http://www.sleepywood.net...ghlight=zakum+quest+guide
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 146016 op 09-05-2006 22:46 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 146016
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 146016 op 09-05-2006 22:46 ]
De nummers van de deuren en waar de keys te vinden zijn is toch alleen voor JMS. Deze had ik ook al eens gevonden, maar klopt volgens mij niet.
☻/
/▌
/ \
Anoniem: 146368
[ Voor 37% gewijzigd door Kixtart op 11-05-2006 18:02 ]
☻/
/▌
/ \
[ Voor 82% gewijzigd door Kixtart op 17-05-2006 20:22 ]
☻/
/▌
/ \
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
Hoe bedoel je wat dropt er steeds?Skeiron schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 11:06:
Denk probeer dit spel eens.. Het vreemde is dat ik iedere keer drop om willekeurige tijden.. weet iemand waar dit aan ligt? Bepaalde instellingen ofzo..
Nee mijn verbinding.. sorry als ik iets te cryptisch wasTrekDr0p schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 11:34:
[...]
Hoe bedoel je wat dropt er steeds?
Je lvl? Je EXP? Je rank ? Je Items??
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
☻/
/▌
/ \
[ Voor 16% gewijzigd door MonkeySandwich op 28-05-2006 22:31 ]
Uh boeien, er komt toch geen 4de job, dus gewoon alles maxenTrekDr0p schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:45:
Af en toe met de tijden zitten ze som te kloten.
Uurtje later 2 uurtjes later.
Nou mensen ik hoop ook nog deze maand priest te wordenDan kan ik eindelijk echte skills showen
![]()
Lvl 1 SR op lvl 70.
lvl 71 3 dispel en dan lvl 72 1 dragon.. om te showenen dan 2 hs
kan al bijna niet meer wachten
![]()
Maar zijn er al mensen met hoge priests?
Want ik ben van plan om ER SR HS en Dragon te maxen.. dat is 110 punten dus dan heb ik er nog 41 over.
Zat eraan te denken om doom te maxen of op lvl 28 te stoppen.
En dan de rest van de punten in dispel en door..
Eventueel lvl 4 door voor 1min en de overige punten in dispel..
Of zelfs me SR maar tot lvl 28 doen ofzo het is maar een veschil van 2 basic attack dus is niet veel.
ER = 20
HS = 30
SR = 28/30
SD = 30
Doom = 28/30
Door = 4
dispel = 7/9/11
-------------------------
Totaal 151 punten
Maar wat vinden jullie?
Voor zover ik weet en wat ik moet geloven van een paar gm's komt 4th job dit jaar nog.REDFISH schreef op zondag 28 mei 2006 @ 01:07:
[...]
Uh boeien, er komt toch geen 4de job, dus gewoon alles maxen
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
MapleStory will be going through a patch on Thursday, June 8th.
The patch will last for approximately 2 hours, and users will not be able to access the game during that time.
MapleGlobal.com will also be under a Server check along with the game and will follow the same schedule as other servers. Users will not be able to access MapleGlobal.com during that time as well.
All users are advised to safely log off by then.
<MapleStory Patch>
- Server : All game servers, MapleGlobal.com
- Time : Thursday, June 8th, 6:00 am ~ 8:00 am GMT
(2:00 am ~ 4:00 am EDT)
Thank you, and Happy Mapling!
-The MapleStory Staff-
OMEGA SECTOR YEAAHH BABBYYYYYYHello, Maplers!
MapleStory Client ver. 0.24 is now released!
The following is a list of updates and changes made for this patch:
< Game >
- Omega Sector may be unknown to many, but it holds an important duty of protecting the people in MapleStory. The aliens are constantly attacking the place, and the Sector needs YOUR HELP! Fight the enemy and protect your fellow Maplers!!
< Event >
- World Cup Fever is in full swing, and here's your chance to show your allegiance to your favorite team, or your home country!!! Don your World Cup gear in MapleStory and cheer for your team TODAY!
< Item >
1) Game Item:
- All game items that are available through new monsters and quests in Omega Sector.
