[PC] MapleStory - Deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 24.631 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom niet een guild met gewoon tweakers, GoT of iets dergelijks? Ik ben trouwens gister net lvl 50 geworden en ik heb gelijk mijn dark shadow pants verkocht voor 580k :D. Snap niet waarom die dingen zo duur moeten zijn :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik wil ook de Dark Shadow set hebben, maar wel een duur kostplaatje. Kan je de Dark Shadow set niet ergens via een NPC kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Misschien wel via een hoge lvl quest. Ik zat al een tijdje te zoeken voor lvl 40 earrings die niet te duur waren en nu heb ik ze gratis via ossiria quest :)

Edit: Ik heb nog een waarschuwing voor iemand die de protect nero quest gaat doen. Je moet echt 50 jr. katten killen van elk soort, gewoon 200 horns meenemen werkt niet.
(trouwens ik had het eerst helemaal verkeerd gelezen en 50 tails van elke grote kat gehaald 8)7 )

[ Voor 51% gewijzigd door Kixtart op 24-01-2006 20:36 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren nog wat van die n00b quests gedaan, ik wil ze gewoon allemaal doen. Nu nog een stuk of 5 te gaan, waaronder die voor de Sauna Robe. Ik begin te beseffen dat ik dringend een Mule moet gaan beginnen starten, misschien een tweede char en nog een Mule. Mijn voorkeur voor een nieuw char gaat uit naar Bandit, maar dan zit ik weer met een Thief opgescheept. Misschien dan toch een Cleric maken ofzo? Of nog ideetjes? Ik wil wel eens iets speciaal doen ;)

Sinds gisteren zit ik dus ook in een Guild, genaamd DrunkenChaos. Het is een Guild met allemaal mensen ouder dan 18 jaar, over de hele wereld. We zijn nog maar met zijn zessen, maar het idee en concept zit goed. Ik heb al mijn Nederlandse vrienden moeten teleurstellen dat ik die Guild heb gejoined maar ja ;) Al iemand ervaringen in Guilds?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2006 12:21 . Reden: even iets vergeten over de Guild ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Ik heb geen ervaringen met guild want ik was het wachten op de GOT guild :)
Ze hadden me wel al 2x gevraagd. Is er geen 23+ guild in maple, want de rest is allemaal zo jong :P

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:38

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Kixtart schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 15:32:
Ik heb geen ervaringen met guild want ik was het wachten op de GOT guild :)
Ze hadden me wel al 2x gevraagd. Is er geen 23+ guild in maple, want de rest is allemaal zo jong :P
Misschien ben jij gewoon zo oud.

En ja een guild ik weet nog niet wat de voordelen zijn van de guild, maar dat ontdek ik vast nog wel :D
Misschien dat er later ook guild battles gehouden kunnen worden :)
Of werelden waar je alleen met een guild van minimaal zoveel mensen in kan

[ Voor 15% gewijzigd door TrekDr0p op 25-01-2006 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ik vind zo'n guild maar duur voor een extra naampje onder je char. pfff 1.5 miljoen is het mij niet waard, misschien als ik L50 ben dat dat bedtrag in meso niks voorstelt, maar tot die tijd my ass. Hoeveel man kunnen ook max in zo'n guild, misschieni s het dan nog wat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moest gister ook een guild request afwijzen omdat ook ik op de GoT guild wacht. En iets over 1.5 mil ...... moet ik dan 1.5 mil betalen om bij een guild te komen? Ik ben heftig aan het sparen voor een workglove met 10+ att of glove of att scrolls en dat gaat me zeker 14 mil kosten dus die 1.5 mil ben ik niet van plan om te betalen. Of heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Ik denk ik probeer het ook eens even, dus gedownload engeregistreerd... en nu zit ik allemaal slakjes te killen in een level... ik bedoel: wordt het ook nog leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

oZner schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 17:27:
Ik denk ik probeer het ook eens even, dus gedownload engeregistreerd... en nu zit ik allemaal slakjes te killen in een level... ik bedoel: wordt het ook nog leuk?
Denk niet dat we anders al bij het 4e deel waren van dit topic.
Je moet er van houden, het wordt af en toe eentonig, maar ik vind het iig nog steeds leuk. Je hebt vanallerlei quest en later verschillende skills om aan te vallen.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Maar damn.. als je het nu al saai vindt kun je beter gelijk stoppen.
Echt veel spectaculairder dan dit zal het niet worden namelijk.
De essentie is bashen tot je erbij neervalt, of een level up gaat ;)
En dan weer hetzelfde verhaal, maar dan met andere beesten.

