[PC] MapleStory - Deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 24.632 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene85
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik kom net tot de ontdekking dat je maar 3 characters per account per wereld kan hebben.
Ik speel nu enige tijd op Khaini waar het heerlijk rustig is :Y)
Ik heb daar een mage, warrior en bowman.
Ik wilde nu eens kijken of een thief een leuk char was, maar kon geen nieuwe aanmaken.
Dus ff mijn lvl12 warrior weggooien dacht ik....

Niet dus.
Gaan ze om je geboortedatum vragen.
Omdat ik nogal een hekel heb aan al die dingen die je in moet vullen bij account registery heb ik hier denk gewoon wat random getallen ingevuld (denk ik) 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Ik heb al op de maple global site gekeken, maar he lijkt erop dat ik deze gegevens nergens meer vandaan kan toveren ;(
Dus als ik een thief wil hebben moet ik een nieuw account aanmaken of heeft iemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MapleStory will be going through a scheduled patch on Thursday, March 2nd.

The patch will last for approximately 12 hours and 30 min., and users will not be able to access the game during that time.

All users are advised to safely log off by then.

<MapleStory Patch>

- Server : All game servers.

- Time : Thursday, March 2nd, 9:30 am ~ 10:00 pm GMT

(4:30 am ~ 5:00 pm EST)

Thank you, and Happy Mapling!

-The MapleStory Staff-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ludi !!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier Guild Leaders? Gelieve een berichtje na te laten (eventueel met email addy) want heb een informatief vraagje (no big deal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:35

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Rene85 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:36:
Ik kom net tot de ontdekking dat je maar 3 characters per account per wereld kan hebben.
Ik wilde nu eens kijken of een thief een leuk char was, maar kon geen nieuwe aanmaken.

Niet dus.
Omdat ik nogal een hekel heb aan al die dingen die je in moet vullen bij account registery heb ik hier denk gewoon wat random getallen ingevuld (denk ik) 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Ik heb al op de maple global site gekeken, maar he lijkt erop dat ik deze gegevens nergens meer vandaan kan toveren ;(
Dus als ik een thief wil hebben moet ik een nieuw account aanmaken of heeft iemand nog een idee?
Helaas zal je inderdaad een ander account aan moeten maken.
En wat betreft je geboorte datum, daar kan je voor zover ik weet niks meer aan veranderen.

EN YEAAAHHHH finally LUDDIIIIIIIIII :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier Guild Leaders? Gelieve een berichtje na te laten (eventueel met email addy) want heb een informatief vraagje (no big deal).
Ik ben een guild leader.. MSN staat wel in mijn profiel

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2006 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Rene85 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:36:

Niet dus.

Kheb zelf ook een uur zitten kutten, het toen maar opgegeven en later nog een keer geprobeerd en wat bleek? Ik had niet gekeken naar de yyyymmdd formaat. Dus alles in de verkeerde volgorde ingevuld.

Mooh lees net dat de PQ waar iedereen natuurlijk voor komt op de bovenste verdieping van de WEST eos tower in Ludi is. En dat is 101. Grrr, ik vond orbis tower al superirritant. Kun je nagaan hoe lang je doet over 100 verdiepingen. Je hebt 3 scrolls nodig om te scrollen tot boven. Man man man.

Oh zie dat ik het verkeerd heb:

Anyway, when you come to Ludibrium, you have to first travel to the west (left). You'll eventually hit Eos Tower.

You come in on floor 100, and have to climb one floor to get to the PQ lobby. (Think like the area in front of Lakelis at Kerning, but it's a separate room.)

Keep in mind that this PQ is for level 35 - 50 ONLY. If you're level 34(or below) or 51(or above), you cannot do this PQ.

There's a stop-sign NPC there, which is the PQ NPC. You need a party of 6 to enter the PQ, and it can be finished with 5 people - NO LESS.

Meer Ludi info en PQ walkthrough

http://en.wikibooks.org/w...sts#Ludibrium_Party_Quest

http://en.wikipedia.org/wiki/MapleStory_world#Ludibrium

http://maple.asiasoft.co.th/microsite/ludibrium/index.html

Check die monsters!!!

http://www.youtube.com/wa...&search=ludi%20maplestory

filmpje met de PQ

Hij is erg pittig volgens mij. Hebt ook 2 clerics nodig en een thief en een mage. Vette is wel dat hij 36k exp geeft en je niet hoeft te wachten om erin te komen. Yes! :)

[ Voor 46% gewijzigd door REDFISH op 02-03-2006 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoef je niet te wachten bij Ludi PQ??
Dit zou echt zwaar chill zijn! Nu krijg ik er nog meer zin in. Gelukkig ben ik cleric dus krijg ik denk ik wel snel een party maar omdat er nu zo veel mensen willen, komt iedereen wel makkelijk aan een party lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al?? Is Ludi er al??

OMFG !! Ik hou het niet meer uit van de spanning !!
Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 07:29:
Ik ben een guild leader.. MSN staat wel in mijn profiel
Check mail ;)
Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 11:30:
Hoef je niet te wachten bij Ludi PQ??
Dit zou echt zwaar chill zijn! Nu krijg ik er nog meer zin in. Gelukkig ben ik cleric dus krijg ik denk ik wel snel een party maar omdat er nu zo veel mensen willen, komt iedereen wel makkelijk aan een party lijkt mij
Ja inderdaad, uber vet !!