2) Cash Item
Equipment:
a. Hat
Hat of Death
Red Mesoranger Helmet
Blue Mesoranger Helmet
Green Mesoranger Helmet
Black Mesoranger Helmet
Pink Mesoranger Helmet
Yellow Mesoranger Helmet
Black Mesoranger Helmet
b. Face Accessory
England Face Painting
France Face Painting
Brazil Face Painting
Germany Face Painting
Portugal Face Painting
Korea Face Painting
USA Face Painting
Australia Face Painting
Mexico Face Painting
Japan Face Painting
c. Overall
Black Coat of Death
USA Soccer Uniform
Mexico Soccer Uniform
England Soccer Uniform
Brazil Soccer Uniform
France Soccer Uniform
Red Mesoranger
Blue Mesoranger
Green Mesoranger
Black Mesoranger
Pink Mesoranger
Yellow Mesoranger
Black Mesoranger
d. Top
Pink Top
e. Shoes
Mesoranger Boots
Red Leather Boots
Blue Soccer Cleats
Black Soccer Cleats
Red Soccer Cleats
Black Shoes of Death
f. Weapon
Bug Net
Ladybug Shield
England Cheer Towel
Australia Cheer Towel
Japan Cheer Towel
France Cheer Towel
USA Cheer Towel
Mexico Cheer Towel
Brazil Cheer Towel
g. Ring
Pink-Hearted Quote Ring
Etc:
a. Coupons
Henesys Cosmetic Lens Coupon (REG)
Orbis Cosmetic Lens Coupon (REG)
Ludibrium Cosmetic Lens Coupon (REG)
Packages:
The Package of Death
We hope you enjoy the big update!!
Happy Mapling!!
-The MapleStory Staff-
[ Voor 86% gewijzigd door TrekDr0p op 08-06-2006 10:04 ]
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Anoniem: 139588
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 146368 op 13-06-2006 14:31 ]
Misschien wel makkelijk om te vertellen welke channel je zit?Mdekoning schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 20:27:
ben ook weer begonng ben nu een LVL10 bowmen
ben te vinden onde de naam Mkong
Anoniem: 168502
een ander wapen lijkt me handig ^^blubbers schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 20:38:
ik ben nu lvl 12 warrior en ik was in de perion(ofzoiets) en elke keer als ik daar dat varken slaag zegt ie miss , ik gebruik een houte tak (33 slag)
hoe komt dat?
moet ik een ander wapen hebben ?
je moet ff zorgen dat je dex 2x je lvl isblubbers schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 21:18:
mijn dex is 5, ik add meestal alleen men slaagkracht maar..
maarik kan nu niet meer add'en, moet ik nu eerst lvl'en ?
[ Voor 28% gewijzigd door MeneerKrab op 16-06-2006 15:20 ]
server weet ik zo niet, het is de meest linkse.Mdekoning schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 20:27:
ben ook weer begonng ben nu een LVL10 bowmen
ben te vinden onde de naam Mkong
dan moet ik nog 2 keer lvl'enPowerCow schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 15:18:
[...]
je moet ff zorgen dat je dex 2x je lvl is
10 = 20 dex
20 = 40 dex
30 = 60 dex
daarna gaat het volgens mij ook zo door.
Had zelf ook een warrior die dexless was. Niet zo'n goed idee want je raakt geen klote.
En om meer te adden moet je gaan lvl-en. Ga naar henesys hunting grounds. 1 map links van henesys. Ga daar rode en blue snails hakken of als het lukt de slimes. Moet wel te doen zijn in 1-2 hits.
BTW wat wordt er nu nog gedaan aan dmc forum? of ligt het helemaal stil?
Ik heb dat ook, denk dat het gewoon aan de laatste patch ligt. Ik wacht op de volgende patch en kijk dan wel of het weg is, totdan is het gewoon end-task in taakbeheer.blubbers schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:00:
die reclame als je mp afsluit is bij mij alleen een grijs venster en krijg je alleen weg met taakbeheer, zijn er nog die daar last van hebben ? herinstall helpt niet.
en die manualpachter die zegt dat er iets corrupt is, maar moet dat wel of gebeurt da automatisch ?