Dan heb je ook nog quests die geen flikker opleveren en je die na een tijdje dus ook wel hebt gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

.KeN. schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 18:06:
Maar damn.. als je het nu al saai vindt kun je beter gelijk stoppen.
Echt veel spectaculairder dan dit zal het niet worden namelijk.
De essentie is bashen tot je erbij neervalt, of een level up gaat ;)
En dan weer hetzelfde verhaal, maar dan met andere beesten.

Dan heb je ook nog quests die geen flikker opleveren en je die na een tijdje dus ook wel hebt gezien.
Oh serieus? 8)7 Ok... :) Have fun dan nog! I quit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Haha LoLz.. :D
Ja, je moet er wel van houden.

Ik heb aardig wat mensen proberen over te halen tot MS, maar veel mensen trekken het gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb het wel gehad met MapleStory.

Ik heb nu een lvl64 Ice/Litmage met 80% op de teller en kan het niet meer opbrengen hem verder te levelen.

Denk dat ik maar via Ebay of MSN (profiel) voor een schappelijk prijsje deze character ga verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 08:49:
Nou ik heb het wel gehad met MapleStory.

Ik heb nu een lvl64 Ice/Litmage met 80% op de teller en kan het niet meer opbrengen hem verder te levelen.

Denk dat ik maar via Ebay of MSN (profiel) voor een schappelijk prijsje deze character ga verkopen.
Als je hem niet kwijt kan dan wil ik hem wel. Lijk me leuk om een hoge lvl Ice/Litmage te hebben. Heb nu een lvl 31 cleric en een lvl 50 bandit maar de bandit is zzoooooo lastig om te levelen :(. Ik heb echt 6 60% dagger scrolls nodig en een workglove met att. Heb wel 2 10% dagger scrolls maar ik ga het niet riskeren om mijn 68 att Sai (clean) te verknallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 16:58:
Ik moest gister ook een guild request afwijzen omdat ook ik op de GoT guild wacht. En iets over 1.5 mil ...... moet ik dan 1.5 mil betalen om bij een guild te komen? Ik ben heftig aan het sparen voor een workglove met 10+ att of glove of att scrolls en dat gaat me zeker 14 mil kosten dus die 1.5 mil ben ik niet van plan om te betalen. Of heb ik het mis?
Ja je hebt het mis, het opstarten van een Guild kost 1.5 mil mesos, het is dus wel logisch dat een Guild leader je een bedrag gaat laten betalen om te joinen (ook om dingen te organiseren etc..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey maar kan een hoog lvl iemand dan ff een GoT guild maken? Die heeft waarschijnlijk toch geld genoeg. Lijkt me wel gaaf zeg GoT of Tweakers onder je naam. Al ben ik bijna overtuigd dat Tweakers niet mag omdat in US tweakers mensen zijn die drugs gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Lijkt me ook wel leuk zo'n got ding, maar wel handig om te weten hoeveel max in een guild komen. Ik wil best wat betalen maar geen 100k.

Ik had het ook weer een tijd geleden gehad met MS. Maar het gaat echt op en neer, en hoe gek het ook klinkt nu lijkt het een beetje sneller te gaan met levelen omdat je efficiënter monsters kunt killen. Maar de exp die je nodig hebt neemt ook enorm toe ja. Maar ja het is in principe vaak saai, maar het is gezelliger met een groepje mensen, maja zelfs als ik een groepje mensen heb die goed meedoen dan blijkt dat ik nog als enige mijn mp erdoorheen aan het jassen ben en toch weer het meeste werk doe. Dan baal ik altijd wel. Voortaan toch maar met 1 cleric levelen, want dan vind ik het niet erg als ik er HP voor terug krijg, maar met 5 mensen levelen en dan duidelijk meer dan 20% bijdragen aan het totale levelen krijg ik altijd een beetje zuur gevoel van.

Ben nu L37 en hopelijk vanavond L38 dan kan ik al richting de 40 en kan ik weer die spulletjes gaan verzamelen. Zo heb je altijd wel wat te doen. Maja het is een beetje stom je moet inderdaad 1 maand ofzo omhoog levelen tot 30-35+ om het echt leuk te hebben... Of dat het waard is...

Ja hoe werkt dat met basil eigenlijk. Als je iets verkocht hebt moet je dan nog een meeting met die vent afspreken?

[ Voor 6% gewijzigd door REDFISH op 27-01-2006 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

REDFISH schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 11:21:
Ja hoe werkt dat met basil eigenlijk. Als je iets verkocht hebt moet je dan nog een meeting met die vent afspreken?
Dus je zet een auction voor een product, mensen kunnen bieden tot een zeker tijdstip. Na de auction zie je in je profiel dat de auction gedaan is, kan je van daar uit op een link drukken om de persoon in kwestie via Basil te PMen, je wisselt je IGNs uit en in game spreek je dan af. Dan gewoon een trade doen, daarna moet je op Basil vertellen of je de auction Positive, Negative of Neutral hebt ervaren (beide partijen dus). En als je dat gedaan hebt is de auction gesloten.