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2006 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Echt elke keer dat ze de patch doen heb ik een dag vrij. Zo oneerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

REDFISH schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 12:44:
Echt elke keer dat ze de patch doen heb ik een dag vrij. Zo oneerlijk!
Prijs jezelf gelukkig amigo, ik moet nog tot vanavond 19h00 wachten om te testen, jij kan straks al beginnen :( En wie weet is mijn vriendin er vanavond en mag ik niet eens op de PC (ja ja lach er maar mee, vrouwtje denkt bij mij dat ze de baas is }) maar ik heb het graag hoor LOL :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene85
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 12:46:
Prijs jezelf gelukkig amigo, ik moet nog tot vanavond 19h00 wachten om te testen, jij kan straks al beginnen :(
volgens mij zijn ze tot 23.00 met de patch bezig :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk je Rene85? Ik dacht dat ze om 9 uur deze morgen begonnen waren, en dit voor een periode van 9 uur. Dus ongeveer tot 18h00 vanavond. Heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 21:34
Als ik het goed las duurt de patch van 9:30~22:00 GMT, dat is dus 23:00 voor ons. Daar komt dan nog de standaard vertraging van minstens de helft van de patchtijd bij. Dus reken maar dat je of midden in de nacht, of morgen pas speelt. Verder hoor je mij niet klagen hoor, want ik was al die Ossyria maps ondertussen wel zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Ze zijn half 11 vanmorgen begonnen, ik was net op tijd om mijn shop te checken en uitgelogd. De patch zou 12 en een half uur duren helaas. Dus mogen blij zijn als om 11 uur vanavond maar wizet kennende 1 uur snachts weer te spelen is. Wat zal het druk worden in ludi haha.

Vinden jullie ook dat de tekenstijl wat is veranderd? Wat professioneler zien die nieuwe monsters eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nog iets verkocht REDFISH? Wie weet stel ik je vanavond voor aan die L50 Warrior vrienden van mij Guild ;) Ik denk dat ik als ik thuiskom enkele uurtjes ga slapen om dan vanaf 1 uur tot 's morgens te kunnen spelen hehe :D Ja ik weet het ik, ik ben verslaafd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Ja godver ik ben ook verslaafd, kan niet wachten. En ja ik zou de hele nacht kunnen spelen, maar denk dat ik toch maar op tijd ga pitten ofzo. Stel me maar eens voor dan :) haha

Zeker nog wat verkocht. Echt grappig die chat die mensen achterlaten haha. Maar wel iets geks. Had Scroll 60% speed shoes voor 300k te koop. Zeg t iemand: voor dat geld en nog niet verkocht???

Ja soms geven ze er 400k voor maar niet veel volgens mij. Altijd die zeik met dingen verkopen, maja voordeel van die shop is dat je alles wat je hebt zowat kunt verkopen en je krijgt er 10x zoveel voor als in de shop met NPC soms, dus zeker effectief. Moest eens zien hoe snel die pepe fishes weg waren.

Nu een mooie jeweled katar gezien, maja ik wacht nog maar even tot ik echt L50 ben.

Laten we trouwens maar meteen afspreken dan bij Ludi PQ, want je moet 6 mensen regelen.

Hopelijk krijgen we nu ook een world ranking op de site. Mijn rank is namelijk al 3 dagen niet meer geupdate dus ik vermoed dat er iets aan de hand is.

Als je hier kijkt ftp://patch.mapleglobal.com/Maple/patch/patchdir/00019/ zie je dat 018 naar 019 slechts 1.25 MB is. Volgens mij zijn ze er nog mee bezig ofzo.
============
Hello, Maplers!
MapleStory Client ver. 0.19 is now released!
We have gone through a major change in our game, and below is the overview of what's in store for you:

< Game >
- Ludibrium is now AVAILABLE!! You can make your way to Ludibrium through Orbis Station, so get onboard and check out the town that everyone has been buzzing about!

< Item >
1) Game Item:
- All game items that are available through monsters and quests in Ludibrium

2) Cash Item
Equipment:
a. Hat
- Beige Checkered Hat

b. Top
- Red Sweater

c. Cape
- Yellow Starry Cape
- Blue Starry Cape

d. Facial Accessory
- Scar

e. Coupon
- Ludibrium Hair Salon (Reg. coupon)
- Ludibrium Hair Salon (Reg. coupon for haircolor)

We hope you enjoy the newly updated contents for MapleStory.
Happy Mapling!

===========

-The MapleStory Staff-

Er gaan ook geruchten dat je met refined ores wapens kunt maken van >L40

[ Voor 60% gewijzigd door REDFISH op 02-03-2006 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

REDFISH schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 16:14:
Ja godver ik ben ook verslaafd, kan niet wachten. En ja ik zou de hele nacht kunnen spelen, maar denk dat ik toch maar op tijd ga pitten ofzo. Stel me maar eens voor dan :) haha

Zeker nog wat verkocht. Echt grappig die chat die mensen achterlaten haha. Maar wel iets geks. Had Scroll 60% speed shoes voor 300k te koop. Zeg t iemand: voor dat geld en nog niet verkocht???

Ja soms geven ze er 400k voor maar niet veel volgens mij. Altijd die zeik met dingen verkopen, maja voordeel van die shop is dat je alles wat je hebt zowat kunt verkopen en je krijgt er 10x zoveel voor als in de shop met NPC soms, dus zeker effectief. Moest eens zien hoe snel die pepe fishes weg waren.
CRAP ! (zie je wel, het enige vloekwoord in MS dat je kan gebruiken.. tegenwoordig merk ik dat ik het zelf heel dikwijls zegt in plaats van BULLSHIT of FUCK.. tja tja verslaving)

Wat was ik nu weer aan het vertellen? Oh ja..

CRAP ! Ik heb nog een hoop van die Jr Pepe Fishies nodig, kon je me dat gisteren niet even vertellen :(
REDFISH schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 16:14:
Hopelijk krijgen we nu ook een world ranking op de site. Mijn rank is namelijk al 3 dagen niet meer geupdate dus ik vermoed dat er iets aan de hand is.
Oh ja, mijn collega wist me hetzelfde te vertellen. Had het zelf nog niet gemerkt.
REDFISH schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 16:14:Als je hier kijkt ftp://patch.mapleglobal.com/Maple/patch/patchdir/00019/ zie je dat 018 naar 019 slechts 1.25 MB is. Volgens mij zijn ze er nog mee bezig ofzo.
============
Hello, Maplers!
MapleStory Client ver. 0.19 is now released!
We have gone through a major change in our game, and below is the overview of what's in store for you:

< Game >
- Ludibrium is now AVAILABLE!! You can make your way to Ludibrium through Orbis Station, so get onboard and check out the town that everyone has been buzzing about!