[ Voor 14% gewijzigd door Kixtart op 21-06-2006 23:03 ]
☻/
/▌
/ \
Alt + F4 werkt ook gewoonKixtart schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:53:
[...]
totdan is het gewoon end-task in taakbeheer.
Lol. En dat op tweakers.net... schaam je.Kixtart schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:53:
[...]
Ik heb dat ook, denk dat het gewoon aan de laatste patch ligt. Ik wacht op de volgende patch en kijk dan wel of het weg is, totdan is het gewoon end-task in taakbeheer.
Edit:
@hieronder, Lol dat was me nog niet opgevallen, natuurlijk wat makkelijker
Anoniem: 51661
[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 24-06-2006 14:15 ]
Anoniem: 180395
Ik heb een character op bera, maar speel eigenlijk nooit meer. Als je gaat beginnen zou ik kiezen voor windia of khaini, daar is het nog lekker rustig; zelfs in het weekend. En ik zou beginnen met de klasse die je het leukst lijkt, anders ben je het spel misschien zo beu.Anoniem: 180395 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 20:21:
Hoi allemaal ik ben nieuw hier op tweakers en heb besloten om ook maplestory te gaan spele nu heb ik ene paar vraagjes op welke server zitten jullie en wat is de beste job om mee te beginne ?
☻/
/▌
/ \
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 180395 op 26-06-2006 21:44 ]
Om je te behoeden van een valse start:Anoniem: 180395 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 21:44:
ik heb gekoze voor bera en denk dat ik met een mage ga beginne IGN - > valkapotje
Dat is echt iets waar ze snel een oplossing voor moeten hebben, want het is echt vervelend. Doe je de moeite om keurig te levelen, vliegen die gasten met levels omhoog door allerlei hacks. En daarna maar stoer doen dat ze veel mesos hebben en zogenaamd eerlijk hebben gespeeld.Amras schreef op maandag 26 juni 2006 @ 21:53:
[...]
Om je te behoeden van een valse start:
Geen punten stoppen in DEX, STR, HP of MP.
LUK = je lvl + 3 (dus 18 luk op lvl 15)
Rest van je punten in INT
Bera is doordeweeks goed te doen, in het weekend kan het soms best vol zijn. Zelf ben ik dus met m'n lvl 87 Hermit gestopt omdat het dan wel erg saai wordt en omdat er momenteel wel erg veel hackers zijn.
☻/
/▌
/ \
Waarom ga je niet naar een wat rustigere server. Later heb je er echt spijt van als je dit niet doet. Vooral lag en drukte bij partyquest is vervelend bij die drukkere servers. Ook het vinden van een trainspot is vervelend, want er zijn altijd mensen het klagen als het drukker is.Anoniem: 180395 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 12:09:
ik heb gistere maplestory een aantal uurtjes gespeeld en het beviel goed maaar heb toch besloten om naar broa te gaan
☻/
/▌
/ \
Broa is nice hoorAnoniem: 180395 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 12:09:
ik heb gistere maplestory een aantal uurtjes gespeeld en het beviel goed maaar heb toch besloten om naar broa te gaan
En wat gebeurt er precies met de patchMapleStory will be going through a patch on Wednesday, June 28th.
The patch will last for approximately 2 hours, and users will not be able to access the game during that time.
All users are advised to safely log off by then.
<MapleStory>
- Server : All game servers
- Time : Wednesday, June 28th, 6:00 am ~ 8:00 am GMT
(2:00 am ~ 4:00 am EDT)
-The MapleStory Staff-
Bron: ftp://patch.mapleglobal.com/Maple/patch/notice/00025.txtHello, Maplers!
MapleStory Client ver. 0.25 is now released!