Aan de ervaringen kan je zien hoe goed je scoort (beetje eBay principe dacht ik), weet je ook al of het een Basil n00b is of niet. Ik verkoop dagelijks toch makkelijk een 50-150k aan spullen via Basil.

Gisteren heb ik mijn Guild fee betaald (ja ja 100k maar het is een leuke Guild, ik veronderstel dat hoe groter de Guild hoe kleiner het bedrag) en ook mijn clean Meba voor een Meba+7 geruild. Ik ben op dit moment zo arm je kan het niet geloven LOL. Ik heb nog iets van 30k cash en nog aan een kleine 60k aan items. Ik hoop nu echt op goede drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Ok, duidelijk verhaal. Ik zag alleen dat een scroll die ik voor 200.000 aanbied en dat er ook op geboden is soms ook voor 300k verkoopt. Kan ik daar nog iets aan veranderen? Ik wil liever meer geld hebben natuurlijk. Beetje stom natuurlijk ook van mezelf.

Oh en daarom zit je altijd te bedelen om MP pots meow :D

[ Voor 11% gewijzigd door REDFISH op 27-01-2006 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-06 19:44
zo wil ik ook kunen teken:
Afbeeldingslocatie: http://img80.imageshack.us/img80/6615/maplestoryfiremageforstranjbys.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

REDFISH schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 14:29:
Ok, duidelijk verhaal. Ik zag alleen dat een scroll die ik voor 200.000 aanbied en dat er ook op geboden is soms ook voor 300k verkoopt.
Nee maar mijn ervaring is gewoon je dingen lager aan te prijzen, als je iets van 200k voor 20k (voor drie dagen dan) in auction zet dan heb je meer kans op uiteenlopende bods, maar het is een risico hé ;)
REDFISH schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 14:29:Oh en daarom zit je altijd te bedelen om MP pots meow :D
Erhm nee, ik was diegene die Zyk MP pots verkocht remember :) Ik heb altijd genoeg pots (+400)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:56

CSB

:D

Morgenmiddag weer ouderwets een meetinkje voor Scania om 3 uur in Henesys Free market Ch6. Dus komt allen en draagt uw beany :P
We willen dan met z'n allen naar Orbis gaan en Lucidas jagen en misschien wel verder...
Zoek me op MS IGN NeoS.
Tot later! :Y)

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plan gewijzigd, door et gezeur van mensen (dno ;)) omdat het kaartje naar ossy 5k kost :? gaan we nu naar drake meal table ^^ cargos slachten ! ja :P maja
zie jullie allemaal @ meeting

~Grutterepier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was in Utrecht, dus ik kon er niet bij zijn, maar als iemand leuke screenshots heeft dat zet ik ze wel op de website. Post ze maar hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Hard op weg naar L40, maar gvd mijn helm kost gewoon meer dan 600k (gold nordic helmet). En heb hard black crystal ores nodig maar drakes hunten zonder cleric is erg duur. Zit ook in een guild nu maar komen ze nu na een week aan dat ik 200k moet dokken. Nou gezien de uitgaven voor mijn L40 armor zit dat er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

REDFISH, ik vond 100k ook erg duur (ik had toen maar 250k op zak) en ik stond er ook twijfelachtig tegenover maar omdat ik het een erg toffe bende vond heb ik het toch maar gedaan. Gisteren was ik (zoals altijd) aan het praten tegen de Guild toen ik Fire Boars aan het hunten was. Er was 1 iemand van de Guild bij me (een L52 Xbow-vrouw) en ze vind ineens een Wolbi set (slechts 40k). Ze vroeg me hoeveel dit waard was, ik zei ongeveer 20-40k en die heeft ze me dan maar gegeven. Ik bedankte haar in de Guild chat, op dat ogenblik zei iemand van de Guild het volgende : "Hey SaikoSin, i thought that i said yesterday that i still have 2 Mokbi sets (200k each) especially for you. You can borrow them until you got Kumbi at no charge."

Die gast komt daarop onmiddellijk met zijn Mule langs in Perion en geeft die 2 Mokbi sets gewoon zonder dat ik er iets moet voor terug doen, gewoon teruggeven als ik mijn Kumbi heb (kan zeker nog 10-20 lvls duren). Nou kijk.. Dat zijn dingen waar ik gerust 100k inschrijfgeld heb voor willen betalen :)

My Guild Roxx !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
dit is een deel van het ETC dat ik verkoop op bera! kijk of je iets nodig hebt, en pm me als je het wilt kopen!
IGN: SerpentSlide
Afbeeldingslocatie: http://img366.imageshack.us/img366/5776/oresale2vw.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel duur :P kon vanmiddag 10 gold ores voor 10k kopen.
heb die arme jongen tog maar 20k gegeven maar tog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
geluk, gold is 10k each!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 21:43:
wel duur :P kon vanmiddag 10 gold ores voor 10k kopen.
heb die arme jongen tog maar 20k gegeven maar tog :P
pwned !

Heb onlangs ook zoiets gehad, een gast verkoopt me een 60% scroll aan de prijs van een 10% hehe, denk dat hij verkeerd gekeken had op zijn pricecheck site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Lol. Ik heb m'n eerste red envelope. Ff kijken wat ik win :)
Edit: Niks :X
Edit2: Ìk lees net dat hij niet verteld wat je krijgt, dus zal wel 1k geweest zijn.

[ Voor 60% gewijzigd door Kixtart op 01-02-2006 18:49 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
ik heb er 2 gehad.
1 en 5 k echt toppie nu al dagen niks gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze week nog geen tijd gehad voor MS :( Dan probeer ik dit weekend L35 te worden.. Heb bijgevolg ook nog geen Red Envelope gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maaaajaaaaaa, die lunar event is nu over tog? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crap :( Maar ja, deze week had ik andere prioriteiten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT even wakker maken : iemand de nieuwe pet al gekocht? Ik wacht eerlijk gezegd nog even af tot wanneer we die zwarte fox kunnen kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Heb nog helemaal niks gekocht. Hoop natuurlijk op een gift van iemand ;)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL, yeh rite :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedreen wil die panda :P die owned zo hard
maja, ben beetje rustig aan aan het doen, moet nog dark piette enzo kopen en ben al lvl 41 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Misschien dat als mijn hondje ooit lvl 30 is dat ik ander diertje ga nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
Wat kost dat nou zo'n een huisdier?
TrekDr0p schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 13:50:
Misschien dat als mijn hondje ooit lvl 30 is dat ik ander diertje ga nemen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rond de 5 USD

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2006 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

NondeJu, is er weer een patch, altijd als ik vrij heb gaan ze patchen. grrrrrrrrrr. Tot 1 uur GMT, ben es benieuwd want die patches lopen altijd uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja inderdaad, erg jammer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

online !!
Hello, Maplers!
MapleStory Client ver. 0.17 is now released!
The following is a list of updates and changes made for this patch:

< Security >
We have updated our security system for the safety of our users.
As part of the security update all PIN CODES have been RESET.
Please assign a new pin code on your next login.
We strongly advise that you change your password regularly to secure your account. Remember, NEVER share your account information with ANYONE. MapleStory staff will NEVER ask for your ID, email, password, pin code, or personal information such as your name and address.

< Event >
- The Valentine's Day Event is now available!!! Head over to Henesys and find Ace of Hearts to make some chocolate for yourself or for that special someone!

< Item >
1) Event Item
Etc:
- Heart Chocolate
- Chocolate Basket
- Black Chocolate
- White Chocolate
- Basket
- Wrapping Paper
- Gold Ribbon
- Heart Case

2) Cash Item
Equipment:
a. Weapon
- Lollipop
- Cupid's Bow
- Cherub's Bow
- Cupid's Crossbow

b. Weather
- Sprinkled Chocolate
- Sprinkled Candy

c. Facial Expression
- Goo Goo

d. Face Accessory
- Heart

e. Pet Equipment
- Blue Top Hat
- Red Top Hat

f. Etc.
- Regular Store Permit

g. Ring
- Crush Ring

h. Glove
- Transparent Glove

Thank you, and Happy Mapling!

-The MapleStory Staff-
enjoy :)

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2006 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Hahha cool, je hebt nu ook world ranking. Kun je zien wie het hoogst is. Ik ben 810. Dus nog wat werk aan de winkel lol. Ga meteen aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maja, 810 valt tog best wel mee? :P
maja, op scania zal dat wel anders zijn ;)
spelen veel meer hoge lvls enz

et is wel een grote patch O_o

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2006 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauBro
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:54
Ik ben sinds een aantal dagen ook begonnen aan dit spel en het is me tot nu toe nog niet slecht bevallen.

Nu heb ik een scroll gevonden die ik graag zou willen verkopen (scroll for shoes for jump (10% success) ) Is het in dit spel nu ook mogelijk om een eigen winkel op te zetten en je eigen koopwaar te verkopen?

een /? in de chatbar gaf mij geen satisferend antwoord en ik kan verder ook geen knopje vinden :)

Geen kat zo trouw als Russich Blauw | Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Nee ik zou basilmarket gebruiken. Man belachelijk ze hebben trade tax ingevoerd. Kost je tot 4 % van de totale transfer. Zeker veel mensen te rijk ofzo. Blehg!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Ik heb op een paar plaatsen iets over trade-tax gehoord. Dat je geld kwijtraakt (aan maple) als je iemand geld geeft (bijv als je iets koopt).
Dit lijkt me wel heel kl >:) te. Meer info als ik meer weet erover.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, als je iemand geld geeft via trade moet je belasting betalen
:P
Onder 50k niets
Tussen 50k en 100k 0,5%
Tussen 100k en 1 miljoen 1%
Tussen 1 miljoen en 5 miljoen 2%
Tussen 5 miljoen en 10 miljoen 3%
Boven 10 miljoen 4%

En je kan nu wel zelf een winkeltje maken in het spel, maar je moet daarvoor met echt geld betalen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2006 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Ja maar het is wel extreem handig, je kunt zien wat mensen allemaal hebben en direct prijzen vergelijken. Echt super. Zo tik je nog eens 20 diamonds op de kop voor 6k elk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

ook maar es ff proberen :)

is er nog een algemene server waar de meeste gotters spelen?

anyway ik heet domm ign feel free to add me als dat kan :P

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

REDFISH schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 16:34:
Zo tik je nog eens 20 diamonds op de kop voor 6k elk.
:p cker niet scania, daar koop je ze voor 3k elk in die shops
maja egt wel handig want heb al dark piette gekocht voor 100k, above average ^^

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2006 18:14 . Reden: ff wat typos gefixed ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
kheb het weer is gedownload en weer gekeken. naar mn gehackte account:( lvl 21 maja ik ken er wel op zonder spullen (scarnia speel ik) nog mensen waar mee ik ken trainen?:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net zo'n store ding gekocht, vanacht pc aan laten staan en kijken of ik wat verkoop :P (wat me zou verbazen met mijn belachelijke prijzen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf bij Basilmarket, ik vind het gewoon een super website. Ook de community erachter etc.. Call me oldskool :) Op dit moment L35 met een perfect LUK outfit (Dark Burglar, Blue Knucklevest, Green Knucklevest Pants, L35 Glove en nog steeds mijn Meba +7). De laatste tijd krijg ik meer en meer van mijn Guild, heb hier al schoenen gekregen voor L40 van mijn Guild (daarvoor zoals je weet ook al 2 x Mokbi). DrunkenChaos Rulez ! Mja misschien is het gewoon omdat ik zo liev ben haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanacht en vanochtend voor bijna 5 miljoen aan spullen verkocht in de free market :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 14:21:
Vanacht en vanochtend voor bijna 5 miljoen aan spullen verkocht in de free market :)
Lol, nice. Maar je had natuurlijk ook wel goede spullen om te verkopen denk ik

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 14:21:
Very nice !! Jeetje, zoveel geld heb ik nog nooit gehad (max is 350k ofzo). Ik hoop dat ik binnenkort ook een paar uber vette drops heb, maar meestal besteedt ik dat geld aan dingen voor quests, pots etc.. Ja ja Sins zijn duur ;)

Als ik even uitreken wat ik straks aan L40 nodig heb (noem me verwend maar ik moet altijd het beste hebben) dan denk k zo aan een Scrolled Adimantium Avarice +7 (550k), Blue Marine Shadow Pants (50k), Blue Marine Shadow Top (50k), Red Pilfer (Quest Item). Gelukkig heb ik mijn huidige setup om te verkopen : Dark Burglar (70k), Green Knucklevest (40k), Blue Marine Knucklevest Pants (30k), Scrolled Meba +7 (400k). Dat is een verschil van 110k dat ik moet ophoesten, ik vind dat dit vrij goed meevalt hé :)

Daarna ga ik wat van mijn Mokbi ruilen voor Kumbi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
hoe kom je aan zon pet? je moet er tog een bij cash shop kopen met een creditcard? helaas heb ik geen credit card:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
wat een gedoe ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ meow, probeer maar eens dark shadow setje te kopen ^^ ben je nog niet klaar met 800k ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Ziet er leuk uit dit spel. Ga ik vanavond eens proberen. Nu Rose toch dood is maar eens wat anders proberen. Zie jullie hopelijk snel eens ingame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 11:03:
@ meow, probeer maar eens dark shadow setje te kopen ^^ ben je nog niet klaar met 800k ofzo
Ja laat maar hehe, ik kan nu niet kijken op Hidden Street, maar ik dacht niet dat het verschil zoveel was als het op LUK aankomt. En de Marine set geeft ook aardig wat LUK.

/me is ondertussen L36, moet van mijn Guild vóór eind februari L40 zijn dus dat lukt wel ;)

@ Splendid :: Jah nice, neem niet Scandia maar een andere server zoals Broa ;) En niet te snel opgeven, de eerste levels kunnen wat onwenning zijn maar je komt er wel. Ik denk dat voor mij het spel pas ECHT gaat starten aan L40 maar ik kijk er nu al zwaar naar uit.

/me is gewoon MS verslaagd nu haha :o

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2006 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2006 @ 11:37:

@ Splendid :: Jah nice, neem niet Scandia maar een andere server zoals Broa ;) En niet te snel opgeven, de eerste levels kunnen wat onwenning zijn maar je komt er wel. Ik denk dat voor mij het spel pas ECHT gaat starten aan L40 maar ik kijk er nu al zwaar naar uit.
Ik zit al op Scandia...in begin ging goed. Later kon ik er niet meer in toen ik een uitlogde. Begin vanavond opnieuw op Broa...heb het nu een beetje door. Al meot ik zeggen dat ik erg aan de besturing moest wennen. Maar eerste indruk is wel goed. Vind alleen de resolutie zwaar kut zeg. Waarom in godsnaam op 800x600?? En dan window mode is ook niet veel beter.

[ Voor 5% gewijzigd door Splendid op 13-02-2006 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik had het ook liever in windowed mode gespeeld maar de alternatieven vind ik niet zo goed (met die .dll etc..). Ook is mijn muiscursor niet meer zichtbaar als ik naar de startbalk van Windows wil gaan in game.

Broa is een vrij leuke server, ik zit ook op Broa en nog een paar mensen uit dit topic ook. Als je vragen hebt moet je mij maar even whisperen met SaikoSin ;)

In het begin is het ook beter een bepaalde FAQ te gebruiken om je stats en skills goed te hebben, dit kan immers zware gevolgen hebben later in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren samen met 2 vrienden (L47 Sin + L50 Fire Mage) van mijn Guild op Drakes zitten jagen. Eerst op Copper Drakes nabij Perion maar daar was er te veel volk, dan hebben we maar beslist om op gewone Drakes te gaan jagen. De derde Drake die we doodmeppen dropt weliswaar een Kumbi !!! De mannen van de Guild hebben die met veel plezier aan mij overhandigd ! Ik heb dan maar de Icicles die ik in bruikleen had van mijn Guild teruggegeven hehe :)

/me is dolenthousiast met zijn nieuwe aanwinst !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook nog 2 kumbi's maar ik krijg ze bijna niet verkocht :(. Wil jij ze misschien kopen? Trouwens ik zag dat er nieuwe daggers zijn. Iemand al een nieuwe dagger gevonden? Ik bedoel dan een Liu Bei Dagger of een Bushido. Zie ook http://www.hidden-street.net/items/dagcut.php

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2006 13:14 ]

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
om 9 uur is hopenlijk de updat naar versie 0.18 klaar.

Hierbij word er een nieuwe server geplaatst, dus nummer 5 voor de global maple spelers.

Update is klaar
Hello, Maplers!
MapleStory Client ver. 0.18 is now released!
The following is a list of updates and changes made for this patch:

< Event >
- The Valentine's Day Event with Ace of Hearts has officially ended. We hope you enjoyed the heart chocolates and the chocolate baskets!

< Item >
- The AP Reset scroll is NOW AVAILABLE at the Cash Shop! With this scroll, you'll be able to reset 1 AP and allocate it to your desired field. Take one step closer towards creating the ULTIMATE character in MapleStory!

1) Cash Item

Equipment:

a. Weapon
- Pink Rabbit Puppet
- Teddy Bear

b. Hat
- Pink Knitted Beanie
- Blue Knitted Beanie
- Yellow Knitted Beanie

c. Top
- Rainbow Knit
- Angora Mustang

d. Bottom
- Washed Jeans
- Skirt w/ Tights

e. Shoes
- Transparent Shoes

f. Facial Accessory
- Blush

g. Ring
- Gold-Yellow Quote Ring

Use:

a. Scroll
- AP Reset

Thank you, and Happy Mapling!

-The MapleStory Staff-

[ Voor 78% gewijzigd door TrekDr0p op 16-02-2006 08:57 ]

• Rene85
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ben sinds een maandje of 2 weer eens begonnen :+
Aardig wat updates achter de kiezen en wat gedoe om weer windowed te kunnen spelen.
Ben het hier nog niet tegen gekomen dus zo doe ik het nu:

1) If you have a maplestory icon on your desktop right-click it and go to properties
2) Next copy the target
3) paste target into an address bar in your documents folder or any other folder on your desktop.
4) Just wait for maplestory to load and your done!

P.S. you need d3d8.dll in your maplestory folder (obviously)

Heb het van een andere site gehaald, wil het wel vertalen als mensen er niet uit komen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt niet bij mij, hij geeft een foutcode dat hij een bepaald bestand niet vind. Daarna zegt hij dat hij DirectX 8.1 niet vind. Had je met de laatste versie van MS geprobeerd Rene85?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
http://www.dutchmapleclan.nl/downloads/DXWnd.rar

Gewoon deze en dan als je de link moet aanpassen altijd zorgen dat het vakje van directX 8 is aangeklikt.
Dan werkt hij gewoon 100% window mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey TrekDr0p, ik heb het al eens doen werken met jouw hulp. Maar het beeld ziet er dan vrij vaag uit, ook als ik met de muis naar de taakbalk wil gaan verschijnt die niet steeds, is dat bij jou ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Nee absoluut geen last van.
Ik heb nooit problemen ermee gehad, alleen toen ik vergeten was directX 8 aan te klikken :)
De muis is bij mij altijd zichtbaar, en wat vind jij een vaag beeld?
Misschien dat het bij mij ook vaag is, maar ik zie geen verschil met full of window mode.
Misschien kan je screenshot maken ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene85
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 08:11:
Werkt niet bij mij, hij geeft een foutcode dat hij een bepaald bestand niet vind. Daarna zegt hij dat hij DirectX 8.1 niet vind. Had je met de laatste versie van MS geprobeerd Rene85?
Bij mij werkt het gewoon.
Ik heb de laatste versie van maple story en "gewoon" de nieuwste versie van directx.
je moet d3d8.dll in maple story install map hebben, een snelkoppeling van maple story op je desktop.
Dan rechtermuis klik op snelkoppeling en kijken bij eigenschappen --> snelkoppeling.
Je ziet dan doel (target) staan en dat kopiëren zonder de aanhalingstekens.
Dit plak je in de adresbalk van bijv een (lege) map op je desktop en je ramt op enter. Dan laat hij hem bij mij in window en alles werkt perfect :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene85
  • Niet online
Ik heb dit weekend een grote ontdekking gedaan.
Ik speel al zo'n 2 maanden maple story op mijn desktop (amd2800 1gig ram 9800XT) en heb al sinds het begin erg last van 'lag'. Tussen het doden van een beestje en het verdwijnen van het beetje zit regelmatig meer dan 2 seconden. Dit is ook het geval bij op "Z" drukken om iets op te pakken en het oppakken zelf. Ook hier duurt het regelmatig een paar seconden. Dit is heel irritant en vaak doodde ik dan ook een beestje, sprong erover heen en ging al tegen een volgend beestje aanrammen voordat het eerste beestje verdween.

Aan mijn internetverbinding kon het niet liggen (3MBit/512) lijkt me. Ik heb een draadloos modem: speedtouch 570 en heb hier nooit problemen mee gehad.
Ik ging er dus vanuit dat de meeste mensen hier wel mee te maken hadden, want het is een gratis spel, veel mensen op een server etc.

Gisteren voor de grap maple story op mijn laptop (toshiba satellite A40-241, intel celeron 2.70GHz 256 mb ram intel 852GME 64mb graph. controller) gezet. Tot mijn grote verbazing hier totaal geen last van 'lag' en alles speelde zo relaxed. Wel wat vertraging als je door een witte poort naar een ander scherm ging, maar dat komt door niet al te snelle laptop.

Ben een tijd bezig geweest om erachter te komen hoe dit kon, want ik kon het niet hebben dat het op mijn trage laptop een stuk beter runde. Ben tot de conclusie gekomen dat het door mijn USB adaptor van mijn speedtouch komt. Op mijn laptop heb ik zo'n plat kaartje en als ik deze vervang door de USB adaptor van mijn desktop heb ik dezelfde lag. Gebruik in beide gevallen hetzelfde vaste ip adres (10.0.0.157)

Heeft iemand enig idee hoe dit mogelijk is?
Ik wil heel graag ook vloeiend spelen op mijn dekstop, vooral omdat mijn slaapkamer op zolder is ik met het platte kaartje een minder sterk signaal krijg, waardoor mijn netwerk er nog wel eens uitvliegt.

Ik heb bij geen enkel ander spel (Warcraft 3, diablo II, Dungeon Siege) lag ervaren dat veroorzaakt zou kunnen worden door de USB adaptor.
Kan iemand me helpen, alle sugesties zijn welkom _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrekDr0p schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 14:37:
Nee absoluut geen last van.
Ik heb nooit problemen ermee gehad, alleen toen ik vergeten was directX 8 aan te klikken :)
De muis is bij mij altijd zichtbaar, en wat vind jij een vaag beeld?
Misschien dat het bij mij ook vaag is, maar ik zie geen verschil met full of window mode.
Misschien kan je screenshot maken ervan?
Vanavond kan ik terug wat testen, zal je dan ff lastigvallen op MSN })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Ik weet niet of jij dit een vaag beeld vind, ik vind het scherp.
Afbeeldingslocatie: http://www.trekdr0p.nl/plaatjes/klein.gif

eventueel nog een *.png versie.
http://www.trekdr0p.nl/plaatjes/Window%20mode.png

En ja ik speel inderdaad op deze grote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik hier op het werk niet bekijken, ik check het vanavond. Heb het de laatste tijd nogal wat druk gehad, ik probeer vanavond tijd vrij te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg trekdrop, wat voor inch beeldscherm heb jij? :p
lijkt nog best groot voor windowed mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Ik heb het weer gehad met MS. Het is zo stom. L42 Fighter, gaat nu zo traag, of het is peperduur. Erg irritant, eigenlijk even doorbijten, want over 5 levels ofzo zal het een stuk beter zijn, maar het wil maar niet lekker gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 12:10:
omg trekdrop, wat voor inch beeldscherm heb jij? :p
lijkt nog best groot voor windowed mode
Dit is op mijn 17" laptop reso van 1900 x 1200 en ja maple is nu iets van 1440 x 1200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

REDFISH schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 15:18:
Ik heb het weer gehad met MS. Het is zo stom. L42 Fighter, gaat nu zo traag, of het is peperduur. Erg irritant, eigenlijk even doorbijten, want over 5 levels ofzo zal het een stuk beter zijn, maar het wil maar niet lekker gaan.
Ik heb daar in feite echt nog geen last van gehad, terwijl ik ook L37 ben. Ik amuseer me te pletter, met mijn buddies, mijn Guild.. Het moet niet altijd puur lvlen zijn hé :) Ik kijk al uit naar vanavond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 14:40:
[...]

Vanavond kan ik terug wat testen, zal je dan ff lastigvallen op MSN })
Blijkbaar kan mijn graka het niet 100% aan om windowed te werken. Misschien tijd om mijn Ti4200 te vervangen hehe ;) Bedankt TrekDr0p voor je tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 13:53:
[...]

Blijkbaar kan mijn graka het niet 100% aan om windowed te werken. Misschien tijd om mijn Ti4200 te vervangen hehe ;) Bedankt TrekDr0p voor je tijd :)
Ik stuur de rekening naar je toe.

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:56

CSB

:D

NOG zo'n kapitalist...

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Verwijderd

nederlanders doen niks gratis he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Good point :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene85
  • Niet online
zijn er al mensen aan het spelen op de nieuwe server (Khaini)
en lvl 21 - 30 zijn voor PQ ?
Tis nogal rustig dus duurt nogal lang voordat je een team bij elkaar heb :|

[ Voor 3% gewijzigd door Rene85 op 26-02-2006 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Not me, onze Guild is heftig aan het wachten voor de Lubi PQ :)

Als iemand nog een Guild (server Broa) zoekt, laat me iets weten. We zijn voornamelijk op zoek naar mensen ouder dan 18 jaar met een (minimum) L40 character. Alle voorstellen zijn welkom en worden zeker besproken ;)

Cheerz !

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2006 10:29 . Reden: server vergeten te vermelden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Hopenlijk worden we beloond deze week voor ons wachten met ludi :)
Dan ga ik tot lvl 51 PQen denk ik zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een datum bekend wanneer Ludi zou uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Nee maar we hopen allemaal deze week nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Volgens mij donderdag op zijn vroegst, maar je kent wizet he. Dus we mogen blij zijn als het zondag is.

Ik heb nu wat NXcash gekocht, maar bij AP reset staat bijvoorbeeld 90 days. Wil dat zeggen dat ik na 90 dagen weer zo'n AP reset zou moeten kopen? Dan doe ik het niet namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Voor zover ik weet is het gewoon voor altijd..
Misschien dat je binnen 90 dagen moet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene85
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 10:06:
Not me, onze Guild is heftig aan het wachten voor de Ludi PQ :)
Waar zit/komt deze PQ?
Ben nog niet zo ver in MS, mijn verste is lvl29 en bezig met PQ in kerning city.
Kan iemand me uitleggen welk lvl je voor ludi PQ nodig hebt en waar het is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Normaal gezien is PQ op het nieuwe eiland Ludi beschikbaar voor L40 - 50 dacht ik, de meeste mensen van mijn Guild zijn dan ook boven L40 en doen het nu eeeeeerg kalm aan met lvlen ;) Waar exact die PQ komt weet ik ook nog niet, ik heb wel thuis een FAQ staan met printscreens van de PQ in Ludi van KMS en JMS.
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.