< Item >
1) Game Item:
- All game items that are available through monsters and quests in Ludibrium

2) Cash Item
Equipment:
a. Hat
- Beige Checkered Hat

b. Top
- Red Sweater

c. Cape
- Yellow Starry Cape
- Blue Starry Cape

d. Facial Accessory
- Scar

e. Coupon
- Ludibrium Hair Salon (Reg. coupon)
- Ludibrium Hair Salon (Reg. coupon for haircolor)

We hope you enjoy the newly updated contents for MapleStory.
Happy Mapling!

===========

-The MapleStory Staff-

Er gaan ook geruchten dat je met refined ores wapens kunt maken van >L40
WTF !? hoe kan je dat nu lezen voordat de patch al gedaan is? Of.. is hij? Ja ja ja? Is het zover? Is het gedaan??

/me zijn angstzweet parelt terug op zijn voorhoofd

Die Refined Ore weapons, ja waarom niet. Nog meer geld kwijt als je die scrolt proberen kopen. Gisteren zat ik aan 65% van L38, dus als ik vanavond een paar PQs kan doen ben ik morgen L40 en kan ik eindelijk mijn L40 gear kopen (Marine Set + Adi Avarice + 7). Inderdaad, ik denk dat we het beste in Ludi afspreken. Ofwel kunnen we samen gaan hé, ik zit toch nog in Orbis bij de Kitties op het moment dus kunnen we in Orbis samen de roeiboot/trein/vliegtuig/fiets (schrappen wat niet past) nemen naar Ludi :) Ik neem dan wel mijn hele Guild mee :) Je zal me wel herkennen aan die harem vrouwelijk geweld dat me vergezeld hahahaha :) Ik zal je dan ook eens voorstellen aan onze leader haar 'Butt' (ja ja, geweldig knap hoor die 'Butt')

spoiler:
Butt = Haar Pet LOL :+

Edit :: pass me anders even je MSN ofzo ;)

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2006 16:50 . Reden: MSN ding vergeten te vermelden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Nee die patch info stond in de patch dir op de ftp, maar de patch is nog niet compleet dus.

Voor msn zie : REDFISH

Trouwens die visjes heb ik in een uurtje wel 600 bij elkaar, kost me alleen wel wat pots, dus op zich kan ik je daar wel mee helpen, maar wil natuurlijk eerst ludi ontdekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das lang geleden hier :O .

yay, morgen maar stoppen met mijn archer (lvl 29 ofzo).
Weer verder op mijn White Knight die nu al anderhalve week lvl 90 is met 31% >.>.
Morgen ff alles ontdekken en dan proberen mijn motivatie te vinden (lvl 90 sword).

@Sol.
volgens mij had ik je nog niet ge-add nadat ik 'weer' problemen had met mijn acc.
Ik contact je morgen wel via de anderen om ruimte te maken ;p .
Je haste zal ik nodig hebben met die grote mappen x_x

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2006 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 22:33:
Das lang geleden hier :O .

yay, morgen maar stoppen met mijn archer (lvl 29 ofzo).
Weer verder op mijn White Knight die nu al anderhalve week lvl 90 is met 31% >.>.
Morgen ff alles ontdekken en dan proberen mijn motivatie te vinden (lvl 90 sword).

@Sol.
volgens mij had ik je nog niet ge-add nadat ik 'weer' problemen had met mijn acc.
Ik contact je morgen wel via de anderen om ruimte te maken ;p .
Je haste zal ik nodig hebben met die grote mappen x_x
wow mitz speel je ook nog steeds?
welke server? als het broa is voeg me dan ff toe ign: Hert0gJan

waar blijft ludi nou? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik kan echt niet meer wachten.. Er zijn al mensen waar het lukt, bij mij natuurlijk weer niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I went to bed early as the patch was announced to be finished at 1 at night, i woke up had some problems with installing the patch and needed to reinstall the game. Now i have finally managed to fix it and this is what i get when i tried to open Broa

Afbeeldingslocatie: http://drunkenchaos.last-resort.de/images/nooo.gif

Nooooooooooooooooooooo :? :oops: :(

Let me in :lol: *finger crossed*
Godverdomme :D

edit :: w00t i'm in :D

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2006 02:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf "vrijdag 03 maart 2006 02:46" non-stop gespeeld tot deze morgen 08h45. Net op tijd om een douche te nemen en naar het werk te vertrekken. Toch 5 PQs kunnen doen, geen enkele helemaal tot het einde LOL. Stage 8 vind ik super moeilijk, zo'n puzzle rondes ligt me nooit. Voordeel is dat ik toch aardig wat XP heb verzameld en me in feite echt rot heb geamuseerd !! PQs duren maximum 1 uur en ik vind het wel phun :)

Afbeeldingslocatie: http://drunkenchaos.last-resort.de/images/pqfailing.jpg

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene85
  • Niet online
Wow, ludi ziet er zker wel cool uit :+
Moet maar snel even wat levels omhoog gaan, dan kan ik erook heen.

Ik ben nu bijna lvl30 magician en sta voor keuze van een 2nd job.
Ik heb al het een en ander opgezocht, maar ben er nog niet helemaal uit.

Fire/poison: voornamelijk veel damage en mainstream
Clerc: minder damage, maar je krijgt er healing voor terug, dus geliefd in PQ's
Ice/lightning: minder damage dan F/p, maar met ice kan je sommigen freezen en lightning is multi-hit

Is dit een beetje goed neergezet zo?
Heeft iemand misschien nog advies wat het best/leukst is om te nemen (voor iemand die voor 't eerst 2nd job advancement doet)? Ik hoor het graag :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zo heb je het volgens mij perfect samengevat, maar misschien wacht je nog even af tot er een echte Mage gaat antwoorden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Tsjah clerics zijn er wel genoeg denk ik nu. Vroeger waren die er nog niet zoveel en werd iedereen het.