The following is a list of updates and changes made for this patch:
<Event>
- Independence Day Event is now available at Henesys and Omega Sector! Help Cody of Henesys preparing his Barbecue Party for Independence Day and save the world from Aliens by helping Agent Marco of Omega Sector
<Item>
1) Event Item
Equipment:
- Independence Day Hat
- The Stars and Stripes
Consume:
- Barbecue
2) Cash Item
Equipment:
a. Hat
- Octopus Hat
- Orange Mushroom Hat
- Drake Hat
b. Top
- Yellow Frill Camisole
- Blue Frill Camisole
- Green Striped Rugby Tee
- Pink Striped Rugby Tee
c. Bottom
- Plitz Skirt
d. Weapon
- Pillow
e. Cape
- Lucifer Wings
USE:
a. Scroll
- Item Tag
ETC:
a. Effect
- Sunny Day
Pet:
a. Pet "Use"
- Dog Bone
- Bamboo
- Porgy
- Clover
- Red Meat
-The MapleStory Staff-
Ik neem aan dat je bij Red Drakes bent voor Steelies, voor de experience zou ik er snel weg gaan in ieder geval (je bent een assassin toch?). Zombies is de way-to-go tot ongeveer level 75, als je snel wilt levellen tenminste. Tussendoor lekker afwisselen met zoiets als Red Drakes dan voor wat leuke sterren, of je kunt ook Tobi hunten. Na 70 gaat het juist niet echt sneller voor de Hermit, pas na level 80 met copycat begint het weer enigzins leuk te worden. Op lvl 87 heb ik het zelf opgegeven.Anoniem: 146368 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 12:54:
Amai TrekDr0p, sinds je level 70 bent level je precies 5 keer sneller. Is dit altijd zo aan level 70? Ik ben nu 59 en dan begin ik ook aan mijn loop naar de 70 maar het gaat ongelofelijk traag. Ik train nu op Red Drakes (met mijn +8 ATK glove gaat dat in 3-4 hits en krijg ik 220 XP).
Jep helemaal van bewust dat Zombies beste XP zijn, maar zo ontzettend saai. Ik moet af en toe eens variëren, met bvb Red Drakes anders kan ik het niet meer aanAmras schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:03:
[...]
Ik neem aan dat je bij Red Drakes bent voor Steelies, voor de experience zou ik er snel weg gaan in ieder geval (je bent een assassin toch?). Zombies is de way-to-go tot ongeveer level 75, als je snel wilt levellen tenminste. Tussendoor lekker afwisselen met zoiets als Red Drakes dan voor wat leuke sterren, of je kunt ook Tobi hunten. Na 70 gaat het juist niet echt sneller voor de Hermit, pas na level 80 met copycat begint het weer enigzins leuk te worden. Op lvl 87 heb ik het zelf opgegeven.
Ik ben geheel met MS gestopt omdat ik het saai vond worden, speelde het al vanaf het begin van beta en ben het nu gewoon beu. Heb vorige week ofzo nog wel even 8% gedaan op Solau en die is nu lvl 88 (max CopyCat, max FlashJump, 5 Avenger). Daarna was ik het ook gelijk wel weer zat, dus lvl 89 zal ik niet snel worden.Anoniem: 146368 schreef op maandag 03 juli 2006 @ 17:03:
Okay, ik denk dat ik dan best Avenger ga nemen alhoewel de dmg ook belachelijk laag zal zijn. Zeg Amras, waarom ben je uiteindelijk gestopt met je Hermit of ben je gewoon met MS gestopt?
[ Voor 17% gewijzigd door 6pack15 op 04-07-2006 13:47 ]
☻/
/▌
/ \
☻/
/▌
/ \
[ Voor 44% gewijzigd door 6pack15 op 04-07-2006 19:54 . Reden: update ]
Heb je niet gewoon een typfout gemaakt met het invullen van je email-adres?6pack15 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 17:57:
blabla
nou, die mail is er nog niet, ik heb ook al for resend gekozen(eindelijk kunnen inloggen) misschien duurt het nog even...ik hoop het....(edit..ja alweer , ongeduldig he) volgens mij gaat het niet lukken.. ik krijg gewoon geen mails van hun
ps. is er iemand van wie ik een account zou mogen lenen ?
☻/
/▌
/ \
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq