van de 10 x door uitlagt. Ben met mijn warrior blijven hangen op lvl31 page, zelfs door mijn miljoenen funding (vrienden :P) vind ik hp/mp pot verbruik ronduit stom. Was al wat lvl60-70 warriors tegen gekomen, valt me best tegen wat ze kunnen. Nu maar bowman gegaan, binnen 2 uurtjes lvl19 :) (2x EXP card is zo leuk :P)
2 x EXP hebben we nog niet op Global, en FM ja valt wel mee op Broa alhoewel je ook drukke momenten hebt. Ik cc altijd als ik bvb van FM1 naar FM2 wil gaan, en dan cc ik terug als ik effectief in FM2 ben :)
Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 19:31:
hey ik ben een lvl 26 warrior ik weet niet waar ik kan vechteen:S en ik ben in orbis maar ik kan daar nie meer weg. welke beeste moet ik tegen gaan vechtee in victoria island of moet ik blijve vechte in orbis tower?
Wild Boars in Perion misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, ik vecht nu tegen wild boars :) maar.. weet iemand een goede quest voor mij? ik heb op dit moment geen leuke quest, de paasquest heb ik al 3x gedaan. en heeft iemand nog tips wat ik kan doen met 10.000 nx cash. dus voor 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Gister ook begonnen met deze game, best leuk eigenlijk. Maar nu heb ik het volgende probleem.
Ik heb alles geinstalled, gespeelt enz. Maar nu wil ik vandaag weer beginnen, maar dan krijg ik de volgende foutmelding :|

Afbeeldingslocatie: http://img68.imageshack.us/img68/4629/fout9ey.jpg

Zelf heb ik het idee dat het probleem bij windows defender ligt, ook al heb ik daar dit allowed
Resources:
driver:
NPPTNT2

file:
C:\WINDOWS\system32\npptNT2.sys
Het rare is overigens dat alles wel werkt als ik het opnieuw install :/ . Iemand die mij kan verder helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firewall? Anti-virus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Het is al gefixt, gewoon alle presets in zonealarm ff deleten en in windows defender :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:10
Hmm ik heb nou een level 8 magician met alles in INT.
Maar ik vind het level niet echt snel gaan? (Lees: komt niet vooruit). Me zwaardje doet nauwelijks
damage en energy bolt gebruikt bakken met mana. Doe ik iets verkeerd of is het gewoon ff doorzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 17:28
gewoon ff doorzetten, niet vergeten dat je je level+3 in luk moet doen omdat je anders je equip niet kan dragen

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene85
  • Niet online
MapleStory will be going through a patch on Tuesday, April 18th.

<MapleStory Patch>

- Time : Tueesday, April 18th,, 6:00 am ~ 8:00 am GMT

(2:00 am ~ 4:00 am EDT)

-The MapleStory Staff-
Hello, Maplers!
MapleStory Client ver. 0.22 is now released!

< Security Update >
- Minor changes have been made to ensure your safe gaming experience.

-The MapleStory Staff-
Zo dus alleen een security update? Beetje jammer, had gehoopt op nieuwe items of aqualand en dan gaan ze alleen wat bugs fixen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben sinds 3 dagen ook bezig met MapleStory.
Heb nu een lvl 9 mage.
Ik kan me er wel mee vermaken alleen irriteer ik me mateloos op die gastjes die je lijken te achtervolgen en dan jouw kills jatten. Maar ik ga er vanuit dat dit in de hogere lvls niet meer zoveel voorkomt. (hoop ik)

Hoe werken die dungeons trouwens? Is dat net zoiets als instances in WoW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

lol hoe hoger je wordt hoe erger het word. Met name thief en bowmen krijgen dan hun kracht, ks is dan vrij normaal. Als warrior ben je dan echt flink de *jeweetwel* Gewoon op zoek gaan naar plaatsten waar er minder (ofwel geen) mensen zijn.

Dungeons zijn gewoon maps zoals alle andere, maar meestal in de laatste map (helemaal achter/onderaan) zit dan een boss-mob.

Aqualand, is dat bij de orbis tower helemaal naar de kelder?

Btw, als magician gaat 99% puur voor die claw aanval (die 2x dmg doet). Begin vreet je MP, daarna begint ook je mp-regen op gang te komen. Op lager lvl zijn magicians veruit de snelst levelende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 13:29:
Ik kan me er wel mee vermaken alleen irriteer ik me mateloos op die gastjes die je lijken te achtervolgen en dan jouw kills jatten. Maar ik ga er vanuit dat dit in de hogere lvls niet meer zoveel voorkomt. (hoop ik)
Dat heet dus ksing (of kill stealing), dat gebeurd wel vaker bij MS alhoewel ik er zelf zelden last van heb (logisch ik ben een L46 Sin). Ik hoor vooral van Warriors dergelijke verhalen. Ik kies altijd voor een leeg kanaal of een leeg veld dan kan ik op mijn gemak levelen. Als iemand van onze Guild last heeft van ksers dan komen we ff een handje helpen }) En geloof me dan worden ze het rap beu _/-\o_
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 13:29:
Hoe werken die dungeons trouwens? Is dat net zoiets als instances in WoW?
Instances heb je in MS ook, ze heten Party Quests of PQs. Vanaf level 21 tot en meet level 30 kan je een PQ doen in Kerning, vanaf level 35 tot en met level 50 (dacht ik) kan je een PQ doen in Ludi. En in Aqua Road zou er ook een mogelijkheid voor hogere levels.
SinergyX schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 13:49:
Aqualand, is dat bij de orbis tower helemaal naar de kelder?
Is nog niet uit in MS Global ;)
SinergyX schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 13:49:Btw, als magician gaat 99% puur voor die claw aanval (die 2x dmg doet). Begin vreet je MP, daarna begint ook je mp-regen op gang te komen. Op lager lvl zijn magicians veruit de snelst levelende.
Inderdaad, ze levelen vrij snel en zijn ook gekende KSers :r Mja Sins ook natuurlijk, maar ik ben een brave :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

In maple Sea is Aquaroad al tijdje uit, niet zo bijzonder maar zeer effectief voor de ranged jobs (warrior is een ramp daar). Wel leuk deuntje en in de main town hebben ze een dierentuin met leuke mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit trouwens vanaf mei in Japan, kan ik dan nog gewoon met mijn eigen character spelen of moet ik dan een nieuwe aanmaken, ik krijg namelijk geen serverkeuze bij het inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Elke server is/staat apart (zijn 5 versies dacht ik). Wil je naar Global, moet je dus ook een nieuwe char maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit spel ook ooit gespeeld.

Maar werd helemaal gek van die levels waar je zo goed voor moet kunnen springen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:18:
Ik heb dit spel ook ooit gespeeld.

Maar werd helemaal gek van die levels waar je zo goed voor moet kunnen springen
Ik ben ook rampzalig in Jump Quests, meestal ging een MS-vriendin me dan begeleiden en dan ging het wel. Ik heb nog een Jump Quest niet gedaan in Ludi, omdat je daar niet met 2 in kan gaan. Ik denk dat ik in vergelijking met een 12-jarige de nodige reflexen mis LOL :+ Mja een Quest kan je ook "Forfeiten" hé dus dat is het einde van de wereld niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:37:
[...]

Ik ben ook rampzalig in Jump Quests, meestal ging een MS-vriendin me dan begeleiden en dan ging het wel. Ik heb nog een Jump Quest niet gedaan in Ludi, omdat je daar niet met 2 in kan gaan. Ik denk dat ik in vergelijking met een 12-jarige de nodige reflexen mis LOL :+ Mja een Quest kan je ook "Forfeiten" hé dus dat is het einde van de wereld niet..
heb precies hetzelfde, wordt je wat ouder, dan lukken die JQ's niet meer. Neefjes van 10 en 9 doen het met gemak kom ik mijn 24jarige leeftijd. Dikke bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je slaat de spijker op zijn kop.

Ik werd er zo geirriteert door, dat kleine freggles het allemaal doodleuk deden, en mij stof lieten happen.
Heb het echt letterlijk uren geprobeerd, maar toen heb ik het maar opgegeven. Als me dat niet lukt hoeft de rest van het spel ook niet :)

Al die onzin ook met hebben we een euh hoe noem je zoiets follower. en een autoclick systeem.
Is dat al ondertussen verbetert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja outcast als je het zo snel opgeeft :o Verder heb ik enkel positieve ervaringen met MS, een follower heb ik nog maar 1 keer gezien en een autoclicker in PQ misschien al vaker maar niet zo erg dat ik er last van had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo snel? gruwel hoeveel uren ik kwijt ben geraakt door jump quests.

en PQ was haast onmogelijk toendertijd.

met zijn 30'en springend rond die ene persoon allemaal schreeuwend om een team. En telkens van kanaal wijzigend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Voordeel van MapleSea, om 6 uur onze tijd is het daar reeds middennacht. Tegen 9 uur hou je een paar die-hards over waar je dan 2/3uur lang PQ mee kan doen :)

Jump quest zijn er toch maar 3-4 van? Gewoon overslaan en lekker links laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, hoe kan je een scroll gebruiken? ik heb een cape scroll en een wapen scroll en een armor scrll maar hoe kan ik die gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vanuit je inventory 1x klikken op de scroll (oppakken zeg maar), dan klikken op je item die je wil 'scrollen'. Weet ik alleen niet zeker of je betreffend item ook echt moet dragen (E), ik dacht van wel, aangezien je niet van tab kan wisselen als je vanuit je inventory een item oppakt.

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 20-04-2006 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand een idee wanneer die nieuwe pets (Panda of Huski) zal verschijnen in MapleGlobal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed geen reactie, heb me dan maar een Black Kitty gekocht en is reeds level 7. Trainen is nu nog leuker geworden, met Item Pouch en Meso Magnet gaat het goed vooruit :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2006 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb die panda zelf al een week of 2, maplesea had deze al zeker een paar maanden. Toch wel de leukste van al die pets, buiten het hertje dan (kerst event pet). De hoeveelheid closeness die je na lvl12/13 nodig heb vind ik het echt niet waard, zeker niet als hij niets meer gaat doen dan een beetje praten :P Die item pouch/mes mag zijn echt ideaal, scheelt behoorlijk wat werk = meer exp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja aanvankelijk wou ik de Panda pet, maar is in Global nog niet beschikbaar. Ik heb dan toch maar de Black Kitty genomen en ik moet toegeven dat ze me perfect bevalt. Nou ja, het levelen van die pet vind ik maar bijzaak, zolang die niet sneller gaat levelen dan mezelf LOL :+ Gehoorzamen doet ze niet, behalve af en toe op het "poop" command LOL 8)7

Heb je ergens een lijstje liggen van de closeness die je per level nodig hebt SinergyX? Ik neem aan dat jij een van de Oosterse talen beheerst om in MapleSEA te kunnen spelen?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2006 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt van Basilmarket (heb het even van Dmc forum geplukt)

Hier heb je de exp table voor pets.

Lv. - Closeness
1 - 0
2 - 1
3 - 3
4 - 6
5 - 14
6 - 31
7 - 60
8 - 108
9 - 181
10 - 287

11 - 434
12 - 632
13 - 891
14 - 1224
15 - 1642
16 - 2161
17 - 2794
18 - 3555
19 - 4467
20 - 5542

21 - 6798
22 - 8250
23 - 9950
24 - 11900
25 - 14100
26 - 16600
27 - 19400
28 - 22600
29 - 26100
30 – 30000p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alright, dank je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MapleSea is 99% singlish (het chinees-engels dialect) wat na een tijdje redelijk te verstaan is (mede door mijn vriendin :P). Community is echt heel anders dan global, enorme berg die-hards die (lokale tijd daar) tot 5-6 uur sochtends doorspelen. Wel wat lag, maar met die pet lost dat erg veel op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat van die die-hards heb je in Broa minder. Ik heb enkele high level vrienden en ze vertellen me toch steeds dat op hun niveau (L95-110) weining mensen nog de motivatie hebben om verder te spelen.

/me is gisteren L48 geworden, ik kijk al uit naar L50 als mijn Haste maxed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Afbeeldingslocatie: http://www.kixtart.tweakdsl.nl/toohard.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.kixtart.tweakdsl.nl/alsohard.jpg

Ben even deep in de toy factory gegaan, kon het best goed volhouden totdat ik deze tegenkwam:
Lvl 108 zijn ze 8)
Bovenste is als je naar links gaat, onderste als je naar rechts gaat.

[ Voor 62% gewijzigd door Kixtart op 30-04-2006 18:45 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
Kixtart schreef op zondag 30 april 2006 @ 18:14:
[afbeelding]
[afbeelding]

Ben even deep in de toy factory gegaan, kon het best goed volhouden totdat ik deze tegenkwam:
Lvl 108 zijn ze 8)
Bovenste is als je naar links gaat, onderste als je naar rechts gaat.
bovenste is thanatos.
onderst zijn gatekeepers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

PowerCow schreef op maandag 01 mei 2006 @ 14:02:
[...]

bovenste is thanatos.
onderst zijn gatekeepers.
Ja dat weet ik ondertussen, maar toen ik daar opeens dood was was het nog niet bekend :)
Edit: Binnenkort komt er misschien weer een event, want op mapleglobal staat aan de rechterkant een icoontje van Zoro waar je niet op kunt klikken.

[ Voor 23% gewijzigd door Kixtart op 02-05-2006 12:05 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hello, Maplers!
MapleStory Client ver. 0.23 is now released!

< Game >
- Deep below the surface of Ossyria rests the ancient spirit of Zakum.
Damned to eternal burning in his prison of fire, Zakum feeds his insatiable rage on the dreams of the innocent.
Beware the Call of Zakum.
Hope will fall to pride, and pride will kneel before the mighty Zakum.

< Event >
- May 11th marks the 1-year anniversary of MapleStory, and we invite each and every one of the Maplers to join the festivities.
- The Maple Administrator is offering Birthday Presents for Maplers that find it through the monster drops! Find it, and give it to the Maple Administrator for great rewards!
- Cody is looking for birthday candles to decorate the birthday cake made for the staff party. Help Cody find the birthday candles by defeating the Candle Monster and the Cake Monster. He has something nice in store for anyone willing to save him from the scolding from his boss!
- Maple Weapons will be available through monster drops throughout this historic anniversary event. Find the ultra rare items that everyone is talking about!

< Monster >
- Candle Monster
- Cake Monster

< Item >
1) Event Item
Equipment:
a. Hat
- White Maple Bandana
- Blue Maple Bandana
- Pink Maple Bandana
- Red Maple Bandana

b. Weapon
- Maple Sword
- Maple Soul Singer
- Maple Wagner
- Maple Staff
- Maple Lama Staff
- Maple Dragon Axe
- Maple Doom Singer
- Maple Impaler
- Maple Scorpio
- Maple Bow
- Maple Soul Searcher
- Maple Crow
- Maple Crossbow
- Maple Claw
- Maple Kandayo

Use:
- Birthday Cake

Etc:
- Birthday Candle
- Birthday Present

2) Cash Item
Equipment:
a. Coat
- Original Disco Shirt
- Green Disco Shirt
- Orange Disco Shirt

b. Face Accessory
- Goatee

c. Bottom
- Original Disco Pants
- Green Disco Pants
- Orange Disco Pants

d. Shoes
- Bear Shoes

e. Weapon
- Tiger Paw

f. Cape
- Blue G-Wing Jetpack

Use:
a. Weather
- Sprinkled Flowers

b. Messenger
- Super Megaphone

Etc:
- Spring Store Permit SE

We hope you enjoy the 1st anniversary of MapleStory!

-The MapleStory Staff-
/me is ondertussen level 50 geworden, yay !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Dit blijft beter misschien maar eens met safty charm naar zakum proberen te komen of als ik net lvl 56 ben geworden :D

maar ja nog ff tot 10 uur wachten.
En als we wizet al een beetje kennen word dat half 11 ot 11 uur :D

[ Voor 31% gewijzigd door TrekDr0p op 03-05-2006 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na hoeveel tijd gaat je char eigenlijk dood? of staat ie op je pc?

ik had nog een zeldzame maple flag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 09:50:
Na hoeveel tijd gaat je char eigenlijk dood? of staat ie op je pc?

ik had nog een zeldzame maple flag :P
Ik denk dat die onbeperkt blijft staat (online), nu ja de Maple Flag is nu ook niet meer zo zeldzaam. Het is immers een Quest Reward.

Ik denk dat Zakum wel wat nieuwe perspectieven gaat openen voor de hogere levels, ook misschien wat nieuwe motivatie en plezier. In feite ben ik blij dat ik steeds achter de feiten aanloop zodat ik altijd nieuwe dingen heb om naar uit te kijken.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Nou ja ik denk dat in scania of in GMS in zijn geheel nog lang geen zakum word gekillt.
Veelste weinig 120 + spelers.
Anders duurd het veeelste lang voordat zakum gekillt is.

zakum heeft 476.3 Mil HP dus duurd wel ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Is die zakum niet opgebouwd uit diverse delen met elke een xx miljoen hp?

las eerder op hiddenstreet over die mob, totaal zou dat ding een goeie 10mil exp geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja ik denk toch dat het allemaal goed bedacht is geweest, er moet een reden zijn waarom ze nu wel Zakum hebben toegevoegd en nog niet Aqua Road denk ik zo.

Is de patch inmiddels afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Patch is allang over, maar er is nu net een emergency server check.
Rond 15.40 zou het klaar moeten zijn.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Was na 5 min al weer klaar de server check.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kixtart schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 15:36:
Patch is allang over, maar er is nu net een emergency server check.
Rond 15.40 zou het klaar moeten zijn.
En zijn er nieuwe trainingzones met Zakum gekomen? Bepaalde stukken land waar we kunnen trainen? Of is het gewoon een portal waar de PQ gaat beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik dit spel op een Apple Spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Je hebt DX nodig ik weet niet of dat op apple draait.

Ben er een tijdje uitgeweest, vind het nu na 10 minuten alweer saai :) Dus wordt lastig motiveren, Zakum hoef je onder de 100 niet eens te proberen en dan moet je nog een kick ass party hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

REDFISH schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 16:37:
Ben er een tijdje uitgeweest, vind het nu na 10 minuten alweer saai :) Dus wordt lastig motiveren, Zakum hoef je onder de 100 niet eens te proberen en dan moet je nog een kick ass party hebben.
Oh kijk, wie we daar hebben ;) Ja ik hoor het wel vaker van buddies dat ze afhaken, ik heb er jammer genoeg nog niet echt last van gehad. Ik focus me ook niet steeds op het levellen, gewoon wat fun maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Als je echt stopt weet je natuurlijk wel waar je spullen kunt droppen he ;)

Edit: Woow
Afbeeldingslocatie: http://www.kixtart.tweakdsl.nl/lama.jpg

EDIT2:
Heb zelfs nog een 2e lama gevonden ;)
EDIT3 10min na Edit2:
3e, gaat goed
EDIT4:
Wat ben ik erg, 4e

[ Voor 67% gewijzigd door Kixtart op 08-05-2006 16:48 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ben ik ff naar de Zakum Area gegaan, de eerste stage en tweede stage van de PQ kan je perfect met +L50 peepz doen, als je in de eerste stage alle maps en keys vind dan krijgt elke party members 5 Dead Mine scrolls om zo makkelijk naar Zombies te gaan vanuit El Nath :)

Ook de B-Day Events vind ik super, de zoektocht naar Maple Weapons is volop begonnen. Mijn Guild heeft er ondertussen al 5, we blijven verder zoeken tot iedereen een Maple Weapon heeft. Gisteren heb ik als Sin de Kandayo getest, en inderdaad hij is sneller dan de Slain of de Avarice, maar qua slagkracht mist hij natuurlijk wel iets.

Al 3 Blue Presents gevonden, verkopen makkelijk voor 1 mil. Dus had ik weer wat geld en heb ik me nog een set Tobis gekocht, ik sta er financieel weer prima voor (had ik nog een Esther gevonden dus ja hehe). Misschien dat ik nu wat WG ga proberen scrollen.

Ook de Double XP + Drop Rate Dagen lijken me super, ik denk dat het dan massaal druk wordt. w00t dat wordt super !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:03

CSB

:D

Kixtart schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 17:34:
Als je echt stopt weet je natuurlijk wel waar je spullen kunt droppen he ;)

Edit: Woow
[afbeelding]

EDIT2:
Heb zelfs nog een 2e lama gevonden ;)
EDIT3 10min na Edit2:
3e, gaat goed
EDIT4:
Wat ben ik erg, 4e
WAT!? Ik ben gewoon al 4 dagen aan het zoeken!!!

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMFG, waar heb je ze gevonden? Nice one Kixtart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Ik was een Esther Shield het zoeken bij Platoon Chronos, maar alleen maar Lama's gevonden.
Verder had ik er ook nog 1 gekocht in FM, want die was zo goedkoop en heb nu 3 van de 5 verkocht voor 4mil en hoger en 1 is al gereserveerd voor 5mil. Heb trouwens ook m'n Esther nu, had 58m.att Lama verkocht voor:
esther + bluecalas + dark anakamoon + starrock + aquacirclet + 1x 1Hsword 60% + 2x CrossBow 60% + 1 Gloves DEX + 1mil
_/-\o_

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh jammer, had net mijn Esther verkocht anders mocht je het wel hebben voor een prijsje ;) Vanavond dan terug wat trainen in Ludi, op dit ogenblik jaag ik in Snowy Hill op Cakes. Elke dag 1 Blue Present verkopen maakt je dag ook weer wat beter hehe ;)

Op welke server speel je Kixtart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik helemaal happy zoeken naar die quest/event voor maple staff/sword... tot ik las dat het MapleGlobal only was, bleeh :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel persoonlijk heb ik geen behoefte aan zo'n mapleweapon, ik hou me wel bij mijn Dark Slain en mijn +23 LUK set :) :) :) Maar het is wel leuk om te verkopen ;) Weet er iemand het exacte GMT+1 tijdstip van de Double XP + Drop Rate dag deze week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 12:46:
Wel persoonlijk heb ik geen behoefte aan zo'n mapleweapon, ik hou me wel bij mijn Dark Slain en mijn +23 LUK set :) :) :) Maar het is wel leuk om te verkopen ;) Weet er iemand het exacte GMT+1 tijdstip van de Double XP + Drop Rate dag deze week?
Ik speel in Bera, die tijden staan gewoon op www.mapleglobal.com. Het zijn tijden van GMT maar daar tel je gewoon 1 uur bij op.
Edit: Trouwens Meow, hoe ben je bij zakum in de quest naar binnen gegaan. Mij lukt het niet omdat je eerst een quest moet krijgen van je elnath occupation chief. En daar krijg ik niks.
Edit2: Is al gelukt, moest alleen een eigen party maken.
Weet je toevallig in welke deuren de keys zitten? :)

[ Voor 26% gewijzigd door Kixtart op 09-05-2006 17:23 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, straks na het werk bekijk ik het even..

Heeft er iemand ervaring met WG scrolling?
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.