Helaas kan de partyquest maar 1 keer met een party je kunt dus niet zomaar erin. Maar vanmorgen kwam ik er nog de hele tijd gewoon in met party. Nu zit je weer te zeiken met track en weet ik het, halve dag te niksen voor je erin komt. Niet echt fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe bedoel je maar 1 keer met een party? Ja het is weer het typische zootje met track etc, maar ik vind dat dit wel zijn charmes heeft. Noem het nostalgie, i don't give a fuck. Ik heb gisteren 5 keer kunnen PQen, waarvan ik 4 keer leader was en ik heb misschien 1 of 2 keer gemist bij het klikken. Dat is dus een succesrate van 80% dus mij hoor je niet klagen.

REDFISH > Heb je Suz of Linfae al gezien vandaag? Normaal gezien komt Suz rond 16h00 online, maar zal misschien iets later zijn want ik heb ze vanmorgen wat later het bed in gestuurd omdat we midden in een PQ zaten. Doe ze de groetjes en whisper haar even zodat je met haar kan afspreken ;)

Lemme know hé, ik blijf graag op het werk up-to-date :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die de Ludi PQ nog niet hebben gedaan, klik dan even op deze onderlijnde tekst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

IK heb hem een stuk of 15 keer gedaan, maar 10 keer is het verprutst door noobs die dood gingen, passes lieten liggen of weet ik het, geen teleport hadden, of geen pots meer hadden. Sloeg echt nergens op. Probeer nu om 12 uur nog maar es. Amerika is wakker, dan kom jij echt niet meer aan die 80%. Ikzelf heb een hekel aan track. Sta je weer 20 minuten te wachten en te niksen. Liever de hele tijd actief. Maja die bosses zijn wel leuk. En ik heb ook gezien dat er veel andere monsters zijn waar ik goed op kan trainen in ludi town.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

REDFISH, zoals je weet heb ik hele nacht gespeeld dus was het overdag in USA ;) Ja ik vind de trackzooi ook nogal een bedoeling, maar ja de PQ zelf vind ik super ! Meestal hebben we wel toffe gesprekken tijdens het wachten :) Vanavond ben ik terug online, jij ook? Anders doen we samen een PQ met een paar mensen die ik ken. Altijd een voordeel om PQ te doen met vrienden ipv een random n00b in de buurt :)

Edit :: die Summoning Bags vind ik wel vet, als er te veel volk staat in de PQ laat er altijd één een Summoning Bag los hehe })

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2006 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

welke server spelen de mensen van GoT ik wil graag als ik een hoog genoeg lvl ben in de dutchmaple clan :)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ik ben nieuw ik ben lvl 16 bij maplestory en warrior weet iemand welke beesten ik aan kan vallen of is hier een site voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan het beste trainen op Orange Mushrooms of Pig's/Ribbon Pigs (pig beach)
sterkere monsters kan denk ik nog niet maarja, je moet maar zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Ik heb vandaag en gister ook weer heel ffies gespeeld. Ben nu al 5 levels bezig om een panlid te vinden maar er is er nog steeds geen gedropped (ben lvl26 @ 60%). Volgens mij heb ik onderhand al meer dan 5000 Green Mushrooms geslacht maar ze droppen alleen maar mush caps en af en toe ores. Het enige item wat ze hebben gedropped tot nu toe is een Green Bennis Chainmail. Zijn die panlids echt zo zeldzaam of heb ik gewoon enorm veel pech?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

ik snap verdacht weinig van dit spel :9 heb vandaag en gister ff gespeeld en heb nu een bowman lvl 14. Mijn ervaring tot nu toe is dat je toch wel heel veel monster moet slachten voor een lvl up. Had bijvoorbeeld de gevechten langer gemaakt zodat je minder van die dezelfde monsters moet hakken. Okeej ik weet dat dit bij elke rpg wel het geval is maar ik vind het hier wel extreem om dit al op lvl 14 te hebben.

Bovendien vind ik het vrij lastig om rond te komen van mijn geld. Armour viel niet te betalen heb het uiteindelijk door geld te pakken van mensen die heel de tijd hakken maar hun drops niet pakken :o Leuke drops heb ik ook nog niet te pakken gehad. Wat me wel opviel is dat de community wel behulpzaam is zo ben ik eerst een stukje meegelift op een lvl 35 thief die me wel ff wilde helpen _/-\o_ en toen daarna vroeg ik hem waar ik bowman kon worden, hij wist het niet ik doodgegaan tegen een soort robots leek het wel. Dus ik weer trug in henesys waar ik wel geholpen werd door iemand anders :+

al met al heb ik me wel ff vermaakt, maar ik denk niet dat dit de mmorpg is die ik hele dagen ga spelen... ik ga verder zoeken en hou het topic in de gaten 8) in de hoop dat er nog een keer een clan komt op bera, want ik kon niet op scania die zat vol :( en nu heb ik geen zin overnieuw te beginnen, misschien andere keer en dan word ik thief, dat lijkt me wel wat met dagger :P

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een leuk item gekregen van mijn PQ : 60% CAPE LUK SCROLL :) Bijna 2 mil waard, terwijl ik altijd zo arm ben geweest. Ik ga het investeren in een Dark Shadow set en een Dark Avarice :D Woohoo ;)

/me is nu op 78% van L39 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:00

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 08:22:
Gisteren een leuk item gekregen van mijn PQ : 60% CAPE LUK SCROLL :) Bijna 2 mil waard, terwijl ik altijd zo arm ben geweest. Ik ga het investeren in een Dark Shadow set en een Dark Avarice :D Woohoo ;)

/me is nu op 78% van L39 !
Je mag blij wezen als je er 1,5mil voor krijgt (bera) vooral nu ludi uit is zullen vrijwel alle scrolls omlaag gaan met de prijzen.

[ Voor 18% gewijzigd door Yagermeister op 06-03-2006 13:02 ]

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel ja, vroeger had kon je die makkelijk verkopen voor 2 Mil. Maar omdat ik gehoord heb van de prijsdalingen heb ik mijn eerste bieder (had 1.3 Mil geboden) onmiddellijk gecontacteerd in game. Heb gezegd dat hij de scroll nu onmiddellijk mag hebben voor 1.6 Mil en dat heeft hij dan ook gedaan. Vanavond in nieuw gear en morgen vakantiedagje woohoo !

REDFISH pas op want ik ga je voorbij lvlen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

wat zijn jullie nick names? dan kan ik jullie af en toe om ign info vragen, want ik ga dan toch maar op scania een thief bouwen :)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dommerick schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:17:
wat zijn jullie nick names? dan kan ik jullie af en toe om ign info vragen, want ik ga dan toch maar op scania een thief bouwen :)
Als ik jou was zou ik niet op scania beginnen. Veel te druk. En helemaal voor beginners dus dan is de lol er snel vanaf. Bera kan opzich wel maar wordt ook aardig. Broa, Windia en Khaini zijn de rustigste Broa daarvan de druktste en Khaini de rustigste. Dus als ik jou was zou ik op een van deze 3 beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

ja, maar als ik op een andere server speel, kan ik toch niet met jullie contacten? dan is de lol er voor mij ook al snel af en bovendien zit de dutch maple clan ook op scania :)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dommerick schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:33:
ja, maar als ik op een andere server speel, kan ik toch niet met jullie contacten? dan is de lol er voor mij ook al snel af en bovendien zit de dutch maple clan ook op scania :)
Dutch maple clan is alleen nu actief op scania omdat daar zoveel spelers zitten. Als er meer mensen bij komen die ook in andere servers zitten kunnen er daar ook meetings gehouden worden ;)

De mensen die hier en op DMC zitten zijn ook niet de enige nlers dus vrienden heb je zo

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Faxon. Meow en ik zitten op Broa. Maar ik speel niet zo heel vaak omdat ik me snel verveel in deze game :P
Af en toe start ik het weer eens op en ga ik wat green mushrooms killen in de hoop eindelijk eens een panlid te vinden. Zolang ik die niet heb zal er weinig drijfveer zijn voor mij om te spelen.
Wanneer worden die speciale mage shields nou eens gereleased in GMS! Dan gaan die panlids ook ineens voor dumpprijzen weg :P
Verder speel ik liever guildwars als ik daar tijd voor heb :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mythrill schreef op maandag 06 maart 2006 @ 20:22:
Wanneer worden die speciale mage shields nou eens gereleased in GMS! Dan gaan die panlids ook ineens voor dumpprijzen weg :P
Zijn ze al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
rly? give me more info! I NEEEEED A SHIELD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

kan ik weer overnieuw beginnen, maar dit keer dan maar @ broa :P... toch ben ik er niet uit wat ik ga worden van deze game is zo onoverzichtelijk tot lvl 10 snap ik het wel daarna is het zo moeilijk een goede hunting map te vindne :s en genoeg geld is ooka ltijd een probleem.

toch maar weer thief, zometeen maar ff beginnen :)

edit: ign is domm

[ Voor 4% gewijzigd door dommerick op 06-03-2006 20:46 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
hmm. thx Dark. Iemand al zo'n mystic shield te koop voor weinig? :+ ik wil er best wat voor betalen mits een redelijke prijs. Ik ben ook maar een lvl 26 Mage dus het grote geld is er nog niet...

*oops vond de prijzen al zo laag op Basil, maar dat is ook niet zo gek als je bij Buying staat te kijken :X

[ Voor 24% gewijzigd door MonkeySandwich op 06-03-2006 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Mischien een verschrikkelijk onverstandige vraag maar wie kan een account voor me aanmaken ? :P Internet Explorer is ongeloofelijk brak hier en ik kan hem updaten wat ik wil maar op de website kom ik niet.Als je me wilt helpen geef me dan pleas een pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dommerick schreef op maandag 06 maart 2006 @ 20:36:
kan ik weer overnieuw beginnen, maar dit keer dan maar @ broa :P... toch ben ik er niet uit wat ik ga worden van deze game is zo onoverzichtelijk tot lvl 10 snap ik het wel daarna is het zo moeilijk een goede hunting map te vindne :s en genoeg geld is ooka ltijd een probleem.

toch maar weer thief, zometeen maar ff beginnen :)

edit: ign is domm
Als je voor de lange duur gaat moet je fighter worden en dan bedoel ik de dragon knight want 3x3x170% damage O.o is echt veel. En dan te bedenken dat de dragon knight het meeste damage doet per hit. Een speer is wel het duurste wapen dat er is dus je bent arm en in het begin word je door alles en iedereen geownt. Maar ........ als je 3rd job bent ga je zo iedereen ownen. Let op dat je niet je stat build en je skill build verkeerd doet want je gaat makkelijk de mist in. Gebruik een goeie guide, lees ze allemaal want er zijn veel verschillende met zo zijn voor en nadelen. Speer buster rulez............

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2006 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Ik heb de meeste guides die op gamefaqs staan gelezen, en thief vind ik gewoon het leukst :) (i love haste :P ) en dan ga ik de bandit way aangezien ik die sterren maar saai vind. En neej ik ga gewoon af en toe spelen maar niet hele dagen, ja nu ff tot wow in de brievenbus valt :D

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga niet de fout in door een strength bandit te maken zoals ik, ga voor een luk bandit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Hoezo is het fout om een strenght bandid te maken? unfinded is het makkelijker vol te houden omdat je wapens goedkoper zijn, het dmg verschil op de wapens is ook niet groot.
Had van de week nog een filmpje gezien van een high lvl Chief Bandit en die hakte er toch wel flink op los.

Yay, lvl 27! heb maar besloten om mijn panlid missie op te geven, vanaf nu een paar quest doen en PQ en dan zo snel mogelijk cleric worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik ben het met je eens dat high lvl chief bandit goed kan meekomen omdat de prijzen echt enorm laag zijn. Maar als je lvl 60 bent heb je 50 punten in strength. Die punten hadden in luk kunnen zitten en omdat je damage merendeel bepaald wordt door je Luk doe je dus minder damage. Op lvl 60 zal je hier veel van merken, ook al is de damage maar avg. 60 verschil. Want met savage blow (6 x 80%) is dit toch 288 damage verschil O.o dat is echt enorm. Hierbij ga ik ervan uit dat je dezelfde att hebt en dat is meestal niet waar want str dagger hebben een hogere att (ook op lvl 80).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megajr schreef op maandag 06 maart 2006 @ 21:05:
Mischien een verschrikkelijk onverstandige vraag maar wie kan een account voor me aanmaken ? :P Internet Explorer is ongeloofelijk brak hier en ik kan hem updaten wat ik wil maar op de website kom ik niet.Als je me wilt helpen geef me dan pleas een pm
Ik kan het niet, misschien dat iemand anders je wil helpen. Ik heb gisteren een nieuwe MB, CPU, GRAKA, RAM en DVD gekocht en geen tijd gehad om alles in orde te krijgen tegen gisterenavond. Vanavond hoop ik terug te kunnen Maplen. Het begint net zo vet te worden, vooral met mijn nieuwe uber gear en mijn nieuwe claw van +/- 1 mil haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 11:08:
Ja ik ben het met je eens dat high lvl chief bandit goed kan meekomen omdat de prijzen echt enorm laag zijn. Maar als je lvl 60 bent heb je 50 punten in strength. Die punten hadden in luk kunnen zitten en omdat je damage merendeel bepaald wordt door je Luk doe je dus minder damage. Op lvl 60 zal je hier veel van merken, ook al is de damage maar avg. 60 verschil. Want met savage blow (6 x 80%) is dit toch 288 damage verschil O.o dat is echt enorm. Hierbij ga ik ervan uit dat je dezelfde att hebt en dat is meestal niet waar want str dagger hebben een hogere att (ook op lvl 80).
Ok, ik had dan ook de strengt bandit iets verkeerd ingeschat. Ik dacht namelijk dat je puur STR DEX en geen luk. Maar LUK heb je dus wel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan toch nog even vermelden dat STR Bandit wel meer stabieler damage gaat dealen, dat in tegenstelling tot LUK characters zoals een LUK Bandit of een Sin zoals ik ben. Ik kan makkelijk meer dan 1000 damage doen maar soms ook 300 ofzo dus het varieert echt makkelijk. Ik compenseer dat dus met Critical Damage (en Haste mmm :p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

wat zijn jullie ign namen, dan kan ik daar ook nog wat vragen kwijt :) (mijn ign is domm op broa server)

ondertussen lvl 15 en gaat redelijk snel beetje orange mushroom hakken en voor je het weet ben je vlvl 16 :)

[ Voor 9% gewijzigd door dommerick op 08-03-2006 19:45 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn IGN is SaikoSin (L40 Assasin), ook op Broa. Het lvlen gaat inderdaad vrij snel als je in L10-25 bent. Kijk alvast maar uit naar de PQ in Kerning, want daar ga je in de toekomst massa's XP vandaan halen, ook waardevolle items. Nog een tip : breng eens een bezoekje aan www.basilmarket.com ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2006 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
ign Mythrill lvl27 (wanabee)Cleric/Priest

[ Voor 26% gewijzigd door MonkeySandwich op 09-03-2006 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

okeej dan heb ik weer wat mensen om vragen aan te stellen ign ;)

kom nu redelijk rond met me cash dankzij een gulle gift van Faxon _/-\o_
Megajr schreef op maandag 06 maart 2006 @ 21:05:
ik weet niet of je al een account hebt maar ik kan je anders wel helpen. Je heb alleen geen mail in je profiel. Dus als je nog account wil mail me maar. Adres staat in me profiel :+

[ Voor 67% gewijzigd door dommerick op 09-03-2006 15:14 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mythrill, nog steeds L27? Wat lvl je best traag, eerste 30 lvls ging voor mij ontzettend snel door de PQ in Kerning. Hoezo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

wat is pq? 8)7 :? 8)7

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 15:20:
Mythrill, nog steeds L27? Wat lvl je best traag, eerste 30 lvls ging voor mij ontzettend snel door de PQ in Kerning. Hoezo?
Ik heb de afgelopen maand bijna niet meer gespeeld. Het wordt best snel saai :P de keren dat ik speelde ben ook alleen maar bezig geweest om een panlid te vinden (keihard green mush grinden). Ben momenteel superdruk met school waardoor ik ook geen tijd heb om te spelen. Als ik dan al tijd heb om ff een spelletje te doen pak ik meestal GuildWars.
PQ = Party Quest.
Je gaat dan met een groepje van 4 maplers een dungeon in waar je een aantal opdrachten moet doen binnen 30 minuten (je hebt ongeveer 10 minuten nodig, daarna kun je nog vrij green en horned mushroom killen tot de tijd om is). Deze quest kun je ongeveer vanaf lvl 24 t/m 30 doen. Als je lvl35 bent is er weer een nieuwe PQ in Ludi.

[ Voor 30% gewijzigd door MonkeySandwich op 09-03-2006 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Mythrill schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 18:59:
PQ = Party Quest.
Je gaat dan met een groepje van 4 maplers een dungeon in waar je een aantal opdrachten moet doen binnen 30 minuten (je hebt ongeveer 10 minuten nodig, daarna kun je nog vrij green en horned mushroom killen tot de tijd om is). Deze quest kun je ongeveer vanaf lvl 24 t/m 30 doen. Als je lvl35 bent is er weer een nieuwe PQ in Ludi.
ty ;) maar geeft deze quest dan zoveel xp? want de xp die ik nu krijg voor partys is echt om te lachen 2% ofzo :( echt niet goed

net een scroll dex +1 for cape gevonden 100% chance... iets waard?

@meow moet je wel iets langer on blijven als ik ff lkkr got loop te checken en op een bankje afk zit te chillen :9

[ Voor 5% gewijzigd door dommerick op 09-03-2006 19:34 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Als je wilt weten wat iets waard is moet je even kijken op:
http://www.basilmarket.com

en hier wat info over de PQ:
http://www.mapletip.com/maplewiki/index.php/Party_quest

[ Voor 34% gewijzigd door MonkeySandwich op 09-03-2006 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Ik speel ook ben nu lvl 9 en word Archer loop rond op Erora Ch.1 onder de naam megajr15 als je me ziet lopen schreeuw maar ff wat naar me :)

Edit: @dommerick: heb al een account maar toch bedankt :)

[ Voor 19% gewijzigd door Megajr op 09-03-2006 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
ik ben net weer begonnen met spelen na een hele tijd het niet meer hebben gedaan, maar welke thief kan ik het beste worden? claw, luk dagger, str dagger.

Dit is de eerste keer dat ik een thief wil zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Ik denk dat je het beste een Str Dagger kan maken. Luk Dagger of claw zijn behoorlijk duur en zijn dus moeilijker om unfunded te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou gaan voor luk dagger. Zie mijn vorige posts voor motivatie en je hebt later de keuze om toch nog een str dagger te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen werving hier @ GoT ;)

[ Voor 89% gewijzigd door Crash op 13-03-2006 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je clan niet lang zal bestaan.
Zelf heb ik eerder ook MS gespeeld .. en had nogal grove naam .. TehFarker namelijk
En binnen een dag was hij al geblokkeerd ..
Woorden zoals Fuck, Dope, Shit etc .. worden gewoon geblokkeerd.

Zelf heb ik het naar de Beta tot de 3e job gemaakt .. en ben er daarna mee gestopt.
Was niet leuk meer.

Maar nu hoorde ik van mijn neefje dat Lego Land er eindelijk is?
Misschien ff met mijn Warrior van level 83 eventjes wat in de pan hakken ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dommerick schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 19:14:
[...]
@meow moet je wel iets langer on blijven als ik ff lkkr got loop te checken en op een bankje afk zit te chillen :9
LOL, niet gezien 8)7 Laatste tijd niet zoveel tijd gehad door de aankoop van een nieuwe PC. Normaal gezien ben ik de eerstvolgende dagen wat meer online.

Heb nu wel de meeste vette gear ooit voor een L40 Sin, ik heb een volledige Dark Shadow Set die geeft me weliswaar +14 LUK }) Dit weekend heb ik me voornamelijk bezig gehouden met Quests, ik denk dat ik Rombot ga doen dit weekend. Iemand die al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Hehe np, ik speel ook nog tijdelijk totdat wow in de bus ligt. Dan gaat maplestory op een lager pitje staan. Maar voor de rest is het wel een leuk spel. Bijna lvl 20 en dan wil ik pq gaan doen ;)

Btw wat kan ik het beste kopen voor een lvl 20 str bandit. Zijn er nog bepaalde sets die goed voor me zijn? Ik heb nu 170k. Iemand tips :*)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee domm, op die leeftijd speelt het allemaal geen grote rol omdat gear nog geen grote verschillen geeft in statistieken. Ik had een Dark Pao Set op dat ogenblik denk ik. Vanaf L25 wel opteren voor een Bamboo Hat want die geeft meer STR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 10:15:
[...]

Dit weekend heb ik me voornamelijk bezig gehouden met Quests, ik denk dat ik Rombot ga doen dit weekend. Iemand die al gedaan?
Ja, heb ik al gedaan :p was best makkelijk, hij spawned @ hidden tower, dat is bij 8th floor in eos tower, bijna onderaan, rombot spawned btw op het 2e platform van onder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was er iemand gister bij de meeting? @%%#$%@%@ ik was gister wel 4 keer dood gegaan bij Thanatos argh was een ... beest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 12:41:
[...]

Ja, heb ik al gedaan :p was best makkelijk, hij spawned @ hidden tower, dat is bij 8th floor in eos tower, bijna onderaan, rombot spawned btw op het 2e platform van onder
En welke type character heb je? lvl?

@ Geitje :: heb nog geen Broa meeting gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben alleen actief op Scania. Als ik later een betere verbinding krijg (#@#*&&#$ klote lags allemaal) ga op de aller nieuwste wereld een Dragon Knight maken O.o

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah Scania, leve Broa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 13:47:
[...]

En welke type character heb je? lvl?
x-bow, lvl 44 ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booya! M'n eerste post hier. Vooral omdat ik toch al een tijdje bij tweakers moest optekenen.

Mijn MapleChars:
Server: Bera ftw
Lemau
Job: Warrior lv24 (noooooooob :P)
XBowLemau
Job: Archer of wat de eerste class ook is XD lv13 ofxo...

Nou heb ik zo'n quest met weight earrings, en ik weet zeker dat je die ergens kon kopen, er was zo'n shop met earrings... Weet iemand waar toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

henesys heb ik mijn oorbellen gekocht :Y)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee Lemau, maar ik moet zeggen dat ik die af en toe als drop hebt. Je gaat je meer profijt doen om die via Basilmarket aan te kopen, want de prijs daar ligt lager dan de NPC price ;)

@ XxThalosxX :: Als jij Rombot kan verslaan, kan ik dat ook. Is het zo een beetje als Mushmom? Dat hij in een bepaalde channel spawned? Dus continue de hele Hidden Tower aflopen en dan chans wisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, idd net zoals mushmom alleen veel simpeler en spawned sneller enz
je moet gwn een leeg chan opzoeken en dan op een platform waar alleen maar dark gollems spawnen met 2 ropes, daar spawned ie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh goed, die hak ik vanavond wel in de pan. Ik vermoed dat de drops dan ook niet echt vet zijn zeker? Geen Ilbi vermoed ik hehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Is de Dutch Maple Clan nu ook echt een guild? (ja toch?) If so, dan heb ik wel intresse om te joinen op Bera samen met een vriend van me :) Ik neem aan dat de guild joinen niet via de website kan :P Daarnaast is het me niet duidelijk wie de Guild Leader op Bera is.
Ik zal me sowieso even op de site registreren trouwens :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is het geen Guild hoor, gewoon een website waar alle Maplers uit België/Nederland samenkomen, soms worden er meetings gehouden maar verder niets denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Nu online

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 13:49:
Volgens mij is het geen Guild hoor, gewoon een website waar alle Maplers uit België/Nederland samenkomen, soms worden er meetings gehouden maar verder niets denk ik.
offtopic:
Ahh jammer! Ben nog op zoek naar een Nederlands Guildje namelijk. Maar daarvoor is hier niet te plek helaas :) Misschien dat ik op die website een guild kan vinden!

In elk geval bedankt voor de info ;)

Ik heb overigens nog een vreemd probleem, ik vraag me af of jullie dit ook kennen. Toen ik begon met MapleStory dacht ik altijd, dat hoe leger de server was hoe beter het was om op te spelen. Alleen in 9 van de 10 gevallen als ik in een 'scherm' ben waar niemand anders is, val ik van de server af? :? Ik snap er niets van, voor de rest geen connectie problemen of dergelijke zaken. Als ik namelijk op hele volle channels speel dan is er nooit wat aan het handje, zolang er dus maar andere mensen in de buurt zijn :)

Heel apart probleem vind ik het, en die vriend van mij heeft er ook al last van, dus ik ben blijkbaar niet de enige.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier geen problemen, ik neem ook altijd zoveel mogelijk lege channels.

Herinstalleer MapleStory eens in een locatie zonder spaties, een soortgelijk heb ik op die manier kunnen oplossen bij een collega. Gewoon installed in C:\ bvb.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2006 14:05 . Reden: Oplossing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ meow [1 van vorige posts]
idd, de drops zijn niet zo vet, maar tog respectiefelijk shinkita en darkslain :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, vanavond zal ik eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 11:17:
Nee domm, op die leeftijd speelt het allemaal geen grote rol omdat gear nog geen grote verschillen geeft in statistieken. Ik had een Dark Pao Set op dat ogenblik denk ik. Vanaf L25 wel opteren voor een Bamboo Hat want die geeft meer STR.
lol ik las hem net nog eens en vind het toch wel grappig :+

hehe ik moet nog steeds 20 worden maar ik heb die slimies wel een beetje gehad dus heb ik geen zin meer te trainen :(

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Train op andere monsters ? :p zomaar een ideetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Nu online

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:04:
Hier geen problemen, ik neem ook altijd zoveel mogelijk lege channels.

Herinstalleer MapleStory eens in een locatie zonder spaties, een soortgelijk heb ik op die manier kunnen oplossen bij een collega. Gewoon installed in C:\ bvb.
Hmm hij staat dus al in een locatie zonder spaties momenteel. Maar misschien moet ik inderdaad eens een herinstallatie proberen. In elk geval bedankt, ik laat t nog wel weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
dommerick schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 18:05:
[...]
hehe ik moet nog steeds 20 worden maar ik heb die slimies wel een beetje gehad dus heb ik geen zin meer te trainen :(
Partyen op een drukke server met lagere levels is ook een goed idee mss ;)

Ben nu lvl 12 :*) en dat betekent nog maar een paar levels tot de echt betere items( in vergelijking met wat ik nu heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 18:21:
Train op andere monsters ? :p zomaar een ideetje
heb je ook nog een suggestie? (ik ben str bandit) en ik kan slimies one hit killen en die geven 10 xp per kill. En ze doen mij maar 1 dmg dus hoef ik geen pots te gebruiken :)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh ik heb niet direct zo'n idee domm, maar toen ik jouw level was dan deed ik af en toe de hele ronde rond Victoria om terwijl mijn quests te maken. Op die manier kom je niet echt moeilijke vijanden tegen hoor ;) En vanaf L21 deed ik continue PQs ;)

Gisteren nog wat items verzameld voor die Bone Helm quest, jeetje wat een pak items moet je bij elkaar verzamelen waaronder Tree Saps en Nep Honey :o Iemand die deze ook al gedaan heeft? Verkoopt die Bone Helm makkelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Ja quest doen is waarschijnlijk de beste optie. Is er ook ergens een map met alle npcs? Dan hoef ik niet zo lang te zoeken ;) Dat quest menu is wel handig met alle quest die available zijn, maar er staat enkel welke npc je mee moet kletsen om die quest te activeren. En daar schiet ik niks mee op als ik niet weet waar die npc is :P

btw doodgaan kost echt veel xp :( vorige keer had iemand zon monster bag(zo dacht ik dat het heet) kwamen er opeens uber veel van die robots, gelukkig had ik redelijke dodge en kon ik best easy veilig komen. Maar toen ging ik die beesten toch maar ff killen zag er wel leuk uit. Dus ik eentje down veel hp kwijt :9 en toen was er nog 1 left. Zon grote robot dus ik jump naar beneden en ga daar double stab op doen. Doe ik zelfs met double stab miss miss :X dus toen liep tie tegen me aan kreeg ik 169 dmg, en ik had maar 129 (Wist ik veel dat dit niet genoeg was) |:( 4% kwijt :+

Heeft geen signature.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.